Onko avautuminen aina tarpeen?

Anonyymi

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En kerro menneisyydestäni ainakaan kaikkea. -Likinäkörillitäti

    • "Tilitätkö sinä seksiasioitasi kavereillesi?"

      - En puhu mitään seksistä heidän kanssaan. En varsinkaan omista seksi jutuistani.

      Noin muuten, ei ole luurankoja kaapissa mitä pitäs piilotellakaan. Aika tylsän kesy elämä. 😃

    • Ilman muuta haluan tietää menneisyyden...
      Ainoa tapa tietää totuus ja parisuhde/seksisuhde menneisyys on valita itselleen neitseellinen partneri. Silloin sen tietää, eikä tarvitse kysellä/ arvuutella mielessäänkään...
      Omista partnereistanikin olen valmis kertomaan tulevalle elämänkumppanille kysyttäessä...
      -Jos et tiedä ihmisen menneisyyttä et oikeasti tunne häntä!
      Eläkää sillai ettei tartte valehdella...Monet naiset valehtelavat, koska totuus olisi häpeällinen.

      • Ja mistäs sä luulet tietäväs totuuden siitä neitsyydestä?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ja mistäs sä luulet tietäväs totuuden siitä neitsyydestä?

        Mitä tarkoitat....Meinaatko, että joku valehtelisi olevansa neitsyt?


      • blade83 kirjoitti:

        Mitä tarkoitat....Meinaatko, että joku valehtelisi olevansa neitsyt?

        Kaikkea tähän maailmaan mahtuu.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kaikkea tähän maailmaan mahtuu.

        No sitä voi yrittää....Aika kova pokka pitää olla.
        Miehenä ja neitseellisiä naisia kokeneena voin kyllä kertoa, että neitsyys ei jää huomaamatta... Parhaimmillaan/ pahimmillaan se on kunnon taistelu, et on mulkku arkana vielä seuraavana päivänäkin.
        Toki on myös sellaisia neitsyitä, jotka ovat masturboineet ja avanneet itse itsensä..Silloin sitä ei huomaa muuta kuin siinä ettei toinen tiedä mitä pitäisi tehdä ja miten pitäisi toimia.


      • blade83 kirjoitti:

        No sitä voi yrittää....Aika kova pokka pitää olla.
        Miehenä ja neitseellisiä naisia kokeneena voin kyllä kertoa, että neitsyys ei jää huomaamatta... Parhaimmillaan/ pahimmillaan se on kunnon taistelu, et on mulkku arkana vielä seuraavana päivänäkin.
        Toki on myös sellaisia neitsyitä, jotka ovat masturboineet ja avanneet itse itsensä..Silloin sitä ei huomaa muuta kuin siinä ettei toinen tiedä mitä pitäisi tehdä ja miten pitäisi toimia.

        Juu, no ihan vaan tiedoksi että en mä sun juttujas usko alkuunkaan..

        Mutta myös jonkun aikaa seksittä olleiden naisten "neitsyys" palautuu..

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Immenkalvo


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Juu, no ihan vaan tiedoksi että en mä sun juttujas usko alkuunkaan..

        Mutta myös jonkun aikaa seksittä olleiden naisten "neitsyys" palautuu..

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Immenkalvo

        Sinulla on kokemusta vain omasta pillustasi, joten älä tule opettamaan sellaista joka on nähnyt/kokenut useamman neitseellisen pimpan..Kaikki ovat yksilöitä. Joku on niin kiinni ettei siitä tahdo päästä läpi millään. Toistaseks kaikki ovat antautuneet kuitenkin...


      • blade83 kirjoitti:

        Sinulla on kokemusta vain omasta pillustasi, joten älä tule opettamaan sellaista joka on nähnyt/kokenut useamman neitseellisen pimpan..Kaikki ovat yksilöitä. Joku on niin kiinni ettei siitä tahdo päästä läpi millään. Toistaseks kaikki ovat antautuneet kuitenkin...

        Eeih.. Siis oikeesti. Hohhoijaa.,


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Eeih.. Siis oikeesti. Hohhoijaa.,

        Hohhoijaa itsellesi.....Et voi tietää..


      • Anonyymi

        "...joka on nähnyt/kokenut useamman neitseellisen pimpan.."

        Kuinka monen arvelet täällä uskovan tuon?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "...joka on nähnyt/kokenut useamman neitseellisen pimpan.."

        Kuinka monen arvelet täällä uskovan tuon?

        No se on minulle kokolailla yhdentekevää....
        Ilmeisesti asia on teille suurempi kuin minulle itselleni.


      • blade83 kirjoitti:

        Hohhoijaa itsellesi.....Et voi tietää..

        Jotenkin silti luulen, että ainoa neitsyt, josta sulla on kokemusta olet sinä itse..

        Good night, don't let the bedbugs bite..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jotenkin silti luulen, että ainoa neitsyt, josta sulla on kokemusta olet sinä itse..

        Good night, don't let the bedbugs bite..

        No niin....Voit ihan hyvin ajatella niin. Öitä.


      • blade83 kirjoitti:

        No niin....Voit ihan hyvin ajatella niin. Öitä.

        Itseasiassa olisinkin mielellään antanut poikuuteni aikoinaan sille "oikealle", Ihmiselle kanssa olisin saanut kunnollisen parisuhteen, mutta se ensimmäinen suhteeni jäi lopulta vain pidemmäksi seksisuhteeksi kaveripohjalta. En silti kadu sitä aikaa minkä sain viettää sen hienon ihmisen seurassa...
        -Tulevalle neitseelliselle partnerilleni en siis voi tarjota enää poikuuttani, mutta hän olisi kuitenkin ensimmäinen elämänkumppanini...Sekin on iso juttu...Ehkäpä jopa poikuutta tärkeämpi, eli että hän on se kenet valitsen lopulta elämänkumppanikseni. Itse ainakin arvostan juurikin sitä, että olen numero yksi.. Se ensimmäinen joka valitaan. En toinen, en kolmas, vaan ensimmäinen.


      • blade83 kirjoitti:

        Itseasiassa olisinkin mielellään antanut poikuuteni aikoinaan sille "oikealle", Ihmiselle kanssa olisin saanut kunnollisen parisuhteen, mutta se ensimmäinen suhteeni jäi lopulta vain pidemmäksi seksisuhteeksi kaveripohjalta. En silti kadu sitä aikaa minkä sain viettää sen hienon ihmisen seurassa...
        -Tulevalle neitseelliselle partnerilleni en siis voi tarjota enää poikuuttani, mutta hän olisi kuitenkin ensimmäinen elämänkumppanini...Sekin on iso juttu...Ehkäpä jopa poikuutta tärkeämpi, eli että hän on se kenet valitsen lopulta elämänkumppanikseni. Itse ainakin arvostan juurikin sitä, että olen numero yksi.. Se ensimmäinen joka valitaan. En toinen, en kolmas, vaan ensimmäinen.

        Mitä meinaat ensimmäinen joka valitaan? Ensimmäistä nimenomaan harvoin valitaan, se saattaa olla kuka vaan jonka kanssa lähdetään kokeilemaan ja pääsemään neitsyydestä eroon.

        Vasta myöhemmin saatetaan osata jo valitakin mies, joka on tärkeä kaikinpuolin, eikä ensimmäinen josta aloitetaan kun jostain pitää aloittaa. Eikä välttis tiedä mitä nuorena neitsyenä vielä edes haluaa.

        Ekana saatat jättää vielä uteliaammalle kysymyksen, millaista seksi olisi jonkun muun kanssa.

        Jos sattuu olee tyttö, joka on seksuaalisesti aktiivisempi kun parisuhde orientoitunut.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mitä meinaat ensimmäinen joka valitaan? Ensimmäistä nimenomaan harvoin valitaan, se saattaa olla kuka vaan jonka kanssa lähdetään kokeilemaan ja pääsemään neitsyydestä eroon.

        Vasta myöhemmin saatetaan osata jo valitakin mies, joka on tärkeä kaikinpuolin, eikä ensimmäinen josta aloitetaan kun jostain pitää aloittaa. Eikä välttis tiedä mitä nuorena neitsyenä vielä edes haluaa.

        Ekana saatat jättää vielä uteliaammalle kysymyksen, millaista seksi olisi jonkun muun kanssa.

        Jos sattuu olee tyttö, joka on seksuaalisesti aktiivisempi kun parisuhde orientoitunut.

        Ja jos seksi tai parisuhde sun kanssa ei tunnukaan oikealle, kivalle sitäkin suuremmalla syyllä voit jäädä ikuiseksi teini korkkaajaksi.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ja jos seksi tai parisuhde sun kanssa ei tunnukaan oikealle, kivalle sitäkin suuremmalla syyllä voit jäädä ikuiseksi teini korkkaajaksi.

        Ja tappavia tauteja ja sairauksia voi saada, vaikkei koskaan harrastaisi seksiä.

        Ideologiat on vähän semmoisia, että niiden lomassa saattaa jäädä elämä elämättä.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Ja tappavia tauteja ja sairauksia voi saada, vaikkei koskaan harrastaisi seksiä.

        Ideologiat on vähän semmoisia, että niiden lomassa saattaa jäädä elämä elämättä.

        Viisaita kirjoittelet 👍

        xLiner


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Ja tappavia tauteja ja sairauksia voi saada, vaikkei koskaan harrastaisi seksiä.

        Ideologiat on vähän semmoisia, että niiden lomassa saattaa jäädä elämä elämättä.

        "Ideologiat on vähän semmoisia, että niiden lomassa saattaa jäädä elämä elämättä."

        👍 Se on just näin!


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Itseasiassa olisinkin mielellään antanut poikuuteni aikoinaan sille "oikealle", Ihmiselle kanssa olisin saanut kunnollisen parisuhteen, mutta se ensimmäinen suhteeni jäi lopulta vain pidemmäksi seksisuhteeksi kaveripohjalta. En silti kadu sitä aikaa minkä sain viettää sen hienon ihmisen seurassa...
        -Tulevalle neitseelliselle partnerilleni en siis voi tarjota enää poikuuttani, mutta hän olisi kuitenkin ensimmäinen elämänkumppanini...Sekin on iso juttu...Ehkäpä jopa poikuutta tärkeämpi, eli että hän on se kenet valitsen lopulta elämänkumppanikseni. Itse ainakin arvostan juurikin sitä, että olen numero yksi.. Se ensimmäinen joka valitaan. En toinen, en kolmas, vaan ensimmäinen.

        "Ehkäpä jopa poikuutta tärkeämpi, eli että hän on se kenet valitsen lopulta elämänkumppanikseni. "

        Olet jo sen ikäinen, että hirveesti ei ole varaa valkkailla.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mitä meinaat ensimmäinen joka valitaan? Ensimmäistä nimenomaan harvoin valitaan, se saattaa olla kuka vaan jonka kanssa lähdetään kokeilemaan ja pääsemään neitsyydestä eroon.

        Vasta myöhemmin saatetaan osata jo valitakin mies, joka on tärkeä kaikinpuolin, eikä ensimmäinen josta aloitetaan kun jostain pitää aloittaa. Eikä välttis tiedä mitä nuorena neitsyenä vielä edes haluaa.

        Ekana saatat jättää vielä uteliaammalle kysymyksen, millaista seksi olisi jonkun muun kanssa.

        Jos sattuu olee tyttö, joka on seksuaalisesti aktiivisempi kun parisuhde orientoitunut.

        Onko tuo snapchat-kuva?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Onko tuo snapchat-kuva?

        On, tupee vähän liikahti, kun koitin saada miekkaa ojennukseen. 😃


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Itseasiassa olisinkin mielellään antanut poikuuteni aikoinaan sille "oikealle", Ihmiselle kanssa olisin saanut kunnollisen parisuhteen, mutta se ensimmäinen suhteeni jäi lopulta vain pidemmäksi seksisuhteeksi kaveripohjalta. En silti kadu sitä aikaa minkä sain viettää sen hienon ihmisen seurassa...
        -Tulevalle neitseelliselle partnerilleni en siis voi tarjota enää poikuuttani, mutta hän olisi kuitenkin ensimmäinen elämänkumppanini...Sekin on iso juttu...Ehkäpä jopa poikuutta tärkeämpi, eli että hän on se kenet valitsen lopulta elämänkumppanikseni. Itse ainakin arvostan juurikin sitä, että olen numero yksi.. Se ensimmäinen joka valitaan. En toinen, en kolmas, vaan ensimmäinen.

        Tää iljettävä, moniongelmainen hyypiö valkkailee neitsyitä ja elämämkunppaneita päivät pitkät netissä, ja aina sopivan tilaisuuden tullen luennoi bakteerikammostaan. Ei voi kun ihmetellä miesten mielenterveysongelmien kirjoa. Neitsyet taitaa olla kuitenkin tosielämässä aika turvassa tältä kuvotukselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää iljettävä, moniongelmainen hyypiö valkkailee neitsyitä ja elämämkunppaneita päivät pitkät netissä, ja aina sopivan tilaisuuden tullen luennoi bakteerikammostaan. Ei voi kun ihmetellä miesten mielenterveysongelmien kirjoa. Neitsyet taitaa olla kuitenkin tosielämässä aika turvassa tältä kuvotukselta.

        Itse hän väittää jo ehtineensä käyttää useampaakin neitsyttä spermaviemärinään. Toivottavasti kyse on vain hänen päiväunistaan.


    • Jos ihmisestä on aidosti kiinnostunut, ei hänessä liene mitään sellaista mistä ei olisi kiinnostunut ainakin jossain määrin.

      On kuitenkin eri asia, että mitä kiinnostukselle käy kun ihmisestä käy ilmi sellaisiakin asioita kuin mainittu Eeva-Leena on julkisesti paljastanut. Minun kiinnostukseni ainakin lopahti ennenkuin ehdin mitään muuta tietooni saamaankaan kuin mitä hänestä aloituksessa mainittiin.

      • Sanoppa muuta..Juurikin niin...
        Menneisyydellä on todellakin väliä, mutta harvalla se kestää päivänvaloa...
        Se mikä on näyttänyt kukkaselta ennen sitä tietoa saattaakin tiedon jälkeen näyttää joltain ihan muulta. .


    • Anonyymi

      En halua tietää juurikaan mitään. Ei vaan kiinnosta.

    • Itselle on ehdottoman tärkeää, että tiedän ja tunnen kumppanin menneisyyden. Ex-parisuhteen yksityiskohtiin ei tarvitse mennä, mutta on hyvä tietää, mikä aiheutti ongelmia ja miten niitä selviteltiin, jos selviteltiin ollenkaan.

    • Anonyymi

      On tärkeää tietää monenko miehen käyttämä nainen on.

    • Anonyymi

      Siis lopultakin ymmärsin luultavasti tuon blade83 jutut, kieli poskessa kai kirjoittaa parodiaa tänne. Olen sen verran tosikko ett jonkn aikaa kyllä vedätti ja kiukutti mua; täysin psykoottisen sekopäisenä narsistina.
      Kyllä ympäristö tuon tyypin olisi jo varmaan tunnistanut ja toimittanut hoitoon.

      Nyt vaan ihmettelen ett onko Aller median oy:n palkkalistoilla vai omaksi ja toisten huviksiko kirjoittelee... ?
      ex-trollikka

      • Anonyymi

        Heh... älä nyt, kun mä taidan tietää tuon tyypin oikeassa elämässä. Seonnut hiukan lisää siitä kun kirjoitti CamelBoots -nimimerkillä. Ainakin yksi tuollainen on aivan oikeasti olemassa. 😂

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh... älä nyt, kun mä taidan tietää tuon tyypin oikeassa elämässä. Seonnut hiukan lisää siitä kun kirjoitti CamelBoots -nimimerkillä. Ainakin yksi tuollainen on aivan oikeasti olemassa. 😂

        xLiner

        Itsekin olen ajatellut kyseessä olevan saman tyypin. Tuo ideologia, ehdottomuus ja itsekeskeisyys osuu hyvin yksiin.


    • Anonyymi

      Itselleni neitsyenä ei ole tärkeää tietää montako parisuhdetta naisella on ollut. Usein uuden ihmisen kanssa näistä asioista keskustellaan mutta ei ole se kiinnostavin aihe. Tärkeintä on se millainen ihminen on tällä hetkellä. Marmeladista saa paskaa mutta paskasta ei saa marmeladia, vaikka joskus siltä tuntuisikin.

      AsianVierestä

      • Oletko sä neitsyt?😝

        Niin, vaikka menneisyys monesti voi kiinnostaa, niin silti ihmiset yleensä ihastuu siihen mitä ihminen on. Nyt, eikä joskus silloin. 😃


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Oletko sä neitsyt?😝

        Niin, vaikka menneisyys monesti voi kiinnostaa, niin silti ihmiset yleensä ihastuu siihen mitä ihminen on. Nyt, eikä joskus silloin. 😃

        Vain horoskoopiltani, olen Elon(kuun) lapsia.
        Toivoisin olevani muutenkin mutta niitä muutamaa sataa yhtymistä ei varmaan saa edes rukoilemalla tekemättömiksi. Onneksi ihmisen mieli on sellainen ettei mitään kokemusta oikein pahalla muista, öööh...panemalla saa ilmeisesti pelkkää hyvää:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vain horoskoopiltani, olen Elon(kuun) lapsia.
        Toivoisin olevani muutenkin mutta niitä muutamaa sataa yhtymistä ei varmaan saa edes rukoilemalla tekemättömiksi. Onneksi ihmisen mieli on sellainen ettei mitään kokemusta oikein pahalla muista, öööh...panemalla saa ilmeisesti pelkkää hyvää:)

        AsianVierestä

        Myöhässä tulevat onnittelut, paljonko täytit?

        Etkä toivoisi, ei olis muuten ollut sitä vauvan tuoksuakaan, eikä muitakaan hyviä juttuja mitä ei neitsyenä vielä ole. 😃

        Aika kultaa muistot? Ja kovalevy täyttyy, ihan sama millä tiedoilla sitä täyttää.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Myöhässä tulevat onnittelut, paljonko täytit?

        Etkä toivoisi, ei olis muuten ollut sitä vauvan tuoksuakaan, eikä muitakaan hyviä juttuja mitä ei neitsyenä vielä ole. 😃

        Aika kultaa muistot? Ja kovalevy täyttyy, ihan sama millä tiedoilla sitä täyttää.

        Puoli vuosisataa lähenee uhkaavan nopeasti, mutta vastahan sitä tultiin viralliseen keski-ikään. Kokemuksien puolesta olen jo täyttänyt sata vuotta, ja sen kyllä huomaa. En ehkä halua asua naisen kanssa koskaan samassa asunnossa. Voisin kyllä olla rivitaloyhtiön talonmies joka auttaa avun tarpeessa olevia, äiti Teresan velipuoli.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puoli vuosisataa lähenee uhkaavan nopeasti, mutta vastahan sitä tultiin viralliseen keski-ikään. Kokemuksien puolesta olen jo täyttänyt sata vuotta, ja sen kyllä huomaa. En ehkä halua asua naisen kanssa koskaan samassa asunnossa. Voisin kyllä olla rivitaloyhtiön talonmies joka auttaa avun tarpeessa olevia, äiti Teresan velipuoli.

        AsianVierestä

        En kyllä siihen rivitaloon muuttaisi.


    • Anonyymi

      Näin aamuisesti ihmettelen, miksi te käytätte jatkuvasti aikaa alapään juttuihin, jokaisella vähän kait erinäköinen, eri tuntemuksineen, verhottu, yksityinen. Onko aivan mahdotonta ymmärtää, että aivoilla, yläpäällä hallitaan koko ihmistä, kaikkia aisteja, tuntemuksia. Onko siis myönnettävä, ettei kaikilla sitä hallintaa ole, onko se taas eräs vajavaisuus.

    • Anonyymi

      Menneisyys on tehnyt meistä sen mitä nyt olemme. Katso siitä. Se sama menneisyys ei tekisi sinusta samanlaista.

      Mua ei kiinnosta likaiset yksityiskohdat, mutta jos toisella on ollut tapana osallistua orgioihin tai pettää entisiään, niin mahtaako tuo niitä kertoa? Ihan omilla tuntosarvilla sitä pitää toiseen ihmiseen tutustua.

      Mä arvostan mun entisiä kumppaneitani enkä aio pettää heidän luottamustaan. En siis aio kertoa heidän asioistaan enkä siis meidän yhteisistäkään asioista eteenpäin, niin kuin en kerro ystävieni enkä nykyistenkään kumppaneitteni asioista jotka eivät muille kuulu.

      Poikkeukselliset seksimieltymykset selviävät kyllä, eikä mua kenenkään kokeilut haittaa jollei niihin liity jotain epärehellistä johonkin suuntaan.

      Sairaalloisesti menneisyydestä uteleva saa lähteä saman tien sätkimään neuroottisuuksissaan muualle. Sellaisen kanssa ei jatkossakaan ole muuta kuin ongelmaa. Hirveää kontrollointia, kyttäämistä ja mustasukkaisuutta.

      xLiner

      • Anonyymi

        Minun mielestä miehen tulisi olla ylpeä jos monta miestä kolunnut nainen valitsee miehen itselleen. Ajatella...niistä useista kymmenistä miehistä olisi päässyt voittajaehdokkaaksi ja veisi koko palkinnon.
        Kertoisiko se et mies olisi ihan ok, vai sen ettei nainen jaksa enää katsella ja kokeilla muita, vai olisiko nainen mentaalisesti jo väsähtänyt et huonompikin kelpaisi:)
        Ajattelisi mielessään ettei tuo nyt kummoinen ole mutta välttää paremman puutteessa.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestä miehen tulisi olla ylpeä jos monta miestä kolunnut nainen valitsee miehen itselleen. Ajatella...niistä useista kymmenistä miehistä olisi päässyt voittajaehdokkaaksi ja veisi koko palkinnon.
        Kertoisiko se et mies olisi ihan ok, vai sen ettei nainen jaksa enää katsella ja kokeilla muita, vai olisiko nainen mentaalisesti jo väsähtänyt et huonompikin kelpaisi:)
        Ajattelisi mielessään ettei tuo nyt kummoinen ole mutta välttää paremman puutteessa.

        AsianVierestä

        Sulle elämä on ilmeisti ollut tasapaksua ja samanlaista pulloruokinnasta tähän päivään.

        Muilla ei ehkä ole. Ihmiset muuttuvat, kasvavat eri suuntiin. Erilaisia kriisejä, ihmisistä paljastuu eri piirteitä joista tulee ongelmia. Maailma muuttuu, me muutumme.

        Ehkä se sun kumppanisi on täydellinen sulle juuri tähän hetkeen. Huomisesta et voi tietää.

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle elämä on ilmeisti ollut tasapaksua ja samanlaista pulloruokinnasta tähän päivään.

        Muilla ei ehkä ole. Ihmiset muuttuvat, kasvavat eri suuntiin. Erilaisia kriisejä, ihmisistä paljastuu eri piirteitä joista tulee ongelmia. Maailma muuttuu, me muutumme.

        Ehkä se sun kumppanisi on täydellinen sulle juuri tähän hetkeen. Huomisesta et voi tietää.

        xL

        Jos tuo oi minulle niin meni vähän ohi, HK:n sininen on melkoisen tasapaksu. Tuskin kenenkään elämä sitä on. Kokeile vaikka jos et usko:)

        AsianVierestä


    • Haluan tutustua toiseen mahdollisimmman hyvin, mutta siten kun hän sen itse kokee parhaimmaksi.

      Usein ne mörköt historiasta nousee kuitenkin suhteen aikana, joten sama miten ne itse haluaa kertoa...

    • Anonyymi

      Avautumistakin on niin monenlaista.

      Parisuhteessa on hyvä avautua mm. omista toiveista, jotta suhde toimisi.

      Avautuminen kavereille saatikka medialle menee sitten no-can-do -osastoon ja olisi puolison osaltakin potku persiiseen hyvin matalalla kynnyksellä (en esim. sietäisi sellaista suhteen riepottelua, mitä osa tällä palstalla harrastaa). Luottamus menisi, adjö.

      -flowersreally-

    • Anonyymi

      Kerron mielelläni kaiken oikein ajan kanssa, sopivimmilla hetkin. Nautin vastakkaisen osapuolen kaoottisesta hämmennyksestä hänen illuusioidensa romahtaessa pohjamutiin.

      Kun toinen kuitenkin on kiinni, eikä voi enään lähteä tuntematta kuoleman syvyyttä sielussaan, hänen osakseen jää todellisuuden raadollisuuden hyväksyminen ja rakastaminen, orjanosansa täyttäminen.

      Sen jälkeen panen kunnolla edestä ja takaa ja tungen vielä pari sormea tuhkaluukkuun korostaakseni sanomani vaikutusta.

      Saatana rakastaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe