Lyhyt mies

Anonyymi

Saako hyvännäköinen, hyväkäytöksinen, kirjoitustaitoinen ja hauska 170 cm pitkä mies tyttöystävän Tinderistä? Pääseekö treffeille?

38

1597

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tinderistä haetaan seksiseuraa. Pelkkää pintaliitoa.
      Kuvaamasilainen mies jos olet, ansaitset parempaa. Minulle kelpaisi hypän kengässä jos olisin parisuhdetta etsimässä.
      Juuri nyt en ole, mutta koska koskaan ei saa sanoa ei koskaan voi sekin päivä koittaa että sellaisen haluan. Silloin etsin juuri Ihmistä isolla i-llä ja Miestä isolla m:lla, pituus yms. seikat ovat sivuasia. Olen seurustellut montakin kertaa pituisesi miehen kanssa, sekä itseni pituisenkin, 168 cm. En ymmärrä mitä pituus merkitsee ihmisessä? Olen kai sitten vain niin tyhmä...

    • Anonyymi

      Thaimaan tinderistä saa varmasti. Kannattaa hakee nainen Thaimaasta. Ei kiinnosta ylimieliseet suomi naiset enää.

      • Anonyymi

        Se kirjoitetaan Suomi-naiset. En ihmettele etteivät suomalaiset naiset jaksa viestitellä kanssasi kun et osaa edes kirjoittaa. Mikä muuten saa sinut kuvittelemaan että thaimaalainen nainen kiinnostuisi sinusta sen paremmin? Luuletko että thaikut ovat kuuroja, sokeita, tyhmiä ja arvostelykyvyttömiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kirjoitetaan Suomi-naiset. En ihmettele etteivät suomalaiset naiset jaksa viestitellä kanssasi kun et osaa edes kirjoittaa. Mikä muuten saa sinut kuvittelemaan että thaimaalainen nainen kiinnostuisi sinusta sen paremmin? Luuletko että thaikut ovat kuuroja, sokeita, tyhmiä ja arvostelykyvyttömiä?

        Juuri sinunlaisia pilkunnussija vittuilijoitahan on nää nettideitit pullollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sinunlaisia pilkunnussija vittuilijoitahan on nää nettideitit pullollaan.

        Sit kantsii varmaan joko opetella itsekin nussimaan pilkkua tai lopettaa nettideittailu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sinunlaisia pilkunnussija vittuilijoitahan on nää nettideitit pullollaan.

        Pilkunnussijavittuilija on yhdyssana.


    • Anonyymi

      Aivan varmasti pääsee treffeille. Jos haluaa varmistaa että saa mahd paljon matcheja ja pääsee juttelemaan tinderissä niin ei kannata pituutta mainostaa. Kun on hyvät kirjoitustaidot ja pitää keskustelun langat käsissään niin ei joudu sorsituksi pituuden takia.

    • Anonyymi

      Se tulee sinun itse kokeilla. Sitä vastausta tältä palstalta tuskin tulee. Jotkut naiset pitää ja hyväksyy lyhyenkin miehen rinnalleen. Sinun tulee etsiä sellainen itsellesi.

    • Anonyymi

      Saa tykkäyksiä ja viestejä ja pääsee treffeille. Sen oikean löytäminen on sitten toinen juttu, mutta niinhän se on kaikkien kohdalla. Joskus treffikumppani on ihan fiksu, kiva ja nättikin, mutta ei vain kolahda. Ei muuta kuin kohteliaasti kiitän miellyttävästä juttutuokiosta ja takaisin etsimään.

    • Anonyymi

      mikä ettei, kokonaisuus ratkaisee

    • Anonyymi

      Voi olla, että pääseee, mutta kannattaa kertoa naiselle heti, ettei tule pakkeja sen takia.

    • Anonyymi

      Hitto. Oot yhtä pitkä kuin Tomppa.

    • Anonyymi

      Ei naisia kiinnosta lyhyet miehet.

      Pitää olla komea ja 190cm pitkä pankkiirilääkäri.

