Lasten parissa työskentelevillä miehillä ei ole helppoa

Anonyymi

30

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suurin osa niistä varmasti onkin.

Ei kukaan normaali mies haluaisi työskennellä lasten parissa. Lapset ovat ärsyttäviä ja rasittavia, ei normaali mies jaksa niitä kauaa kattella.

• Anonyymi

Kyllä. Lasten hoitaminen ja paapominen on naisten työtä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Lasten hoitaminen ja paapominen on naisten työtä.

Kyllä. Naisten pitäisi opiskella teknisiä aloja. Ne ovat heille vaikeita. Hoitotyö on sopivaa naiselle

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Naisten pitäisi opiskella teknisiä aloja. Ne ovat heille vaikeita. Hoitotyö on sopivaa naiselle

Tuossa oli kyse opettamisesta.

Lääkäreistä taitaakin jo suurin osa olla naisia..

• Anonyymi
    • Anonyymi

Joo presidentti vaihtuu jokainen päivä Suomen valtiossakin kohta,

https://www.youtube.com/watch?v=sEa6SVVdAek

Mari-Mekon paidassakin vielä tuollainen separatisti, hävetköön oikein MariMekko, varmastikin heillä on mekotkin värjätty verenpunaisella, sitten oikeasti.

• Anonyymi

Asiaa ei tietysti helpota lasten joitajajaakaan, jos on itsekin vain toimitusjohjajan tasolla "lastenhoidossa".

• Anonyymi

Miehen kannattaa poistua paikalta nopeasti, jos näkee kadulla rääkyvän ja hädässä olevan lapsen, varsinkin tytön, koska jos joku näkee miehen tämän vierellä, niin siitä voi tulla joutua pedofilia syytteeseen, että mies on ensin lähennellyt lasta ja kopeloinut, josta johtuen lapsi on alkanut rääkymään.
      Miehen on parempi poistua paikalta, koska eihän rääkyvä lapsi ole hengenvaarassa.
      Antaa jokun naisen mennä antamaan apua lapselle, niin se on ulkopuolistenkin silmissä normaalia, kuin että vieras mies häärisi rääkyvän lapsen, varsinkin tyttölapsen äärellä, niin se herättää heti epäilyjä, että tuossa on pedofiili lapsen ahdistelija, valitettavasti.

• Anonyymi

Varsinkin keski-ikäinen mies on demonisoitu. On aina potentiaalinen raiskaaja tai pedofiili.

• Anonyymi kirjoitti:

Varsinkin keski-ikäinen mies on demonisoitu. On aina potentiaalinen raiskaaja tai pedofiili.

Niinkö?

Mistä mahtaisi johtua?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Niinkö?

Mistä mahtaisi johtua?

Ihminen tahtoo liittää negatiivisia piirteitä sellaiseen ihmiseen josta ei pidä.

• Miten tuo opettaja kuulee lasten vastaukset?

Lapsi viittaa..
      - Kalle.
      Opettajasetä kipittää Kallen viereen kuullakseen vastauksen..?

Oliskohan kuulokoje mitään?

• Karmeassa, suurta tuskaa aiheuttaneessa väärässä epäilyssä Wwuwuwoletettu näkee keinon huumoriin varjolla lyödä lisää lyötyä.

• Firdawsi kirjoitti:

Karmeassa, suurta tuskaa aiheuttaneessa väärässä epäilyssä Wwuwuwoletettu näkee keinon huumoriin varjolla lyödä lisää lyötyä.

Mun mielestä se on outo juttu.

• Anonyymi

Kukaan ei voi huomauttaa Pääsiäisenä, että miksi et avaa ovea ja anna makeisia pääsiäis trulleille, jotka oven takana käyvät virpomassa.
      Namusetä vain antaa vieraille lapsille makeisia eli yksi hyvä syy, että voi itse syödä makeiset.
      Trullaaminen pitäisi lailla kietää, ettei vieraiden ovien taakse saa mennä trullaamaan.

• Mahdollisuus tulla väärin epäillyksi pedofiliasta on todellinen, eikä asia poistu sillä, että epäilys on väärä. Jos pelkkä epäillyksi joutuminen on useimmille katastrofi.

Kerran bussissa matkusti viisivuotias tyttö, jonka äiti oli pannut matkaan, ja tädin oli tarkoitus ottaa vastaan pysäkillä odottomalla, mutta täti oli myöhästynyt. Tyttö jäi yksin itkemään kadulle.

En todellakaan uskaltanut mennä paikalle, mutta etäältä seurasin, että tytölle ei tapahdu mitään pahaa ja että hän tavoittaa turvallisen ja tutun aikuisen. Näin sitten aikaa myöten kävikin.

Varsinkin maalaiset pelkäävät kuin ruttoa, ettei vain syntyisi vääriä puheita. Niitä ei voi koskaan kumota. Aina joku uskoo. Mitä enemmän tekee työtä puheen kumoamiseksi, sitä laajemmin se tulee tunnetuksi ja sitä useampi uskoo. Koska puheita ei voi kumota, sitä tarkemmin yritetään toimia, ettei puheita tule.

Suurin osa maalaisten pelkäämistä puheista on kaupungeissa merkityksettömiä. Ne johtuvat maaseudun ahtaasta ajatteluympäristöstä, mutta pedofiliaepäilyt ovat katastrofaaliset kaupungeissakin, ja voivat tuhota ihmisen täysin. Moni lopettaa itsensä, jos joutuu epäillyksi.

Kammottavia asioita, joista on hauskuus kaukana.

• Anonyymi

Olen kanssasi samaa mieltä, että perättömien epäilyjen kohteeksi joutuminen on valtava tragedia. Syyttömäksi todistaminenkaan ei pese pois niitä epäilyjä. Tosiaan varsinkin pienellä paikkakunnalla eläminen voi olla perättömänkin epäilyn jälkeen mahdotonta.

Siitäkin olen samaa mieltä, että miehen on aivan liian helppoa joutua petättömien epäilyjen kohteeksi. Otapa vieras lapsi syliisi, ihan vaan lohduttaksesi, niin heti voi tulla sanomista. Naisena voin mennä tuollaiseen tilanteeseen paljon huolettomammin ja se on mielestäni aika kamala tilanne. Entä jos lapsi on hädässä ja paikalla on vain miehiä -uskaltaako kukaan auttaa?

Kolikon toisella puolella on tietysti se, että pahoja ihmisiä on olemassa. Kenenkään motiiveista ei voi olla täysin varma. Muistan ihan omastakin lapsuudesta ne muutamat miehet (miehiä ne ikävä kyllä olivat), joiden seura oli todella ahdistavaa. Se setä, jonka syliin ei todellakaan halunnut mennä ja se toinen, jonka jutut olivat outoja ja pelottavia. En tietenkään tiedä varmaksi heidän motiivejaan. Ainakaan minulle ei koskaan tehty mitään, mutta en minä syliin mennytkään, enkä suostunut jäämään heidän seuraansa. En tiedä olisiko jotain voinut tapahtua, jos en olisi osannut pelätä heitä.

Nyt itse äitinä olen varovainen vieraiden aikuisten ikävä kyllä varsinkin miesten) suhteen. Yritän parhaani mukaan olla ylireagoimatta. Vahdin mitä lasteni ympärillä tapahtuu. En luota heitä helposti kenenkään seuraan. Juttelen, kyselen ja olen muutenkin avoinna. Anteeksi, mutta haluan suojella omiani.

