Ei kait se tullut kenellekkään yllätyksenä mikä merkki siellä ykkösenä taas on.
https://www.consumerreports.org/car-reliability-owner-satisfaction/who-makes-the-most-reliable-cars/
Luotettavimmat autot
67
2776
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ainakaan IS:n osalta näytä huonolta, vaikka itsellä siinä onkin hieman moittimista (rengas puhki kesällä).
- Anonyymi
Taitaa olla tyyppivika, kun minullakin puhkes syksyllä. Oliko vasen taka?
- Anonyymi
Oli muuten loistava tuo rengaspaineen valvonta: Auto käyntiin > valo palaa mittaristossa > kierros auton ympäri ja rengas täyteen > valo ei pala mittaristossa > auto korjaamolle, tulppa reikään ja maksoi kympin eikä mitään valon kuittaamista tarvittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla tyyppivika, kun minullakin puhkes syksyllä. Oliko vasen taka?
Oikea etu. Oikein luotettavassa autossa tietenkin kuuluisi olla puhkeamattomat renkaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea etu. Oikein luotettavassa autossa tietenkin kuuluisi olla puhkeamattomat renkaat.
Ei näy lista enää jostain syystä tuolla aloittajan linkkaamalla sivulla, mutta Lexus siellä on paras ja Lexuksen paras mallisarja on IS.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli muuten loistava tuo rengaspaineen valvonta: Auto käyntiin > valo palaa mittaristossa > kierros auton ympäri ja rengas täyteen > valo ei pala mittaristossa > auto korjaamolle, tulppa reikään ja maksoi kympin eikä mitään valon kuittaamista tarvittu.
Tulppa reiässä ei lopulta kuitenkaan paikannut vuotoa kokonaan, vaan ilmaa sai välillä lisäillä, kun merkkivalo syttyi palamaan. Kokonaan vuodosta pääsi vasta keväällä uusilla renkailla.
- Anonyymi
Joo, mut aina Audii, Mersuu, Bemarii, Opelii, Volkkarii.
- Anonyymi
Harmittava nuo "menestys listat" kun kalusto on ihan muuta kuin Euroopassa.
Ei sulla olis Afrikan listaa tallessa??
Hienoa kun sullekin löytyy mieleisiä listoja, kuten meille muillekin.- Anonyymi
Ei muuta kun laita linkkiä sinun mieleisestä listasta, otetaan se vastaan. Lexus varmaan löytyy sillä listalla häntäpäässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta kun laita linkkiä sinun mieleisestä listasta, otetaan se vastaan. Lexus varmaan löytyy sillä listalla häntäpäässä.
Briteiltä tuli keväällä lista jossa Toyota on sijalla 19.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Briteiltä tuli keväällä lista jossa Toyota on sijalla 19.
Laita nyt hyvä mies/nainen linkkiä listasta missä Lexus on tuossa listassa.
- Anonyymi
Saksalaisautojen omistajillekin löytyy menestyslistoja pilvin pimein, joten SIITÄ VAAN!!!
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Onhan tämä nyt yllättävää, kun tavallisesti Lexus on ollut yksi vikakaisimmista automerkeistä kautta aikoihin.
- Anonyymi
Ei ihmekään, että Lexukset ovat luotettavia autoja. Koska valmistaja ei revi moottoreista irti aivan kaikkia litratehoja. Lisäksi autoihin ei tehdä kerralla liian paljon muutoksia silloin jos löytyy jo valmiiksi luotettavaa tekniikkaa. Vaan ne uudet tekniikat esim. moottori, vaihteisto, kori yms. testataan kunnolla ennen kuin niitä ruvetaan yleisesti myymään ihmisille.
https://www.youtube.com/watch?v=0R8x0aYaZx0- Anonyymi
Tuli vaan panosti mieleen se Leku jonka katto irtoaa hitsauksistaan ja on siinä samalla uittanut vettä elektroniikkaan ja näitä autoja on ollut paljon.
Että on sitä laatua niin monenlaista. - Anonyymi
Niin ja samoja koneita on jonkun verran muissakin japskeissa, sitten hyvää kehitetään lisää kun puutteita ilmenee. Näin syntyy hyvä kone joka kestää.
- Anonyymi
Kiinteistöhuotoyhtiön poraruuvinarkkaritko asialla? Väärän firman auto?
- Anonyymi
140tkm lexuksella menty ilman mitään vikaa.
Eihän tuo paljon vielä ole mutta kuitenkin.- Anonyymi
Lexuksessa on vaan laatu aivan huippua ja eivät jäljittele muita merkkejä muotoilussa. Itsellä on uusi CT ja on paras auto mitä on mulla koskaan ollut. Audi A3 ja VW Passat, jotka meillä myös oli, niin eivät yllä lähellekkään Lexuksen tasolle, vaan tuntuvat Lexukseen nähden ihan traktoreolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lexuksessa on vaan laatu aivan huippua ja eivät jäljittele muita merkkejä muotoilussa. Itsellä on uusi CT ja on paras auto mitä on mulla koskaan ollut. Audi A3 ja VW Passat, jotka meillä myös oli, niin eivät yllä lähellekkään Lexuksen tasolle, vaan tuntuvat Lexukseen nähden ihan traktoreolta.
A6 ja passatti ollut myös ja ei tule ikävä niitä.kyllä tuo GS on sitten miellyttävä ajaa.
- Anonyymi
RX400h murheenkryynistä huolimatta kaikista paras merkki! Tarkoittaa sitä, että muiden mallien on oltava lähes käsittämättömän hyviä. Vastaa sitä, että olympia 4x100m viestin yhden osuuden köpöttelisi vanha eläkeläismummo ja joukkue silti voittaisi kultaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RX400h murheenkryynistä huolimatta kaikista paras merkki! Tarkoittaa sitä, että muiden mallien on oltava lähes käsittämättömän hyviä. Vastaa sitä, että olympia 4x100m viestin yhden osuuden köpöttelisi vanha eläkeläismummo ja joukkue silti voittaisi kultaa!
Hehee, kalliimpi Toyota, ei muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehee, kalliimpi Toyota, ei muuta.
Katkeran Audistin avautuminen. Kateellinen kaikille, koska muut ovat parempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkeran Audistin avautuminen. Kateellinen kaikille, koska muut ovat parempia.
Väärin, ei kun nauran Toyotauskovaiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin, ei kun nauran Toyotauskovaiselle.
Seli seli, turha selitellä kade.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehee, kalliimpi Toyota, ei muuta.
Hehee, Audimies sanoi mulle, että sun Lexus on pelkkä Toyota, johon minä sanoin että Audis on sitten pelkkä paska. En ole nähnut niin punaista naamaa kelllään ja vielä koko huoltoasemalla kahvitellut porukka räjähti huutonauruun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkeran Audistin avautuminen. Kateellinen kaikille, koska muut ovat parempia.
Ei Audistin vaan Opelistin. Pentin suunta aina vaan alaspäin.
- Anonyymi
Kiva on kun on ykkösenä. Lohduttaako paljonkin, kun Lekan arvo putoaa kuin kivi ?
- Anonyymi
Lexus on vaan luotettavin ja erittäin arvostettu merkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lexus on vaan luotettavin ja erittäin arvostettu merkki.
Lelukseja ostetaan pari sataa per vuosi Suomessa. Alfan rinnalla merkki joka menettää arvonsa kaikkein nopeimmin. Arvostusta ehkä riittää mutta useimpien äly estää ostamasta tuollaista ylihintaista kikotinta.