      • Anonyymi

        Nimenomaan! 189 cm pitkä mies ei kelpaa kenellekään. Eikä sellainen joka on joko lääkäri tai pankkiiri, vaan miehen pitää olla yhtä aikaa sekä lääkäri että pankkiiri saadakseen naisen.

        Pitää ensinnäkin olla 190 cm pitkä, ja toiseksi pitää pystyä käsittelemään asiakkaiden laina-anomuksia samaan aikaan kun kuuntelee terveyskeskuksessa mummon keuhkoja ja tekee keuhkoputkentulehdusdiahnoosin. Jos on pankkiirilääkäri, tekee nuo hommat nimenomaan yhtä aikaa, täsmälleen samaan aikaan ja samassa paikassa, ei esimerkiksi peräkkäin ja eri toimipisteissä.

        Kas sellainen pitää miehen olla, ja yli 189 cm pitkä, muuten ei kelpaa naisille, koska me naiset olemme niin vaativia. Hyi sentään mollausta paskasakkia olemme!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan! 189 cm pitkä mies ei kelpaa kenellekään. Eikä sellainen joka on joko lääkäri tai pankkiiri, vaan miehen pitää olla yhtä aikaa sekä lääkäri että pankkiiri saadakseen naisen.

        Pitää ensinnäkin olla 190 cm pitkä, ja toiseksi pitää pystyä käsittelemään asiakkaiden laina-anomuksia samaan aikaan kun kuuntelee terveyskeskuksessa mummon keuhkoja ja tekee keuhkoputkentulehdusdiahnoosin. Jos on pankkiirilääkäri, tekee nuo hommat nimenomaan yhtä aikaa, täsmälleen samaan aikaan ja samassa paikassa, ei esimerkiksi peräkkäin ja eri toimipisteissä.

        Kas sellainen pitää miehen olla, ja yli 189 cm pitkä, muuten ei kelpaa naisille, koska me naiset olemme niin vaativia. Hyi sentään mollausta paskasakkia olemme!

        Kyllä jääkiekon pelaaminen auttaa myös. Sillä saa jo keskitason naisen ehkä.
        Parhaimmat on sitten bookattu moneksi vuodeksi eteenpäin.


    • Anonyymi

      Häh,mitä ihmeen väliä on jollain pituudella.Eiköhän ne oo ihan muut seikat jotka ratkasee. t.eräs nainen taustalta

    • Anonyymi

      Jep. Yksikin virhe tavallisen miehen profiilissa ja nainen saattaa sen takia painaa tinderissä X. Se voi olla esim. profiiliteksti, ilme kuvassa, harrastus tai ihan mikä vaan.

      Komea mies taas voi olla ylimielinen ja kirjoittaa profiilitekstin niinku kunnon kusipää ja saa silti tuhansia matcheja. Ei sitä komeaa miestä kiinnosta vaikka suomi24 Ritva ja hänen kaverit painaa X, koska on tuhansia naisia, jotka painaa komistukselle sydäntä.

      Suomi24 Ritvan ja hänen kaverien painallukset ei hetkauta komistusta mihinkään suuntaan. Komistus suhtautuu heidän painalluksiin olan kohautuksella.

      • Anonyymi

        Nyt pistit todella pahan! Ritva täällä itkee silmänsä kipeiksi! Ritva ihan luuli että komea mies suree kun Ritva ei painanut sydäntä! Ritvalle on tärkeää miten komea mies Ritvaan suhtautuu! Eikö komea mies välitä? Yhyy, tästä Ritva ei selviä. Terveisin Ritva.


    • Anonyymi

      Tein kokeilun. Täysin sama profiili tinderissä, mutta jätin pituuden pois. Sain jopa mätsejä ja mun viesteihin vastattiin. Noh, nyt tuntuu, että huijaan naisia. Sitten jos pääsen treffeille, niin siellähän se paljastuu.

      • Anonyymi

        Voi naisestakin ensin tuntua että hän huijaa vaan se menee nopeasti ohi, kyllä se vika aina löytyy miehestä tavalla tai toisella.


