https://www.seiska.fi/Uutiset/Miss-Suomi-finalistit-julki-wow-tyrmaavan-upeita-kaunottaria-Katso-kuvat/1145192
Kuka voisi voittaa? Ketkä olisivat parhaita perintöprinsessoja?
Ken on heistä kaunehin?
30
50
Vastaukset
Kaikkihan ne nättejä ovat. En osaa valita...sanotaan silti Lahti.
- Anonyymi
Entä ken on heistä kauhehin?
- Anonyymi
Kaikki ovat melko samannäköisiä ja puvutkin melko identtisiä. Eikös 3 niistä jo aluksi pudonnut jo nyt pois?
- Anonyymi
5. Anni Harjunpää on mielestäni kaunein. Kymppi näyttää nuorelta Sirpa Selänteeltä.
Anni, Emmi ja Elisa ovat omaan silmään nätimpiä :) Anni vaikka voittajaksi, kun hänellä on eniten pituutta ja sitä tarvitaan niissä isommissa kisoissa. Jännä juttu, että Emmillä ja Elisalla on suunnilleen samat mitat, mutta Emmi näyttää minusta siltä, että pari kiloa lisää vois olla hyvä juttu. Kun taas Elisalla samat lukemat näyttää tosi sopivalta.
- Anonyymi
Ilmoitetut mitat ei täsmää välttämättä you know.
- Anonyymi
Kenenkähän pyllynreikä noista on hajuttomin?
Anonyymi kirjoitti:
Kenenkähän pyllynreikä noista on hajuttomin?
Kellään noista ei näkynyt avannepussia, joten vaikea sanoa. Tietysti jos jollain on paha bulimia ja kaikki ruoka tulee ulos yläkautta, niin sillä. Vaikkakin siinä tapauksessa en suosittelisi pussailua.
Anonyymi kirjoitti:
Ilmoitetut mitat ei täsmää välttämättä you know.
Voi ne täsmäkin. Mulla oli nuoruudessa kaveri, jonka kanssa oltiin jossain vaiheessa saman painoisia ja pituisia. Kaikki ihmettelivät sitä, koska itse olin hänen rinnallaan laihan luiru kun hän oli normaalipainoisen näköinen. Kun sitten minä myöhemmin painoin muutaman kilon enemmän, olin suunnilleen saman painoisen näköinen.
- Anonyymi
Kakkosella kamala suu, aivan omituinen. Joillakin epätasaiset hampaat, ei tulisi menestystä ulkomailla. Yksi on melko kuikelo. Yhtään kaunista en näe, tavallisia suomalaisia nuoria naisia.
Kukaan näistä ei tulisi menestymään isommissa kisoissa. Aino Aaltonen sykähdytti mua eniten. Mutta kaikki on jotenkin teennäisen näköisiä... Voisko joskus olla joku kauneuskilpailu, missä ihmiset olisi ihan lunkia omia itseään?
Se tapahtuu vissiin vaan baarissa märkä t-paita kisassa 2,5 promillen hutikassa. :oD- Anonyymi
Jos nuo ovat lunkia omia itseään vai ootko nähnyt heidät livenä?
Anonyymi kirjoitti:
Jos nuo ovat lunkia omia itseään vai ootko nähnyt heidät livenä?
Näkee sen ilmeestä, etteivät ole...
- Anonyymi
Ainoastaan yhdellä on rinnanympärys perseen ympärystä suurempi.
- Anonyymi
Se tarkoittaa yleensä valitettavasti lattapersettä. Lantionympärys saa senttejä terhakasta pyllystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tarkoittaa yleensä valitettavasti lattapersettä. Lantionympärys saa senttejä terhakasta pyllystä.
Eipä noilla muillakaan se perseen mitta ole isompi, pötkylöiksi ovat missit tulleet vuosien saatossa.
- Anonyymi
Pitäisi olla meikittömiä kuvia niin nähtäisiin miten rumia nuo ovat.
