Nyt ruutuun läjähtää viesti, ett rekisteröidy ja kirjaudu sisälle, jos aiot mielipiteesi ilmaista. Se taisi olla tässä sitten PISTE, mun kohdaltani.
Nämä uudistukset ovat yks toisensa jälkeen olleet aina vaan surkeampia. En ymmärrä miks henkilöllisyys on oltava keskustelupalstalla jonkun valvojan tiedossa.
Pitäkää tunkkinne; vai miten se nyt sanonta menikään...
Jonkun tinderipalstan seksi voittoiset keskustelut ja irtoseksin myynti ilmoitusten kohalla se ehkä onkin viisasta... mutt, no joo. Heippa!
ex-trollikka
Mitkään keskustelut eivät näy ainakaan mulle enää, aamulla vielä sain viestin läpi...
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan perseestä tää on. Ääliöt näitä uudistuksia tekee.
Täydellistä.
- Anonyymi
Oletko sä vahingoniloinen toisen harmistukselle?
xL Anonyymi kirjoitti:
xLEn. Olen vain tyytyväinen että iskee kova kuri tänne.
Tekee hyvä sinullekin.😁Anonyymi kirjoitti:
xLOon vahingon iloinen siitä, mistä ette pääse eroon.🥰
Tänne rekkojen puolelle on tullut myös uudistus.Anonyymi kirjoitti:
xLTäällä ei hutaista vastauksia vaan joudutte ...hihihihii
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Täällä ei hutaista vastauksia vaan joudutte ...hihihihii
Mä voin aivan hyvin huitaista mitä vaan. Ei tää mitään varmistuksia kysele.
xL
Mä kaipaan niitä alapeukkuja, joilla merkkasin lukemani viestit..
Muutoin tää toimii mulla kuten ennenkin, mitä nyt maisema on muuttunu..Sen lisäks, että ketjujen ulkoasu on nyt perseestä, niin miksi vastatessa joudut valitsemaan kuvia...Vahvista ettet ole botti vaikka on rekattu nimimerkki.
Kukkuu...titityyy.- Anonyymi
Jospa sillä keinolla karsitaan pahimmat piripäät kirjoittelemasta.
xL
Älä nyt vielä luovuta, pieniä alkuvaikeuksia vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247