      • Anonyymi

        Pitää vielä jatkaa.

        Tosiaan, olen ennen päässyt hyvin tinder treffeille, kun on jättänyt pituuden pois ilmoituksesta. Eli kai se ulkonäkö on muuten siedettävällä tasolla sitten. Monesti käynyt niin, että heti kun nähty, niin silmillä mitattu (silmät ammollaan) päästä varpaisiin (ilmeisesti kun olen ollut niin lyhyt).

        Sen kyllä tajuaa sitten samantien, että jatkoa turha odottaa. Ja aika kylmää menoa olleet nuo treffit sitten.

        Kerran on päin "naama" kauhisteltu mun pituutta, kun selvisi tinder keskusteluissa. Tyyliin "omg" ja nauruhymiöitä. Loppui ne keskustelut siihen.

        Mutta tähän loppuun;
        Tajuan sen, että tuo pituus on valitettavasti kriteeri muiden joukossa. Huono tuuri käynyt. Jos olisin ylipainoinen, niin voisin sen asian itse muuttaa (en siis ole), mutta tuota pituutta on vaikea muuttaa.


    • Anonyymi

      Tinderistä en perusta. Olet hyvän kokoinen ja meitä lyhyitä naisia on myös. Itse olen vanhempi. Etsi naisia elokuvateatterista, kahviloista, kirjastosta, ruokakaupoista, bussista. Lähesty rauhallisesti älä tuijota silmiin. Ja kerro päivän kuulumisisia ja kysy jotain neutraalia. Naisen löydät.

      • Anonyymi

        Kiitos tsempistä. En ole siis tuo ensimmäinen kirjoittaja, joka kertoo olevansa 170cm. Olen alle 170cm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tsempistä. En ole siis tuo ensimmäinen kirjoittaja, joka kertoo olevansa 170cm. Olen alle 170cm.

        Olen itse 155 nainen ja aikoinaan seurustellut 160 cm miehen kanssa. Pituudella ei ollut minulle mitään väliä, se miten mies ottaa naisen huomioon on tärkeää ja että puhuu kuin vertaiselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse 155 nainen ja aikoinaan seurustellut 160 cm miehen kanssa. Pituudella ei ollut minulle mitään väliä, se miten mies ottaa naisen huomioon on tärkeää ja että puhuu kuin vertaiselleen.

        Jatkoa vielä, ekoille treffeille kannattaa viedä naiselle kukkia tai joku pieni muistoesine, tai jotain hauskaa kuten kynsilakkaa tai saippuakuplapakkaus. Saatte vähän jutunjuurta, mutta tuliaisen on oltava naisen tyyppinen.


    • Anonyymi

      Kyllä sillä pituudella on 90% naisille merkitystä. Kannattaa ehkä mainita profiilissa.

      Tietysti: sen minkä pituudella häviät, naamalla voitat.

      • Anonyymi

        Normaalit, söpöt pienet naiset, heilläkin saattaa olla jotain omia pieniä ongelmia kuten sinulle pituus. He osaavat asettua asemaasi ja ovat yleensä ystävällisiä, ja päinvastoin kopeita pitkiä naisia välttele he ovat kovia.


    • Anonyymi

      170 cm pitkä mies on mahdollista päästä treffeille jos nainen on alle 165cm kaikki sen yli niin ei.
      Koska kuitenkin tähtäät pitempiin ihan jo sen vuoksi ettet itseäsi pitempää voi saada niin tarkista tarkoitusperäsi uudelleen Mahtuuko 10cm halkaiisjaltaan oleva tappi 8 cm halkaisijaltaan olevaan reikään jos sovitettavana oleva reikä ei veny.
      Voit yrittää sitä väkisin voimalla jos olet salilla ahkerasti käynyt. Entä jos reikä repeää ja ei ole liimaa saada sitä takaisin. Ongelmia voi saada itselleen helposti vaikka sitten yrittämällä näin.
      Kaiken ei tarvitse olla helppoa ja myrskyllä on vaikea kuivata pyykkejä mutta kyllä se tietysti kovan panostuksen jälkeen voi onnistuakkin.
      Paras tapa on tietenkin etsiä nainen joka oletusarvoisesti kieltäytyy. Silloin sinkkuus on turvattu eikä tarvitse murehtia kuin siitä että on yksin.

