Onko kellään parisuhteessa mies lyönyt "henkisesti" sanomalla että vaginasi on Löysä? Minullapa sellainen tosi Ritari on!!
Löysä vagina syynä parisuhteen vaikeuksiin
61
459
Vastaukset
- Anonyymi
Se on todellisuutta, jos on tehnyt lapsia, tullut ikää, että hormonitasot muuttuu, eikä ole viitsinyt niitä lihaksia jumpata ja pöksyyn alkaa lirahella yskästessä ja aivastellessa.
- Anonyymi
Todella kannustavaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella kannustavaa!
Ala käymään salilla ja tee lantianpohja lihas liikkeitä varsinkin. En ed vastaaja, enkä edes nainen.
- Anonyymi
Kyllä, se pippeli vanhenmmiten kutistuu miehilläkin..
- Anonyymi
Lopuksi ei ole muuta, kun se pieni rusina😂
Wwuwuw kirjoitti:
Se muuten on totta.
https://www.terve.fi/artikkelit/76998-varoitus-peniksesi-pienenee-ajan-myotaJo toisessa ketjussa sanoin, että peniksen paisuvaiskudosten normaali toiminta vaatii vähintään 12nmolin testosteronitason..Nykyään monet nuoretkin miehet ovat jo alle tuon tason...
-Mikäli mennään tuon alle, niin ikääntyvä mies voi hakeutua testosteronin korvaushoitoon..- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, se pippeli vanhenmmiten kutistuu miehilläkin..
Todella kannustavaa
- Anonyymi
Mä laittaisin varmasti lusikat jakoon tuossa kohtaa, en siksi et suuttuisin, vaan siksi et et tuskin kykenisi enää jatkossa harrastamaan kanssakäymistä olllenkaan ajattelematta koko ajan löysää vaginaani, joka ei tunnu miltään=toisinsanoen en kykenisi enää nauttimaan itse ollenkaan
Mutta, asiasta toiseen, yllä oli kohtuu karkea vastaus! Muotoilisin itse saman asian vähän toisin, lantionpohjan lihaksia on oikeasti hyvä treenata, eikä edes pelkän seksuaalisen nautinnon vuoksi ja koska se on tosiaan ihan helppoa ja yksinkertaista
Mä saatan istua sohvalla katsellen leffaa lasten kanssa ja ”treenaan” samalla
Kun lihakset on kunnossa sieltä niin itseasiassa se seksikin tuntuu itsestäkin uskomattoman paljon paremmalta ja kun sitä on tehnyt tarpeeksi treenejä niin oppii jo supistelemaan itse seksin aikana sitten, että on myös helppo saada orgasmi a nopeasti, jos niin haluaa
Samoin on helppo pidätellä, jos on kova pissihätä
Mut se et mulle sanottaisiin et on löysät paikat, nii se olis sit tosiaan heippa- Anonyymi
Miehet tietää jos oma pippeli ei toimi enää kuin ennen mutta on se kumma kun nainen ei tunne itseään.
Siksikö ovetkin pitäisi avata samoin kuin vaginakin naisille, avuttomia joka asiassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet tietää jos oma pippeli ei toimi enää kuin ennen mutta on se kumma kun nainen ei tunne itseään.
Siksikö ovetkin pitäisi avata samoin kuin vaginakin naisille, avuttomia joka asiassa.???
Kyllä mä vaginani ”tunnen” 😂
Siihen tuntoon kyllä vaikuttaa paljon myös kosteus aste, läpimärkänä sitä on hankalampi ”kontrolloida” ja supistaa, kuin muutoin
- Anonyymi
Jos ei tämä ole trollausta niin nyt on syytä olla vähän tarkkana. Minun mittarillani mitattuna tuo on jo henkistä väkivaltaa, varsinkin jos tarkoituksena oli loukata sinua.
Tarkkailisin kahta asiaa: pyytääkö hän anteeksi tai kokeeko itse sanoneensa mitään loukkaavaa ja miten kohtelee sinua muiden asioiden suhteen. Niihin tuo kommentti täytyy ensin suhteuttaa. Monet asiat voivat tuntua loukkaavilta mutta sinun on kysyttävä hänenkin mielipidettään asiaan. Jos on selvää, että kommentti oli loukkaavaksi tarkoitettu ja niitä alkaa tulla lisää, itse en jatkaisi suhdetta. Toki ihmisillä on hieman erilainen toleranssi. Toisille nälviminen on arkipäivää, minä en siedä sitä yhtään.
Hyvässä parisuhteessa nautitaan toisen läheisyydestä eikä lyödä toista anatomisilla yksityiskohdilla. Ne ovat olleet tiedossa jo suhteen alkuvaiheessa.- Anonyymi
Mihen pienestä peniksestä on kuitenkin hyväksyttävää nälviä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka niin on sanonut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen klo 6:08 kommentin kirjoittanut henkilö. Tekstini oli tarkoitettu sukupuolineutraaliksi, eli samat ohjeet kaikille sukupuolille.
- Anonyymi
Pyytää anteeksi asiaa joka naisen itsekin olisi pitänyt tajuta jo ennenkuin mies siitä huomautti??? Naiset todellakin ovat avuttomia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyytää anteeksi asiaa joka naisen itsekin olisi pitänyt tajuta jo ennenkuin mies siitä huomautti??? Naiset todellakin ovat avuttomia.
Anteeksipyynnön oli tarkoitus kohdistua siihen tosiasiaan, että aloitusviestissä mainitun kommentin esittäjä loukkasi kommentin vastaanottajaa.
En ole kommentoinut enkä kommentoi loukkauksen sisältöä tai sen suhdetta kommentin vastaanottajan sukuelinten ominaisuuksiin muuten kuin olettamalla, että kommentoijan on täytynyt olla tietoinen kommenttinsa sisällön kohteena olevasta asiasta jo kauan ennen kommenttinsa esittämistä.
Sinulla menivät nämä asiat iloisesti sekaisin.
- Anonyymi
Käske ukkos jatkaa tumputtamista. Keskity sä oikeisiin miehiin.
- Anonyymi
Oikeat miehet valittaa myös jos aihetta on.
- Anonyymi
Vaikea juttu taas. Miehesi saattoi kertoa faktan, jonka toivoo johtavan siihen, että treenaat lantiopohjalihaksiasi. Ehkä miehesi ei osaa sanoa asiaa toisin tai tarkemmin ottaen voiko tuota asiaa sanoa edes ns "kauniisti"?
Toisaalta voi tuon asian sanoa loukkaamistarkoituksessakin.
On kuitenkin aika paljon asioita, jotka ääneen sanottuna loukkaavat lähes aina, ainakin jos vastakkaista sukupuolta oleva sanoo ne. Olet vaikeasti ylipainoinen. Naamassasi on paljon finnejä. Peniksesi on pieni. Rintasi riippuvat.
Sen voin kyllä sanoa, että kyllä vaginoilla on eroa ja tiukempi tuntuu paremmalta. Miehesi kohdalla kyse voi olla ns death grip syndroomastakin, eli kun on tottunut oman käden tiukkaan puristukseen, ei mikään tunnu enää miltään. Eli aattelit, että lopputulema löytyy vankimmin sinkut osastolta! 😂
Mä oisin saattanut käyttää seuraavia: parisuhde, seksi tai särkynyt sydän.
No tuolla joku oli jo kirjoittanut lantionpohjalihastreeniä, mutta mä uskon oikeasti enemmän henkisiin juttuihin. Oikeat asennot tietty tärkeä, koska jokaisella naisella on sukupuolielin erilainen. Siihen kun lisää paljon seksin ulkopuolista keskustelua tekniikasta, sekä oikean halun toiseeen, niin jo niillä saa paljon makuukammariin.
Ja vielä tuosta miehen sanomisesta.... kaikki sanomisethan kertoo itsestään. Hän voi olla vaikka epävarma itsestään kun ns. hyökkää sun kimppuun. Siks oikea avoin puhe on tärkeää. Tuostahan voi tehdä numeron itseäsi kohtaan ja jatkaa siitä psllottelua toisinpäin, tai sitten uskoa itsensä normaaliuuteen ja katsoa, joko kaveri lähtis tutkimaan yhdessä miten teidän seksiä saadaan läheisemmäksi molempien jutuksi. Toi ukkos sanominen on haparoivaa avautumista, etsi todellinen syy muusta kuin vaan itsestäsi. 😊👌Ihan olen samaa mieltä kuin Disse. Itsensä paranteleminen harjoituksella on loputon suo ja virvatulien ajamista, josta ei tuloksia tule, mutta vie seksistä vapauden ja riemun.
Firdawsi kirjoitti:
Ihan olen samaa mieltä kuin Disse. Itsensä paranteleminen harjoituksella on loputon suo ja virvatulien ajamista, josta ei tuloksia tule, mutta vie seksistä vapauden ja riemun.
