Miksi miehet eivät...

Anonyymi

pidä siitä jos heitä kutsuu pupusiksi ja papusiksi, luppakorviksi ja nallukoiksi?

Mikä vika miehessä on silloin?

Nainenhan osoittaa vain hellyyttä:)

70

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai siis ketkä miehet? Mainitse muutama tuntemasi mies nimeltä?

• Anonyymi

Ai pidätkö itse?

• Anonyymi

Jaa, nainen osoittaa hellyyttä siis nimittelemällä miestä tuollaisilla nimikkeillä.
      Mies sensijaan osoittaisi hellyyttä koskettamalla, halaamalla ja ottamalla naisen syliin/kainaloon....

• Anonyymi

No tässä se tulee: "Nimittely". Oletan, että mieskommentoija siellä?

• Mihin väitteesi perustuu?

• Anonyymi

Noin niin kuin yleisnäkökulmaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Noin niin kuin yleisnäkökulmaan.

Tarkoitat mutua?

Minun käsittääkseni ihmiset osoittavat hellyyttä toisilleen mm. hellittelynimillä, joita nuo mielestäni ovat. En ole itse törmännyt siihen, että siinä olisi jokin ongelma.

• Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

Tarkoitat mutua?

Minun käsittääkseni ihmiset osoittavat hellyyttä toisilleen mm. hellittelynimillä, joita nuo mielestäni ovat. En ole itse törmännyt siihen, että siinä olisi jokin ongelma.

Moni mies ajattelee, että nainen pitää häntä "lapsena" vaikkei se niin ole!

Että siinä mielessä on kamalaa ettei uskalla sanoa vaikka "luppana".

Miten joku voi nähdä niin väärin!

• Anonyymi kirjoitti:

Moni mies ajattelee, että nainen pitää häntä "lapsena" vaikkei se niin ole!

Että siinä mielessä on kamalaa ettei uskalla sanoa vaikka "luppana".

Miten joku voi nähdä niin väärin!

Moni mies ajattelee, että nainen ,joka painautuu syliin, kuiskaa korvaan...nallukka....pitää miestä lapsena??

No mistäpä minä tiedän...pitäskö miesten lakata tulkitsemasta?

• Anonyymi

Moni mies ajattelee, että nainen ,joka painautuu syliin, kuiskaa korvaan...nallukka....pitää miestä lapsena??

No mistäpä minä tiedän...pitäskö miesten lakata tulkitsemasta?

Pitäisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi.

Olen samaa mieltä ja myös naisten pitäisi lopettaa tulkinta. Kysyminen säästää monelta väärinkäsitykseltä.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä ja myös naisten pitäisi lopettaa tulkinta. Kysyminen säästää monelta väärinkäsitykseltä.

Tässähän tätä kysytään.

• Anonyymi kirjoitti:

Tässähän tätä kysytään.

Kysytään kyllä . Kuitenkin täällä saadut vastaukset eivät riitä kertomaan mitä se potentiaalinen kumppani ajattelee. Eli on syytä kysyä niitä kysymyksiä myös potentiaaliselta kumppanilta, vaikka olisikin jo täällä kysellyt.

• No jaa mikseivät pitäisi? Noista mainitsemistasi toki pupunen varmaan ok useimmille, papunen on vähän niin ja näin, älä ainakaan meksikolaiselle sano, luppakorva, varmaan jos miehellä isot korvat ei ehkä tykkää ja nallukka, se voi vihjata ylipainoisuuteen niin joo, käytä pupusta niin se sopinee kaikille.

• Anonyymi

Tjaa :)

• Itse asiassa jos katselee naisten treffiprofiileja, törmää usein luonnehdintaan nallekarhu , luulen sen kuvaavan isoa ja turvallista miestä, sellaista nallukkaan, jota on mukava silitellä.

