Pitonaisella on hyvä perse

Anonyymi

50

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluan olla ennen kaikkea ihminen. Haluan tulla kohdelluksi ihmisenä.

• Anonyymi

Hmm...vanhemmiten sukupuoli ei ole enää niin merkitsevä. 80-vuotias mies ja nainen ovat vain ihmisiä mutta 18-vuotias mies ja nainen, on siinä helkkarinmoinen ero ettei pelkästään samasta ihmisyydestä voida puhua.
        Aika rientää, ohittaa mutta silti on paljon nuoria ihmisiä jotka juhlivat ajattelematta liian vakavasti tai järkevästi. Hyvä niin.

AsianVierestä

• Anonyymi

Oletko joskus ollut kuin kiipeilyseinä?

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Hmm...vanhemmiten sukupuoli ei ole enää niin merkitsevä. 80-vuotias mies ja nainen ovat vain ihmisiä mutta 18-vuotias mies ja nainen, on siinä helkkarinmoinen ero ettei pelkästään samasta ihmisyydestä voida puhua.
        Aika rientää, ohittaa mutta silti on paljon nuoria ihmisiä jotka juhlivat ajattelematta liian vakavasti tai järkevästi. Hyvä niin.

AsianVierestä

Kaikkina ikäkausina ihminen on ihminen. Toki sukupuoleltaan jotain. Jos kohdellaan vain sukupuolensa edustajana, silloin leikataan osa ihmisyyttä pois.
        Olen ihminen, olen nainen, en ole tissit tai perse.

Ajatteletko, että on ihmisiä, jotka ovat miehiä ja sitten on ihmisiä, jotka ovat naisia ja nämä ryhmät ovat perusolemukseltaan jotenkin erilaisia? Että heitä tulee kohdella jotenkin eri tavalla?

Jo kysyt minulta olenko ollut kiipeilyseinä, niin olen, minulla on ollut pieniä lapsia ja lastenlapsia. Jos tarkoitat jossain muussa mielessä kiipeilyseinä, sinun pitää tarkentaa missä mielessä.

• Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

Kaikkina ikäkausina ihminen on ihminen. Toki sukupuoleltaan jotain. Jos kohdellaan vain sukupuolensa edustajana, silloin leikataan osa ihmisyyttä pois.
        Olen ihminen, olen nainen, en ole tissit tai perse.

Ajatteletko, että on ihmisiä, jotka ovat miehiä ja sitten on ihmisiä, jotka ovat naisia ja nämä ryhmät ovat perusolemukseltaan jotenkin erilaisia? Että heitä tulee kohdella jotenkin eri tavalla?

Jo kysyt minulta olenko ollut kiipeilyseinä, niin olen, minulla on ollut pieniä lapsia ja lastenlapsia. Jos tarkoitat jossain muussa mielessä kiipeilyseinä, sinun pitää tarkentaa missä mielessä.

"Ajatteletko, että on ihmisiä, jotka ovat miehiä ja sitten on ihmisiä, jotka ovat naisia ja nämä ryhmät ovat perusolemukseltaan jotenkin erilaisia? "

Tietysti ovat. Fysiikka, hormonit yms. eroavat paljon toisistaan. Vai onko sinulla parta ja juot hirven verta?

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

"Ajatteletko, että on ihmisiä, jotka ovat miehiä ja sitten on ihmisiä, jotka ovat naisia ja nämä ryhmät ovat perusolemukseltaan jotenkin erilaisia? "

Tietysti ovat. Fysiikka, hormonit yms. eroavat paljon toisistaan. Vai onko sinulla parta ja juot hirven verta?

AsianVierestä

Määrittele parta...

Siis miehiä ja naisia tulee kohdella jotenkin eri tavalla?

• Anonyymi

Määrittele parta...

Siis miehiä ja naisia tulee kohdella jotenkin eri tavalla?

Tietysti, näin tehdään eikä voida sanoa esimerkiksi arabien olevan väärässä, vai ovatko he mielestäsi väärässä? Miten opettaisit heitä?

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tietysti, näin tehdään eikä voida sanoa esimerkiksi arabien olevan väärässä, vai ovatko he mielestäsi väärässä? Miten opettaisit heitä?

AsianVierestä

Tehdään kyllä, mutta tuleeko niin tehdä, siitä kai oli kyse? Miksi minä ketään lähtisin opettamaan, en ole siinä asemassa, että voisin opettaa. Voin kertoa mitä itse asiasta ajattelen.

• Anonyymi

Tehdään kyllä, mutta tuleeko niin tehdä, siitä kai oli kyse? Miksi minä ketään lähtisin opettamaan, en ole siinä asemassa, että voisin opettaa. Voin kertoa mitä itse asiasta ajattelen.

No hyvä, sovitaan sitten ettet opeta.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

No hyvä, sovitaan sitten ettet opeta.

AsianVierestä

Olenko liian huumorintajuton sinun makuusi?

• Anonyymi

Olenko liian huumorintajuton sinun makuusi?

Joskus, olet varmasti satunaisesti aika hankala nainen jos asuisit saman katon alla. Mutta voihan sitä nukkua vaikka nokkospusikossa jos tykkää kutinasta ja rakkuloista:)

AsianVieressä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus, olet varmasti satunaisesti aika hankala nainen jos asuisit saman katon alla. Mutta voihan sitä nukkua vaikka nokkospusikossa jos tykkää kutinasta ja rakkuloista:)

AsianVieressä

Luultavasti luonnehdintasi meni aika tavalla metsään.
        Minua kyllä pidetään huumorintajuisena. Ehkä olen eri tavalla huumorintajuinen kuin sinä? Enkä usko siihenkään, että olen kovin hankala, ellei minua kohtele huonosti.
        -kaskenpolttaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luultavasti luonnehdintasi meni aika tavalla metsään.
        Minua kyllä pidetään huumorintajuisena. Ehkä olen eri tavalla huumorintajuinen kuin sinä? Enkä usko siihenkään, että olen kovin hankala, ellei minua kohtele huonosti.
        -kaskenpolttaja

...öööhhh...ok...tässäpä sinulle maksettu lahjakortti kampaajalle ihan reilulla summalla kirjekuoressa(työntää varovasti turvaoven alta).

Heh heh, Basic Instinct, onko sinulla jääpiikkiä?!

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

...öööhhh...ok...tässäpä sinulle maksettu lahjakortti kampaajalle ihan reilulla summalla kirjekuoressa(työntää varovasti turvaoven alta).

Heh heh, Basic Instinct, onko sinulla jääpiikkiä?!

AsianVierestä

Kiitos. Pelkäätkö minua vai miksi turvaovi?

Jääpiikki?? Pelkäätkö, että työnnän sen korvaasi?

• Anonyymi

Kiitos. Pelkäätkö minua vai miksi turvaovi?

Jääpiikki?? Pelkäätkö, että työnnän sen korvaasi?

En pelkää, mutta toivoisin sitä:)

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Terve mies pelkää naisia.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Toivoisit, että työnnän jääpiikin hanu...öööö....korvaasi? Käytkö vähän kuumana?

• Anonyymi kirjoitti:

Terve mies pelkää naisia.

AsianVierestä

Miksi?

• Anonyymi

Miksi?

Pitää suhteissa jotain jännitteitä olla!
        Pelko on kunnioittamiseen liittyvä tunne. Esimerkiksi jos rakastaa niin pelkää menettävänsä?

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Pitää suhteissa jotain jännitteitä olla!
        Pelko on kunnioittamiseen liittyvä tunne. Esimerkiksi jos rakastaa niin pelkää menettävänsä?

AsianVierestä

Toki jännitteitä pitää olla.
        Menettämisen pelko on tietysti aina läsnä, mutta sehän on ihan eri asia kuin pelätä ihmistä( naista tai miestä)

• Anonyymi

Toki jännitteitä pitää olla.
        Menettämisen pelko on tietysti aina läsnä, mutta sehän on ihan eri asia kuin pelätä ihmistä( naista tai miestä)

Miksi? Loppujen lopuksi se mukava on kaikkein vaarallisin ja se tuhma ei loukkaa niin kovasti kun jo tietää mitä odottaa.

Kannattaa pelätä ihan jokaista ihmistä mutta antaa samalla mahdollisuus.
        Mitä pelkäät jos et omien tunteittesi loukkaamista? Itse en pelkää väkivaltaista kohtaamista koska se kirpaisee vain hetken. Toista ne ovat tunne-elämän kolhut ihmisten kanssa joihin olet luottanut. Tulisiko siis ajatella suurimman pelon kohdistuvan heihin joita rakastat eniten? Jos et rakasta et voi tipahtaa koskaan polvillesi toisen aiheuttamana, kukaan ei voi syvästi loukata? Luottamus, sitä eivät monet ihmiset tässä elämässä ehkä ansaitse.
        Taitaa suurin osa sinkuista pelätä rakastuvansa:)

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi? Loppujen lopuksi se mukava on kaikkein vaarallisin ja se tuhma ei loukkaa niin kovasti kun jo tietää mitä odottaa.

Kannattaa pelätä ihan jokaista ihmistä mutta antaa samalla mahdollisuus.
        Mitä pelkäät jos et omien tunteittesi loukkaamista? Itse en pelkää väkivaltaista kohtaamista koska se kirpaisee vain hetken. Toista ne ovat tunne-elämän kolhut ihmisten kanssa joihin olet luottanut. Tulisiko siis ajatella suurimman pelon kohdistuvan heihin joita rakastat eniten? Jos et rakasta et voi tipahtaa koskaan polvillesi toisen aiheuttamana, kukaan ei voi syvästi loukata? Luottamus, sitä eivät monet ihmiset tässä elämässä ehkä ansaitse.
        Taitaa suurin osa sinkuista pelätä rakastuvansa:)

AsianVierestä

Itse taas ajattelen, ettei kannata pelätä (ujona pelkään vieraita ihmisiä) ennen kuin todistetaan, että on jotain pelättävää. On vaikea antaa mahdollisuus, jos kovasti pelkää.
        Tunne-elämän kolhut ovat kyllä pelottavia, eikä niitä haluaisi kohdata, mutta ihmissuhteissa se riski on aina .
        Voiko se olla niin, että jos luottamus puuttuu, silloin pelko on läsnä? Ja jos pelkää hylätyksi tulemista koko ajan, eikö se vaikuta parisuhteeseen?

En osaa sanoa pelkääkö suurin osa sinkuista rakastumista...

• Anonyymi
      • Mistä niin päättelet, että ovat vakavia?

• Anonyymi

Mistä niin päättelet, että ovat vakavia?

Hulluilla on hauskempaa, liiallinen järkevyys ja tiptop eläminen "hohhoijjaa".
        Kastele kukat, se on jännittävintä mitä päivän aikana "sinulle" tapahtuu:)

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Hulluilla on hauskempaa, liiallinen järkevyys ja tiptop eläminen "hohhoijjaa".
        Kastele kukat, se on jännittävintä mitä päivän aikana "sinulle" tapahtuu:)

AsianVierestä

Entä jos on ihminen, joka pitää sinun mielestäsi liiallisesta järkevyydestä ja tiptop elämisestä?
        Määrittele hullu...psykoottinen?

• Anonyymi

Entä jos on ihminen, joka pitää sinun mielestäsi liiallisesta järkevyydestä ja tiptop elämisestä?
        Määrittele hullu...psykoottinen?

Hullu joka ei ota asioita liian vakavasti. Esimerkiksi jos sade yllättää voi katsoa taivaalle antaen sateen kastella kunnolla jos se kerran on jo kastellut. Asenne ratkaisee.

AsienVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Hullu joka ei ota asioita liian vakavasti. Esimerkiksi jos sade yllättää voi katsoa taivaalle antaen sateen kastella kunnolla jos se kerran on jo kastellut. Asenne ratkaisee.

AsienVierestä

Ahaa....sellainen hullu...

• Anonyymi

Ahaa....sellainen hullu...

No, tykkäätkö hulluista?

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

No, tykkäätkö hulluista?

AsianVierestä

Siis ihmisistä, jotka seisovat sateessa?
        Kyllä minä tykkään...tykkään ylipäätään ihmisistä.

• Anonyymi

Kuikuta sitä, saat vanhan häiveneen

• Itsenainen,..jonka perse on just hyvä istumiseen.

Nuija.

• Anonyymi

Et siis tykänny kappaleesta?

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Et siis tykänny kappaleesta?

AsianVierestä

No nyt sen linkin jopa avasin..

Aivan kauhea, hyh.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

No nyt sen linkin jopa avasin..

Aivan kauhea, hyh.

Juntti:)

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juntti:)

AsianVierestä

Ihana sinä olet!

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana sinä olet!

AsianVierestä

Lähetä pyllykuva niin arvioidaan saadaanko sinusta pitonaista:)

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ihana sinä olet!

AsianVierestä

🤔

Se biisi on juntti. Ja sillä sillisalaatti.

• Miksi juuri takapuoli on niin erityinen?

• Miksei etupuoli? Tai jopa sisäpuoli..

• Wwuwuw kirjoitti:

Miksei etupuoli? Tai jopa sisäpuoli..

Niin. Enhän mä minkään perseen kanssa halua seurustella. Pitää siitä miehestä(kin) muuta löytyä.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Niin. Enhän mä minkään perseen kanssa halua seurustella. Pitää siitä miehestä(kin) muuta löytyä.

Hyvä kysymys. En tiedä miksi jos tarkemmin alkaa miettimään. Menee varmaan syvällisemmälle sielulliselle tarvealueelle jota ei voi ymmärtää...mutta naisen rinnoissa samaa. Emme ole täydellisiä, Jumala on tehnyt meistä vajakkeja. Minusta on tullut tällainen perse ja tissivajakki.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kysymys. En tiedä miksi jos tarkemmin alkaa miettimään. Menee varmaan syvällisemmälle sielulliselle tarvealueelle jota ei voi ymmärtää...mutta naisen rinnoissa samaa. Emme ole täydellisiä, Jumala on tehnyt meistä vajakkeja. Minusta on tullut tällainen perse ja tissivajakki.

AsianVierestä

Monenlaiset tissit voin kelpuuttaa kunhan perse on hyvä, mutta jos perse on huono, sitä ei pelasta minkäänlaiset huipputissit.

• Anonyymi

Järisytän maailmankuvaasi ja kerron totuuden: olen sekä hyväperseinen pitonainen yhdelle että hyväperseinen satunnainen toiselle. Aina on hyvä olla voita molemmin puolin leipää.

• Anonyymi

Ja vielä laajennan: se, kenelle olen satunnainen, häneltä löytyy myös pitonainen (ei kovin hyväperseinen, mutta mukava) ja se, kenelle olen pitonainen, hänellä en tiedä (tietenkään) olevan satunnaisia, mutta jos olisi, toivoisin, että hekin olisivat hyväperseisiä.

• Anonyymi

Juu, teitä on monta, ihan joka sormelle ja varpaille riittää myös jos laskemaan alkaa. Suurin osa on, jos asian oikein ottaa, ei ota vakavasti.
        Naisethan ovat aivan ihania.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, teitä on monta, ihan joka sormelle ja varpaille riittää myös jos laskemaan alkaa. Suurin osa on, jos asian oikein ottaa, ei ota vakavasti.
        Naisethan ovat aivan ihania.

AsianVierestä

Taidat olla kännissä. Minä en ole sinulle satunnainen enkä pitonainen. Enkä tule koskaan olemaankaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla kännissä. Minä en ole sinulle satunnainen enkä pitonainen. Enkä tule koskaan olemaankaan.

Olen iloinen jos voit olla sitä jollekin toiselle:)

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen iloinen jos voit olla sitä jollekin toiselle:)

AsianVierestä

Tuskin. Olen siiderivalas.

• Miksi sinä olet ottanut minun junttibiisini! Pidän tuosta, siinä on otetta :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      169
      6452
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4452
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3058
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2957
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1526
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      33
      1311
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1201
    Aihe