Niin, ottaako päähän se että nykyään naisilla on helppoa, eikä heiltä vaadita oikein mitään? Ei tarvitse ottaa miestä tai perustaa perhettä jollei niin halua, ei tarvitse pitää itsestään huolta ja silti on lukuisia miehiä hännystelemässä. Jos taas on mitenkään edukseen, vaikka on sitten isot tissit tms. niin heruttelemalla voi tienata hyvät rahatkin osaamatta mitään sen kummemmin.
Ottaako päähän se että naisilla on nykyään helppoa?
108
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin. It's a Woman's World.
- Anonyymi
Tarviiko sun sitten ottaa miestä tai perustaa perhe?
- Anonyymi
Ei varmaan tarvitse. Mutta jos sattuu huvittamaan niin...
- Anonyymi
Miehet saavat naisen, jos saavat, saati sitten perheen. Ei se ole valinta.
Anonyymi kirjoitti:
Miehet saavat naisen, jos saavat, saati sitten perheen. Ei se ole valinta.
Tuo pätee vain ätmeihin.
Ei minua ainakaan. Enkä mä tiedä onks naisilla helppoa? Jotenkin jos itse olisin nainen, kyllä oikeasti mietityttäis miesten kanssa eläminen... Siis onhan meitä ihan huikeitakin, mutta kyllä yllättävän moni on ihan kujallakin... Kasvaneet jotenkin kummallisen kieroon..
Sitten toiset naiset....olen kuullut monelta miten hirveitä naiset osaa olla toisille naisille... Siis mun oma tyttökin joutuu niin järkkyyn mankeliin tuolla yläasteella.... huhhuh...
Eikä käy kateeksi menkkoja...eikä se lapsentekohommakaan ole helpoimmasta päästä....pikkuisen helpommalla taisin miehenä siitä päästä. Sitten on vielä työmarkkinoilla aika monesti se naisen euro, mikä on monesti ihan hanurista....
Ainoa helpotus naiselle taitaa olla toi kun ei tartte käydä inttiä...
Mutta tää nyt on mun mietteet... mä oon tottunut olemaan reippa 40 vuotta "kakslahkeinen". Kai sitä keksis naisenakin omat niksinsä pärjätä... :oD Mutta en oo siis kade... :oD- Anonyymi
Oikeastihan se "naisten euro" on jotain 0.97 euroa, miehet vain tuppaavat tekemään enemmän töitä.
Ei se lapsien teko naisillekaan niin paljon vaikeampaa ole, synnyttäminen toki joillekin voi olla mutta siinäkin on vaihtoehtoja jos haluaa. Miehelle siitä taas voi naisen halutessa syntyä vuosien "kurimus".
Vaikka naiset voivat ollakin vittumaisia myös toisilleen niin naisena kuitenkin saa enemmän myös myötätuntoa kuin miehenä. Jos jokin ei onnistu niin aika todennäköisesti joku mies tarjoaa apuaan. Anonyymi kirjoitti:
Oikeastihan se "naisten euro" on jotain 0.97 euroa, miehet vain tuppaavat tekemään enemmän töitä.
Ei se lapsien teko naisillekaan niin paljon vaikeampaa ole, synnyttäminen toki joillekin voi olla mutta siinäkin on vaihtoehtoja jos haluaa. Miehelle siitä taas voi naisen halutessa syntyä vuosien "kurimus".
Vaikka naiset voivat ollakin vittumaisia myös toisilleen niin naisena kuitenkin saa enemmän myös myötätuntoa kuin miehenä. Jos jokin ei onnistu niin aika todennäköisesti joku mies tarjoaa apuaan."Oikeastihan se "naisten euro" on jotain 0.97 euroa, miehet vain tuppaavat tekemään enemmän töitä."
Vaikea mennä sanomaan... Mutta miten miehet tekevät enemmän töitä? Siis 8 tunnin päivänä yli 8? Vai mitä tarkoitat tuolla?
"Ei se lapsien teko naisillekaan niin paljon vaikeampaa ole, synnyttäminen toki joillekin voi olla mutta siinäkin on vaihtoehtoja jos haluaa. Miehelle siitä taas voi naisen halutessa syntyä vuosien "kurimus"."
Ei siinä synnytyksessä paljoa aina vaihtoehtoja ole kyllä.... ei aina auta kipulääkkeet, ja puudutukset, jos niitä ei kerkeä tai pysty saamaan... Mutta jokainenhan voi valita senkin.... Siis ennen synnytystä...kuten mieskin, että kenen kanssa ne penskat tekee....turha on valittaa omasta valinnasta.... Mä tiedän kuule.... Mutta senkin kurimuksen voi päätttää....ei täällä ole pakko kuin kuolla.
"Vaikka naiset voivat ollakin vittumaisia myös toisilleen niin naisena kuitenkin saa enemmän myös myötätuntoa kuin miehenä. Jos jokin ei onnistu niin aika todennäköisesti joku mies tarjoaa apuaan."
No naiset ovat myötätuntoisempia toisiaankin kohtaan, mutta myös miehiä kohtaan, mutta monet miehet taas eivät osoita sitä myötätuntoa toista miestä kohtaan vaikka halaamalla ja myötäeläen muuten. Ei kai se ole miehiltäkään kiellettyä? Siitä on vaan tehty varsinkin täällä Suomessa oikein "maskuliinisuuden" ilmentymä, ettei toisia miehiä auteta ja ei itsekään nyyhkitä, korkeintaan kun on vejetty pää täyteen ja potkittu läheiset elämästä pois, niin sitten voidaan keskikaljamukin pohjaan itkeä pubissa....tai vaikka sit sinkut-palstalla... :oD Näköjään....- Anonyymi
Disse kirjoitti:
"Oikeastihan se "naisten euro" on jotain 0.97 euroa, miehet vain tuppaavat tekemään enemmän töitä."
Vaikea mennä sanomaan... Mutta miten miehet tekevät enemmän töitä? Siis 8 tunnin päivänä yli 8? Vai mitä tarkoitat tuolla?
"Ei se lapsien teko naisillekaan niin paljon vaikeampaa ole, synnyttäminen toki joillekin voi olla mutta siinäkin on vaihtoehtoja jos haluaa. Miehelle siitä taas voi naisen halutessa syntyä vuosien "kurimus"."
Ei siinä synnytyksessä paljoa aina vaihtoehtoja ole kyllä.... ei aina auta kipulääkkeet, ja puudutukset, jos niitä ei kerkeä tai pysty saamaan... Mutta jokainenhan voi valita senkin.... Siis ennen synnytystä...kuten mieskin, että kenen kanssa ne penskat tekee....turha on valittaa omasta valinnasta.... Mä tiedän kuule.... Mutta senkin kurimuksen voi päätttää....ei täällä ole pakko kuin kuolla.
"Vaikka naiset voivat ollakin vittumaisia myös toisilleen niin naisena kuitenkin saa enemmän myös myötätuntoa kuin miehenä. Jos jokin ei onnistu niin aika todennäköisesti joku mies tarjoaa apuaan."
No naiset ovat myötätuntoisempia toisiaankin kohtaan, mutta myös miehiä kohtaan, mutta monet miehet taas eivät osoita sitä myötätuntoa toista miestä kohtaan vaikka halaamalla ja myötäeläen muuten. Ei kai se ole miehiltäkään kiellettyä? Siitä on vaan tehty varsinkin täällä Suomessa oikein "maskuliinisuuden" ilmentymä, ettei toisia miehiä auteta ja ei itsekään nyyhkitä, korkeintaan kun on vejetty pää täyteen ja potkittu läheiset elämästä pois, niin sitten voidaan keskikaljamukin pohjaan itkeä pubissa....tai vaikka sit sinkut-palstalla... :oD Näköjään....Siis miehet tekevät huomattavasti enemmän ylitöitä kun naiset taas käyttävät enemmän vapaita, tietysti tuo näkyy myöskin palkkapussissa.
Nykyään monet naiset haluavat keisarinleikkauksen koska eivät halua nähdä vaivaa synnyttää luonnollisesti, myöskin haluavat näin varjella "paikkojaan". Tuohon vielä lisään, että naiset käyvät töissä sekä hoitavat siinä sivussa kodin ja lapset. Moni mies parkkeeraa itsensä työpäivän jälkeen sohvan nurkkaan, ja se on vieläpä sosiaalisesti täysin hyväksyttävää.
Anonyymi kirjoitti:
Siis miehet tekevät huomattavasti enemmän ylitöitä kun naiset taas käyttävät enemmän vapaita, tietysti tuo näkyy myöskin palkkapussissa.