Ne jotka ostavat ovat kohtalonsa ansainneet. Lexuksen hinta ostettaessa, tojon hinta vaihdossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lelukseja ostetaan pari sataa per vuosi Suomessa. Alfan rinnalla merkki joka menettää arvonsa kaikkein nopeimmin. Arvostusta ehkä riittää mutta useimpien äly estää ostamasta tuollaista ylihintaista kikotinta.
Ne jotka ostavat ovat kohtalonsa ansainneet. Lexuksen hinta ostettaessa, tojon hinta vaihdossa.Miksi auton arvon tippuminen pitäisi kiinnostaa autoa ostaessa.
Ei minulla ainakaa se käy mielessäkää.
Auton ostan sellaisen mikä miellyttää ulkonäöllisesti ja sopii muutenkin omaan kroppaan hyvin ja vakaa menijä tienpäällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi auton arvon tippuminen pitäisi kiinnostaa autoa ostaessa.
Ei minulla ainakaa se käy mielessäkää.
Auton ostan sellaisen mikä miellyttää ulkonäöllisesti ja sopii muutenkin omaan kroppaan hyvin ja vakaa menijä tienpäällä.No sen kun ostelet. Eihän se minun rahoistani pois ole!
- Anonyymi
Lusmu lesbo llexuux ovi putos ajaessa kaatopaikalle sarana ruostunu puhki
- Anonyymi
"Miksi auton arvon tippuminen pitäisi kiinnostaa autoa ostaessa."
Ei sen tarvitse kiinnostaa. Jokainen Leluxin ostaja on näitä joille ei jälleenmyyntiarvo ei merkkaa mitään tai eivät ymmärrä mihin päänsä laittavat. Jokatapauksessa takkiin tulee ja rumasti.- Anonyymi
Montako Lexusta olet ostanut ja myynyt? Minä olen ostanut yhden ja tässä syksyllä kun autonvaihto tuli ajankohtaiseksi, kun tuli tarve farmarille niin tuli muutamiin merkkeihin vaihtotarjousta kysyttyä.
Kovin tuntui olevan haluttu 2 vuotta vähän ajettu IS:ssä, Veholla, Biliassa ja Laakkosella. Enemmän kuin tyytyväinen mitä vaihtohyvitys olisi ollut hybridi C mersuun, Bemariin ja Volvoon.
No lopulta päätin jäädä odottelemaan kun vuoden sisällä Lexus NX ladattava versio varmaan näkee päivän valon.
Sen verran on Lexuksen laatu vakuuttanut muutaman euromerkin jälkeen, että vaikea on muuhun merkkiin vaihtaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako Lexusta olet ostanut ja myynyt? Minä olen ostanut yhden ja tässä syksyllä kun autonvaihto tuli ajankohtaiseksi, kun tuli tarve farmarille niin tuli muutamiin merkkeihin vaihtotarjousta kysyttyä.
Kovin tuntui olevan haluttu 2 vuotta vähän ajettu IS:ssä, Veholla, Biliassa ja Laakkosella. Enemmän kuin tyytyväinen mitä vaihtohyvitys olisi ollut hybridi C mersuun, Bemariin ja Volvoon.
No lopulta päätin jäädä odottelemaan kun vuoden sisällä Lexus NX ladattava versio varmaan näkee päivän valon.
Sen verran on Lexuksen laatu vakuuttanut muutaman euromerkin jälkeen, että vaikea on muuhun merkkiin vaihtaa.Kun ostaa harvinaisen merkin, saa varautua aina jonkinlaiseen hankaluuteen. Mutta Lexus, vaikka onkin harvinainen, niin kaikki on viimeisen päälle. Määräaikaishuoltoon sen voi viedä sinne, minne Toyotankin, mutta sen lisäksi Lexuksen omaan huoltoon, eli huollot on jopa paremmalla tolalla, kuin Suomen yleisimmässä automerkissä. Ainut huono asia mihin olen törmännyt, on suuri ero eri vakuutusyhtiöiden hinnoissa verrattuna yleisiin merkkeihin. IS 300h liikennevak. täyskasko hinnat vaihtelivat 524,88 - yli 800 tai jopa enempään vuodessa vakuutusyhtiöstä riippuen täysillä bonuksilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ostaa harvinaisen merkin, saa varautua aina jonkinlaiseen hankaluuteen. Mutta Lexus, vaikka onkin harvinainen, niin kaikki on viimeisen päälle. Määräaikaishuoltoon sen voi viedä sinne, minne Toyotankin, mutta sen lisäksi Lexuksen omaan huoltoon, eli huollot on jopa paremmalla tolalla, kuin Suomen yleisimmässä automerkissä. Ainut huono asia mihin olen törmännyt, on suuri ero eri vakuutusyhtiöiden hinnoissa verrattuna yleisiin merkkeihin. IS 300h liikennevak. täyskasko hinnat vaihtelivat 524,88 - yli 800 tai jopa enempään vuodessa vakuutusyhtiöstä riippuen täysillä bonuksilla.
Eikö ole selvää että se kalliimpi Toyota voidaan huoltaa Toyotan huollossa, voihan kiesus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako Lexusta olet ostanut ja myynyt? Minä olen ostanut yhden ja tässä syksyllä kun autonvaihto tuli ajankohtaiseksi, kun tuli tarve farmarille niin tuli muutamiin merkkeihin vaihtotarjousta kysyttyä.
Kovin tuntui olevan haluttu 2 vuotta vähän ajettu IS:ssä, Veholla, Biliassa ja Laakkosella. Enemmän kuin tyytyväinen mitä vaihtohyvitys olisi ollut hybridi C mersuun, Bemariin ja Volvoon.
No lopulta päätin jäädä odottelemaan kun vuoden sisällä Lexus NX ladattava versio varmaan näkee päivän valon.
Sen verran on Lexuksen laatu vakuuttanut muutaman euromerkin jälkeen, että vaikea on muuhun merkkiin vaihtaa.2 vuotta uusi ajossa ja olet tyytyväinen luotettavuuteen, ihan mahtavaa. Keksi jotain parempaa vitsiä jos luulet että provosi toimii paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2 vuotta uusi ajossa ja olet tyytyväinen luotettavuuteen, ihan mahtavaa. Keksi jotain parempaa vitsiä jos luulet että provosi toimii paremmin.
Näin se menee, edelliset uudet 3 Mersua ja yksi Audi kävivät useita kertoja korjauksissa takuun aikana. Viimeisimpään W205 mersuun vaihdettiin mm. uusi perä 7000 kilometrin kohdalla. Audiin vaihdettiin mm. ahtopaineen säädintä ja ilmastointilaitetta, toisessa mersussa sähkövikoja joita ei saatu korjattua, eli vaihtoon ennen takuun loppumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ole selvää että se kalliimpi Toyota voidaan huoltaa Toyotan huollossa, voihan kiesus.
Ei todellakaan ole selvää, että harvinaisen automerkin voi viedä omaan- tai lähikaupunkiin huoltoon - pahimmillaan pitää auto viedä ulkomaille.
- Anonyymi
Tähän on taas pakko pitkästä aikaa puuttua. Minulla on ollut käytettynä ostamani Lexus jo 7 vuotta ilman mainittavia ongelmia. Korjauskulut muutamia satasia koko ajalta (takaiskunvaimentimet alkoivat kolahdella, teho tallella). Saisin itse hakemastani autosta nyt myydessäni vieläkin omani pois, vero mukaanlukien. Takkiin ei tulisi ainakaan nyt auton myydessäni lainkaan, kun katselen vastaavien pyyntihintoja. Onneksi myyntiä tai vaihtoa ei tarvitse edes ajatella vielä moneen vuoteen. Jos auton mahdollisimman pieni arvonlasku monen muun taloudellisen toimeliaisuuden ohella ei kiinnostaisi, en olisi tässä nykyisessä taloudellisessa tilanteessa. Toisaalta luonto ei antaisi periksi ostaa uutta minkäänmerkkistä autoa uutena koska haluan että joku muu ajaa ne kalleimmat 50-100tkm ensin pois muutamassa vuodessa jolloin sekin raha säästyy tuottavampaan sijoitustoimintaan.
Terveisin vanha nimimerkki GS450h rules.
- Anonyymi
tossa on nyt vaan sellainen haitta. yhden ammattigollegan leksu kolaroitiin ja piti tilata uusi koelauta lauenneiden tyynyjen takia. kolme kuukautta odoteltiin ei tullut. piti lennosta ostaa toinen uusi auto että pääsee takaisin kentälle töihin. Ja arvatkaa oliko leksu. Esim volvoon ja mersuun tulee lentorahtina vaikka mikä osa seuraavana päivänä.Huolto noihin idän ihmeisiin on tosipaikan tullessa olematonta. Öljyt ja polttimot kyllä vaihtuu mut kun se ei oikeen riitä. 42 vuotta taksarina ja 18 uutta autoa pehmittäneenä olen tullut oppineeksi että volvo ja mersu on kunnon työkaluja ja niissä jaksaa.
- Anonyymi
Tunnen vuosien varrelta useita kolarointeja, joissa turvatyynyt on lauenneet. Yhteistä kaikille on, että auto on mennyt lunastukseen, vaikka kolarivauriot ovat päällepäin olleet yllättävän vähäisiäkin. Tuo on eka kerta kun kuulen, ettei autoa ole lunastettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen vuosien varrelta useita kolarointeja, joissa turvatyynyt on lauenneet. Yhteistä kaikille on, että auto on mennyt lunastukseen, vaikka kolarivauriot ovat päällepäin olleet yllättävän vähäisiäkin. Tuo on eka kerta kun kuulen, ettei autoa ole lunastettu.
Mikähän lekassa on vikana kun ei mene lunastukseen kuten MB tai Buimuri? Miksi Leka kannattaa korjata pusun jälkeen mutta Saksalaista ei?
- Anonyymi
Vai ei koelauta tullut. Olisikohan vika ollut tilaajassa tai koko jutt pelkkää valetta. Tilasin jenkeistä omaan GS 06 malliin koelaudan osia ja tuli parissaviikossa, olisi samassa ajassa saanut muuten koko koelaudan, että se siitä saatavuudesta. Jouduin tilailemaan niitä osia koska joku teki ilkivaltaa rikkoen sivulasin ja päätti purkaa touhukkuutensa juurikin koelautaan prkl.
- Anonyymi
Eiks toi Lexus ole se merkki jossa kattokin irtoaa kun huono hitsaus pettää ja saumat uittaa vettä elektoniikkaan?
- Anonyymi
Kolariauto kyseessä ja todennäköisesti sauma avautunut siinä, niin on käynyt monen muunkin merkin kohdalla. Itse laittanut yhden Lexuken korisauman kuntoon, oli n. sentin halkeama ja korisaumaliimalla talttui. RX joka mulla oli, ei korjauksen jälkeen vuotanut siitä saumasta enää. Minunkin auto oli kolaroitu kylkeen ja sauma siitä vaurioitunut. Kattelin netistä ulkomaan sivuja ja siellä oli juttua, että joissain lekoissa oli takana lampun kannat vuotaneet vettä nähtävästi pesun yhteydessä, ilmeisesti lampunkannasta oli tiiviste vuotanut tai puuttui kokonaan. Aikoinaan kyselin tosta sauman aukeamisesta muilta RX omistajilta ja kellään ei ollut kyseistä ongelmaa, eli ei yleinen vika. Tietysti etenkin saksalaisten autojen omistajat vaahtoavat kaikesta vähäpätöisistäkin ongelmista etenkin japsimerkeissä, mutta pitää muistaa että jokaisessa merkissä on ongelmansa ja jos on kulkupeliinsä tyytyväinen, niin eipähän sen luulisi muille kuuluvan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolariauto kyseessä ja todennäköisesti sauma avautunut siinä, niin on käynyt monen muunkin merkin kohdalla. Itse laittanut yhden Lexuken korisauman kuntoon, oli n. sentin halkeama ja korisaumaliimalla talttui. RX joka mulla oli, ei korjauksen jälkeen vuotanut siitä saumasta enää. Minunkin auto oli kolaroitu kylkeen ja sauma siitä vaurioitunut. Kattelin netistä ulkomaan sivuja ja siellä oli juttua, että joissain lekoissa oli takana lampun kannat vuotaneet vettä nähtävästi pesun yhteydessä, ilmeisesti lampunkannasta oli tiiviste vuotanut tai puuttui kokonaan. Aikoinaan kyselin tosta sauman aukeamisesta muilta RX omistajilta ja kellään ei ollut kyseistä ongelmaa, eli ei yleinen vika. Tietysti etenkin saksalaisten autojen omistajat vaahtoavat kaikesta vähäpätöisistäkin ongelmista etenkin japsimerkeissä, mutta pitää muistaa että jokaisessa merkissä on ongelmansa ja jos on kulkupeliinsä tyytyväinen, niin eipähän sen luulisi muille kuuluvan.
Kun RX kori antaa kattosaumasta periksi, niin se on aina kolariauto? Miksi niillä RX:llä ajetaan lähes kaikilla kolari? Mitkä monet muut autot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun RX kori antaa kattosaumasta periksi, niin se on aina kolariauto? Miksi niillä RX:llä ajetaan lähes kaikilla kolari? Mitkä monet muut autot?
Ei ole noissa RX malleissa ainakaan mulla ollut noita katonvuoto ja saumavikoja. Yhden tiedän jossa peräkolarin jälkeen oli luukunsaranan luokse tullut repeämä, mutta ei korjauksen jälkeen vuotanut. Itsellä kolmesta kokemusta ja ei todellakaan mikään tyyppivika, kateelliset vaan nillittää ja eivät tunnusta omien sätöksiensä vikoja. Lexuksella on muuten varmaan maailman tarkimpiin kuuluva laaduntarkkailu ja mitään sätöksiä ei todellakaan pääse läpi. Jos lähdetään vikoja etsimään autoista, niin kyllä Lexus on vähävikaisimmasta päästä.
- Anonyymi
Lexusta ei hylätty lainkaan katsastuksissa tämän uutisen mukaan. Todistaa Lexuksien hyvän luotettavuuden olevan totta.
https://autotoday.fi/yhden-automerkin-katsastuksen-hylkaysprosentti-oli-00-vuonna-2016-kayttoonotetuista-autoista/?fbclid=IwAR3zK7xBpsGqMYvs9v8VIKUEKyaxIJALLiou7QUq5owPEPmiFrqxcvWn6N4- Anonyymi
LEXUS ON LUXUS
Kyllä minua vapisutti ja hikoilutti kun uutisen luin. Ei auttanut vaikka kuinka koetin solvata Leluxia iltapäivälehden keskustelussa. Saman tein uuden Corollan koeajon yhteydessä ja nolasin itseni siinäkin.
- Anonyymi
No eipä tuo katsastus tilasto kerro kuin sen, että omistaja on panostanut katsastushuoltoon/korjauksiin ennen h-hetkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä tuo katsastus tilasto kerro kuin sen, että omistaja on panostanut katsastushuoltoon/korjauksiin ennen h-hetkeä.
Älä viitti, muun merkkisetkö eivät käy huollossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitti, muun merkkisetkö eivät käy huollossa?
Lexus on kestävyydeltään ja laadultaan ehdotonta huippua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lexus on kestävyydeltään ja laadultaan ehdotonta huippua.
"No eipä tuo katsastus tilasto kerro kuin sen, että omistaja on panostanut katsastushuoltoon/korjauksiin ennen h-hetkeä."
Linkki saattaisi tehdä sinustakin vähemmän trollin. Vai oletko vaan joku räksyttävä luuseri? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"No eipä tuo katsastus tilasto kerro kuin sen, että omistaja on panostanut katsastushuoltoon/korjauksiin ennen h-hetkeä."
Linkki saattaisi tehdä sinustakin vähemmän trollin. Vai oletko vaan joku räksyttävä luuseri?No sen ainakin tiedän että Saksalaiset autot ovat vähänväliä siellä pajalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sen ainakin tiedän että Saksalaiset autot ovat vähänväliä siellä pajalla.
Juttelin tossa tutun katsastus inssin kanssa autojen kestävyydestä ja hän sanoi suoraan että saksalaiset autot ovat kaikkein huonoimpia. Ranskalaiset ja USA autotkin ovat kuulemma parempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"No eipä tuo katsastus tilasto kerro kuin sen, että omistaja on panostanut katsastushuoltoon/korjauksiin ennen h-hetkeä."
Linkki saattaisi tehdä sinustakin vähemmän trollin. Vai oletko vaan joku räksyttävä luuseri?Saksalaisia korjataan eniten ennen katsastusta, silti kasuri hylkää jonkin vian takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saksalaisia korjataan eniten ennen katsastusta, silti kasuri hylkää jonkin vian takia.
Yksi Saksalainen preemium ollut ja siitä hajosi takuuaikana moottori ja muuta pikkuvikaa kokoajan. Ajoin sillä 50 tkm ja kun takuuaika alkoi päättyä, möin sen yksityiselle, kun liikkeeseen ei kelvannut kuin roimalla hinnanalennuksella. Nyt on Ranskalainen preemium ollut jo viitisen vuotta ja ei ole vikojen kanssa tarvinnut tuskailla. Saksalaiset ovat huonoimpia kestämään ja laatukin pelkkää silmänlumetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi Saksalainen preemium ollut ja siitä hajosi takuuaikana moottori ja muuta pikkuvikaa kokoajan. Ajoin sillä 50 tkm ja kun takuuaika alkoi päättyä, möin sen yksityiselle, kun liikkeeseen ei kelvannut kuin roimalla hinnanalennuksella. Nyt on Ranskalainen preemium ollut jo viitisen vuotta ja ei ole vikojen kanssa tarvinnut tuskailla. Saksalaiset ovat huonoimpia kestämään ja laatukin pelkkää silmänlumetta.
Kyllä Saksalaiset autot ovat nykyisin tekniikaltaan täyttä kuraa. Hankin aikoinaan BMW X5 katumaasturin ja kolmivuotiaassa autossa niin paljon vikaa, että pakko oli vaihtaa se pois. Bemulla oli ajettu vain 43 tkm ja ns. Suomiauto ja myyjä sanoi ettei parempaa autoa ole. Ainoat hyvätpuolet siinä oli suorituskyky ja sporttinen ajettavuus, mutta ne viat, niitä riitti aina ja ne maksoivat maltaita. Lexus Nx 300 h nyt meillä ja Bemaria ei kyllä ikävä ole, luxusta, laatua ja EI VIKOJA sitä Lexus tarjoaa ja nyt merkki ei enää vaihdu.
- Anonyymi
Lexus kestää ja huippulaatua
- Anonyymi
LEXUS ON LUXUS.
- Anonyymi
0-tulos koko mallistolle:
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/japanilaisten-ylivoimaa-kolmivuotiaissa-traficom-katsastusraportti-2022/- Anonyymi
Ja taas parhaista parhain:
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/saab-9-5-kummittelee-menestyjissa-traficom-katsastusraportti-2022/
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 186309
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04671- 573400
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282917Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342622Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452430Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme242188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 381600
- 1931511