Naisesta ei ole kuin vaivaa

Anonyymi

Unohtakaa naiset, niistä ei ole mitään muuta kuin vaivaa ja rahanmenoa.
Jos hankit naisen, niin nainen rajoittaa elämääsi merkittäväksi.
Et enää saakaan olla päivät netissä ja pelata pelikkaa, vaan nainen vaatii, että keskität huomiosi häneen.
Nuoremmat miehet tietenkin toteaa, että, no away, ei käy päinsä, koska pimperon himo on kova.
Mutta, kun on tarpeeksi pitkään yksin ja ikää alkaa olemaan tarpeeksi, niin ei enää naista sillätavalla kaipaa ja kuluu se elämä loppuun ilman naistakin.
Yksinäisessä elämässä on ainakin se hyvä puoli, että et tarvitse huomioida naista ja saat tehdä just sitä, mitä haluat tehdä.

t. Ätmi toteaa

45

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Homouskin on nykypäivänä ap helpompaa ja sallitumpaa kuin vanhoina aikoina. Voit olla rohkeasti oma itsesi!

• Anonyymi

Jaahas, heti leimataan homoksi, jos ei ole naista.
        Ei mulla ole muuten miesystäviäkään ja olen mielummin yksin, kun yksin ollaan.
        Tiedätkös, että vihaan homoja, että ei kannata tulla lähelle.

t. Ätmi toteaa

• Anonyymi

Aloittaja on aivan oikeassa. Tosin homoseksuaaleja tarvitse vihata. Itsekin olen tottunut olemaan yksin. Todennut myös naisen rasittavuuden. Yksin ei aina ole helpointa, mutta vapaata se on. Uskon myös että näin mennään syvään päähän saakka.

• Anonyymi

Hautaan asti yksin ellei oven taakse tule koputtamaan hoikka, lapseton ja mukava sinkkunainen.

• Anonyymi

Ei taida koskaan tulla sellaista sun oven taakse.

• Anonyymi

Saan pelata pleikkaa jos tahdon. Naisen kanssa kannattaa seurustella. Saan olla netissä. Naisen kanssa on mukava elää ja aina on juttu kaveri ja aina nainen lähtee vaikka konserttiin seuraksi ja salille lähtee. Yksin ei jaksaisi lähteä edes mihinkään vaan olisi vaan kotona kaiket päivät.

• Anonyymi

Abran mieskö se siinä.

• Itse keskittäisin mielelläänkin huomiota naiseeni...Hieroisin hartioita iltaisin samalla kun katsellaan netflixiä ja sen semmosta...Ketä ny mikään pleikka kiinostaa.

• Anonyymi

En halua unohtaa. Yksin on kamalaa ja ei saa mitää läheisyyttä ja mitään.

• Anonyymi

Miehen tulee olla mies ja mies on luotu kestämään yksnäisyyttä ja naisen puutetta.
        Aamulla kun heräät, niin tunnet naisen kaipuuta, mutta niin se päivä vaan kuluu ja illalla toteat, että yksin tässä ollaan ja painut nukkumaan.
        Yksinäinen mies saa naisen seuraa vaan unessa, jossa saa olla naiten seurassa.

t. Ätmi toteaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen tulee olla mies ja mies on luotu kestämään yksnäisyyttä ja naisen puutetta.
        Aamulla kun heräät, niin tunnet naisen kaipuuta, mutta niin se päivä vaan kuluu ja illalla toteat, että yksin tässä ollaan ja painut nukkumaan.

t. Ätmi toteaa

Minä en kestä olla ilman naista kauan, hajoaa pää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

t. Ätmi toteaa

Jos tässä on mennyt ensimmäiset 30-vuotta elämästä lähestulkoon kokonaan ilman naista niin eiköhän tässä vielä toiset 30-vuotta jotenkin mene. Hyvällä tuurilla ei edes elä niin kauaa.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tässä on mennyt ensimmäiset 30-vuotta elämästä lähestulkoon kokonaan ilman naista niin eiköhän tässä vielä toiset 30-vuotta jotenkin mene. Hyvällä tuurilla ei edes elä niin kauaa.

KilttiMies89

Menee vielä toiset 30-vuotta naisia haukkuessa.

KilttiMies89

• Anonyymi

Kyllä se on niin että naisia kannattaa harrastaa vain pari kolme kertaa vuodessa muutaman viikon Thaimaan seksilomilla. Silloinkin kannattaa ettiä joka ilta uus nainen.

Suomessa naiset kannattaa unohtaa ja odottaa seuraavaa Thaimaan reissua.

Tämän kerron kokemuksen tuomalla viisaudella, naimisissa ollaan oltu etc.

Enää en halua naista vaivoikseni ja elämääni rajoittamaan.

• Anonyymi

Tuossa on omat riskinsa, ladyboyt ja varmana on jokin sukupuolitauti Pattayan ja Bangkokin katutytöillä, jotka pimperoa jakavat auliisti Farangeille.
        Jos katsoo netistä livekameroiden live kuvaa thaimaan yöelämästä, niin siellä koikkelehtii enimmäkseen eurooppalaisa miehiä ja intialaisia miehiä näkee siellä hyvin paljon.
        Kaikilla on sama päämäärä, saada thainaisen pimperoa, että sukupuolitauteja on kyllä siellä olevilla naisilla 100% varmana.
        Thaimaa on nykään tunnettu seksimatkakohteena ja jos sanot lähteväsi lomalle Thaimaaseen, niin saat helposti leiman, että se lähtee sinne seksilomalle.
        Eikä ne thaimaalaiset naiset mitään kilttejä nyssyköitä ole, vaan suuttuessaan hyvinkin kiukkuisia ja ärtyisiä, mitä netistä on kuvattujen video todisteiden perusteella selvästi katsottavissa.

t. Ätmi toteaa

• Anonyymi

En panis thai naista vaikka se maksaisi minulle. Sen verran iso riski on saada joku hirveä tauti ettei kannata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En panis thai naista vaikka se maksaisi minulle. Sen verran iso riski on saada joku hirveä tauti ettei kannata.

Nykyään on enää turha pelätä sukupuolitauteja, alkaa olla sen verran tehokkaat lääkkeet.

Johonkin sitä kuitenkin kuolee, luultavasti syöpään tai sydänkohtaukseen, ja se voi tulla minä päivänä vaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Nykyään on enää turha pelätä sukupuolitauteja, alkaa olla sen verran tehokkaat lääkkeet.

Johonkin sitä kuitenkin kuolee, luultavasti syöpään tai sydänkohtaukseen, ja se voi tulla minä päivänä vaan.

Hpv-viruksille ei ole lääkkeitä...Hpv-on juurikin lukuisten syöpien juurisyy.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Hpv-viruksille ei ole lääkkeitä...Hpv-on juurikin lukuisten syöpien juurisyy.

Elämänpelko on lukuisten syöpien lähde.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kondylooma, herpes tai hiv ei parane koskaan ainakaan toistaiseksi, tippuristakin on kehittynyt ärhäkämpi muoto nimeltään supertippuri johon ei enää antibiootit välttämättä pure. Kondomikaan ei suojaa välttämättä kaikilta sukupuolitaudeilta.

KilttiMies89

• Anonyymi

En tiedä mistä saisi naisen, vituttaa ku näkee kauniita tyttöjä ja ei ole mahdollista niitä saada.

• Anonyymi

Missä niitä KAUNIITA tyttöjä näkyy?

• Anonyymi

Toisesta ihmisestä on aina oma vaivansa, ihan sukupuolesta riippumatta. Parisuhde vaatii kompromisseja, jotta molempien on hyvä olla. Kumppani tuo siis aina mukanaan myös muutoksia. Jos niihin ei osaa sopeutua, niin on parempi olla yksin. Turha pilata itsensä ja mahdollisen kumppanin elämää.

• Anonyymi

No silti yksin on ihan paskaa ku ei oo elämäs mitään. Telkkarin kattelua ja nukkumista. Ätmin elämä on paskaa.

• Joo. Kannattaa unohtaa naiset ja muut ihmiset, jos haluaa olla yksin.

Tietääkseni kenenkään ei ole pakko asua ja elää toisen kanssa, eikä edes lähestyä muuten, jos se ahdistaa.

Jos lähtökohtaisesti ajattelee asioista niin, että pitää olla/tehdä jotain, eikä saa/voi tehdä jotain, kannattaa sellaisia välttää. Sillä pääsee jo pitkälle. 😊👌

• Anonyymi

Mutta entä kun ei halua olla yksin tai ainakaan ilman seksiä, siinä tapauksessa se naisten "unohtaminen" on pakon sanelema valinta kuten monella ätmillä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta entä kun ei halua olla yksin tai ainakaan ilman seksiä, siinä tapauksessa se naisten "unohtaminen" on pakon sanelema valinta kuten monella ätmillä.

