Saako uutta raamatun käännöstä kärryiltä? Ymmärtääkseni Jeesuksestakin on ilmestyny uusi kirja. Saako sitä kärryiltä? Kiitos!
Saako uutta raamattua kärryiltä?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei saa.
Sinun pitää ensin alkaa palvomaan amerikankulttijärjestöä. - Anonyymi
Käyppä kysymässä.
- Anonyymi
Ei saa varmaan koska se on arvokas. Käy kysymässä ja varmasti sitten saat. Ehkä voit sopia että haet myöhemmin kärryiltä.
- Anonyymi
Tarjoa vaikka pari kymppiä lahjoitusta Raamatusta, niin eiköhän onnistu. Nehän on kalliita, kirjakaupassa helposti esim 60€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarjoa vaikka pari kymppiä lahjoitusta Raamatusta, niin eiköhän onnistu. Nehän on kalliita, kirjakaupassa helposti esim 60€
Kirjakaupassa ei myydä UM käännöstä, eikä myöskään kirjaa Tulkaa minun seuraajakseni, joka käsittelee Jeesusta ja hänen opetuksiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjakaupassa ei myydä UM käännöstä, eikä myöskään kirjaa Tulkaa minun seuraajakseni, joka käsittelee Jeesusta ja hänen opetuksiaan.
Se nyt vielä puuttuisi että niitä myytäisiin kirjakaupassa.
Tuskin. Ne on kaikki pudonneet kärryiltä: sekä satukirjat että jeesuskauppias.
- Anonyymi
HOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018682Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683041- 161433
- 731043
- 761038
- 27985
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62940- 55933
- 65880
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864