Jokainen on mitä on. Ainutlaatuinen kuitenkin. 😊👌
Minä voin miehenä sanoa, että jokainen nainen on tuntunut erilaiselle, mutta jokaisella on taatusti joku oma mieliasento js oma juttu muutenkin seksiin ja siis yhdyntään liittyen. Se kannattaa etsiä.
Seksi ja yhdyntä on vain yksi osa elämää, ei se ole kaikki. Että voi vähän lunkimminkin ottaa senkin asian. Tunnetta enemmän siihen ja miettimistä vähemmän.
Minulle tällähetkellä on kiihkeämpi kysymys, että lähdenkö viimesenä vapaapäivänä maalle laittamaan ruodelaudoituksia liiteriin vai nakutanko aitaa loppuun? 🤔
Aitahomma on tylsempää... meen maalle! 😬👌- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Jokainen on mitä on. Ainutlaatuinen kuitenkin. 😊👌
Minä voin miehenä sanoa, että jokainen nainen on tuntunut erilaiselle, mutta jokaisella on taatusti joku oma mieliasento js oma juttu muutenkin seksiin ja siis yhdyntään liittyen. Se kannattaa etsiä.
Seksi ja yhdyntä on vain yksi osa elämää, ei se ole kaikki. Että voi vähän lunkimminkin ottaa senkin asian. Tunnetta enemmän siihen ja miettimistä vähemmän.
Minulle tällähetkellä on kiihkeämpi kysymys, että lähdenkö viimesenä vapaapäivänä maalle laittamaan ruodelaudoituksia liiteriin vai nakutanko aitaa loppuun? 🤔
Aitahomma on tylsempää... meen maalle! 😬👌Tämä kaveri se tykkää tulla keskustelemaan itsestään. Ketjun aihe on löysä vagina niin disse saa väännettyä itseensä senkin.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kaveri se tykkää tulla keskustelemaan itsestään. Ketjun aihe on löysä vagina niin disse saa väännettyä itseensä senkin.
Ja saan sinut lukemaan sen, ahdistumaan ja toteamaan tuon.
Eikö ole ihmeellistä! 😬👌- Anonyymi
Mitä soopaa taas disseltä. Jos vagina on väljä niin se on väljä, ei siinä eri asennot auta. Hyvä kun ap,n mies sanoi naiselle, ehkä ymmärtää tehdä asialle jotain jos tehtävissä on.
Kymmenien naisten kokemuksella tiedän miltä väljä tuntuu, ei miltään. Naisen suu tai peppu on siinä tapauksessa parempi vaihtoehto. Anonyymi kirjoitti:
Mitä soopaa taas disseltä. Jos vagina on väljä niin se on väljä, ei siinä eri asennot auta. Hyvä kun ap,n mies sanoi naiselle, ehkä ymmärtää tehdä asialle jotain jos tehtävissä on.
Kymmenien naisten kokemuksella tiedän miltä väljä tuntuu, ei miltään. Naisen suu tai peppu on siinä tapauksessa parempi vaihtoehto.Nysäkullit joutuukin tyytymään hätäratkaisuihin! 😝
Parisuhteen vaikeuksiin ei ole syynä vika naisen suloisissa sukupuolielimissa, vaan miehen ruokottomassa käytöksessä.
Voit mainita sikamaiselle miehellesi: Eräs toinen mies on sitä mieltä, että hänen lausumansa on moukkamainen ja iljettävä, 🌹sinulle, 👺törkeälle miehellesi.- Anonyymi
Mustilla miehillä on parempaa.
Ei kuitenkaan somaleilla, en koskaan olekaan nähnyt valkoista naista heillä.
Nykyisin on yhä suositumpaa B-rappu.
Aina löytyy ratkaisuja.
Ero taikka muutos. - Anonyymi
Yläkerran naapurit huutelivat toisilleen jotain sellaista, kuin "löysä löyhäperse" ja "impotentti".
Voitte jakaa sukupuolet kommenttien perusteella.
Seuraavana päivä tulivat vastaa käsikädessä kävellen, kiusallista.- Anonyymi
Luonnollisia ja inhimillisiä asioita. Siitä vain kevyttä smalltalkia harrastamaan aiheesta.
- Anonyymi
Voi onko niitä vielä!! En ole viimevuosina korkean ikäni vuoksi harrastanut asiaa, mutta ,muistan moni oli kuin märkä metsurin karvalakki ,josta vuosien hajut suhahti naamalle ,kun vei kasvonsa lähelle. Odotan paikkaa vanhainkotiin, toivon ,että siellä olisi hyvä tuuletus ja eri kylpypäivät.
Ei ole.