- Anonyymi
Jotenkin toi alin on luonnollisimman oloinen. Vähiten "rahankiiltoa" ja huomiohakua silmissä. TOSIN. Jos haluan oikeasti kauniin naisen niin etsin sellasen joka tekee elämässään jotain eikä hae huomiota lehtien ja kohukisojen kautta
- Anonyymi
Pitäisi keksiä joku uusi iltajuoma, lämmin sellainen, kokeilen nyt ihan minimäärän laitan kahvia, ruokalusikallisen kuppiin ja kylmää vettä, sitten lämmitän mikrossa sen kupin lämpimäksi, joku muu voisi olla parempikin, pitää yrittää keksiä.
- Anonyymi
Kun en millään halua valvottaa itseäni, siksi joku uusi juoma pitää keksiä, viimeyönä nukuin todella huonosti, mutta piti silti herätä hoitamaan asiat kuntoon aamulla.
Yöllä kun tuijotin kattoon ja katsoin kerrankin kelloa, oli ihmeellinen unenpätkä, jossa olin jossain tanssikoulussa ja naispuolinen tanssinopettaja pyöritti minua niin että: yritin sanoa sille: älä pyöritä noin kovaa, en pysy mitenkään pystyssä: sitten kaaduin jonkun sohvan päälle ja se tökkäsi minua mahaan se opettaja jotenkin johon heräsin.
Sitten katsoin kattoa ja kellonaikaa uudestaan: olin nukkunut peräti noin 20minuutta minä aikana tuollaista kaikkea ehti tapahtua unessa.
Tuollainen projektioherätyskello, näen kellonajan katossa aina kun avaan silmät.
- Anonyymi
Elisa paras lantion kaari sai pistepussin nyörit avautumaan.
Tyttö vielä, parin vuoden kuluttua oikea kaunotar.
AsianVierestä- Anonyymi
..ja jos baarissa tuollaiset näkisin niin en ottaisi kotiin, menisin mieluummin vaikka runkaamaan:)
AsianVierestä
- Anonyymi
Missit ovat kovin saman näköisiä ja saman oloisia, vain kymppi erottui joukosta hiukan erilaisena. Meikki tekee myös sen, että he jäävät jotenkin etäisiksi, kuin kuvaa katsoisi ja kuviahan minä katsoinkin :)
Seiskalla on kauniit kädet :)
-kaskenpolttaja- Anonyymi
Niiden kaikkien pyllynreikä pitäisi myös tuoda julki ja arvostella.
- Anonyymi
Elisa, Emmi ja Anni ovat kolmen kärki. Elisa vaikutti ensikatsomalta voittajalta, mutta Anni saattaa pituudensa turvin voittaa.
- Anonyymi
Riikalla kauniit kasvot, mutta pituus ei riitä, enkä ymmärrä miks hehkutettu häntä jo etukäteen.. Omaa silmääni miellyttää Jutta ja vois olla Miss Suomi, perintöprinsessoja Elisa, Emmi, Riikka tai Anni.. mutta joo kukaan noista ei pärjää universumeissa. Tänä vuonna parempi taso, kun viime vuonna.
- Anonyymi
Lyhyitä monta. Yksi liikaa pyöreäkasvoinen. Parilla valtava suu/ leuka, liian pitkäkasvoinen. Naapurinlikan näköisiä. Perhaat kasvoiltaan jäi pois kisasta
- Anonyymi
Noista ei kukaan ole nyt mun makuuni.
Taitaa mitat ja painot olla ihan keksittyjä :)
xL- Anonyymi
Miksi keksittyjä? Ihan samantyyppisiä mittoja kuin ennenkin ja missitkin samankokoisia kuin ennenkin. Naamat vaan poikkeuksellisen taviksia tänä vuonna.
- Anonyymi
Kyll maar meirä mummo o kauniimp ko nää missit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2802151Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131868Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1231609- 1361299
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1371220- 85856
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä184807- 174806
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala432729- 52602