Mun suzuki s1 rupesi käymään oudosti kun keulittelin ja olen joku 200km sitté tehny kone rempan petarit ja mäntä. Se kävi sillee eþ ei ottanu kiekkaa ja iha niinku ois ollu kierros rajotin. Ku ajoin talliin nii mittasin lämmön infrapuna mittarilla ja sylinteri ja jäähdytys siivet oli 150c mikä ois pv/s1 normi lämpötila. Virit on siis 80cc läppis ite tehty tehari ja 16mm kaasari 110 suutin ja neuls puoles välis
Suzuki s1 lämpötila
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
Unohdit sisään ajon.
- Anonyymi
Kyl se on iha hyviñ sisään ajettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522