Jehovan todistajien ovikellojen soittelu pitää kieltää.
Häiritevät ihmisiä uskontonsa tyrkytyksellään
Sehän on häirintää...
Ei se tyrkyttäminen sitä yhtään paranna
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se pelkästään häirintää.
-Meikäläinen sanoi, että tehän kehutte itsenne hyväkäytöksisiksi niissä vartiotorneissanne,
-Oletko tosiaan sitä mieltä, kysyi toinen ihastuneena
-Joo. Niin veisittekö roskapussin mennessänne tuonne pihan roskalaatikkoon.
-Mielellämme. Oli niin hauska tavata. - Anonyymi
Ovikellojen soittelu on kulttuuriimme sopimatonta ja jeppuloistakin vastenmielistä, mutta Vartiotorni-kultti on tehnyt siitä tavaramerkkinsä, josta ei hevin luovuta. Ovelta ovelle -työtä ei tehdä potentiaalisten kiinnostuneiden takia, se on Jehovan todistajien tapa osoittaa uskollisuutensa kultille. Soittele ovikelloja, tai muuten.
- Anonyymi
Tulin kotiin siinä suunnuntain aamulenkiltä ja jehovan pojat kysyivät kerrostalon porraskäytävässä, että asutko sinä täällä ?
Eikös se henkilörekisterin pitäminen ja kyselyn utelu pitänyt jo loppua ?
Mitä se heille kuuluu asuuko kuka ja missä ?
Ja eikös suunnuntait ole siellä satukirjassa pyhitetty levolle, että kylläkai tavallinenkin pajkana saisi edes yhden jehovista vapaan päivän viikossa pitää ?
Näin siis Pietarsaaressa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulin kotiin siinä suunnuntain aamulenkiltä ja jehovan pojat kysyivät kerrostalon porraskäytävässä, että asutko sinä täällä ?
Eikös se henkilörekisterin pitäminen ja kyselyn utelu pitänyt jo loppua ?
Mitä se heille kuuluu asuuko kuka ja missä ?
Ja eikös suunnuntait ole siellä satukirjassa pyhitetty levolle, että kylläkai tavallinenkin pajkana saisi edes yhden jehovista vapaan päivän viikossa pitää ?
Näin siis Pietarsaaressa.Hyvä kun sanoit niille.
Minä sanon niille aina:" Ja Turku on sitten tohon suuntaan" ja tarjoan läksiäiseksi roskapussia vietäväksi jätteiden keräyspisteeseen, ystävällisiä kun väittävät olevansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kun sanoit niille.
Minä sanon niille aina:" Ja Turku on sitten tohon suuntaan" ja tarjoan läksiäiseksi roskapussia vietäväksi jätteiden keräyspisteeseen, ystävällisiä kun väittävät olevansa.Varsinainen älynväläys. Kaikenlaisia ihmisiä sitä on olemassa. Käytkö itse viemässä toisten roskapusseja. Et kai, koska ystävällisyys näyttää olevan vieras käsite.
- Anonyymi
Minä aloitan nälkälakon 1.9.2019 klo 9.00, jos palstan jumalattomat eivät lopeta jumalatonta meininkiä tällä palstalla sitä ennen.
Kumman valitsette?- Anonyymi
Kuule hyvä henkilö.
Pikkuisen enemmän tarvii sosiaalista pääomaa ja tunnettavuutta, kuin muutama viesti tänne anonyymi nimimerkillä.
Ei sun nälkälakolla uhkaaminen vaikuta jeppuloihin, eikä niitten vastustajiin.
Korkeintaan hankit ittelles paskamaisen olon syömättömyydellä, jos uhkauksen toteutat. Sittenkään ei vaikuta mitään.
Menee ihan hukkaan hyvät lahjat.
Suosittelen vitutuksen puolittamista ja tulosten tuplaamizta. - Anonyymi
Kuule hyvä henkilö, etkö tajua, että trollit pelleilevät tämän tästä tälläkin palstalla. Ihan vain muistutukseksi.
Suosittelen samaa sinulle. (Viimeinen kaunis lauseesi)
- Anonyymi
Uskonnollisten lahkojen ovikellon soittelun voi kieltää taloyhtiössä. Käännyttäminen sinänsä on lisäksi kiellettyä säädösten mukaan.
- Anonyymi
Onko teidän taloyhtiössä kielletty tai tiedätkö yhtään jossa olisi tehty niin.
Tänään kävi ovella piruntorjuntapartio. Kyselin mm. mistä päin varajeesukset ovat kotoisin. Toinen sanoi ettei ole mistään kotoisin. Ja toinen sanoi, että perseestä. Vastasin, että vai niin. Minä olen sieltä kannaksen toiselta puolelta putkahtanut Maailmaan.
Aikaisemmin kävi jt-pari, jotka olivat Vieremältä kotoisin. Minä kuulin väärin että Pieremältä. HOHOHOHOHOHO! Tajusitteko vitsiä? Voin pyynnöstä selittää henkistyttyneen vitsin.- Anonyymi
Siis tämmösiä ovenavaajia! Kova on taso.
Anonyymi kirjoitti:
Siis tämmösiä ovenavaajia! Kova on taso.
Eikös olekkin. Ymmärrän, jos vitsit menevät uskiksella yli hilseen. Mutta lue vielä pari kertaa keskittyen, kieli ihan keskellä suuta. Tai laske pari loitsua, niin jospa jessuli tulisi selittämään vitsit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453116- 1082553
- 512541
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402208Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4791866Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2491826- 1081820
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91664Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151597R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241442