- Anonyymi
Vao onko miehelläsi kutistunut, niinkuin vanhoille miehille käy?? Sinuna miettisin suhdetta uudestaan, että kannattaako jatkaa?
- Anonyymi
Aasialaisilla naisilla on kuulemma tiukka vagina....
- Anonyymi
Tähän pitäis saada kokeneen miehen palaute, jolla ollut kokemuksia monenlaisista naisista, myös lihaksikkaista, eikä vaan langanlaihoista. Vagina voi olla tiukka, vaikka lantionpohjalihaksia ei aktiivisesti treenaisikaan. Harjoittelulla saa tosin vieläkin .... Jos naisella lirahtaa joskus, voi kyse olla myös synnytyksen seurauksena tapahtunut virtsarakon alentuma, jolla ei ole mitään tekemistä tiukkuuden kanssa. Monilla tiukoila naisilla edes synnytykset eivät löysää ilolihasta. Tämä nyt tiedoksi tänne ätmeille. Joku tuolla kommentoi, että jokainen nainen ollut omanlaisensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän pitäis saada kokeneen miehen palaute, jolla ollut kokemuksia monenlaisista naisista, myös lihaksikkaista, eikä vaan langanlaihoista. Vagina voi olla tiukka, vaikka lantionpohjalihaksia ei aktiivisesti treenaisikaan. Harjoittelulla saa tosin vieläkin .... Jos naisella lirahtaa joskus, voi kyse olla myös synnytyksen seurauksena tapahtunut virtsarakon alentuma, jolla ei ole mitään tekemistä tiukkuuden kanssa. Monilla tiukoila naisilla edes synnytykset eivät löysää ilolihasta. Tämä nyt tiedoksi tänne ätmeille. Joku tuolla kommentoi, että jokainen nainen ollut omanlaisensa.
Vielä lisään tähän, että jokaisen naisen tulisi treenata päivittäin niitä "lantionpohjalihaksia" hermottaaksen lihaksistonsa.
Kyllä se totta on, että vaginatkin ovat jo lähtökohtaisesti erilaisia. Ja kun synnyttää, se tietenkin saattaa aiheuttaa väljyyttä. Ikäkin varmasti vaikuttaa noihinkin kohtiin. Jos vaginan väljyys on parisuhteen vaikeuksien syy, pistää se miettimään kyllä sitä miten asioita asetetaan tärkeysjärjestykseen. Itse ajattelen vähän sinisilmäisesti, että rakkaus korjaa monta asiaa .
Toinen asia on se, että kun haluaa toiselle sanoa jostakin"puutteesta" kannattaa miettiä kuinka sen sanoo, koska sanottuja sanoja ei saa koskaan takaisin.- Anonyymi
Tämä keskustelu on taas hanurista.
Laittaa sisälle ja naisen jalat tiukasti yhteen, niin kyllä se siitä. Anonyymi kirjoitti:
Laittaa sisälle ja naisen jalat tiukasti yhteen, niin kyllä se siitä.Juuri näin. Jos ongelmaksi koettuja asioita halutaan rakentavasti ratkoa, niihin usein löytyy ratkaisu. Jopa minä , joka olen varmasti pudonnut jo vaikka mistä kelkasta, tiedän tuon konstin. :)
Anonyymi kirjoitti:
Laittaa sisälle ja naisen jalat tiukasti yhteen, niin kyllä se siitä.Juuri näin. Jos ongelmaksi koettuja asioita halutaan rakentavasti ratkoa, niihin usein löytyy ratkaisu. Jopa minä , joka olen varmasti pudonnut jo vaikka mistä kelkasta, tiedän tuon konstin. :)
- Anonyymi
Mitäs olet ollut jännämiesten patjana. Löyäsksi tulee kun antaa jännämiehille joka viikonloppu.
- Anonyymi
Onpa oikein asiantuntija astialla taas vastaamassa. Taitaa päinvastoin löystyä niiden lihasten käytön puutteesta, kun niitä ei tarvitse supistaa.
- Anonyymi
Kuluuko penis jos sitä käyttää liikaa?
- Anonyymi
Leikkauta, cityklinikalla n. 4000
- Anonyymi
Kohtu voi roikkua liian löysän vaginan omaavalla naisella jopa ulkona, joten sinuna alkaisin jumppaamaan geishakuulilla sen oman terveydellisen hyvinvoinnin vuoksi, enkä syyttäisi miehen peenistä, enkä miestä mistään henkisestä väkivallasta. Tämmöstä lohduttomuutta on afrikassa tullut nähtyä. Samoin voi peräsuoli työntyä ulos peräaukosta, jos siinä on jotain vikaa tms.
- Anonyymi
On yrittänyt. Kerran.
Kun kohteliaasti annoin ymmärtää, kuinka paljon aikaisempia rakastajiani pienempi pili vaginani löysyydestä valittaneella oli, herra poistui posket helakan punaisena takavasemmalle, eikä ole sen jälkeen näkynyt.
KurppaN- Anonyymi
Silti niitä löysäpilluisia naisia on olemassa terv. Isokaluinen mies.
- Anonyymi
Aina kun naiset kysyvät pituutta ja paksuutta niin olen vastannut että monenko litran motti itselläsi on. Asiaan ei ole tullut vastausta vaikka sekin olisi helposti mitattavissa litran mittakannulla tahi nuorilla tyttöröisillä pikkupipeteillä.
- Anonyymi
Löysävitut on lihavia
- Anonyymi
Tai laihoja... ei se vaginan löysyys siitä johdu.
Vaihda se ukko toiseen, jolla on isompi kikuli.
# Vaihtamalla paranee.- Anonyymi
Oma ex-avokki aikanaan viimeisen puolen vuoden aikana ennen eroamme valitti, ettei mun kalu tunnu miltään ja ylipäätään mollasi että mulla on liian pieni.
No mulla onkin aika keskitason pelivehje, seisokissa noin 18cm ja silmämääräisesti arvioiden ihan kohtuupaksuinen kuitenkin.
Tosiasia kuitenkin oli, että hänellä itsellään oikeasti oli aika isokokoinen pimppa, eli löysä näin kansankielellä sanoen.
En ollut sitä iljennytkään sanoa hänelle sen reilu 2 vuoden aikana, kun asuimme yhdessä ja kun kuitenkin seksielämä sujui ihan hyvin. Olin itse aika tyytyväinen ja kyllä hänkin nyt tuntui useimmiten nauttivan.
No, saattoi tuo hänen haukkumisensa olla ihan silkkaa vittuiluakin, kun suhteemme kuitenkin oli jo huonontunut tuossa loppuvaiheessa ja tiesin jo itse hyvissä ajoin, että ero tulee varmasti.
No, kuitenkin.. Silloin sitten sanoin ihan suoraan asiasta kaunistelematta&suurentelematta, että hänen pillunsa on löysä ja sen takia minulla aina kesti pitkänkin seksitauon jälkeen aina niin helkkarin kauan saada siemensyöksy.
Ja muutenkin, jos tosiaan 18cm pitkä ja grillimakkaran paksuinen kalu tuntuu liian pieneltä niin on kyllä naisessa vika, mitä ei miehen niskaan saa millään tavoin käännettyä.
Ehdotin vielä ihan asiallisesti, että alkaisi jumppaamaan, käyttämään geishakuulia ja ylipäätään tekemään itse asialle jotain.
Suuttuihan se siitä ja ihan helvetisti.
En tiedä mikä logiikka siinäkin sitten oli, haukkui mut onnetomaksi panokaveriksi kaluni koon vuoksi ja kuitenkin sitten loukkaantui siitä pahasti, kun sanoin ettei seksi nyt mullekaan mikään supernautinto ikinä ole ollut suhteemme aikana ja juurikin tuon meidän kokoeron takia. Ja silloin tosiaan samalla vaiballa kehoitin häntä tekemään itse asialle jotain juurikin noilla jumppajutuilla. On kuitenkin helpompi ja turvallisempi tapa korjata asiat kuin että mies menee johonkin peniksen kasvatusleikkaukseen tms.- Anonyymi
Huijari.
Keskitason pippeli on 13,7 cm suomessa.
Katso "Penisosamäärä"
Sinulla on pieni!
Se mitataan päältä ei, kivespusseista.
- Anonyymi
Päinvastainen ongelma. Kolmen minuutin miehiä on riittänyt. Nykyinenkin. Voihan se olla niinkin, että miehelläsi on keskimääräistä pienempi.
- Anonyymi
Ohut kikkeli ei ole ongelma koska sen voi aina laittaa kaksinkerroin jos sattuu megapussy kohdalle.
- Anonyymi
Hakkaa turvoksiin tai käytä vakuumipumppua ennen yhdyntää, kutistuu kylläkin normaaliksi ajan mittaan.
- Anonyymi
Harvinaisen löysäaivoinen kaveri sulla. - Nm. Tyydytytkö
- Anonyymi
Itse olet miehesi valinnut. Kenties hän on sielunkumppanisi tai kaksoisliekkisi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564