Nykyään monet naiset haluavat keisarinleikkauksen koska eivät halua nähdä vaivaa synnyttää luonnollisesti, myöskin haluavat näin varjella "paikkojaan".Niin, kummatkin on tietenkin valintoja... Minä tiedän kyllä monia naisia, jotka tekevät kovasti töitä, mutta ei heillä silti kovin kaksiset tulot ole... Monet naisvaltaiset alat ovat alipalkattuja... Mutta toivottavasti näissä mennään lähemmäksi 1:1;ä
Joo, varmaan se keisarinleikkauskin on vaihtoehto, jos siinä haluaa ottaa riskin... Leikkaus on aina leikkaus... Myös lapselle...Partakaweri kirjoitti:
Tuohon vielä lisään, että naiset käyvät töissä sekä hoitavat siinä sivussa kodin ja lapset. Moni mies parkkeeraa itsensä työpäivän jälkeen sohvan nurkkaan, ja se on vieläpä sosiaalisesti täysin hyväksyttävää.
No näin olen jossain kuullut, mutta en ainakaan omissa kaveripiireissä...
Ennemmin jopa toisinpäin....että nainen ei ole kovin äidillinen ja itse vaan makaa sohvalla...
Mutta siinäkin tapauksessa voisi miettiä, että miks hitossa se mies sen katsoo sormien läpi kokoajan?
Onneks ei tarvia edes miettiä tälläisiä enää... :oD Mä oon ihan oman taloni herrra. Voin pötkähtää sohvalle, mutta eipähän kukaan muu teekään kun mä....tai sit teetän lapsilla....orjatöitä pikkupalkalla.... :oDDisse kirjoitti:
No näin olen jossain kuullut, mutta en ainakaan omissa kaveripiireissä...
Ennemmin jopa toisinpäin....että nainen ei ole kovin äidillinen ja itse vaan makaa sohvalla...
Mutta siinäkin tapauksessa voisi miettiä, että miks hitossa se mies sen katsoo sormien läpi kokoajan?
Onneks ei tarvia edes miettiä tälläisiä enää... :oD Mä oon ihan oman taloni herrra. Voin pötkähtää sohvalle, mutta eipähän kukaan muu teekään kun mä....tai sit teetän lapsilla....orjatöitä pikkupalkalla.... :oDSulla on tainnut säilyä välit hyvänä lapsiin eron jälkeen? Monesti isästä leivotaan pahis eron tullessa.
Partakaweri kirjoitti:
Sulla on tainnut säilyä välit hyvänä lapsiin eron jälkeen? Monesti isästä leivotaan pahis eron tullessa.
Joo, mulla menee mukeroitten kanssa oikein mallikkaasti. Kyllä mun exä yritti muutaman kerran manipulointia, mutta muksut alkoi olla jo sen verran vanhempia, ettei se toiminut kovin hyvin. Ja sitten kun itse hoitaa vaan oman homman hyvin ja on suora ja reilu muksuille, ne kyllä tietää sen kuka on hyvä tyyyppi.... Ei ne mitään tyhmiä ole, vaikka lojaaleja ovatkin vanhemmilleen....
Poitsu alkaa olla jo siinä iässä, että alkaa hiffaamaan sen miks erottiin.... Tytöstäkään se asia ei ole karsea enää. Joskus kyllä kuullosti jopa pahalta, kun se sanoi, että voisinko olla äitin kanssa, jos se muuttuis paremmaks.... Eli kyllä sielläkin tajutaan, että ei ihan kaikki ole samoin siellä suunnalla... Mutta ihmisien kanssa joutuu tulemaan juttuun...niin se vaan on.... Sekin nainen on niiden äiti...Disse kirjoitti:
Joo, mulla menee mukeroitten kanssa oikein mallikkaasti. Kyllä mun exä yritti muutaman kerran manipulointia, mutta muksut alkoi olla jo sen verran vanhempia, ettei se toiminut kovin hyvin. Ja sitten kun itse hoitaa vaan oman homman hyvin ja on suora ja reilu muksuille, ne kyllä tietää sen kuka on hyvä tyyyppi.... Ei ne mitään tyhmiä ole, vaikka lojaaleja ovatkin vanhemmilleen....
Poitsu alkaa olla jo siinä iässä, että alkaa hiffaamaan sen miks erottiin.... Tytöstäkään se asia ei ole karsea enää. Joskus kyllä kuullosti jopa pahalta, kun se sanoi, että voisinko olla äitin kanssa, jos se muuttuis paremmaks.... Eli kyllä sielläkin tajutaan, että ei ihan kaikki ole samoin siellä suunnalla... Mutta ihmisien kanssa joutuu tulemaan juttuun...niin se vaan on.... Sekin nainen on niiden äiti...Sullahan on sitten ihan unelma tilanne. Pääsit eukosta eroon ja voit keskittyä nauttimaan vapaudesta ja lapsista. Tosin lapsia käy sääliksi, jos joutuvat kuuntelemaan peetä äidin luona. Ja tuo on just hyvä ettet itse ole lähtenyt tuohon peliin mukaan. Kyllä ne lapsetkin tosiaan tajuaa homman juonen.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Tuohon vielä lisään, että naiset käyvät töissä sekä hoitavat siinä sivussa kodin ja lapset. Moni mies parkkeeraa itsensä työpäivän jälkeen sohvan nurkkaan, ja se on vieläpä sosiaalisesti täysin hyväksyttävää.
Niin naiset kuitenkin käyvät vähemmän töissä kuin miehet mutta miesten osallistuminen kodinhoitoon ja yleensäkin läsnäoloon on lisääntynyt huomattavasti, esimerkiksi suomalaiset isät viettävät eniten aikaa lastensa kanssa.
Vissiin aisurin tai valkoritarin vikaa jos pitää yrittää tuollaista vanhaa stereotypiaa sohvalla röhnäävästä miehestä käyttää, vaikka naiset ovat niitä jotka salkkareita yms. tuijottavat. - Anonyymi
Disse kirjoitti:
Niin, kummatkin on tietenkin valintoja... Minä tiedän kyllä monia naisia, jotka tekevät kovasti töitä, mutta ei heillä silti kovin kaksiset tulot ole... Monet naisvaltaiset alat ovat alipalkattuja... Mutta toivottavasti näissä mennään lähemmäksi 1:1;ä
Joo, varmaan se keisarinleikkauskin on vaihtoehto, jos siinä haluaa ottaa riskin... Leikkaus on aina leikkaus... Myös lapselle...Se millä alalla tienaa enemmän taas on aivan eri asia, on tietenkin erittäin hyvä että naiset tekevät pienipalkkaisia töitä.
Mutta jos miehet ja naiset tekevät samaa työtä yhtä paljon niin silloin palkat ovat työehtosopimuksen mukaisesti samat. Anonyymi kirjoitti:
Se millä alalla tienaa enemmän taas on aivan eri asia, on tietenkin erittäin hyvä että naiset tekevät pienipalkkaisia töitä.
Mutta jos miehet ja naiset tekevät samaa työtä yhtä paljon niin silloin palkat ovat työehtosopimuksen mukaisesti samat.Joo. Siis kyllä mä voisin siirtää tuloja jostain tuotantohommista palvelupuolelle, jos sitä niin vaan pystyis... tasoittuis....
Mutta kyllä minustakin naisen ja miehen tekemä työ on ihan yhtä arvokasta.Anonyymi kirjoitti:
Niin naiset kuitenkin käyvät vähemmän töissä kuin miehet mutta miesten osallistuminen kodinhoitoon ja yleensäkin läsnäoloon on lisääntynyt huomattavasti, esimerkiksi suomalaiset isät viettävät eniten aikaa lastensa kanssa.
Vissiin aisurin tai valkoritarin vikaa jos pitää yrittää tuollaista vanhaa stereotypiaa sohvalla röhnäävästä miehestä käyttää, vaikka naiset ovat niitä jotka salkkareita yms. tuijottavat.Tuota isien läsnäoloa lasten kanssa pidän miehille vain etuna ja jos sitä nykyään tekevät paljon, on se aivan huikea rikkaus! 😃☝️
Hyvä osallistuvat isit! 😃💪
Vanhempi joka ei ole läsnä lapsille, menettää itse ainutlaatuisen mahkun kasvaa.... se on vaan sitten voi voi onalle typeryydelle. 😬Partakaweri kirjoitti:
Sullahan on sitten ihan unelma tilanne. Pääsit eukosta eroon ja voit keskittyä nauttimaan vapaudesta ja lapsista. Tosin lapsia käy sääliksi, jos joutuvat kuuntelemaan peetä äidin luona. Ja tuo on just hyvä ettet itse ole lähtenyt tuohon peliin mukaan. Kyllä ne lapsetkin tosiaan tajuaa homman juonen.
