Tällaista on tämä viherhourimointi

24

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taas Eeli lipsuu lähdekritiikistä. Mitä muuta on mainitsemasi sivusto kuin "kusetustahan tuo kaikki vaan on, ja rahan ja vallan haalimista, ei mitään muuta."? Ota selvää Wattsista ennen kuin tulet tiedepalstalle. Ai niin, otit jo mutta et uskalla sanoa ettei kuplasi puhkea.

      • Sivusto on useana vuonna äänestetty maailman parhaaksi tiedeblogiksi.
        Ei sitä viherpellejen piiperrykset muuksi muuta.

        Eikö sinulla ole itse aiheeseen mitään sanottavaa?
        Tyypillistä viherpellejen "keskustelua".


      • Anonyymi
        EelisPermanen kirjoitti:

        Sivusto on useana vuonna äänestetty maailman parhaaksi tiedeblogiksi.
        Ei sitä viherpellejen piiperrykset muuksi muuta.

        Eikö sinulla ole itse aiheeseen mitään sanottavaa?
        Tyypillistä viherpellejen "keskustelua".

        Ja sitten linkkiä tuon äänestyksen tuloksiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten linkkiä tuon äänestyksen tuloksiin?

        Löytyy sieltä sivustolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy sieltä sivustolta.

        En löydä kuin kohdan Awards. Viidestä kuvasta kolmen ensimmäisen linkit eivät toimi. Neljäs ei ole linkki. Wikin mukaan vuosien 2008 ja 2013 välillä WUWT pyysi lukijoitaan äänestämään mielestään parasta tiedeblogia muutamassa nettiäänestyksessä ja Bloggiesin perustaja vahvisti vuonna 2013 että ilmastoskeptikot olivat vaikuttaneet äänestyksen tulokseen koska päteviä sivustoja eivät tällaiset äänestykset kiinnosta. Viides kuva vie Feedspot-sivustolle jonne voi ilmoittaa bloginsa jos haluaa lisää liikennettä ja tienestejä. Näiden perusteellako sinä kutsut WUWTia maailman parhaaksi tiedeblogiksi useana vuonna?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En löydä kuin kohdan Awards. Viidestä kuvasta kolmen ensimmäisen linkit eivät toimi. Neljäs ei ole linkki. Wikin mukaan vuosien 2008 ja 2013 välillä WUWT pyysi lukijoitaan äänestämään mielestään parasta tiedeblogia muutamassa nettiäänestyksessä ja Bloggiesin perustaja vahvisti vuonna 2013 että ilmastoskeptikot olivat vaikuttaneet äänestyksen tulokseen koska päteviä sivustoja eivät tällaiset äänestykset kiinnosta. Viides kuva vie Feedspot-sivustolle jonne voi ilmoittaa bloginsa jos haluaa lisää liikennettä ja tienestejä. Näiden perusteellako sinä kutsut WUWTia maailman parhaaksi tiedeblogiksi useana vuonna?

        Eiköhän voittajat ole julistanut se äänestyksen järjestänyt taho, eikä kukaan tältä palstalta.
        Voit reklamoida sinne. Turhaan täällä kiukuttelet.


      • Anonyymi
        EelisPermanen kirjoitti:

        Eiköhän voittajat ole julistanut se äänestyksen järjestänyt taho, eikä kukaan tältä palstalta.
        Voit reklamoida sinne. Turhaan täällä kiukuttelet.

        Koska et uskalla/osaa/pysty vastaamaan kysymykseeni niin päättelen että pidät WUWTia tieteenä. Sitten ihmettelen miksi pyörit täällä tiedepalstalla kun Uskonnot ja uskomuksetkin on olemassa.


    • Anonyymi

      Tiedettä ei tehdä äänestämällä.

      Denialistit siellä äänestävät akuankka-blogia.

      • Anonyymi

        Terveisin 97% konsensus...


      • Anonyymi

        Terveisin: Mickey Mouse, PhD in meteorology


    • Vihreillä taitaa olla kauniit ajatukset ja hyvät unelmat mutta eihän niillä reaalimaailmassa pärjää, tämä on jo näkyvissä esim Saksassa. Tietenkin vihreän liikkeen takimmainen ajatus voi olla hajoittaa koko nykyinen maailmanjärjestys, mutta mitähän se heidän sitten olisi? luultavasti hyvin totalitäärinen jossa ylin vihreä kuningas hallisisi jälleen koko valtakuntaa, eli mikään ei olisi muuttunut.

      • Anonyymi

        Juuri tuo on kyseessä, paitsi koskee vain länsimaita
        Globaali kommunismi on tavoitteena.
        Agenda 21.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuo on kyseessä, paitsi koskee vain länsimaita
        Globaali kommunismi on tavoitteena.
        Agenda 21.

