Skoda on osannut tehdä aikanaan hienon ja laadukkaan auton joka peittoaa kilpailijat vielä viimehetkillä ennen uuden mallin markkinoille tuloa.
Toyota oli panostanut kaikkensa uuteen Corollaansa, koska se on heidän massojen mallinsa, mutta nolosti kävi ja Octavia vei voiton.
Jos haluat mukavan, hiljaisen ja hyvän ajettavan tilavan auton, niin edelleen on viisainta hankkia Octavia.
Octavia pesi vertailutestissä muut puhtaasti taas kerran.
36
79
Vastaukset
- Anonyymi
Missähän tuollainen vertailutesti on julkaistu? Skoda ei ole tähän mennessä menestynyt yhdessäkään puolueettomassa vertailutestissä, joita järjestetään ainoastaan vapailla markkinoilla, siis Amerikan Yhdysvalloissa.
Maksetut mainokset eivät ole testejä.- Anonyymi
Uusimmassa Tekniikan maailmassa.
Ottaako koville kun Toyota tekee kaikkensa, eikä pärjää vanhalle ja poistuvalle automallille? Ensi vuonna tulee uusi Octavia uusilla voimalinjoilla ja myös uusi Golf, taitaa hieman jo pelottaa? Iloitse tämä lyhyt hetki vielä kun voit, sillä se on vain hetkinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusimmassa Tekniikan maailmassa.
Ottaako koville kun Toyota tekee kaikkensa, eikä pärjää vanhalle ja poistuvalle automallille? Ensi vuonna tulee uusi Octavia uusilla voimalinjoilla ja myös uusi Golf, taitaa hieman jo pelottaa? Iloitse tämä lyhyt hetki vielä kun voit, sillä se on vain hetkinen.Skoda on vain kallis halppis koska Volkkarille sopii. Ja Volkkari surkea vikawaagen sekin. Skodaa ei myydä vapaassa maailmassa lainkaan.
Toyota on ykkönen! - Anonyymi
Siellähän se markkinatalous on keksitty , fakenews, idiootti presidentti ja päästöhuijaus on heidän ongelmat joten maksullinen testikin, niin hmmm.
- Anonyymi
Eihän Skoda ole auto ensinkään!? Eihän sitä voi autoihin verrata.
- Anonyymi
Eikö olekin kumma kun "ei auto ensinkään" pesee parhaan mihin Toyota on panostanut kaikkensa ja vieläpä reilusti halvemmalla autolla??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö olekin kumma kun "ei auto ensinkään" pesee parhaan mihin Toyota on panostanut kaikkensa ja vieläpä reilusti halvemmalla autolla??
Älä lyö lyötyä.
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa. Octavia iso tilava auto ja ihan muutenkin jees.
Mutta jos vertaa Corollaan niin ..... vähän kuin takavetoista Ladaa vertaisi Mersuun. Molemmat omalla tavallaan ihan hyviä mutta Corolla kuitenkin, se pelittää vuosikymmmenestä toiseen.- Anonyymi
Ei kukaan itseään kunnioittava ihminen aja yli 10-vuotiaalla autolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan itseään kunnioittava ihminen aja yli 10-vuotiaalla autolla.
Omituinen kirjoitus
"Ei kukaan itseään kunnioittava ihminen aja yli 10-vuotiaalla autolla."
Mieti mitä kirjoitit. - Anonyymi
Pelittääkö, ei taida ja piru kun ruostuukin hetkessä. Toyotalla on paljon ongelmia tulipalojen kanssa, öljyä syöviä moottoreita ja kansivikaisia dieseleitä ja niin monia takaisinkutsuja että hävettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omituinen kirjoitus
"Ei kukaan itseään kunnioittava ihminen aja yli 10-vuotiaalla autolla."
Mieti mitä kirjoitit.Ei auton tarvitse pelittää vuosikymmenestä toiseen.
- Anonyymi
Ei pitäisi ottaa noin vakavasti Toyotan vertailutappiota. Eihän se ole ennenkään Skodaa voittanut, eikä tule ikinä voittamaankaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ei pitäisi ottaa noin vakavasti Toyotan vertailutappiota. Eihän se ole ennenkään Skodaa voittanut, eikä tule ikinä voittamaankaan.
Edes Skodan järjestetty "voitto" ei lievitä tuskaani siitä kun kärähdin nolosti ja paljastuin nimeltäni iltapäivälehdissä Tohjoa solvatessani. Ei olisi kannattanut - ehkä.
- Anonyymi
Trollipoju_Pentti kirjoitti:
Edes Skodan järjestetty "voitto" ei lievitä tuskaani siitä kun kärähdin nolosti ja paljastuin nimeltäni iltapäivälehdissä Tohjoa solvatessani. Ei olisi kannattanut - ehkä.
Mitä ns. hiton väliä moisilla kärähtämisillä on?
- Anonyymi
TM = maksetut testivoitot.
- Anonyymi
Pesi? no vaikka pesee linkoaa ja kuuraa ja hinkkaa niin skodaa ei IKINÄ tule meidän tontille.
Toyota kyllä tulee ja onkin.
Ps oletkos ajanut uutta corollaa esim 2.0 hybridi. Ei ihminen tarvitse parempaa autoa eikö oikein olekkaan.- Anonyymi
Jos jättää makuasiat sikseen ja katsoo pelkästään mitattavia asioita niin;
-Ocu on 5.000 halvempi
-Skoda on suorituskykyisempi
-Skoda on tilavampi
-Skoda on hiljaisempi
Ei mikään ihme että tojolle jäi luu taas kerran käteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jättää makuasiat sikseen ja katsoo pelkästään mitattavia asioita niin;
-Ocu on 5.000 halvempi
-Skoda on suorituskykyisempi
-Skoda on tilavampi
-Skoda on hiljaisempi
Ei mikään ihme että tojolle jäi luu taas kerran käteen.Lisäksi paremmat jarrut, mukavampi ja paremmat penkit.
- Anonyymi
"ihminen ei tarvitse parempaa autoa", no kaikki kuitenkin haluaa jos on varaa ja kun paremman saa halvemmallakin, kuten vertailu osoitti.
Ensi vuonna tuleekin pari hyvää uutta mallia jotka pesevät Corollan 6-0. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ihminen ei tarvitse parempaa autoa", no kaikki kuitenkin haluaa jos on varaa ja kun paremman saa halvemmallakin, kuten vertailu osoitti.
Ensi vuonna tuleekin pari hyvää uutta mallia jotka pesevät Corollan 6-0.Ja Skoda pestään 600 - 0. Kukaan, ei kukaan halua Skodaa, jos edes polkupyörään on varaan. Skodalla ajavatkin enimmäkseen leipäjonossa käyvät työttömät eläkeläiset. He tarvitsisivat paremman auton, mutta minkäs teet, kun on köyhä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Skoda pestään 600 - 0. Kukaan, ei kukaan halua Skodaa, jos edes polkupyörään on varaan. Skodalla ajavatkin enimmäkseen leipäjonossa käyvät työttömät eläkeläiset. He tarvitsisivat paremman auton, mutta minkäs teet, kun on köyhä.
Köyhät eivät ajele uudella Skodalla, vaan vanhoilla romuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Skoda pestään 600 - 0. Kukaan, ei kukaan halua Skodaa, jos edes polkupyörään on varaan. Skodalla ajavatkin enimmäkseen leipäjonossa käyvät työttömät eläkeläiset. He tarvitsisivat paremman auton, mutta minkäs teet, kun on köyhä.
Kyllä ottaa teroa luonnolle skoda voitot.Monesti toyota voittanu vertailutestissä skodan terot vastaus on ei ikinä harmitaako kertokaa.haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi paremmat jarrut, mukavampi ja paremmat penkit.
Tojo parempi ajaa ja toimii ääritilanteissakin ocua paremmin,vie vähemmän bensaa,avustimet toimii moitteitta,puheohjaus suomeksi.
Voimalinja erinomainen toiminnaltaan.
Tämmöset pikkujutut oli tojossa parempia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojo parempi ajaa ja toimii ääritilanteissakin ocua paremmin,vie vähemmän bensaa,avustimet toimii moitteitta,puheohjaus suomeksi.
Voimalinja erinomainen toiminnaltaan.
Tämmöset pikkujutut oli tojossa parempia.Skodassa ei toimi mikään, paitsi itsetuhomekanismi. Ilmankos Skoda on valittu vuosittain eniten ruostuvaksi autoksi ja se tulee olemaan luotettavuustilastojen huonoin auto jatkossakin.
- Anonyymi
Hehee, pelkillä valheillako meinaat pärjätä elämäsi läpi?
Vai menikö Toyotan kurjuus niin syvälle sieluun, että aivotoiminta pätkähti kerrasta?
- Anonyymi
Ehkä uusi Skoda Octavia oli kova sana rautaesiripun takana vuonna 1959, mutta nyt ovat ajat toiset ja vaatimukset varsinkin. 1960-luvulta alkaen Toyota on hallinnut läntisen Euroopan automarkkinoita.
- Anonyymi
Parasta paeta menneisyyteen valheiden kera, jos ei kestä nykyaikaa.
- Anonyymi
Eikö se valtias ole ihan joku muu kuin onneton Toyota, voi sinua paniikissa roiskivaa Teroa.
- Anonyymi
"Ehkä uusi Skoda Octavia oli kova sana rautaesiripun takana"
Niin juuri, kyllä Ryssän tekemä AITO Kämri on parempi :)
https://www.savonsanomat.fi/teemat/autot/liikenne/Kuvittelitko-ajavasi-japanilaisella-Toyota-kuski/765314
- Anonyymi
Skotaa ei voi pestä puhtaaksi ilman että vesivärimaalipinta menöö naarmuille.
- Anonyymi
"Octavia pesi vertailutestissä muut puhtaasti taas kerran."
Mikä oli pesuaineen merkki, jos ei ole kuitenkaan salaisuus?...- Anonyymi
Valhepesu TM.
- Anonyymi
Mahtaa vehossa harmittaa kun joutuvat luopumaan volumituotteesta Škodasta.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581