• Anonyymi

Itse asiassa jos katselee naisten treffiprofiileja, törmää usein luonnehdintaan nallekarhu , luulen sen kuvaavan isoa ja turvallista miestä, sellaista nallukkaan, jota on mukava silitellä.

No ei sillä sanalla nyt ole mitään väliä vaan sillä, että saa osoittaa hellyyttä! Olkoon vaikka vuoripukki..no ei ei sitä, mutta vaikka oma viuhtiainen kunhan toista saa niin kutsua. Eikä se nalle kuvaa mitään muuta kuin haliin otettavaa! Ei vatsaa eikä muuta. Tässä se nähdään, että jotenkin te saatte sen väärin käännettyä.

• Anonyymi kirjoitti:

No ei sillä sanalla nyt ole mitään väliä vaan sillä, että saa osoittaa hellyyttä! Olkoon vaikka vuoripukki..no ei ei sitä, mutta vaikka oma viuhtiainen kunhan toista saa niin kutsua. Eikä se nalle kuvaa mitään muuta kuin haliin otettavaa! Ei vatsaa eikä muuta. Tässä se nähdään, että jotenkin te saatte sen väärin käännettyä.

Te? Minä olen täällä ihan yksin.

Hellyydestähän näissä nimijutuissakin on kyse. Osoitetaan hellyyttä ja rakkautta hellittelynimellä, tai niin minä ainakain teen.

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa, no en minä tuossa hirveästi mielestäni ollut vastaankaan, mukavaahan se on eikä sillä sanalla niinkään ole väliä vaan äänesävyllä ja tilanteella jossa mainitaan, ihan hyvin voisin olla jollekin nallukkana josse sopivalla sävyllä lausutaan ja vaikkei se mielestäni kovin kuvaava sana olisikaan.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Jaa, no en minä tuossa hirveästi mielestäni ollut vastaankaan, mukavaahan se on eikä sillä sanalla niinkään ole väliä vaan äänesävyllä ja tilanteella jossa mainitaan, ihan hyvin voisin olla jollekin nallukkana josse sopivalla sävyllä lausutaan ja vaikkei se mielestäni kovin kuvaava sana olisikaan.

Hyvä:)

• Anonyymi

Hyi. Menkööt metsään hakemaan niitä nalleja ja pupuja, pelloilta löytyy papuja, luppakorvat kuuluu herra Paddingtonille.

AsianVierestä

• Anonyymi

Niin paitsi jännämiestä ei kutsuta. Ne saa vaan panna kaikki naiset.

• Anonyymi

Sä voit sanoa minua ihan miksi vaan, mutta jos oot väärä nainen sanomaan sitä, niin... :D

• Anonyymi

Ei kun oikealle, ei väärälle :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun oikealle, ei väärälle :)

Siis jos väärä nainen sanoo oikeallemiehelle, on asia ok?

Tai oikea nainen sanoo väärälle miehelle...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis jos väärä nainen sanoo oikeallemiehelle, on asia ok?

Tai oikea nainen sanoo väärälle miehelle...?

Oikea sammakk...heh eiku oikea nainen sanoo oikealle miehelle :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikea sammakk...heh eiku oikea nainen sanoo oikealle miehelle :)

Niinku sanoin, Jos oot oikea nainen sanomaan sen minulle, I don´t mind... I just love it... :)

https://www.youtube.com/watch?v=axcKhy8uu0w

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinku sanoin, Jos oot oikea nainen sanomaan sen minulle, I don´t mind... I just love it... :)

https://www.youtube.com/watch?v=axcKhy8uu0w

Öhh...no tuota :D Jaa-a. No se oli kaunista :)

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksi oikeaa yhdessä on aina Kaunista. On, vaikka muu maailma sen rumana näkisi... :)

https://www.youtube.com/watch?v=75jJ0oipV5s

Tyylikästä. Ei kai sitä rumana saisi nähdä..?

https://www.youtube.com/watch?v=cpF7zmFJlyc

tämä tässä kitaran takia. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyylikästä. Ei kai sitä rumana saisi nähdä..?

https://www.youtube.com/watch?v=cpF7zmFJlyc

tämä tässä kitaran takia. :)

Vanha biisi. Mut tyyllkästä delay-kikkailua. Mun lemppariefekti, kun sitä osaa käyttää hyvin. Itse tykjkään kyllä leikkiä sillä aika paljonkin... :)

Tässä täytyy kuulla kaikki. Riffi, basso, rummut, sanat, melodia... Miten kaikki toimii synkassa... :) Jos ei kuule, menee hienous ohi... :)

https://www.youtube.com/watch?v=4n0UTkwptV0

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanha biisi. Mut tyyllkästä delay-kikkailua. Mun lemppariefekti, kun sitä osaa käyttää hyvin. Itse tykjkään kyllä leikkiä sillä aika paljonkin... :)

Tässä täytyy kuulla kaikki. Riffi, basso, rummut, sanat, melodia... Miten kaikki toimii synkassa... :) Jos ei kuule, menee hienous ohi... :)

https://www.youtube.com/watch?v=4n0UTkwptV0

No pitää vaan tarkalla korvalla kuunnella ja keskittyä ideaan :)

• Anonyymi

• Anonyymi

• Yksi nainen aikoinaan sano että kuorsasin kuin pieni possu. Ei haittaa ollenkaan koska hän oli uskomaton. Herrajumala. Sitä ah seksiiii

• Pitää ne. Jos sanoja on oikea :)

Vaikka nallukka, sulo, karhu.

Ja sama toistekin päin. Esim prinsessa, pumpula, pierutyyny.

• Pierutyyny, palstan naiset todellakin on outoja :D en kehtaisi edes yrittää sanoa moista :D

• Rupsutin on kans yks hyvä. :)

Tai haisuli...

Mä kans luulen, että sillä on enempi väliä kuka sanoo ja miten, kun niinkään sillä mitä se hellittelynimi oikeestaan on...

Akkakin on helpolla haukkumasana, mutta niin ne vaan miehet akaksi armaitaan kutsuu ihan julkisesti ja naisen kuullen. :)

• Harmaaritari kirjoitti:

Pierutyyny, palstan naiset todellakin on outoja :D en kehtaisi edes yrittää sanoa moista :D

Voi kuule, sulla on vielä paljon opittavaa (palstankin) naisista :-D

• Abrakadabra kirjoitti:

Rupsutin on kans yks hyvä. :)

Tai haisuli...

Mä kans luulen, että sillä on enempi väliä kuka sanoo ja miten, kun niinkään sillä mitä se hellittelynimi oikeestaan on...

Akkakin on helpolla haukkumasana, mutta niin ne vaan miehet akaksi armaitaan kutsuu ihan julkisesti ja naisen kuullen. :)

Ne vedättää teitä. Kukaan oikeasti toista arvostava ei käytä tuollaisia "hellittelynimiä", taidatte olla hyödyllisiä hölmöjä ukoillenne.

• elisakettu kirjoitti:

Voi kuule, sulla on vielä paljon opittavaa (palstankin) naisista :-D

No näköjään, taidatte ainakai haista melkolailla :D No tämä vain vahvistaa kaipuutani 50-lukulaisiin kunnollisiin naisiiin jotka eivät tiedät kyllä mitä julkisesti.

Ne vedättää teitä. Kukaan oikeasti toista arvostava ei käytä tuollaisia "hellittelynimiä", taidatte olla hyödyllisiä hölmöjä ukoillenne.

Nääh, me ollaan rakkaita vaikka meidän pierut ei oliskaan. :D

Siinä on yhdistetty mukava ja epämukava asia toisiinsa ja epämukavista seikoista huolimatta se toinen on silti rakas...