      • Anonyymi

        Suomessa on useita 155-160cm naisia, joille varmasti kelpaa 170cm mies ja jotka ovat lyhyiden miesten kanssa parisuhteissa. Tiedän naisia, jotka ovat parisuhteessa 10cm lyhyempien miesten kanssa. Pitää vain löytää sellainen, joka hyväksyy eikä pidä lyhyyttä kynnyskysymyksenä. Kyllä sellaisiakin naisia löytyy.


    • Anonyymi

      Katsopa julkisuuden lyhyitä miehiä, kaikilla heistä on joku. Julkisuudessa on alle 170cm miehiä ja moni heistä joko seurustelee, avoliitoossa tai avioliitossa, eronnut ja parisuhteessa. Otetaanpa esimerkkinä Bernie Ecclestone, joka on 159cm. Hänen ensimmäinen vaimonsa on 186cm ja heidän tyttäret yli 170cm. Pitää nyt mainita, että kyseisen herran tämän hetkinen vaimo on 178cm ja 45 vuotta nuorempi ja odottaa 89-vuotiaalle aviomiehelleen lasta...

    • Anonyymi

      TeleTappi.No deal.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Napakymppi ohjelmassa tulee ilmi katajan pituus, lenni-kallen pituus 168cm eikä kataja sen pitempi ole, piilokorkoineenkaan. Mutta naisia riittää varmasti molemmilla miehillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Napakymppi ohjelmassa tulee ilmi katajan pituus, lenni-kallen pituus 168cm eikä kataja sen pitempi ole, piilokorkoineenkaan. Mutta naisia riittää varmasti molemmilla miehillä.

        Kataja paljasti taannoin eräässä tv-ohjelmassa, että oli valehdellut vuosia pituutensa ja omien sanojensa mukaan on oikeasti 169cm. Nettilähteissä edelleen se 172cm. Ei hän niin pitkältä ole koskaan näyttänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Napakymppi ohjelmassa tulee ilmi katajan pituus, lenni-kallen pituus 168cm eikä kataja sen pitempi ole, piilokorkoineenkaan. Mutta naisia riittää varmasti molemmilla miehillä.

        Lenni-Kalle on tuon yllä olevan lähteen mukaan 167cm. Uniikki 162cm. Timo Kahilainen 160cm. :)


    • Anonyymi

      "Katsopa julkisuuden lyhyitä miehiä, kaikilla heistä on joku. Julkisuudessa on alle 170cm miehiä ja moni heistä joko seurustelee, avoliitoossa tai avioliitossa, eronnut ja parisuhteessa. Otetaanpa esimerkkinä Bernie Ecclestone, joka on 159cm."

      Hohhoijaa.. Luuletko että tuo nainen on Bernie Ecclestonen kanssa ihan puhtaasta rakkaudesta? Voisko raha mitenkään olla se syy, voisko?

      Kyllä Suomessakin 150cm teletaappi saa naisen kun tilillä on pari miltsiä!

      • Anonyymi

        Rahalla ja statuksella voi kompensoida, se vetoaa joihinkin naisiin. Toisaalta "ihan tavalliset" 170cm (ja sitä alle) miehet Suomessa on parisuhteissa. Pituus tai lyhyys ei yksittäisenä tekijänä riitä selittämään kenenkään sinkkuutta.


    • Anonyymi

      Jos on lyhyt mies niin silloin pitää olla iso, se auttaa ja paljon, menee ohi isomman jos isommalla on pieni se. Jos pitkä komea mies niin voi vähän joustaa, jos muutama sentti puuttuu. Voin kertoa suoraan. Koko ratkaisee loppupeleissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    4. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    5. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe