Miten se on? Kyllä tähän tarvii nyt näkökulmia.
Nukkua vieressä vai ei? Pitääkö olla fyysistä vai platonista?
Haluaako mies olla unikaveri
34
<50
Vastaukset
Pitää olla kemiaa.
Lisäksi osapuolten ruumiinlämpöjen tulisi olla samat. Minun normaalilämpöni on 36,2, ja tiedän kokemuksesta että jos naisen lämpö on 37, niin se tuntuu niin kuumalta että väliin on tungettava 50 mm palovillaa.- Anonyymi
Mulla oli kans lämmin poikaystävä, oli kun patterin vieressä olisi maannut, nukkumisesta ei tullut mitään. Itse olen kylmäverinen, iho on aina hikisenäkin viileä😧😂
- Anonyymi
Minun ruumiinlämpöni on aina 37 astetta. Siinä ei ole mitään outoa.
- Anonyymi
Vastauksessasi ei ollut mitään tolkkua.
Kemiaa voi olla vaikka molemmat olisivat omissa asunnoissaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastauksessasi ei ollut mitään tolkkua.
Kemiaa voi olla vaikka molemmat olisivat omissa asunnoissaan.Jos on kemiaa, kannattaakin pitää etäisyyttä jos meinaa kavereina pysyä.
-flowersreally- Anonyymi kirjoitti:
Minun ruumiinlämpöni on aina 37 astetta. Siinä ei ole mitään outoa.
Eipä siinä olekaan mitään outoa, mutta siinä olisi outoa jos petikumppanisi normaalilämpö olisi 36 astetta. Yhtälö ei toimisi.
- Anonyymi
Poliisin_poika kirjoitti:
Eipä siinä olekaan mitään outoa, mutta siinä olisi outoa jos petikumppanisi normaalilämpö olisi 36 astetta. Yhtälö ei toimisi.
No täytyy sanoa, että jos on 36, niin aika kalikka on.
Ehkä 1 % väestöstä voi olla noin matalalla.
Mistä sinäkin lämpösi mittaat? Korvamittari ei pidä paikkaansa, työnnä se kainaloon.
Mitä sinua tunnen, sinun lämpösi on 37,5. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No täytyy sanoa, että jos on 36, niin aika kalikka on.
Ehkä 1 % väestöstä voi olla noin matalalla.
Mistä sinäkin lämpösi mittaat? Korvamittari ei pidä paikkaansa, työnnä se kainaloon.
Mitä sinua tunnen, sinun lämpösi on 37,5.Mun normi lämpö 35.6-35.7 ja ei mulle siitä valitettu kyllä ikinä oo
- Anonyymi
Olispa varaa niin isoon taloon, missä voisi olla erilliset makkarit. Alkaisin varmaan helpommin sellaiseen suhteeseen.
Sitten voisi vierailla yökylässä tuntuman mukaan. Erotiikkakin voisi säilyä paremmin ja kumpikin saisi määritellä oman makuuhuoneensa tavat ja järjestyksen.
Ajatus yhdestä yhteisestä makkarista on tukahduttava.Voisi olla semmoinen alaslaskettava seinä katossa joka laskeutuu keskelle sänkyä, jos ei huvita laskee vaan seinän väliin, jos sitten alkaa huvittamaan koputtaa vaan seinään.
Harmaaritari kirjoitti:
Voisi olla semmoinen alaslaskettava seinä katossa joka laskeutuu keskelle sänkyä, jos ei huvita laskee vaan seinän väliin, jos sitten alkaa huvittamaan koputtaa vaan seinään.
Täytys olla tarkkana, ettei nukahda keskelle sänkyä, vois olla aikamoinen munansärkijä sellanen seinä. 🙄
Abrakadabra kirjoitti:
Täytys olla tarkkana, ettei nukahda keskelle sänkyä, vois olla aikamoinen munansärkijä sellanen seinä. 🙄
Ei kai sen pakko ole kovin painava olla ja siinä toki olisi keventimet, vähän niin kuin ne kevyet autotallinovet.
Harmaaritari kirjoitti:
Ei kai sen pakko ole kovin painava olla ja siinä toki olisi keventimet, vähän niin kuin ne kevyet autotallinovet.
Eikö helpompi olis seinän sisältä tuleva liukuovi tai nukkua tyystin eri huoneissa tai yöpöytä välissä, kummallakin oma punkka?
😊
Tai oma sänkykapseli.Abrakadabra kirjoitti:
Eikö helpompi olis seinän sisältä tuleva liukuovi tai nukkua tyystin eri huoneissa tai yöpöytä välissä, kummallakin oma punkka?
😊
Tai oma sänkykapseli.Olisi se katto-ovi parempi, hirveällä rominalla nousisi kun kuuluisi seinän takaa vieno koputus :D
Harmaaritari kirjoitti:
Olisi se katto-ovi parempi, hirveällä rominalla nousisi kun kuuluisi seinän takaa vieno koputus :D
Että näyttävä sisääntulo kuuluu asiaan? :D
Jos nainen olisi viehättävä voisi olla vaikeaa pitää pelkästään platonisena ja jos taas ei ole nukkuisin varmaan itsekseni paremmin. Siis vastaus lienee etten halua pelkästään unikaverina olla.
Tulee kai niitäkin iltoja, kun väsyttää niin maan perkeleesti, eikä paljon kiinnosta makoileeko se nainen vaatteissa vai alasti. Kunhan saa käydä nukkumaan. 😃
Akka voi olla ihan missä vaan sen aikaa, kunhan ei estä nukkumista.Abrakadabra kirjoitti:
Tulee kai niitäkin iltoja, kun väsyttää niin maan perkeleesti, eikä paljon kiinnosta makoileeko se nainen vaatteissa vai alasti. Kunhan saa käydä nukkumaan. 😃
Akka voi olla ihan missä vaan sen aikaa, kunhan ei estä nukkumista.Niin, toki viehättävänkin naisen kanssa voisi sitten platonisesti van nukkua välillä mutta kuitenkin kun olisi se mahdollisuus fyysisyyteen ei sitä enää oikein unikaveruutena voisi pitää.
Harmaaritari kirjoitti:
Niin, toki viehättävänkin naisen kanssa voisi sitten platonisesti van nukkua välillä mutta kuitenkin kun olisi se mahdollisuus fyysisyyteen ei sitä enää oikein unikaveruutena voisi pitää.
Niin eli sinäkin vastaat, kuten meilläkin isäntä. Tarpeen mukaan?
Abrakadabra kirjoitti:
Niin eli sinäkin vastaat, kuten meilläkin isäntä. Tarpeen mukaan?
No niin kai se menisi varmaankin.
Harmaaritari kirjoitti:
No niin kai se menisi varmaankin.
Todennäköisesti. Yltäkylläisyys tekee kylläiseksi, silloin maistuu vaihtoehto nukkuminenkin.
Hyvää yötä.Abrakadabra kirjoitti:
Todennäköisesti. Yltäkylläisyys tekee kylläiseksi, silloin maistuu vaihtoehto nukkuminenkin.
Hyvää yötä.Noinhan se.
Öitä, annahan miehes nukkua :D
Kysyin, vastaus on tarpeen mukaan, kuten arvasinkin.
- Anonyymi
No, ei pidä herätä, jos unet on kesken.
- Anonyymi
Noh pillua ei voi täällä antaa
Kalastusreissulla vois olla kalakaveri ja unikaveri
- Anonyymi
En halua missään nimessä olla "unikaverisi"! Hyi kamala.
- Anonyymi
Sut pitää sitoa seinään kiinni ja voidella hillolla.
Vai näkökulmia. No en tod halua olla mikään unikaveri. Vai haetaanko tässä nyt jotain inception-tyyppistä seikkailukaveria uniin. Jos mä nyt vaan saisin nukkua.
Kohtuullisen sekopäinen on myös se henkilö, joka unikaveriksi haluaisi jonkun, joka kuorsaa, piereskelee, varastelee tyynyjä, peittoja ynnä muuta.
Ja tuohon seksuaaliseen ulottuvuuteen liittyen, se on todella vaivaannuttavaa yrittää nukkua jonkun vieressä, vaikka mieluummin olisit sen kanssa kakskytä (oikeasti kymmenen) senttiä sisäkkäin.Leffaseura ja unikaveri olis kiva ja tuollaisesta järjestelystähän olisi helppo edetä seksiinkin....Tarvitsee vain saada unikaveri kiihottumaan.
- Anonyymi
Ei kylläkään nukkumisesta tulisi mitään.
- Anonyymi
Mä haluisin olla naisen unikaveri ja olla naisen alla, et nainen nukkus mun päällä, vois olla useampikin nainen ja ne nukkun mun päällä.
Ei tarvis peittoa, kun olis pehmosia ja lämpimiä naisia päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 35535085
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?632653Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien952200- 2181883
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1731722- 581564
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1001298- 381167
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1151105- 1221088