Rupsutin..pierutyyny...se voi olla jopa vähän huvittava ja humoristinen ajatus siinä taustalla. :P

Sanonhan mäkin miehelleni välillä oot kyl kans yks oikee mäntti, ja silti rakastan sitä. :D

• Abrakadabra kirjoitti:

Nääh, me ollaan rakkaita vaikka meidän pierut ei oliskaan. :D

Siinä on yhdistetty mukava ja epämukava asia toisiinsa ja epämukavista seikoista huolimatta se toinen on silti rakas...

Rupsutin..pierutyyny...se voi olla jopa vähän huvittava ja humoristinen ajatus siinä taustalla. :P

Sanonhan mäkin miehelleni välillä oot kyl kans yks oikee mäntti, ja silti rakastan sitä. :D

Saatan pussata ja silittää päätäkin sen sanottuani. :D

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Saatan pussata ja silittää päätäkin sen sanottuani. :D

Rakkaalla lapsella on monta nimeä, mutta että miehelläkin:)

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Rakkaalla lapsella on monta nimeä, mutta että miehelläkin:)

AsianVierestä

On, mitäs on joskus niin nuija ja ärsyttävä. :)

• Abrakadabra kirjoitti:

Se onkin sitten tosi fiksua palkita sitä käytöstöstä pusuilla :D

No näköjään, taidatte ainakai haista melkolailla :D No tämä vain vahvistaa kaipuutani 50-lukulaisiin kunnollisiin naisiiin jotka eivät tiedät kyllä mitä julkisesti.

Eikä haista :) Ei pierut välttämättä haise. Mutta ukko saa syyttää ihan itseään, kun valmistaa tai pyytää valmistamaan aterioita ja kantaa kaappeihin sellaista, mitä erityisherkkävatsaisen ei sovi syödä tai juoda. Ja mitäs tunkee jokapaikkaan, ei sitä aina kerkee juosta karkuunkaan :-D

Kuule, jos hänen olisi valittava: niin hän silti valitsisi minut ja pierutyynynsä kuin ei pierutyynyä ollenkaan :)

• Abrakadabra kirjoitti:

"Senkin perkeleen itepäinen puupää" ja pusu päähän on normi setti kun suvaitsen saapua kotia. Syynä on yleensä se, mitä herra on mennyt tekemään (kielloistani huolimatta) mutta kun ei voi toisaalta olla tekevälle vihainenkaan.

Ja siinä se sitten hymyilee onnellisena. Pöhkö :)

Noh joskus haisee. Eikä maha mitään. :)

Parempi päästää ulos, kun haljeta. Vai?

Kunnollisiahan mekin ollaan, me ollaan vaan aidosti semmosia kun ollaan..jopa pieruineen päivineen. Aattele miten hirveetä olis, jos on mahatautikin ja olis pakko oksentaa tai ripuloida ja olis pakko pidätellä, ettei miehen idyllinen kuva rikkoontuisi naisesta. :D

Mulla kun oli se verenmyrkytys niin kuule laattasin miehen jalkojen juuren ( hän siivos sotkut ja oli oksennuksessa itekin) ja paskansin seinille roiskuen vaikka istu vieressä nokka rypyssä. Ei siinä paljon mietitä etikettejä. :D

Se onkin sitten tosi fiksua palkita sitä käytöstöstä pusuilla :D

Tottakai on. Merkki, että vaikka nyt en kaikesta sussa pidäkkään tai on epämukaviakin juttuja, niin olet silti joka pusun arvoinen. :)

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Minusta on tuntunut tätä ketjua lukiessa siltä et naiset ovat pantanneet ne parhaat käyttämänsä lempinimet vain miehilleen.
        Olisiko kärjessä, idiootti, keskenkasvuinen, mulkku yms.
        Siinä sitä rakkaus sitten kukoistaisi kun vaimo huikaisee et "tuu mulkku syömään" ja olisi laittanut lautaselle puolikkaan kylmän takkalenkinpökäleen kuorineen kaikkineen. Sellaista se oikea rakkaus on!

AsianVierestä

• elisakettu kirjoitti:

"Senkin perkeleen itepäinen puupää" ja pusu päähän on normi setti kun suvaitsen saapua kotia. Syynä on yleensä se, mitä herra on mennyt tekemään (kielloistani huolimatta) mutta kun ei voi toisaalta olla tekevälle vihainenkaan.

Ja siinä se sitten hymyilee onnellisena. Pöhkö :)

Heh, justiinsa noin. Sinä tiiät tarkalleen mistä on kyse. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Minusta on tuntunut tätä ketjua lukiessa siltä et naiset ovat pantanneet ne parhaat käyttämänsä lempinimet vain miehilleen.
        Siinä sitä rakkaus sitten kukoistaisi kun vaimo huikaisee et "tuu mulkku syömään" ja olisi laittanut lautaselle puolikkaan kylmän takkalenkinpökäleen kuorineen kaikkineen. Sellaista se oikea rakkaus on!

AsianVierestä

Niin, munkin mies on mäntti ja nuija, mutta Morten on vaan muru ja mussukka. :''D

Kyllä, kyllä siinä vinhaa perää on...mitä sanotte herra. :P

Toisaalta Morten ei koskaan ryppyile mulle, mutta mun mies sen sijaan uskaltaa senkin tehdä.

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Joo. palstan(kin) naiset tuntuu valinneen jännämiehiä joilla ei ole mitään käytöstapoja ja psyykanneet itsensä kuvittelemaan niiden haukkumisia hellyydenosoituksiksi, selvästikin kärsivät tukholma-syndroomasta.

Joo. palstan(kin) naiset tuntuu valinneen jännämiehiä joilla ei ole mitään käytöstapoja ja psyykanneet itsensä kuvittelemaan niiden haukkumisia hellyydenosoituksiksi, selvästikin kärsivät tukholma-syndroomasta.

Ääh, se olis vasta sitten jännämies jos pierun perään vetäs turpaan, eikä sanos rupsukka tai pierutyyny tms... :D

• Abrakadabra kirjoitti:

Niin, munkin mies on mäntti ja nuija, mutta Morten on vaan muru ja mussukka. :''D

Kyllä, kyllä siinä vinhaa perää on...mitä sanotte herra. :P

Toisaalta Morten ei koskaan ryppyile mulle, mutta mun mies sen sijaan uskaltaa senkin tehdä.

Minusta on aika hyvin, jos parit pystyy ryppyilemään toisilleen - pelkäämättä. Tietää että asiasta saa saa sanoa ja siitä keskustellaan, ilman että toinen nuosee ilmaan ja meinaa haleta.

Mitä AV tuossa sanoi ylempänä, niin olen varmaan joskus pahassa paikassa sanonut voi v*tun idiootti tai ky*päotsa, jos tilanne on todella edellyttänyt huomiota. Muuten en nimittele mielelläni, mutta hellittelynimillä sitäkin enempi.

Mä luulen että siinä on kaks jotka kärsii tukholmasyndroomasta :)

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Minusta on aika hyvin, jos parit pystyy ryppyilemään toisilleen - pelkäämättä. Tietää että asiasta saa saa sanoa ja siitä keskustellaan, ilman että toinen nuosee ilmaan ja meinaa haleta.

Mitä AV tuossa sanoi ylempänä, niin olen varmaan joskus pahassa paikassa sanonut voi v*tun idiootti tai ky*päotsa, jos tilanne on todella edellyttänyt huomiota. Muuten en nimittele mielelläni, mutta hellittelynimillä sitäkin enempi.

Se kertoo luottamuksesta, jos voi näyttää nurjiakin puoliaan toiselle. Eikä tartte hipistellä peläten, että kohta alkaa julmettu sota kun ryppyilen keljua oloani vaikka pois...sitten voipi puhua mistä kenkää puristaa. Ja rauha maassa taas. :)

Juu minäkin pari kertaa olen sanonut, kun olen oikeen polttanut proppuni. Juurikin mäntiksi tai kiroillen roinannut ja nimitellyt. Ei kasn kuulu yleiseen kielenkäyttööni haukkua miestä, paitti mäntti sana lipsahtaa kyllä joskus, jos hän tekee jotain liian hätiköiden tai ei ota huomioon muitten kantaa vaikkapa. Tai hän itse arvostelee ensin mua...:)

Abris

• Hyvää yötä kaikille pupuliineille :)

• Anonyymi

• Anonyymi

Hellyyttä? No miksei sekin ole sitä, mutta Osoittas jotenki kouriintuntuvamminkin, vaikka edes litsarilla. Naiset ehkä kostuu puheista, mutta miehet kosketuksesta.

• Miehet muuten eivät pidä litsareista. En suosittele.

• Anonyymi

Kyllä voi jopa pitää, semmoinen jota naikkonen thatsas tarkotuksellisen hyvin viimeksi 16.2.-99. Silloiin tuli suukko ja hali, paskassa paikassa suuren joukon nauraessa vieressä, mutta yhtälöä kaikki, tuntui se silti hyältä. Eikä sitä litsaria tarvis poskelle ehdottomasti antaa, ainakaan sille nenän viereiselle...

• Anonyymi

Kyllä tytöt pitää opettaa jo ajoissa tavoille. Eilen just huomautin tytärtäni asiasta. Hän oli leikkipuistossa oli tulossa monitoimitelineentankoa pitkin ales ja menin varmistamaan. Se huuti et mene pois(4v.). Sanoin et varmistan vain tässä vieressä, en koske tai auta. No se pieraista paukautti suunnilleen pään tasolla johon minä tietysti pakittaen kommentoin ettei tuollainen kemiallinen sodankäynti ole missään nimessä naispuolisille sopivaa. Yleisöäkin oli paikalla. Nauruksihan se toki meni mutta oppiminen on vielä pitkän tien päässä.

AsianVierestä

• Ole onnellinen, sulla on yksi joka pieree pään tasolla, meillä on kolme jotka pieree melkein kaiken yötä. Kummasti meillä tytöillä on sitä kaasunmuodostusta, mutta isännällä ei. :)

Taino vessassa sitten vasta...alkaa sinfonia.

• Anonyymi

Eipä tuota ole kukaan nainen tehnyt , mut ei mua ainakaan haittais kun tietää et nainen tykkäis.

• Saanko kutsua sinua hunajahoneyksi, siis jos olet nainen?

• Anonyymi

tai pahtoleipätoastiksi
        tai etikkaättikaksi
        tai siirappisyrupiksi
        tai tikkarilollipopiksi
        tai kermacreamiksi

• Anonyymi kirjoitti:

tai pahtoleipätoastiksi
        tai etikkaättikaksi
        tai siirappisyrupiksi
        tai tikkarilollipopiksi
        tai kermacreamiksi

Kermacream kuulostaa myös hyvältä

• Anonyymi

Mikset käytä karskeja ja äijämäisiä nimittely- nimiä? Karhumaisen voimakas jätti, karskin viileä adonis tai mun raudan kova könsikäs? Rakkauden sotaratsu? Siinä pitää olla rock'en rollia, muuten tilanne voi kuivua kasaan? Noista nimistäsi voi toinen tuntea olonsa vitsiksi ja vinoiluksi omaa egoa kohtaan? Hermostuttaa toisen niin, ettei tiedä miten päin olisi ja pistää tupakaksi, jollei ole viinapulloa käden ulottuvilla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      63
      4906
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      73
      3992
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      3604
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      118
      3148
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2954
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2618
    7. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      273
      2298
    8. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2246
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1943
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108