Eksäni oli täydellinen

Anonyymi

N. 1.5vko sitten tyttöystäväni jätti mut koska ei ollut enään onnellinen. Rakastin häntä ihan suunnattomasti. Ero johtuu lähinnä siitä, että pidin suhdetta itsestäänselvyytenä enkä arvostanut kumppaniani tarpeeksi. Nyt haluun vaan hänet takasin. Hän oli juuri sellainen kun halusin kumppanini olevan. Luonteeltaan samanlainen kun minäkin. En oo ikinä ennen rakastunut kehenkään samanlailla. Luulin että me ollaan yhessä aina. En pysty kuvittelemaankaan että kukaan voisi korvata hänet. Tuntuu vain että toi oli paras mahollisuus mitä tuun ikinä saamaan ja kusin sen. On sellanen fiilis etten ikinä pääse tästä yli, kukaan ei voi olla yhtä täydellinenkun hän. Oon jotenki keskustellut hänen kanssaan eron jälkeen. Tuntuu että hänelle tää ei oo yhtään vaikeeta ja nyt hän on tass onnellinen ja elää niinkuin haluaa. Tavallaan oon onnellinen että hän on nyt onnellinen. Tavallaan alan vaan kyseenalaistamaan kaikkea mitä hän mulle sanoi. Niitä kertoja kun hän sanoi kuinka paljon rakastaa mua, tai sitä kun hän kertoi että haluaa olla mun kanssa loppuelämän eikä oo ikinä ollut kenenkään kanssa näin onnellinen, tai sitä kun hän sanoi että olen täydellinen. En vaan kestä tätä:( löydänkö enään ketään joka tuntuu samalta, ketä rakastan yhtä paljon :(

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joskus vaan rakkaus ei riitä. Vaikka molemmat kuinka rakastais toisiaan niin yhdessäolo voi olla hyvinkin raskasta.
      Katse eteenpäin. Exät on exiä syystäki.

• Anonyymi

Haluisin vaan et mullakin olis sellanen fiilis et tää ei vaan toiminu ja näin parempi. Mut ainut mitä aattelen on se et jos olisin hoitanu tän paremmin oltais vieläkin yhdessä. Envaan saa tätä itsevihaa pois :(

• 80% eroista lienee naisten aloitteesta...
      Minulla on sellainen kuva muotoutunut, että naiset ovat melko pinnallisia..Miesten tunne-elämä lienee paljo naista syvempää ja erot ovat siksi vaikeampia miehille...

• Anonyymi

Väestöliitolta löytyy hyvää materiaalia parisuhteen kipukohtiin ja eroon liittyen. Kyllä yksi naisten hakemien erojen syy on nimenomaan tunneyhteyden puuttuminen naisen ja miehen välillä ja tämän aiheuttama negatiivinen kehä, joka purkautuu vain jos kumpainenkin osapuoli kykenee/haluaa muuttaa asioita.

• Anonyymi

No noita eron hetkellä sanottuja syitä ei kannata niin vakavasti ottaa. Silloin puhutaan, mitä sylki suuhun tuo.

Luultavasti olette hyvinkin nuoria ja tuon ikäiset naiset ovat tottuneet olemaan prinsessana ja mikään ei riitä. Luultavasti olit oikeinkin hyvä mies hänelle, mutta kun tietää, että sata muuta yhtä hyvää kuolaa nurkan takana, niin tekee mieli kokeilla. Ehkä hänellä on myös vielä käymättä jännämiehen kullikaruselli ja se kiinnostaa.

10 vuoden päästä hän kertoo, että juoksut on juostu ja etsii jonkun kiltin miehen.

• Anonyymi

??? :DDD

ois kiva tietää kuka kukkahatu täti tämänki analyysin veti vuosikymmenten kokemuksella naisena olemisesta ja parisuhteista ylipäätänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

??? :DDD

ois kiva tietää kuka kukkahatu täti tämänki analyysin veti vuosikymmenten kokemuksella naisena olemisesta ja parisuhteista ylipäätänsä.

Eiköhän toi ollut pikemminkin tyypillisen kakkahattusedän kommentti. Mistään mitään ymmärrä, mutta aina varalla hatullinen paskaa naissukupuolen kuviteltua kollektiivia vastaan.

• Anonyymi

Toivottavasti exäsi löysi jonkun musun joka pitää hänet seksuaalisesti tyytyväisenä makkarin puolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1631
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1061
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      964
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      922
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      916
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      810
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      795
    8. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      765
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      61
      732
    10. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      342
      731
    Aihe