Nutraajia paikalla?

Anonyymi

Löytyiskö täältä muita nutraajia? Mä aloitan mun nutrausurakan huomenna ja olis kiva saada muitakin mukaan! :) Kirjottelin täällä aiemminkin tuolla "ENEllä oon" -ketjussa, mutta silloin jäi homma kesken. Nyt sitten uudella innolla uutta yritystä ja tarkotus olis nutrata niin kauan että pääsen alle 80kg, minne olis matkaa vähän reilut 15kg.

- Sini

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mäkin kirjoittelin sinne. Nyt oon ollut tasan viikon ja tänään paino oli 68 kg. Jos tähän ketjuun alkaa kirjoittelee samat kuin edelliseen niin mä en jatka kirjoittelua tänne.

      cherry

      • Anonyymi

        Siis ne joilla ei ole mitään positiivista sanottavaa.


    • Anonyymi

      Juu toivotaan että säästyis tää ketju siltä! :) Mulle tuli muutos suunnitelmiin eli en päässyt vielä torstaina alottamaan, mutta tänään sitten aloitin kesken päivän. Ajattelin ensin että siirrän aloitusta maanantaille, mutta sitten mietein että miks en alottais heti ja niin sitten tein.

      Miten sulla on cherry eka viikko mennyt ja miten pitkään ajattelit nutrailla?

      - Sini

      • Anonyymi

        Eka viikko meni hyvin.Nesteet lähti ja paino tippui 5 kiloa.Nyt on jämähtänyt tuohon 68 killoon eli nähtävästi nesteitä ei enää lähde. Aattelin olla kunnes paino on 60 kilossa. Aikataulua en ole asettanut.Ei ole mikään kiire,koska mulla on hyvät mahdollisuus tähän projektiin.

        cherry


    • Anonyymi

      Mainostettua tuotetta on alettu "nauttimaan" samoin sananvääntein ainakin kerran viikossa jostakin v. 2012 tai aiemminkin.

      "Nesteiden lähteminen" eli dehydraatio eli kehon kuivuminen ei ole laihduttamisen eikä minkään muunkaan dietin tarkoitus (paitsi sairauden takia) vaan terveydelle vaarallista ja kaikin puolin hullua.

      Myös mainostetun tuotteen valmistaja sanoo sivulla (linkki poistettu viestinpostajan takia):

      "Energiaa sisältämättömiä nesteitä, kuten vettä tai mineraalivettä pitää juoda vähintään 2 litraa päivässä. Alkoholi ei sovi "

      • Anonyymi

        Piti olla: (linkki poistettu viestinpoistajan takia)

        Ko sivu on osoitteesssa: valmistajankotisivu "keno" mika-on-vlcd


      • Anonyymi

        No sanotaan sitten että tuosta viidestä kilosta rasvaa oli koko tuo 5 kg. Onko parempi.Ja mä juon vettä päivässä liikaakin eli vettä voi mennä ainakin 4 litraa. Ja alkoholia en juo. Pitäiskö mun juoda vettä vielä enemmän kuin tuon neljä litraa?

        Sini : Mä en kirjoittele tänne.


    • Anonyymi

      Mä voisin myös hypätä mukaan! 🙈 Olen 31v kahden vilkkaan pojan äiti, jolle juhannuksena otetut kuvat iski kuin märkä rätti päin kasvoja. Mun ylipainolle on tehtävä jotain! Olen tän 1,5 kk lueskellut paljon ruokavaliosta ja liikunnasta ( mulla pitää olla aina tarkat suunnitelmat asiassa kuin asiassa) ja päätin aloittaa urakan maanantaina nutraamalla . Siihen asti poistelen kehosta nesteitä muilla tavoin. Pudotettavaa löytyy 30kg 😔

      -Ruvemi

    • Anonyymi

      Täällä kans yksi isomman urakan (40kg) edessä. Kerran jo laihduin 20kg ihan vaan elämäntapamuutoksilla mutta tuo tuli hiljalleen takaisin. Nutraten nyt alkuun 😊 neljä päivää takana. Olo on vaihdellut, eilen tosi energinen eikä ollut nälkä, tänään taas väsyneempi. T. Sanna

    • Anonyymi

      Kuinka paljon kaloreita siinä syödään? Mulla olis 15 kg pudotettavaa. -Piia

    • Anonyymi

      Pakko kommentoida että miksi mut otettiin hampasiin vaikka mä olen normaalipainon ylärajalla. Näköjään pitää olla se 30 kiloa ylimääräsitä niin kukaan ei kommentoi.

      cherry

    • Mäkin aloitan taas osanutrauksen kun tuli 3kk saikkua.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      295
      9576
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      67
      2173
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      41
      1960
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      30
      1810
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1808
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1736
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1308
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1252
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      48
      1175
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      45
      1156
    Aihe