        UKK:n kaveri Nikita totesi, että valta on makeinta maailmassa. Vasta sitten tulevat vodka ja naiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        UKK:n kaveri Nikita totesi, että valta on makeinta maailmassa. Vasta sitten tulevat vodka ja naiset.

        köyhät duunarit joutuu tyytymään vodkaan, toisin kuin vihreät - joilla on luomuviiniä...


    • Anonyymi

      NBC:n uutiseenhan tuo perustuu. Onko NBC siis valemedia?

    • Anonyymi

      Miksi vastailette viestiketjuun, jossa jo otsikossa on trollauksen paljastava sana "hourimoida" ja jonka laatija on varastanut nimimerkkinsä toiselta vuosien ajan vastakkaisia mielipiteitä kirjoittaneelta keskustelijalta?

      • Ja jälleen kiukuttelua ja jalanpoljentaa.
        Siinäpä on tuon päijänteen sankarin anti tähän keskusteluun.
        Eipä näillä alarmisteilla juuri muuta annettavaa olekaan.
        Kirjoitellaan kirjoittajista, ja väärin äänestäneistä tieteestä kiinnostuneista.
        Hohhoijjaaa.


      • Anonyymi
        EelisPermanen kirjoitti:

        Ja jälleen kiukuttelua ja jalanpoljentaa.
        Siinäpä on tuon päijänteen sankarin anti tähän keskusteluun.
        Eipä näillä alarmisteilla juuri muuta annettavaa olekaan.
        Kirjoitellaan kirjoittajista, ja väärin äänestäneistä tieteestä kiinnostuneista.
        Hohhoijjaaa.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/12199555/tilastoa-lampenemisesta

        Tuossapa esimerkki keskustelusta jossa aloittajan nyt käyttämä nimimerkki oli vielä toisen kirjoittajan käytössä. Kiusanteolta tämä nykyinen toiminta vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/12199555/tilastoa-lampenemisesta

        Tuossapa esimerkki keskustelusta jossa aloittajan nyt käyttämä nimimerkki oli vielä toisen kirjoittajan käytössä. Kiusanteolta tämä nykyinen toiminta vaikuttaa.

        Tuskinpa huuhaajuttujen oikominen mitään kiusantekoa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa huuhaajuttujen oikominen mitään kiusantekoa on.

        Onko sinun mielestäsi OK rekisteröidä jonkun toisen vuosien ajan käyttämä vakiintunut nimimerkki ja sitten alkaa kirjoittaa sillä vastakkaisia mielipiteitä? Kyllä sellainen ainakin minun mielestäni on varsin vahvasti kiusantekoa ja kertoo tuon rekisteröinnin suorittaneen henkilön asiattomuudesta. Se asiattomuushan on jo toki tullut kiusanteko - rekisteröinnin tehneen kirjoittajan omista viesteistä esille varsin vahvasti.


      • Anonyymi

        Toisen vakiintuneen nimimerkin rekisteröiminen vastakkaisten mielipiteiden esittämistä varten on aika yksikäsitteisesti kiusantekoa. Kun kyseessä on siis varsin harvinainen nimiyhdistelmä jota on käytetty jo vuosien ajan eli sattumasta tai vahingosta ei ollut kysymys.

        Mutta mikäs siinä. Asiaton kirjoittaja voi toki mainostaa asiattomuuttaan myös varastettua nimimerkkiä käyttämällä jos se ei hänen mielestään onnistu pelkän sisällön avulla tarpeeksi tehokkaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen vakiintuneen nimimerkin rekisteröiminen vastakkaisten mielipiteiden esittämistä varten on aika yksikäsitteisesti kiusantekoa. Kun kyseessä on siis varsin harvinainen nimiyhdistelmä jota on käytetty jo vuosien ajan eli sattumasta tai vahingosta ei ollut kysymys.

        Mutta mikäs siinä. Asiaton kirjoittaja voi toki mainostaa asiattomuuttaan myös varastettua nimimerkkiä käyttämällä jos se ei hänen mielestään onnistu pelkän sisällön avulla tarpeeksi tehokkaasti.

        Keskustelijoista kirjoittaminen on asiallista jos ei ole mitään asiaa.


    • Niin kuin joku jo mainitsikin, juttu perustuu NBC:n uutiseen.

      On hyvä pitää näitä asioita tässä kaikkien luettavissa, niin ymmärtävät tuon viherhourimoinnin perimmäisen tarkoituksen.

      • Anonyymi

        Ilmeisesti alarmistit kiukuttelevat tästäkin uutisesta sen takia, että jäivät taas kerran kiinni.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe