Masentaa ku ei naiset kiinnostu/saa naista

Anonyymi

On se sellasta, päivät yksin ja vloput yksin, ilman naista. Tinderis ei yhtää osumia. Ja baareissa käyn 2 kertaa kk. Ja tuntuu et rahat menee ja kauhee darra ja pääkipu eikä saa naista. Välillä tekis seksiäki mieli, on tää kyllä tää elämä aika turhaa ilman läheisyyttä.

59

307

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Parhaiten naisia löytyy harrastusten parissa.

      • Anonyymi

        Tai työpaikalta tai koulusta eli mistä tahansa missä on kiinnostavia nuoria naisia.


    • Anonyymi

      Ei ole harrastuksia, täälä jo haukuttiin olet ruma possun näkönen, etkä saa tavis naista. Etkä saa kaunista naista.

    • Anonyymi

      Luulisi että saisi naista, kun on pitkä mies ja käy salilla, toki ylipainoo on ja ohenevat hiukset, mut jos ei kelpaa naiselle niin olkoot.

      • Anonyymi

        Itse hoikkana naisena en ottaisi ylipainoista miestä.
        Kelpaako sinulle ylipainoinen nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse hoikkana naisena en ottaisi ylipainoista miestä.
        Kelpaako sinulle ylipainoinen nainen?

        Miksi et ottaisi? Minä yritän laihduttaa. Kelpaa toki, jos on nätti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et ottaisi? Minä yritän laihduttaa. Kelpaa toki, jos on nätti.

        Koska ylipaino on epäviehättävää. Jos itse näen vaivaa pitääkseni kroppani kunnossa enkä siedä ylimääräistä ihraa itsellänikään, miksi sietäisin sitä toisella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska ylipaino on epäviehättävää. Jos itse näen vaivaa pitääkseni kroppani kunnossa enkä siedä ylimääräistä ihraa itsellänikään, miksi sietäisin sitä toisella?

        No asia selvä. Mua ei taas kiinnosta ylimieliset liian laihat naiset. Naisessa pitää olla vähän muotoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No asia selvä. Mua ei taas kiinnosta ylimieliset liian laihat naiset. Naisessa pitää olla vähän muotoja.

        No hyvä, koska ylipainoiselle miehelle kuuluu ylipainoinen nainen. Hyvä että pidät enemmän ylipainoisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No asia selvä. Mua ei taas kiinnosta ylimieliset liian laihat naiset. Naisessa pitää olla vähän muotoja.

        Ja kuka tässä mistään liian laihasta puhunut? Mutta mieluummin liian laiha kun ylimääräistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuka tässä mistään liian laihasta puhunut? Mutta mieluummin liian laiha kun ylimääräistä.

        Eikä se tee kenestäkään ylimielistä jos sanoo ettei halua ylipainoista, sanoithan itsekin että naisen pitää olla nätti. "Jos on nätti" tai "ei saa olla liian laiha". Samanlainen vaatimus kuin itselläni painovaatimus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse hoikkana naisena en ottaisi ylipainoista miestä.
        Kelpaako sinulle ylipainoinen nainen?

        "Itse hoikkana naisena en ottaisi ylipainoista miestä.
        Kelpaako sinulle ylipainoinen nainen?"

        Yllä oleva kirjoitus antaa selvän viestin siitä että naiset ovat todella hyvin vaativia
        todettakoon lisäksi vielä että lihava ja rumakin nainen hamuaa ja etsii pitkiä ja komeita miehiä. Kivahan se on kun miehiä on jonoksi asti oli nainen millainen hyvänsä siitä jonosta on kiva valita.

        Todelliset arvot joilla elämässä on merkitystä on menettäneet merkityksensä miehen pitää olla pitkä ja komea. Vähät muusta olkoompa mies miten kiva ja mukava tahansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuka tässä mistään liian laihasta puhunut? Mutta mieluummin liian laiha kun ylimääräistä.

        Minä, mies, pidän myös mieluummin liian laihasta kuin ylipainoisesta naisesta.
        Pidän huolta siitä että ylimääräistä rasvaa ei ole ja nainenkin saa mielellään olla samanlainen.
        MM-kisoissa hyppy ja juoksulajien naisia oli mukava katsella.
        On mukavaa että voimalajien naisille löytyy myös ihailijoita, tykkäähän monikin mies sellaisista. Allu mukaanlukien.


    • Anonyymi

      Naisia saa kun on hyvännäköinen mies. Jollet ole niin ei voi mittää sait huonot kortit ja hävisit.

      • Anonyymi

        En rumakaan ole.


      • Anonyymi

        juupa juu noinhan se karu totuus on jos olet lyhyt vaikkapa vain 170 tai jopa pikkusen alle
        sinulla on erittäin vähäinen ellei jopa mahdoton saada naista vaikka olisit kohtuullisen komeakin sellainen on tämän päivän todellisuus ns. "naismaailmassa" toki poikkeuksiakin voi olla ehkä joku järkevä nainen ymmärtää että elämässä tarvitaan muutakin kuin sitä komeutta ja pituutta......................................


    • Anonyymi

      Hirveä tuo Tinder.

      Miksi rääkkäätte itseänne siellä? Joka päivä petytte ja pilaatte fiiliksenne tuollaisen pinnallisen paskan takia.

      Jos se on selvä millainen on peli siellä, niin kannattaako hakata päätä seinään ja antaa huomiota?

      • Anonyymi

        Työttömän sinkun kannattaa lopettaa se vitun pään seinään hakkaaminen.
        Naisia ei kiinnosta. Evvk sanoo womanit.

        womanitkin sano


    • Anonyymi

      Saisin, vaan kun ei seiso enää. "Mies kun tulee tiettyyn ikään, ei sillä onnistu enää mikään. Vaan älä ole milläsikään..."
      Kahta saisin: Pahasti reuman runtelemaa tai muistisairasta hörhöuskovaista. Kuumia puumia molemmat. Vaan en saa tervettä. Jos nyt toden tullessa edes näitäkään...

    • Anonyymi

      Yleensä naiset haluu vain torjua, ku ei ne kestä valitusta, ja ruikutusta ku ei saa naista, koska naiset saa aina miestä, niin ei ne ymmärrä.

      • Anonyymi

        Nykyajan nainen on tottunut yltäkylläisyyteen eli toisin sanoen miehiä on tarjolla vaikka millä mitalla juuri tämä on tehnyt naisista erittäin kriittisiä ja valikoivia Elämän todelliaset arvot unohdetaan ja tuijotetaan vain miehen ulkonäköön kuten mm. pituuteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyajan nainen on tottunut yltäkylläisyyteen eli toisin sanoen miehiä on tarjolla vaikka millä mitalla juuri tämä on tehnyt naisista erittäin kriittisiä ja valikoivia Elämän todelliaset arvot unohdetaan ja tuijotetaan vain miehen ulkonäköön kuten mm. pituuteen

        Kyllä se on naisen biologiassa että nainen on valikoiva. Nykyään on vielä enemmän mahdollista olla joten se korostuuu. Mutta nainen on aina ollut valikoiva.


    • Anonyymi

      Tottakai se masentaa miestä. Se tekee susta raunion kun et saa naisilta rakkautta ja läheisyyttä. Masentuneita miehii on paljon suomessa eikä lääkettä ole koska rumat naiset ei halua rumia miehiä.

      • Anonyymi

        Juurikin rumat lihavatkin naiset haluaa ihan tavallisia rumia lihavia miehiä, kyllä se niin on.


      • Anonyymi

        Suomesssako on sitte automaattisesti suurin osa rumia miehiä vai??


      • Anonyymi

        aivan niin rumat ja lihavat naiset hakee ja etsii komeita ja pitkiä miehiä ei heille tule mieleen että millaisia itse ovat koska trendi on että miehiä kyllä on tarjolla runsain mitoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aivan niin rumat ja lihavat naiset hakee ja etsii komeita ja pitkiä miehiä ei heille tule mieleen että millaisia itse ovat koska trendi on että miehiä kyllä on tarjolla runsain mitoin

        Mutta minä pitkänä miehenä en halua rumaa ja lihavaa naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta minä pitkänä miehenä en halua rumaa ja lihavaa naista.

        Haluan tavisnätin,mutta en sitä pahinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan tavisnätin,mutta en sitä pahinta.

        Aika surullista on jox tytöt eivät auta ollenkaan mitenkään, aika narsistista toimintaa tytöiltä sitten on.


    • Anonyymi

      Kyllä helpostikkin pitäisi tavis nätti nainen saada, ei missiä, vaan tavisnätti, mutta ei näytä saavan.

    • Anonyymi

      Ootko miettinyt että siirtyisit naisellisiin miehiin, esim joku trasvestiitti/she male/tms naisen roolissa oleva mies...
      Saisit ehkä ainakin hetkeksi jotain tyydytystä sellaisista "naisen korvikkeista".

      En nyt sittten tiedä, löytyykö heitä suomesta sen helpommin kuin naisiakaan, vai onko tarjolla vaan jotain ylipainoisia, keski ikäisiä transu setiä...

      Mut mieti nyt ainakin...

      • Anonyymi

        Ei tod kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tod kiinnosta.

        Taas tuo pinnallinen Narkki täällä. Se jättää aina kaverit ketkä joutuu pyörätuoliin, sairastuu syöpään. Tms eikä päässä liiku mitään. Mistään ei voi keskustella eikä puhua. Pilannut elämänsä ja nyt huoraa menemään. Onnex ei ole minun huoleni.


    • Anonyymi

      Mutta olen kai tullut tulokseen elää yksin, naiset on niin julmia ja ilkeitä vain ja torjuu nykyään.

    • Anonyymi

      Johtuu ehlä siitä, että et oo varmaankaan arabi/ afgaani/ somali/muu ulkomaalainen...

      Suomineidothan on kiinnostuneita lähinnä muslimimiehistä... Tai ainakin ulkomaalaisista...

      Poikkeustapauksissa suomalaisetkin miehet heille kelpaa, jos oot joku julkkis, erittäin varakas/hyvän näköinen/todella "hyvinvarustettu"/ tms satuprinssi.


      Ootko miettinyt naisen etsimistä esim virosta tai venäjältä? Ovat huomattavasti kauniimpia ja naisellisempia kuin suomineidot, jotka ovat luonteeltaan erittäin miesmäisiä, ja vähän vanhempina alkavat pikkuhiljaa muistuttamaan kalkkunaa...

      Itse suuntasin mielenkiintoni jo ajat sitten itän/etelänaapurimme naisiin, ja mun puolestani suomineidot saa olla ja pysyä näiden mamumiesten kanssa. Mä en suomineitoja huolis enää koskaan.

      • Anonyymi

        He haluavat et miehellä on vakituinen työpaikka ja rahaa. Mulla ei ole.


    • Anonyymi

      Olen huomannuut että mamut ja ulkomaalaiset miehet kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Naisia masentaa sellainenkin jos mies on joku mies on surkuhupaisa varaton pankinomistaja, kun pitäisi vähintään olla joku Monacon omistaja-Herttua.


    • Anonyymi

      Jos asiat päässä masentaa ja villitsee, kuka ne sitten oikein hillitsee?

    • Anonyymi

      Mielestäni naisen saaminen on enempi asenne kuin ulkonäkökysymys.

      Itse en enää edes kelpuuttaisi ketään nirppanokkaa. Siinä vaan satuttaa itsensä.
      Se on myös loputon suo.
      Nirppis pistää sut ensin lenkille, sitten sun pitää muuttaa ruokavaliosi, asusi, sisutus, mahdollisesti koko kotisi, autosi, työsi, ajatuksesi, kaverisi, harrastuksesi,.... mikään ei riitä. Aina nirppikselle löytyy jotain mihin voi olla tyytymätön. Eikä he edes ymmärrä, mitä tekevät.

      Pahinta on se että, alat itsekin uskoa siihen paskaan.

      Kaikki tämä vain siksi että, nirppikset itse kuuluvat parhaimillaankin vain C ryhmään.

      Saatuaan sinusta kaiken rikki, nirppikset uhriutuvat ja syyttävät sinua, kun eivät enää jaksa.

      Kannattaakin tähtää suoraan huipulle. Naiseen jolla on itsetunto oikeasti kohdallaan. Jolle et ole pelkkä oman egon kohotusväline.

      Oma elämä muuttui täysin kun tämän älysin.
      Paskasta ainoaksi ykköseksi, vuodessa on melkoinen harppaus.

      Nyt on maailman ihanin, kiltein, hyväsydämisin, kaunein nainen. Hän suorastaan palvoo minua. Kyllä minä olen huumaantunut. Rakastan häntä myös järjettömästi.

      Kummallista kyllä, monet asiat ovat tapahtuneet muutenkin sen myötä, lähes itsestään.
      Vaihdoin parempaan työhön, kotini on aina siistinä, on enemmän rahaa, pukeutumiseen ja ulkonäköön kiinnitän enemmän huomiota. Salaatteja kuluu enemmän. Liikun enemmän.
      Olen vain huomannut näiden asioiden tapahtuvan.
      Enää ei kulu energiaa toisten toiveiden täyttämiseen. Sensijaan tullut kannustus tukeminen ja rakkaus.

      Kuvaavaa on miten uudet työkaverit suhtautuvat minuun. *Sulta ei voi edes kysyä, mitä kuuluu? Koska jos kerrot alkaa työkavereita vi...ttaa.
      Joo hullu se on, tulee aina suukorvissa töihin.
      Hyväntahtoista läppää se on. Kuitenkin aika kuvaavaa.

      En ole kovin katkera siitäkään että, uusi kukoistukseni ei ole exältä ja exanopilta huomaamatta.

      • Muuten ihan hyvä kirjoitus, mut mua kiinnitti huomio siihen kun kerroit että naisesi PALVOO sinua. Se nyt ei kerro kovin hyvästä itsetunnosta.


    • Hassu otsikko. Sua siis masentaa kun naiset ei saa naista?

    • Anonyymi

      "Luulisi että saisi naista, kun on pitkä mies ja käy salilla, toki ylipainoo on ja ohenevat hiukset, mut jos ei kelpaa naiselle niin olkoot."
      Että ihan pitkä mies ja käy salillakin vielä, ajatella! Mutta onkos siellä sen ohenevat tukan alla mitään muuta kuin sahanpurua? Lipputankokin on pitkä mutta ei ainakaan minuun vetoa.

      • Anonyymi

        Sitten on sahanpurua,onko se sulta pois?


    • Anonyymi

      No ei ainakaan minulla flaksi ole käynyt vaikka 185 88 ja 25v salilla käynyt eikä kyllä läskiä ole.Mutta olenkin jo 5kymp eli kait liian vanha naisille?Eikä ole auttanut tupakoimattomuus,en juurikaan käytä alkoa enkä Baareja mutta olen hyvin toimeentuleva ja sosiaalinen,naistuttuja on mutta ei sen enempää asiat ole johtaneet mihinkään suuntaan.Edellisestä naisen kanssa olosta onkin jo yli 10v kulunut,et eipä ole helppoa löytää.

    • Anonyymi

      En ymmärrä kun vaatimukset on naisilla liian kovat.

    • Anonyymi

      Muhun puree ihan tavallinen nainen,mutta tässä ollut jo pitkään yksin ja runkannut, tää on ihan kamalaa.

      • Anonyymi

        Jos et tarvitse naista muuhun kun patjaksi halujasi tyydyttämään, voit kyllä olla varma että suurin osa naisista sanoo ei kiitos. Kuka haluaa olla pelkka p-unkantoteline?
        Jos miehellä ei kerta kaikkiaan ole muuta tarjottavaa, saa kyllä tyytyä nyrkkikyllikkiin hamaan loppuun asti.
        Nainen haluaa suhteelta paljon paljon muutakin kuin peitonheilutusta. Sitä kun nämä vinkujat eivät voi tajuta. Ja olkoot. Vinkukaa.


    • Anonyymi

      Rumat miehet joutuu elää yksin. Niin se vaan on kannattaa mennä maksulliselle naiselle jos seksiä haluaa.

      • Anonyymi

        Öö minä en ole ruma. Pitääkö se 100 kertaa sanoo,vai eikö mene kaaliin.


    • Anonyymi

      Täällä selipaatti seilannut nyt vain 12 vuotta.

    • Anonyymi

      Miehen rumuus ei ole ongelma.
      Miehen köyhyys on ongelma.
      Ruma mies kyllä saa naisen jos vain on paljon rahaa,Omakotitalo,kesämökki ja hieno auto.

      • Anonyymi

        Ei ole rahaa, tulot on noin 700 € nettona kk.


      • Anonyymi

        ...ja tuohon listaan voin lisätä en ole ruma ja on 2 kesämökkiä,pari osaketta,suuri huvialus,4 n.s ökyautoa ,1 moottoripyörä.Mutta eipä noilla naista ole löytynyt.


    • Anonyymi

      Onneksi välillä naiset katsoo päälle. Tiedän että en ole ruma:)

    • Anonyymi

      Kyllä olisi kauhea olla ilman naista ja ilman seksiä.:)

    • Anonyymi

      Täälä vain jauhetaan et komea mies saa naista. Ei ole siitä kiinni:). Tässä todiste::)

      Ulkonäkö on toki plussaa, mutta mä en ainakaan todella pidä sitä tärkeimpänä asiana. Mielummin jopa "tavallisen" näköinen, entä joku imelän komee gigolo.
      Resusesti/epäsiististi pukeutunu mies ei tee useimpiin naispuolisiin kovin hyvää vaikutusta

    • Anonyymi

      No niin ätmit vastatkaa tohon :D

    • Anonyymi

      Kyl mä ainaski sen tiedän et oon ihan komee, vaikka kuka ätmi tääl väittäis et olisin ruma , se on voi voi :D. Että huonoo tuurii on jotenki ku ei oo naisii, toki vaikuttaa tulot ja kun ei viel käy töis, mut onneks on nyt duunipaikka tiedos kohta alkaa. Mut en oo mikää jännämies, ja en käytä huumeit, enkä tod naisten takia rupee käyttää ja juomaa tuola joka vloppu rahat, muutaki on elämäs.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      102
      2277
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1087
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1044
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      981
    5. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      945
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      874
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      841
    8. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      59
      833
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      759
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      739
    Aihe