Onkos kukaan kuullut, että onko jessuli napannut nämä anonyymit HOHOHOttajan ja ÖKÖKPÖKKÖ-jäljittelijän taivaaseen urpoilemaan, kun eivät enää loista henkistyytttneillä kommentoineillaan palstalla.
Kymysys ??
13
145
Vastaukset
- Anonyymi
Palaan kuin varas yöllä, hetkenä joksi sitä et luule.
Pysy valveilla, jotten tapaisi sinua nukkumasta.- Anonyymi
kookoo2 kirjoitti:
HOHOOHOHOHOHOHOHO!
GRÄYH GRÄYH GRÄYH GRÄYH GRÄYH GRÄYH
UIJUI UIJUI UIJUI UIJUI UIJUI UIJUI UIJUI UIJUI
- Anonyymi
Nauratko pilkallisesti, kun aikasi täytyttyä seisot mustan aukon edessä, johon sinun on astuttava ikuisiksi ajoiksi eroon Jumalan valosta. Aukosta kuuluu hirveää kirousta ja itkua, kun kaltaisesi siellä kiroavat itseään ,ettei tarttuneet Jumalan usein ojentamaan käteen,vaan valitsivat ,jostain ihmeen syystä, vapaaehtoisesti ikuisen eron Jumalan rakkaudesta, rauhasta ja ilosta.
En nauranut. Mutta ähkin kyllä kohtalaisesti, kun olin viimeksi peräti kahden mustan aukon luona kontillani pikkuveli tanassa. Ylempi aukko tiukka ja alempi vähän vähemmän tiukka. Astuin alemman aukon. Aukosta kuului litinää ja sitten coituksen jälkeisiä ilmavaivoja. Ja edempää kuului nautinnollista voihketta. Pyri sinäkin samaan; unohda nuo jessulin satuaukot.
- Anonyymi
kookoo2 kirjoitti:
En nauranut. Mutta ähkin kyllä kohtalaisesti, kun olin viimeksi peräti kahden mustan aukon luona kontillani pikkuveli tanassa. Ylempi aukko tiukka ja alempi vähän vähemmän tiukka. Astuin alemman aukon. Aukosta kuului litinää ja sitten coituksen jälkeisiä ilmavaivoja. Ja edempää kuului nautinnollista voihketta. Pyri sinäkin samaan; unohda nuo jessulin satuaukot.
ÖKKÖ PÖKKÖ ÖKKÖ PÖKKÖ ÖKKÖ PÖKKÖ
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA - Anonyymi
Mnaat taas uskpnnollisten vaikutustapojen perustusten äärellä: pelottelee kauhutarinoilla mielikuvituskuvitusjutuista ja tarjoaa lääkkeeksi mielikuvituskaveria.
- Anonyymi
kookoo2 kirjoitti:
PÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
- Anonyymi
Jeesus ilmestyi minulle äsken myriaadien enkelten kanssa liekehtivissä vaunuissa ja ilmoitti suuren salaisuuden, kookoon oikea nimi on Anu Saukko.
Ne Myriaadihöyhenpallerot on Universumin pahimpia valehtelijoita. Oikea nimeni on עוזיאל, Azazel teille kuolevaisille.
- Anonyymi
kookoo2 kirjoitti:
Ne Myriaadihöyhenpallerot on Universumin pahimpia valehtelijoita. Oikea nimeni on עוזיאל, Azazel teille kuolevaisille.
BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
- Anonyymi
Jessuli taivaallisessa asussaan (valkoisessa takissa) hakenut hohottelijat pois?
- Anonyymi
Sinut unohti, HOHOHOHOHO
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018682Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683041- 161433
- 731043
- 761038
- 27985
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62940- 55933
- 65880
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864