Niin onko treffejä sovittu viikonlopulle. Ei kannata yksin viettää viikonloppua.
Onko homma hallussa?
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan omassa ylhäisessä yksinäisyydessä vietän viikonlopun
Jos tekis liiteriin seinät? Siinä on rehvejä tarpeeks. Seuraava viikonloppu ois muksuvapaata, mut jos on tälläset kelit kuin nyt, niin kuullostaa motohomnalle. Ei kait yksissä rehveissä koko viikonloppu turaannu? Särpäsee viikolla kahvit kitusiin ja silleen. 😃
- Anonyymi
EI ole mitään, olis kiva jos toki olisi, mut ei ole ketää kiinnostavaa..
On homma hallussa. Tiedossa mukava viikonloppu s.24 sinkkupalstan naisettomuuskeskusteluja seuraten. Siinä sivussa saatan pyykätä
Kuinkas aloittajan oma viikonloppu, onko suunnitelmia?- Anonyymi
oletko itse löytäyt seurustelukumppanin eli oman miehen vai miksi ilkut sinkkumiehiä jotka ei ole löytänyt sitä oikeaa vielä
Anonyymi kirjoitti:
oletko itse löytäyt seurustelukumppanin eli oman miehen vai miksi ilkut sinkkumiehiä jotka ei ole löytänyt sitä oikeaa vielä
Ilkun.....?
Miten sinun viikonloppusi, oletko suunnitellut jo jotain kivaa?- Anonyymi
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Ilkun.....?
Miten sinun viikonloppusi, oletko suunnitellut jo jotain kivaa?olet tainnut löytää jonkun ja nyt huvittuneena katselet naisettomia sinkkumiehiä ja ei mitään erikoisia suunnitelmia viikonlopulle
Anonyymi kirjoitti:
olet tainnut löytää jonkun ja nyt huvittuneena katselet naisettomia sinkkumiehiä ja ei mitään erikoisia suunnitelmia viikonlopulle
Minäkin ajattelin laitella kotia vähän parempaan järjestykseen. Pitäisi vähän ommellakin, katsotaan saanko aikaiseksi.
Puolukatkin taitavat olla jo kypsiä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olet tainnut löytää jonkun ja nyt huvittuneena katselet naisettomia sinkkumiehiä ja ei mitään erikoisia suunnitelmia viikonlopulle
Nää on säälittäviä. Tehdään oletus. Kun se on sanottu ääneen, sen täytyy olla totta.
Teen nyt oletuksen; sinulla kasvaa valtava syylä nenänpielessä. Haa, ei noin (visva)syyläinen saa ikinä naista! Hyi kattokaa mikä syylä! Syylämies!
- Anonyymi
Ei ole sovittu treffejä, eikä sitä näinkin nuoren miehen kannatakaan vielä naisia ajatella. Kyllä sitä ehtii sitten myöhemminkin, nyt sitä kun kannattaakin keskittyä siihen varallisuuden hankkimiseen, sillä se kun onkin tärkeintä nuoren miehen elämässä.
t. mies -67 - Anonyymi
Minulla on treffit kolmen kissani kanssa. Ne tulevat menemään oikein hyvin ja kaikilla meistä on hyvä mieli. Ei yhtä pahaa kurnahdusta. Mutta tuo pitäisikin tehdä, jos minäkin ompelisin vähän, ehkä uudet verhot?
- Anonyymi
Kyllä tänään tulee nainen ja sitten me pannaan.
- Anonyymi
Toivottavasti sitten olet jo parhaat nuoruusikävuotesi ohittanut mies, sillä nuorena sitä kun kannattaakin tuollaiset unohtaa, ja keskittyä siihen varallisuuden kartuttamiseen.
- Anonyymi
On sovittu treffit mökille; viiden miehen ja neljän naisen sekä kahdeksan mukulan kanssa, voi ehkä pari teiniäkin eksyä noille treffeille mukaan. Pojat ehkä tulevat narraamaan ahvenia, savustettaviksi. (itselleen)
Faijalla on pari katiskaa kaislikon reunassa, joten kai jotain savustettavaa kalaa saadaan me muutkin nauttien syödä. Kalastajalta saadaan tarpeen tullen ostaa tuoretta kalaa.
Metsästä löytyy kyllä sieniä joten osa porukasta varmaan menee sienestämään. Mä käyn katsomassa myös jos metsämarjoja löytyisi... jälkiruokiin.
Siinä se sitten viikonloppu kuluukin ja samalla reissulla mä nukun univelkaani; pitkillä yöunilla ja tarpeen vaatiessa voin vetaista myös päiväunet pienempien muksujen kanssa.
Pääosin viikonloppu on mulla lepoa varten nyt pyhitetty, ja siinä sivussa mukavaan seurusteluun, sen verran mitä mä koen tarvitsevani. ( olen itsekäs, jos sille tuntuu)- Anonyymi
Nam nam kaloja vaihteeksi teenkin tänään kalaruokaa on jo ikävä savukalaakin kesäajalta.
Sitten istumaan naamari päässä nojatuoliin höpöttelemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5711972- 93960
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18947Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101826Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki3785Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 69728
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74668- 65553