Ylämyllyn uuden liikekeskuksen parkkipaikka on erittäin epämiellyttävä liikennöitävä. Ensinnäkin siellä on pienet ruudut rinteessä ja poistuminen yhdestä aukosta vastamäkeen ja vilkkaan pyörätien yli. Liukas keli ja pimeän aikaan huono valaistus ei ainakaan paranna tilannetta. Pyöräilijät tulevat myötämäkeä usein kovalla vauhdilla luottaen etuajo-oikeuteensa, läheltäpititilanteita on nähty. Asiointia keskuksessa helpottaisi kovasti kun tehtäisiin tontille toinen liittymä, ainakin poistumistie, suoraan Liperin tielle. Ei liene rahasta kiinni.
Ylämyllyn liikekeskuksen liikenne
18
226
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä ehdotus tuo poistumistie Liperin tien kautta, ja vaikka parkkipaikkoja rakennuksen taakse ja sieltä sisäänkäynti, jos mahdollista !?
- Anonyymi
Juuri niin. Sisäänkäynti myös talon taakse , sinne parkkitilaa ja liittymä Liperin tielle.
- Anonyymi
hiekotus puuttuu usein jalankulku kohilta, kerran vedetty selälleen kunnolla!
- Anonyymi
Joop. Se on aika inha paikka. Aika usein tulee ajeltua Pilkon Cittarille kun kyrsii se Ylämyllyn sumppu muutenkin. Bensaa menee enemmän (n. 50 snt. edestä), mutta pääsen helpommalla ja on parempi valikoima.
- Anonyymi
Tuo on mukava tuo rinneparkki. Ei tarvihe perruutella moottorilla ja pakilla kun lähtöö ruutusta pois. Vaihde vapaalle niin tattis.
- Anonyymi
Hyväähän tuo on mutta moni ei ymmärrä että se on yksisuuntainen ja ajaa väärään suuntaan...
- Anonyymi
Hyväähän tuo on mutta moni ei ymmärrä että se on yksisuuntainen ja ajaa väärään suuntaan...
TOTTA töriset.. Liikennemerkit puuttuvat ja sekä kun Shellin risteyksessä hidastellaan ja etsitään silmämääräisesti, minne ajetaan,niin eivät ymmärrä,että autoja on perässä maantiellä.
Ruutuparkit ovat kyllä pieniä ,kun autot ovat isompia kuin 70-luvulla.
- Anonyymi
Hyvin sopisi liikekeskuksen ja Liperintien välistä ainakin yksisuuntainen väylä takapihan puolelle ja sieltä poistumistie Liperintielle. Takapihalle parkkitilaa ja uusi sisäänkäynti liikekeskukseen.
- Anonyymi
Takapihalla loppuu ostoskeskuksen tontti ja se hiekkakenttä on ymmärtääkseni kaavoitettu kerrostalolle.
Parkkipaikka on yksisuuntainen, jonka jo vinoparkit kertoo. Ajetaan alakautta ylöspäin, ei luulis kovin vaikeata olevan.
Pyörätien vilkkaudestakaan en niin tiedä, kun ei ole omalle kohdalle koskaan mitään ruuhkaa sattunut.- Anonyymi
Jaa mutta kun usein neuvotaan että pitäisi parkkeerata ruutuun takaperin, niin mihin suuntaan siis ajettaisiin. Etuperin parkeeraajat toiseen ja takaperin parkkeeraajat toiseen suuntaan.
- Anonyymi
Hyvin perusteltu pieni muutos kaavaan on vain nuijan kopautus kunnan virastossa, jos vain tahtoa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa mutta kun usein neuvotaan että pitäisi parkkeerata ruutuun takaperin, niin mihin suuntaan siis ajettaisiin. Etuperin parkeeraajat toiseen ja takaperin parkkeeraajat toiseen suuntaan.
Asiat jos halutaan hankalaksi tehdä, niin hankaliahan ne sitten on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa mutta kun usein neuvotaan että pitäisi parkkeerata ruutuun takaperin, niin mihin suuntaan siis ajettaisiin. Etuperin parkeeraajat toiseen ja takaperin parkkeeraajat toiseen suuntaan.
no miksi pitäisi parkkeeta takaperin?
- Anonyymi
Ajakaa vain etuovien eteen,kuin jotkut volvot on..Volvot on invapaikalla myös..
- Anonyymi
ne etuovien volvot ei kuulu valtaväestölle
- Anonyymi
käykö mielessä että välillä invapaikkoja käyttää ne joilla on lupa käyttää niitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
käykö mielessä että välillä invapaikkoja käyttää ne joilla on lupa käyttää niitä?
Aivovaurio ei aina näy päällepäin. Ja on eräs etuoikeutettujen joukko joilla esiintyy sitä vikaa melko yleisesti.
Anonyymi kirjoitti:
käykö mielessä että välillä invapaikkoja käyttää ne joilla on lupa käyttää niitä?
Kyllä paikan merkintöjä on vahvistettava, koska se on poikkeava muista. Talvella on hyvin vaikeata päättää miten parkkeeraamisen aloittaisi. Vinoruudut taitavat olla vinoja väärään suuntaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592