No exällä oli eron jälkeen vaikeaa. Maailma eomahti varmaan monellatapaa. Joutuikin oikeasti ottamaan asioista vastuuta, eikä se tietty tuntunut kivalta. Mutta tavallaan sekin oli valinta.... hältä, että asiat meni näin.... vaikka mä erosin...
Ja hän on nyt mikä on.... muitahan ei voi muuttaa...? Enkä mä puutu hänen äitiyteen tai elämäänsä enää... joskus tyttö sanoo hitleriks mun kuullen, mutta se on oikeastaan heidän välinen asia.... jos ei pahempaa toraa ole ja tykkäävät mennä sinne vielä, niin asia ok. Minusta on kiva, että täällä on asiat aina hyvin.
Ja ei voi valittaa... siis kyllähän mulla onkin hyvin asiat. Mulla on aina vaan omannäkösempi elämä. 😊Disse kirjoitti:
No exällä oli eron jälkeen vaikeaa. Maailma eomahti varmaan monellatapaa. Joutuikin oikeasti ottamaan asioista vastuuta, eikä se tietty tuntunut kivalta. Mutta tavallaan sekin oli valinta.... hältä, että asiat meni näin.... vaikka mä erosin...
Ja hän on nyt mikä on.... muitahan ei voi muuttaa...? Enkä mä puutu hänen äitiyteen tai elämäänsä enää... joskus tyttö sanoo hitleriks mun kuullen, mutta se on oikeastaan heidän välinen asia.... jos ei pahempaa toraa ole ja tykkäävät mennä sinne vielä, niin asia ok. Minusta on kiva, että täällä on asiat aina hyvin.
Ja ei voi valittaa... siis kyllähän mulla onkin hyvin asiat. Mulla on aina vaan omannäkösempi elämä. 😊Kiva että olet löytänyt oman juttusi. Minulla siihen on vielä matkaa, mutta sinulla taitaa olla jonkun verran enemmän kilometreja mittarissa.
Partakaweri kirjoitti:
Kiva että olet löytänyt oman juttusi. Minulla siihen on vielä matkaa, mutta sinulla taitaa olla jonkun verran enemmän kilometreja mittarissa.
41 vuotta. Mutta ei se ikä kaikkea sano.... maailmalle voi aukaista silmänsä sikaisemminkin, eikä vaan odottaa, että joku muu tulee ja läpsii ne auki...
Se juttu elämässä on käynyt ties monestiko minuakin hihasta nykimässä, sydämmessä tuntunut, vaan en ole kuunnellut ja katsonut, vaan touhottamut muuta...
Itsestä kaikki lähtee.... ihan kaikki.Partakaweri kirjoitti:
Kasvatatko taas partaa?
Disse kirjoitti:
Niin, kummatkin on tietenkin valintoja... Minä tiedän kyllä monia naisia, jotka tekevät kovasti töitä, mutta ei heillä silti kovin kaksiset tulot ole... Monet naisvaltaiset alat ovat alipalkattuja... Mutta toivottavasti näissä mennään lähemmäksi 1:1;ä
Joo, varmaan se keisarinleikkauskin on vaihtoehto, jos siinä haluaa ottaa riskin... Leikkaus on aina leikkaus... Myös lapselle...Onhan siinä myös se koko raskausaika synnytyksen lisäksi ja sitten seuraa imetysvaihe ja kappas vaan, kun myös se lapsenhoito on useimmiten naisten vastuulla, kun iskät venyttävät työpäiväänsä ylitöiden merkeissä..
Wwuwuw kirjoitti:
Onhan siinä myös se koko raskausaika synnytyksen lisäksi ja sitten seuraa imetysvaihe ja kappas vaan, kun myös se lapsenhoito on useimmiten naisten vastuulla, kun iskät venyttävät työpäiväänsä ylitöiden merkeissä..
Niin, ehkä nykyään naiset on noita ruvenneet miettimään.... hyvä niin.
Ja hyvä ois siis kun pariskunnat miettis yhdessä mitä kaikkea se lapsen/lapsien synnytys, kasvatus yms tarkoittaa ja vaatii kummaltakin.Disse kirjoitti:
Niin, ehkä nykyään naiset on noita ruvenneet miettimään.... hyvä niin.
Ja hyvä ois siis kun pariskunnat miettis yhdessä mitä kaikkea se lapsen/lapsien synnytys, kasvatus yms tarkoittaa ja vaatii kummaltakin.No enpä oikein usko että nuo olis jotain erityisesti nykynaisten mietteitä..
Ylipäätään siinä missä naiset miettivät sukupuolestaan johtuvia tasa-arvoasioita jo tyttöikäisinä, niin aikuisille miehille ne eivät välttämättä pälkähdä mieleen koko ikänä, paitsi jonain "femakkohömpötyksinä". Sattuneesta syystä.Wwuwuw kirjoitti:
No enpä oikein usko että nuo olis jotain erityisesti nykynaisten mietteitä..
Ylipäätään siinä missä naiset miettivät sukupuolestaan johtuvia tasa-arvoasioita jo tyttöikäisinä, niin aikuisille miehille ne eivät välttämättä pälkähdä mieleen koko ikänä, paitsi jonain "femakkohömpötyksinä". Sattuneesta syystä.No vaikea samaistua vaikka 20-30 vuotiaitten naisten ajatteluun, kun oon turistellut lähinnä 35-45 vuotiaitten kanssa.
Sen mitä mä olen törmännyt tähän ed. Mainittuun sukupolveen, on lastenhoito ja kaikki jätetty naiselle... ja ne ketkä eivät ole jättäneet, ovat vielä yhdessä.
Tuohon nuorempaan 20-30v mieskalustoonkaan en hirmusesti ole tutustunut, mutta äkkisiltään vaikuttaa paremmin vastuuntuntoisemmalle jälkikasvustaan....🤔 Voin olla väärässäkin....
Tämän palstan anti on sitihan eri luku.... en tiedä onks nää miehet jotain vanhoja pieruja kuuskytluvulta? 🤔Disse kirjoitti:
No vaikea samaistua vaikka 20-30 vuotiaitten naisten ajatteluun, kun oon turistellut lähinnä 35-45 vuotiaitten kanssa.
Sen mitä mä olen törmännyt tähän ed. Mainittuun sukupolveen, on lastenhoito ja kaikki jätetty naiselle... ja ne ketkä eivät ole jättäneet, ovat vielä yhdessä.
Tuohon nuorempaan 20-30v mieskalustoonkaan en hirmusesti ole tutustunut, mutta äkkisiltään vaikuttaa paremmin vastuuntuntoisemmalle jälkikasvustaan....🤔 Voin olla väärässäkin....
Tämän palstan anti on sitihan eri luku.... en tiedä onks nää miehet jotain vanhoja pieruja kuuskytluvulta? 🤔Niin, en mä sitä tarkoittanut etteikö olisi noin tehty, vaan itse ajatuksia.
Ja nytkin se on vain käytännön sanelema juttu, että koska mies tienaa enemmän kuin nainen, jää nainen kotiin ja nainen tienaa vähemmän, koska työnantaja katsoo että nainen jää kuitenkin kotiin. Siinä tuo ajatuskaava on lyhykäisyydessään. Samasta syystä se tietenkin sitten sorsii miehiä isinä.
Siksi korvamerkityt vanhempainvapaat. 👍Wwuwuw kirjoitti:
Niin, en mä sitä tarkoittanut etteikö olisi noin tehty, vaan itse ajatuksia.
Ja nytkin se on vain käytännön sanelema juttu, että koska mies tienaa enemmän kuin nainen, jää nainen kotiin ja nainen tienaa vähemmän, koska työnantaja katsoo että nainen jää kuitenkin kotiin. Siinä tuo ajatuskaava on lyhykäisyydessään. Samasta syystä se tietenkin sitten sorsii miehiä isinä.
Siksi korvamerkityt vanhempainvapaat. 👍Joo. Tarvittais monta päätöstä millä päästäis lähemmäks oikeaa tasa-arvoa.
Sit armeija kanssa vapaaehtoiseksi ja paremmat kannustimet sinne, niin saadaan sinnekin motivoitunut todellinen reservi ja säästöjä. 😃👌
Kaikki pitäis itse päättää tässä maassa! 😤💪
Mut nyt tööihi! Ei puuro ja vellit millään naukumisella lähe.... pakko painaa kuule laikka punasena! 😜💪Disse kirjoitti:
Joo. Tarvittais monta päätöstä millä päästäis lähemmäks oikeaa tasa-arvoa.
Sit armeija kanssa vapaaehtoiseksi ja paremmat kannustimet sinne, niin saadaan sinnekin motivoitunut todellinen reservi ja säästöjä. 😃👌
Kaikki pitäis itse päättää tässä maassa! 😤💪
Mut nyt tööihi! Ei puuro ja vellit millään naukumisella lähe.... pakko painaa kuule laikka punasena! 😜💪Että töihin taas nukkumaan..😄
No, kyllä on työmiäs palkkansa ansainnut..
Armeijaa ei enää käy kuin 65 % miehistä, että aika vapaaehtoista se nytkin on..eikä tuota lukemaa sivarius selitä, mutta joo.Wwuwuw kirjoitti:
Kasvatatko taas partaa?
Olen ihan siloposkena, mutta aina se seuraava parta on mielessä. Ehkä sitten kun saan kasvatettua hiukset siistiin pidempään malliin. Siihen menee ainakin puolitoista vuotta.
Wwuwuw kirjoitti:
Että töihin taas nukkumaan..😄
No, kyllä on työmiäs palkkansa ansainnut..
Armeijaa ei enää käy kuin 65 % miehistä, että aika vapaaehtoista se nytkin on..eikä tuota lukemaa sivarius selitä, mutta joo.No saatan mä keretä nyt nokostelemaankin täällä...ei näyttäis kovin kiireiselle yölle....mutta mä oon kuules vähäruokainen työn suhteen. :oD
Näinon!
No on siinä kaikenlaista vielä nykyäänkin, koska se on velvollisuus miehille... Mutta varmaan se matsku on todella huonosti motivoitunutta, kun ei tää maailma oo sama mikä se oli silloin kun sekin laki tehtiin.... Moni laki sais muuttua.... ja koko eduskunta ja sen systeemit.... Kunnolla niitä rakenneuudistuksia...Partakaweri kirjoitti:
Olen ihan siloposkena, mutta aina se seuraava parta on mielessä. Ehkä sitten kun saan kasvatettua hiukset siistiin pidempään malliin. Siihen menee ainakin puolitoista vuotta.
Nimimerkin takia kysyin.
Mullahan tää parta on kasvanu ihan kivasti..kuten kuvastani voi päätellä.
Jep.
Jep,jep..
- Anonyymi
Joo, mutta ne on niin helppoja.
- Anonyymi
Ei jaksa ees vaivautua tähän kommentoimaan tämän enempää. Tämä riittää. Bla bla blaa blaaa bla bla.
- Anonyymi
Entitled woman I presume?
Onkohan?
- Anonyymi
Naisilla on vaikeeta. Naisilla on paljon velkaa ulosotossa. NAiset ehkä löytää jonkun miehen joka maksaa naisen velat
https://www.tilastokeskus.fi/tietotrendit/artikkelit/2019/ulosottovelallisten-maara-kasvussa-yha-useammin-ulosotto-koskee-naisia/Yli 60 prosenttia ulosottovelallisista on miehiä tuon linkin mukaan, vaikka miehet tienaavat noin 500 euroa kuussa naisia enemmän.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Yli 60 prosenttia ulosottovelallisista on miehiä tuon linkin mukaan, vaikka miehet tienaavat noin 500 euroa kuussa naisia enemmän.
Ei mikään yllätys, nimittäin kuinkahan ison osan niistäkin miehistä on ämmät imeneet kuiviin...? Ja tarkoitan nimenomaan rahapussia, en muita pusseja. Rahapussin tyhjiin imuttelu on meinaa akkojen ikivanha bravuuri.
- Anonyymi
Kaikki maailmankaikkeudessa noudattaa sini-käyrää kuten vuodenajat. Myyriä on paljon ketuilla on ruokaa lisääntyjä. Kettuja on valtavasti myyrä kanta kääntyy laskuun. Myyrien määrä romahtaa ja ketuilta loppuu ruoka. Kettuja kohtaa maailmanloppu. Myyrä kannat alkavat elpymään.
Länsimainen sivilisaatio luonnonvastaisine perversioineen on saavuttanut huippunsa. "Myyrät" ovat kuolleet emmekä ole vielä huomanneet sitä. Vingumme vähemmistöjen oikeuksista kun miljoonat islamistit ja barbaarit ovat soluttautuneet yhteiskuntiimme.
Ilahduttavaa kuitenkin kuinka aalto on jo kääntynyt woke-kulttuuria vastaan, mikä näkyy populaarikulttuurissa. Terminator dark-woke on täydellinen floppi jota ei käy katsomassa kukaan. StarWars rise of woke tulee olemaan myös tappiollinen. Jillette luuli myyvänsä partakoneen teriä transihmisille tekemällä miesvihamielisen mainoksen ja yhtiön arvosta katosi 8 miljardia kun miehet hylkäsivät jilletten. Marxilaisilla taas ei ole varaa käyttää jilleten teri koska he ovat persaukisia kerjäläisiä, jotka ovat vain kateellisia valkoisille heteromiehille. Patriarkaatti on heräämässä!- Anonyymi
Oho, jokuhan puhuu ihan fiksujakin täällä sonnan keskelle. Muutkin saman "totuuden" älynneet pitäisi kerätä yhteen.
- Anonyymi
Ei se ota päähän vaan se ottaa päähän kun Juha Sipilän suku on kuin Augustus Pinochetin suku ja ajaa samanlaista politiikkaa.
Miten niin helppoa? Get the fuck out of here helppoines! 🤨
- Anonyymi
HelppoiNES, Nintendo-pelikone, kone kuin tietokone, pelikone, flipperikin on pelikone.
Ja Veikkauksen hauskat uudet "monipeli"-koneet kosketusnäytöillä. - Anonyymi
Jotkut EPELIT voivat olla hauskoja ja "vale"-sosiaalisiakin pelejä, pakoa yhteiskunnasta on pelleily eli pelailu. E-pelit eli epelit varsinkin.
Anonyymi kirjoitti:
HelppoiNES, Nintendo-pelikone, kone kuin tietokone, pelikone, flipperikin on pelikone.
Ja Veikkauksen hauskat uudet "monipeli"-koneet kosketusnäytöillä.Niin joo. Tänään on väsy päivä. Vähän ärsyynnyin. Naisena muka helppoa. Kellä on ja kellä ei.
Fibromyalgian oireet on ihan perseestä taas. Särkee joka paikkaa päästä varpaisiin ja migreenilääkettäkin saa kiskoa joka päivä. Töissä on nihkee ilmapiiri yhen ruoskijan kanssa ja kotona ei jaksa työpäivän jälkeen, kun makoilla ja ulista tuskuaan. Jalat on kuin hiilisellä kairalla kairattas... Ei pysty kun linkuttaa..
Väsyttää ja tympii... ☹️Helmiina kirjoitti:
Niin joo. Tänään on väsy päivä. Vähän ärsyynnyin. Naisena muka helppoa. Kellä on ja kellä ei.
Fibromyalgian oireet on ihan perseestä taas. Särkee joka paikkaa päästä varpaisiin ja migreenilääkettäkin saa kiskoa joka päivä. Töissä on nihkee ilmapiiri yhen ruoskijan kanssa ja kotona ei jaksa työpäivän jälkeen, kun makoilla ja ulista tuskuaan. Jalat on kuin hiilisellä kairalla kairattas... Ei pysty kun linkuttaa..
Väsyttää ja tympii... ☹️Työvuoromuutosten takia jouduin lopettaa kielikurssin, en ehdi tunneille kun oon töissä. Maksoin jo maksunkin kurssista ja sinne meni rahat! ☹️
- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Työvuoromuutosten takia jouduin lopettaa kielikurssin, en ehdi tunneille kun oon töissä. Maksoin jo maksunkin kurssista ja sinne meni rahat! ☹️
Noo ei paljon haittaile kun sinulla oli pätevä syy.
Sanot vaikka että olit lääkärissä ja se määräsi -vitamiineja kun oli elimistössä liikaa vitamiineja, miinus-vitamiineja määräsi tabletteina, jotta vähentäisi elimistössä olevia vitamiineja niiden pillereiden avulla.
Jos on rautaa liikaa veressä, niin lääkärihän välittömästi hätätoimenpiteenä amputoi painonnostajan toisen käden, jotta liika rauta poistuu elimistöstä. Helmiina kirjoitti:
Niin joo. Tänään on väsy päivä. Vähän ärsyynnyin. Naisena muka helppoa. Kellä on ja kellä ei.
Väsyttää ja tympii... ☹️Jaksuhali. ☺️
Mä meen taas huomenna ylitöihin, kun oon vienyt muksut kouluun...🙄
Pitäis varmaan käydä itsekin jotain vitskuja apoteekista...poitsukin kyseli niitä....
Hei! Mä tilasin länsisuomesta jalakset mun tulevaan kelkkakärriin.... 😁
Tekaisen sellaisen polleen! 😬💪Disse kirjoitti:
Jaksuhali. ☺️
Mä meen taas huomenna ylitöihin, kun oon vienyt muksut kouluun...🙄
Pitäis varmaan käydä itsekin jotain vitskuja apoteekista...poitsukin kyseli niitä....
Hei! Mä tilasin länsisuomesta jalakset mun tulevaan kelkkakärriin.... 😁
Tekaisen sellaisen polleen! 😬💪Kiitos. 😊🤗
Hali takaisin.
Vitamiineista tiiä, mutta semmosen tujun kipulääkkeen kun löytäs mikä veis kivut pois ja auttas jaksamaan. Tuntuu helvetiltä taas tällä haavaa kaikki, kun 24/7 särkee päästä varpaisiin ja jalat kaikista pahiten. Pysty astumaan jalalle kun tuntuu, että kipu särkee koko jalan. Kengät ja sukatkin tuntuu kipeelle jalassa.
Sulla on kamalia työpäiviä! Kuinka kauan meinaat jaksaa? 🤪Helmiina kirjoitti:
Kiitos. 😊🤗
Hali takaisin.
Vitamiineista tiiä, mutta semmosen tujun kipulääkkeen kun löytäs mikä veis kivut pois ja auttas jaksamaan. Tuntuu helvetiltä taas tällä haavaa kaikki, kun 24/7 särkee päästä varpaisiin ja jalat kaikista pahiten. Pysty astumaan jalalle kun tuntuu, että kipu särkee koko jalan. Kengät ja sukatkin tuntuu kipeelle jalassa.
Sulla on kamalia työpäiviä! Kuinka kauan meinaat jaksaa? 🤪Mutta töissä oon käyny, käyn niin kauan kun pystyn. 🙄
Helmiina kirjoitti:
Kiitos. 😊🤗
Hali takaisin.
Sulla on kamalia työpäiviä! Kuinka kauan meinaat jaksaa? 🤪No voi hitsiläinen sentään... 🙄
Sulle pitäis kekkasta joku sellainen ei-fyysinen homma.... 🤔
Ja joku sellainen kiva työ, mitä saisit vetää ihan itse omaan tahtiin kaikki hommat. 🤔
No nyt on kyllä vähän liikaa kipannut tänne työpuolelle... ja just ylitöihin...🙄
Mutta mä ootan sitä kelkan rekihommaakin vähän. 😜Disse kirjoitti:
No voi hitsiläinen sentään... 🙄
Sulle pitäis kekkasta joku sellainen ei-fyysinen homma.... 🤔
Ja joku sellainen kiva työ, mitä saisit vetää ihan itse omaan tahtiin kaikki hommat. 🤔
No nyt on kyllä vähän liikaa kipannut tänne työpuolelle... ja just ylitöihin...🙄
Mutta mä ootan sitä kelkan rekihommaakin vähän. 😜Niin pitäs, totta turiset kuomaseni. Mutta mikä se olis, en tiiä. 😌
Pelkäön et ajat ittes loppuun noilla ikuisuuden kestävillä vuoroilla, vaikka tehopakkaus ootkin. Et kuitenkaan oo enää teinipoika, pitää huiliakin. 😊
Aijuu multa meni ihan ohi koko reki! Sori.. Koska se tuloo? Rupeetko kuskaa lahjoja läjäpäin kylän naisille? 😜Helmiina kirjoitti:
Niin pitäs, totta turiset kuomaseni. Mutta mikä se olis, en tiiä. 😌
Pelkäön et ajat ittes loppuun noilla ikuisuuden kestävillä vuoroilla, vaikka tehopakkaus ootkin. Et kuitenkaan oo enää teinipoika, pitää huiliakin. 😊
Aijuu multa meni ihan ohi koko reki! Sori.. Koska se tuloo? Rupeetko kuskaa lahjoja läjäpäin kylän naisille? 😜Mietitäänpäs joskus... 😃👌
Pesusinekonsultti? 😁
No nää on väliin hanurista, mut tiedät, et välillä on iisii... jos mä selviisin nyt parilla kolmella tunnilla...🤔
No puuta sillä kuskaan.... se vanha blondiparta saa jaeskella lahjat Petun (punakuono) kanssa...😆☝️Disse kirjoitti:
Mietitäänpäs joskus... 😃👌
Pesusinekonsultti? 😁
No nää on väliin hanurista, mut tiedät, et välillä on iisii... jos mä selviisin nyt parilla kolmella tunnilla...🤔
No puuta sillä kuskaan.... se vanha blondiparta saa jaeskella lahjat Petun (punakuono) kanssa...😆☝️Ja siis tulee vaan pokatut peltiset jalakset... taas puikkojone pitää laittaa laulamaan. 😬👌
Voi hitsi! 😝Disse kirjoitti:
Mietitäänpäs joskus... 😃👌
Pesusinekonsultti? 😁
No puuta sillä kuskaan.... se vanha blondiparta saa jaeskella lahjat Petun (punakuono) kanssa...😆☝️Voisin ruveta palkalliseksi suomi24 kommentaattoriksi? Pesusienikonsultti, pesiskö se selkiä ja pitäs markkinointipuheita? 😂
Juu, tiiänhän minä. Ehkä mua hirvittää kun itte en jaksasi noin paljon mitä sinä touhuten. Tuntuu et välillä pelkkä oleminen käy työstä. 🙈
Nii pukki... 😜
Lallallaaa... Laulava puikkokone. 🤣- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Väsyttää ja tympii... ☹️Siihen väsyttämiseen ja tympeyteen auttaa C vitaMiinus... olen vieläkin parantumassa vilustumisesta ja seikkeiluista: persikka on sellainen aika herkullinen purkista vaan puolikkaita, tulee paljon c-miinusta. Ja muutakin samalla.
Jossain jutussa oli että persikka sellaisia oikein terveyskasveja, minttu myöskin on, mutta minttu on mysteerillinen yrtti :D Helmiina kirjoitti:
Voisin ruveta palkalliseksi suomi24 kommentaattoriksi? Pesusienikonsultti, pesiskö se selkiä ja pitäs markkinointipuheita? 😂
Juu, tiiänhän minä. Ehkä mua hirvittää kun itte en jaksasi noin paljon mitä sinä touhuten. Tuntuu et välillä pelkkä oleminen käy työstä. 🙈
Nii pukki... 😜
Lallallaaa... Laulava puikkokone. 🤣Ei katsos joku Kiillon sellainen myyntikonsultti, mikä käy joka kohteessa tsekkaa, mitä aineita yms. tarttee mihinkin ja käy ratkomassa siivousaineongelmia tms. Erikoisalanasiantuntija... ja vaikka netissä! 😳😃 Kotoo kuule teet hommia! 😁🤟
No eniten ketuttaa se, kun ois tässä kotonakin vähän hommia... mutta katsotaan nyt...suoraansanottuna kun ei voi mitään.... on vähän niinkuin sitoutunut tälläseen ja mun kohdalle osuu vaan kaikki....🙄
Joo, pukillahan on vaan leikkikaluja...😁
Telvini on laulanut kyllä tänä syksynä ja viime talvenakin... ja laulaa vielä. 😬☝️
Mutta sit ootellaankin tässä lunta vähän. Tää pakkanen on hyvä, jos teen niitä puita....mutta katsotaan nyt otanko sen homman ees täks talveks...🤔
Vähän makustelen..... ois ehkä muutakin....🤔Anonyymi kirjoitti:
Siihen väsyttämiseen ja tympeyteen auttaa C vitaMiinus... olen vieläkin parantumassa vilustumisesta ja seikkeiluista: persikka on sellainen aika herkullinen purkista vaan puolikkaita, tulee paljon c-miinusta. Ja muutakin samalla.
Jossain jutussa oli että persikka sellaisia oikein terveyskasveja, minttu myöskin on, mutta minttu on mysteerillinen yrtti :DEi se fibroon auta. Kipu uupumusoireyhtymä. Mä syön c-vitamiinia hedelmien ja marjojen muodossa, kasviksia päivittäin raakana..ja höyrytettynä. 😃
Aurinko vissiin auttaa parhaiten. 😃Disse kirjoitti:
Ei katsos joku Kiillon sellainen myyntikonsultti, mikä käy joka kohteessa tsekkaa, mitä aineita yms. tarttee mihinkin ja käy ratkomassa siivousaineongelmia tms. Erikoisalanasiantuntija... ja vaikka netissä! 😳😃 Kotoo kuule teet hommia! 😁🤟
No eniten ketuttaa se, kun ois tässä kotonakin vähän hommia... mutta katsotaan nyt...suoraansanottuna kun ei voi mitään.... on vähän niinkuin sitoutunut tälläseen ja mun kohdalle osuu vaan kaikki....🙄
Joo, pukillahan on vaan leikkikaluja...😁
Telvini on laulanut kyllä tänä syksynä ja viime talvenakin... ja laulaa vielä. 😬☝️
Mutta sit ootellaankin tässä lunta vähän. Tää pakkanen on hyvä, jos teen niitä puita....mutta katsotaan nyt otanko sen homman ees täks talveks...🤔
Vähän makustelen..... ois ehkä muutakin....🤔Minust ei ole myyjäksi, en osaa tyrkyttää mitään. 😂
Mutta voisin kyllä tilauksia toimittaa ja vastaanottaa.
Just vast tulin töistä, mä lähen nyt kahville.
Aina voi kuulemma karsia.
Mitäs teet isänpäivänä? 😊Helmiina kirjoitti:
Minust ei ole myyjäksi, en osaa tyrkyttää mitään. 😂
Mutta voisin kyllä tilauksia toimittaa ja vastaanottaa.
Just vast tulin töistä, mä lähen nyt kahville.
Aina voi kuulemma karsia.
Mitäs teet isänpäivänä? 😊Eipä nykyään myyjänä oleminen ammattilaisille olekaan myymistä, vaan välittämistä ja sen sellaista. Ihmiset yleensä menevät hakemaan tai etsimään jotain ja ”myyjät” vaan yhdistää tuotteen ja tarpeen välisen kuilun...😁👌 Sä katsos tuollaisena asioista just perillä olevana voisit selostaa, miksi pesuaine tiivisteestä kannattaa sekoittaa vasta täytön hetkellä, eikä myöhemmin jamikä säästö siitä tulee, kun tuotetta käytetään oikein. 😊👌
Jaa? Ja mä lähden kohta töihin taas. 😬
Noh.... ehkä ei kantsi suunnitella liian tarkkaan kaikkee.... viime viikolla oli vähän huono fiilis ja se latisti, mut nyt taas vois vaikka siirtää vuoria.... 😝
Ehkä mä koitan hoitaa vähän lomajuttuja seuraavaksi.... 🤔- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Kiitos. 😊🤗
Hali takaisin.
Sulla on kamalia työpäiviä! Kuinka kauan meinaat jaksaa? 🤪Oletko kokeillut tuohon pehmytkudosreumaan avantouintia? Tai uimahallin kylmäallasta? Eikä mitään pikku kastoa, vaan ainakin minuutin syvää ja rauhallista hengittelyä siellä kylmäshokissa. Muistaakseni reumaa hoidetaankin jossain järkyttävän hyytävissä kylmäkammioissa. Jos et ole kokeillut, niin suosittelen avantokuuria.
xL Anonyymi kirjoitti:
Oletko kokeillut tuohon pehmytkudosreumaan avantouintia? Tai uimahallin kylmäallasta? Eikä mitään pikku kastoa, vaan ainakin minuutin syvää ja rauhallista hengittelyä siellä kylmäshokissa. Muistaakseni reumaa hoidetaankin jossain järkyttävän hyytävissä kylmäkammioissa. Jos et ole kokeillut, niin suosittelen avantokuuria.
xLKokeilin sitä Reumalla kuntoutuksessa aikoinaan kylmähuonetta ja allasta myös ja kylpylöissä olen siinä kylmässä altaassa käynyt dippaamassa itseeni. Mulla kun on korkea verenpaine eli verenpainetauti, niin eivät suositelleet kylmähuonetta.
Eikä avantoakaan. Kylmä kuulemma nostaa verenpainetta ja on jopa vaarallista. :(
Kylmävoiteita oon käyttänyt, mutta jotenkin lämmin toimii paremmin, mitä kylmä. Tai niiden yhdistelmä. Järjestään kaikki fibromyalgiasta kuulevat lääkärit suosittaa mulle aina etelään kylmiksi kausiksi lähtemistä. :)
Mikä sopisi mulle oikein hyvin!! Aurinkoa ja lämpöä maltillisesti, avot.Wwuwuw kirjoitti:
No kuule silleen helppoo, että niin moni mies olis kikkeliä tarjoomassa..😄
Ei helv...sitten en sitäkään varmemmin!! :D
Oon saanut tarpeeksini kaikesta kikkelin tyrkyttämisestä. Helvetin letkunpätkä, heittäs menemään mokoman.Disse kirjoitti:
Eipä nykyään myyjänä oleminen ammattilaisille olekaan myymistä, vaan välittämistä ja sen sellaista. Ihmiset yleensä menevät hakemaan tai etsimään jotain ja ”myyjät” vaan yhdistää tuotteen ja tarpeen välisen kuilun...😁👌 Sä katsos tuollaisena asioista just perillä olevana voisit selostaa, miksi pesuaine tiivisteestä kannattaa sekoittaa vasta täytön hetkellä, eikä myöhemmin jamikä säästö siitä tulee, kun tuotetta käytetään oikein. 😊👌
Jaa? Ja mä lähden kohta töihin taas. 😬
Noh.... ehkä ei kantsi suunnitella liian tarkkaan kaikkee.... viime viikolla oli vähän huono fiilis ja se latisti, mut nyt taas vois vaikka siirtää vuoria.... 😝
Ehkä mä koitan hoitaa vähän lomajuttuja seuraavaksi.... 🤔Eäh, en mä jaksas sellasta hommaa kauaa tehdä. Liikaa joutus lärpättää taas ihmisten kanssa. Siivoojana saa sentään mennä ominpäin eikä tartte aina olla puhumassa jonkun kanssa. Voi mennä vaikka siivouskeskukseen piiloon ja järjestellä välineitä tms. :)
Satun vaan olemaan fysiikkaani nähden aika rankassa paikassa...ei ne kaikki työpaikat ole yhtä kahjoa juoksemista. Paljon on kiinni työporukastakin mimmosen suuvaahdon kanssa suhtautuu työhön. Jotkut haluaa myös juoksuttaa...
Kyllä mä tästä alastani tykkään. Mutta pitää katsella joku vähän leppoisampi ympäristö. :)
Työniloa sitten!!!
Joululomaa ootellessa. Nojaa sekin menee ihmisten kanssa taas lärpättäessä, meillä... ehkäpä mä sen verran jaksan. Keväällä lähdetään viimein Espanjaan!!!! Taidan jäädä sinne ja tuun vaan käymään kesäisin täällä. :D
Miten ihanaa olis olla suurin osa päivästä ulkosalla ja liikuskella, kun sää suosii...on valoisaa ja mahkuja kasvattaa itse hedelmiäkin!!! :P
Mä koitan nyt levätä...oli raskas viikko.Helmiina kirjoitti:
Eäh, en mä jaksas sellasta hommaa kauaa tehdä. Liikaa joutus lärpättää taas ihmisten kanssa. Siivoojana saa sentään mennä ominpäin eikä tartte aina olla puhumassa jonkun kanssa. Voi mennä vaikka siivouskeskukseen piiloon ja järjestellä välineitä tms. :)
Satun vaan olemaan fysiikkaani nähden aika rankassa paikassa...ei ne kaikki työpaikat ole yhtä kahjoa juoksemista. Paljon on kiinni työporukastakin mimmosen suuvaahdon kanssa suhtautuu työhön. Jotkut haluaa myös juoksuttaa...
Kyllä mä tästä alastani tykkään. Mutta pitää katsella joku vähän leppoisampi ympäristö. :)
Työniloa sitten!!!
Joululomaa ootellessa. Nojaa sekin menee ihmisten kanssa taas lärpättäessä, meillä... ehkäpä mä sen verran jaksan. Keväällä lähdetään viimein Espanjaan!!!! Taidan jäädä sinne ja tuun vaan käymään kesäisin täällä. :D
Miten ihanaa olis olla suurin osa päivästä ulkosalla ja liikuskella, kun sää suosii...on valoisaa ja mahkuja kasvattaa itse hedelmiäkin!!! :P
Mä koitan nyt levätä...oli raskas viikko.Ja viikonlopun kunniaksi. :D
https://youtu.be/NLTjy6IsVOA
Mulle terepiaa ja lääkettä, musiikkia. :D
Magee pappa... ;)Helmiina kirjoitti:
Ja viikonlopun kunniaksi. :D
https://youtu.be/NLTjy6IsVOA
Mulle terepiaa ja lääkettä, musiikkia. :D
Magee pappa... ;)Meenkin vanhainkotiin pappojen ja mammojen tanssittajaksi!!! :D
Se olis varmasti mukavaa. :)Helmiina kirjoitti:
Meenkin vanhainkotiin pappojen ja mammojen tanssittajaksi!!! :D
Se olis varmasti mukavaa. :)Joi, huilaahan. 😊👌
Tarttet kunnon huilia ja jotain muuta miettimistä kuin työt. 😊
Mäkin ampaan tästä vikaan yövuoroon kohtapuolein. Sit huomenna porukoille syömään ja pälpättämään. Sunnuntaina ehkä saa tutun aamupalan ja sit jos tyhjentäis kärristä puukuorman ja laittais etupihan kuntoon. Maanantaina käyn hakee vähän putkea rautakaupasta ja mitat kelkasta rekeä varten... vähän hitsihommia sit alkuviikosta. 😃👌Disse kirjoitti:
Joi, huilaahan. 😊👌
Tarttet kunnon huilia ja jotain muuta miettimistä kuin työt. 😊
Mäkin ampaan tästä vikaan yövuoroon kohtapuolein. Sit huomenna porukoille syömään ja pälpättämään. Sunnuntaina ehkä saa tutun aamupalan ja sit jos tyhjentäis kärristä puukuorman ja laittais etupihan kuntoon. Maanantaina käyn hakee vähän putkea rautakaupasta ja mitat kelkasta rekeä varten... vähän hitsihommia sit alkuviikosta. 😃👌Mukavaa työiltaa ja yötä! :)
Me mennää huomenna porukoiden kanssa koko kööri isänpäivä lounaalle jo päivää ennen isänpäivää. Vähemmän ryysistä. ja saa sunnuntain viettää sitten iskäkin rauhassa kotona, vaikka nukkuen tai mitä nyt ikinä huvittaakin. :)
https://youtu.be/ph9YcLJ1fog
Mä meen suihkuun nyt...ja sitten jalat kattoon ja köllöttelen vaan kuulokkeet korvilla hetken. :P
Jees palataan!Helmiina kirjoitti:
Mukavaa työiltaa ja yötä! :)
Me mennää huomenna porukoiden kanssa koko kööri isänpäivä lounaalle jo päivää ennen isänpäivää. Vähemmän ryysistä. ja saa sunnuntain viettää sitten iskäkin rauhassa kotona, vaikka nukkuen tai mitä nyt ikinä huvittaakin. :)
https://youtu.be/ph9YcLJ1fog
Mä meen suihkuun nyt...ja sitten jalat kattoon ja köllöttelen vaan kuulokkeet korvilla hetken. :P
Jees palataan!No juu, meillä vähän sama homma.... Tai syy on ehkä se, kun sisko tulee matkan päästä tänään ja lähtee sunnuntaina jo aikasemmin, niin syyvään sit huomenna. :oP Ei se niin just oo milloin sitä popsii isukinpäiväappeet kitusiinsa. :oD
https://youtu.be/6Cp6mKbRTQY
Tuosta sulle mukavan letkeetä musaa lötköttelyyn. :o)
Palataanhan me.... :o)
- Anonyymi
Tämäkin kysymys menee tuonne naistenvaivojen osastolleeee
- Anonyymi
Kyllähän se kateelliseksi vetää. Varsinkin se että nainen saa oman perheen naurettavan helposti jos vähänkään sitä haluaa ja mies saattaa jäädä ilman, kovasta yityksestä huolimatta. Se on sentään yhden ihmisen mittakaavassa valtava asia ja vaikuttaa koko loppuelämään.
Eli sinusta perheen perustaminen vaan jonkun vastaantulevan ihmisen kanssa on hienoa?
Joo. Nainen voi saada jonkun miehen, mutta millaisen?- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Eli sinusta perheen perustaminen vaan jonkun vastaantulevan ihmisen kanssa on hienoa?
Joo. Nainen voi saada jonkun miehen, mutta millaisen?Kun on valinnanvaraa niin voi valikoida eikä tarvitse ottaa satunnaisia vastaantulijoita. Millaisen olkinuken siihen keksit?
Anonyymi kirjoitti:
Kun on valinnanvaraa niin voi valikoida eikä tarvitse ottaa satunnaisia vastaantulijoita. Millaisen olkinuken siihen keksit?
Tähänkin jo vastasin, mutta Alkeri hävitti johonkin...
Mutta aina pitää saada valita, vaikka niistä vähistä, jos joku on itselle tärkeää...- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joo. Nainen voi saada jonkun miehen, mutta millaisen?Todennäköisesti aivan hyvän miehen, mutta kun se ei vain riitä.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joo. Nainen voi saada jonkun miehen, mutta millaisen?Ei taviksilla ole persoonallisuutta, joten jos vaan suostuu vähänkään panostamaan pinnallisiin nykyarvoihin ja elämän statusmerkkeihin, niin varmasti saa kumppanin.
Mutta jos kumppanin etsijällä on itsellä ajatuksia, persoonallisuutta jne, niin se puoli itsestään kannattaa pitää piilossa, jos vain lisääntymiskumppanin haluaa. Persoonallisuus näyttää taviksen silmissä kaoottiselta, koska hän ei ymmärrä, eikä siten pysty näitä käsitteitä hallitsemaan puolisossaan. Iso miinus!
Suurin osa ihmisistä on niin yksinkertaisia ja monotonisia toimiltaan, ettei heidän saamisekseen tarvita ihmeitä, ainoastaan sopiva vastakappale.
Mutta se kannattaa muistaa, että myös yksinkertaisilla on oma negatiivinen puolensa ja koska heillä ei ole minkäänlaista sisäistettyä arvomaailmaa, niin nämä puolet saattavat ajattelijoista tuntua hyvin raadollisilta.
Törkeää hyväksikäyttöä, ahneutta, valehtelua, pettämistä, kyykytystä. Jokainen pystyy näihin. Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti aivan hyvän miehen, mutta kun se ei vain riitä.
Kyllä hyvä varmasti riittää. Mutta kyllä mä ainakin näen miten helkutin paljon nykyään on ihmisillä mielenterveysongelmia. Ihan mukavat ja kivat, sekä rauhallisetkin kilahtaa ja tekee vaikka mitä....
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Kyllä hyvä varmasti riittää. Mutta kyllä mä ainakin näen miten helkutin paljon nykyään on ihmisillä mielenterveysongelmia. Ihan mukavat ja kivat, sekä rauhallisetkin kilahtaa ja tekee vaikka mitä....
Se ihan hyvä vaan ei saa edes mahdollisuutta, koska naiset eivät tunne myyttistä kipinää näitä miehiä kohtaan.
Anonyymi kirjoitti:
Se ihan hyvä vaan ei saa edes mahdollisuutta, koska naiset eivät tunne myyttistä kipinää näitä miehiä kohtaan.
No toisaalta siinä voisi olla myös kasvamisenkin mahdollisuus....
Mutta jos vaan noikin kaverit, mitkä ovat ujoja, eivätkä usko itseensä jne. kävisivät rupattelemassa jossain terapiassa vaikka asiasta....ottasivat jotain seksuaaliterapioita ja oikeasti lähtisivät kohden ongelmaa, voisi se elämä muuttua muutenkin, kuin vaan, että se kumppani voisi löytyä...
Jotenkin sitä ajatellaan niin jäykästi tätäkin hommaa...ei se ole niin, ettei niitä mielensolmuja moni auttaisi avaamaan, mutta itse pitäisi haluta apua....
- Anonyymi
Jos ottaa päähän, eli on päänsärky: mene höpöttämään apteekki-tytöille: että päätä särkee koska on liikaa vitamiineja elimistössä, tarvitsisin sellaisia -vitamiineja, jotka poistaisivat vitamiineja elimistöstä, onko sellaisia pillereitä?
- Anonyymi
Oot vissiin ylpeä itsestäsi kun olet keksinyt "hauskan" jutun mitä nyt sitten yrität tänne viljellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot vissiin ylpeä itsestäsi kun olet keksinyt "hauskan" jutun mitä nyt sitten yrität tänne viljellä?
Kuka kertoi minkä kerro?
- Anonyymi
Keneltä se on pois, jos joku nainen tienaa elantonsa ja hoitaa omat asiansa? Ei miestenkään ole pakko ottaa vaimoa ja perustaa perhettä. Jokainen tekee omat valintansa elämän käänteissä.
- Anonyymi
Onko se sitten muille naisille oikein että heruttelemalla, osaamatta mitään sen kummemmin, tienaa ja pärjää paremmin kuin muuten? Aivan yhtä lailla se vaikuttaa rumempien naisten elämään.
Eikä perheen perustaminen miehelle ole valinta, koska suuri osa miehistä ei sellaista valintaa pääse tekemään.
Kyllä kieltämättä toisinaan. Esimerkiksi kun olin parisuhteessa ja ulkona rasahti jokin johon kumppani heräsi niin ihan varmasti minut piti herättää ja lähettää katsomaan. Ehkä olin vähän vanhanaikainen kun sitten itse lähdin tarkistamaan; takaisin tulessa toinen oli jo unessa.
Toki sitten taas joskus on mukavaa kun naisilla on helppoa. Töissä juuri muutin kuormalavahyllyjen korkeuksia siten että nostelu on ergonomisempaa. Ei varmaan yllätys että se fyysinen työ jäi minulle mutta jos siitä nyt pidemmäksi aikaa oli iloa naisille niin aina parempi.- Anonyymi
EI.
Ongelma on vain se että niiden SOPIVIEN, VAPAIDEN ja KIINNOSTAVIEN naisten määrä Suomessa on tuota myöten JÄRJETTÖMÄN VÄHÄINEN.
Sen lisäksi tietysti naisen pitäisi olla kiinnostunut vielä minusta.
Sivusta tulee vain seurattua kun samaan aikaan naisilla on KAIKKI VALTA parisuhdemarkkinoilla ja heidän kritiikkinsä kohdistuu siihen kun he eivät SAA VIELÄ ENEMMÄN JA VIELÄ PAREMPIA tai jo pelkästään siihen että joku uskaltaa käyttää sanaa "parisuhdemarkkinat".
Hämmentävintä lienee kuitenkin näiden hipsteri-yritän-olla-epätoivoisesti-maskuliininen-parta CUCKIEN mielestä tilanne on jotenkin "OK". :D
Vaikka jokainen tietää että he tyytyvät itse siihen mitä sattuvat saamaan eli monien miesten ylijäämänaiset sekä kymmenien miesten jälkiliukkaat.
Jotenkin NOLOA.
Enemmän VITUTTAA se miten typeriä se naisista tekee ja miten FIKSUJA naisia on niin VÄHÄN.- Anonyymi
Hyvin sanottu! Itseäni myös ihmetyttää suunnattomasti tuo tyhmien naisten lisääntyvä määrä, tuntuu olevan nykyään ihan liikaa vaadittu naiselta edes alkeellisinta älykkyyttä. Pelottavinta on että näitä ajatustasoltaan vasemman jalan saappaita on vaikka missä vastuullisissa duuneissa, koulut on käyty ja luettu mutta minkäänlaista omaa käsityskykyä yhtään mistään ei ole. ÄO lienee siellä 70 pinnan tasolla vaikka olisi kuinka korkekoulutetuja tohtoreita, käsittämätöntä.
- Anonyymi
Pitäixiköhön xyögty joku puoliks pillerri, sellainen tulehduskipu-lääke tabletin puolikaskin, voisi autaa no en syö.
- Anonyymi
Kyllä mua ottaa naisena päähän kun ei ole naisilla helppoa, ei sen helpompaa kuin miehilläkään.
Ei naisen tarvitse ottaa miestä, miksi miehen sitten tarvitsisi ottaa nainen. Se taitaa olla ihan omavalintainen asia miten haluaa elää, itsekseen vai toisen kanssa. Perustaa perheen tai ei.
Tottakai on asioita jotka ovat naisille helpompia kuin miehille ja päinvastoin.
Ei vaan voi sanoa kummalla olisi helpompaa.
Kait se on pitkälle kiinni myös siitä tekeekö asioista vaikeita vai ei.
Nykyelämässä kyllä vaaditaan aikalailla yhtä paljon niin miehiltä kuin naisilta. Ehkä hieman erilaisia juttuja mutta kuitenkin. Ei voi väittää että joiltain ei vaadita mitään.- Anonyymi
Naiselle se perustaako perheen vaiko ei on valinta, miehelle taas ei koska moni ei sellaista valintaa saa koskaan eteensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselle se perustaako perheen vaiko ei on valinta, miehelle taas ei koska moni ei sellaista valintaa saa koskaan eteensä.
Naisille äpärän pyöräyttäminen on myös taloudellinen turvaverkko, jollaista miehillä ei ole. Ja näitä kyseistä turvaverkkoa hyväksi käyttäviä naisiahan sitten riittää, lähiöt täynnä isättömiä kersoja eikä sitä isää koskaan ollut tarkoituskaan ottaa mukaa perheeseen vaikka kuinka olisi tahtonut.
- Anonyymi
Hei, Jpp: eikös tänään tule FOX-kanavalla taas maailmojen sota uusio jakso.
- Anonyymi
En usko että naisilla on helppoa. Naisilla on vaikeampaa miehen kanssa jonka kanssa seurustelevat. Se näkyy rahattomuutena, velkoina, riitoina ja ymmärrättömyytenä elämään kun valitsi paskan miehen. Elämä on valintoja, pitääkö ottaa mies joka on komea mutta ei tiedä parisuhteesta ja yhdessä elämisestä yhtään mitään.
- Anonyymi
Omituista jos ämmä laittaa velkansakin miehen piikkiin... Ja toki huonojen miesvalintoje takia syyllistetään sitten kaikki miehet, typillistä akoille. Suorastaan kiljuen otetaan joku mahdollisimman huono mies, koska minkäs akka luonteelleen mahtaa "jännämiesten" suhteen.
- Anonyymi
Mitäköhän helvettiä sinäkään tiedät muiden elämän helppoudesta? Se että nainen saa vihdoinkin päättää omasta elämästään on helppoutta? Imbesillit äijän rutjakkeet,jos lopettaisitte niiden tissiheruttelijoiden kuolaamisen ja peukuttamisen ei siitäkään olisi enää mitään hyötyä joten syyttäkää vain "veljiänne"
- Anonyymi
No esim. Iäskit ämmät ei tosin saa miestä vaikka kuinka tahtoisivat, ja niitähän nykyään riittää. Normaali terve ja hoikka nainen alkaa olemaan harvinaisuus, ja sitten niistä Iäskeistä tulee tuollaisia katkeria akkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No esim. Iäskit ämmät ei tosin saa miestä vaikka kuinka tahtoisivat, ja niitähän nykyään riittää. Normaali terve ja hoikka nainen alkaa olemaan harvinaisuus, ja sitten niistä Iäskeistä tulee tuollaisia katkeria akkoja.
Sä voit tunkea ne katkerat sinne persukseesi. Millä helkkarin kyvyllä SINÄ näen kenellä on helppoa? Se mua niin kuin tässä kiinnostaa..
Läskejä miehiä on tuplasti enemmän ja niillä(kin) tuntuu menevän ihan hyvin,nainenkin löytyy..Mikä on sinun tekosyysi sille että kitiset katkerana palstalla syyttäen naisia kaikesta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä voit tunkea ne katkerat sinne persukseesi. Millä helkkarin kyvyllä SINÄ näen kenellä on helppoa? Se mua niin kuin tässä kiinnostaa..
Läskejä miehiä on tuplasti enemmän ja niillä(kin) tuntuu menevän ihan hyvin,nainenkin löytyy..Mikä on sinun tekosyysi sille että kitiset katkerana palstalla syyttäen naisia kaikesta?Buahhahahahaaa:)) Itkettääkö ihraperää?
- Anonyymi
Ja mihin se päättäminen on johtanut, ihmisten yksinäisyyteen, hajonneisiin perheisiin ja yksinhuoltajiin, lapsilisillä yms. tuilla elämiseen, syntyvyyden vähenemiseen, läskistymiseen yms..
- Anonyymi
kaikki palstavajakit taas kimpussa,eiköhän se riitä tälle yölle :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaikki palstavajakit taas kimpussa,eiköhän se riitä tälle yölle :)
Hienosti lähtee taas palstatrollille osoitetut vastaukset. Voisiko tuolle naisvihatrolli-modelle tehdä jotain,vaikka poistaa/blokata hänet??
- Anonyymi
Miksi ottaisi päähän? Tuohan juuri on tehnyt naisista sairaita, enkä itse koske akkoihin (ainakaan kotimaisiin) enää pitkällä tikullakaan ellei nyt joku ihan poikkeustapaus vielä eteen tule. Onneksi sentään jokunen pitkä suhde tuli koettua ennen akkojen mielen lopullista pilaamista, niin se on nyt nähty ja loppuelämäni pärjään hyvin ilmankin, jopa erittäin hyvin.
- Anonyymi
nyt ei enää ota paljon päähän enää, nenät ja jne. nuhat kuivaneet vilustumisesta, minimaalista päänsärkyä ja silmien kirvelyä enää jäljellä.... normaali vilustuminen joli joo., tai niin no normaalia vähän ikävämpi, mutta noniin.
- Anonyymi
Jaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804