No ei mitään väkisin kannata yrittää... mutta todella vaikea sanoa mistä monien huono itsetunto johtuu? Se pitäisi itse kaivaa itsestä tutkimalla itseään, ei ole helppoa, mutta lienee ainoa mahdollisuus.

Joskushan kun jotain etsii, ei löydä, mutta samalla löytää kaikkea muuta, mitä on sikasemmin hukannut... ehkä voisikin etsiä muuta kuin kumppania itselle ja löytääkin samalla sen?

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No ei mitään väkisin kannata yrittää... mutta todella vaikea sanoa mistä monien huono itsetunto johtuu? Se pitäisi itse kaivaa itsestä tutkimalla itseään, ei ole helppoa, mutta lienee ainoa mahdollisuus.

Joskushan kun jotain etsii, ei löydä, mutta samalla löytää kaikkea muuta, mitä on sikasemmin hukannut... ehkä voisikin etsiä muuta kuin kumppania itselle ja löytääkin samalla sen?

No tuntuu ettei siihen nykypäivänä riitä edes hyvä itsetunto että naisen voisi saada.

T: Yks ätmi

• Anonyymi

Minulle kelpais moni nainen, mutta en ymmärrä kun en kelpaa naisille.

• Anonyymi

Kelpais toki mutta sillä on turha jossitella kun ei kelpaa naisille eikä saa vastauksia.

KilttiMies89

• Anonyymi

Muutenki turhauttaa kun naiset ei vastaa viesteihin.

• Anonyymi

Mies joka ei saa naisia, puhuu että naisesta olisi vaivaa.

• Anonyymi

Mies, joka ei HALUA naisia, koska on ehkä ollut vaikeassa parisuhteessa, sanoo, että naisesta on vaivaa!

• Anonyymi

Minä ymmärrän kyllä sen,että jotkut meistä vaan ovat mieltyneet itsenäiseen elämään,eikä silloin parisuhde ole mikään onni ja autuus.Elämän tyyli ,mitä haluat elämältäsi?

• Se olisi kyllä teille parasta. Ja naisille myös.

• Anonyymi

Muuten hyvä mutta tuon "naisille myös" otin vittuiluna.

KilttiMies89

• Anonyymi

Tsyrp, tsyrp, tsirp, tsirp,tsirppis, tsirps

• Anonyymi

Saa kuunnella mieleistään musiikkia, ei joudu tekemään jatkuvia kompromisseja monien asioiden suhteen, ei tarvitse kysellä naiselta lupaa koska saa lähteä kavereiden kanssa dokaamaan. Voi piereskellä ja röyhtäillä asunnossa silloin kun huvittaa. Saa nukkua yksin isossa leveässä sängyssä kun on kova pyörimään unissaan ja välillä myös unissakävelijä.

KilttiMies89

• Anonyymi

Ja eikai sitä tervekätinen mies naista mihinkään tarvi vaikka se joskus oliskin kiva pillua saada.

KilttiMies89

• Anonyymi

Mä oon kyllä osittain samaa mieltä kanssasi ap
      Oon itse nainen ja olen todellakin sitä mieltä, et oon ihminen josta on ”vaivaa”, rahanmenoa mun kohdalla ei kyllä tarvitse pelätä, mulla on ihan omat rahat enkä käytä muiden, mut sitten taas muuten olen hyvin hankala ihminen
      Siitä syystä mä kieltäydynkin kohteliaasti kaikista miesten tekemistä ”yrityksistä”, yksin on hyvä olla, kun tietää kuinka hankala ihminen itse voi olla

• Anonyymi

Ottakaa nainen josta ei ole vaivaa eikä ole hankala. No niin ongelma ratkaistu. Ei tää parisuhde elämä ole hankalaa ollut koskaan. Pitää ymmärtää naista ja kuunnella mitä se sanoo ja elää sen mukaan.

• Anonyymi

Onko sellasiakin naisia olemassa ja miten semmonen otetaan?

KilttiMies89

• Näin on asia nähtävä. Mies syöksyy perikatoon.

• Anonyymi

Niin, kannattaa mieluummin ryhtyä vaikka miesten kesken!

• Ihan normaalia on perhettä puolustaa kuuluu nainenkin siihen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1849
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      18
      1167
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      99
      1145
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      80
      997
    5. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      154
      879
    6. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      94
      874
    7. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      54
      771
    8. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      764
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      56
      719
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      694
    Aihe