Täälläkin kun näitä juttuja lukee, niin osa miehistä on ihan petoja. Ei mitään kunnioitusta toisen ihmisen koskemattomuuteen, ei aikuisen, eikä varsinkaan lapsen. Jotenkin minua ihmetyttää miksi te oikeasti kunnon miehet ette pidä asiasta kovempaa meteliä. Itse pitäisin kyllä, jos joku idioottiryhmä vaikeuttaisi minun elämääni. Huutaisi ja mesoaisin ja vaatisin muutosta, vaatisin heitä tilille. Olin ihan kauhuissani miten vähän meteliä tämänkin viimeisimmän suuren ja todella törkeän lastenhyväksikäyttöjutun ympärillä oli. Naiivisti sitä kuvittelisi, että meteli olisi kahta suurempi, kun tekijänä ovat yhdet "meistä" ja he lokaavat suoraan omaa ryhmäänsä, mutta ei se tunnu menevän näin.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen kanssasi samaa mieltä, että perättömien epäilyjen kohteeksi joutuminen on valtava tragedia. Syyttömäksi todistaminenkaan ei pese pois niitä epäilyjä. Tosiaan varsinkin pienellä paikkakunnalla eläminen voi olla perättömänkin epäilyn jälkeen mahdotonta.

Siitäkin olen samaa mieltä, että miehen on aivan liian helppoa joutua petättömien epäilyjen kohteeksi. Otapa vieras lapsi syliisi, ihan vaan lohduttaksesi, niin heti voi tulla sanomista. Naisena voin mennä tuollaiseen tilanteeseen paljon huolettomammin ja se on mielestäni aika kamala tilanne. Entä jos lapsi on hädässä ja paikalla on vain miehiä -uskaltaako kukaan auttaa?

Kolikon toisella puolella on tietysti se, että pahoja ihmisiä on olemassa. Kenenkään motiiveista ei voi olla täysin varma. Muistan ihan omastakin lapsuudesta ne muutamat miehet (miehiä ne ikävä kyllä olivat), joiden seura oli todella ahdistavaa. Se setä, jonka syliin ei todellakaan halunnut mennä ja se toinen, jonka jutut olivat outoja ja pelottavia. En tietenkään tiedä varmaksi heidän motiivejaan. Ainakaan minulle ei koskaan tehty mitään, mutta en minä syliin mennytkään, enkä suostunut jäämään heidän seuraansa. En tiedä olisiko jotain voinut tapahtua, jos en olisi osannut pelätä heitä.

Nyt itse äitinä olen varovainen vieraiden aikuisten ikävä kyllä varsinkin miesten) suhteen. Yritän parhaani mukaan olla ylireagoimatta. Vahdin mitä lasteni ympärillä tapahtuu. En luota heitä helposti kenenkään seuraan. Juttelen, kyselen ja olen muutenkin avoinna. Anteeksi, mutta haluan suojella omiani.

Täälläkin kun näitä juttuja lukee, niin osa miehistä on ihan petoja. Ei mitään kunnioitusta toisen ihmisen koskemattomuuteen, ei aikuisen, eikä varsinkaan lapsen. Jotenkin minua ihmetyttää miksi te oikeasti kunnon miehet ette pidä asiasta kovempaa meteliä. Itse pitäisin kyllä, jos joku idioottiryhmä vaikeuttaisi minun elämääni. Huutaisi ja mesoaisin ja vaatisin muutosta, vaatisin heitä tilille. Olin ihan kauhuissani miten vähän meteliä tämänkin viimeisimmän suuren ja todella törkeän lastenhyväksikäyttöjutun ympärillä oli. Naiivisti sitä kuvittelisi, että meteli olisi kahta suurempi, kun tekijänä ovat yhdet "meistä" ja he lokaavat suoraan omaa ryhmäänsä, mutta ei se tunnu menevän näin.

Jos meillä ns. normaalimiehillä olisi sanavaltaa, menettely puskaraiskaajia ja pedofiilejä kohtaan olisi paljon yksiselitteisempi, munat pois ja linnaan, eikä vain leikkipuheessa vaan kirjaimellisesti. Mutta emme ole lainsäätäjiä emmekä tuomareita.

Seksirikollisilla ei ole vankilassa hyvät olot. Muiden vankien oikeudentaju vaatii heille kovempaa kohtelua, kuin yhteiskunta on valmis antamaan. Itse en kannata jonkin sanktion langettamista rankaisumielessä. Eivät he ole geenejään tai kasvatustaan valinneet. Heidät pitää kemiallisen tarkasti eristää yhteiskunnasta hirmutekojaan tekemästä, ja estää heitä toistamasta tekoaan. Vapautumisen ehtona on oltava kastruoiminen.

Samalla, kun raskaista seksirikoksista rangaistaisiin niin, että ne eivät voi toistua, pitäisi olla ankarasti rangaistava myös löysä puhe, jossa syyllisyyttä langetetaan joukkona joidenkin päälle, vaikka on kyse yksilöllisistä teoista.

Olin taannoin ainoana miehenä työpaikalla. Eräänä aamuna sisaret kävivät päälleni kuin naarasleijonat vaatien minua tilille törkeästä raiskauksesta, joka oli jossakin tapahtunut. Tietääkseni olin yhtä syytön kuin minua syyttävä huutosakkikin, mutta se ei merkinnyt heille mitään, koska olin heidän mielestään osasyyllinen siihen kuulumalla ryhmään, jota he inhosivat.

• Firdawsi kirjoitti:

Jos meillä ns. normaalimiehillä olisi sanavaltaa, menettely puskaraiskaajia ja pedofiilejä kohtaan olisi paljon yksiselitteisempi, munat pois ja linnaan, eikä vain leikkipuheessa vaan kirjaimellisesti. Mutta emme ole lainsäätäjiä emmekä tuomareita.

Seksirikollisilla ei ole vankilassa hyvät olot. Muiden vankien oikeudentaju vaatii heille kovempaa kohtelua, kuin yhteiskunta on valmis antamaan. Itse en kannata jonkin sanktion langettamista rankaisumielessä. Eivät he ole geenejään tai kasvatustaan valinneet. Heidät pitää kemiallisen tarkasti eristää yhteiskunnasta hirmutekojaan tekemästä, ja estää heitä toistamasta tekoaan. Vapautumisen ehtona on oltava kastruoiminen.

Samalla, kun raskaista seksirikoksista rangaistaisiin niin, että ne eivät voi toistua, pitäisi olla ankarasti rangaistava myös löysä puhe, jossa syyllisyyttä langetetaan joukkona joidenkin päälle, vaikka on kyse yksilöllisistä teoista.

Olin taannoin ainoana miehenä työpaikalla. Eräänä aamuna sisaret kävivät päälleni kuin naarasleijonat vaatien minua tilille törkeästä raiskauksesta, joka oli jossakin tapahtunut. Tietääkseni olin yhtä syytön kuin minua syyttävä huutosakkikin, mutta se ei merkinnyt heille mitään, koska olin heidän mielestään osasyyllinen siihen kuulumalla ryhmään, jota he inhosivat.

Tjaa..

"Jos meillä ns. normaalimiehillä olisi sanavaltaa, menettely puskaraiskaajia ja pedofiilejä kohtaan olisi paljon yksiselitteisempi, munat pois ja linnaan, eikä vain leikkipuheessa vaan kirjaimellisesti."

Keitäköhän nämä lainsäätäjät ja heidän valitsijansa sitten ovat olleet? Tietänet minkälaisia tuomioita ennen Suomessa jaettiin?

Eivätkä kaikki raiskaajat ole suinkaan puskaraiskaajia, itse asiassa vähemmistö.

• Wwuwuw kirjoitti:

Tjaa..

"Jos meillä ns. normaalimiehillä olisi sanavaltaa, menettely puskaraiskaajia ja pedofiilejä kohtaan olisi paljon yksiselitteisempi, munat pois ja linnaan, eikä vain leikkipuheessa vaan kirjaimellisesti."

Keitäköhän nämä lainsäätäjät ja heidän valitsijansa sitten ovat olleet? Tietänet minkälaisia tuomioita ennen Suomessa jaettiin?

Eivätkä kaikki raiskaajat ole suinkaan puskaraiskaajia, itse asiassa vähemmistö.

Kun puhuin puskaraiskaajista, tarkoitin puskaraiskaajia.

• Firdawsi kirjoitti:

Kun puhuin puskaraiskaajista, tarkoitin puskaraiskaajia.

Sillä on sun mielestä suuri ero, jos raiskaaja kutsuu vaikka kahville naisen/miehen ja sitten tekee tekosensa verrattuna puskista hyökkääjään?

• Wwuwuw kirjoitti:

Sillä on sun mielestä suuri ero, jos raiskaaja kutsuu vaikka kahville naisen/miehen ja sitten tekee tekosensa verrattuna puskista hyökkääjään?

Wwuwuwoletettu

Yrität johdatella minua valmiilla vaihtoehdoilla, joita en itse ole sanonut. Koetat saada minut lausumaan jotakin, josta voisit edelleen provosoida väittelyn. En ole likikään niin hölmö, että menisin noin helppoon ansaan.

• Firdawsi kirjoitti:

Wwuwuwoletettu

Yrität johdatella minua valmiilla vaihtoehdoilla, joita en itse ole sanonut. Koetat saada minut lausumaan jotakin, josta voisit edelleen provosoida väittelyn. En ole likikään niin hölmö, että menisin noin helppoon ansaan.

No sä vaan korostit tuota Puska-sanaa, niin siksi kysyin. Mun nähdäkseni tuossa ei pitäisi olla mitään väiteltävää.

• Mun salibandyporukassa pelaa yks 30 vuotias mies joka työskentelee lasten kanssa. Ja voisin väittää, ettei se ainakaan yhtään siekaile olla lasten kanssa. Se kyllä haluaa olla lasten kanssa tekemisissä, mutta ei seksuaalisesti. Se on sille itselleen selvä asia, eikä sen tarvitse sitä todistella.

Kaikki nämä meetoohätäilijät ja lapsista pitävät sekoilee ihan omien ajatuksiensa ja tunteidensa kanssa. Kyllä oikeasti itsensä tunteva osaa olla rento tilanteessa kuin tilanteessa.

Minuakin voi rauhassa syyttää pedofiiliksi kun pidän lapsista, mutta itse tiedän varsin hyvin, että en sellainen ole. 😊

• Ihminen on myös yhteisöllinen olento. Jos joudut tositilanteeseen, jossa yhteisö luulee sinusta iljettäviä, havaitsetkin olevasi riippuvampi yhteisön suhtautumisesta kuin olet luullut. Ei auta, että itse tiedät, mikä on totuus.

• Firdawsi kirjoitti:

Ihminen on myös yhteisöllinen olento. Jos joudut tositilanteeseen, jossa yhteisö luulee sinusta iljettäviä, havaitsetkin olevasi riippuvampi yhteisön suhtautumisesta kuin olet luullut. Ei auta, että itse tiedät, mikä on totuus.

Minä vaan uskon siihen, mitä itse olen kokenut. Olen isä. Myös tyttölapsen isä. Ja mä en ala kyllä omaa elämääni elää muitten mieliksi. Jos joku ei ymmärrä mun rakkautta vaikka omaan tyttööni, se on sen ongelma.

Minä en ole törmännyt missään ongelmiin siinä, että pidän lapsista. En missään. Minusta minun oma seksuaalisuus ja muu elämä kun on selkeää, ei minulle ole väliä mitä muut sanoo mistäkin. Tärkeintä minulle on se, miten lapset suhtautuu minuun. Ja minusta se on hiton hyvä juttu huomata. Oon omille lapsille tärkeä, mutta myös kahden kummitytön mielestä huikea kummi. Se pistää välillä vähän liitämään. 😊

• Disse kirjoitti:

Minä vaan uskon siihen, mitä itse olen kokenut. Olen isä. Myös tyttölapsen isä. Ja mä en ala kyllä omaa elämääni elää muitten mieliksi. Jos joku ei ymmärrä mun rakkautta vaikka omaan tyttööni, se on sen ongelma.

Minä en ole törmännyt missään ongelmiin siinä, että pidän lapsista. En missään. Minusta minun oma seksuaalisuus ja muu elämä kun on selkeää, ei minulle ole väliä mitä muut sanoo mistäkin. Tärkeintä minulle on se, miten lapset suhtautuu minuun. Ja minusta se on hiton hyvä juttu huomata. Oon omille lapsille tärkeä, mutta myös kahden kummitytön mielestä huikea kummi. Se pistää välillä vähän liitämään. 😊

Toivotan sinulle hyvää jatkoa ja iloista mieltä!

• Firdawsi kirjoitti:

Toivotan sinulle hyvää jatkoa ja iloista mieltä!

Kiitos. Ja toivoisin, että muutkin miehetkin osaisi löytää itsestään varmuuden suhteessa lapsiin, koska ne ovat uskomattomia aitouden temppeleitä, mitä ei voi jossainvaiheessa enää ihailla, kun maailma jyrää kaiken kauniin yli....

• Anonyymi

Suomalainen yhteiskunta on sairas. Luulen sen johtuvan täydellisestä välinpitämättömyydestä. Kun jotain tapahtuu, sitten ollaan kyl huutamassa. Mut huudetaanko oikeaan osoitteeseen, se onkin sit eri juttu.

Vasta yksi päivä nauroin, omalle rakkaalleeni. Hän on opettaja. Seurasin kun vanhemmat toivat lapsiaan kouluun. Hän sitten otti lapsia syliinsä, ja pussaili niitä poskelle. Toivottaen hyvää huomenta.

Kerroin hänelle, suomessa olisit jokaisen iltapäivälehden kannessa, etkä ikinä enää tekisi työtä lasten parissa. Sinut leimattaisiin vaikka miksi, tuomittaisiin oikeudessakin.

Siellä taas hän on ihana opettaja lasten kuin vanhempienkin mielestä.

Suomessa taas hyvä opettaja juo kahvia välitunnilla, kun meidän Sakupetteri työntää kaveriensa kanssa Teemu Olavin päätä vessanpönttöön, jonne on ensin pissattu. Kato pojat on poikia.

Saku petteri jo tarhaikäisenä pissas TeemuOlavin uuteen pyöräily kypärään. Kylhän siitä sanotiin vanhemille, mut ne totesi siihen että, olihan siinä muitakin.

Nyt Saku Petteri on kova jätkä. Kato sillä on se isän virittämä mopokin. Siin on kato kovat äänet, ja kulkee kovaa. Lait on muita varten. Saku petterin isäkin ajaa aina ylinopeutta, kato ku sen ei tarvitse säännöistä välittää.

Teemu ottaa sit kouluun puukon, omaksi suojakseen. Opettajat kahvilla kehuvat toisilleen, meidän koulussa ei kiusata. Nollatoleranssia yms ylevää. Pulla maistuu.

Sitten kun Teemu olavin mitta tulee vuosien kiusaamisen jälkeen täyteen.

Syylliseksi todetaan niin koulun kun Saku Petterin vanhempien mielestä, Teemu.
      Kauheeta, ja vielä meidän koulussa voi tällaista tapahtua.

Se Teemuhan on aina ollut outo, jo tarhaiästä lähtien. Meidän Saku petterihän koitti sen kanssa leikkiä. On meillä sit niin hyvä poika.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1066
    2. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      354
      1065
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      832
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      57
      739
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      99
      668
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      641
    7. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      26
      633
    8. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      14
      628
    9. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      68
      620
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      600
    Aihe