Inarin profeetta ja Suomen profeetta

Anonyymi

Tietääkö kukaan muu kuin Jarmo tätä kyseistä Aria ? Uskon että Suomeen nousee profeetta ja olen siitä varma , tosin uskon että se on piilossa vielä ja että hän ei ole Ari

199

2265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toi on ihan saman tekevää, uskooko tohon kukaan. Se on merkittävää, että tämä on ilmoitettu niin että kaikki sen tunnistaa, kun tämä tyyppi ilmaantuu, ettei tämän tartte tehdä mitään, vaan voisi alkaa heti työhön, koska kukaan ei siinä kohtaa enää voi kiistää asiaa. Homma olis aivan toinen, jos hänestä ei kukaan olis ilmoittanut, eikä kukaan voisi tunnistaa häntä. Siinä on koko homman idea.

      • Anonyymi

        Rik Hanskin sanoma tulevasta Suomen profeetasta

        Haluan kertoa tässä, että se tuleva Suomen profeetta on vielä tuntematon/piilossa ja yllätys monille. Tämä profeetta tulee merkkien ja ihmeitten kera ja on todella väkevästi Jumalan käytössä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rik Hanskin sanoma tulevasta Suomen profeetasta

        Haluan kertoa tässä, että se tuleva Suomen profeetta on vielä tuntematon/piilossa ja yllätys monille. Tämä profeetta tulee merkkien ja ihmeitten kera ja on todella väkevästi Jumalan käytössä,

        Toki profeetta on tuntematon ja piilossa, sekä tulee suurten ihmeitten kera muttei se poista profeetan merkkejä, jotka on annettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki profeetta on tuntematon ja piilossa, sekä tulee suurten ihmeitten kera muttei se poista profeetan merkkejä, jotka on annettu.

        Mitä ne merkit ovat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ne merkit ovat

        Merkit on hyvin väkevät ja selvästi näkyvissä.
        Kuten kaikilla muillakin profeettoina esiintyvillä huruilla, on lääkitys erittäin vahva sen kuitenkaan vähentämättä hourailua. Lisäksi tämä ko. yksilö on pukeutunut punaisiin pussihousuihin sekä ratsastaa kaksijalkaisella puuhevosella. Sellaiset ovat merkit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merkit on hyvin väkevät ja selvästi näkyvissä.
        Kuten kaikilla muillakin profeettoina esiintyvillä huruilla, on lääkitys erittäin vahva sen kuitenkaan vähentämättä hourailua. Lisäksi tämä ko. yksilö on pukeutunut punaisiin pussihousuihin sekä ratsastaa kaksijalkaisella puuhevosella. Sellaiset ovat merkit.

        Pelottaako sua noin paljon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki profeetta on tuntematon ja piilossa, sekä tulee suurten ihmeitten kera muttei se poista profeetan merkkejä, jotka on annettu.

        Aika alkaa olla jo sellainen että ei voi olla kaukana enään tämäkään asia , kun tarvitaan profeettaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika alkaa olla jo sellainen että ei voi olla kaukana enään tämäkään asia , kun tarvitaan profeettaa

        Suomessa odotetaan profeettaa, joka tuottaa pettymyksen, kuten Jeesus tuotti aikansa kirjanoppineille?
        Ei ihmiset edes tiedä miten ymmärtää asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika alkaa olla jo sellainen että ei voi olla kaukana enään tämäkään asia , kun tarvitaan profeettaa

        Eihän profeetoista ole muuta kuin hyötyä, ja he voisivat tehdä paljon hyvää valtion eduksi jossa ovat, ja historia näyttää osoittavan, että valtio, johon he tulevat, on tilassa, jolloin alueelle tarvittaisi opettajaa, jonka opit eroavat vallitsevista.
        Kuten olen sanonut - myyrät eivät koske huonoon satoon. Se, mikä on hyvää, sen myyrät syövät.
        Jeesus Siirakin kirjassa ylistetään profeettoja ja viisaita, ja kerrotaan mikä on heidän sijansa. Mutta arvatkaapa mitä tapahtuisi, jos profeetta menisi eduskuntaan? Edessä olisi nk. uskottavuus kysymys. Tämän takia valtiollisesti toimivat tietäjät ovat salassa, koska kansa ei käsittäisi sitä, millä tavalla asioita voidaan hoitaa, eivätkä sitä sietäisi.
        On voimia ja valtoja, joilla yksinomaan suitsitaan kansaa. Jos kansa tietäisi, se pitäisi yang polariteettia suurimpana vaarana itselleen. Mutta ilman yangia tieto ei liikkuisi.
        Yang tuottaa ulos päin, liike ja ääni on sen.
        Yiniin menee asiat, hiljaisuus ja liikkumattomuus on sen.
        Osaako joku selittää miksi juuri vastakkaista eläinmerkkiä olevat merkit ovat profeetan ongelmana? Mikä voima saattaa profeetan näiden kanssa yhteen tavalla tai toisella, jotka hänen elämäänsä haittaavat ja aiheuttavat mielipahaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merkit on hyvin väkevät ja selvästi näkyvissä.
        Kuten kaikilla muillakin profeettoina esiintyvillä huruilla, on lääkitys erittäin vahva sen kuitenkaan vähentämättä hourailua. Lisäksi tämä ko. yksilö on pukeutunut punaisiin pussihousuihin sekä ratsastaa kaksijalkaisella puuhevosella. Sellaiset ovat merkit.

        Ps. 57:5 Minun sieluni on leijonain keskellä, minun täytyy maata tultasuitsevaisten seassa, ihmisten, joiden hampaat ovat keihäitä ja nuolia, ja joiden kieli on terävä miekka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki profeetta on tuntematon ja piilossa, sekä tulee suurten ihmeitten kera muttei se poista profeetan merkkejä, jotka on annettu.

        Juudan valtikka on niskassamme kunnes tulee hän jolle valta kuuluu sanoi jo vanha Jaakob!

        Mitä siitä tulee mieleenne?
        Ei ainakaan muinaninen Rooman valta ollut tuo Juudan valtikka Jeesuksen aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. 57:5 Minun sieluni on leijonain keskellä, minun täytyy maata tultasuitsevaisten seassa, ihmisten, joiden hampaat ovat keihäitä ja nuolia, ja joiden kieli on terävä miekka.

        Eikö Suomen vaakunassa ole leijona? Profeetta siis nousee maahan, jossa valtion tunnuksena on leijona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Suomen vaakunassa ole leijona? Profeetta siis nousee maahan, jossa valtion tunnuksena on leijona.

        Tai sitten hän sielultaan ja maailman katsomukseltaan kuuluu samoihin porukoihin, vaikkei välttämättä virallisesti. Vaikka on kerrottu, että hän on ikäänkuin idästä, hän on pohjimmiltaan tietoinen velvollisuudestaan puolustaa kotimaataan, ja hänellä on soturin sielu.


    • Anonyymi

      Viisainta olla arpomatta asiaa, koska Jumala on se, joka kaiken kuitenkin päättää ja on ohjeensa kullekin antanut.

      • Anonyymi

        Maailmankaikkeus ja elämä on kuin käyntiin laitettu moottori. Ei moottorin rakentajan tarvitse enää sen jälkeen mitään tehdä, - moottori käy itsekseen niiden lakien, osien ja voimien avulla, jolla rakentaja on sen tehnyt. Jeesus on ihminen. Hän tekee. Hän on moottorin osa.
        Kun kävin eräässä näyssä kaukana avaruudesta ja sitä ympäröivistä sfääreistä, Jumalan tiedon alueella, minulle tuli tunne, että se, joka minulle kaiken näytti, oli minun todellinen Isäni, ja vielä enemmän, Jumalani, jolla oli täydellinen ymmärrys minua kohtaan.
        Mennessäni erääseen sfäärin johtavalle alueelle sen verran, mitä tiesin että voi ja kannattaa mennä, huomasin olevani niin suuren voiman sisällä, että paikalla ollut valo taipui kiekuraksi vierelläni sen mukaan miten liikuin eteen- tai taaksepäin. Mutta se alue ei minua niin paljon kiinnostanut, että olisin lähtenyt pidemmälle tutkimaan, eikä se olisi kannattanut, koska kaikki mitä koin, oli täydellisessä tasapainossa ja ymmärryksessä Jumalan kanssa.

        Näin jonkun valkoista valoa hohtavan istuvan hahmon kaltaisen. Ympäristö oli aivan mustaa, luultavasti silmiltäsi salattu, tai sitten valoa oli jouduttu vähentämään niin paljon, että ympäristö näytti valosta huolimatta kuin mustalta seinältä, että olisi erottanut istujan, ja siltikin saatoin nähdä vain hänen hahmonsa.
        Nän kerrran unen, missä kuolin, ja kävelin pusikon läpi paikkaan, missä oli kirkas valo, ja valkesiin vaatteisiin pukeutuneita ruohokentällä, missä oli joitain puita. Tiesin, että se paikka oli sellainen, että siellä ei ollut mitään luopumusta, eikä siellä kukaan tullut miksikään, vaan kaikki olivat oikeilla paikoillaan, ja hyväksyivät osansa, koska se ei ollut ristiriidassa heidän itsensä kanssa. Kaikki oli täydellisesti kuten pitää, ja siksi siellä ei ollut kapinoita, eikä siellä hallittu vääryydellä eikä tempuilla, vaan oli totuus ja vakaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmankaikkeus ja elämä on kuin käyntiin laitettu moottori. Ei moottorin rakentajan tarvitse enää sen jälkeen mitään tehdä, - moottori käy itsekseen niiden lakien, osien ja voimien avulla, jolla rakentaja on sen tehnyt. Jeesus on ihminen. Hän tekee. Hän on moottorin osa.
        Kun kävin eräässä näyssä kaukana avaruudesta ja sitä ympäröivistä sfääreistä, Jumalan tiedon alueella, minulle tuli tunne, että se, joka minulle kaiken näytti, oli minun todellinen Isäni, ja vielä enemmän, Jumalani, jolla oli täydellinen ymmärrys minua kohtaan.
        Mennessäni erääseen sfäärin johtavalle alueelle sen verran, mitä tiesin että voi ja kannattaa mennä, huomasin olevani niin suuren voiman sisällä, että paikalla ollut valo taipui kiekuraksi vierelläni sen mukaan miten liikuin eteen- tai taaksepäin. Mutta se alue ei minua niin paljon kiinnostanut, että olisin lähtenyt pidemmälle tutkimaan, eikä se olisi kannattanut, koska kaikki mitä koin, oli täydellisessä tasapainossa ja ymmärryksessä Jumalan kanssa.

        Näin jonkun valkoista valoa hohtavan istuvan hahmon kaltaisen. Ympäristö oli aivan mustaa, luultavasti silmiltäsi salattu, tai sitten valoa oli jouduttu vähentämään niin paljon, että ympäristö näytti valosta huolimatta kuin mustalta seinältä, että olisi erottanut istujan, ja siltikin saatoin nähdä vain hänen hahmonsa.
        Nän kerrran unen, missä kuolin, ja kävelin pusikon läpi paikkaan, missä oli kirkas valo, ja valkesiin vaatteisiin pukeutuneita ruohokentällä, missä oli joitain puita. Tiesin, että se paikka oli sellainen, että siellä ei ollut mitään luopumusta, eikä siellä kukaan tullut miksikään, vaan kaikki olivat oikeilla paikoillaan, ja hyväksyivät osansa, koska se ei ollut ristiriidassa heidän itsensä kanssa. Kaikki oli täydellisesti kuten pitää, ja siksi siellä ei ollut kapinoita, eikä siellä hallittu vääryydellä eikä tempuilla, vaan oli totuus ja vakaus.

        Sanottakoon vielä, ettei minulla ollut tuolloin mitään halua tai tarvetta kumartaa Jumalaa. Minä tiesin mitä voi tehdä, ja olin tottelevainen kaikessa Hänelle.
        Kun olemme taivaassa, olemme hänen kanssaan kuin samaa perhettä. Pojat ja tyttäret eivät kumarra vanhempiaan. Palvelijat kumartavat herrojaan. Miten tekstejä lukevat voivat ymmärtää Jumalan Isyyden?
        Raamatussa puhutaan Jumalan Pojista. Jeesus ei näin ollen olisi ainoa. Urantiakirja selittää asian luoja poikina, jotka luovat planeettojen elämän. Jumalan kerrotaan luoneen ihmisen. Maan päällä ihminen on Jumalan palvelijana, ja taivaassa hän on osa yhteistä kokonaisuutta, kuten maan päällä hänen ruumiinsa on osa luontoa, joka on kokonaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanottakoon vielä, ettei minulla ollut tuolloin mitään halua tai tarvetta kumartaa Jumalaa. Minä tiesin mitä voi tehdä, ja olin tottelevainen kaikessa Hänelle.
        Kun olemme taivaassa, olemme hänen kanssaan kuin samaa perhettä. Pojat ja tyttäret eivät kumarra vanhempiaan. Palvelijat kumartavat herrojaan. Miten tekstejä lukevat voivat ymmärtää Jumalan Isyyden?
        Raamatussa puhutaan Jumalan Pojista. Jeesus ei näin ollen olisi ainoa. Urantiakirja selittää asian luoja poikina, jotka luovat planeettojen elämän. Jumalan kerrotaan luoneen ihmisen. Maan päällä ihminen on Jumalan palvelijana, ja taivaassa hän on osa yhteistä kokonaisuutta, kuten maan päällä hänen ruumiinsa on osa luontoa, joka on kokonaisuus.

        Jobin kertomuksessa mainitaan Jumalan pojat, mutta sitä ei pidä ottaa kirjaimellisesti.
        Kuten ei myöskään pidä ottaa kirjaimellisesti montaa muutakaan Raamatun kohtaa kuten Saarnaajan kommentteja kuolemasta.

        Saarnaajan mukaan ei olisi "tulijärveä" joten jokainen voi tykönään miettiä, että kumpi tiesi enemmän Jumalan suunnitelmista, epäjumalten palvelija Salomo vai Jumalan poika?


    • Anonyymi

      On aika typerää seisoa Taivaan portilla selitellen, etten minä pahalla sitä Jumalan sanomaa, lähettämää totuutta haukkunut vääräksi ja eksytykseksi. Silloin toivoisi koko sydämestä, että voi kun olisin pitäny turpani vaan kiinni, kuten Paavali profetiasta ohjeisti.

      • Anonyymi

        Jumalan sanoma??? Tässä on kylläkin kyseessä alunperin Jarmon sanoma jostain Inarinjärvellä asustelevasta tyypistä, eikä Jarmon edes itsensä mielestä hänen sanomisensa ole profetiaa vaan jotain skenaariointia. Taivaan porteilla tämä ei kiinnosta yhtään ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan sanoma??? Tässä on kylläkin kyseessä alunperin Jarmon sanoma jostain Inarinjärvellä asustelevasta tyypistä, eikä Jarmon edes itsensä mielestä hänen sanomisensa ole profetiaa vaan jotain skenaariointia. Taivaan porteilla tämä ei kiinnosta yhtään ketään.

        Älä vääristele Jarmon sanoja. Hän sanoi että hänellä on kaksi profetiaa joista toinen on tämä Inarin mies ja toinen on kaksi ylösottoa. Omerin laskenta on skenariointia, koska se tapahtuu joka vuosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vääristele Jarmon sanoja. Hän sanoi että hänellä on kaksi profetiaa joista toinen on tämä Inarin mies ja toinen on kaksi ylösottoa. Omerin laskenta on skenariointia, koska se tapahtuu joka vuosi.

        Profeetassa ei ole mitään eksoottista. Toisekseen hän on edellä aikaansa. Muun muassa siksi hän ei ole otollinen omassa maassaan. Joten kuinka te voisitte seurata nousevaa profeettaa, kun ei Mooseksenlain kannattajatkaan seuranneet Jeesusta?
        Sen sijaan se osa kansasta, jotka halusivat kuulla jotain uutta, tulivat kuuntelemaan Jeesusta, mutta heidän lukumääräänsä on liioiteltu.
        On mahdotonta puhua 5000:lle ihmiselle ilman äänentoisto laitteita, mutta monet uskovat ovat niin täynnä itseään, että uskovat älyttömimmätkiin väitteet, ja kuvittelevat raamatun kirjoittajien olleen pyhän hengen (alkoholin?) vallassa. Jos teille ja uskoville simuloitaisi hologrammin avulla jeesus eteen, he pitäisivät tätä aitona, koska heille on kuvien avulla syötetty mielikuva siitä, millainen hän on. Yksityiskohdilla ei ole väliä, kunhan ulkomuoto ja kasvot täsmäävät.
        Osatteko selittää tulen veden päällä?


    • Mitä tulee näihin väitteisiin tai mielipiteisiin, niin ne voitte pitää ihan omananne. Minä en välitä hippasen vertaa siitä, mitä mieltä ollaan. Minä olen tuonut oman henkeni saamana viestinä hengeltä, jonka olen tulkinnut Jumalan Hengeksi. Se riittää minulle ja siksi minä uskallan julistaa Inarin miehen sanomaa.
      Mitä taas tulee skenariointiin, niin sehän on vain tulevan kehityskulun ennakointia. Omer laskenta on juuri sellainen, tulevan aikalaskelman skenaario. Ei muuta!

      Profetiat ovat nämä kaksi päällimmäistä:
      1. Inarista saapuu Suomen profeetta, joka on toinen säkkipukuinen... jne.
      2. Ylösottoja on kaksi, morsian ensin ja sitten n. 3 ja puoli vuotta kun otetaan häävieraat. Jeesus tulee aikanaan näkyvästi meidän kaikkien pyhittyneiden kanssa (Luukas 12:35-36)

      Ei siis ole väliä sillä, kuka uskoo, vaan väliä on sillä että asia on tuotu julki profetiana.

      • Jarmo! Porskutat vielä hengissä? Mitä kuuluu?


      • InhottavaRealisti kirjoitti:

        Jarmo! Porskutat vielä hengissä? Mitä kuuluu?

        Kato hei vanha kiisakumppani. Ilo kuulla susta! Eipä mittää kummepaa. Terveys alkaa olla vähä heikko, jalat, selkä jne. ku olin niin kauan turva-alalla ja voimailut päälle, ni selvä peli. Jalat spragaa ja välilevy pullistelee.
        Uuden kämpän sain, ihan bränikkä, just rempattu rivari saunalla ja kivalla pihalla sekä oma autotalli siihen. Kyl täs nyt kelpaa taas....

        Mitä sä?


      • JarmoEklund kirjoitti:

        Kato hei vanha kiisakumppani. Ilo kuulla susta! Eipä mittää kummepaa. Terveys alkaa olla vähä heikko, jalat, selkä jne. ku olin niin kauan turva-alalla ja voimailut päälle, ni selvä peli. Jalat spragaa ja välilevy pullistelee.
        Uuden kämpän sain, ihan bränikkä, just rempattu rivari saunalla ja kivalla pihalla sekä oma autotalli siihen. Kyl täs nyt kelpaa taas....

        Mitä sä?

        Vaivat lisääntyy, kun ikää tulee. Tie on vain alaspäin minullakin. Salilla tulee vielä käytyä ja kohtuullinen kunto kai on. Selkä ei ole minullakaan yhteistyöhaluinen.

        En ole tänne puolelle jaksanut paljoa kirjoitella. Jonkin verran joskus muistelen vanhoja aikoja, kun täällä profetioista kinasteltiin. Silloin voitiin kuiitenkin välillä ihan ihmisinäkin jutustella, vaikka eri mieltä oltiinkin - ja taidetaan olla vieläkin. Nykyisin esim. tuolla luterilaisuuspuolella on meno aika tylyä.

        Vaimon kanssa on kahdestaan jääty, kun jälkikasvu on kadonnut opiskelemaan. Koira pyörii vaivoina. Töissä pitänee jaksaa 100-vuotiaaksi.


      • InhottavaRealisti kirjoitti:

        Vaivat lisääntyy, kun ikää tulee. Tie on vain alaspäin minullakin. Salilla tulee vielä käytyä ja kohtuullinen kunto kai on. Selkä ei ole minullakaan yhteistyöhaluinen.

        En ole tänne puolelle jaksanut paljoa kirjoitella. Jonkin verran joskus muistelen vanhoja aikoja, kun täällä profetioista kinasteltiin. Silloin voitiin kuiitenkin välillä ihan ihmisinäkin jutustella, vaikka eri mieltä oltiinkin - ja taidetaan olla vieläkin. Nykyisin esim. tuolla luterilaisuuspuolella on meno aika tylyä.

        Vaimon kanssa on kahdestaan jääty, kun jälkikasvu on kadonnut opiskelemaan. Koira pyörii vaivoina. Töissä pitänee jaksaa 100-vuotiaaksi.

        Jeps, niinhän se menee. Hyvä kumminki ku vähä salilla pystyt vielä pitää peruskuntoo. Mulla ei enää oo asiaa salille. Ehkä jotain aerobista just vois mut sitä voi kotonaki vinylikäsipainoilla ja kahvakuulalla.

        Sun kans oli aina kivaa kiistellä, koska et ole ilkeä. Se on iso asia ja toivoisin muidenkin sen omaksuvan. Asiat riitelee, tietenkin asian mielipiteen edustaja on ristiriidassa, mutta ei silti tartte ilkeillä. Se on se pointti jota arvostan sinussa.

        Mun muija lähti 2006 ku mä kuulemma hurahdin uskoon... tai no oli siinä muitaki syitä ennen tuota juttua. No mutta hienoa kun voitte vaimon kans elää vielä sinne 100-vuotiaaksi, kunhan terveyttä riittäs. Onhan täs jo reilusti menny yli puolivälin.


      • JarmoEklund kirjoitti:

        Jeps, niinhän se menee. Hyvä kumminki ku vähä salilla pystyt vielä pitää peruskuntoo. Mulla ei enää oo asiaa salille. Ehkä jotain aerobista just vois mut sitä voi kotonaki vinylikäsipainoilla ja kahvakuulalla.

        Sun kans oli aina kivaa kiistellä, koska et ole ilkeä. Se on iso asia ja toivoisin muidenkin sen omaksuvan. Asiat riitelee, tietenkin asian mielipiteen edustaja on ristiriidassa, mutta ei silti tartte ilkeillä. Se on se pointti jota arvostan sinussa.

        Mun muija lähti 2006 ku mä kuulemma hurahdin uskoon... tai no oli siinä muitaki syitä ennen tuota juttua. No mutta hienoa kun voitte vaimon kans elää vielä sinne 100-vuotiaaksi, kunhan terveyttä riittäs. Onhan täs jo reilusti menny yli puolivälin.

        Kaikkea tapahtuu elämässä. Palataan asiaan tässä joku kerta. Nyt on pakko lopettaa.


      • InhottavaRealisti kirjoitti:

        Kaikkea tapahtuu elämässä. Palataan asiaan tässä joku kerta. Nyt on pakko lopettaa.

        Hyvää talvenjatkoa IR... palaillaan!


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Kaikkea tapahtuu elämässä. Palataan asiaan tässä joku kerta. Nyt on pakko lopettaa.

        Moi IR.
        Eipä ole aikoihin näkynyt palstalla, tai ainakaan itse en ole huomannut.
        Et varmaan tunne, mutta kaikki palstalaiset tuntee sinut.
        Ollaanhan ystäviä?
        T. yksi heistä palstalaisista.
        :)


      • Anonyymi

        Jos sinä tuot julki asioita joita väität profetioiksi, olet profeetta. Älä yritäkään silloin piiloutua "skenaarioiden" taakse. Joka profetioi, on profeetta ja häntä koskee kaikki se mitä Raamatussa profeetoista sanotaan. Mm. nämä asiat:

        Profetioiden täytyy toteutua (5. Moos. 18:22)
        Profetioissa ei saa olla valheita eikä kerskuntaa (Jer. 23:32)
        Profeetta ei saa varastaa sanoja muilta (Jer. 23:25-30)
        Profetiat eivät saa missään kohdassa olla ristiriidassa Raamatun kanssa (Jes. 8:20)
        Profetioiden täytyy tuottaa hyviä hedelmiä (Matt. 7:15-16)
        Profeetta puhuu ihmisille rakennukseksi ja kehoitukseksi ja lohdutukseksi (1. Kor. 14:3)
        Profeetan täytyy tunnustaa Paavalin kirjoitukset Herran käskyiksi (1. Kor. 14:37)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä tuot julki asioita joita väität profetioiksi, olet profeetta. Älä yritäkään silloin piiloutua "skenaarioiden" taakse. Joka profetioi, on profeetta ja häntä koskee kaikki se mitä Raamatussa profeetoista sanotaan. Mm. nämä asiat:

        Profetioiden täytyy toteutua (5. Moos. 18:22)
        Profetioissa ei saa olla valheita eikä kerskuntaa (Jer. 23:32)
        Profeetta ei saa varastaa sanoja muilta (Jer. 23:25-30)
        Profetiat eivät saa missään kohdassa olla ristiriidassa Raamatun kanssa (Jes. 8:20)
        Profetioiden täytyy tuottaa hyviä hedelmiä (Matt. 7:15-16)
        Profeetta puhuu ihmisille rakennukseksi ja kehoitukseksi ja lohdutukseksi (1. Kor. 14:3)
        Profeetan täytyy tunnustaa Paavalin kirjoitukset Herran käskyiksi (1. Kor. 14:37)

        Älä saivartele! Asia on täysin selvä. Skenaariot ovat skenaarioita ja profetiat taas profetioita. Älä sekoita näitä kahta keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä saivartele! Asia on täysin selvä. Skenaariot ovat skenaarioita ja profetiat taas profetioita. Älä sekoita näitä kahta keskenään.

        Jarmohan niitä sekoittelee.


      • Anonyymi

        "joka on toinen säkkipukuinen.."

        Eipä ole ollut sinulla sanottavaa siihen hiilisäkki juttuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä tuot julki asioita joita väität profetioiksi, olet profeetta. Älä yritäkään silloin piiloutua "skenaarioiden" taakse. Joka profetioi, on profeetta ja häntä koskee kaikki se mitä Raamatussa profeetoista sanotaan. Mm. nämä asiat:

        Profetioiden täytyy toteutua (5. Moos. 18:22)
        Profetioissa ei saa olla valheita eikä kerskuntaa (Jer. 23:32)
        Profeetta ei saa varastaa sanoja muilta (Jer. 23:25-30)
        Profetiat eivät saa missään kohdassa olla ristiriidassa Raamatun kanssa (Jes. 8:20)
        Profetioiden täytyy tuottaa hyviä hedelmiä (Matt. 7:15-16)
        Profeetta puhuu ihmisille rakennukseksi ja kehoitukseksi ja lohdutukseksi (1. Kor. 14:3)
        Profeetan täytyy tunnustaa Paavalin kirjoitukset Herran käskyiksi (1. Kor. 14:37)

        Te julistatte, että profeetta tulee, mutta vielä todennäköisimmin te ette häntä tunnusta, koska toivotte hänen puhuvan kuin Jeesuksen olisi "pitänyt" puhua omana aikanaan. Miettikää miksi Mooseksenlain kannattajat eivät ymmärtäneet Jeesusta. Miettikää sitten, miksi tämän päivän ihmiset ovat samankaltaisia kuin Mooseksenlain kannattajat, eivätkä ymmärrä niitä, jotka ovat Jeesuksen kaltaisessa asemassa juttuineen.

        Kaikki se, mikä on annettu, niitä teidän voisi odottaa osaavan käyttää, sekä Mooseksen lakia, että Jeesuksen oppeja, ja ymmärtävän mikä oli näissä ero, että ristiriitoja ja ymmärtämättömyyttä tuli.

        Jos Jeesusta sanottiin riivatuksi, mitä sanotte nykyajan profeetoista? Kovin moni näytetään korottaneen profeetaksi kunhan vain näkee unen Venäjän hyökkäyksestä Suomeen ja saarnaa tulevaisuutta.
        Alatkaapa saarnaamaan maailman kahden hallitsevan voiman hallintasuhteista, ja niiden olemuksesta suhteessa aikaan ja profeettoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "joka on toinen säkkipukuinen.."

        Eipä ole ollut sinulla sanottavaa siihen hiilisäkki juttuun?

        Missä taivaan hiilisäkki on? Se on ristin vasemmalla, yinin puolella.

        Se, joka ei kyseenalaista raamatussa olevia kirjoituksia Jeesuksesta, ei voi olla profeetta.

        Näinollen mm. Piho, joka ajaa ajatusta siitä, että profeetan sanan on oltava raamatun (ja Jeesuksen sanan) mukaista, on ajanut itsensä kyseenalaiselle alueelle.

        Kun Jeesus tuli, hän kritisoi Mooseksenlain kannattajia, ja myös raamatussa epäsuorasti sanotaan, että kirjanoppineiden "valheen kynä" on kirjoittanut. Ts. kirjoittajat ovat olleet valheellisia.
        Kun Jeesus tuli ja meni, ja hänestä on kirjoitettu, sen kirjoituksen pitäisi siis olla faktaa? Ts. Ihminen on menettänyt vapaan tahtonsa kirjoittaessaan Jeesuksesta? Kuka todistaa paljonko tekstistä on faktaa? Miksi Vatikaanissa säilytetään salaisiksi määriteltyjä tekstejä?
        Se, että puhutaam, että eletään "jo" 2000 lukua, siitä tulee mieleen nukkuva henkilö, joka sanoo, "Kello on jo 10", mutta jatkaa nukkumista.


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Kato hei vanha kiisakumppani. Ilo kuulla susta! Eipä mittää kummepaa. Terveys alkaa olla vähä heikko, jalat, selkä jne. ku olin niin kauan turva-alalla ja voimailut päälle, ni selvä peli. Jalat spragaa ja välilevy pullistelee.
        Uuden kämpän sain, ihan bränikkä, just rempattu rivari saunalla ja kivalla pihalla sekä oma autotalli siihen. Kyl täs nyt kelpaa taas....

        Mitä sä?

        Hieno homma ettei sun tarvii vielä kääntyä ateistiksi kun vuoskymmen vaihtuu vasta 2021 alussa.

        KTS


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Kaikkea tapahtuu elämässä. Palataan asiaan tässä joku kerta. Nyt on pakko lopettaa.

        Sama tyyppi?


    • Anonyymi

      Voisiko joku kertoa ne merkit?

      • Anonyymi

        Mies Inarin järveltä, ikää ehkä joku 60v tai sinne päin. Lyhyehkö tanakka. Ei siitä voi sillon enää erehtyä.


      • Anonyymi

        Etkö itse ymmärrä niitä? Katse alhaalla (Mooses, yin), katse ihmisiin (Jeesus, yang), katse taivaalle (yin)
        Jos ette ymmärrä maailman vastakkaisuuksia, ette ymmärrä Jumalan olemusta, ettekä merkkejä. Jumalassa on kaikki, mutta periaatteessa voidaan sanoa, että Jumala on Yin, Jeesus on Yang. Jumala on yksi, ylläpitäjä, tunteeton, liikkumaton, jota muinaiset kansat ovat yrittäneet ymmärtää sillä vähällä, mitä järkeä riitti mietiskelyyn muiden kiireiden ohella. Jumalalla ei ole sellaisia tunteita kuin ihmisellä, koska hän on itsessään täydellinen. Jos Jumalalla olisi tunteet, mistä ne tulisivat ja mistä käskystä? Eikö Jumala hallitse itse itseään? Jeesuksella oli tunteet. Hän oli ihminen.

        Jos 2000 vuotta sitten elänyt tulisi tänne, hän hädintuskin ymmärtäisi tätä maailmaa. Miten te siis voitte ymmärtää tulevaa maailmaa? Pystyttekö miettimään mitä tulee tapahtumaan vesimiehen aikakaudella, ja millainen tulee olemaan kauriin aikakausi. Koneita kehitetään nyt jo ihmisten kaltaisiksi.

        "Näillä on yksi ja sama mieli, ja he antavat voimansa ja valtansa pedolle" Tarkoittaako tämä kenties ohjelmointia vai poliittista oppia?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mutta kumpi noista on väärä profeetta? Veijonen vai Jarmo? Sillä molemmathan eivät voi olla oikeassa joten toisen on oltava väärä profeetta. Kummankin mielestä toinen on täysin väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kumpi noista on väärä profeetta? Veijonen vai Jarmo? Sillä molemmathan eivät voi olla oikeassa joten toisen on oltava väärä profeetta. Kummankin mielestä toinen on täysin väärässä.

        Ette ole lukeneet mitään, ja jos olette, ette ole noteeranneet. Profeetta on se, josta ei puhuta. Merkit ovat, mutta ette näe niitä, koska ette tunne aikaa. Mitä on jo nyt kirjoitettu? Katse oli alhaalla (mooses, lukeminen, yin) katse nostettiin ihmisiin (Jeesus, sana, yang), katse nostetaan taivaalle (yin).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kumpi noista on väärä profeetta? Veijonen vai Jarmo? Sillä molemmathan eivät voi olla oikeassa joten toisen on oltava väärä profeetta. Kummankin mielestä toinen on täysin väärässä.

        Kysymys "onko profeetta oikea vai väärä" on sama, kuin kaksi sarvea. Jos profeetta osoittautuu kansan haluamaksi, hän on väärä, eli sarvi Jeesusta vastaan. Jos profeetta osoittautuu oikeaksi, hänet pusketaan.


    • Anonyymi

      Olen aikamatkaaja lähitulevaisuudesta.Illuminaatio on aloittanut sodan ja maailman väkiluku on nyt miljardi.Niin paljon kärsimystä ja tuhoa.
      Kristityt on tuhottu kokonaan.
      Vallitsee yksi ainoa maailmanuskonto jonka jumala on antikristus.Ihmiskunnan tuhoamiseen on käytetty monia keinoja,lääkkeistä myrkytettyyn ruokaan ja ilmasumutuksiin,lukuisat on tapettu nälkään.Suuri sota tappoi useimmat.
      Suomea ei enään ole vaan maamme myytiin jo kauan sitten ulkomaisille pankkiireille.Joudumme nyt maksamaan heille pohjavesistämmekin,jotka korruptoituneet politiikomme myivät velkojen maksuun jo ennen sotaa .
      Kaiken olemme menettäneet,ja useimmat henkensä,ja sielunsa saatanalle.Politiikkomme pakenivat ulkomaille,siellä heille varattuihin turvapaikkoihin aiheutettuaan ensin suurta tuhoa suomen kansalle.-
      Nyt on vallalla sharia lait,ja naisten on pukeuduttava mustiin huntuihin,sekä kaiken peittäviin asuihin.Elämä on jatkuvaa pelkoa,yritämme vain säilyä hengissä,tosin monet ovat tehneet itsemurhan,sillä elämä on nyt pahempaa kuin natsisaksassa.Ihmisten valvonta on nyt totaalista,kaikenkattavaa,jopa ajattelu on kontrolloitua,eikä sananvapautta ole lainkaan.

      • Anonyymi

        Jos tulevaisuudessa et loihtisi tuonkaltaista tekstiä, miksi nyt teet niin?
        Kaikki pelleily on, koska ihmisillä on vatsa täynnä ja rahaa on.
        Kun tulee nälänhätä, minä tiedän ketkä on ruokittava ja ketkä surmataan, jotta terve elämä saisi tilaa jatkumiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tulevaisuudessa et loihtisi tuonkaltaista tekstiä, miksi nyt teet niin?
        Kaikki pelleily on, koska ihmisillä on vatsa täynnä ja rahaa on.
        Kun tulee nälänhätä, minä tiedän ketkä on ruokittava ja ketkä surmataan, jotta terve elämä saisi tilaa jatkumiselle.

        Tiedätkö,että kun alat murhata,siinä on syyn ja seurauksen laki,jolloin sinut tullaan murhaamaan kostoksi.?


    • Muistakaa, että Inarin profeetta ilmestyy vasta jälkeen 40 päiväa ylösottotapahtumasta, ei ennen. Elikkä jos tämän kevään omer skenaario kulkee, kuten kuuluukin mennä, niin Arin ilmestyminen tapahtuisi heinäkuun puolivälissä.

      Kuulin juuri, että olisi salainen Israelin rauhansopimus tehty jo valmiiksi, joka julkistettaisiin lähiaikoina. Tämä sopii skenaarioon enemmän kuin nenä päähän, koska nämä kaksi tavallaan kuuluu yhteen. Veijonen siis olisi oikeassa, rauha tulee ensin ja morsian sitten. Nostan Veijoselle hattua, vaikkei näillä ole mitään merkitystä loppupeleissä. Ei tieto tai profetia ole pelastuksen tae, vaan Herramme Jeesus Kristus ja sydämemme tila suhteessa häneen.

      Jännemmäks menee vaan tää kevät! Mielenkiintoista.

      • Anonyymi

        Entäs ovatko täällä maan päällä kaikkein vihatuimmat ja haukutuimmat profeetat/skenaarioitsijat kuitenkin tulevaisuudessa ylistetyimpiä ja kunnioitetuimpia Kristuksen ylituomareita, jotka istuvat valtaistuimella tuomitsemassa niitä jotka olivat eri mieltä heidän kanssaan?

        Suunnilleen näin olet ihan itse kuvaillut Harmageddonin jälkeiset toimesi.


      • Anonyymi

        Se Trumpin "rauhansopimus" jämähti alkumetreille. Sitä ei hyväksytty.

        KTS


    • Anonyymi

      Suomi on kuin lapsi, joka ei halua herätä. Kuin koululainen, joka haluaa nukkua mahdollisimman pitkään, eikä halua herätä aikaisin. Samaa olivat Mooseksenlain kannattajat kun huomasivat, että Jeesus edustaa uutta näkökulmaa.
      Mutta siitä huolimatta herääminen monilla tapahtui. Sama on aikakaudella, joka tulee Jeesuksen jälkeen. Ei haluta herätä, eikä opiskella. Ollaan ihastuttu yhteen aineeseen, eikä haluta tietää toisesta, koska se tuntuu niin vaikealta.

      Ihmiset ovat kuin vanhus, joka makaa ja nukkuu, eikä halua tietää haasteista ja oppimisesta, ja odottaa vain kuolemaa. Mutta kun heille tämä sanotaan, he hyppäävät ylös, ja huutavat, etteivät halua kuolla vielä. He ovat heittäytyneet makuulleen uuden testamentin oppeihin, ja makaavat nukkuen nyt niissä. Ihmiset ovat askeleen päässä "kuolemasta".
      Tämä todistaa sen:
      Mielummin kävellen kuin juosten.
      Seisoen kuin kävellen.
      Istuen kuin seisoen.
      Maaten kuin istuen.
      Unessa kuin hereillä.
      Kuolleena kuin elossa.

      Terveessä elämässä herätään aikaisin, opiskellaan ja työskennellään, mennään sopivaan aikaan lepäämään ja nukkumaan, herätäksemme taas aamulla oppimaan uutta. Lapsi joka nukkuu pitkään, häneltä menee opit ohi, eikä hän aamulla tiedä mitä pitäisi tehdä, kun aamun työt on jo hoidettu ja kouluun hän ei pahimmillaan kehtaa mennä, koska on myöhästynyt. Ei vapaapäivä pahitteeksi ole?
      Niinpä hän keksii tekosyyn: olin sairas. Kun tämä jatkuu, hän jää luokalleen, eikä vaihda koulua. Hän jää näkemään sen saman vanhan koulurakennuksen, johon on jo kyllästynyt. Hän ei pääse ylemmille luokille, eikä voi päteä osaamisellaan miellyttääkseen opettajaansa, joka näkisi näin oppilaassa lupaavan tulevaisuuden, ja vastuullisen persoonan ottamaan vastuuta tulevasta perheestään ja jälkeläisten kasvattamisesta, ja kun hänen aikansa tulee, hänelle tuolloin laitettaisi komea hautakivi, johon tehdään hänen kuvansa, ja kirjoitetaan hänen suuret aikaansaannoksensa, ja hänen kunniansa pysyy, koska kaikki, jotka siitä ohi kulkevat, ymmärtävät, että kyse on suuresta ja viisaasta henkilöstä, joka kallisti korvansa Jumalan, Isänsä puoleen ilman ennakkoluuloja, ja uskoi Isäänsä, vaikka hänen koulukaverinsa häntä kiusasivatkin ja julistivat Hänet mitään sanomattomaksi, koska heidän isällään oli enemmän rahaa.

      • Anonyymi

        "Hän ei pääse ylemmille luokille, eikä voi päteä osaamisellaan miellyttääkseen opettajaansa, joka näkisi näin oppilaassa lupaavan tulevaisuuden, ja vastuullisen persoonan"

        Mitä muuta ihminen tarvitsee, paitsi mielekkään työn, ja jonkun, jolle päteä? Ja positiivinen palaute kannustaa eteenpäin, koska luotto tulevaisuuteen kasvaa. Mutta kuten Jeesus sanoi: lauma on lyöty hajalleen.
        Kun siis nähdään miten ihmiset nykyään käyttäytyvät, on se ymmärrettävissä tämän pohjalta. Vaikeneminen on pahinta. Asioista ei puhuta, ja tyydytään epäkohtiin. Odotetaan opettajaa, mutta unohdetaan, että se, mitä hän opettaa, on uutta. Kuitenkin, jos hän puhuu vanhaa, sitäkään ei jakseta kuulla, koska se tunnetaan jo. Siksi tuli Mooses, sitten Jeesus...

        Se, miten nykyään suhtaudutaan Moosekseen, siten 2000:n vuoden päästä suhtaudutaan Jeesukseen.


    • Anonyymi

      "Tämä on nykyistä aikaa tarkoittava vertauskuva, ja sen mukaisesti uhrataan lahjoja ja uhreja, jotka eivät kykene tekemään täydelliseksi omassatunnossaan sitä, joka jumalanpalvelusta toimittaa"

      Sama koskee nykyaikaa. Enää ei uhrata, mutta sen tilalle tuli usko Jeesukseen, mutta joka sekään ei kykene tekemään täydelliseksi omatunnossaan sitä, joka jumalanpalvelusta toimittaa koska tieto itsestä puuttuu.

      Te ette ymmärrä vaimonne tai lapsienne luonnetta ja mielipiteitä uskolla Jeesukseen, jos ne ovat teidän ajatustenne vastaisia. Te ette kiista tilanteessa voi muuta, kuin heittää kalojen aikakauden mukaisesti marttyyrin viitan yllenne, ja valittaa surkeaa kohtaloanne.

      Maailman luominen ja Aabraham: rakennuspalikoiden teko maallisesti ja geneettisesti (yang), aikakausi härkä (yin)
      Mooses: lain lukeminen, pää alaspäin (yin), aikakausi oinas (yang).
      Jeesus: puhuminen, katse nostettu ihmisiin (yang), aikakausi kalat (yin).
      Seuraava opettaja: kirjoittaminen, katse nostetaan taivaisiin (yin), aikakausi vesimies (yang)
      Seuraava opettaja: puhuminen, katse uudelleen ihmisiin (yang) aikakausi kauris (työnarkomaani, väsymättömät koneet) (yin)
      Seuraava opettaja:, lain uudelleen kirjoittaminen, katse laskettuna uudelleen lakiin, (yin), aikakausi jousimies (matkailu) (yang).

      Jotta voimme matkustaa avaruudessa, on taivaan lait tunnettava, mutta eletään aikaa, jolloin kielletään avaruuden voimat, vaikka jo raamatussa ja koraanissa ne todennetaan, ja kuten odotettavissa on: urantia kirja ne kieltää, vaikka jo Jupiter säteilee niin, ettei sen lähelle voida matkustaa, ja tähtien asento tunnetaan, mikä on vaarallinen niiden tuhoutuessa, että maa voi olla vaarassa gammasädepurkauksen takia.

      Yang, valo haluaa peittää yinin, pimeyden, ja yin, pimeys haluaa peittää yangin, valon, mutta vain toisen hallitessa emme voi elää. Paholainen haluaa olla Jumalan kaltainen, ja julistaa olevansa vain toinen polariteetti, mutta ei pysty. Se materiaalisesti julistaa äärimmäistä pimeyttä, mutta teoillaan äärimmäistä valoa. Jokasuhteessa kyseessä on äärilaita, täydellisyyteen pyrkiminen. Kiinalaisessa eläinradassa tämä tunnetaan lohikäärmeenä.

      • Anonyymi

        Se, mikä on pakotettu yinin ja yangin alaisuuteen, ei ole Jumala, mutta se, joka näitä kahta polariteettia hallitsee, ja on niissä, ja voi olla toinen niistä, on Jumala.
        Jeesus ei voinut tuoda uutta Mooseksenlakia, mutta hän sanoi, ettei ollut tullut kumoamaan lakia, vaan täyttämään. Hän puhui uudelleen sen, mikä jo Mooseksen laissa oli kehoitettu, ja arvosteli lain pilkun viilaamista.

        Mitä Jeesus opetti uudesta? Uutta viiniä ei kaadeta vanhoihin leileihin. Tämän ovat unohtaneet ne, jotka eivät ota muuta oppia vastaan, kuin se, mikä heille on kristinuskosta opetettu.
        Kuten olen jo todennut, heistä on tullut Mooseksenlain kannattajien kaltaisia. Nyt he ovat tarranneet Jeesukseen, eivätkä muusta halua tietää, kuten Mooseksenlain kannattajat tarrasivat lakiin.
        Ei se väärinkään ole, koska Jeesus tuli meitä varten, mutta he tulevat olemaan uusia "Mooseksenlain kannattajia" suhteessa uusiin opettajiin, jotka tulevat Jeesuksen jälkeen, koska kehitystä ei voi pysäyttää, kuten Jeesus sanoi: laista ei yksikään piirto katoa, ennenkun kaikki on tapahtunut.
        Yhtälailla, kuten Jeesus sanoi, ei hän tullut tuomitsemaan Mooseksenlain kannattajia, vaan heidän tuomitsijansa on Mooses. Mutta tämän ajan tuomari on Jeesus.
        Miltä teistä nyt tuntuu, kun on tullut uusia profeettoja ja opettajia, jotka näyttävät olevan edellä aikaansa? Jeesuksesta ennustettiin jo muutama tuhat vuotta aiemmin, ennenkun hän tuli. Voitte kuvitella mitä Jeesuksesta tuolloin odotettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, mikä on pakotettu yinin ja yangin alaisuuteen, ei ole Jumala, mutta se, joka näitä kahta polariteettia hallitsee, ja on niissä, ja voi olla toinen niistä, on Jumala.
        Jeesus ei voinut tuoda uutta Mooseksenlakia, mutta hän sanoi, ettei ollut tullut kumoamaan lakia, vaan täyttämään. Hän puhui uudelleen sen, mikä jo Mooseksen laissa oli kehoitettu, ja arvosteli lain pilkun viilaamista.

        Mitä Jeesus opetti uudesta? Uutta viiniä ei kaadeta vanhoihin leileihin. Tämän ovat unohtaneet ne, jotka eivät ota muuta oppia vastaan, kuin se, mikä heille on kristinuskosta opetettu.
        Kuten olen jo todennut, heistä on tullut Mooseksenlain kannattajien kaltaisia. Nyt he ovat tarranneet Jeesukseen, eivätkä muusta halua tietää, kuten Mooseksenlain kannattajat tarrasivat lakiin.
        Ei se väärinkään ole, koska Jeesus tuli meitä varten, mutta he tulevat olemaan uusia "Mooseksenlain kannattajia" suhteessa uusiin opettajiin, jotka tulevat Jeesuksen jälkeen, koska kehitystä ei voi pysäyttää, kuten Jeesus sanoi: laista ei yksikään piirto katoa, ennenkun kaikki on tapahtunut.
        Yhtälailla, kuten Jeesus sanoi, ei hän tullut tuomitsemaan Mooseksenlain kannattajia, vaan heidän tuomitsijansa on Mooses. Mutta tämän ajan tuomari on Jeesus.
        Miltä teistä nyt tuntuu, kun on tullut uusia profeettoja ja opettajia, jotka näyttävät olevan edellä aikaansa? Jeesuksesta ennustettiin jo muutama tuhat vuotta aiemmin, ennenkun hän tuli. Voitte kuvitella mitä Jeesuksesta tuolloin odotettiin.

        Te tiedätte, ettei pimeydestä voi odottaa tulevan valoa. Mutta siellä, missä on pimeys, josta lähtee valo, siellä on osa Jumalaa.
        Pimeys, joka tuottaa pimeyttä, ei omaa tietoa (valo, yang). Ilman pimeyttä ei voi olla valoa, koska valo ei voi erottaa itseään valossa, eikä valoa opita tunteman valossa, vaan pimeydessä.
        Kukaan teistä ei ole tällaista täällä puhunut, ja Piho on sulkenut suunsa ja istuu kukkona orrella, koska ilta on tullut, ja se tietää talon isännän kissan liikkuvan. Se on musta kissa, jonka tien ylityksen takia väki sylki 3 kertaa maahan, Isän, Pojan, ja Pyhän Hengen nimeen, etteivät kompastuisi Jumalan asettamiin kompastuskiviin - profeettoihin.


    • Anonyymi

      "eikä valoa opita tunteman valossa, vaan pimeydessä"

      Se, mikä on arvokasta, sen arvo tunnustetaan. Kun hämärässä ihminen pyrkii saamaan selville jotakin, hän toivoo, että olisi enemmän valoa. Ihminen on ollut valossa ja pimeydessä, ja hän tunnustaa näiden arvon.
      Jeesus edustaa valoa, mutta valo myös häikäisee ja sokeuttaa. Yhtälailla pimeys masentaa, ja toivotaan valoa, jotta nähtäisi missä liikutaan, mitä tehdään tai luetaan.

      Kun ihminen liikkuu hämärässä, hänen ohitseen menee asioita, joita hän ei välttämättä edes huomaa, ja kun valoa tulee, hän ihmettelee miten hän ohitti tuon ihmeellisen tai hyvän kohteen, ja palaa takaisin ottamaan siitä selvää mikä se on.

      Hämärässä metsässä tämä käy ilmi selvemmin. Mielummin hämärän tultua istahdetaan sopivaan paikkaan, kiven tai kannon päälle, ja tehdään leiri, koska jos pimeässä jatkuu matka, se hidastuu, jotta voitaisi olla varmoja mihin astutaan.
      Tehkää siis leiri, sytyttäkää nuotio, ravitkaa itsennen iltapalalla, ja olkaa aamulla valmiita lähtöön.

      • Anonyymi

        "Yhtälailla pimeys masentaa"

        Se myös herkistää ihmisen aistit, koska silmiin ei enää ole luottaminen, ja on kuunneltava mitä metsästä kuuluu muuta, paitsi lintujen liverrystä... ja teidän puhettanne.
        Kuinka moni muuten löysi tuosta viimeisestä leiriytymis kohdasta Jeesuksen?

        Tehkää siis leiri (yin), sytyttäkää nuotio (yang), ravitkaa itsennen iltapalalla (yin), ja olkaa aamulla valmiita lähtöön (yang).

        Millainen on iltapala? Raskas vai kevyt? Te tiedätte, että seuraavana päivänä syötte kevyen aamupalan, sitten päivällisen. Se iltapala, jonka te syötte, on kevyt. Ei siinä kuumaa ruokaa syödä. Lämmintä juotavaa ehkä, illan viileyden takia.
        Te muistatte mitä Jeesuksen pidätyksen jälkeen tapahtui. Nuotio oli sytytetty illan viileyden takia, ja Jeesuksen seuraajista kysyttiin.


    • Anonyymi

      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006380749.html

      "Venäjällä on kummasteltu perustuslakityöryhmän kokoonpanoa, sillä 75 jäsenestä vain 11 henkilöä on selkeästi lainsäädäntöön perehtyneitä oikeusoppineita henkilöitä."

      ...! Mikä stemmaa?

      • Anonyymi

        Vaikee sanoo, mikä on homman pohjimmainen ydin, muuta kuin Putinin valta-aseman ikuistaminen. Aikooko hän tehdä itselleen tai jopa itsestään aivan uuden instituution.


      • Anonyymi

        Wtf sähkölaskukin oli 11,75.
        o_0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikee sanoo, mikä on homman pohjimmainen ydin, muuta kuin Putinin valta-aseman ikuistaminen. Aikooko hän tehdä itselleen tai jopa itsestään aivan uuden instituution.

        Ei vaan kun... miten tämän selitän? Jos yin-yang juttujen kirjoittajan synt. vuosi on 75?
        Toisekseen tuo mitä sanoit:
        Kuten olen kertonut, jos voidaan tehdä laskelma
        2012-2012
        2013-2011
        2014-2010
        jne
        ...
        2024-2000 (Putin tuli valtaan 2000, lähtee (ehkä) vallasta 2024. Osuvat yhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan kun... miten tämän selitän? Jos yin-yang juttujen kirjoittajan synt. vuosi on 75?
        Toisekseen tuo mitä sanoit:
        Kuten olen kertonut, jos voidaan tehdä laskelma
        2012-2012
        2013-2011
        2014-2010
        jne
        ...
        2024-2000 (Putin tuli valtaan 2000, lähtee (ehkä) vallasta 2024. Osuvat yhteen.

        "Toisekseen tuo mitä sanoit:"
        Siis sinä et sanonut tuota laskelmaa, vaan vastaan siihen viitaten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan kun... miten tämän selitän? Jos yin-yang juttujen kirjoittajan synt. vuosi on 75?
        Toisekseen tuo mitä sanoit:
        Kuten olen kertonut, jos voidaan tehdä laskelma
        2012-2012
        2013-2011
        2014-2010
        jne
        ...
        2024-2000 (Putin tuli valtaan 2000, lähtee (ehkä) vallasta 2024. Osuvat yhteen.

        Jos laskelma tehdään tyyliin 2012-2011, on 2024-1999, ja kaikki varmaan muistaa mitä Moskovassa tuolloin tapahtui. Pari vuotta eteenpäin, ja Amerikassa sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wtf sähkölaskukin oli 11,75.
        o_0

        Venäjällä perustuslakia vatvomaan laitettiin 75 henkilöä, joista 11 oli asiaan perehtyneitä.
        Minun sähkölasku oli 11e 75 snt. Minäkin olen vatvonut maailmankaikkeuden perustuslakia. Kumpi on suurempi annetulta arvoltaan? Kumpi suurempi määrältään?
        11e on enemmän, kuin 75 snt. Mutta 75 on lukuna enemmän, kuin 11.


    • Anonyymi

      Nyt ne lääkkeet jo naamariin....

      • Anonyymi

        Taisit todistaa juuri äsken, että noiden ennenkuulumattomien juttujen puhuja on se, josta on puhuttu, että jonkinlainen profeetta tulee? Jos et ole kristitty ja uskova, miksi soimaat uskottavuus käsityksissä eläessäsi niitä, jotka ymmärtävät asioita eri tavalla? Ja nuo "kummalliset" jutut eivät ole idässä mitenkään tavattomia, vaan yin ja yang tunnetaan siellä maailman pystyssä pitävinä, voisiko sanoa, perustuslakeina.
        Mutta jos käyttämäsi lääkenapit (narkomaani?) on korkein asia mitä tiedät, kehoitan aloittamaan metsästä, oppiaksesi tuntemaan Jumalan. Eräänä päivänä tajuat, ettet halua enää vaeltaa ilman pätevämpää tietoa, Jumalaa, koska on tulossa aika, jolloin sinun on tehtävä tili itsesi ja Jumalan välillä.
        Mutta kuten sanottua, kun rahaa on ja aurinko paistaa... Mutta sille tulee loppu.


      • Anonyymi

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006383478.html

        Sanot tuon tyypille, joka näyttäisi osoittavan ennen näkemätöntä taktikointia maailmankaikkeuden perustuslaeista puhuttaessa...
        Osuvastipa sanoit. Pitäisikö olla nyt aiheellista toivoa Jeesukselta lisää pökköä pesään?


    • Anonyymi

      Kuinka te voitte olla, pihalla kuin lumiukko kesällä!

      nyt ennen muonoi oli Suomessa, "jumala" nimeltä Ukko.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Ukko
      Ukko eli Ukko ylijumala on suomalaisten ja karjalaisten muinainen sään ja sadon sekä ukkosen jumala.

      Kun sitten Suomen ylijumala, oli ja tuli vihaiseksi, antoi äänensä kuulua ja kaikki kuulivat ja vapsivat, eli Ukkonen tuli ja vavisutti maata ja kansaa!

      Ukkonen !
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Ukkonen

      Joten tässä, "jumalan" puhessa sitten oli voimaa.

      Nyt Kirjoitettu on, tätäkö tahdotte:

      Jes. 29:
      3 Minä asetan leirini yltympäri sinua vastaan ja saarran sinut vartiostoilla ja luon vallit sinua vastaan.
      4 Silloin sinä puhut maasta matalalta, sanasi tulevat vaimeina tomusta, sinä uikutat kuin vainajahenki maasta, puheesi tulee supisten tomusta.
      5 Mutta sinun vainolaistesi lauma on oleva niinkuin hieno pöly, ja väkivaltaisten lauma niinkuin lentävät akanat, ja tämä tapahtuu äkkiä, silmänräpäyksessä:

      6 Herra Sebaot etsiskelee sinua ukkosenjylinässä ja maanjäristyksessä, kovassa pauhinassa, myrskyssä ja rajuilmassa, kuluttavan tulen liekissä.

      Eli aikojen alusta on Jumala, Herra Sebaot sekä antanut ihmisille iloa että kauhau ukkosen lailla!

      Joten, yrittäkää edes, itse tutkia, mitä on Kirjoitettu, älkääkä olko pimeydessä.

      Joten, suurin osa, koko tässä ketjussa on järjettömein toppelien sanoja!

      • Anonyymi

        Sanottiinhan sitä Jeesuksestakin, että hän oli riivattu ja kansan kiihottaja. Mikä hänen sijansa on nyt?

        Kun ihmiset puhuvat Jumalasta, he eivät tiedä mitä se on. Jos he ymmärtäisivät edes puolen sekunnin kokemuksen perusteella mitä on Jumalan puhtaus, he lopettaisivat ylistyksen, koska he ymmärtäisivät, että heidän puhtaus käsityksellään on raja.
        Ihmiset pystyvät sanomaan "puhtaista puhtain", mutteivät todella tiedä mitä se on, ennenkun kokevat sen.
        Jos he voisivat kokea sen edes Jumalaa palvelevien olentojen kautta nähdessään ne siinä puhtaudessa ja täydellisyydessä, he olisivat valmiit samantien hylkäämään kaiken omaisuutensa, olipa sitä miten paljon vain, ja ryntäämään samantien siihen puhtauteen. Muusta he eivät haluaisi tietää, koska kokemus olisi niin suuri. Ja nyt puhun vain yhdestä asiasta.

        Millä sanalla voisin lähemmin kuvata sitä perusteellista olemusta? Hervottomuus! Se puhtaus on aivan hervotonta, koska siinä tulee ilmi se, miten en pysty kuvaamaan sitä teille, koska siihen tarvitaan teidän kokemuksenne. Mutta te ette voisi ottaa sitä vastaan kokonaisuudessaan, koska teillä on rajat kaikelle.
        Jos puhuttaisi timantista ja kullasta rakennetusta linnasta, joka olisi maailman kaunein ja loisteliain, se olisi likaisen katukoiran kaltainen verrattuna siihen puhtauteen, mitä Jumalassa on.

        Miten tämän tiedän? Voin lyhyesti todeta, että se lähti siitä, kun joku rukoili, ja rukous laskeutui ikäänkuin alas johonkin, jossa oli kiinteä pimeys, ja lähes samalla hetkellä, kun minuutti oli vaihtunut, sielt tuli esiin mitä täydellisimpiä puhtaimpia olentoja suurinpiirtein parijonossa, ehkä 7 tai 8. Se oli kuin energia purkaus. Kyse oli kuin ennen näkemättömän kauniin energiankaltaisen timantinkaltaisesta, eikä se kuvaus edes riitä, mutta sen tiedän, että kaikki ihmiset epäröimättä menisivät siihen, jos suinkin voisivat, ja hylkäisivät kaiken muun.

        En tiedä mitä tapahtui, mutta ne tulivat, ja menivät johonkin, ja ne olivat täydellisiä puhtaudessa, joka puhuttaessa menee ihmisen ymmärryksen yli, mutta hän käsittää, jos saa kokea sen hengellään ja sielullaan. Sen jälkeen en enää tiennyt miten ylistää Jumalan puhtautta, koska tajusin nyt vasta siitä sen verran, ja sekin täysin reilusti meni yli sen, miten asian olin käsittänyt aiemmin. Luulin, että kyseessä olisi ollut joukko ihmisten sieluja, jotka olivat vapautuneet jossain onnettomuudessa tai räjähdyksessä.

        Ihmiset eivät tiedä mitä Jumala on, siksi heidän on helppo puhua mitä lystää, ja eivät tiedä mitä menettävät, jos eivät halua olla tekemisissä Jumalan kanssa, koska mitään Jumalaa parempaa ei ole.


      • Anonyymi

        Nyt on kaiketi päästetty Mooseksenlain kannattajia vapaaksi mahdollisesta rangaistuksesta, johon he joutuivat Jeesuksen pilkkaamisen takia, sillä sinä ymmärrät miltä heistä tuntui, ja olet tullut heidän kaltaisekseen, koska et ymmärrä minua, joka olen samankaltaisessa asemassa nykyajan uskoviin yin-yang juttuineni, kuin Jeesus oli suhteessa Mooseksenlain kannattajiin puheineen.
        Ei kukaan, joka ei ymmärrä kahta voiman ja olemuksen vastakkaisuutta, voi ymmärtää mitä Jumala on, koska ne vastakkaisuudet ilmenevät kaikessa elävässä.
        Onko Jumala järjetön tomppeli luotuaan pimeyden ja valon, kylmän ja kuuman, pienen ja suuren, äänen ja hiljaisuuden, joita idässä kutsutaan sanoin "yin ja yang"? Vai onko suomalainen ja suomenkieli maailman napa? Todellakin, tästä tunnistatte paholaisen, joka vaatii yhtä - jumaluutta itselleen. Kaikki maat on Jumalan tiedossa, ottakaa niistä paras, ja käyttäkää sitä oikein.


      • Anonyymi

        On ihmisiä, jotka tahallaan asettavat ymmärryksessään itsensä alemmalle tasolle, jonka jälkeen ylentävät itsensä, ja on ihmisiä, jotka asetetaan ymmärryksessään ylemmälle tasolle, ja he alentavat itsensä.


    • Anonyymi

      Paljonko mahtuu merkkejä palstalle? 5000. Jeesus ei ruokkinut tuota määrää ihmisiä aikanaan, vaan 50, todennäköisesti todisteeksi siitä, että hän tulee riemuvuotena.
      Sen sijaan väärennettyään tuon vähäiseltä vaikuttavan luvun, evankeliumin kirjoittaja tuli profetoineeksi tulevaisuutta. Täällä ruokitaan ihmisiä tiedolla, ja he tulevat ravituksi lukemalla palstaa, johon mahtuu 5000 merkkiä.

    • Anonyymi

      Paikka, jossa aiemmin asuin. Siellä oli mies, joka päissään nukkuessaan hoki "Siirak" tai "Siirakki". Ihmettelin mitä se tarkoittaa, ja pistin humalan syyksi. Nyt ymmärrän, ja luin Jeesus Siirakin kirjan ja ymmärsin lisää.

    • Anonyymi

      https://www.verkkouutiset.fi/valtionjohtajat-israelissa-suomen-presidentti-mukana/

      World Holocaust Forum?! Miten tämä pitäisi ymmärtää?

      On yksi luku, joka ei ole muuttunut - "tasan 6 milj. juutalaista surmattiin".
      Minä sanon: Ei surmattu, vaan 6 milj. neukkilaista surmattiin juutalaisten pystyttämän kommunistihallinnon takia, ja 6 mrd ihmistä tullaan surmaamaan maailman holokaustissa, kuten raamatussakin todetaan: vähän jää ihmisiä jäljelle.

      Mutta ehkä te tämänkin pystytte estämään sylkemällä 3 kertaa maahan, tai ennemminkin lattialle? Kristitythän ovat tunnettuja taikatempuistaan.

      • Anonyymi

        Onko Jumala asettanut mustan kissan teidän eteenne, ja kysyy "mikä tässä kissassa teitä kauhistuttaa? Värit ovat minun, eläimet ovat minun. Älkää tehkö hyvästä pahaa".
        Kissat ovat myyriä ja hiiriä varten, etteivät ne söisi pellon satoa.

        Minä myös sanon: verratkaa mitä eräät puhuvat Ukrainasta, joka on rappiotilassa "loistava armeija", "auttakaa Ukrainaa Venäjältä"...
        Sitä vastoin Ukrainassa syrjitään venäjänkielisiä, ja äärikansalliset toimivat väkivaltaisesti. Ukrainalaiset paikalliset valittavat armeijan olevan rappiotilassa ja raiskauksia ja ryöstöjä on tapahtunut. Korruptio niin pahaa, että vuoden aikana he saivat tehtyä yhden panssarivaunun. Kun Amerikkalaiset toivat sotilasapua, varusteita varastettiin.
        Ja verratkaa mitä puhutaan Venäjästä "imperialistinen roistovaltio" "Venäjän aggressio.."

        Kuitenkin mikä on tilanne Etelä-Ossetiassa? Mikä Krimillä? Etelä-Ossetian presidentti sanoi, että tasavallan liittyminen Venäjään johtaisi työhön Ossetian yhdistämiseksi "jakamatta sitä pohjoiseen ja etelään". Krimiläiset äänestivät ties monennenko kerran yhdistymisestä Venäjään, ja saivat vihdoin tahtonsa läpi.
        Ukraina olisi voinut puolustaa aluetta, mutta hyökkäyskäskyä ei allekirjoitettu.

        Minä tiedän kuka sanoi, että Venäjä (Jumalan ruoska) pitäisi polkea maan rakoon. Se mies piilottaa tyhmyytensä maanpuolustushengen taakse.
        Mitä sanotaan profetioissa Venäjästä? Miksi Suomessa jatkuu Venäjän parjaus? Suomi pelkää. Jos Venäjä on Herran käsi, niin yhtälö on selvä: Jos aikoo Isä antaa lapselleen selkään, niin lapsi ennemmin uhkaa tappaa Isänsä.
        Suomessa on porukkaa, jotka ennemmin haluavat tuhota koko Venäjän ja kristinuskon, kun antaa Suomen kääntyä hyvälle tielle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Jumala asettanut mustan kissan teidän eteenne, ja kysyy "mikä tässä kissassa teitä kauhistuttaa? Värit ovat minun, eläimet ovat minun. Älkää tehkö hyvästä pahaa".
        Kissat ovat myyriä ja hiiriä varten, etteivät ne söisi pellon satoa.

        Minä myös sanon: verratkaa mitä eräät puhuvat Ukrainasta, joka on rappiotilassa "loistava armeija", "auttakaa Ukrainaa Venäjältä"...
        Sitä vastoin Ukrainassa syrjitään venäjänkielisiä, ja äärikansalliset toimivat väkivaltaisesti. Ukrainalaiset paikalliset valittavat armeijan olevan rappiotilassa ja raiskauksia ja ryöstöjä on tapahtunut. Korruptio niin pahaa, että vuoden aikana he saivat tehtyä yhden panssarivaunun. Kun Amerikkalaiset toivat sotilasapua, varusteita varastettiin.
        Ja verratkaa mitä puhutaan Venäjästä "imperialistinen roistovaltio" "Venäjän aggressio.."

        Kuitenkin mikä on tilanne Etelä-Ossetiassa? Mikä Krimillä? Etelä-Ossetian presidentti sanoi, että tasavallan liittyminen Venäjään johtaisi työhön Ossetian yhdistämiseksi "jakamatta sitä pohjoiseen ja etelään". Krimiläiset äänestivät ties monennenko kerran yhdistymisestä Venäjään, ja saivat vihdoin tahtonsa läpi.
        Ukraina olisi voinut puolustaa aluetta, mutta hyökkäyskäskyä ei allekirjoitettu.

        Minä tiedän kuka sanoi, että Venäjä (Jumalan ruoska) pitäisi polkea maan rakoon. Se mies piilottaa tyhmyytensä maanpuolustushengen taakse.
        Mitä sanotaan profetioissa Venäjästä? Miksi Suomessa jatkuu Venäjän parjaus? Suomi pelkää. Jos Venäjä on Herran käsi, niin yhtälö on selvä: Jos aikoo Isä antaa lapselleen selkään, niin lapsi ennemmin uhkaa tappaa Isänsä.
        Suomessa on porukkaa, jotka ennemmin haluavat tuhota koko Venäjän ja kristinuskon, kun antaa Suomen kääntyä hyvälle tielle.

        "Suomessa on porukkaa, jotka ennemmin haluavat tuhota koko Venäjän ja kristinuskon, kun antaa Suomen kääntyä hyvälle tielle."

        Nuo ovat sen verran suuria rottia, shakaaleja ja hyeenoja, että niiden tuhoamiseen tarvitaan koiria ja leijonia.
        Mutta entäs jos ne suuremmat antavat mielihyvin saaliinsa leijonalle, joka jättää laumansa syödäkseen? Sillä välin tulee toinen leijona, ja valtaa lauman itselleen. Tämä ei ole Venäjä, koska sitä ei tunneta leijonana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Suomessa on porukkaa, jotka ennemmin haluavat tuhota koko Venäjän ja kristinuskon, kun antaa Suomen kääntyä hyvälle tielle."

        Nuo ovat sen verran suuria rottia, shakaaleja ja hyeenoja, että niiden tuhoamiseen tarvitaan koiria ja leijonia.
        Mutta entäs jos ne suuremmat antavat mielihyvin saaliinsa leijonalle, joka jättää laumansa syödäkseen? Sillä välin tulee toinen leijona, ja valtaa lauman itselleen. Tämä ei ole Venäjä, koska sitä ei tunneta leijonana.

        Kissat huolehtivat hiiristä ja myyristä, koirat rotista, ja leijonat ajavat hyeenat ja shakaalit pois laumansa läheltä.
        Mikä muu saisi leijonan kiinnostumaan, paitsi sana "liha". Jos Nato, jota on haukuttu Venäjällä "lihan käsivarreksi", jota se onkin, on saanut Suomen leijonan kiinnostumaan siitä, niin en ihmettele.
        Profetiat joko toteutuvat, tai sitten eivät. On ollut aikoja, jolloin on ollut muutamista sekunneista kiinni lentävätkö isot pommit vai eivät. Noille päiville ei ole ennustettu maailmanlopun alkua.
        Jos profetiat eivät toteudu, profeettaa haukutaan jopa vääräksi. Hän "erehtyi". Ts. tällöin rukouksen voima kielletään. Loppu kyllä tulee, mutta aikanaan. Paholainenhan hoitaisi homman loppuun jo tänään jos voisi.


    • Anonyymi

      Kristinuskossa, juutalaisuudessa ja islamissa tietäjiä kutsutaan profeetoiksi. Alkuasukkaiden keskuudessa shamaaneiksi.
      Kummassakin tapauksessa periaate on sama, mutta nuo ensimmäiset eivät usko "shamaaneihin" vaan "profeettoihin", kun taas jälkimmäisille se on se ja sama miksikä tietäjää kutsutaan, ja keskittyvät analysoimaan hänen näkemyksensä.

    • Anonyymi

      https://www.google.com/search?q=israelin kartta&client=firefox-b-d&sxsrf=ACYBGNSe5UZmAxEsdrnoXDzjVjxV1FBXjg:1579860900439&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjziY--gJznAhWpAhAIHSnyC_QQ_AUoAXoECA0QAw&biw=1366&bih=613#imgrc=xr1rf4Ey7NDBIM:

      Oletteko muuten huomanneet, että Israelin rajat muistuttaa kenkää? Tuleeko Israel olemaan Suomineidon "kenkä", jonka avulla astellessaan Suomi ei enää kompuroi?
      Mikäs kertomus se oli, jossa joku Tuhkimo oli menettänyt kenkänsä, jonka pelastava mies löysi, ja palautti Tuhkimolle?

      • Anonyymi

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Tuhkimo

        "Sisarpuolet pyysivät ja saivat kalliita vaatteita ja koruja, Tuhkimo sen sijaan vain isänsä matkan varrelta poimiman pähkinäpuun oksan, jonka hän istutti kuolleen äitinsä haudalle ja jota hän kasteli kyynelillään, kunnes se kasvoi suureksi puuksi... Tuhkimon istuttamaan puuhun pesänsä tehneet linnut heittävät hänelle kultaisen ja hopeisen juhlapuvun ja tanssiaiskengät... Samat linnut myös puhkaisevat lopuksi Tuhkimon sisarpuolilta silmät rangaistukseksi siitä, että he olivat kohdelleet Tuhkimoa huonosti.[3] Perrault'n versiossa heitä ei rangaista, vaan Tuhkimo antaa heille anteeksi, ja hekin pääsevät lopulta naimisiin eräiden hovimiesten kanssa.[2] Topeliuksen versiossa sisaret Barbra ja Superba sekä heidän palvelijattarensa Trilla saavat käsiinsä pitkät linnunkynnet. Aluksi haltijatarkummi Keristane aikoi muuttaa heidät linnuiksi, mutta Tuhkimo rukoili näiden puolesta sanoen jo antaneensa anteeksi, ja kesken jääneestä loitsusta jäi muistoksi ikuiset kynnet.

        https://www.google.com/search?q=saksanpähkinä&client=firefox-b-d&sxsrf=ACYBGNQsBsko2ym4_Nm9lDKgVzu7S4qMlw:1579861676906&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiwg6-wg5znAhXwk4sKHXsyBhsQ_AUoAXoECA8QAw&biw=1366&bih=613#imgrc=vZA9pmYLePefyM:

        Minä olen saksanpähkinä.
        "SAKSANPÄHKINÄ 21.4.-30.4.
        Laatu: maskuliininen
        Elementti: tuli
        Intohimoinen ja aggressiivinen Saksanpähkinä on vastakohtaisuuksien merkki. Vastentahtoinen, ristiriitainen ja usein erittäin itsetietoinen Saksanpähkinä on kova pala purtavaksi ympäristölleen ja partnerina hän on mustasukkainen ja odottamaton. Hänellä on mahtavia strategisia kykyjä, rajoittamaton kunnianhimo ja erinomainen tarkkailukyky, vaikkakin hän on melko huomaamaton. Joustamattomuus ja kykenemättömyys kompromisseihin eivät tee hänestä työpaikan hymypatsaan saajaa, mutta hänen työnsä tuloksia ei voi olla huomaamatta ja arvostamatta."

        Herran jestas! Montako merkkiä tämä uppiniskainen kansa vielä vaatii? Onko tämä merkki?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Tuhkimo

        "Sisarpuolet pyysivät ja saivat kalliita vaatteita ja koruja, Tuhkimo sen sijaan vain isänsä matkan varrelta poimiman pähkinäpuun oksan, jonka hän istutti kuolleen äitinsä haudalle ja jota hän kasteli kyynelillään, kunnes se kasvoi suureksi puuksi... Tuhkimon istuttamaan puuhun pesänsä tehneet linnut heittävät hänelle kultaisen ja hopeisen juhlapuvun ja tanssiaiskengät... Samat linnut myös puhkaisevat lopuksi Tuhkimon sisarpuolilta silmät rangaistukseksi siitä, että he olivat kohdelleet Tuhkimoa huonosti.[3] Perrault'n versiossa heitä ei rangaista, vaan Tuhkimo antaa heille anteeksi, ja hekin pääsevät lopulta naimisiin eräiden hovimiesten kanssa.[2] Topeliuksen versiossa sisaret Barbra ja Superba sekä heidän palvelijattarensa Trilla saavat käsiinsä pitkät linnunkynnet. Aluksi haltijatarkummi Keristane aikoi muuttaa heidät linnuiksi, mutta Tuhkimo rukoili näiden puolesta sanoen jo antaneensa anteeksi, ja kesken jääneestä loitsusta jäi muistoksi ikuiset kynnet.

        https://www.google.com/search?q=saksanpähkinä&client=firefox-b-d&sxsrf=ACYBGNQsBsko2ym4_Nm9lDKgVzu7S4qMlw:1579861676906&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiwg6-wg5znAhXwk4sKHXsyBhsQ_AUoAXoECA8QAw&biw=1366&bih=613#imgrc=vZA9pmYLePefyM:

        Minä olen saksanpähkinä.
        "SAKSANPÄHKINÄ 21.4.-30.4.
        Laatu: maskuliininen
        Elementti: tuli
        Intohimoinen ja aggressiivinen Saksanpähkinä on vastakohtaisuuksien merkki. Vastentahtoinen, ristiriitainen ja usein erittäin itsetietoinen Saksanpähkinä on kova pala purtavaksi ympäristölleen ja partnerina hän on mustasukkainen ja odottamaton. Hänellä on mahtavia strategisia kykyjä, rajoittamaton kunnianhimo ja erinomainen tarkkailukyky, vaikkakin hän on melko huomaamaton. Joustamattomuus ja kykenemättömyys kompromisseihin eivät tee hänestä työpaikan hymypatsaan saajaa, mutta hänen työnsä tuloksia ei voi olla huomaamatta ja arvostamatta."

        Herran jestas! Montako merkkiä tämä uppiniskainen kansa vielä vaatii? Onko tämä merkki?!

        "...Se on kaikista siemenistä pienin, mutta kun se on kasvanut, on se suurin vihanneskasveista ja tulee puuksi, niin että taivaan linnut tulevat ja tekevät pesänsä sen oksille".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "...Se on kaikista siemenistä pienin, mutta kun se on kasvanut, on se suurin vihanneskasveista ja tulee puuksi, niin että taivaan linnut tulevat ja tekevät pesänsä sen oksille".

        Hes. 17:24 Ja kaikki metsän puut tulevat tietämään, että minä olen Herra, joka teen korkean puun matalaksi ja matalan puun korkeaksi, tuoreen puun kuivaksi ja kuivan puun kukoistavaksi.

        Luuk. 6:43-44 Sillä ei ole hyvää puuta, joka tekee huonon hedelmän, eikä taas huonoa puuta, joka tekee hyvän hedelmän.

        Joh. 15:2 Jokaisen oksan minussa, joka ei kanna hedelmää, hän karsii pois; ja jokaisen, joka kantaa hedelmää, hän puhdistaa, että se kantaisi runsaamman hedelmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hes. 17:24 Ja kaikki metsän puut tulevat tietämään, että minä olen Herra, joka teen korkean puun matalaksi ja matalan puun korkeaksi, tuoreen puun kuivaksi ja kuivan puun kukoistavaksi.

        Luuk. 6:43-44 Sillä ei ole hyvää puuta, joka tekee huonon hedelmän, eikä taas huonoa puuta, joka tekee hyvän hedelmän.

        Joh. 15:2 Jokaisen oksan minussa, joka ei kanna hedelmää, hän karsii pois; ja jokaisen, joka kantaa hedelmää, hän puhdistaa, että se kantaisi runsaamman hedelmän.

        No, syöttekö tämän hedelmän?
        Sen sijaan, että Jeesus olisi ruokkinut 5000 ihmistä, täällä ruokitaan ihmisiä tiedolla, ja he tulevat ravituksi lukemalla palstaa, johon mahtuu 5000 merkkiä.
        Kuka sanoi, että Jeesus mitä todennäköisimmin tulisi riemuvuoden aikana, jota juhlitaan 50:n vuoden välein?
        Kuka tietää milloin riemuvuosi on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, syöttekö tämän hedelmän?
        Sen sijaan, että Jeesus olisi ruokkinut 5000 ihmistä, täällä ruokitaan ihmisiä tiedolla, ja he tulevat ravituksi lukemalla palstaa, johon mahtuu 5000 merkkiä.
        Kuka sanoi, että Jeesus mitä todennäköisimmin tulisi riemuvuoden aikana, jota juhlitaan 50:n vuoden välein?
        Kuka tietää milloin riemuvuosi on?

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Pähkinä
        "Pähkinä on kasvitieteellisesti kuiva ja kypsänä avautumaton hedelmä... Tarkoitetaan... kovakuorista kuivaa hedelmää, jonka sisällä on kypsänä syötävä sydän.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Saksanpähkinä
        "Itse (saksan)pähkinä on iso ja aivojen muotoinen."

        https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/liikkuuko-kissan-paassa-mitaan-tutkijat-selvittivat/88d02dc6-c6c4-3f23-a586-396abad36ced

        "Koirilla on monen tutkimuksen mukaan oma persoona ja kyky ajatella abstraktisti. Sen sijaan kissat ovat huomattavasti arvoituksellisempia. Harva tutkija tietää, mitä niiden päässä liikkuu...
        Kissa ei pyydä apua ... Ne eivät ole rajoittuneet vain ihmisen aaltopituudelle vaan ajattelevat monipuolisemmin. Koirat puolestaan ajattelevat vain kuin ihmiset."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Tuhkimo

        "Sisarpuolet pyysivät ja saivat kalliita vaatteita ja koruja, Tuhkimo sen sijaan vain isänsä matkan varrelta poimiman pähkinäpuun oksan, jonka hän istutti kuolleen äitinsä haudalle ja jota hän kasteli kyynelillään, kunnes se kasvoi suureksi puuksi... Tuhkimon istuttamaan puuhun pesänsä tehneet linnut heittävät hänelle kultaisen ja hopeisen juhlapuvun ja tanssiaiskengät... Samat linnut myös puhkaisevat lopuksi Tuhkimon sisarpuolilta silmät rangaistukseksi siitä, että he olivat kohdelleet Tuhkimoa huonosti.[3] Perrault'n versiossa heitä ei rangaista, vaan Tuhkimo antaa heille anteeksi, ja hekin pääsevät lopulta naimisiin eräiden hovimiesten kanssa.[2] Topeliuksen versiossa sisaret Barbra ja Superba sekä heidän palvelijattarensa Trilla saavat käsiinsä pitkät linnunkynnet. Aluksi haltijatarkummi Keristane aikoi muuttaa heidät linnuiksi, mutta Tuhkimo rukoili näiden puolesta sanoen jo antaneensa anteeksi, ja kesken jääneestä loitsusta jäi muistoksi ikuiset kynnet.

        https://www.google.com/search?q=saksanpähkinä&client=firefox-b-d&sxsrf=ACYBGNQsBsko2ym4_Nm9lDKgVzu7S4qMlw:1579861676906&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiwg6-wg5znAhXwk4sKHXsyBhsQ_AUoAXoECA8QAw&biw=1366&bih=613#imgrc=vZA9pmYLePefyM:

        Minä olen saksanpähkinä.
        "SAKSANPÄHKINÄ 21.4.-30.4.
        Laatu: maskuliininen
        Elementti: tuli
        Intohimoinen ja aggressiivinen Saksanpähkinä on vastakohtaisuuksien merkki. Vastentahtoinen, ristiriitainen ja usein erittäin itsetietoinen Saksanpähkinä on kova pala purtavaksi ympäristölleen ja partnerina hän on mustasukkainen ja odottamaton. Hänellä on mahtavia strategisia kykyjä, rajoittamaton kunnianhimo ja erinomainen tarkkailukyky, vaikkakin hän on melko huomaamaton. Joustamattomuus ja kykenemättömyys kompromisseihin eivät tee hänestä työpaikan hymypatsaan saajaa, mutta hänen työnsä tuloksia ei voi olla huomaamatta ja arvostamatta."

        Herran jestas! Montako merkkiä tämä uppiniskainen kansa vielä vaatii? Onko tämä merkki?!

        Ei sanan sanaa vastaukseksi. Ei edes raamatun paikkoja öljypuusta. Ei ketään, joka toteaisi "tämä pitää paikkansa":

        "Mutta jos muutamat oksista ovat taitetut pois ja sinä, joka olet metsäöljypuu, olet oksastettu oikeiden oksien joukkoon ja olet päässyt niiden kanssa osalliseksi öljypuun mehevästä juuresta, niin älä ylpeile oksien rinnalla; mutta jos ylpeilet, niin et sinä kuitenkaan kannata juurta, vaan juuri kannattaa sinua... Sillä jos sinä olet leikattu luonnollisesta metsäöljypuusta ja vasten luontoa oksastettu jaloon öljypuuhun, kuinka paljoa ennemmin nämä luonnolliset oksat tulevat oksastettaviksi omaan öljypuuhunsa"

        "Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan. Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä. Ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, lähtee tuli heidän suustaan ja kuluttaa heidän vihollisensa. (Jer. 5:14 siksi sanoo Herra, Jumala Jumala, näin: Koska te tällaisia olette puhuneet, niin minä teen sanani sinun suussasi tuleksi ja tämän kansan polttopuiksi, ja se kuluttaa heidät) Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei sadetta tule heidän profetoimisensa päivinä, ja heillä on valta muuttaa vedet vereksi ja lyödä maata kaikkinaisilla vitsauksilla, niin usein kuin tahtovat".

        "Puut lähtivät voitelemaan itsellensä kuningasta he sanoivat öljypuulle: 'Ole sinä meidän kuninkaamme.' Mutta öljypuu vastasi heille: 'Jättäisinkö lihavuuteni, josta jumalat ja ihmiset minua ylistävät, mennäkseni huojumaan ylempänä muita puita."

        "Ja kaikkeinpyhimmän oviaukkoon hän teki ovet öljypuusta; kamana ja pielet muodostivat viisikulmion"

        Ja vielä: "Heillä on profeetat, kuulkoot heitå." Mutta hän sanoi: "Ei, vaan nosta joku kuolleista puhumaan". Mutta hän sanoi: Jos eivät he profeettoja usko, niin eivät he usko kuolleitakaan".

        Kristittyjen ongelma usein näyttää olevan se, että he raamattua lukiessaan elävät menneisyydessä tai kaukana tulevaisuudessa, mutteivät usko asian olevan profetia, joka viittaa näihin päiviin.
        Se, millainen profeetan "pitäisi olla", muistuttaa enemmänkin sitä, joka taitavimmin osaa aktivoida ihmisten mielikuvitusta ja kaavamaisia käsityksiä.

        Eikö profeetta olekin melko eksoottinen juttu? Lappi olisi tosiaankin täydellinen kohde ja kristittyjen mieleen profeetan ilmestymiselle. A on ensimmäinen kirjain aakkosissa, ja sen järjestysnumero on 1. Myös oinas on ensimmäinen eläinmerkki länsimaisessa eläinradassa. Se vastaa - kas kummaa - lohikäärmettä kiinalaisessa. Jos tähän lisätään vuosiluonteeksi vielä käärme, ollaan melkolailla enemmänkin raamatun sivuilla ilmitulleiden havaintojen äärellä.
        Tiedän tuon Arin syntyneen 1965, jolloin myös oli saturnuksen ja pluton oppositio, ja muutama muukin oppositio, joten henkilö voi olla vastarannan kiiski, vihamielinen asenne ja dominointihaluinen, ihmissuhteissa voi olla vaikeuksia ja yllättäviä käänteitä, suuria muutoksia, myös suuria onnettomuuksia, levottomuutta ja kapinallisuutta. Suoranaista pakkomielteisyyttä voi esiintyä. Mieheni kärsi samasta ongelmasta.
        Pietariko sanoi: "meillä on taistelu pahuuden henkivaltoja vastaan taivaan avaruuksissa..."?

        Mitä Jeesuksen kerrotaan sanoneen ykkös paikasta? "Minä teen ensimmäisestä viimeisen, ja viimeisestä ensimmäisen". Kalat on viimeinen eläinradassa, ja vastaa kissaa. H kirjain on aakkosten 8., jota sanotaan myös nk. Jumalan luvuksi, ja koska Jeesus puhui tiedon valosta, ja kynttilästä, jonka tulisi loistaa niin, että kaikki voivat nähdä sen valossa, on profeetan nimi valoon viittaava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sanan sanaa vastaukseksi. Ei edes raamatun paikkoja öljypuusta. Ei ketään, joka toteaisi "tämä pitää paikkansa":

        "Mutta jos muutamat oksista ovat taitetut pois ja sinä, joka olet metsäöljypuu, olet oksastettu oikeiden oksien joukkoon ja olet päässyt niiden kanssa osalliseksi öljypuun mehevästä juuresta, niin älä ylpeile oksien rinnalla; mutta jos ylpeilet, niin et sinä kuitenkaan kannata juurta, vaan juuri kannattaa sinua... Sillä jos sinä olet leikattu luonnollisesta metsäöljypuusta ja vasten luontoa oksastettu jaloon öljypuuhun, kuinka paljoa ennemmin nämä luonnolliset oksat tulevat oksastettaviksi omaan öljypuuhunsa"

        "Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan. Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä. Ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, lähtee tuli heidän suustaan ja kuluttaa heidän vihollisensa. (Jer. 5:14 siksi sanoo Herra, Jumala Jumala, näin: Koska te tällaisia olette puhuneet, niin minä teen sanani sinun suussasi tuleksi ja tämän kansan polttopuiksi, ja se kuluttaa heidät) Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei sadetta tule heidän profetoimisensa päivinä, ja heillä on valta muuttaa vedet vereksi ja lyödä maata kaikkinaisilla vitsauksilla, niin usein kuin tahtovat".

        "Puut lähtivät voitelemaan itsellensä kuningasta he sanoivat öljypuulle: 'Ole sinä meidän kuninkaamme.' Mutta öljypuu vastasi heille: 'Jättäisinkö lihavuuteni, josta jumalat ja ihmiset minua ylistävät, mennäkseni huojumaan ylempänä muita puita."

        "Ja kaikkeinpyhimmän oviaukkoon hän teki ovet öljypuusta; kamana ja pielet muodostivat viisikulmion"

        Ja vielä: "Heillä on profeetat, kuulkoot heitå." Mutta hän sanoi: "Ei, vaan nosta joku kuolleista puhumaan". Mutta hän sanoi: Jos eivät he profeettoja usko, niin eivät he usko kuolleitakaan".

        Kristittyjen ongelma usein näyttää olevan se, että he raamattua lukiessaan elävät menneisyydessä tai kaukana tulevaisuudessa, mutteivät usko asian olevan profetia, joka viittaa näihin päiviin.
        Se, millainen profeetan "pitäisi olla", muistuttaa enemmänkin sitä, joka taitavimmin osaa aktivoida ihmisten mielikuvitusta ja kaavamaisia käsityksiä.

        Eikö profeetta olekin melko eksoottinen juttu? Lappi olisi tosiaankin täydellinen kohde ja kristittyjen mieleen profeetan ilmestymiselle. A on ensimmäinen kirjain aakkosissa, ja sen järjestysnumero on 1. Myös oinas on ensimmäinen eläinmerkki länsimaisessa eläinradassa. Se vastaa - kas kummaa - lohikäärmettä kiinalaisessa. Jos tähän lisätään vuosiluonteeksi vielä käärme, ollaan melkolailla enemmänkin raamatun sivuilla ilmitulleiden havaintojen äärellä.
        Tiedän tuon Arin syntyneen 1965, jolloin myös oli saturnuksen ja pluton oppositio, ja muutama muukin oppositio, joten henkilö voi olla vastarannan kiiski, vihamielinen asenne ja dominointihaluinen, ihmissuhteissa voi olla vaikeuksia ja yllättäviä käänteitä, suuria muutoksia, myös suuria onnettomuuksia, levottomuutta ja kapinallisuutta. Suoranaista pakkomielteisyyttä voi esiintyä. Mieheni kärsi samasta ongelmasta.
        Pietariko sanoi: "meillä on taistelu pahuuden henkivaltoja vastaan taivaan avaruuksissa..."?

        Mitä Jeesuksen kerrotaan sanoneen ykkös paikasta? "Minä teen ensimmäisestä viimeisen, ja viimeisestä ensimmäisen". Kalat on viimeinen eläinradassa, ja vastaa kissaa. H kirjain on aakkosten 8., jota sanotaan myös nk. Jumalan luvuksi, ja koska Jeesus puhui tiedon valosta, ja kynttilästä, jonka tulisi loistaa niin, että kaikki voivat nähdä sen valossa, on profeetan nimi valoon viittaava.

        "Kalat on viimeinen eläinradassa, ja vastaa kissaa"

        Kissa on sama kuin jänis. Mooses vastasi oinaan aikakautta, ja Jeesus kalojen aikakautta. Jos siis profeetta on ilmestynyt, hän tekee työtä omaa aikakauttaan vastaavassa merkissä - kalojen aikakaudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kalat on viimeinen eläinradassa, ja vastaa kissaa"

        Kissa on sama kuin jänis. Mooses vastasi oinaan aikakautta, ja Jeesus kalojen aikakautta. Jos siis profeetta on ilmestynyt, hän tekee työtä omaa aikakauttaan vastaavassa merkissä - kalojen aikakaudella.

        Ö kirjain on viimeinen aakkosissa. Tätäkään ei näköjään ole tajuttu. Tai sitten ei ole viitsitty mainita.


    • Anonyymi

      Opetus, joka tulee 1700 luvun rabbiiniselta tietäjältä nimeltään Vilnan gaon, vahvistaa Venäjän keskeistä roolia viimeisinä päivinä: ”Kun kuulet, että venäläiset ovat vallanneet Krimin kaupungin, niin tiedät, että Messiaan ajat ovat alkaneet, ja hänen askeleensa kuullaan."

      Mitä linnut heittivätkään tuhkimolle puusta?

      • Anonyymi

        Venäjälle on tulossa valtava ennennäkemätön herätys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjälle on tulossa valtava ennennäkemätön herätys!

        Jos, niin se luultavasti voi tulla tsekan myötävaikutuksella ja heidän kauttaan, koska he ovat Venäjän sielun vartijoita.
        Silmäni aukenivat, kun luin kgb:n ev.ltn Vladimir Popovin toteamuksen "19:a vuoteen en ole tavannut tämän organisaation seinien sisällä tsekistiä kylmän pään, lämpimän sydämen ja puhtaiden käsien kanssa".

        Olen nähnyt vahvoja näkyjä, että olen tehnyt työtä tuossa paikassa, mutten ollut sitä, mitä olisi täytynyt. Nyt en ole siellä, vaikka paikan lisänimi sitä muistuttaa, mutta minussa on enemmän sitä, joksi siellä työskentelevät itseään kutsuvat, kuin useimmissa heistä.
        Kun ensikertaa menin Moskovaan, minusta tuntui, että äiti Venäjä halasi minua kuin olisi sanonut "tervetuloa takaisin". Siellä samaa matkaa tullut venäläinen nainen halasi minua.

        Kun Lenin käski perustaa tsekan, hän tuskin saattoi aavistaa mitä tuleman pitää, ja teki sen mm. poliittisten tarkoitusperien takia, varmistaakseen valtion pysyvyyden. Mutta hän, joka sen toteutti, ymmärsi jotain syvempää, ja luotuaan sen sielun ja hengen, hän työskenteli itsensä hengiltä sen takia. Hän antoi elämänsä sille asialle, ja luulen, että tuon sydämen pettämisen takia, luomus on edelleen pystyssä, kuten myös Venäjä.
        Jeesus antoi elämänsä myös, ja siksi me olemme täällä, ja maailma nyt sellainen, kuin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos, niin se luultavasti voi tulla tsekan myötävaikutuksella ja heidän kauttaan, koska he ovat Venäjän sielun vartijoita.
        Silmäni aukenivat, kun luin kgb:n ev.ltn Vladimir Popovin toteamuksen "19:a vuoteen en ole tavannut tämän organisaation seinien sisällä tsekistiä kylmän pään, lämpimän sydämen ja puhtaiden käsien kanssa".

        Olen nähnyt vahvoja näkyjä, että olen tehnyt työtä tuossa paikassa, mutten ollut sitä, mitä olisi täytynyt. Nyt en ole siellä, vaikka paikan lisänimi sitä muistuttaa, mutta minussa on enemmän sitä, joksi siellä työskentelevät itseään kutsuvat, kuin useimmissa heistä.
        Kun ensikertaa menin Moskovaan, minusta tuntui, että äiti Venäjä halasi minua kuin olisi sanonut "tervetuloa takaisin". Siellä samaa matkaa tullut venäläinen nainen halasi minua.

        Kun Lenin käski perustaa tsekan, hän tuskin saattoi aavistaa mitä tuleman pitää, ja teki sen mm. poliittisten tarkoitusperien takia, varmistaakseen valtion pysyvyyden. Mutta hän, joka sen toteutti, ymmärsi jotain syvempää, ja luotuaan sen sielun ja hengen, hän työskenteli itsensä hengiltä sen takia. Hän antoi elämänsä sille asialle, ja luulen, että tuon sydämen pettämisen takia, luomus on edelleen pystyssä, kuten myös Venäjä.
        Jeesus antoi elämänsä myös, ja siksi me olemme täällä, ja maailma nyt sellainen, kuin on.

        Vanga ennusti: "Venäjä on kaikkien slaavilaisten voimien äiti. Ne, jotka ovat kääntyneet pois siitä, palaavat uudella tavalla... "
        Tämä on toteutunut.

        1968 toukokuussa olin käsittääkseni edellisessä elämässä Marksistkajan varrella. Olin siellä 2018 taas toukokuussa, kuten tuolloin - lähes tasan 50 vuotta myöhemmin. Jos pienestä pitäen minun elämässä luvulla 5 ja etenkin 50 on ollut hyvin tärkeä merkitys. Myöhemmin opin, että Moskovan autojen rekisterikilven tunnus numero on 50.
        Nuorena ennenkun tiesin Venäjästä juuri mitään, piirsin sarjakuvia maasta, jossa lainvalvontaviranomaiset ottivat vallan, ja hallitsivat lähes kaikkea.

        Olen miettinyt mikä minun nimi saattoi olla, sekä luonne. Muutama vuosi sitten törmäsin kovaan juttuun ven.kieltä opiskellessani. Kirjassa tehtävä nro 5:n kohdalla luki "Petrovich, onko sinulla kynä"?, ja se tuli minun vuorolleni suomentaa.
        Juuri aiemmin Moskovassa käydessäni olin saanut mm. mustan kynän lahjaksi. Muista lahjoista tärkein oli mm. ortodoksiristi kaulaan, jonka jälkeen muutamaa kuukautta myöhemmin loppui tupakan poltto. En tiedä vieläkään mitä tapahtui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos, niin se luultavasti voi tulla tsekan myötävaikutuksella ja heidän kauttaan, koska he ovat Venäjän sielun vartijoita.
        Silmäni aukenivat, kun luin kgb:n ev.ltn Vladimir Popovin toteamuksen "19:a vuoteen en ole tavannut tämän organisaation seinien sisällä tsekistiä kylmän pään, lämpimän sydämen ja puhtaiden käsien kanssa".

        Olen nähnyt vahvoja näkyjä, että olen tehnyt työtä tuossa paikassa, mutten ollut sitä, mitä olisi täytynyt. Nyt en ole siellä, vaikka paikan lisänimi sitä muistuttaa, mutta minussa on enemmän sitä, joksi siellä työskentelevät itseään kutsuvat, kuin useimmissa heistä.
        Kun ensikertaa menin Moskovaan, minusta tuntui, että äiti Venäjä halasi minua kuin olisi sanonut "tervetuloa takaisin". Siellä samaa matkaa tullut venäläinen nainen halasi minua.

        Kun Lenin käski perustaa tsekan, hän tuskin saattoi aavistaa mitä tuleman pitää, ja teki sen mm. poliittisten tarkoitusperien takia, varmistaakseen valtion pysyvyyden. Mutta hän, joka sen toteutti, ymmärsi jotain syvempää, ja luotuaan sen sielun ja hengen, hän työskenteli itsensä hengiltä sen takia. Hän antoi elämänsä sille asialle, ja luulen, että tuon sydämen pettämisen takia, luomus on edelleen pystyssä, kuten myös Venäjä.
        Jeesus antoi elämänsä myös, ja siksi me olemme täällä, ja maailma nyt sellainen, kuin on.

        Oho. Tuo perustaja kuoli 20.7.1926.
        Tänään on 26. päivä, viikon 7. päivä, 2020 ja vielä sunnuntai.
        No, Jumalalle kiitos näistä merkeistä. Mutta moniko vielä epäilee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho. Tuo perustaja kuoli 20.7.1926.
        Tänään on 26. päivä, viikon 7. päivä, 2020 ja vielä sunnuntai.
        No, Jumalalle kiitos näistä merkeistä. Mutta moniko vielä epäilee?

        Kerran näin unta Putinista. Kuuluin hänen perheeseensä. Hän ajoi bussia, joka oli melko tyhjä. Arvelen bussin kuvaavan Venäjää, koska asukastiheys Venäjällä kyllä hyvin vastaa bussin sisältämää matkustajamäärää.
        Hän käski minun hypätä ulos, ja mennä tekemään jotain, ja tein niin. Unessa ei ollut ääniä, en tiedä mitä hän käski tehdä, mutta lähdin toteuttamaan sitä. Ymmärsin, että Putin ajoi auton johonkin, ja tuli itse perässä.

        Aiemmin olen nähnyt unta hänestä pariin otteeseen, samoin todennäköisesti edellisen elämän komentajastani Andropovista, joka näytti minulle venäjäksi kirjoitetun isohkon mustakantisen kirjan, ja sanoi, että natseihin liittyy salaisuus, jota vieläkään ei saa kertoa. Kuvassa oli natseja juna-asemalla joidenkin muiden kanssa.
        Kuka näkikään unessa, että natseja oli juna-asemalla juutalaisten kanssa, ja tekivät yhteistyötä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran näin unta Putinista. Kuuluin hänen perheeseensä. Hän ajoi bussia, joka oli melko tyhjä. Arvelen bussin kuvaavan Venäjää, koska asukastiheys Venäjällä kyllä hyvin vastaa bussin sisältämää matkustajamäärää.
        Hän käski minun hypätä ulos, ja mennä tekemään jotain, ja tein niin. Unessa ei ollut ääniä, en tiedä mitä hän käski tehdä, mutta lähdin toteuttamaan sitä. Ymmärsin, että Putin ajoi auton johonkin, ja tuli itse perässä.

        Aiemmin olen nähnyt unta hänestä pariin otteeseen, samoin todennäköisesti edellisen elämän komentajastani Andropovista, joka näytti minulle venäjäksi kirjoitetun isohkon mustakantisen kirjan, ja sanoi, että natseihin liittyy salaisuus, jota vieläkään ei saa kertoa. Kuvassa oli natseja juna-asemalla joidenkin muiden kanssa.
        Kuka näkikään unessa, että natseja oli juna-asemalla juutalaisten kanssa, ja tekivät yhteistyötä?

        En ole ennen nähnyt niin valtaisaa uutisvyöryä "Venäjän aggressiosta" kuin mitä nykyään. Kaikki mahdolliset lauseet käytetään, joka suinkin voi näyttää Venäjän epäluotettavana ja uhkana.
        Antikristillinen aika Venäjällä on ohi. Paholainenko siellä siis rakentaa kirkkoja, ja kehoittaa ihmisiä luottamaan Jeesukseen?

        Kun samaan aikaan katsoo sitä valtaisaa mediavyöryä, joka tuomitsee Venäjän mitä mielikuvituksellisimmilla lauseilla, alkaa tulla mieleen, että siellähän täytyy olla jotain, jota paholainen vihaa.

        Otteita lähipäiviltä:
        "Ex-diplomaatti: Venäjän ympärillä kaikki jäätyy"
        "Ministeri syyttää Venäjää trollikampanjasta"
        "Virolaisraportti: Nämä merkit kertoisivat Venäjän hyökkäysaikeesta"
        "Tiedustelukeskuksen ex-johtaja IL:lle: Venäjä ei säälisi Suomea"

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006247427.html
        Tässäkö kaikki, mitä Suomessa "tiedetään" Venäjästä?

        "maa on aivan järjettömän köyhä ja elintaso valovuoden länttä perässä." (yli 800 peukuttajaa tälle valheelle!?)

        "Suomessa pitkään asunut Venäläinen kollegani kehuu (tai ainakin kehui) maansa mediaa ja väitti sitä paljo puolueettomammaksi kuin länsimaista mediaa. Kyllä he valitettavan aivopestyjä ovat jo monen sukupolven ajan."

        "kaikki asiat missä moititaan Venäjän valtaapitäviä ovat totta jo arkijärjenkin mukaan... aiemmat "kansa on Putinin takana" uutiset ovat hölynpölyä."
        "...heidän (venäläisten) uutiset eivät ole totta. Meillähän se on tiedetty jo Jeltsinin ajasta lähtien ja kauemminkin."

        "...Tosi kädetön kansa (venäläiset)" (Venäjä oli ensimmäisenä avaruudessa)
        "Venäjällä... yritetään huijata kaikkia aina"
        "Venäjällä on jo monta putinsukupolvea aivopestynä."

        Kenen etua suomalaiset näillä virsillä palvelevat? Osoittavat uskollisuuttaan medialle? Mitään poikkeavaa Ukrainan tai Krimin tilanteesta ei haluta kuulla, eikä uskoa.

        Samaan aikaan euroopassa:

        https://russia-insider.com/en/it-begins-youtube-censors-christians-bans-russian-faith-us-creator-vows-fight-sign-petition/ri21510
        "Venäjän usko" -kanava irtisanottu youtubesta, syytä ei kerrottu.
        "Kielletyt videot olivat positiivisimpia - videoita rakkaudesta, uhrauksista ja hyväntekeväisyydestä, kunniasta ja kunnioituksesta. YouTube kielsi ne kaikki, ja mikä uskomattominta - kieltäytyy selittämästä miksi."

        https://russia-insider.com/en/russian-church-leader-warns-eu-immigration-preserving-cultural-identity/ri21473
        "EU kirjoittaessaan perustuslakiaan, kieltäytyi mainitsemasta kristillistä perintöään edes asiakirjan johdanto-osassa."

        https://russia-insider.com/en/christianity/joint-declaration-pope-patriarch-may-split-russian-orthodox-church/ri12987
        Katolisen kirkon ongelma: "Jumalakeskeisen uskonnon asteittainen korvaaminen itsekeskeisellä uskonnolla, jossa ei Jumala, vaan ihminen on maailmankaikkeuden keskus, johtuu luonnollisesti Vatikaanin asemasta valtion viranomaisena, joka liittyy kristittyyn uskontoon, jossa hallitus on perusta."

        http://blagoslovenie.ru/prorochestva_pravoslavnyh_starcev_o_rossii_o_vojne_o_care/mirovye_prorochestva_ob_antihriste_rukami_i_nogami_chelovecheskimi_privedennogo_na_carstvo/
        "Kannibalismista tulee yleistä, kun se on hyväksynyt Antikristuksen sinetin, ihmiskunta poistaa kaikki moraalin rajat.” (Isä Anthony kirjassa: A. Krasnov, s. 34).

        https://iz.ru/926107/vladislav-krylov/trogatelnyi-bred-programma-po-polovomu-vospitaniiu-vyzvala-krizis-v-britanii
        (Lännen viranomais/sukupuolivähemmistö raakalaiset 6 vuotiaiden lasten kimpussa tuputtamassa seksuaalikasvatusta heille aikana, jolloin asia ei lapsille edes kuulu vielä!)

        https://russia-insider.com/en/jews-behind-drag-queen-story-hour/ri27989
        ja:
        https://russia-insider.com/en/society/drag-queen-story-hour-jewish-groups-pushing-cross-dressing-psychopaths-children/ri27979

        Onko maailmassa ennen nähty tällaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ennen nähnyt niin valtaisaa uutisvyöryä "Venäjän aggressiosta" kuin mitä nykyään. Kaikki mahdolliset lauseet käytetään, joka suinkin voi näyttää Venäjän epäluotettavana ja uhkana.
        Antikristillinen aika Venäjällä on ohi. Paholainenko siellä siis rakentaa kirkkoja, ja kehoittaa ihmisiä luottamaan Jeesukseen?

        Kun samaan aikaan katsoo sitä valtaisaa mediavyöryä, joka tuomitsee Venäjän mitä mielikuvituksellisimmilla lauseilla, alkaa tulla mieleen, että siellähän täytyy olla jotain, jota paholainen vihaa.

        Otteita lähipäiviltä:
        "Ex-diplomaatti: Venäjän ympärillä kaikki jäätyy"
        "Ministeri syyttää Venäjää trollikampanjasta"
        "Virolaisraportti: Nämä merkit kertoisivat Venäjän hyökkäysaikeesta"
        "Tiedustelukeskuksen ex-johtaja IL:lle: Venäjä ei säälisi Suomea"

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006247427.html
        Tässäkö kaikki, mitä Suomessa "tiedetään" Venäjästä?

        "maa on aivan järjettömän köyhä ja elintaso valovuoden länttä perässä." (yli 800 peukuttajaa tälle valheelle!?)

        "Suomessa pitkään asunut Venäläinen kollegani kehuu (tai ainakin kehui) maansa mediaa ja väitti sitä paljo puolueettomammaksi kuin länsimaista mediaa. Kyllä he valitettavan aivopestyjä ovat jo monen sukupolven ajan."

        "kaikki asiat missä moititaan Venäjän valtaapitäviä ovat totta jo arkijärjenkin mukaan... aiemmat "kansa on Putinin takana" uutiset ovat hölynpölyä."
        "...heidän (venäläisten) uutiset eivät ole totta. Meillähän se on tiedetty jo Jeltsinin ajasta lähtien ja kauemminkin."

        "...Tosi kädetön kansa (venäläiset)" (Venäjä oli ensimmäisenä avaruudessa)
        "Venäjällä... yritetään huijata kaikkia aina"
        "Venäjällä on jo monta putinsukupolvea aivopestynä."

        Kenen etua suomalaiset näillä virsillä palvelevat? Osoittavat uskollisuuttaan medialle? Mitään poikkeavaa Ukrainan tai Krimin tilanteesta ei haluta kuulla, eikä uskoa.

        Samaan aikaan euroopassa:

        https://russia-insider.com/en/it-begins-youtube-censors-christians-bans-russian-faith-us-creator-vows-fight-sign-petition/ri21510
        "Venäjän usko" -kanava irtisanottu youtubesta, syytä ei kerrottu.
        "Kielletyt videot olivat positiivisimpia - videoita rakkaudesta, uhrauksista ja hyväntekeväisyydestä, kunniasta ja kunnioituksesta. YouTube kielsi ne kaikki, ja mikä uskomattominta - kieltäytyy selittämästä miksi."

        https://russia-insider.com/en/russian-church-leader-warns-eu-immigration-preserving-cultural-identity/ri21473
        "EU kirjoittaessaan perustuslakiaan, kieltäytyi mainitsemasta kristillistä perintöään edes asiakirjan johdanto-osassa."

        https://russia-insider.com/en/christianity/joint-declaration-pope-patriarch-may-split-russian-orthodox-church/ri12987
        Katolisen kirkon ongelma: "Jumalakeskeisen uskonnon asteittainen korvaaminen itsekeskeisellä uskonnolla, jossa ei Jumala, vaan ihminen on maailmankaikkeuden keskus, johtuu luonnollisesti Vatikaanin asemasta valtion viranomaisena, joka liittyy kristittyyn uskontoon, jossa hallitus on perusta."

        http://blagoslovenie.ru/prorochestva_pravoslavnyh_starcev_o_rossii_o_vojne_o_care/mirovye_prorochestva_ob_antihriste_rukami_i_nogami_chelovecheskimi_privedennogo_na_carstvo/
        "Kannibalismista tulee yleistä, kun se on hyväksynyt Antikristuksen sinetin, ihmiskunta poistaa kaikki moraalin rajat.” (Isä Anthony kirjassa: A. Krasnov, s. 34).

        https://iz.ru/926107/vladislav-krylov/trogatelnyi-bred-programma-po-polovomu-vospitaniiu-vyzvala-krizis-v-britanii
        (Lännen viranomais/sukupuolivähemmistö raakalaiset 6 vuotiaiden lasten kimpussa tuputtamassa seksuaalikasvatusta heille aikana, jolloin asia ei lapsille edes kuulu vielä!)

        https://russia-insider.com/en/jews-behind-drag-queen-story-hour/ri27989
        ja:
        https://russia-insider.com/en/society/drag-queen-story-hour-jewish-groups-pushing-cross-dressing-psychopaths-children/ri27979

        Onko maailmassa ennen nähty tällaista?

        https://russia-insider.com/en/search?word=cannibalism&main-submit=Search

        Näyttää siltä, että harva suomalainen edes viitsii enää hakea tietoa. Kun maailma keskittyy viralliseen tietoon ja oman elämän ympärille, on vaikea uskoa mitä muualla on puhuttu. Vielä kaikki ei ole julkisesti näkyvissä, mutta kuten olen arvellut, moraalia kitketään, ja maailman suurin valtio on pohjaltaan kristillinen. Onko tässä selitys länsisuuntautuneen median toiminnalle? Jeesus sanoi mitä käy, jos paholaisen valtakunta joutuu sotaan itseään vastaan - se hajoaa. NL hajosi. Nyt on Venäjä. Nyt sen hajoamista toivotaan vielä enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ennen nähnyt niin valtaisaa uutisvyöryä "Venäjän aggressiosta" kuin mitä nykyään. Kaikki mahdolliset lauseet käytetään, joka suinkin voi näyttää Venäjän epäluotettavana ja uhkana.
        Antikristillinen aika Venäjällä on ohi. Paholainenko siellä siis rakentaa kirkkoja, ja kehoittaa ihmisiä luottamaan Jeesukseen?

        Kun samaan aikaan katsoo sitä valtaisaa mediavyöryä, joka tuomitsee Venäjän mitä mielikuvituksellisimmilla lauseilla, alkaa tulla mieleen, että siellähän täytyy olla jotain, jota paholainen vihaa.

        Otteita lähipäiviltä:
        "Ex-diplomaatti: Venäjän ympärillä kaikki jäätyy"
        "Ministeri syyttää Venäjää trollikampanjasta"
        "Virolaisraportti: Nämä merkit kertoisivat Venäjän hyökkäysaikeesta"
        "Tiedustelukeskuksen ex-johtaja IL:lle: Venäjä ei säälisi Suomea"

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006247427.html
        Tässäkö kaikki, mitä Suomessa "tiedetään" Venäjästä?

        "maa on aivan järjettömän köyhä ja elintaso valovuoden länttä perässä." (yli 800 peukuttajaa tälle valheelle!?)

        "Suomessa pitkään asunut Venäläinen kollegani kehuu (tai ainakin kehui) maansa mediaa ja väitti sitä paljo puolueettomammaksi kuin länsimaista mediaa. Kyllä he valitettavan aivopestyjä ovat jo monen sukupolven ajan."

        "kaikki asiat missä moititaan Venäjän valtaapitäviä ovat totta jo arkijärjenkin mukaan... aiemmat "kansa on Putinin takana" uutiset ovat hölynpölyä."
        "...heidän (venäläisten) uutiset eivät ole totta. Meillähän se on tiedetty jo Jeltsinin ajasta lähtien ja kauemminkin."

        "...Tosi kädetön kansa (venäläiset)" (Venäjä oli ensimmäisenä avaruudessa)
        "Venäjällä... yritetään huijata kaikkia aina"
        "Venäjällä on jo monta putinsukupolvea aivopestynä."

        Kenen etua suomalaiset näillä virsillä palvelevat? Osoittavat uskollisuuttaan medialle? Mitään poikkeavaa Ukrainan tai Krimin tilanteesta ei haluta kuulla, eikä uskoa.

        Samaan aikaan euroopassa:

        https://russia-insider.com/en/it-begins-youtube-censors-christians-bans-russian-faith-us-creator-vows-fight-sign-petition/ri21510
        "Venäjän usko" -kanava irtisanottu youtubesta, syytä ei kerrottu.
        "Kielletyt videot olivat positiivisimpia - videoita rakkaudesta, uhrauksista ja hyväntekeväisyydestä, kunniasta ja kunnioituksesta. YouTube kielsi ne kaikki, ja mikä uskomattominta - kieltäytyy selittämästä miksi."

        https://russia-insider.com/en/russian-church-leader-warns-eu-immigration-preserving-cultural-identity/ri21473
        "EU kirjoittaessaan perustuslakiaan, kieltäytyi mainitsemasta kristillistä perintöään edes asiakirjan johdanto-osassa."

        https://russia-insider.com/en/christianity/joint-declaration-pope-patriarch-may-split-russian-orthodox-church/ri12987
        Katolisen kirkon ongelma: "Jumalakeskeisen uskonnon asteittainen korvaaminen itsekeskeisellä uskonnolla, jossa ei Jumala, vaan ihminen on maailmankaikkeuden keskus, johtuu luonnollisesti Vatikaanin asemasta valtion viranomaisena, joka liittyy kristittyyn uskontoon, jossa hallitus on perusta."

        http://blagoslovenie.ru/prorochestva_pravoslavnyh_starcev_o_rossii_o_vojne_o_care/mirovye_prorochestva_ob_antihriste_rukami_i_nogami_chelovecheskimi_privedennogo_na_carstvo/
        "Kannibalismista tulee yleistä, kun se on hyväksynyt Antikristuksen sinetin, ihmiskunta poistaa kaikki moraalin rajat.” (Isä Anthony kirjassa: A. Krasnov, s. 34).

        https://iz.ru/926107/vladislav-krylov/trogatelnyi-bred-programma-po-polovomu-vospitaniiu-vyzvala-krizis-v-britanii
        (Lännen viranomais/sukupuolivähemmistö raakalaiset 6 vuotiaiden lasten kimpussa tuputtamassa seksuaalikasvatusta heille aikana, jolloin asia ei lapsille edes kuulu vielä!)

        https://russia-insider.com/en/jews-behind-drag-queen-story-hour/ri27989
        ja:
        https://russia-insider.com/en/society/drag-queen-story-hour-jewish-groups-pushing-cross-dressing-psychopaths-children/ri27979

        Onko maailmassa ennen nähty tällaista?

        Onko kukaan nähnyt elokuvaa Tanssii Susien Kanssa? Minulle kävi kuten sille lutille. Tajusin, ettei villi itä ole sitä mitä on kerrottu, vaan hyvät ja pahat teot ovat yksilöstä, ei kansallisuudesta kiinni.
        Nuorena kirjoitin tarinaa kahdesta suomalaissotilaasta, ja venäläiset olivat ryssiä. Myöhemmin kun tutustuin Venäjään, ja luin uudelleen tuon tarinan, hädin tuskin enää tunnistin sitä, joka sen oli kirjoittanut. Olin kokenut elämän muutoksen. Se vanha päällikkö oli oikeassa. Ei ollut enää Dunbaria. Oli vain Tanssii Susien Kanssa.
        En tiedä oliko Dunbar edellisessä elämässään ollut intiaanisoturi, mutta ainakin hän löysi jotain, minkä oli aiemmin kadottanut, soturin itsessään, ja rakkauden.
        Venäjä on minulle kuin rakastava aviomies, jonka luokse pääsen vain harvoin, koska kateellinen suomineito ei halua päästää tytärtään A luokan geenejä kantaviin vieraisiin. Ja lukiessani Venäjästä, törmään vähän väliä mielipiteisiin, miten joku haluaisi tuhota koko maan. Ex-miehenikin puhuu valheita, miten jatkuvasti joku on hakattu väkivaltaisesti siellä. Tiedän henkilöitä, joissa näyttää olevan kuin paha henki.

        On aivan sama mitä profeetta rakastaa - sen paholainen haluaa tuhota, ja sillä vaivata. Kuka teistä haluaa kokea sen? Luottakaa Jeesukseen, koska muuta pelastajaa ei ole teille annettu, mutta älkää heittäytykö Mooseksenlain kannattajiksi, koska he uskonsa perusteella ylensivät itsensä.
        Näkisittepä ihmisten katseet, kun he käyvät ehtoollisella, ja näkevät sen, jolle ei anneta, koska ei kuulu seurakuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kukaan nähnyt elokuvaa Tanssii Susien Kanssa? Minulle kävi kuten sille lutille. Tajusin, ettei villi itä ole sitä mitä on kerrottu, vaan hyvät ja pahat teot ovat yksilöstä, ei kansallisuudesta kiinni.
        Nuorena kirjoitin tarinaa kahdesta suomalaissotilaasta, ja venäläiset olivat ryssiä. Myöhemmin kun tutustuin Venäjään, ja luin uudelleen tuon tarinan, hädin tuskin enää tunnistin sitä, joka sen oli kirjoittanut. Olin kokenut elämän muutoksen. Se vanha päällikkö oli oikeassa. Ei ollut enää Dunbaria. Oli vain Tanssii Susien Kanssa.
        En tiedä oliko Dunbar edellisessä elämässään ollut intiaanisoturi, mutta ainakin hän löysi jotain, minkä oli aiemmin kadottanut, soturin itsessään, ja rakkauden.
        Venäjä on minulle kuin rakastava aviomies, jonka luokse pääsen vain harvoin, koska kateellinen suomineito ei halua päästää tytärtään A luokan geenejä kantaviin vieraisiin. Ja lukiessani Venäjästä, törmään vähän väliä mielipiteisiin, miten joku haluaisi tuhota koko maan. Ex-miehenikin puhuu valheita, miten jatkuvasti joku on hakattu väkivaltaisesti siellä. Tiedän henkilöitä, joissa näyttää olevan kuin paha henki.

        On aivan sama mitä profeetta rakastaa - sen paholainen haluaa tuhota, ja sillä vaivata. Kuka teistä haluaa kokea sen? Luottakaa Jeesukseen, koska muuta pelastajaa ei ole teille annettu, mutta älkää heittäytykö Mooseksenlain kannattajiksi, koska he uskonsa perusteella ylensivät itsensä.
        Näkisittepä ihmisten katseet, kun he käyvät ehtoollisella, ja näkevät sen, jolle ei anneta, koska ei kuulu seurakuntaan.

        Venäjällä on ihmeelliset viljamaat ja korkeudet , siis kaikenkaikkiset mahdollisuudet. Maassamme on sama määrä ihmisiä kuin Venäjän laidalla Pietarissa. Jos valtioita veden alle peittyisi pikkuhiljaa, niin kait Venäjän ovia on puoliEurooppaa kolkuttelemassa.
        Jo 60 v sitten opettaja kertoi miten merten rannikkokaupungit jäisivät helposti veden alle , jos vedenpinta kohoaisi.

        Jumalan pelko on Suomessa jälkipolviltamme häivyttämällä häivytetty.
        Vaikka ei pelätä Jumalaa, lietsotaan nyt pelkoa mediassa sitäkin enemmän mm. ilmastosta. Peloitellaan jo lapsia, että pitäisi mennä sukupuolikorjausleikkaukseen jne.... Nyt kitketään kiireellä kasvavalta kansaltamme kristinusko pois, missä totuus heti aukeaa, - Jumala loi ihmisen naiseksi ja mieheksi ja samalla aukeaa koko totuus ihmisen luonnollisesta elämästä.

        On mainintaa pakanakansoistakin, että he jo luonnostaan luonnollisen elämän totuutta ymmärtävät. Maailman kaikkeussa eläneet ihmiset ovat opettamatta tienneet olevansa tyttöjä tai poikia pienestä pitäen. Ei sitä tarvitse eläinkunnallekaan erikseen opettaa.

        Uskontyhjiötä täytetään nyt mielettömällä vauhdilla, ettei edes ole tyttöjä ja poikia, vaan ihmisiä! Tiede todistaa itseään ennennäkemättömin voimin ja koulukansa on koulutettu sen evankelistoiksi!
        Ei viime vuosisadalla olisi hoitolaitokset riittäneet, jos nykymääräiset villiinnytetyt joukot olisi tuollaista ääneen sepustaneet!

        Kun usko Jumalaan katoaa, ei voida ymmärtää, että "Hän säät ja ilmat sää äätää ja viljan vartuttaa, Hän hyisen hallan hää äätää....". Ihanat talvisäät nyt, Kiitos Herralle!

        2012 tiedettiin jo varmasti , että 4 vuoden kuluttua on muutos tapahtunut. Nyt se ennuste on siirtynyt että 2080 voi ollakin sellainen. Jumala kaiken hallitsee ja tietää, mutta nyt siis tilalle on tullut epämääräinen TIEDEUSKONTO , johon on uskottava ja jota on ymmärrettävä. Ikäänkuin KAIKKI tieteitäkin myöten ei olisi Herramme hallintavallassa.

        Sananlaskut 10
        24 Mitä jumalaton pelkää, se häntä kohtaa; mutta mitä vanhurskaat halajavat, se annetaan.

        25 Tuulispään käytyä ei jumalatonta enää ole, mutta vanhurskaan perustus pysyy iäti.
        26 Mitä hapan hampaille ja savu silmille, sitä laiska lähettäjillensä.
        27 Herran pelko elinpäiviä jatkaa, mutta jumalattomien vuodet lyhenevät.
        28 Vanhurskasten odotus koituu iloksi, mutta jumalattomien toivo hukkuu.
        29 Herran johdatus on nuhteettoman turva, mutta väärintekijäin turmio.
        30 Vanhurskas ei ikinä horju, mutta jumalattomat eivät saa asua maassa.
        31 Vanhurskaan suu kasvaa viisauden hedelmän, mutta kavala kieli hävitetään.
        32 Vanhurskaan huulet tietävät, mikä otollista on, mutta jumalattomien suu on sulaa kavaluutta.

        Mediasta poimittua
        https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/pohjoisnapa-sulaa-taysin-neljan-vuoden-kuluessa/64d32782-f7df-3cc0-b39b-4b9b219c54de

        Se mahdollisuus meni jo ajat sitten!

        Pohjoisnapa saattaa sulaa jo vuonna 2030 - Ulkomaat - Ilta

        https://tieku.fi/luonto/ilmastonmuutos/mita-tapahtuisi-jos-kaikki-maapallon-jaatikot-sulaisivat

        Saattaa ------ tapahtua -----tai jos ,,,, saatetaan saattaa tapahtumaan tai ....niin edelleen. Mikään ja mitään ei tapadu Jumalan sallimatta. Raamatun Sana opettaa, miten ihmiset itse saastuttivat itsensä, kuten esim. Sodomassa. Herra näki, että muutosta parempaan ei tapahtunut, vaan yhä pahempaan. ....Syntiinsä hylätytkin ihmiset voivat pelastua esirukouksen kautta, mutta jos ei ole edes heitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjällä on ihmeelliset viljamaat ja korkeudet , siis kaikenkaikkiset mahdollisuudet. Maassamme on sama määrä ihmisiä kuin Venäjän laidalla Pietarissa. Jos valtioita veden alle peittyisi pikkuhiljaa, niin kait Venäjän ovia on puoliEurooppaa kolkuttelemassa.
        Jo 60 v sitten opettaja kertoi miten merten rannikkokaupungit jäisivät helposti veden alle , jos vedenpinta kohoaisi.

        Jumalan pelko on Suomessa jälkipolviltamme häivyttämällä häivytetty.
        Vaikka ei pelätä Jumalaa, lietsotaan nyt pelkoa mediassa sitäkin enemmän mm. ilmastosta. Peloitellaan jo lapsia, että pitäisi mennä sukupuolikorjausleikkaukseen jne.... Nyt kitketään kiireellä kasvavalta kansaltamme kristinusko pois, missä totuus heti aukeaa, - Jumala loi ihmisen naiseksi ja mieheksi ja samalla aukeaa koko totuus ihmisen luonnollisesta elämästä.

        On mainintaa pakanakansoistakin, että he jo luonnostaan luonnollisen elämän totuutta ymmärtävät. Maailman kaikkeussa eläneet ihmiset ovat opettamatta tienneet olevansa tyttöjä tai poikia pienestä pitäen. Ei sitä tarvitse eläinkunnallekaan erikseen opettaa.

        Uskontyhjiötä täytetään nyt mielettömällä vauhdilla, ettei edes ole tyttöjä ja poikia, vaan ihmisiä! Tiede todistaa itseään ennennäkemättömin voimin ja koulukansa on koulutettu sen evankelistoiksi!
        Ei viime vuosisadalla olisi hoitolaitokset riittäneet, jos nykymääräiset villiinnytetyt joukot olisi tuollaista ääneen sepustaneet!

        Kun usko Jumalaan katoaa, ei voida ymmärtää, että "Hän säät ja ilmat sää äätää ja viljan vartuttaa, Hän hyisen hallan hää äätää....". Ihanat talvisäät nyt, Kiitos Herralle!

        2012 tiedettiin jo varmasti , että 4 vuoden kuluttua on muutos tapahtunut. Nyt se ennuste on siirtynyt että 2080 voi ollakin sellainen. Jumala kaiken hallitsee ja tietää, mutta nyt siis tilalle on tullut epämääräinen TIEDEUSKONTO , johon on uskottava ja jota on ymmärrettävä. Ikäänkuin KAIKKI tieteitäkin myöten ei olisi Herramme hallintavallassa.

        Sananlaskut 10
        24 Mitä jumalaton pelkää, se häntä kohtaa; mutta mitä vanhurskaat halajavat, se annetaan.

        25 Tuulispään käytyä ei jumalatonta enää ole, mutta vanhurskaan perustus pysyy iäti.
        26 Mitä hapan hampaille ja savu silmille, sitä laiska lähettäjillensä.
        27 Herran pelko elinpäiviä jatkaa, mutta jumalattomien vuodet lyhenevät.
        28 Vanhurskasten odotus koituu iloksi, mutta jumalattomien toivo hukkuu.
        29 Herran johdatus on nuhteettoman turva, mutta väärintekijäin turmio.
        30 Vanhurskas ei ikinä horju, mutta jumalattomat eivät saa asua maassa.
        31 Vanhurskaan suu kasvaa viisauden hedelmän, mutta kavala kieli hävitetään.
        32 Vanhurskaan huulet tietävät, mikä otollista on, mutta jumalattomien suu on sulaa kavaluutta.

        Mediasta poimittua
        https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/pohjoisnapa-sulaa-taysin-neljan-vuoden-kuluessa/64d32782-f7df-3cc0-b39b-4b9b219c54de

        Se mahdollisuus meni jo ajat sitten!

        Pohjoisnapa saattaa sulaa jo vuonna 2030 - Ulkomaat - Ilta

        https://tieku.fi/luonto/ilmastonmuutos/mita-tapahtuisi-jos-kaikki-maapallon-jaatikot-sulaisivat

        Saattaa ------ tapahtua -----tai jos ,,,, saatetaan saattaa tapahtumaan tai ....niin edelleen. Mikään ja mitään ei tapadu Jumalan sallimatta. Raamatun Sana opettaa, miten ihmiset itse saastuttivat itsensä, kuten esim. Sodomassa. Herra näki, että muutosta parempaan ei tapahtunut, vaan yhä pahempaan. ....Syntiinsä hylätytkin ihmiset voivat pelastua esirukouksen kautta, mutta jos ei ole edes heitä?

        Melkoisen hyvä kirjoitus. Haluaisin muistuttaa, että paljon on profetioita, joissa sanotaan, että "Jumala sanoi".
        Jumala ei ensinnäkään puhu. Ellette halua sitten kuvitella alkavanne sepustaa tarinaa jotakuinkin samalla periaatteella sähkövirran kanssa?
        Jumala ei syö, ei liiku, mutta kaikki on hänessä.

        Olen kerran nähnyt unessa, miten olin aluksessa todennäköisesti Jeesuksen kanssa, joka näytti minulle nk. maailmanlopun ja puhui siitä. Siinä ei ole mitään nähtävää.
        Kaikki unet, joissa olen ollut tekemisissä Jumalan kanssa, ovat olleet sanattomia Jumalan osalta. Sen sijaan minulla on ollut tieto ja ymmärrys siitä, "missä mennään" ja mikä on ollut homman nimi.
        Profeettoja harvon ymmärretään, koska he saavat ikäänkuin kenraaleina komentajaltaan "salattua" data pursketta, jonka ymmärtämiseksi, avaamiseksi ja oivaltamiseksi vain heillä on avaimet. Profeetan on oltava sekä tietoinen materiasta, että hengestä.

        Profeetta on todennäköisesti maailman harvinaisin, tai yksi harvinaisimmista töistä. Siihen ei voi alkaa kuin se, jolla on ote realiteeteistä ja jalat maassa. Täytyy olla ote realistisesta asiasta, jota kannattaa, ja jonka oikeudellisuuden näkee. Monet ovat hurahtaneet tai seonneet, koska Jumala "ei ole realistinen". Ja kuitenkin uskovat sanovat, että hän ja Jeesus ovat suurin turva yms. Ihmisen pää ei voi käsittää sellaista.

        On oltava reaalinen käsin kosketeltava asia, jonka tunnustaa, koska ihminen on osa materiaa. Vain silloin, kun materia (ihminen ja reaalijärki) voi tukeutua materiaan (koska siihen, ja sen osaksi ihminen on luotu), voi henkisyyttä harjoittaa ilman hämmennystä ja jalat pysyvät maan päällä, ja pääkään ei ole pilvissä.


    • Anonyymi

      Paljonko Suomi täyttää? 100 vuotta? Ottakaa nolla pois. Suomi on 10 vuotias, ja istuu koulussa.
      "8" vuotta vielä, ja hän on avioitumis iässä? Jos 2160 alkaa vesimiehen aika ja jossain tuolla paikkeilla tapahtuu morsiamen ylösotto? Suomi on silloin varttunut nuori nainen?

    • Anonyymi

      Jes. 1:3:
      Härkä (minä olen härkä) tuntee omistajansa ja aasi (juutalaiset haukkuvat kristittyjä aaseiksi) isäntänsä seimen...

      Tunsivatko Mooseksenlain kannattajat merkit, jotka todensivat, että Jeesus oli messias? Paljonko Jeesus vielä todisteeksi teki tunnustekoja? Silti eivät uskoneet.
      Tuntevatko nykyajan kristityt ne merkit, joiden kautta he ymmärtävät milloin ennustettu profeetta on tullut? Montako tunnusmerkkiä on tullut? Silti monet eivät usko.
      Suomi on koulussa. Mitä on koulussa opittu, sitä käytetään aikuisiällä. Nyt sitä on vaikea ymmärtää. Mutta myöhemmin tilanne on toinen.

    • Anonyymi

      Mitä Jeesus sanoi? Lauma on hajoitettu. Joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.
      Miten Jeesuksen jälkenen aika tulisi virittää?
      Kokoa, liittele oikein, laita täyte, ja hallitse.

    • Anonyymi

      Muistatte mitä tapahtui, kun Jeesus tuli järven rannalle, ja opetulapset eivät olleet saaneet mitään.
      Miten verkot on tehty?
      Kummalle puolelle ne heitettiin? Oikealle (yang).
      Seuraavan aikakauden polariteetti on yang.

    • Anonyymi

      "Mutta joka menee ovesta sisälle, se on lammasten paimen. Hänelle ovenvartija avaa, ja lampaat kuulevat hänen ääntänsä; ja hän kutsuu omat lampaansa nimeltä ja vie heidät ulos.
      Ja laskettuaan kaikki omansa ulos hän kulkee niiden edellä, ja lampaat seuraavat häntä, sillä ne tuntevat hänen äänensä. Mutta vierasta ne eivät seuraa, vaan pakenevat häntä, koska eivät tunne vierasten ääntä."

      Tässä ei puhuta, että lampaat tunnistaisivat paimensa nähdessään hänet.

    • Anonyymi

      Kaikki tullaan puhdistamaan. Myös nimet. Aimo Tampio, tai Yrjö Vuolas nimiä ei tule enää olemaan, eikä kenenkään tarvitse olla pilkan kohteena nimensä takia, vaan he saavat nimen, josta ovat osanneet tuskin edes unelmoida.
      Ihmisille annetaan se kunnia mikä heille kuuluu, eikä kenenkään tarvitse pelätä, että rikkeen takia heille annettaisi julkinen ilveilynimi, koska tiedon välitys on silloin sellaisessa ruodussa, jottei se enää häpäisisi sitä kansaa, jota palvelemaan se aluperin tarkoitettiin.
      Ei mitään sellaista, johon ihmisen voisi lukita, enää tule olemaan, koska ihminen ei kuulu sellaiseen paikkaan, ja lukot ovat niille, joilla ei ole käsitystä vankeuden ja vapauden välillä.

      • Anonyymi

        Tv 7 Pohjoiskalotin rukouskonferenssi meneillään parhaillaan . Suora lähetys koko tämän viikonlopun Pe-su
        Täänään esillä iltapäivällä
        mm. Sana
        Jesaja 51. Lue


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tv 7 Pohjoiskalotin rukouskonferenssi meneillään parhaillaan . Suora lähetys koko tämän viikonlopun Pe-su
        Täänään esillä iltapäivällä
        mm. Sana
        Jesaja 51. Lue

        Kumpi on arvokkaampaa, sanat, jotka on jo kirjoitettu, vai sanat, joita ei vielä ole kirjoitettu? Jos te sanotte: "sanat, jotka on kirjoitettu", te todennatte Mooseksen Jeesusta arvokkaammaksi. Miksikä kirjoitettu sana voi muuttua? Ihminen kehittyy ja muuttaa mieltään, mutta kirjoitus pysyy.
        Jos taas todennatte puheen, joka tulee uutena, kirjoitusta arvokkaammaksi, te annatte vähemmän arvoa tulevaisuudelle, josta profeetat kirjoittavat, ja johon Jeesus sisältyi. Puheen taas voi perua, ja sitä voi muuntaa kehityksensä mukaisesti, mutta perimätietona se voi muuntua, vaikka periaate säilyy.


    • Anonyymi

      Ei yksikään arkkitehti ole ajantasalla, joka piirtää neliskulmallisen rakennelman rakennettuun paikkaan, joka on kulmattomia käännöksiä tekevien olentojen reitillä.

      • Anonyymi

        Ainakin elämän tiet on Jumala tarkoittanut suoriksi.
        Raamattu on kokonaan Jumalan Sanaa- Ja Herra Sanoi - ja se tapahtui. Jeesus antoi ja antaa kaikille Pyhän Hengen suojan, joka ottaa Hänet vastaan. Armo on tarjolla jokaiselle, joka uskoo, että Jeesus on jo kantanut ristille synnin ja Hänen opetuksensa mukaan tekee siitä lopullisesti parannuksen.

        Joka tätä elämän taivaltaan kulkee vääryyttä rakastaen , menettää sen ilon maanpäällisessä elämässään, jonka Jumala on tarkoittanut jokaiselle. Siihen hän on jo Mooseksen aikana antanut selkeät ohjeet 10 käskyssään. Viisaus tulee Jumalalta.
        Kavahtakaa kirjanoppineiden ja fariseusten hapatusta - näinkin Jeesus opetti.

        Miksi maamme kansa on stressattu vuoden ikäisestä alkaen täysi-ikäiseksi saakka täysin kirjanoppineisuusihmisten keksimillä kasvatuksilla ja opetuksilla? Aidoilla vanhemmilla on oikeasti ainoastaan viikonloppuoikeus "viettää vapaa-aikaa" lastensa kanssa? Lapsille jää vanhemmistaan helposti vain muisto harrastuksista. Entä alkuperäisen ja luonnollisen opin laita? Raamatun Sana: "Äidin opetukset ja isän kuritukset" ovat edelleen voimassa? Lapsi on Jumalan LAHJA vanhemmilleen? Miksi se lahja on lahjoitettava pois muiden iloksi kuin vanhempiensa ja miksi äidin on ahdistuneena pitkä päivä surtava erossa häntä ikävöivästä lapsestaan? Luonnoton keksintö kerrassaan! Lapsen identiteetti vaatii samaistua luonnostaan vanhempiensa elämään perheessä ja työssä?

        Metodi on sanana ylitse muiden ja itse metodisointikasvatuksen saaneet vanhemmat automaattisesti jatkavat tutulla tiellään lastensa kanssa. Miksi perhe ei keskenään voi elää ja tehdä työtä, niin että jokainen voisi kokea lapsuutensa turvattuna ja rakastavien ihmisten ympäröimänä omassa perheessään? Näin on ollut pääsääntöisesti kautta aikojen, kunnes toisen maailmansodan jälkeisestä ajasta selviytymisen jälkeen, alkoi rajut elämisen muutokset. Ihmiskeksinnöin ja mammonaepäjumalan säätelyin? Mukamas köyhyyden poistamiseksi. Kuten nyt ilmaston muuttamiseksi? Suomi neito on jo kauan antanut turvansa nuorilleen masennuslääkkeistä? Miksi? Köyhyyspelko poistui, mutta nyt ilmastopelolla saadaan niiden käyttäjät entisestään lisääntymään!

        Ja nyt tämä tuskalla ja työllä sekä varsinkin uhrauksilla (lapset) saavutettu mammonarikkaus ei silti anna perheille takaisin keskinäistä iloa ja aikaa! Se köyhyyspelon päihitys muutettiinkin ovelasti itsestäänselvyydeksi, ettei perheiden kuulukaan elää rauhassa eikä vanhempien iloita toisistaan lapsiaan ilossa kasvattaen? Vaikka vanhemmat jostakin syystä olisivat kotona, silti pikkulasta viedään "ammatti-ihmisten" kasvatettavaksi?

        On katastrofaalisesti menetetty ymmärrys lapsen ja vanhempien luonnollisesta keskinäisestä ilosta ja rakkaudesta - yhteisestä ajan jatkumosta.


    • Anonyymi

      Miksi te odotatte profeetta? Haukutte hänet kuitenkin seurakunnissa ja nettisivuilla . Pilkkaatte ja ivaatte.

      • Anonyymi

        Onhan se jo ennustettu, että se tulee. Ja se, mitä on kirjoitettu, viittaa siihen, että se on jo tapahtunut.
        Ne, jotka haluavat profeetan lukevan sanaa, on sama, jos haluaisivat Jeesuksen lukevan Mooseksen lakia.
        Uutta viiniä ei kaadeta vanhoihin leileihin. Ne eivät voi pitää sitä sisällään. Tämän he ovat lukeneet, mutta ovatko ymmärtäneet?

        Ne, jotka haluavat julistaa olevansa viisaita raamatun perusteella, sanon:
        kertokaa miten löydätte Jeesuksen kellosta.
        Laskekaa astrologisella laskutavalla maasta matka linnunradan keskelle.
        Kertokaa miksi raamatussa ei puhuta "planeetoista" ja "narsisteista".
        Kertokaa miksi Eenokin kirjassa planeetoista puhutaan taivaan kappaleina, jotka todistavat.
        Kertokaa maailmankaikkeuden perustuslaki, ja sen suhde aikaan.
        Kertokaa miksi elämässä neliöstä täytyisi poistaa kulmat, ja mitä siitä saadaan.
        Kertokaa Israelin lipun ja Suomen lipun suhteesta, ja tähdestä, joka siinä on.
        Se, mitä Jeesus puhui, se koottiin raamattuun myöhemmin. Väärä raamattu on jo tullut - urantiakirja, joka kieltää kristinuskon perustan.
        Kertokaa mitä Jeesus mahdollisesti tarkoitti sanalla "olen ensimmäinen ja viimeinen"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se jo ennustettu, että se tulee. Ja se, mitä on kirjoitettu, viittaa siihen, että se on jo tapahtunut.
        Ne, jotka haluavat profeetan lukevan sanaa, on sama, jos haluaisivat Jeesuksen lukevan Mooseksen lakia.
        Uutta viiniä ei kaadeta vanhoihin leileihin. Ne eivät voi pitää sitä sisällään. Tämän he ovat lukeneet, mutta ovatko ymmärtäneet?

        Ne, jotka haluavat julistaa olevansa viisaita raamatun perusteella, sanon:
        kertokaa miten löydätte Jeesuksen kellosta.
        Laskekaa astrologisella laskutavalla maasta matka linnunradan keskelle.
        Kertokaa miksi raamatussa ei puhuta "planeetoista" ja "narsisteista".
        Kertokaa miksi Eenokin kirjassa planeetoista puhutaan taivaan kappaleina, jotka todistavat.
        Kertokaa maailmankaikkeuden perustuslaki, ja sen suhde aikaan.
        Kertokaa miksi elämässä neliöstä täytyisi poistaa kulmat, ja mitä siitä saadaan.
        Kertokaa Israelin lipun ja Suomen lipun suhteesta, ja tähdestä, joka siinä on.
        Se, mitä Jeesus puhui, se koottiin raamattuun myöhemmin. Väärä raamattu on jo tullut - urantiakirja, joka kieltää kristinuskon perustan.
        Kertokaa mitä Jeesus mahdollisesti tarkoitti sanalla "olen ensimmäinen ja viimeinen"?

        Amen! Viisaasti puhuttu!


      • Anonyymi

        Kukas sitä Inarin Aria on haukkunut? (Ja kuka häntä odottaa, en minä ainakaan...)

        Mutta huomatkaa kaikkein ihmeellisin profeetallinen yhteensattuma:

        Inari on melkein sama kuin Iran! Ja Iranissahan tapahtuu nyt kaikenlaistaö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas sitä Inarin Aria on haukkunut? (Ja kuka häntä odottaa, en minä ainakaan...)

        Mutta huomatkaa kaikkein ihmeellisin profeetallinen yhteensattuma:

        Inari on melkein sama kuin Iran! Ja Iranissahan tapahtuu nyt kaikenlaistaö.

        Minusta tuntuu että olet oppinut jotain. Harva ihminen "kävelee takaperin."
        Profeetta on aina korkea rima. Monet alittavat sen ja nauravat. Mutta aika tulee, jolloin he rukoilevat, että aika kääntyisi takaisin, että voisivat ottaa uusiksi, koska heidän on nyt tiedettävä miten rima ylitetään.

        Ihmiset ovat aikojen saatossa taistelleet yhä suurenevissa määrin olemassaolostaan. Ensin oli perheyhteisöt ja klaanit, sitten tuli heimot, kansat ja valtiot. Aina suurempi on tuhonnut pienempää. Ne ovat taistelleet olemassaolostaan. Nyt on kokonainen valtioiden yhteenliittymien unioni, joka sekin natisee jo liitoksissaan ja pyrkii politiikallaan tuhoamaan kansoja, aivan kuten NL pyrki yhdentämään kansat kommunismin nimissä.

        Meinaa myös sitä, että vaikka maailma onnistuttaisi yhdentämään, se täytyisi sitoa niin hyvin kiinni, ettei se pääse kaatumaan. Ja mitkä olivat Mooseksen aikaan syyt hyökätä toisen kansan kimppuun? Miksikä vihollisia kutsuttiin? Miksikä nykyään? Terroristeiksi. Miksikä tulevaisuudessa? Voitte vain kuvitella.
        Näyttää siltä, että kansat halutaan hävittää unionien avulla. Mutta vain yksi porukka vaatii yksinoikeudella tämän ulkopuolelle jäämistä, ja se on eräät juutalaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se jo ennustettu, että se tulee. Ja se, mitä on kirjoitettu, viittaa siihen, että se on jo tapahtunut.
        Ne, jotka haluavat profeetan lukevan sanaa, on sama, jos haluaisivat Jeesuksen lukevan Mooseksen lakia.
        Uutta viiniä ei kaadeta vanhoihin leileihin. Ne eivät voi pitää sitä sisällään. Tämän he ovat lukeneet, mutta ovatko ymmärtäneet?

        Ne, jotka haluavat julistaa olevansa viisaita raamatun perusteella, sanon:
        kertokaa miten löydätte Jeesuksen kellosta.
        Laskekaa astrologisella laskutavalla maasta matka linnunradan keskelle.
        Kertokaa miksi raamatussa ei puhuta "planeetoista" ja "narsisteista".
        Kertokaa miksi Eenokin kirjassa planeetoista puhutaan taivaan kappaleina, jotka todistavat.
        Kertokaa maailmankaikkeuden perustuslaki, ja sen suhde aikaan.
        Kertokaa miksi elämässä neliöstä täytyisi poistaa kulmat, ja mitä siitä saadaan.
        Kertokaa Israelin lipun ja Suomen lipun suhteesta, ja tähdestä, joka siinä on.
        Se, mitä Jeesus puhui, se koottiin raamattuun myöhemmin. Väärä raamattu on jo tullut - urantiakirja, joka kieltää kristinuskon perustan.
        Kertokaa mitä Jeesus mahdollisesti tarkoitti sanalla "olen ensimmäinen ja viimeinen"?

        Ef. 6:1
        1 Lapset, olkaa vanhemmillenne kuuliaiset Herrassa, sillä se on oikein.
        2 "Kunnioita isääsi ja äitiäsi" -tämä on ensimmäinen käsky, jota seuraa lupaus-
        3 "että menestyisit ja kauan eläisit maan päällä".

        4 Ja te ISÄT, - älkää kiihoittako lapsianne vihaan,- vaan kasvattakaa heitä Herran kurissa ja nuhteessa.

        5 Palvelijat, olkaa kuuliaiset maallisille isännillenne, pelossa ja vavistuksessa, sydämenne yksinkertaisuudessa, niinkuin Kristukselle,
        6 ei silmänpalvelijoina, ihmisille mieliksi, vaan Kristuksen palvelijoina, sydämestänne tehden, mitä Jumala tahtoo,
        7 hyvällä mielellä palvellen, niinkuin palvelisitte Herraa ettekä ihmisiä,
        8 tietäen, että mitä hyvää kukin tekee, sen hän saa takaisin Herralta, olkoonpa orja tai vapaa.
        9 Ja te isännät, tehkää samoin heille, jättäkää pois uhkaileminen, sillä tiedättehän, että sekä heidän että teidän Herranne on taivaissa ja ettei hän katso henkilöön.
        10 Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa.
        11 Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

        12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan,
        vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, - tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, - pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

        13 Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.


    • Anonyymi

      Kun uskovat puhuvat, sen tietää mitä puhetta on odotettavissa.
      Kun profeetta puhuu, ei voi tietää lainkaan mitä puhetta on odotettavissa.

    • Anonyymi

      Profeetaksi sanottu, joka ei tuota mitään uutta, ei ole profeetta. Jos profeetta tulee, hänen täytyisi olla selvillä niistä arvoista, joista hän pitää kiinni.
      Jos ajatellaan neliötä, joka on ihmisen uskollisuuden arvo (kansa, organisaatio, perhe, yksilö), ja josta leikataan kulmat, saadaan neljä kolmiota, jotka ovat neljä arvokolmiota uskollisuudelle, joista jokainen siis edustaa yhtä uskollisuuden arvoa.

      Yksi arvokolmio on kauneus, terveys, viisaus, = yksilö
      toinen on koti, uskonto, isänmaa = kansa.
      Kaksi vielä?
      Kun nyt katsotaan neliötä, siitä onkin tullut kahdeksankulmio.

      • Anonyymi

        Jokaisessa kolmiossa on 4 tasaa joiden voidaan katsoa sisältävän jokainen yhden arvon, joka voidaan antaa myös jokaiselle arvokolmiolle: Velvollisuus (kansaa kohtaan), uskollisuus (organisaatiota kohtaan), vastuu (perheestä), ja (yksilön osaksi tulee) palvelus.
        Kolmioita tuli 4, ja yhteensä kulmia on 4, yht. 8.
        Tämä siis lyhyesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisessa kolmiossa on 4 tasaa joiden voidaan katsoa sisältävän jokainen yhden arvon, joka voidaan antaa myös jokaiselle arvokolmiolle: Velvollisuus (kansaa kohtaan), uskollisuus (organisaatiota kohtaan), vastuu (perheestä), ja (yksilön osaksi tulee) palvelus.
        Kolmioita tuli 4, ja yhteensä kulmia on 4, yht. 8.
        Tämä siis lyhyesti.

        Hmm.. mitäs sitä tuli taas kirjotettua? Noista nelosistahan saa vedettyä suorat viivat ja muodostuu kolmio. Myös minuutit ovat 4 yli. 4 x4=16 tasat (4) = 20. Nyt on vuosi 2020. Vau.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm.. mitäs sitä tuli taas kirjotettua? Noista nelosistahan saa vedettyä suorat viivat ja muodostuu kolmio. Myös minuutit ovat 4 yli. 4 x4=16 tasat (4) = 20. Nyt on vuosi 2020. Vau.

        8x4x4x4=512 (5 1 2=8) ja 5x2=10 1=11.
        wtf...?
        Mikäs juttu se oli Jumalan kenraaleista...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        8x4x4x4=512 (5 1 2=8) ja 5x2=10 1=11.
        wtf...?
        Mikäs juttu se oli Jumalan kenraaleista...?

        Hetkonen... tuo kellon aika. 20:01 ja 20:07 7 1=8 ja klo 20 on 8


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetkonen... tuo kellon aika. 20:01 ja 20:07 7 1=8 ja klo 20 on 8

        Ja 2x20 eli 20 ja 20 ja nyt on vuos 2020. No just. Mitähän vielä? Laitan menee ennenku se on 20:20.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja 2x20 eli 20 ja 20 ja nyt on vuos 2020. No just. Mitähän vielä? Laitan menee ennenku se on 20:20.

        Err... Ei tainnu ihan mennä kuten aattelin. 2017 muutin tänne ja tuolloin myös se Jeesusta häpäisevä taideteos asetettiin näytille. Ny saa jo hemmetti riitää. Pidän lomaa tjsp.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Err... Ei tainnu ihan mennä kuten aattelin. 2017 muutin tänne ja tuolloin myös se Jeesusta häpäisevä taideteos asetettiin näytille. Ny saa jo hemmetti riitää. Pidän lomaa tjsp.

        No ny se on tossa sit 20:20. On tarpeeks taidettu tutkia asioita. Tutkikoon joku muu välillä. Vaikka viiskulmioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ny se on tossa sit 20:20. On tarpeeks taidettu tutkia asioita. Tutkikoon joku muu välillä. Vaikka viiskulmioita.

        Mitäs...?! 20:22. Ja vitonen sanottu. 5x5=10 ja 5x5=10. Taas 20.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs...?! 20:22. Ja vitonen sanottu. 5x5=10 ja 5x5=10. Taas 20.

        Siis ei x vaan . Alkaa mennä jo kummallisuuksiin.


    • Anonyymi

      Nyt taas hei, ne iltalääkkeet pitäs muistaa....

      • Anonyymi

        Sanotko tuon tuomiopäivänäkin, vai etkö julkea suoraan sanoa, ettet usko Jumalaan?

        Jeesuksen kerrotaan sanoneen: "Kaiketi aiotte sanoa minulle tämän sananlaskun: 'Parantaja, paranna itsesi'; 'tee täälläkin, kotikaupungissasi, niitä suuria tekoja, joita olemme kuulleet tapahtuneen Kapernaumissa.'"
        Tosiaankin. Juutalaiset haluavat nähdä merkkejä ja ihmeitä. Kun ne tulevat, mitä niistä ajatellaan?

        Et ole mitään lukenut, ja jos olet, et ole välittänyt, koska vatsasi on täynnä ruokaa. Hätää ei ole.
        Sinä pilkkaamisellasi näköjään todistat minun olevan se, josta on ennustettu.
        Kun lapsella ei ole haasteita, hän alkaa kiukutella.
        Joka on viisas, omaa myös monia vihollisia.
        Se, jota pelätään, sen täytyy monia pelätä.
        Kuka minua pelkää? Ei kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotko tuon tuomiopäivänäkin, vai etkö julkea suoraan sanoa, ettet usko Jumalaan?

        Jeesuksen kerrotaan sanoneen: "Kaiketi aiotte sanoa minulle tämän sananlaskun: 'Parantaja, paranna itsesi'; 'tee täälläkin, kotikaupungissasi, niitä suuria tekoja, joita olemme kuulleet tapahtuneen Kapernaumissa.'"
        Tosiaankin. Juutalaiset haluavat nähdä merkkejä ja ihmeitä. Kun ne tulevat, mitä niistä ajatellaan?

        Et ole mitään lukenut, ja jos olet, et ole välittänyt, koska vatsasi on täynnä ruokaa. Hätää ei ole.
        Sinä pilkkaamisellasi näköjään todistat minun olevan se, josta on ennustettu.
        Kun lapsella ei ole haasteita, hän alkaa kiukutella.
        Joka on viisas, omaa myös monia vihollisia.
        Se, jota pelätään, sen täytyy monia pelätä.
        Kuka minua pelkää? Ei kukaan.

        Uskon minä mutta kato noita vaikka 8 viimesintä ja sano onko enää mitään tervettä noissa jutuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon minä mutta kato noita vaikka 8 viimesintä ja sano onko enää mitään tervettä noissa jutuissa.

        Ymmärsin selkeästi mistä tuossa oli kyse, mutta joitain ei yksityiskohdat pahemmin kiinnosta. Joka ei numeroita tunne, ei ymmärrä. Jos siis tietämättömyys on terveyttä, älä lähetä kersojas kouluun, vaan sulje kellariin. Tiedätkö mitä tapahtui yhdelle sekopäälle, joka niin teki, ja käytti kersoja hyväksi puhumalla näille valheita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon minä mutta kato noita vaikka 8 viimesintä ja sano onko enää mitään tervettä noissa jutuissa.

        Miitä sinä tiedät numerosta 8? Sano se, jos olet ennen näkemätöntä juttua täällä suoltanutta viisaampi? Kahdeksikon voi sanoa muodostuvan vaikka kahdesta o kirjaimesta, jotka on asetettu päällekäin. Kaksi loppua, taivas ja helvetti? Kai alfan ja omegan tiedätte? Monesko kirjain on o? A on ensimmäinen kirjain, ja siis yin. O on 15. Yhteenlaskulla se on 6, josta onkin jo puhuttu tarpeaksi.
        Mutta o kirjaimia on siis 2, joka on yht. 30. Kolmosessa on jo puolet kahdeksasta, mutta yhdessä ne muodostavat kasin. 30 8=38. 8 3=11 (ensimmäinen nk. mestariluku), ja 8x3=24=päivän tunnit, ja Jumalalle 1000 vuotta on kuin 1 päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miitä sinä tiedät numerosta 8? Sano se, jos olet ennen näkemätöntä juttua täällä suoltanutta viisaampi? Kahdeksikon voi sanoa muodostuvan vaikka kahdesta o kirjaimesta, jotka on asetettu päällekäin. Kaksi loppua, taivas ja helvetti? Kai alfan ja omegan tiedätte? Monesko kirjain on o? A on ensimmäinen kirjain, ja siis yin. O on 15. Yhteenlaskulla se on 6, josta onkin jo puhuttu tarpeaksi.
        Mutta o kirjaimia on siis 2, joka on yht. 30. Kolmosessa on jo puolet kahdeksasta, mutta yhdessä ne muodostavat kasin. 30 8=38. 8 3=11 (ensimmäinen nk. mestariluku), ja 8x3=24=päivän tunnit, ja Jumalalle 1000 vuotta on kuin 1 päivä.

        Tarkennusta:
        "O on 15. Yhteenlaskulla se on 6 (1 5)."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miitä sinä tiedät numerosta 8? Sano se, jos olet ennen näkemätöntä juttua täällä suoltanutta viisaampi? Kahdeksikon voi sanoa muodostuvan vaikka kahdesta o kirjaimesta, jotka on asetettu päällekäin. Kaksi loppua, taivas ja helvetti? Kai alfan ja omegan tiedätte? Monesko kirjain on o? A on ensimmäinen kirjain, ja siis yin. O on 15. Yhteenlaskulla se on 6, josta onkin jo puhuttu tarpeaksi.
        Mutta o kirjaimia on siis 2, joka on yht. 30. Kolmosessa on jo puolet kahdeksasta, mutta yhdessä ne muodostavat kasin. 30 8=38. 8 3=11 (ensimmäinen nk. mestariluku), ja 8x3=24=päivän tunnit, ja Jumalalle 1000 vuotta on kuin 1 päivä.

        Kolmosessa on puolet kahdeksasta. C kirjain on 3. kirjain. Siinä on puolet nollasta ja o kirjaimesta. 15 jaettuna 2:lla=7,5. Minun syntymävuosi on 75.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotko tuon tuomiopäivänäkin, vai etkö julkea suoraan sanoa, ettet usko Jumalaan?

        Jeesuksen kerrotaan sanoneen: "Kaiketi aiotte sanoa minulle tämän sananlaskun: 'Parantaja, paranna itsesi'; 'tee täälläkin, kotikaupungissasi, niitä suuria tekoja, joita olemme kuulleet tapahtuneen Kapernaumissa.'"
        Tosiaankin. Juutalaiset haluavat nähdä merkkejä ja ihmeitä. Kun ne tulevat, mitä niistä ajatellaan?

        Et ole mitään lukenut, ja jos olet, et ole välittänyt, koska vatsasi on täynnä ruokaa. Hätää ei ole.
        Sinä pilkkaamisellasi näköjään todistat minun olevan se, josta on ennustettu.
        Kun lapsella ei ole haasteita, hän alkaa kiukutella.
        Joka on viisas, omaa myös monia vihollisia.
        Se, jota pelätään, sen täytyy monia pelätä.
        Kuka minua pelkää? Ei kukaan.

        Sanoisin tuota kummallista matemaattiskelua Jumalan kanssa pallotteluksi. Tuskin kukaan muu kuin profeetta voi saada hupia ja iloa matemaattisista laskelmista. Ja vielä vähemmän sitä ymmärretään, jos tyypillä oli päästötodistuksessa matikassa vitonen.


    • Anonyymi

      Se, mitä nyt tapahtuu Kiinassa, on verrattavissa Suomeen.
      Suomi on kuin likainen lapsi, joka ei halua mennä kylpyyn ja puhdistautua, vaikka kuoleman vaarallinen tauti olisi muutaman viikon päässä kehittymässä. Se, mihin toimiin kommunistinen Kiina on alkanut korona viruksen takia, verrattuna Suomen henkiseen ja uskonnolliseen puhdistautumiseen...
      Jos kuulisitte, että jollain planeetalla on tiedossa maailmankaikkeuden perustuslaki, tutkijat menisivät katsomaan sen, ja uskovat oppisivat siitä, ja toimisivat sen mukaan.
      Mutta viittaa siihen, että kuten kristinusko pääsi täyteen kukoistukseensa vasta aikakautensa lopussa, niin myös tällä aikakaudella kerrotut epäviralliset hölynpölyt pääsevät kukoistukseen tulevaisuudessa vasta 2000 vuotta myöhemmin? Kuten kerroin: nyt on yinin aikakausi, mutta yang hallitsee. Seuraava aikakausi on yang, mutta epävirallinen yin hallitsee. Nyt sille nauretaan, mutta yhtälailla naurettiin norjan hallituksessa henkilölle, joka ennusti sodan tulevan. Muutamia vuosia myöhemmin sodan alettua ei enää naurettu.

      Kuinka voitte kuvitella, että profeetalla olisi maanpäällinen titteli? Jopa on ennustettu tämäkin: "Jumalan kenraalit tulevat". Mitä Jumalan viisaus on, paitsi hulluutta tämän päivän ihmisille? Jos siis teidän mielestänne olen väärässä, niin miksette anna kunniaa usein nauretulle punaiselle langalle ja isoppi korrelle?

    • Anonyymi

      Merkeistä päätellen usko siihen, että profeetta on tullut, on vahvistunut, koska pilkkaaminen on alkanut. Elleivät uskoisi, eivät pilkkaisi.
      Asia on sama kuin teinipoika joka on ihastunut johonkin tiettyyn tyttöön, ja ryntäilee sinne tänne ja näyttelee keskisormea lasiovien takaa. Ruumis voi ehkä olla aikuisen, mutta entä henkilö henkiseltä tasoltaan...? Elämähän koostuu sekä materialisuudesta että henkisyydestä.
      Pilkkaajia ei kiinnosta millaisen puhdistuksen henkilö on joutunut elämässään läpi käymään. Kyse on kuitenkin samaan kansaan kuuluvasta henkilöstä. Tällöinhän pilkkaajat toteuttavat itse todistusta profeetan ilmestymisesta. He pilkkaavat, koska uskovat hänen olevan profeetta.

      • Anonyymi

        Vääriä kristuksia ja profeettoja nousee. Heidät tunnistaa siitä että he itse itsensä niiksi ilmoittavat.


    • Minusta olis hienoa että te, jotka rukoilette, niin rukoilkaa tämän Arin puolesta ja kysykää vastauksia ja vahvistuksia tästä henkilöstä.

      • Anonyymi

        Kuvitteletko että, jos tahi kun tulee Profeetta, Suomeen sinä iloitset siitä?
        Eikö niin että olet ensimmäisten joukossa, kun Jumalan Käsi ja viha tulee esille!

        Ja että, sinä järjetön eksyttäjä, kuvittele että olet jotain, niin
        sinä olet, sekaisin kuin kaapikello ja kuvittelet mitä kuvittelet.

        Tee Parannus, sillä on Kirjoitettu:
        Minä tulen pian.

        Jes. 9:15
        Vanhin ja arvomies on pää, mutta profeetta, joka valhetta opettaa, on häntä.
        Hes. 14:9
        Mutta jos profeetta antaa viekoitella itsensä ja sanoo sanan, niin minä, Herra, olen sen profeetan viekoitellut; ja minä ojennan käteni häntä vastaan ja hävitän hänet kansastani Israelista.

        17 (9:16) Sentähden Herra ei iloitse sen nuorista miehistä eikä armahda sen orpoja ja leskiä, sillä he ovat kaikki jumalattomia ja pahantekijöitä, ja jokainen suu puhuu hulluutta. Kaikesta tästä ei hänen vihansa ole asettunut, ja vielä on hänen kätensä ojennettu.

        Sinä järjetön tomppeli kirjoitat:
        "kysykää vastauksia ja vahvistuksia tästä henkilöstä."

        Miksi tahi mitä tulisi kysyä!
        Mitä vahvistukseia ja kenelle ja kenestä?

        Olet kuin lumiukko kes-helteessä.

        etkö ole lukenut:
        2. Kor. 3:1
        1 Alammeko taas suositella itseämme? Vai tarvinnemmeko, niinkuin muutamat, suosituskirjeitä teille tai teiltä?
        2 Te itse olette meidän kirjeemme, joka on sydämeemme kirjoitettu ja jonka kaikki ihmiset tuntevat ja lukevat.

        1 Rupeemmeko me siis itsiämme taas kehumaan? eli tarvitsemmeko me, niinkuin muutamat, kiitoskirjaa teidän tykönne, eli kiitoskirjaa teiltä?

        Joten, kaikki ja jokainen sinun mukamas, ennustus ja opetus on kirje jota kaikki voivat lukea ja se kirje on täynnä vääryyttä ja pahuutta ja valhetta!

        eli, ole varuillasi, jos tahi kun Jumalan palvelija tulee!


      • Anonyymi

        Tällä sinä todistit, että profeetta on noussut, ja Ari se ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä sinä todistit, että profeetta on noussut, ja Ari se ei ole.

        Näin minäkin tämän asian koen että ei se ole Ari


      • Anonyymi

        Suomen profeetaksi tällä palstalla itsensä nimimerkillä tituleerannut sanoi myös: Minä olen profeetta. Kysykää multa.


    • Anonyymi

      Sanan indestructible käännös englanti-suomi

      tuhoutumaton
      häviämätön
      hävittämätön
      kestävä
      mahdoton hävittää
      särkymätön
      Tuhoamaton, Tuhoutumaton

      • Anonyymi

        Jokainen joka tätä palstaa lukee, luulisi nauravan viimeistään näillä paikkeilla. Tämä on todella huvittava palsta. Itse en naura pilkasta, vaan huvittuneisuudesta. Matemaattisia laskelmia, joista harva tajuaa mitään, jiniä ja jangia, joiden kanssa sama juttu.
        Mahtaa lehmät olla saaneet tarpeekseen ja lähteneet niityltä suurin osa pää täynnä jotain muuta, kuin siitä yhdestä ja samasta ruohosta saatavia vitamiineja,


    • Anonyymi

      Profeetta valitaan tietysti S24:n palstan huutoäänestyksellä ja Jumalalla ei asiaan ole nokan koputtamista.

      • Anonyymi

        Väärin ,eiköhän se ole vain ja ainoastaan Jumalan valinta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin ,eiköhän se ole vain ja ainoastaan Jumalan valinta

        Vieläkö porukka jaksaa vakavissaan noinkin hyvin? Kun katsoo mikä on meininki natopalstalla, missä näyttäisi itse riivaaja raivoavan, ja täällä, missä profeetta tuo esiin ajatuksiaan... Mitä on tapahtumassa, että nämä kaksi ovat tulleet?
        Onko profeetta tullut natopalstan häirikön takia, joka alkaa korottaa itseään jo profeetaksikin?


    • Anonyymi

      Juu kyllä huomaa, että Jarmo ei piittaa pätkääkään siitä, mitä mieltä kukaan muu on. Sen vakuudeksi hän paukuttelee tänne tusinoittain viestejä...

      • Anonyymi

        Enkä mä oo miljoona kertaa sanonu, että älä aina liioittele!


      • Anonyymi

        Jos Jarmo paukuttaa tusinoittain viestejä, niin eikös se ole kaikkien etu. Kai tämä palsta sitä varten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Jarmo paukuttaa tusinoittain viestejä, niin eikös se ole kaikkien etu. Kai tämä palsta sitä varten on?

        Ihmiset eivät enää tiedä mistä puhuvat. Onko kukaan asettanut kyseenalaiseksi tuota Jarmon persoonaa ja henkilöllisyyttä? Kuka uskoo, että se on hänen oikea nimensö, ja hänellä ei ole tekemistä sen kanssa, mitä natopalstalla tapahtuu nimimerkin 44.div nimissä?


    • Anonyymi

      Ei tässä profeetta hommassa niinkään se, että te sanotte, että profeetta tulee, vaan se, että te omalla käytöksellänne todistatte, että niin on tapahtunut.
      Se on helppo lukea raamattua ja tuomita juutalaiset ne, jotka eivät uskoneet Jeesusta, mutta moni ottaa kuitenkin heidän paikkansa.

      Vertailkaa vain omia reaktioitanne uuteen tietoon ja siihen, mitä yhtä ja samaa täällä puhutaan, kunnes tulee sitten yhtäkkiä joku, joka antaa eteenne ymmärryksen, jota teillä ei aiemmin ollut.
      "Jumalan kenraalit tulevat",, maailmankaikkeuden perustuslailla selitettyjä asioita höystettynä matematiikalla, samaan aikaan, kun Venäjällä on perustuslakiuudistus. Onko tämä merkki?

      Mitä raamatusta on jätetty pois Jeesuksesta? Vatikaanin arkistot... kuka pääsee sinne näkemään asioita? Mutta kun hän tulee takaisin ja kertoo ne, häntä ei uskota.

      Kysymys on vähän samasta, kuin Pohjois-Amerikassa, kun erään heimon päällikkö 1800 luvulla kävi Washingtonissa. Hänen palattuaan takaisin häntä katsottiin kuin uutta kummaa. Vaatteet olivat erilaiset ja outo pysty hattu päässä.
      Päällikön tarinat kuulostivat uskomattomilta, ja kyläläiset arvelivat hänen alkaneen valehtelijaksi. Kun päällikkö yritti selittää miten Washington oli rakennettu, eivät kyläläiset voineet kuunnella enempää ja tappoivat hänet.

    • Anonyymi

      Mitä olen sanonut paholaisesta? Se, mitä se haluaa, on se, että hänet kielletään, kuten narsisti haluaa, ettei häntä tunnisteta. Narsisti on pakotilassa.
      Pakenemiseen liittyy mm. pelko. Yang polariteetissa pelko hallitsee vahvemmin, koska kyseessä on liikkuva voima, joka saattaa vaikka törmätä yiniin - liikkumattomaan. Eikö väkivalta aiheutakin järkytystä, ja asia, joka ei ole kohdallaan, vaatii muutosta?

      Tutkimusteni mukaan (tein tutkimusta 5 vuotta) mm. väkivaltatapauksessa yang polariteetin vuonna syntyneet luonteet ovat useammin edustettuna. Kukko taas, joka on eniten yang polarisoitunut luonne yinien joukossa, on edustettuna yinin puolesta.

      • Anonyymi

        Tuon vaivan yleinen piirre on, että:

        - Siellä missä muutosta tarvittaisi (Ukraina, F-35:n viat, NL), sinne narsisti ei toivo muutosta, ja
        - siellä, missä ei tarvita muutosta (toimivat asiat), sinne narsisti haluaa muutoksen.
        - Kyseessä on ikäänkuin äärilaitojen peilimäiset heijastumat, jotka muuntavat oikean vasemmaksi, ja vasemman oikeaksi.
        - Kultainen keskitie sisältää narsistilla yksinomaan kaiken virallisen hyväksymisen - "paholainen" ei voi riitautua valtakuntansa kanssa.
        - Narsisti tietää missä on pelastus. Se on hänen vihollisensa, vaikka hänen sisällään "pieni poika" huutaa apua. Siksi hän puhuu pelastusta vastaan, ja kuitenkin hän tuo esiin tuosta pelastuksesta tulevan vapautuksen, tosin kuoleman muodossa.

        Profeetta ja terve ihminen on tämän vastakohta. Mitä olen sanonut viidestä pystyviivasta?


    • Anonyymi

      Kertokaas nyt lisää siitä "oikeasta" profeetasta jos ei se yin yang tuntija ole jonkun mielestä varma tapaus.

      • Anonyymi

        Tämä jing jang kertoja ei ole Suomen profeetta.
        Ne jing jang jutut juuri paljastavat, ettei hän ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä jing jang kertoja ei ole Suomen profeetta.
        Ne jing jang jutut juuri paljastavat, ettei hän ole.

        Helppo väite. Jokainen raamattua lukenut tietää mitä Jeesus oli Mooseksenlain kannattajien ja juutalaisten silmissä. Siitä on nyt kyse. Nouseva profeetta ei voi olla nykykristittyjen kaltainen.
        Joten mitä profeetan pitäisi saarnata kristittyjen mielestä? Venäjän hyökkäystä Suomeen? Eikö sitä ole Pihon palstat puolillaan? Jeesusta? Sitä on raamatussa jo se, mikä kristityille sopii? Mitä sitten? Kuten sanottua: profeetta antaa sen, mitä Jumala antaa kerrottavaksi.

        Jos Jeesuksen tehtävä olisi ollut yksinomaan aikalaisten rulettajien myötäily, ei hänen meiningistään olisi mitään tullut. Mooseksen laki oli jo tuttu. Nykyään Jeesus on jo tuttu.

        Mikä ei ole tuttu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppo väite. Jokainen raamattua lukenut tietää mitä Jeesus oli Mooseksenlain kannattajien ja juutalaisten silmissä. Siitä on nyt kyse. Nouseva profeetta ei voi olla nykykristittyjen kaltainen.
        Joten mitä profeetan pitäisi saarnata kristittyjen mielestä? Venäjän hyökkäystä Suomeen? Eikö sitä ole Pihon palstat puolillaan? Jeesusta? Sitä on raamatussa jo se, mikä kristityille sopii? Mitä sitten? Kuten sanottua: profeetta antaa sen, mitä Jumala antaa kerrottavaksi.

        Jos Jeesuksen tehtävä olisi ollut yksinomaan aikalaisten rulettajien myötäily, ei hänen meiningistään olisi mitään tullut. Mooseksen laki oli jo tuttu. Nykyään Jeesus on jo tuttu.

        Mikä ei ole tuttu?

        Miten on, keneltä Jeesus sai Sanat ja teot joita teki ja puhui?
        Eikö Isältä?

        keneltä me saamme Sanat ja Teot, eikö Isältä, eli Jumalalta, joko suoraan tahi Jeesuksen kautta.
        Joten ne eivät ole mitään uusia vaan vanhoja!

        Jos niitä ei ole jo Kirjoitettu, mistä ne tarkistaa!

        mutta tämä. pullamössösuku, nyt ei tahdo kuulla joten Herra ottaa vähän isomman koivun halon ja antaa sillä reippaasti!

        Joh. 17:8
        Sillä ne sanat, jotka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille; ja he ovat ottaneet ne vastaan ja tietävät totisesti minun lähteneen sinun tyköäsi ja uskovat, että sinä olet minut lähettänyt.

        Joten, ei ole mitään uutta ilmestystä, eikä uutta salattua tietoa!
        Mutta salassa olevat tulevat Julki!

        Ja muista, että Herran Jeesuksen tehtävä eli virka oli PELASTAA, ei tappaa ei löydä.

        Nyt kuitenkin on ilmoitettu ja Kirjoitettu:
        savi-astiat murskataan rautaisella valitikalla.

        Jos Herra edelleen hoitaa virkaansa, niin kuka sitten tulee?
        Ps 2
        2 Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessä neuvottelevat Herraa ja hänen voideltuansa vastaan:

        7 Minä ilmoitan, mitä Herra on säätänyt. Hän lausui minulle: "Sinä olet minun poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin.

        8 Ano minulta, niin minä annan pakanakansat sinun perinnöksesi ja maan ääret sinun omiksesi.
        9 Rautaisella valtikalla sinä heidät muserrat, niinkuin saviastian sinä särjet heidät."
        10 Tulkaa siis järkiinne, kuninkaat, maan tuomarit, ottakaa nuhteesta vaari.

        ja
        Ilm 2
        18 Ja Tyatiran seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Jumalan Poika, jolla on silmät niinkuin tulen liekki

        Jumalan Sana on tuli, ja ihmiset ruohoa ja kuivia olkia!
        ja tuli tulee suusta ja kuluttaa ne!
        ja
        21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.
        22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
        23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.

        Tautivoude on myös mahdollista, tulkita eli kääntää, kuolinvuode tahi ruumis-arkku!
        ja missä tämä tapahtuu ?

        SEURAKUNNAN SISÄLLÄ ja sitten kohta ulkona!
        ja
        Tappaako Jeesu, virkansa puolesta, heidän lapset kuten oli Mooseksen aikana, kun Bilean teki mitä teki? ja Mooses, "tapatti" tuhansia ja tuhansia, omassa SEURAKUNNASSA!
        ja
        24 Mutta teille muille Tyatirassa oleville, kaikille, joilla ei ole tätä oppia, teille, jotka ette ole tulleet tuntemaan, niinkuin ne sanovat, saatanan syvyyksiä, minä sanon: en minä pane teidän päällenne muuta kuormaa;

        kenen kanssa, nämä iisebelit tekevät yhteistyötä!
        ja
        26 Ja joka voittaa ja loppuun asti ottaa minun teoistani vaarin, sille minä annan vallan hallita pakanoita,
        27 ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, niinkuin saviastiat heidät särjetään-niinkuin minäkin sen vallan Isältäni sain-

        kenelle, sille joka voittaa?
        sitten kotona, eli taivaassa on iisebelejä, ja muita joita tapetaan?
        ei vaan ennen kuin tulee Häät, Morsian puhdistetaan!
        ja
        "niinkuin minäkin sen vallan Isältäni sain-"

        joten, Herra antaa meille sitä mitä Isä antoi Pojalleen!
        ja
        Tämä on meidän perintö!
        Jes 54
        14 Sinut vahvistetaan vanhurskaudella; sinä olet oleva kaukana väkivallasta, sillä ei sinulla ole pelkäämistä, ja kaukana hävityksestä, sillä ei se sinua lähesty.
        15 Jos sinun kimppuusi karataan, ei se ole minusta; joka kimppuusi karkaa, se eteesi kaatuu.
        16 Katso, minä olen luonut sepän, joka lietsoo hiilivalkeata ja kuonnuttaa aseen käytäntöönsä; mutta minä olen myös luonut tuhontuottajan hävittämään sen.
        17 Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton; ja jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi. Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra.

        ja taas, onko taivaassa valehtelijoita tahi niitä jotka hyökkäävät kimpuun!

        ei vaan Jeesuksen aikana ja Paavalin, pahin vihollinen oli itse seurakunta, miten se sitten tässä yhteyssä luetaan, ilm 2:9

        Joten, taas, tulee nyt eli täällä tehdä jotain!
        ja mitä?
        17 Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton; ja jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi. Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra.

        15 Katso, kuka tahtoo sinua vastaan koota ja sortaa sinua, jos he ilman minua kokoontuvat? (ps 2)
        17 Ei yksikään ase, joka valmistetaan sinua vastaan, pidä menestymän; ja kaikki kielet, jotka heitänsä asettavat sinua vastaan, pitää sinun tuomiollas kadotettaman. Tämä on Herran palveliain perimys, ja heidän vanhurskautensa minusta, sanoo Herra.

        Joten, se että me OSOITAMME SYNNIN ja se ei maailmaa eikä iisebeliä miellytä, mutta ei voi muuta kuin itkeä, sillä Jumala on Meidän kansamme ja sotii meidän puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppo väite. Jokainen raamattua lukenut tietää mitä Jeesus oli Mooseksenlain kannattajien ja juutalaisten silmissä. Siitä on nyt kyse. Nouseva profeetta ei voi olla nykykristittyjen kaltainen.
        Joten mitä profeetan pitäisi saarnata kristittyjen mielestä? Venäjän hyökkäystä Suomeen? Eikö sitä ole Pihon palstat puolillaan? Jeesusta? Sitä on raamatussa jo se, mikä kristityille sopii? Mitä sitten? Kuten sanottua: profeetta antaa sen, mitä Jumala antaa kerrottavaksi.

        Jos Jeesuksen tehtävä olisi ollut yksinomaan aikalaisten rulettajien myötäily, ei hänen meiningistään olisi mitään tullut. Mooseksen laki oli jo tuttu. Nykyään Jeesus on jo tuttu.

        Mikä ei ole tuttu?

        Vaikka sitä julistaisi ja saarnaisikin uutta kristittyjen piirissä, niin se ei tee profeetaksi.
        Jing jang jutut ovat juuri sen julistajan mukaan hänen tutkimustietoa, jos ymmärsin oikein.
        Vaikka saarnaisi kvanttifysiikkaa, niin sekään ei ratkaise asiassa mitään.
        Se mikä ratkaisee on totuus.

        Profeetta ei myötäile ketään muuta, eikä mitään muuta, kuin totuutta ja Jumalan tahtoa, siinä se.
        Totuus ei ole tuttu monellekaan, eikä ole se Jumalan tahtokaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka sitä julistaisi ja saarnaisikin uutta kristittyjen piirissä, niin se ei tee profeetaksi.
        Jing jang jutut ovat juuri sen julistajan mukaan hänen tutkimustietoa, jos ymmärsin oikein.
        Vaikka saarnaisi kvanttifysiikkaa, niin sekään ei ratkaise asiassa mitään.
        Se mikä ratkaisee on totuus.

        Profeetta ei myötäile ketään muuta, eikä mitään muuta, kuin totuutta ja Jumalan tahtoa, siinä se.
        Totuus ei ole tuttu monellekaan, eikä ole se Jumalan tahtokaan.

        "Jing jang jutut ovat juuri sen julistajan mukaan hänen tutkimustietoa"

        Tämä taas viestii sitä, ettei Jumala kerro asioita ihmisille sillä tavalla, mikä tekee niistä heille ymmärrettäviä. Olkoon sitten yin ja yang, jokin uskonto tai lahko, poliittiset käsitteet, ammattiala, eläinlaji tai rakennus, vaan yksinomaan pitää lukea raamattua tekemättä mitään uusia oivalluksia.

        Kaikki merkit on annettu. Vastaansanomisia ei ole periaatteessa tullut. Miten tätä voisi selittää? Ihan sama, jos jokin moottori olisi rakennettu oikein, mutta joku väittää ettei se käy, koska siitä on aina kuulunut tuollainen ääni. Jos se olisi käynnissä, siinä olisi erilainen ääni. Ja sitten hän kuvailisi tuon äänen.

        Mutta miten moneen kertaan on jo huomattu, että suomalainen tietää myös naapurivaltioiden asiat, etenkin Venäjän? Useimmat ovat olleet puheista päätellen presidentin kansliassa töissä, samoin toimineet kentsuina siellä.

        Eikö jo armeijassa ole opetettu, ja suuressa tehtaassakin: Älä koske hallintalaitteisiin, joita et tunne"? Moniko menee arvostelemaan tehtaan laitteita "Ei tuo voi olla noin"... "Minä olen lukenut tarpeaksi fysiikaa/olen koneistaja ja tiedän, ettei voi..."?

        Voisiko sitä selvemmin nähdä, että kritiikki yinistä ja yangista oli odotettavissakin. Taas toistaa historia itseään. Jälleen on Mooseksenlainkannattajat ja juutalaiset vs. Jeesus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka sitä julistaisi ja saarnaisikin uutta kristittyjen piirissä, niin se ei tee profeetaksi.
        Jing jang jutut ovat juuri sen julistajan mukaan hänen tutkimustietoa, jos ymmärsin oikein.
        Vaikka saarnaisi kvanttifysiikkaa, niin sekään ei ratkaise asiassa mitään.
        Se mikä ratkaisee on totuus.

        Profeetta ei myötäile ketään muuta, eikä mitään muuta, kuin totuutta ja Jumalan tahtoa, siinä se.
        Totuus ei ole tuttu monellekaan, eikä ole se Jumalan tahtokaan.

        "Se mikä ratkaisee on totuus. Profeetta ei myötäile ketään muuta, eikä mitään muuta, kuin totuutta ja Jumalan tahtoa, siinä se. Totuus ei ole tuttu monellekaan, eikä ole se Jumalan tahtokaan."

        Tässä on asian ydin. Tässä osuttiin naulan kantaan. Tässä asia pähkinän kuoressa. Jos valo ja pimeys, kirjoitus ja puhe, tyhjä ja täysi, ikivihreä neulasia tekevä kuusi ja väriä muuttavia lehtiä pudottava koivu olisivat valhetta, maailmaa ei olisi.

        Sylkekää nyt nopeasti kolme kertaa maahan, ettette kompastuisi Herran eteenne asettamiin kompastuskiviin. Todellakin. Te pystytte näkemään ylös, alas, ja keskelle. Mutta jos syljette ylös, sylki putoaa silloin omille kasvoille. Mutta jos vauhti on kova, ja sylkäisette ylös, lentää klimppu perässä tulevien päälle.

        En ole kenenkään nähnyt täällä pääsevän yhtään mihinkään päin jutuissaan viimeisten lähivuosien aikana, ennenkun mitä nyt on alkanut. Mielenkiintoisia profetioita ja laskelmia on esitetty, mutta mitään todella konkreettista ja oivaltavaa ei ole nähty.
        Ettekö muista sanontaa: "'Eteenpäin', sanoi mummo lumessa"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä jing jang kertoja ei ole Suomen profeetta.
        Ne jing jang jutut juuri paljastavat, ettei hän ole.

        Jos ei yin yang jutut ole totta, kerro mistä hänen jutuistaan löydät valheen? Se sinulta jäi kertomatta. Onko pimeys ja valo valhetta? Tuo avautumisesi menee ihan samaan, mitä IL palstalla käydään Ukrainan ja Krimin asioista Susivuorta vastaan. Se on tiedossa kuka siellä levittää valheita eri nimimerkeillä. Tyyli on sama, mitä on täällä jo kuvailtu, että mitä narsisti ja paholainen ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei yin yang jutut ole totta, kerro mistä hänen jutuistaan löydät valheen? Se sinulta jäi kertomatta. Onko pimeys ja valo valhetta? Tuo avautumisesi menee ihan samaan, mitä IL palstalla käydään Ukrainan ja Krimin asioista Susivuorta vastaan. Se on tiedossa kuka siellä levittää valheita eri nimimerkeillä. Tyyli on sama, mitä on täällä jo kuvailtu, että mitä narsisti ja paholainen ovat.

        Ei se ole siitäkään kiinni, olisiko jing jang totta ja kirjoittaisiko hän totta.
        Mutta mitä meitä hyödyttää jing jang jutut?
        Ne kuuluvat samaan sarjaan vastakohdat eri nimillä kerrottuina.
        Ihmisille riittää, että erottavat valon ja pimeyden toisistaan, yön ja päivän, sillä ei ole loppupeleissä merkitystä millä näitä kutsuu, eikä se nimitys lisää ymmärrystä.
        Mitä me teemme sillä tiedolla?
        Miten se auttaa meitä eteenpäin tai jumalan tuntemiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole siitäkään kiinni, olisiko jing jang totta ja kirjoittaisiko hän totta.
        Mutta mitä meitä hyödyttää jing jang jutut?
        Ne kuuluvat samaan sarjaan vastakohdat eri nimillä kerrottuina.
        Ihmisille riittää, että erottavat valon ja pimeyden toisistaan, yön ja päivän, sillä ei ole loppupeleissä merkitystä millä näitä kutsuu, eikä se nimitys lisää ymmärrystä.
        Mitä me teemme sillä tiedolla?
        Miten se auttaa meitä eteenpäin tai jumalan tuntemiseen?

        "Ne kuuluvat samaan sarjaan vastakohdat eri nimillä kerrottuina."
        Kyllä. Tämä on mielestäni fakta.

        "Mitä me teemme sillä tiedolla?"
        Ei voi olla totta.
        Mutta vielä kolmannen kerran:

        "Maailman luominen ja Aabraham: rakennuspalikoiden teko maallisesti ja geneettisesti (yang), aikakausi härkä (yin)
        Mooses: lain lukeminen, pää alaspäin (yin), aikakausi oinas (yang).
        Jeesus: puhuminen, katse nostettu ihmisiin (yang), aikakausi kalat (yin).
        Seuraava opettaja: kirjoittaminen, katse nostetaan taivaisiin (yin), aikakausi vesimies (yang)
        Seuraava opettaja: puhuminen, katse uudelleen ihmisiin (yang) aikakausi kauris (työnarkomaani, väsymättömät koneet) (yin)
        Seuraava opettaja:, lain uudelleen kirjoittaminen, katse laskettuna uudelleen lakiin, (yin), aikakausi jousimies (matkailu) (yang)."

        Tällaista ei ole kukaan aiemmin oivaltanut.
        Ongelma on se, ettei asioista osata tai uskalleta puhua toisilla nimillä, ettei porukat määrittelisi vääräuskoiseksi, kuten jo joku sanoi periaatteessa, että maailmankaikkeuden perustuslain tunteminen todistaa, että profeetta on "väärä". Jälleen ei tyyppi ottanut huomioon mitä Jeesus oli aikansa oppineille.
        Joo profeettaa odotetaan innolla. Mikä on tulos? Pettymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ne kuuluvat samaan sarjaan vastakohdat eri nimillä kerrottuina."
        Kyllä. Tämä on mielestäni fakta.

        "Mitä me teemme sillä tiedolla?"
        Ei voi olla totta.
        Mutta vielä kolmannen kerran:

        "Maailman luominen ja Aabraham: rakennuspalikoiden teko maallisesti ja geneettisesti (yang), aikakausi härkä (yin)
        Mooses: lain lukeminen, pää alaspäin (yin), aikakausi oinas (yang).
        Jeesus: puhuminen, katse nostettu ihmisiin (yang), aikakausi kalat (yin).
        Seuraava opettaja: kirjoittaminen, katse nostetaan taivaisiin (yin), aikakausi vesimies (yang)
        Seuraava opettaja: puhuminen, katse uudelleen ihmisiin (yang) aikakausi kauris (työnarkomaani, väsymättömät koneet) (yin)
        Seuraava opettaja:, lain uudelleen kirjoittaminen, katse laskettuna uudelleen lakiin, (yin), aikakausi jousimies (matkailu) (yang)."

        Tällaista ei ole kukaan aiemmin oivaltanut.
        Ongelma on se, ettei asioista osata tai uskalleta puhua toisilla nimillä, ettei porukat määrittelisi vääräuskoiseksi, kuten jo joku sanoi periaatteessa, että maailmankaikkeuden perustuslain tunteminen todistaa, että profeetta on "väärä". Jälleen ei tyyppi ottanut huomioon mitä Jeesus oli aikansa oppineille.
        Joo profeettaa odotetaan innolla. Mikä on tulos? Pettymys.

        Jos on suuria oivalluksia, niin on hienoa tietysti, että niitä jakaa ilmaiseksi, mutta oivallukset eivät tee meistä profeettoja.
        Onhan niitä kaikenlaisia vetovoiman lakeja joita myydään ja markkinoidaan.
        Ja toki saarnaamalla tehdään myös tuloja väärin perustein, joka on mielestäni erittäin törkeää.

        Olet kuitenkin hyvin innokas asian tiimoilta.
        Kunhan sinulla on puhdas sydän ja puhtaat aikeet, se on hyvä alku.
        Minä en määrittelisi sinua vääräuskoiseksi vaan etsijäksi, sinä etsit vielä totuutta.
        Se, kun me lähdemme aarrejahtiin ja alamme kaivamaan, niin me löydämme jalokiviä, mutta vaikka ne olisivat kauniita, niin emme tiedä mitä siellä syvemmällä meitä odottaa.
        Se selviää vasta, kun kaivamme lisää ja yhä syvemmälle.
        ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole siitäkään kiinni, olisiko jing jang totta ja kirjoittaisiko hän totta.
        Mutta mitä meitä hyödyttää jing jang jutut?
        Ne kuuluvat samaan sarjaan vastakohdat eri nimillä kerrottuina.
        Ihmisille riittää, että erottavat valon ja pimeyden toisistaan, yön ja päivän, sillä ei ole loppupeleissä merkitystä millä näitä kutsuu, eikä se nimitys lisää ymmärrystä.
        Mitä me teemme sillä tiedolla?
        Miten se auttaa meitä eteenpäin tai jumalan tuntemiseen?

        "Mutta mitä meitä hyödyttää jing jang jutut? "

        Mitä Mooseksenlain kannattajia hyödytti Jeesus, joka oli heille sama, kuin nykyiset jin ja jang kristityiille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on suuria oivalluksia, niin on hienoa tietysti, että niitä jakaa ilmaiseksi, mutta oivallukset eivät tee meistä profeettoja.
        Onhan niitä kaikenlaisia vetovoiman lakeja joita myydään ja markkinoidaan.
        Ja toki saarnaamalla tehdään myös tuloja väärin perustein, joka on mielestäni erittäin törkeää.

        Olet kuitenkin hyvin innokas asian tiimoilta.
        Kunhan sinulla on puhdas sydän ja puhtaat aikeet, se on hyvä alku.
        Minä en määrittelisi sinua vääräuskoiseksi vaan etsijäksi, sinä etsit vielä totuutta.
        Se, kun me lähdemme aarrejahtiin ja alamme kaivamaan, niin me löydämme jalokiviä, mutta vaikka ne olisivat kauniita, niin emme tiedä mitä siellä syvemmällä meitä odottaa.
        Se selviää vasta, kun kaivamme lisää ja yhä syvemmälle.
        ;)

        En muista kuka sanoi:

        "Ne jotka etsivät, eivät saisi lopettaa etsimistä ennen kuin löytävät. Kun he löytävät, he muuttuvat. Kun he muuttuvat, he tekevät ihmeitä, ja hallitsevat kaiken."

        "Älköön etsijä lakatko etsimästä, ennen kuin hän löytää; ja löytäessään hän hämmästyy, hämmästyttyään hän hallitsee, ja hallittuaan hän lepää."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole siitäkään kiinni, olisiko jing jang totta ja kirjoittaisiko hän totta.
        Mutta mitä meitä hyödyttää jing jang jutut?
        Ne kuuluvat samaan sarjaan vastakohdat eri nimillä kerrottuina.
        Ihmisille riittää, että erottavat valon ja pimeyden toisistaan, yön ja päivän, sillä ei ole loppupeleissä merkitystä millä näitä kutsuu, eikä se nimitys lisää ymmärrystä.
        Mitä me teemme sillä tiedolla?
        Miten se auttaa meitä eteenpäin tai jumalan tuntemiseen?

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Antikytheran_kone

        Ennen ajanlaskun alkamista keksitty tuommonen. Mahtaa olla tärkeä asia kun on uhrattu niin paljon aikaa tuommosen keksimiseen vain taivaankappaleiden takia? Niillähän ei mitään tekemistä ole nykyihmisten mukaan, paitsi ne tietävät jotain, jotka asioita tutkivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Antikytheran_kone

        Ennen ajanlaskun alkamista keksitty tuommonen. Mahtaa olla tärkeä asia kun on uhrattu niin paljon aikaa tuommosen keksimiseen vain taivaankappaleiden takia? Niillähän ei mitään tekemistä ole nykyihmisten mukaan, paitsi ne tietävät jotain, jotka asioita tutkivat.

        Saattaa olla suunnistuskone, kompassi jonka suunta määritellään taivaankappaleiden mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta mitä meitä hyödyttää jing jang jutut? "

        Mitä Mooseksenlain kannattajia hyödytti Jeesus, joka oli heille sama, kuin nykyiset jin ja jang kristityiille?

        Jeesus selvensi monet asiat, Antoi jotain, mikä muuttaa ihmisen sisältäpäin, koko ajatusmaailman.
        Hän myös antoi voiman seuraajilleen.

        Tämä ei ole sama kuin jing jang tietoisuus, uudet termit jne.
        Se on enemmin kuin uusi kieli puhua asioista uusilla nimillä ja esittää asioita uudesta näkökulmasta.
        Mutta vaikka me näkisimme kesän ja talven jingina ja jangina ja yön ja päivän jingina ja jangina, se ei muuta mitään ihmisen sisimmässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muista kuka sanoi:

        "Ne jotka etsivät, eivät saisi lopettaa etsimistä ennen kuin löytävät. Kun he löytävät, he muuttuvat. Kun he muuttuvat, he tekevät ihmeitä, ja hallitsevat kaiken."

        "Älköön etsijä lakatko etsimästä, ennen kuin hän löytää; ja löytäessään hän hämmästyy, hämmästyttyään hän hallitsee, ja hallittuaan hän lepää."

        Tuomaan evankeliumistahan tuo on.


    • Anonyymi

      Taitaa olla ongelma siinä, että juuri tuo maailmankaikkeuden perustuslaki tunnetaan paremmin kiinalaisittain yininä ja yangina, mistä uskovat eivät ole lukeneet. Miten siis puhe ja kirjoitus, valo ja pimeys voi olla kristinuskon vastaista? Mutta niin olivat espanjalaisetkin viholissaan löytämistään Etelä-Amerikan kansoista, koska niistä ei puhuttu raamatussa mitään.
      Uskovatko kristityt todella maailman käsittävän yksinomaan Israelin? Muualla ei mitään tiedetä? Missä pullossa he kasvavat? Sama jos väittäisi maata litteäksi.
      Mutta se, että eri aikakausien olemukset voi ymmärtää yinin ja yangin avulla on minusta ennennäkemätön oivallus. Se, että tästä tietävä olisi väärässä, viestisi sitä, ettei kirjoituksia, ihmisiä ja taivasta olisi.

    • Anonyymi

      "Maailman luominen ja Aabraham: rakennuspalikoiden teko maallisesti ja geneettisesti (yang), aikakausi härkä (yin)
      Mooses: lain lukeminen, pää alaspäin (yin), aikakausi oinas (yang).
      Jeesus: puhuminen, katse nostettu ihmisiin (yang), aikakausi kalat (yin).
      Seuraava opettaja: kirjoittaminen, katse nostetaan taivaisiin (yin), aikakausi vesimies (yang)
      Seuraava opettaja: puhuminen, katse uudelleen ihmisiin (yang) aikakausi kauris (työnarkomaani, väsymättömät koneet) (yin)
      Seuraava opettaja:, lain uudelleen kirjoittaminen, katse laskettuna uudelleen lakiin, (yin), aikakausi jousimies (matkailu) (yang)."

      Tämäkö ei ole profetia?

      • Anonyymi

        Ei ole, sori vaan.
        Ennemmin kyseessä omien havaintojen esittäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, sori vaan.
        Ennemmin kyseessä omien havaintojen esittäminen.

        Profetia tai ei, se nähdään tulevaisuudessa. Mutta meitä ei silloin enää täällä ole, ja jos on, emme muista luultavasti edellisestä elämästä juuri mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Profetia tai ei, se nähdään tulevaisuudessa. Mutta meitä ei silloin enää täällä ole, ja jos on, emme muista luultavasti edellisestä elämästä juuri mitään.

        Uskotko siis elämän olevan kuin elämän energiapallo?
        Se pallo menisi uuteen elämänmuotoon elämän henkenä, mutta sen muisti on jäänyt taakse?
        Eikö muisti vaadi aivot ja tietyt hermoradat, joita emme ota mukaan lähtiessämme?
        Emmekö me sulaudu osaksi suurempaa energiaa?
        Onko meillä silti se ego siellä jossain?
        Miksi me muuten voisimme syntyä uudelleen, jos egoa ei ole?

        Onhan näitä teorioita jälleensyntymästä ja oppeja sen kierteestä vapautumisesta.
        Mutta näitä asioita me emme voi varmaksi tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, sori vaan.
        Ennemmin kyseessä omien havaintojen esittäminen.

        Eivätkä nekään ole olleet profetioita nousevasta profeetasta tai tietäjästä, joita on jo aiemmin ilmoitettu. Kaikki kyllä täsmää.


    • Anonyymi

      Arvelen, että jos kaikkien tietäjien ja profeettojen olisi annettu elää, me oltaisi jo toisella planeetalla ja rikkaampia kuin koskaan aikaisemmin. Uutta yhdyskuntaa ei voida rakentaa, jos siellä on kapinamieliala sitä järjestelmää kohtaan, josta se on lähtöisin. Jos kuuhun saataisi rakennettua ydinasetukikohta, suostuisivatko he sieltä käsin pommittamaan maata poliittisten rajakiistojen takia?

      Suomessa on kiihottajia, jotka sanovat "kaikki tulevat kärsimään ja sotimaan yhden takia, joten Suomi Natoon, se kyllä puolustaa kaikkia". Mutta eräs asiantuntija totesi pitämässään puheessa (kun joku suomalainen huusi yleisön seasta toiveen Ukrainan sodan lopettamiseksi): "Ei ukrainan takia nyt mitään kolmatta maailmansotaa aleta järjestämään". Samaa mieltä olivat juutalaiset. Mielummin yksi fanaatikko ristille, kuin koko kansa tuhoon. Jos siis Suomen takia aletaisi Naton kaavojen nimissä tuhoamaan koko Eurooppaa ja maailmaa...? Eikö se Venäjän vallan alle alistuminen olisi parempi? Sitä pelkäävät ne, jotka ovat Venäjää vastaan puhuneet.

      Minä siis sanon: On puhuttu "kyllä ruotsalainenkin tietää suomalaisen paremmuuden" ja "ryssä on ryssä vaikka voissa paistaisi". En ole kannibalistisempaa kansaa nähnyt!
      Älkää ylpistykö siksi, että Suomi on mitä on. Vielä on Herralla kärsivällisyyttä. Jokaisen kansan on Herra luonut. Ne ovat hänen. Myös ruotsalainen kuten venäläinenkin, ja nämäkin käyvät kirkossa ja yrittävät selviytyä arjesta kuten monet meistä.
      Se paha, mitä te teette, tulee ennen pitkää teitä vastaan. Jos se tulee maan päällä, niin hyvä, mutta jos ei, niin taivaassa.

      Muistatte varmaankin jutun koirasta, jolla häntä kasvoi keskellä otsaa. Se oli mitä todennäköisimmin merkki minulle. Nuorena inhosin koiria, ja tein niistä pilaa. Puhuin niistä tyyliin, joka sopi täysin tuohon koiraan. Arvelen, että tuo meidän koira on siis kuollut, ja saanut tietää taivaassa mitä siitä puhuin, mutta asian ymmärtäen pyytänyt Herraa näyttämään minulle merkin, että kyllä Herra kaiken elämän puoleen katsoo.

    • Anonyymi

      Aloittajalle: Kuka ensinnäkin on Jarmo? Pelkkä nettinimikö?

      https://www.verkkouutiset.fi/viron-tiedustelu-nain-fsb-tuhoaa-vieraan-vallan-poliitikon/
      Menee samaan kuin Suomessa. Jos Venäjällä on omat trollinsa, niin Natolla ja USA:llakin on varmasti omansa.
      https://seura.fi/tolkun-henkilo/infosotaveteraani-muistelee-mita-opin-jo-viisi-vuotta-sitten-venajan-trolleista/

      Kuka on Jarmo, joka julistaa "sisäistä rauhaa ja Jeesusta", ja joka kysyy täytyykö naulapyssyllä ampua päähän?
      Kuka on se, joka pakkomielteisesti julistaa Naton ilosanomaa natopalstalla ja levittää valheita Venäjästä?
      Kuka on IL mielipidepalstan bellumi, Nikolai Vlasov ja Conrad Nisser?
      Suomessa on aktiivinen trolli, joka ottaa eri nimiä, ja koska ihmiset ovat sinisilmäisiä, eivät usko, että se voi olla trolli.
      Mutta tässä kyse on pahemmasta - Suomen valtion edun vaarantamisesta, meinaan jos sota syttyy. Ketkä tukevat tuota trollia? Miksi ei aleta kysellä asioista? Suomessa ja maailmalla on porukkaa, jota eivät valtiot kiinnosta.

      Montaako ihmistä kiinnostaa tai järkyttää, jos näkevät porukan menevän pääkalloilla ja kuolemalla mainostettuun paikkaan?
      Passiivisuus näyttää johtuvan siitä, että Suomessa on asioita, jotka pitävät ihmiset hiljaisina. He eivät nouse kapinaan epäkohtia vastaan. Ihmiset eivät usko kykyihinsä vaikuttaa. Onko tämä hallituksen tahto?

      Mutta annas olla kun naapurimaassa järjestetään mielenosoituksia, heti vaaditaan hallituksen eroa ja syytetään Putinia. Tiedättekö miten oudolta se näyttää? Suomalaiset makaa rauhassa suossa, ja ohjeistaa muita miten päästä pois?
      Sitten julistetaan, että profeetta tulee, ja kerrotaan millainen hän on, ja kun hän osoittautuu ennustusten mukaisestikin yhtä oudoksi kristityille kuin Jeesus Mooseksenlain kannattajille, tulee hiljaisuus. Tätä monet halusivat: osoittaa sormella "tuo on väärä". Nyt on taas hyvä olla, kun on jälleen varmuus jostain väärästä?

      Nelisen tuhatta vuotta sitten oli Israelilaiset ja Moosesta vastaan kapinoitiin. Mooses sai tehdä melkoisen työn, että Israelilaiset saatiin luvattuun maahan!
      2000 vuotta sitten ainoa oikea oli Mooseksen laki. Jeesus oli väärä.
      2000 vuotta myöhemmin ainoa oikea on Jeesus. Profeetat jotka kertovat tulevaisuuden asioista, sekä tuleva opettaja on väärä.
      2000 vuotta myöhemmin ainoa oikea on ...?

      Kuinka kauan itsepetokselliset "uskovat" aikovat jatkaa tätä?

      • Anonyymi

        Mitä on kirjoitettu paholaisesta täällä? Sen sijaan, että kansa olisi kääntyneenä paholaista vastaan, se kääntyy niitä vastaan, jotka tuovat esiin jotain uutta, aivan kuten jo Jeesuksestakin ennustettiin: He puhuvat pahaa, ja kääntyvät pois.

        "Sillä Jumala on höllentänyt jouseni jänteen ja nöyryyttänyt minut, eivätkä he enää suista julkeuttaan minun edessäni. Oikealta puoleltani nousee tuo sikiöparvi; he lyövät jalat altani ja luovat turmateitänsä minua vastaan. He hävittävät minun polkuni, ovat apuna minua tuhottaessa, vaikka itse ovat ilman auttajaa.... Kauhut ovat kääntyneet minua vastaan; kuten tuuli sinä pyyhkäiset pois minun arvoni, ja minun onneni katoaa kuten pilvi...
        Minä huudan sinua, mutta sinä et vastaa minulle; minä seison tässä, mutta sinä vain tuijotat minuun.. .Mutta eikö saisi hukkuessaan kättänsä ojentaa tai onnettomuudessa apua huutaa? Vai enkö minä itkenyt kovaosaisen kohtaloa, eikö sieluni säälinyt köyhää?...Minä käyn murheasussa, ilman päivänpaistetta, minä nousen ja huudan väkijoukossa."
        Mitä sanottiin nousevista profeetoista? Säkkipukuiset? Missä väkijoukot? Netissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on kirjoitettu paholaisesta täällä? Sen sijaan, että kansa olisi kääntyneenä paholaista vastaan, se kääntyy niitä vastaan, jotka tuovat esiin jotain uutta, aivan kuten jo Jeesuksestakin ennustettiin: He puhuvat pahaa, ja kääntyvät pois.

        "Sillä Jumala on höllentänyt jouseni jänteen ja nöyryyttänyt minut, eivätkä he enää suista julkeuttaan minun edessäni. Oikealta puoleltani nousee tuo sikiöparvi; he lyövät jalat altani ja luovat turmateitänsä minua vastaan. He hävittävät minun polkuni, ovat apuna minua tuhottaessa, vaikka itse ovat ilman auttajaa.... Kauhut ovat kääntyneet minua vastaan; kuten tuuli sinä pyyhkäiset pois minun arvoni, ja minun onneni katoaa kuten pilvi...
        Minä huudan sinua, mutta sinä et vastaa minulle; minä seison tässä, mutta sinä vain tuijotat minuun.. .Mutta eikö saisi hukkuessaan kättänsä ojentaa tai onnettomuudessa apua huutaa? Vai enkö minä itkenyt kovaosaisen kohtaloa, eikö sieluni säälinyt köyhää?...Minä käyn murheasussa, ilman päivänpaistetta, minä nousen ja huudan väkijoukossa."
        Mitä sanottiin nousevista profeetoista? Säkkipukuiset? Missä väkijoukot? Netissä.

        Yhteneväisyyksiä on raamatussa, mutta niitä ei ole tuotu esiin. Se, mitä profeetasta on tuotu esiin, on tullut näkijöiden keskuudesta. Ne kertovat paljon, Mutta kun sitten alkaa juttu, joka poikkeaa perinteisestä kristinuskosta... Herää kysymys: täytyykö tämän mennä näin? Laskiko joku vain valheita siitä, että profeetta nousee? Ovatko annetut merkit ja yhteneväisyydet sattumaa? Onko profeettoja aikoinaan ylipäätään tunnustettu? Alkuasukkaiden keskuudessa shamaaneilla oli kyllä tunnustettu osa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on kirjoitettu paholaisesta täällä? Sen sijaan, että kansa olisi kääntyneenä paholaista vastaan, se kääntyy niitä vastaan, jotka tuovat esiin jotain uutta, aivan kuten jo Jeesuksestakin ennustettiin: He puhuvat pahaa, ja kääntyvät pois.

        "Sillä Jumala on höllentänyt jouseni jänteen ja nöyryyttänyt minut, eivätkä he enää suista julkeuttaan minun edessäni. Oikealta puoleltani nousee tuo sikiöparvi; he lyövät jalat altani ja luovat turmateitänsä minua vastaan. He hävittävät minun polkuni, ovat apuna minua tuhottaessa, vaikka itse ovat ilman auttajaa.... Kauhut ovat kääntyneet minua vastaan; kuten tuuli sinä pyyhkäiset pois minun arvoni, ja minun onneni katoaa kuten pilvi...
        Minä huudan sinua, mutta sinä et vastaa minulle; minä seison tässä, mutta sinä vain tuijotat minuun.. .Mutta eikö saisi hukkuessaan kättänsä ojentaa tai onnettomuudessa apua huutaa? Vai enkö minä itkenyt kovaosaisen kohtaloa, eikö sieluni säälinyt köyhää?...Minä käyn murheasussa, ilman päivänpaistetta, minä nousen ja huudan väkijoukossa."
        Mitä sanottiin nousevista profeetoista? Säkkipukuiset? Missä väkijoukot? Netissä.

        "Hän on heittänyt minut lokaan, ja minä olen tullut tomun ja tuhan kaltaiseksi"
        "Niin, minä tiedän: sinä viet minua kohti kuolemaa, majaan, jonne kaikki elävä kokoontuu"

        Netti? Netissä ei ole elämää itsessään. Kirjaimet ovat kuin tomua ja tuhkaa. Ne eivät ole elävää.

        "Niin, minä odotin onnea, mutta tuli onnettomuus; minä odotin valoa (yang), mutta tuli pimeys (yin)"
        "Minä käyn murheasussa, ilman päivänpaistetta"
        "Minun nahkani on mustunut ja lähtee päältäni"

        Miksi luette kaiken päivää raamattua, mutta kieltäydytte näkemästä yhteneväisyyksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hän on heittänyt minut lokaan, ja minä olen tullut tomun ja tuhan kaltaiseksi"
        "Niin, minä tiedän: sinä viet minua kohti kuolemaa, majaan, jonne kaikki elävä kokoontuu"

        Netti? Netissä ei ole elämää itsessään. Kirjaimet ovat kuin tomua ja tuhkaa. Ne eivät ole elävää.

        "Niin, minä odotin onnea, mutta tuli onnettomuus; minä odotin valoa (yang), mutta tuli pimeys (yin)"
        "Minä käyn murheasussa, ilman päivänpaistetta"
        "Minun nahkani on mustunut ja lähtee päältäni"

        Miksi luette kaiken päivää raamattua, mutta kieltäydytte näkemästä yhteneväisyyksiä?

        "...majaan, jonne kaikki elävä kokoontuu"

        Väittäkää nyt vielä, etteihän eläimet ja kasvit siellä kirjoita! Osaatteko ajatella loogisesti?! Mitä on .jpg, .gif, .avi?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "...majaan, jonne kaikki elävä kokoontuu"

        Väittäkää nyt vielä, etteihän eläimet ja kasvit siellä kirjoita! Osaatteko ajatella loogisesti?! Mitä on .jpg, .gif, .avi?!

        Osaatteko ajatella kuten kivikautta elävä ihminen 2000 vuotta sitten? Voi olla, että tuossa kuoleman majassa ei ihan välttämättä puhuta netistä, mutta miten itse kuvailisitte netin? Alan itsekin tajuta asioiden laitaa vasta nyt.
        Moniko "Herätkää" lehteä jakava jehovan todistaja voisi tuoda tällaisia asioita esiin? Ei kukaan! Hänet heitettäisi pihalle, koska hän olisi herännyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hän on heittänyt minut lokaan, ja minä olen tullut tomun ja tuhan kaltaiseksi"
        "Niin, minä tiedän: sinä viet minua kohti kuolemaa, majaan, jonne kaikki elävä kokoontuu"

        Netti? Netissä ei ole elämää itsessään. Kirjaimet ovat kuin tomua ja tuhkaa. Ne eivät ole elävää.

        "Niin, minä odotin onnea, mutta tuli onnettomuus; minä odotin valoa (yang), mutta tuli pimeys (yin)"
        "Minä käyn murheasussa, ilman päivänpaistetta"
        "Minun nahkani on mustunut ja lähtee päältäni"

        Miksi luette kaiken päivää raamattua, mutta kieltäydytte näkemästä yhteneväisyyksiä?

        En olisi uskonut että jobissakin...
        Tarkastelenpa vähän tuota Job sanaa, joka on englantia, ja tarkoittaa työ. Toisin päin se on Boj. Hyvin lähellä englannin kielen sanaa boy = poika? Jumalan poika? Jobia ei ollut, vaan...? Oisko mahdollista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olisi uskonut että jobissakin...
        Tarkastelenpa vähän tuota Job sanaa, joka on englantia, ja tarkoittaa työ. Toisin päin se on Boj. Hyvin lähellä englannin kielen sanaa boy = poika? Jumalan poika? Jobia ei ollut, vaan...? Oisko mahdollista?

        Jeesus oli yksi Jumalan puhdistamista "puista"? Paholainen pyysi saada koetella Jobia. Mutta ei auttanut, ja Job tuli lopulta suuresti menestymään.

        "Kun sitten eräänä päivänä hänen poikansa ja tyttärensä söivät ja joivat viiniä vanhimman veljensä talossa, tuli sanansaattaja Jobin luo ja sanoi: Raavailla kynnettiin, ja aasintammat kävivät niiden vieressä laitumella; niin sabalaiset hyökkäsivät ja ryöstivät ne ja surmasivat palvelijat miekan terällä. Vain minä yksin pelastuin kertomaan tämän sinulle"

        Tuossa on yhteneväisyys Jeesuksen kertomukseen viinitarhan vartijoista, jotka surmasivat isännän lähettämät palveljat.

        "Eikä ollut koko maassa niin kauniita naisia kuin Jobin tyttäret; ja heidän isänsä antoi heille perintöosan heidän veljiensä rinnalla".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus oli yksi Jumalan puhdistamista "puista"? Paholainen pyysi saada koetella Jobia. Mutta ei auttanut, ja Job tuli lopulta suuresti menestymään.

        "Kun sitten eräänä päivänä hänen poikansa ja tyttärensä söivät ja joivat viiniä vanhimman veljensä talossa, tuli sanansaattaja Jobin luo ja sanoi: Raavailla kynnettiin, ja aasintammat kävivät niiden vieressä laitumella; niin sabalaiset hyökkäsivät ja ryöstivät ne ja surmasivat palvelijat miekan terällä. Vain minä yksin pelastuin kertomaan tämän sinulle"

        Tuossa on yhteneväisyys Jeesuksen kertomukseen viinitarhan vartijoista, jotka surmasivat isännän lähettämät palveljat.

        "Eikä ollut koko maassa niin kauniita naisia kuin Jobin tyttäret; ja heidän isänsä antoi heille perintöosan heidän veljiensä rinnalla".

        "Herra siunasi Jobin elämän loppupuolta vielä enemmän kuin sen alkua... Ja.. hänellä oli... kovin paljon palvelijoita. Tämä mies oli kaikista Idän miehistä mahtavin."

        Idän miehistä mahtavin...?

        "Hänen pojillansa oli tapana laittaa pitoja, kullakin oli pidot talossaan vuoropäivänänsä; he lähettivät silloin sanan ja kutsuivat kolme sisartansa syömään ja juomaan kanssansa."

        Btw, tuosta Jobissa olleen lauman nousemisesta "oikealta puoleltani":
        "Sak. 3:1 Hän näytti minulle ylimmäisen papin Joosuan seisomassa Herran enkelin edessä ja saatanan seisomassa hänen oikealla puolellaan, häntä syyttämässä"
        ...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hän on heittänyt minut lokaan, ja minä olen tullut tomun ja tuhan kaltaiseksi"
        "Niin, minä tiedän: sinä viet minua kohti kuolemaa, majaan, jonne kaikki elävä kokoontuu"

        Netti? Netissä ei ole elämää itsessään. Kirjaimet ovat kuin tomua ja tuhkaa. Ne eivät ole elävää.

        "Niin, minä odotin onnea, mutta tuli onnettomuus; minä odotin valoa (yang), mutta tuli pimeys (yin)"
        "Minä käyn murheasussa, ilman päivänpaistetta"
        "Minun nahkani on mustunut ja lähtee päältäni"

        Miksi luette kaiken päivää raamattua, mutta kieltäydytte näkemästä yhteneväisyyksiä?

        "Miksi luette kaiken päivää raamattua, mutta kieltäydytte näkemästä yhteneväisyyksiä?"

        Kaikesta päätellen ongelma on siitä, että raamattua lukiessaan lukija ikäänkuin unohtaa nykypäivän, ja alkaa ymmärtää tai käsitellä 2000 vuotta sitten ollutta meininkiä. Mutta kuten yin ja yang ovat yhdistettävissä, niin myös menneisyys ja tulevaisuus täytyisi sovittaa toistensa kanssa oikein. Silloin raamattua ymmärretään paremmin.
        Jotkin sanat, joita raamatusta puuttuu, tunnetaan tänään alkipäiväisinä. Tähdet=planeetat. Luku 12=eläinradn tähdistöt. Oinaan nahkojen väristä on puhuttu tarpeaksi, ja prekessio pitäisi olla tuttu juttu (aikakaudet).


    • Anonyymi

      Maailmanloppu tulee noin vuonna 5440 olen kuullut jo tuonkin profetian.

      • Anonyymi

        Olet kuullut, ja muuttet itse ole tutkinut? Saattaa se olla 4024:kin, kuten aiemmin esitettyjen laskelmien perusteella voisi arvella. Eräs laski tuhat vuotisen valtakunnan alkavan vuoden 3000 paikkeilla. Se on ymmärtääkseni edelleen vesimiehen aikaa.


    • Anonyymi

      "Herra sanoi saatanalle: Oletko pannut merkille palvelijaani Jobia? Sillä ei ole maan päällä hänen vertaistansa; hän on nuhteeton ja rehellinen mies, pelkää Jumalaa ja karttaa pahaa."

      Miksi Herra ei sanonut "hän pelkää Minua"? Kyse ei ollut Jumalasta?

      "Niin Herra sanoi saatanalle: kaikki, mitä hänellä on, olkoon sinun käsissäsi".

      UT:ssä Paholainen sanoi Jeesukselle, että kaikki valtakunnat on hänelle annettu.

    • Anonyymi

      Nyt on alkanut tulla niin paljon pakkomielteistä levitystä "Inarin Arista", että kyseessä voi katsoa olevan selvä harhaanjohtaminen. Ja lähde on jo selvillä.

      Mutta yritys on ovela. Lapilla on aina ollut suomalaisiin tietty mystinen vaikutus. Ottakaa tämä huomioon.
      Kuten sanoin: oppikaa tuntemaan paholainen, se ei halua, että sitä tunnustetaan ja tunnistetaan, ja se, miksi Jeesus saattoi eräistä sanoa, että paholainen on heidän isänsä, koska hänen mielihalujaan he haluavat noudattaa.
      Milloin keksittiin sana "narsisti"?

    • Anonyymi

      Ei tiedä ja tuskin on olemassakaan mitään Aria.

    • Anonyymi

      "heillä on valta...lyödä maata kaikkinaisilla vitsauksilla, niin usein kuin tahtovat"

      No, milloin profeetta aloitti työnsä, ja mitä katastrofeja sen jälkeen on tapahtunut? Käykö yksiin? 2 myrskyä on ollut jo Suomessa, ja suurpalot Australiassa ja Korona leviää. Jos ne ennustajat ovat tosissaan, jotka ovat todella sitä mieltä, että uni Venäjän hyökkäyksestä Suomeen riittää profetiaksi..?
      Yksi mutta asiassa on. Ne, jotka virallisissa lehdissä ovat Venäjän hyökkäystä reaalisesti povanneet, ovat toimittajat, jotka lainaavat ulkomaisten (yleensä muiden, kuin Venäläisten) tutkijoiden mielipiteitä siitä, missä mennään. Kovimmassa "Venäjä hyökkää" innossa on ollut länsi.
      Pitäisikö vielä sanoa, että yleensä profeetat yms. on tunnustettu vasta, kun kaikki on jo tapahtunut. Mene ja tiedä. Rukoilkaa.

    • Anonyymi

      Taidan olla osin ratkaissut tuon kahdeksaisen ongelman.
      Hakaristi muodostuu neljästä kakkosesta, jotka asetettu niin, että muodostuu keskelle kasi, sekä sivuille kasit.
      Näinollen 2x4=8 (nk. Jumalan luku), 9x4=36 (auringon taikaneliö), 6x4=24 (päivä, sekä länsimaalaisten eläinmerkkien ja nousevien merkkien luku), ja 8x3=24 (päivä, sekä kiinalaisen eläinradan eläinmerkkien ja nousevien merkkien luku) ja 2x24=2 päivää="2000 vuotta".
      Luultavasti meinaa sitä, että Messias tulee takaisin joskus 2000 luvulla.

    • Anonyymi

      Joka pyrkii suuriin saavutuksiin, se käy läpi suuren kärsimyksen, ja ehkä ei ole mitään tuskallisempaa kuin rakastaa ihmistä kaikesta sydämestäsi tietäen, että hän ei ole rakkauden arvoinen.
      Jos 40 vuotiaana ihmisen huone ei ole täynnä lasten ääniä, niin se on täynnä painajaisia.
      Joten profetiat tulevasta profeetasta ovat toteutuneet.

    • Anonyymi

      Kaikki tietää viimeistään noin parin kuukauden päästä ylösoton jälkeen.

    • Anonyymi

      Herätys tulee,mutta vasta suurten vitsausten jälkeen.Tulee nälänhätä,sotia,suomi joutuu vihollisten haltuun,ei vain venäjä,ja nyt hallitsee illuminaatti.
      Politiikot tekevät kovasti työtä,jotta suomi menisi konkurssiin,ruoka loppuisi,ja kansa saataisiin kahleisiin,tilalle tulisi islam.Täytyy olla sokea jolleui näe miten tätä kehitystä on jatkunut Esko Ahon hallituksesta lähtien,ja suunnitelmat paljon vanhemmat.
      Proffetaat ovat varoittaneet,ja varoittavat eddelleen,mutta te vain odottelette jotakin inarista tulevaa profeetta.Herätyksen jälkeen,jokainen jumalam nainen,ja mies ,ja lapset kulkevat voimallisina Herran sanansaattajina,ne jotka selviävät hengissä,ovat uskollisia ja vahvoja,eivätkä kumarra saatanaa ja politiikkoja.

      • Anonyymi

        Anteeksi kirjoitusvirheet,kirjoitin viestin,eikä ollut valoa,sekä väsymys painoi,mutta joka sanaa mitä viestin,tarkoitin.
        Kannattaa ottaa se pää pois pilvistä,ja rukoilla voimaa kestää loppuun asti,sillä aivan varmaa on,ja raamatun mukaista,että jokaista tullaan koettelemaan,ja ankaralla kädellä.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe