Miksi kaikki täällä ovat jotain 40+ muoreja

Anonyymi

ja papparaisia. Missä ovat kaikki nuoret?

29

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jodelissa.

    • Anonyymi

      Nuorilla on niin vähän elämänkokemusta, että eivät pärjää tällaisissa paikoissa.

    • Tässähän minä, nuori kossi. c,") Tunnen erään 70 vuotiaan, jota harmittaa nuo hidastelevat vanhukset kaupassa. Hän ei siis itse ole vanhus...

    • Anonyymi

      Peris viriili on nuori mies eikä mikään muumio

      • Onhan täällä joitakin nuorempia, kuten mm. mä, Peris, Pääskyvuoren Jere, Bicky jr. ja Näädän Jessica:)))))))))))))


    • Minen ainakaan ole mikään nelikymppinen pojankloppi.

      • Olipa hyvin sanottu. Miksipä sitä sinkut-palstan tarvisikaan olla mikään parikymppisten teinien kokoontumispaikka. On vaan monilla aina jokin pakkomielle siitä nuoruudesta ja siitä, että kuvitellaan sen elämän olevan muka ohitse jo kolmekymppisenä.


      • Olipa hyvin sanottu. Miksipä sitä sinkut-palstan tarvisikaan olla mikään parikymppisten teinien kokoontumispaikka. On vaan monilla aina jokin pakkomielle siitä nuoruudesta ja siitä, että kuvitellaan sen elämän olevan muka ohitse jo kolmekymppisenä.


    • Olen lähteestä riippuen 31- tai 70-vuotias :D

    • Anonyymi

      Tinderissä.

    • No haloo. Tämä väline on tällainen lankapuhelin.

      Käyhän katsomassa löytyisikö nuorempia vaikka jodelista?

      • Anonyymi


      • Chat ja keskustelupalstathan nyt on vähän menneen ajan juttuja jo. Teineillä on omat kohtaamispaikat.



    • Anonyymi

      Parisuhteessa tai sitten viettämässä railakasta sinkkuelämää.

    • Eiköhän nuoremmilla ole muutakin elämää? Kavereiden kanssa viilettävät pitkin ja poikin.
      En mä ainakaan 20-30 vuotiaana tänne ois kerennyt kirjoitella. Kokoajan menossa, syömässä tai jopa nukkumassa. 😁

      Vihdoin vähän parempi keli. 😊 Hitsasin toisen puolen lehtijousen kiinnikkeet, toiselle puolelle etupuolen korvakkeet ja toisen navan skseliin tänään ja rälläköin toisen lokarin pois... kyllä tuosta vielä ehkä kärri tulee? 😬👌

      • Anonyymi

        Se että palstoilla käy ei tarkoita että ei olis muuta elämää. Ehkä se niin on sitten parin kohdalla täällä jotka tuolla tavalla sanoo.. mutta älkää luulko että se kaikkia koskee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se että palstoilla käy ei tarkoita että ei olis muuta elämää. Ehkä se niin on sitten parin kohdalla täällä jotka tuolla tavalla sanoo.. mutta älkää luulko että se kaikkia koskee.

        No lähinnä mietin nuoria. Nuoret kulkee vielä kummasti kavereiden kanssa ja touhuavat kaikkea. Ei siinä kerkee tälläsiin pysähtymään....

        Tälleen vanhempana on jo aikaa siihenkin. 😊


      • Disse kirjoitti:

        No lähinnä mietin nuoria. Nuoret kulkee vielä kummasti kavereiden kanssa ja touhuavat kaikkea. Ei siinä kerkee tälläsiin pysähtymään....

        Tälleen vanhempana on jo aikaa siihenkin. 😊

        Minäkin olen 70-luvulla syntynyttä 40 ja jotakin porukkaa. Olen samaa mieltä, että nuorilla on jotain muita kanavia. Itse liikun jossain määrin 20-lukuaan elävien parissa yliopistolla. Ne pitävät yhteyttä toisiinsa Facebookin ja What¨s Up (tai jonkin sen nimisen kautta). Heillä on oma eri kaveripiiri kuin minulla. Itselläni esimerkiksi naistuttavat alkavat olla 30-vuotiaita ja syntyneet siinä 80-90-lukujen taitteessa. Heillä on puolestaan tuttapiirissään näitä noin vuonna 2000 syntyneitä. Itse alan suhtautumaan vähän näihin 2000-luvulla ja 2010-luvuilla syntyneisiin, että voisin olla teoreettisesti heidän isänsä, kun oma ikä vuosikymmen alkaa 4:llä.

        Mitenkä työvuorot iskevät Disseen?


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Minäkin olen 70-luvulla syntynyttä 40 ja jotakin porukkaa. Olen samaa mieltä, että nuorilla on jotain muita kanavia. Itse liikun jossain määrin 20-lukuaan elävien parissa yliopistolla. Ne pitävät yhteyttä toisiinsa Facebookin ja What¨s Up (tai jonkin sen nimisen kautta). Heillä on oma eri kaveripiiri kuin minulla. Itselläni esimerkiksi naistuttavat alkavat olla 30-vuotiaita ja syntyneet siinä 80-90-lukujen taitteessa. Heillä on puolestaan tuttapiirissään näitä noin vuonna 2000 syntyneitä. Itse alan suhtautumaan vähän näihin 2000-luvulla ja 2010-luvuilla syntyneisiin, että voisin olla teoreettisesti heidän isänsä, kun oma ikä vuosikymmen alkaa 4:llä.

        Mitenkä työvuorot iskevät Disseen?

        Nyt ei iske hetkeen, kun otin vähän vapaata...😬👌


      • Disse kirjoitti:

        Nyt ei iske hetkeen, kun otin vähän vapaata...😬👌

        Onneksi olkoon, jos on vapaata. Itse otan huomisen päivän jälkeen loppuviikoksi vapaata, sillä olen flunssassa antibiottikuurilla. Vasen korva on tulehtunut. Aloitin kuurin vajaa tunti sitten. Nyt on muutama päivä aikaa kirjoitella tänne ilmeisesti runsaasti. Otin muuten tuon profiilin auki eli voit käydä tällä inboxissani katsomassa, jos olisin kirjoittanut jotain sinua kiinnostavaa. Kirjoittelen ajoittain myös muualle kuin sinkkupalstalle.

        Törmätään sitten loppuviikosta. Kirjoitit muuten asiaa nuorista. Sinulla taitaakin olla hyvänlainen käsitys omien muksujesi kautta? :)


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Onneksi olkoon, jos on vapaata. Itse otan huomisen päivän jälkeen loppuviikoksi vapaata, sillä olen flunssassa antibiottikuurilla. Vasen korva on tulehtunut. Aloitin kuurin vajaa tunti sitten. Nyt on muutama päivä aikaa kirjoitella tänne ilmeisesti runsaasti. Otin muuten tuon profiilin auki eli voit käydä tällä inboxissani katsomassa, jos olisin kirjoittanut jotain sinua kiinnostavaa. Kirjoittelen ajoittain myös muualle kuin sinkkupalstalle.

        Törmätään sitten loppuviikosta. Kirjoitit muuten asiaa nuorista. Sinulla taitaakin olla hyvänlainen käsitys omien muksujesi kautta? :)

        Juu. Välillä hyvä huilia, tai ainakin pitää omaa aikaa.

        No mä katselen tätä välillä... nyt on ollut vähän tympeä vaihe palstalla.

        No muksut joo opettaa, mut hyviä öitä.


      • Disse kirjoitti:

        Juu. Välillä hyvä huilia, tai ainakin pitää omaa aikaa.

        No mä katselen tätä välillä... nyt on ollut vähän tympeä vaihe palstalla.

        No muksut joo opettaa, mut hyviä öitä.

        Hyviä öitä sinnekin. Itselleni uni ei tullutkaan silmään, vaikka yritin nukkua kello 21.40. Törmätään ja luodaan sinkut-palstasta parempi loppuviikosta!


    • Anonyymi

      Kyllä täytyy olla aika luuseri jos nuorena tällaisilla palstoilla pyörii. Siinä olisi parempi ottaa itseään niskasta kiinni kun vielä voi jotain tehdä.

      • Anonyymi

        Onpa ahdas näkemys. Luulet vissiin että jos täällä joku käy, niin sillä ei ole muuta elämää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa ahdas näkemys. Luulet vissiin että jos täällä joku käy, niin sillä ei ole muuta elämää?

        Mustakin on vähän outoa, jos joku nuoriin lukeutuva ei edes tiedä mitä muut nuoret touhuavat ja missä. Mitä se sitten on puuhaillut?

        xL


    • Anonyymi

      Tän kyllä pitäisi olla nuorille sinkuille, mut sen on vallannut narsistit jotka eivät ole onnistuneet ihmissuhteissaan vaan ottavat vaan niitä uusia uhreja. He eivät anna nuorille tilaa, eikä mahdollisuuksia. Eläkeläiset muuten taitavat lymyillä puskissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe