Kun kiusaaja esittää uhria

Anonyymi

Onko kokemusta? Tuntomerkit?

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

*tietää ettei syytetty ole syyllinen ja ohjailee muita syyllisen jäljille jonka haluaa näyttävän syylliselle
      *tietää ettei syytetty ole syyllinen ja tunnustaa syyllisyytensä

• Melkein tekisi mieli heittää kysymys, että kuinka moni ei ole joskus käyttänyt uhristatusta saadakseen tahtonsa läpi. En nyt kuitenkaan kysy, kun se saattaa olla vaikea aihe.

• Itse olen toiminut lapsena näin päin olen ilmoittautunut pahan tekijäksi ettei koko luokka saa jälki-istuntoa mutta halusin kertoa jollekin että minut koettaisiin sankariksi koska en halunnut että minua kiusataan läpielämän mutta tämä meni kertomaan opettajalle ja jouduin puhutteluun tästä.

Pojat olivat hajoittaneet tarjottimen vain välinpitämättömällä käytöksellä.
        En näe syytä kiusaamiseen, joten en alistu ikinä siihen.

• Tottakai olen itsekin väärin tehnyt kuin nuoruudessa pihistänyt kaupasta ja olen poliisille jäänyt kiinni mutta koin sen sellaisena heillä on niin paljon eikä ollut kenenkää omaa ja itselleni käyttöön kuin silloin urheiluhousut liikunta tunnille.

Ikinä en kysynyt isältä mitään, pidin sen pinttyneen ajatuksen että sitten kun on rahaa niin saan. Vaihdoin tupakkiin viikkorahanikin.

• Isäni sanoi vasta aikuis ikänä että olen alkanut puhumaan hänelle, niin se varmaan onkin.
        En ole polttanut kun 23 vuotta täytin lopetin muutaman kuukausi aiemmin jälkeen ja yritin lopettaa tupakan polttoa jo 17 vuotiaana.

On se kummallista elämä kyllä siltikin kerkesi melkein 9vuotta polttaa.

• Wwuwuw

Saattaa johtua sairaudestakin. Niin se ainakin mun mutsin kohdalla oli.

• On kokemusta. Ala-asteella opettsjan suosikki kamppasi minut kesken oppitunnin ja naroi räkäisesti päälle. Potkaisin häntä. Opettaja piti minulle puhuttelun koko luokan edessä. Koulupäivän jälkeen vedin tyyppiä turpaan. Ei uskaltanut kertoa opettajalle.

• Anonyymi

Teit aivan oikein ja koulukiusaajan tuleekin saada turpaan.
        Koulukiusaajat on loppujen lopuksi kaikkein mamoimpia.
        Koulukiusaajat pätee muiden edessä, et mä oon kova kundi, kun uskallan kiusata.
        Vaatii todellista rohkeutta kiusata kaikkein heikompia, jotka koulukiusaaja valitsee ja voi näyttää olevansa kova kundi.
        Vai milloin on joku nähnyt, että koulukiusaaja valitsee luokan suurikokoisimman ja karskeimman näköisen oppilaan.
        No ei tietenkään, koska silloin koulukiusaaja saisi pahemman kerran turpaansa.

Koulukiusaaja on täysin mamo, kun tämä on yksin, eikä ole muita henkisenä tukena. Koulukiusaajia täytyykin vetää turpaan, sen he ovat ansainneet.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      89
      2036
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1372
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1320
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      27
      1271
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      66
      1192
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      336
      1017
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      85
      929
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      53
      858
    9. 121
      777
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      766
    Aihe