Ylämyllyn liikekeskuksen liikenne

Anonyymi

Ylämyllyn uuden liikekeskuksen parkkipaikka on erittäin epämiellyttävä liikennöitävä. Ensinnäkin siellä on pienet ruudut rinteessä ja poistuminen yhdestä aukosta vastamäkeen ja vilkkaan pyörätien yli. Liukas keli ja pimeän aikaan huono valaistus ei ainakaan paranna tilannetta. Pyöräilijät tulevat myötämäkeä usein kovalla vauhdilla luottaen etuajo-oikeuteensa, läheltäpititilanteita on nähty. Asiointia keskuksessa helpottaisi kovasti kun tehtäisiin tontille toinen liittymä, ainakin poistumistie, suoraan Liperin tielle. Ei liene rahasta kiinni.

18

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä ehdotus tuo poistumistie Liperin tien kautta, ja vaikka parkkipaikkoja rakennuksen taakse ja sieltä sisäänkäynti, jos mahdollista !?

      • Anonyymi

        Juuri niin. Sisäänkäynti myös talon taakse , sinne parkkitilaa ja liittymä Liperin tielle.


    • Anonyymi

      hiekotus puuttuu usein jalankulku kohilta, kerran vedetty selälleen kunnolla!

    • Anonyymi

      Joop. Se on aika inha paikka. Aika usein tulee ajeltua Pilkon Cittarille kun kyrsii se Ylämyllyn sumppu muutenkin. Bensaa menee enemmän (n. 50 snt. edestä), mutta pääsen helpommalla ja on parempi valikoima.

    • Anonyymi

      Tuo on mukava tuo rinneparkki. Ei tarvihe perruutella moottorilla ja pakilla kun lähtöö ruutusta pois. Vaihde vapaalle niin tattis.

    • Anonyymi

      Hyväähän tuo on mutta moni ei ymmärrä että se on yksisuuntainen ja ajaa väärään suuntaan...

      • Anonyymi

        Hyväähän tuo on mutta moni ei ymmärrä että se on yksisuuntainen ja ajaa väärään suuntaan...

        TOTTA töriset.. Liikennemerkit puuttuvat ja sekä kun Shellin risteyksessä hidastellaan ja etsitään silmämääräisesti, minne ajetaan,niin eivät ymmärrä,että autoja on perässä maantiellä.
        Ruutuparkit ovat kyllä pieniä ,kun autot ovat isompia kuin 70-luvulla.


    • Anonyymi

      Hyvin sopisi liikekeskuksen ja Liperintien välistä ainakin yksisuuntainen väylä takapihan puolelle ja sieltä poistumistie Liperintielle. Takapihalle parkkitilaa ja uusi sisäänkäynti liikekeskukseen.

    • Anonyymi

      Takapihalla loppuu ostoskeskuksen tontti ja se hiekkakenttä on ymmärtääkseni kaavoitettu kerrostalolle.
      Parkkipaikka on yksisuuntainen, jonka jo vinoparkit kertoo. Ajetaan alakautta ylöspäin, ei luulis kovin vaikeata olevan.
      Pyörätien vilkkaudestakaan en niin tiedä, kun ei ole omalle kohdalle koskaan mitään ruuhkaa sattunut.

      • Anonyymi

        Jaa mutta kun usein neuvotaan että pitäisi parkkeerata ruutuun takaperin, niin mihin suuntaan siis ajettaisiin. Etuperin parkeeraajat toiseen ja takaperin parkkeeraajat toiseen suuntaan.


      • Anonyymi

        Hyvin perusteltu pieni muutos kaavaan on vain nuijan kopautus kunnan virastossa, jos vain tahtoa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa mutta kun usein neuvotaan että pitäisi parkkeerata ruutuun takaperin, niin mihin suuntaan siis ajettaisiin. Etuperin parkeeraajat toiseen ja takaperin parkkeeraajat toiseen suuntaan.

        Asiat jos halutaan hankalaksi tehdä, niin hankaliahan ne sitten on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa mutta kun usein neuvotaan että pitäisi parkkeerata ruutuun takaperin, niin mihin suuntaan siis ajettaisiin. Etuperin parkeeraajat toiseen ja takaperin parkkeeraajat toiseen suuntaan.

        no miksi pitäisi parkkeeta takaperin?


    • Anonyymi

      Ajakaa vain etuovien eteen,kuin jotkut volvot on..Volvot on invapaikalla myös..

      • Anonyymi

        ne etuovien volvot ei kuulu valtaväestölle


      • Anonyymi

        käykö mielessä että välillä invapaikkoja käyttää ne joilla on lupa käyttää niitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        käykö mielessä että välillä invapaikkoja käyttää ne joilla on lupa käyttää niitä?

        Aivovaurio ei aina näy päällepäin. Ja on eräs etuoikeutettujen joukko joilla esiintyy sitä vikaa melko yleisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        käykö mielessä että välillä invapaikkoja käyttää ne joilla on lupa käyttää niitä?

        Kyllä paikan merkintöjä on vahvistettava, koska se on poikkeava muista. Talvella on hyvin vaikeata päättää miten parkkeeraamisen aloittaisi. Vinoruudut taitavat olla vinoja väärään suuntaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe