P234: Tulin äsken kotiin ja kaadoin kaatoryypyn

Kävin eilen lauantai-illalla treffeillä itseäni suunnilleen puolet vanhemman naisen kanssa. Siinä ikäluokassa on jos monenmoista tätiä, mutta tämä ei kyllä ollut suostunut ikääntymään. Pukeutui lähinnä pinkkiin ja mustaan, jutut olivat suunnilleen samalla aaltopituudella mun kanssa jne. Olen nähnyt rupsahtaneempia kolmekymppisiä.

Tapasimme baarissa joskus kuuden jälkeen ja istuimme iltaa noin 3,5h. Juttelimme paitsi vakavimmista asioista, flirttailimme, pussailimme, sain hänet välillä ihan totaalirepeämään kun näytin jotain Mentula-aiheisia meemejä jne. Nainen naureskeli että kylläpä drinkit menee päähän ja kummasteli mun viinapäätä. Sanoi että mä olen ollut koko ajan samanlainen. Tuona aikana join siis neljä 0,5 olutta, mutta hän ei tiennyt että olin bussimatkalla juonut neljä 0,33 olutta pohjille 😅

Kello oli noin 21:45 kun nainen sanoi että hän tähtää 22:05 lähtevään bussiin. Mä kysyin ihan suoraan, haluaako hän esitellä kotinsa ja nainen todennäköisesti tajusi mitä ajoin takaa kysymyksellä. Hän sanoi ettei mieluusti ota ekan tapaamisen perusteella ketään nukkumaan viereensä. Mä tulin asiassa vastaan ja sanoin että nyt kun on pikkujoulukausi niin yöbusseja menee paremmin ja nukun muutenkin paremmin omassa sängyssä. Tähän hän suostui.

Naisen luona ymmärrettävästi olimme aika läheisessä kontaktissa fyysisesti ja hän sanoi menevänsä pesulle ja toivoi samaa myös multa. Nainen tuli kuitenkin kylpytakki yllään makuuhuoneeseen ja sanoi että ehkä kuitenkin on vain parempi halailla. No, niin me teimme mutta hetken kuluttua hän muutti mielensä ja kävimme peseytymässä. Ja sitten olimme tositoimissa.

Myös ilman vaatteita nainen olisi hyvinkin voinut valehdella ikäänsä 10 vuotta nuoremmaksi ja olisi mennyt täydestä läpi. Meillä oli oikein kivaa, mutta tämä nainen, kuten itse asiassa kaikki 5 aiempaa naista kenen kanssa olen ollut, sanoi tismalleen saman että mä ylianalysoin asioita ja mun pitäisi olla rennompi. En tiedä mikä mun käyttäytymisessä makuuhuoneessa on sitten niin erikoista. Se oli tavallaan aika siisti hetki kun mä makasin selälläni, höpötin jotain omiani, nainen oli päälläni ja painoi suuni kiinni ja sanoi "shh" 🤭

En tässä vaiheessa tiedä mitään mihin tilanne etenee, mutta hyvänyön pusu oli kohtuu intohimoinen. Huomenna, tai siis myöhemmin tänään sunnuntaina selvinnee minkälaista viestiä pukkaa.

Enkä tiedä mitä mä olen aiemmin tehnyt väärin tai mitä teen nyt oikein, mutta kuudes nainen lokakuusta 2018 laskettuna. Ikähaarukassa 23-55 😮 Ehkä se että toisin kuin aiemmin, liikun enemmän sellasella all in -asenteella. Eli jos tulee pakit niin sitten tulee ja jos tulee kaato niin sitten tulee. Tiedostan sen että en tipu korkealta.

63

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Monenmoista tätiä jotka pukeutuvat pinkkiin ja mustaan.
      Ja leopardin väriset villahousut tietystikin jaloissa.

Mikä minua huvitti kun heräsin.... oli: nämä nyt tietysti huumekeisareiden etelä-amerikan seikkailut ja vaalit. Milloinkahan englantilaiset järjestävät uudet uudet vaalit jälleen EU:hun liittymisestä uusi kansanäänestys. Voisi olla jo 230. kerta tehdä uusia äänestyksiä brexitistä. Farssihan on koko juttu jo.

• Leopardi-huivi oli kyllä 😁 Ja loppuviikosta lähetti oma-aloitteisesti, mun mitenkään erikseen pyytämättä viime kesänä ottamansa kuvan kengistään ja jaloistaan. Siinä hänellä oli leopardi-leggingsit 😎

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Leopardi-huivi oli kyllä 😁 Ja loppuviikosta lähetti oma-aloitteisesti, mun mitenkään erikseen pyytämättä viime kesänä ottamansa kuvan kengistään ja jaloistaan. Siinä hänellä oli leopardi-leggingsit 😎

Leopardi-legginsit :;D ja Jaguaari villasukat sekä housut kaupanpäälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leopardi-legginsit :;D ja Jaguaari villasukat sekä housut kaupanpäälle.

Leopardi-huivi ja jaguar-legginsit.

• Anonyymi kirjoitti:

Leopardi-huivi ja jaguar-legginsit.

Joo, Jaguar-leggingsit mallia S-type 🤣 Ei sentään. Nainen oli melkein mun pituinen 😎

• Anonyymi

Kerroitko tädille mielikuvitusystävistäsi jormasta, bickystä ja kumppaneista?

• Anonyymi

Ja että ihailet huumerikollinen Nacci Tranbergiä?;)

• Anonyymi kirjoitti:

Ja että ihailet huumerikollinen Nacci Tranbergiä?;)

No mitään mielikuvitusystäviä mulla ei ole joten enpä sellaisia lähtenyt keksimäänkään.

Itse asiassa mainitsin kyllä jossain välissä että aion hankkia Naccin kirjan Suomen Etsityin, kun puhuimme lukemisesta. Enkä nyt tiedä ihailenko varsinaisesti Naccia, mutta tietyllä tapaa arvostan. Eikä sen pitäisi vaikuttaa mun ja tän naisen väleihin. Olisko jotain ilmasto-Gretaa pitänyt kertoa ihailevansa 🙄

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

No mitään mielikuvitusystäviä mulla ei ole joten enpä sellaisia lähtenyt keksimäänkään.

Itse asiassa mainitsin kyllä jossain välissä että aion hankkia Naccin kirjan Suomen Etsityin, kun puhuimme lukemisesta. Enkä nyt tiedä ihailenko varsinaisesti Naccia, mutta tietyllä tapaa arvostan. Eikä sen pitäisi vaikuttaa mun ja tän naisen väleihin. Olisko jotain ilmasto-Gretaa pitänyt kertoa ihailevansa 🙄

Teineille huumeita kaupittelevan sekasikiön ihaileminen sopii mainiosti persoonaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teineille huumeita kaupittelevan sekasikiön ihaileminen sopii mainiosti persoonaasi.

Oikeastihan Nacci on ihan pikkutekijä. Oikeat gangsterit tunnistaa siitä, että omistavat medioita, valtioiden hallituksia ja istuvat avainasemissa poliittisessa vallankäytössä. Kuten vaikkapa juutalaiset Boris Berezovski ja Vladimir Gusinski, joiden rinnalla Putinkin on pelkkä sätkyukko.

• Anonyymi

Tuo ohjelma kyllä ehkä kannattaa katsella: Selviytyjät Suomi, on aika hauskakin tuo.

• Anonyymi

Joskus voit tehdä niinkin että kaadat itsesi sänkyyn nukkumaan.

• Kiva kuulla että menee paremmin..

• Anonyymi

Ehkä peris rohkaistuu oikeiden ihmiskontaktien avulla viimein luopumaan ne ovat todellisia-mielikuvituskööristään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä peris rohkaistuu oikeiden ihmiskontaktien avulla viimein luopumaan ne ovat todellisia-mielikuvituskööristään.

Villahousu-ukko kuin voimitusjohtaja kuin pruse willis, villahousut jaloissa kuin legginsit aina ja iankaikkisesti Brucella, aamen ja iankaikkisesti hänellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan Periksellä ollut niitä oikeita ihmiskontakteja jo vuosien ajan, kun hän on tuntenut monta vuotta jo mm. Bicky Royal-miehen, Maken, Näädän Markun, Timpan perheen, Pääskyvuoren Jorman ja vaikka ketä palstalta tuttuja tyyppejä.

Eipä Periksellä edes ole mitään mielikuvitushahmoja, niin eipä sitä silloin ole mitään sellaista, mistä sitä pitäisi luopuakaan.

• Anonyymi

Tarviikste kaljaa että saatte seksiä. En ole koskaan juonut kaljaa ennen treffejä enkä juurikaan treffien aikana ellei nainen ole itse juonut mut olen kaatanut naisia. Joskus nainen kyllä ihmetellyt että miks en juo paljoo viinaa. Jos treffeille menee niin teen selväksi että seksin takia siellä oollaan ja nainen kyllä tietää sen.

• "...näytin jotain Mentula-aiheisia meemejä..."

Mentula on latinaa ja tyyliarvon mukainen paras käännös lienee kyrpä tai kulli. Tarkoititko tätä vai jotakin muuta?

Runoilija Catullus muuten nimitti eniten inhoamaansa miestä Mentulaksi. Oikeasti hänen nimensä oli Mamurra, joka oli mahdollista lukea saman runonmitan mukaisesti Mentulan tilalle.

Catullus käytti ehkä yhtäläistä runonmittaa peittääkseen ja paljastaakseen myös tyttöystävänsä Clodian henkilöllisyyden, joka erään teorian mukaan ei olisikaan ollut Clodiuksen sukua, vaan Juliuksen sukua, siis Julia.

• Bull Mentulaan liittyviä "grillattu rahka" ja "bulled nyhtörahka" yms. meemejä mitä netti on pullollaan.

Itse asiassa en tiennytkään hänen sukunimensä etymologiaa, aika paha 😂

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Bull Mentulaan liittyviä "grillattu rahka" ja "bulled nyhtörahka" yms. meemejä mitä netti on pullollaan.

Eikös bicky-hahmossasi ole jotain piirteitä mentulasta? Vaikka mies86:han alunperin sen hampurilaismainosvideon tänne palstalle postasi.

• peris234 kirjoitti:

Bull Mentulaan liittyviä "grillattu rahka" ja "bulled nyhtörahka" yms. meemejä mitä netti on pullollaan.

Nyt selvisi. En ole sattunut katsomaan ohjelmaa, jossa hän esiintyy, enkä ole lukenut häneen liittyviä meemejä. Kiitos vastauksesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikös bicky-hahmossasi ole jotain piirteitä mentulasta? Vaikka mies86:han alunperin sen hampurilaismainosvideon tänne palstalle postasi.

Enpä mä kyllä ole tosiaankaan mikään hahmo vaan Belgiasta kotoisin oleva turkulaistunut taksiyrittäjä.

Se oli kyllä melkoinen sattumusten soppa kun olin roinannut, vähän puuteroinut nenääkin, huuhdellut Xanorit alas kaljalla ja sitten hermostuin aivan totaalisesti pojalleni. Potkaisin häntä ihan hetken mielijohteesta ja ajattelin että se jotenkin muka helpottaa kun avautuu hollanniksi Janican läppärin web-kameralle. Mutta sehän olikin päällä ja päätyi jonnekin hänen vlogiin🙈 Belgialainen hampurilaisfirma innostui tuosta pätkästä niin että maksoi mulle hyvän korvauksen jos saavat käyttää sitä mainoksessaan 😀

• Anonyymi
        bicky_royal kirjoitti:

Enpä mä kyllä ole tosiaankaan mikään hahmo vaan Belgiasta kotoisin oleva turkulaistunut taksiyrittäjä.

Se oli kyllä melkoinen sattumusten soppa kun olin roinannut, vähän puuteroinut nenääkin, huuhdellut Xanorit alas kaljalla ja sitten hermostuin aivan totaalisesti pojalleni. Potkaisin häntä ihan hetken mielijohteesta ja ajattelin että se jotenkin muka helpottaa kun avautuu hollanniksi Janican läppärin web-kameralle. Mutta sehän olikin päällä ja päätyi jonnekin hänen vlogiin🙈 Belgialainen hampurilaisfirma innostui tuosta pätkästä niin että maksoi mulle hyvän korvauksen jos saavat käyttää sitä mainoksessaan 😀

Todellisuudessa Bicky Royal-yhtiö on maailmansivu käyttänyt raflaavia mainoksia. Tuo Omid Djalilin tähdittämä lapsenpotkumainos oli sitä sarjaa. Eikä ihan 2000-luvun alussa jolloin mainos on tehty, tiedetty vlogeista yhtään mitään eikä läppäreissä ollut kameroitakaan :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellisuudessa Bicky Royal-yhtiö on maailmansivu käyttänyt raflaavia mainoksia. Tuo Omid Djalilin tähdittämä lapsenpotkumainos oli sitä sarjaa. Eikä ihan 2000-luvun alussa jolloin mainos on tehty, tiedetty vlogeista yhtään mitään eikä läppäreissä ollut kameroitakaan :)

periksen yleinen tietämättömyys tuottaa hauskoja bugeja satuolentojen juttuihin;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tiennyt mies86 millaisen karhunpalveluksen teki palstalle kun postasi tänne bicky-hamppimainoksen.

• Anonyymi kirjoitti:

periksen yleinen tietämättömyys tuottaa hauskoja bugeja satuolentojen juttuihin;)

Ei kai tässä mistään Periksen "tietämättömyydestä" ole kyse, jos se Bicky Royal itse täällä kertoo joitakin asioita. Eli ei pitäisi Peris liittyä mitenkään niihin hänen sanomisiinsa. Että ei siis pitäisi mitään bugeja olla näissä jutuissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tiennyt mies86 millaisen karhunpalveluksen teki palstalle kun postasi tänne bicky-hamppimainoksen.

Minkä ihmeen palveluksen se Mies86 on tässä muka tehnyt? Ehkä hän nyt vaan sattui näkemään jossain sen Bicky Royal-miehen mainoksen ja sattui siitä palstalla kertomaan, kun eikös Mies86 ollut myös turkulaisia? Ehkä tätä palstaa luettua se Bickykin päätti alkaa tänne palstalle kirjoittelemaan, kun hänestä kerran oli täällä silloin jotain puhettakin:)

• Anonyymi

4/5. Suurenmoinen tarina. ☜(゚ヮ゚☜)

• Olin naiseen tänään yhteydessä ja kerroin että ainakin mulla oli mukavaa vaatteet yllä ja myös ilman niitä. Hän yhtyi (heh) tähän ja kehui mun ulkonäköä ja huumorintajuani. Kysyin että näemmekö joku kerta uudestaan, niin hän ei kieltäytynyt mutta ei uskaltanut luvata myöskään ajankohtaa johtuen erilaisista jutuista hänen elämässään mitä en nyt tässä lähde sen enempää avaamaan. Hän sanoi että pidetään yhteyttä ja eletään päivä kerrallaan ja laittoi hali-emojin 🤗.

Kokonaisuutena ilmeisen positiivinen fiilis jäi molemmille :)

• Aika yllätys, sillä en olisi uskonut sun olevan kiinnostunut ton ikäisistä naisista, kun etkös sä joskus pitänyt jopa neljäkymppisiä naisia liian vanhoina?

Mutta hyvä että sulla menee näköjään kaikin puolin hyvin elämässäsi, josta nämä palstan ätmit tietenkin ovat sitten suunnattoman kateellisia.

• DarkFear kirjoitti:

Aika yllätys, sillä en olisi uskonut sun olevan kiinnostunut ton ikäisistä naisista, kun etkös sä joskus pitänyt jopa neljäkymppisiä naisia liian vanhoina?

Mutta hyvä että sulla menee näköjään kaikin puolin hyvin elämässäsi, josta nämä palstan ätmit tietenkin ovat sitten suunnattoman kateellisia.

Aika yllätys itsellenikin, mutta kuten sanoinkin niin olen nähnyt pahemmin rupsahtaneita kolmekymppisiä naisia. Tollasta ei kovinkaan usein tapahdu, että tuon ikäinen h-vetin hyvännäköinen ja hauska nainen on kiinnostunut niin ajattelin että kokemus se on tämäkin.

Niin mä olen muuttanut ajattelutapaani aiempaan verrattuna ja se on tuonut tällaisia mahdollisuuksia. Se jos menee treffeille pessimistisellä asenteella että kaikki naiset ovat "pihtarihu**ia" tai se että yrittää koko ajan olla varovainen ja loukkaamatta ketään, heijastuu varmaan jotenkin siihen millaisen vaikutelman itsestään antaa.

• Anonyymi

Oliko se Arja?

• Anonyymi

7 mielisairauden mies...

• Anonyymi kirjoitti:

7 mielisairauden mies...

Tässä nähdään taas palstan ylläpidon moraali.

Täällä saa näköjään heittää aivan sairasta juttua täysin ulkopuolisten ihmisten nimillä ja jos mä kysyin tältä ätmiltä että oletko sairas, niin se viesti on sitten poistettu.

Jopa Naccilla on 100 kertaa parempi oikeudentaju ja moraali kuin moderaattoreilla.

• peris234 kirjoitti:

Tässä nähdään taas palstan ylläpidon moraali.

Täällä saa näköjään heittää aivan sairasta juttua täysin ulkopuolisten ihmisten nimillä ja jos mä kysyin tältä ätmiltä että oletko sairas, niin se viesti on sitten poistettu.

Jopa Naccilla on 100 kertaa parempi oikeudentaju ja moraali kuin moderaattoreilla.

Niin taitaa se tämän palstan ylläpitokin koostua jostain näistä incel-ätmeistä. Ainakin sellaisen vaikutelman tästä helposti saa, kun katsoo sitä, että mitä aiheita täältä sensuroidaan ja mitkä taas saavat tänne jäädä.

Nyt oli taas poistettu Bicky Royalin viime yönä aloittama asiallinen aloitus, jossa hän kertoi niiden taksiensa ajavan lakosta huolimatta ja Bicky myös kertoi tätä postilaisten lakkoa tukevansa. Sitten täällä kyllä samaan aikaan on moniakin näitä ätmien aloittamia keskusteluja, joissa suorastaan ihaillaan jotain viattomaan naiseen kohdistunutta henkirikosta. Todella sairasta suorastaan tällainen!

Tuntuu siltä, että tällä palstalla sitä sallitaan ilmeisesti vaan noiden naisvihasta kärsivien ätmien samat valitusvirret ja jopa väkivaltaan kannustavat kirjoitukset. Jostain syystä ne autoihin, työasioihin ja muihin normielämään liittyvät jutut tuntuvat sitten sen sijaan olevan ylläpidon mielestä niitä kirjoituksia, joita täältä kuuluu sensuroida.

• Anonyymi

Laittaisin tähän alapeukun jos olisi mahdollista.
      Vanhemmille kurpille ei tule tarjota tilaisuutta olla hypergamisia.
      Nainen tässä "voitti" kun sai nuorta miestä..

• Eiköhän tämä ollut ihan win-win tilanne. Ei mun tarvinnut "tyytyä" häneen. Oli myös erään 30-vuotiaan Tinder-naisen kanssa puhe josko näkisimme tänä viikonloppuna, mutta ihan itse siirsin sitä eteenpäin.

• Anonyymi

Tunnetko dark fearin. On palstan ainut menetetty tapaus joka ei saa naista.
      Mut tietty mukavaa että sait naista mut kannattaa nyt vähän katsoa ettet yli ikäisiä naisia ala jahtaamaan että pitää se vähän omaa ikääsi nuorempi olla.

• Sä kun et mua edes tunne, etkä näin ollen tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään. Että sä sitä itse varmaan oletkin joku naisia saamaton luuserimies.

Helppohan sitä on aina toisesta tollaisia valheita väittää, kun ei tarvitse itse niitä edes mitenkään oikeiksi todistaa.

• En tunne henkilökohtaisesti, mutta ei ole myöskään mitään syytä olla uskomatta sitä kun hän on kertonut että hänellä on ollut naisia heti nuoruudestaan lähtien.

Enkä mäkään jokaisen Tarja Halosen näköisen naisen tädin perässä tosiaankaan juokse 😂 Painotan että kyseessä oli sellanen alfanainen että ei välttämättä koskaan tule vastaavanlaista tilaisuutta eteen.

• peris234 kirjoitti:

En tunne henkilökohtaisesti, mutta ei ole myöskään mitään syytä olla uskomatta sitä kun hän on kertonut että hänellä on ollut naisia heti nuoruudestaan lähtien.

Enkä mäkään jokaisen Tarja Halosen näköisen naisen tädin perässä tosiaankaan juokse 😂 Painotan että kyseessä oli sellanen alfanainen että ei välttämättä koskaan tule vastaavanlaista tilaisuutta eteen.

Niin nämä naisettomuudesta kärsivät ätmit vaan ovat itse kateellisia meille tasokkaimmille miehille, jotka ei vajota tällä palstalla siihen naisten haukkumiseen ja niiden samojen incel-juttujen jankkaamiseen vuosikausien ajaksi.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Niin nämä naisettomuudesta kärsivät ätmit vaan ovat itse kateellisia meille tasokkaimmille miehille, jotka ei vajota tällä palstalla siihen naisten haukkumiseen ja niiden samojen incel-juttujen jankkaamiseen vuosikausien ajaksi.

Lopeta valehtelu homopoeka!

Olet 58-vuotiaan Somalimiehen, Bull-Yusufin siis, vakituinen panolelu ja avovaimo.

Naisia sulla ollut tasan nolla nolla, Miehiä ennen Yusufia ilmeisesti siis 2 kpl (laivamies joka opetti hommat ja gäy86).

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

En tunne henkilökohtaisesti, mutta ei ole myöskään mitään syytä olla uskomatta sitä kun hän on kertonut että hänellä on ollut naisia heti nuoruudestaan lähtien.

Pinkkiin ja leopardikuosiin pukeutunut 50 nainen ei ikinä ole alfa-tyyppiä.Kuulostaa paremminkin tyypilliseltä white trash-mummolta. Taisi olla tatuointejakin? 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Pinkkiin ja leopardikuosiin pukeutunut 50 nainen ei ikinä ole alfa-tyyppiä.Kuulostaa paremminkin tyypilliseltä white trash-mummolta. Taisi olla tatuointejakin? 😂

Ei ollut tatuointeja eikä erityisemmin tykännyt että miehelläkään on.

Enkä tiedä voiko pukeutumisen perusteella luokitella ketään miksikään. Hän on huolehtinut itsestään hyvin, ei tupakoi, koti oli siisti ja tunnelmallinen, nainen ei kiroillut oikeastaan lainkaan ja kiinnitti positiivisessa mielessä huomion että mäkään en kiroillut.

White trash ihmisen kyllä tunnistan kaukaa. Ja jos lukee kuin piru raamattua, niin voisihan mustakin väittää että olen white trash mies vaikkapa työni tai kotinurkkien perusteella. Mutta jos on perus käytöstavat ja tilannetaju hallussa niin olettaisin että se painaa enemmän vaakakupissa.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Ei ollut tatuointeja eikä erityisemmin tykännyt että miehelläkään on.

Enkä tiedä voiko pukeutumisen perusteella luokitella ketään miksikään. Hän on huolehtinut itsestään hyvin, ei tupakoi, koti oli siisti ja tunnelmallinen, nainen ei kiroillut oikeastaan lainkaan ja kiinnitti positiivisessa mielessä huomion että mäkään en kiroillut.

White trash ihmisen kyllä tunnistan kaukaa. Ja jos lukee kuin piru raamattua, niin voisihan mustakin väittää että olen white trash mies vaikkapa työni tai kotinurkkien perusteella. Mutta jos on perus käytöstavat ja tilannetaju hallussa niin olettaisin että se painaa enemmän vaakakupissa.

White trash ja peräkammarinpoika ovat tosiaan aika eri asioita. Toinen asuu lähiössä, toinen maalla, ensimmäisellä on usein (ollut) perhettä, toisella perhe on yleensä oma äiti. Pukeutuminen voi olla samantyylistä tai erilaista. Tatuointeja peräkammarinpojalla ei yleensä ole, koska äiti voisi suuttua 🙄

• Anonyymi kirjoitti:

White trash ja peräkammarinpoika ovat tosiaan aika eri asioita. Toinen asuu lähiössä, toinen maalla, ensimmäisellä on usein (ollut) perhettä, toisella perhe on yleensä oma äiti. Pukeutuminen voi olla samantyylistä tai erilaista. Tatuointeja peräkammarinpojalla ei yleensä ole, koska äiti voisi suuttua 🙄

En mä lähtisi lokeroimaan itseäni kumpaankaan kategoriaan. Mä tosiaan asun maaseudulla eikä täällä kiillä mikään, ei enää edes Mersun keulatähti. Ja asun tällä hetkellä yksin ja todennäköisesti aika pitkäänkin jos en pysyvästi. Mitä pukeutumiseen tulee, niin nyt mulla on mustat colleget ja vihreä huppari ja kun palvelin asiakkaita aamupäivällä ulkosalla, mulla oli yllä tahriintunut keltainen työtakki. Treffeillä mulla oli musta pikeepaita, ulkona musta toppatakki, tummansiniset farkut ja Lacoste-tennarit. Tatuoinnit ei ole muutenkaan mun juttu riippumatta äidin mielipiteestä.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Gäy86-gäy-kasikuus-kasikuus!!!!!

• Just näin peris 👍

Muistan silloin muutama vuosi sitten kun joskus kerroit treffeistäsi, niin varmistelit kyllä ihan liikaa. Kämmen naamalle on aina pienempi paha kuin joutua friendzone-alueelle. Nice guys finish last kuten sanotaan.

• Anonyymi

Mihin peris tarvit vieläkin näitä fiktiohahmoja jos kerran oikeitakin ihmisiä on tullut elämääsi?

• Anonyymi

Minua kyllä vähänkin jo huvitti, en mieltäni kyllä pahoittanut...... että jos joku viitsii edes yrittää varastaa kaupasta jotain rinkeli tai keksipakettiakin...

• Anonyymi

Onko nyt tippa tapin päässä?

• Anonyymi

Miksi sinä sekä tyttöystäväsi ovat niin rumia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä sekä tyttöystäväsi ovat niin rumia?

Periksellä on huonot geenit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Periksellä on huonot geenit.

No niin on myös Darkkiksella! Kuitenkin onnistunut, toki islamin lakien mukaan hunnutettuna, saaman miehen yhtymään itseensä.

• Tällaista se näköjään on että nuoret miehet vie parhaat naiset nenän edestä ja meidän hiusten lähdöstä kärsivien setä miesten pitää tyytyä kaiken maailman pupi ruusuihin. Ihan hieno juttu periksen kannalta noin yleisestiottaen. Ja jos nainen oli vielä sinut asian kanssa että peris ajaa Hiasella niin ei muuta kun ylä peukkua 👍

Seommeinaan itelläkin ollut Hiaseja silloin kun ajoin jokkis kisoja niin se oli kyllä hyvä railerin veto auto ja työ kalut, vara renkaat sun muut kulki mukana kätevästi. Tummat pojat löivät hyvän seteli nipun kouraan ja taitaa nekin Hiaset olla vielä Afrikassa jonkun perheen tai virman jokapäiväisessä käytössä.

• Niin eikös tämä Periksen uusin nainen olisi enemmän sitä sun ikäluokkaa? Mutta ei kannata Jorma lannistua, sillä luulen niin, että kyllä säkin vielä jossain vaiheessa löydät uuden naisen kenties vaikka sieltä Varissuon paikallisesta:)))))))))))))))))))))))))))))))))

Onhan sullakin ne auto-asiat hyvällä mallilla noin naisten kannalta ajateltuna, kun se sun Kasipätkän Volvo tarjoaa naiselle oikein herraskaista kyytiä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Sun kannattaisi tehdä vaikka jonkinlainen seuranhakuilmoitus tällä palstalla tai sitten tuolla Suomi24:n treffipalstalla, niin siellä naiset voisivat ottaa suhun yhteyttä:)

Mitä Periksen Hiaceen tulee, niin se auto tuskin on Afrikassa käytössä vielä vuosikausiin, sillä eiköhän se kestä ajoa täällä Suomen maassakin vielä yli puoli miljoonaa kilsaa niiden jo ajettujenkin kilometrien päälle:)))))))))

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Niin eikös tämä Periksen uusin nainen olisi enemmän sitä sun ikäluokkaa? Mutta ei kannata Jorma lannistua, sillä luulen niin, että kyllä säkin vielä jossain vaiheessa löydät uuden naisen kenties vaikka sieltä Varissuon paikallisesta:)))))))))))))))))))))))))))))))))

Onhan sullakin ne auto-asiat hyvällä mallilla noin naisten kannalta ajateltuna, kun se sun Kasipätkän Volvo tarjoaa naiselle oikein herraskaista kyytiä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Sun kannattaisi tehdä vaikka jonkinlainen seuranhakuilmoitus tällä palstalla tai sitten tuolla Suomi24:n treffipalstalla, niin siellä naiset voisivat ottaa suhun yhteyttä:)

Mitä Periksen Hiaceen tulee, niin se auto tuskin on Afrikassa käytössä vielä vuosikausiin, sillä eiköhän se kestä ajoa täällä Suomen maassakin vielä yli puoli miljoonaa kilsaa niiden jo ajettujenkin kilometrien päälle:)))))))))

Persiisi on tälläkin hetkellä afrikkalaisen miehen käytössä..

• Anonyymi

Tähän aikaan iski nälkä. Olen sinkkunainen. Lapsi nukkuu,en kehtaa mennä keittiööm kolistelemaan. Eu ruokia syön aina. Lapselle ostan kaupasta. Tänään on lapsilisäpäivä. En etsi miestä. Lapsen isään on ihan ok välit.

• Anonyymi

Mukavaa, kun kerrot näistä.

Itsekin laitoin tänne jokunen vuosi sitten raportteja käynneistäni yöelämässä. Olin pari viikkoa sitten Rymy Eetussa ja sielläpääain lähempään kontaktiin jonkun itseäni muutaman vuoden nuoremman naisen kanssa, joka oli naimisissa, Hänellä oli todella paljon timantteja sormuksessaan.

Kiihkeän suutelun lisäksi ei tapahtunut muuta. Itse olin aikamoisessa tuubassa kovien pohjien ottamisen takia, eikä aikomustakaan ollut mennä pidemmälle.

BEM

• Anonyymi

Ei ole juhlinnan aika jos kurppaa pääsee panemaan. Sait varmaan säälistä kun kurpalla ei ollut muutakaan tarjolla.

• Kyllä tämä nainen tiesi mitä halusi ja niin minäkin. Eikä se automaattisesti katso ikää onko kurppa vai ei. Mielestäni mun ei tarvii tätä sen enempää vääntää rautalangasta palstan ätmeille.

Todennäköisesti suuri osa näistä huutelijoista olisi halunnut tätä naista, mutta tosipaikan tullen ei olisi uskaltanut sanoa tai tehdä yhtään mitään.

• Anonyymi

Itse hoitelen vain noin 25 v naisia eli 10 v nuorempia. Joskus ollut 17 v nainen kun kaveri toi sen luokseni iltaa viettämään ja homma lähti lapasesta niin sanotusti nainen teki aloitteen laittamalla käden haaroihini mutta siinä vaiheessa oli vielä muuta porukkaa asunnossa ja jossain vaiheessa porukat häipyi ja sitten se oli menoa. Todella ihana nuori nainen oli. Tapailin sitä naista sitten 8 kk ajan vaikka nuori olikin.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      551
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      487
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    Aihe