Nyt pitäisi tehdä niin että ilmastouskovaiset voisivat liittyä ilmastokirkkoon niin kuin ja alkaa maksamaan ilmastouskonnon kirkollisveroa ja anemaksuja, joilla päästöt vähennettäisiin, lisäksi he maksaisivat bensastaan korkeampaa hintaa kuin ei-uskovaiset etc.
Meidän ei-uskovaisten ei tarvitsisi maksaa ilmastopäästöjen vähennystä, eikä ylipäätään osallistua asiaan millään tavalla, koska se ei meihin mitenkään vaikuta.
Ilmastouskovaisten pitäisi maksaa kaikki päästöjen vähentämisen kulut
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Juurikin näin. Kannattaa kerätä maksu niiltä, jotka kokevat mahdollisen lämpenemisen haitaksi. Kun minua ei pieni lämpeneminen haittaa vaan päin vastoin on hyödyksi niin miksi minun pitäisi sen torjumisesta jotain maksaa.
- Anonyymi
Aivan oikein ilmastouskovaiset pantakoon ilmastouskonnon kirkollisverolle, mutta niitä rahoja ei saa käyttää päästöjen vähentämiseen, koska päästöt lisää puun kasvua ja ruuantuotantoa.
Rahat pitää käyttää niiden vahinkojen korvaamiseen, joita ilmastoiyskonnon julistus on aiheuttanut ilmastoahdistuksen kautta. Vahingot on ties kuinka monta miljardia vuodessa Suomessakin. Sairaslomat ja aiheutetut sairaseläkkeet maksaa paljon.
Tätä puolta ei ole ilmastouskonnon julistajat suostuneet ottamaan huomioon missään vaiheessa. Suostuuko ne julistustaan lopettamaan sittenkään kun kansan enemistö on heitä vastaan.
Tuon sairastelun lisäksi kunnille aiheutetut taloudelliset vahingot on todella mittavat. Sisäilmaongelmat on lisääntynet nimenomaan sinä aikana kun ilmastouskontoa on julistettu. Mielestäni korrelaatio on aivan selvä.
Sisäilmaongelma oli vielä 1980 luvulla täysin tuntematon. Ei sitä esiintynyt lainkaan. Kävin vielä myöhemmin koulutuksessa rakennuksessa, jonka kellarissa virtasi jatkuvasti vesi. Täytyi siellä siis olla homettakin mutta kukaan ei siellä oireillut vielä 1990 luvulla.
On hylätty oireilun takia paljon rakennuskisa, joista ei ole löytynyt fysiologista syytä oireilulle. On vaan pllut pakko hylätä, kun ihmiset on ehdottomasti uskoneet että sisäiolmassa on syy. Oireilua on ollut myös uusissa rakennuksissa. - Anonyymi
tämä aloite kannattaa toimittaa Arkadianmäelle, ei kylläkää Ohushullulle ta Anderperseelle, Mestarille kylläkin!
- Anonyymi
Ilmastouskovaisia ovat oikeasti he, jota eivät usko ihmisen osuuteen hiilidioksin määrään ja ilmansaasteisiin. Olipa sellainenkin aika, jolloin ihmisten enemmistö ei uskonut vesienkään laajamittaiseen rehevöitymiseen ja saastumiseen.
Usko voi olla sokeaa. Siihen kuuluu valikoitavat faktat, vain oman mielipiteen mukainen argumentointi kelpaa.- Anonyymi
Nyt on kysymys ilmastonlämpenemisuskovaisista. Ne jotka eivät ilmastonlämpenemisuskovaisten hörhöliturgioita usko, eivät ole uskovaisia vaan täysin normaaleja ihmisiä.
- Anonyymi
Miksi Suomessa pitäisi kauheasti vouhkasta ja aiheuttaa valtavasti vahinkoa tavalliselle kansalle ja kunnille ja kaupungeille. Suomessahan on asiat pantu kuntoon jo vuosikymmeniä sitten. Onko täällä muka joku kieltänyt ihmisen osuuden hiilidioksidin määrään ja saasteisiin.
En minä ainakaan ole sellaista nähnyt 1,5 vuoden aikana. CO2 taso nousee 2 ppm vuodessa. Pääasiassa sen aiheuttaa ihmiskunnan päästöt. Sillä ei vaan ole mitään negatiivista vaikutusta Suomessa. Luonnolle se on lannoite. Hysteerikot, jotka ei tunne biologiaa, on vääristelleet kaiken.
Saasteet on vakava ongelma monissa maissa, mutta niiden täytyy hoitaa se ongelma itse. Länsimaat voi tieysti kehittyneemmällä tekniikalla siinä auttaa, mutta jos vouhotuiksella tuhotaan täällä talous, sitä apua ei voi antaa. Pitäisi elää todellisuudessa.
Suomen on aivan turha rajoittaa päästöjä. Suomen päästöt on 0,113 % maailman päästöistä. Maailmalla päästöt lisäänyy vähintään 2 % vuodessa. Saastutus Suomessaa on kurissa. Jotain pientä voi vielä tehdä. Suuriin muutoksiin ei ole tarvetta.
Uskontokeskustelut uskontopalstalle.
Tälle tiedepalstalle teillä ei näytä olevan mitään annettavaa.- Anonyymi
Onhan niillä annettavaa, nimittäin tiedepalstan floodaamista tieteen kiistoon tähtäävillä aloituksilla. Niiden ansiosta viimeiseen 30 sivuun palstan viestejä mahtuu vain 6 kuukauden pituinen ajanjakso kun ennen siihen mahtui vuosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan niillä annettavaa, nimittäin tiedepalstan floodaamista tieteen kiistoon tähtäävillä aloituksilla. Niiden ansiosta viimeiseen 30 sivuun palstan viestejä mahtuu vain 6 kuukauden pituinen ajanjakso kun ennen siihen mahtui vuosia.
Onko alarmistien tietojen kiistäminen muka tieteen kieltämistä. Siihen alarmistien kouhotukseen puuttui jo Petteri Taalaskin. Onko hänkin nyt tieteenkieltäjä. Sen verran nyt pitäisi ymmärtää ilman tieteellistä tutkimustakin, ettei CO2 tason nousua ole mahdollista pysäyttää. Sen tajuamiseen tarvitaan vain todellisuudentajua ja suhteellisuudentajua. Jos ne puuttuu, niin sitten uskoo mihin tahansa höpöjuttuun, ja kuvittelee, että se on tiedettä.
- Anonyymi
Jons valtakunnan ilmastikiihkoskovainen voisi itse mennä sinne uskontopalstalle. Eihän jonssilla ole esittää muuta kuin vanhoja pseudotieteellisiä uskomuksia ja manipuloituja käppyröitä. Dr Roy Spencerin käyrä ei kelpaa, kun se on asiallisesti toteutettu ja aina ajantasalla. Minä olen sen syyskuun lämmönnousun tiennyt jo kolme viikkoa. Kyllä se sieltä alaskin tulee. 2016 käytiin lyhytaikaisesti vielä 0,5 astetta korkeammalla.
- Anonyymi
Vapaaehtoinen 10% ilmastovero. Näin nähtäisiin ovatko vouhottajat tosissaan ja syyttömät ei kärsisi.
- Anonyymi
Ei kuulu tiedepalstalle, häipykää.
- Anonyymi
Täällä asutaan jo länsimaiden ahtaimmin, ajetaan euroopan kalleimmilla autoilla ja kolmanneksi kalleimmilla polttoaineilla, koulutetut saavat euroopan pienimpiin kuuluvia liksoja...
Eiköhän me olla laitettu talkoot jo kauan sitten kunnolla alulle, nyt kirittämään muita että pääsevät edes kannoille, saati rinnalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175117
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182696- 301880
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351847Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301678Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1571219
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81214Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43994