Onko teillä harrastuksia joihin paneudutte fanaattisella vimmalla?

Anonyymi

Sellaisia jotka vievöt leijonan osan päivästä ja jotka ovat melkeinpä elämän tarkoitus?

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On kausittain.

• Anonyymi

Minun harrastukseni eivät vie suurta osaa päivästä, eivätkä ne ole mitenkään elämän tarkoitus, mutta antavat sopivasti elämänsisältöä. Olen linja-autoharrastaja sekä pienoisrautatieharrastaja. Myös valokuvaus ja matkailu ovat kivoja juttuja.
      _J_

• Anonyymi

Työttömällä on aikaa harrastaa intohimoaan vaikka yötä päivää.

• Anonyymi

On. Bubble Shooter.

• Anonyymi

Minä olen liikuntarajoitteinen ja paljon kotona, tulee luettua välillä tuntikausia pitkin päivää. Se on minulle intohimo.

• Anonyymi

moi olen korkeastikoulutettu ja harrastan tinderityttöjen käyttöä ja hässin kaikkea mikä liikkuu olen jännämies ja taivaallinen ja tulinen rakastaja ja tinderinaiset on helppoja hoitoja ne on kikkelii ja seksiä vailla niin muut naiset etsii kumppania mutta tinderinaiset seksiä vain ja ainoastaan seksiä

• Anonyymi

Ei ole helppoja hoitoja! Vain yhden kans olen sextannu, olikin mua 16 vuotta nuorempi, eli ei vielä edes syntynyt😂

• Anonyymi

On liikuntaharrastus ja käsityöharrastus. Molemmat vievät paljon aikaa. Aika paljon tulee käsityöharrastusta tehtyä ja ajateltua. Useasti olen illalla todella väsynyt ja käy mielessä, kuinka ikinä jaksaisin mitään parisuhdetta vielä tähän päälle. Baareissa en käy ikinä.

• Anonyymi

Matkailu. Olin alkukesästä kuukauden matkalla. Jouluna lähden kuukaudeksi.

Uuden matkan suunnittelu alkaa viimeistään , edellisellä matkalla.

Tähän liittyy oleellisesti myös kielen opiskelu. Huomattava osa fb ystävistäni ja line ystävistä kaikki, ovat tulleet matkailun kautta.

Aikaa vie paljon myös, minulle parhaiden hotellien ja lentolippujen etsintä.

• Anonyymi

Ei ole enää mutta pelasin salibandyä 25 vuotta ja johdin joukkuetta. Hankin sponsoreita ja hankin talkoohommia että joukkue tienasi rahaa kausimaksuihin ja matkakuluihin. Haluaisin aloittaa uuudestaan ne hommat mut ensin pitäisi laihtua ja treenailla kunto paremmaksi.

• Anonyymi

Ei.

xLiner

• Fanaattisuus

Sana on minulle vieras. Se vain ei tunnu oikealta siihen väistämättä liittyvien lieveilmiöiden vuoksi, joita saa mediassa myötähäpeillä tuon tuosta.
      Kuitenkin, jos asiaa ajattelee, niin fanaattisuudessa on eräs irrallinen puoli, josta harvoin puhutaan, tai tätä puolta millään lailla liitetään siihen, mitä se on.

Fanaattisuus on valmiiksi tulleen ihmisen ilmentymä. Fanaattinen ihminen on saavuttanut tason, jossa hän kirkastuu itselleen, eikä koe enää massafanaattisuuden tuomaan yksilönvapauden ongelmaa ongelmaksi, vaan kykenee nauttimaan fanaattisuudestaan yksin - vaikkakin joukossa - joka sekin on yhdensuuntainen.

(Hihitystä)

• Huomaatteko ajatuskyhäelmän käytännön ongelmat?

No, periaatteessa tällä ei ole mitään väliä, sillä elämme täysin fiktiivisessä mediataloudessa, jossa fanaattiset tuottajayksilöt joko kieltäytyvät olemasta fanaattisia, tai sitten korostavat fanaattisuuttaan, mutta kuitenkin peilissä näyttävät kaikki aivan samanlaisilta taviksilta.

(Hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Huomaatteko ajatuskyhäelmän käytännön ongelmat?

No, periaatteessa tällä ei ole mitään väliä, sillä elämme täysin fiktiivisessä mediataloudessa, jossa fanaattiset tuottajayksilöt joko kieltäytyvät olemasta fanaattisia, tai sitten korostavat fanaattisuuttaan, mutta kuitenkin peilissä näyttävät kaikki aivan samanlaisilta taviksilta.

(Hihitystä)

On siirryttävä toiselle tasolle, sillä minua alkoi ahdistaa.

Lukeudun luultavasti fanaattisimpiin kirjoittajiin kirjoittajien vähäisessä määrässä, sillä en harrasta itseni kuvailua, joka on lähinnä massatuotantoa - oli sitten kuvaaja itsensä suhteen kuinka hoikka tahansa.

Minä olen luultavasti ihminen, joka ihmisen perinpohjaisessa tarkoituksessa ulottuu itsestään ulos. Tällaiseen pystyy myös kuva.

Tai en osaa sanoa.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

On siirryttävä toiselle tasolle, sillä minua alkoi ahdistaa.

Lukeudun luultavasti fanaattisimpiin kirjoittajiin kirjoittajien vähäisessä määrässä, sillä en harrasta itseni kuvailua, joka on lähinnä massatuotantoa - oli sitten kuvaaja itsensä suhteen kuinka hoikka tahansa.

Minä olen luultavasti ihminen, joka ihmisen perinpohjaisessa tarkoituksessa ulottuu itsestään ulos. Tällaiseen pystyy myös kuva.

Tai en osaa sanoa.

(Naurua)

Kritiikkiä

Kirjoittamisessa on monenlaisia ongelmia, ja kirjoittaja itse on niistä se pahin.

Kysymys ei ole taidosta, tiedosta tai kirjoitetun ymmärtämisestä, vaan siitä kuka lukija on.

Lukija käsitetään täysin väärin kirjoitettaessa.
        Luullaan, että kun sanon näin, tulos on noin. Näin ei ole.

Mutta tällä ei ole fataalissa totuuskäsityksessä muuta merkitystä kuin toimeentulo ja toisen huvittuneisuus.

Minusta tämä on kompakti setti.

(Hirn)

• Funeau kirjoitti:

Kritiikkiä

Kirjoittamisessa on monenlaisia ongelmia, ja kirjoittaja itse on niistä se pahin.

Kysymys ei ole taidosta, tiedosta tai kirjoitetun ymmärtämisestä, vaan siitä kuka lukija on.

Lukija käsitetään täysin väärin kirjoitettaessa.
        Luullaan, että kun sanon näin, tulos on noin. Näin ei ole.

Mutta tällä ei ole fataalissa totuuskäsityksessä muuta merkitystä kuin toimeentulo ja toisen huvittuneisuus.

Minusta tämä on kompakti setti.

(Hirn)

Raskain väite koko fanaattisessa kirjoittamisessa on se että muunlaista kirjoittamista ei ole olemassa.

On vain erilaisia fanaattisuuden tasoja ja niiden näköaloja.

(Naurua)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      550
      1797
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      877
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      707
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      676
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      628
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe