Tässä ketjussa ollaan sitten asiallisia ja kehutaan itseään. Kerrotaan myös harrastuksista ja seksikokemuksia jamiten muuten elämässä menee.
Asiallinen ketju
44
94
Vastaukset
- Anonyymi
No minä voin aloittaa... Olen aina ajatellut että jos muut ihmiset olisi kuten minä, maailma olisi parempi paikka.
Mä taas oon aina ajatellut, että jos muut ihmiset tekisivät kuten mä Sanon, niin maailma olisi parempi paikka..🤪
Wwuwuw kirjoitti:
Mä taas oon aina ajatellut, että jos muut ihmiset tekisivät kuten mä Sanon, niin maailma olisi parempi paikka..🤪
Maailma olisi täynnä sekarotuisia hiekkiksiä ja kaikki pyllistelisi yhdessä torilla.
Partakaweri kirjoitti:
Maailma olisi täynnä sekarotuisia hiekkiksiä ja kaikki pyllistelisi yhdessä torilla.
Sinä imisit edelleen tuttia.
- Anonyymi
Seksikokemuksia on ihan riittävästi, mutta en mainosta sitä asiaa, koska elämääni kuuluu harrastuksia: valokuvaus, matkailu, linja-autoliikenteen historian tutkiminen, jääkiekkomatsien seuraaminen jne.
_J_ - Anonyymi
Sama täällä. seksikokemuksia ollut riittävästi ja ja jo jonkin aikaa tuntunut että riittävästi minun elämässäni. Nyt tauolla ja voi olla että lopullisesti.
Mielenkiintoinen hyvä työ kansainvälisessä firmassa. Asun yksin tai siis kissani kanssa ja olen mamu eli asun ulkomailla ja tässä maassa maahanmuuttaja. Kaksi erittäin läheistä ystävää on, hyviä työkavereita samoin. Asunnon ostin kymmenisen vuotta sitten kun päätin että tänne jään.
Harrastuksena lukeminen, ja luen kolmea kieltä pitääkseni kielitaitoa yllä. Harrastan myös käsitöitä ja ulkoilen paljon, ja hyvin usein lainaan ystäväni koiraa jonka kanssa teemme pitkiä lenkkejä kahdestaan merenrannassa ja metsissä.
Viihdyn erinomaisesti yksin ja tarvitsen yksinolo aikaa.
Itseäni en osaa kehua mutta omasta mielestäni hyviä puolia minussa on ystävällisyys, empaattisuus, pidän ihmisistä ja tulen toimeen heidän kanssaan. Minulla on hyvät käytöstavat kiitos kotikasvatuksen sekä osaan ottaa muut huomioon. Ja myös se että pärjään yksin, en ole riippuvainen kenestäkään.
Vanhempani ovat kuolleet ja ainoa sisar asuu myös ulkomailla,tosin eri maassa kuin minä, joten Suomessa ei juurikaan tule käytyä.
Niin ja olen siis nainen, aikuisen iässä ja asunut ulkomailla reilut 20 vuotta. Mä tai mun on hyvä sellasena, kun tunnen olevani. Muuten kaikki masentaa. Seksi ei ole mitenkään erityisen tärkeetä. Emmä siitä jaksa edes keskustella.
Harrastukset on vähissä, kun keljuttaa ei jaksa harrastaa.Mä tai mun on hyvä sellasena, kun tunnen olevani. Muuten kaikki masentaa. Seksi ei ole mitenkään erityisen tärkeetä. Emmä siitä jaksa edes keskustella.
Harrastukset on vähissä, kun keljuttaa ei jaksa harrastaa.- Anonyymi
Keskustelun päälle voi jopa seurustella.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/fba4bb02-19fe-4e40-8251-14d0bba0dc3a
Sellaisessa suhteessa. - Anonyymi
Jos saisitte naisia kuten minä niin ette olis masentuneita
- Anonyymi
Internet pitäisi sammuttaa jotta ihmiset kävi baareissa juomassa viinaa ja iskemässä naisia. Vain viinaa juomalla naisia voi tavata ja parisuhteita voi syntyä.
t viinamies - Anonyymi
Kyl pitäis asialliset miehet saada naisia mut naiset ei ole asiallisia.
- Anonyymi
Tuli ihan mieletön bisnesidea! Vaikka olen sitä kuinka googlettanut, en ole löytänyt vastaavaa. Ei tarvitse riskeerata paljon rahaa päästäkseen alkuun. Olen kk käyttänyt lähes kaiken vapaa-ajan tuon kehittelyyn.
- Anonyymi
Oothan selvillä että google pöllii ideasi, jos sitä googlailet.
Mikään palvelu ei ole ilmainen. Googlessa hakiessa on monet tahot kiinnostuneita asiastasi.
Fiksuin tapa hakea tietoa on kirjasto. Ei google.
Miten ollaan yhtä aikaa asiallisia, kehutaan itseä ja vielä kerrotaan seksikokemuksista 🤔Mahdoton yhtälö.
- Anonyymi
Haluaisin victoria secret mallin.
- Anonyymi
Opettelen tässä elämään sinkkuna ja ehkä sitä kautta löytään itseni. Naisten kanssa niin ei oo päässy tapahtumaan, vaikka yritystä on ollut. Itseäni en lähe kehumaan, jätän sen ja myös kritiikin kanssaihmisille.
Tänään alkoi menemään vallan mainiosti.
Kiva kuulla.🥰💕✨minäkin tilasin hulluna 530euron(sisältää postikulut) edestä leluja 12 laatikkoa. posti toi 8 laatikkoa tuli tänään.
Taas se ”halpa” vetosi kun tahtonut niin kovin lapsille ostaa.
Lapset koki kun olisi joulu tullut mutta tein kamalan väännön jälkeen läpi.Ne on palkintoja. Tehtäviä 2vko iso palkinto taas viikko niin pieni. Itsen saa valita
Neiti vajaa 2 vuotias sai keinuhevosen synttärilahjaksi vähän etukäteen. Ja tottakai osamaksuihin meni. Me hullut.
Keinu pistettiin pistettii heti kiinni sekä käyttöön ja keinohevonen sekä taaperokärry.Lapset eivät malttaa odottaa(kitinää muutaman tunnin ja uhkailuja kaikki avataan taas uhkaan heittään roskiin jos niihin kosketaan) ja itsellä on myös sitä ongelmaa etten itsekkään malttais olla antamatta mutta nyt koristaa kaappi täynnä leluja ja lisää tilaa raivaan ja heitän roskiin rikkinäiset ja saa uuden tuulahduksen uutta.
Sekä panostan aina opettavaisiin joten nyt lähtee kunnon lisä psurtti.Luulen ettei moni ymmärrä tätä, koen velvollisuudeksi kasvattaa vahvuutta pystyä kieltäytymään ja hyvää jaksaa odottaa ja sitkeyttä vaaditaan..
valtakunta kirjoitti:
Luulen ettei moni ymmärrä tätä, koen velvollisuudeksi kasvattaa vahvuutta pystyä kieltäytymään ja hyvää jaksaa odottaa ja sitkeyttä vaaditaan..
Luin nämä kaikki :) Hienoa, että seassa on mukaviakin uutisia. Oot kultainen äitikkä. Totta kai teet noin kun lapset on rakkaita...sanosinkin, että siinä säästäisi ihan väärässä kohtaa jos omissa mukeloissaan kitsastelisi. Ja sulla on noissa kasvatuksellisia juttuja takana. Kyllä sinä teet hyvää työtä äitinä ja jaksat aika kohtuullisen määrän. :)
Sitä ei kukaan tiedä, ennen kuin näkee minkä lahjan se lapsen silmien ilon pilke tuo myös vanhemmalle :)
Pesue rutistaa sinut luttanaksi :)valtakunta kirjoitti:
Luulen ettei moni ymmärrä tätä, koen velvollisuudeksi kasvattaa vahvuutta pystyä kieltäytymään ja hyvää jaksaa odottaa ja sitkeyttä vaaditaan..
Onko sulle muuten koskaan joku lapsista todennut, että ”äiti sinä oot kaunis”? Siinä on jotain koskettavaa... mä näin kerran sellaisen tilanteen ja se pikkuinen vielä silitti äidin poskea. Aww...oli sivustaseuraajallakin melkein itkukohtaus käsillä siinä :)
misspönttöuuni kirjoitti:
Onko sulle muuten koskaan joku lapsista todennut, että ”äiti sinä oot kaunis”? Siinä on jotain koskettavaa... mä näin kerran sellaisen tilanteen ja se pikkuinen vielä silitti äidin poskea. Aww...oli sivustaseuraajallakin melkein itkukohtaus käsillä siinä :)
Kyllä äitiä on kehuttu kauniiksi monesti varsinkin kun tahdotaan jotain kun tänään halusi teen sille nuudelin . Esikoinen aina piirsi höyrystettyyn saunan ikkunaa ”pojan nimi sydän äiti”. On sellainen aina romantiikka ollut.😁💕
valtakunta kirjoitti:
Kyllä äitiä on kehuttu kauniiksi monesti varsinkin kun tahdotaan jotain kun tänään halusi teen sille nuudelin . Esikoinen aina piirsi höyrystettyyn saunan ikkunaa ”pojan nimi sydän äiti”. On sellainen aina romantiikka ollut.😁💕
Hih! Kultaista. Eikä tuommosta tule keltään muulta! :)
misspönttöuuni kirjoitti:
Hih! Kultaista. Eikä tuommosta tule keltään muulta! :)
se oli aina joka saunareissu ja kun enkun harjoitteli” i love mom”
kirjoitti.
4 vuotias sanoi kun ei paljoa puhunut hempeilen ” äiti ulalalaa”
Minua niin nauratti paljon.
nyt se sanoo vihasesti”äiti vihaan sua”ja taas sillä lempeällä
”rakastaa äitiä”ja halii.
Aina se vihaaminen tulee kun eri mieltä ja saa tahtoa läpitte tai kun ymmärtää väärin mutta kun selitän monesti näytän mallin niin ymmärtää sitten sit se nauraa kun koki olevan hassu juttu.valtakunta kirjoitti:
se oli aina joka saunareissu ja kun enkun harjoitteli” i love mom”
kirjoitti.
4 vuotias sanoi kun ei paljoa puhunut hempeilen ” äiti ulalalaa”
Minua niin nauratti paljon.
nyt se sanoo vihasesti”äiti vihaan sua”ja taas sillä lempeällä
”rakastaa äitiä”ja halii.
Aina se vihaaminen tulee kun eri mieltä ja saa tahtoa läpitte tai kun ymmärtää väärin mutta kun selitän monesti näytän mallin niin ymmärtää sitten sit se nauraa kun koki olevan hassu juttu.Tuosta ei elämää puutu :D
Nooh. Elämä menee omalla painollaan, koska kroppa todennäköisyyksistä huolimatta ei suostu kuolemaan.
Voin kehua itseäni siitä, kun olin tänään hampilääkärissä ja en itkustanut. Mutta tosiaan, seksielämäni on esinahan ja sormien välinen hatara liitto. Harrastukseni ovat sitten laajemmat:
-ryyppääminen
-edellisestä johtuen kiljun teko
-einesten valmistus (tästä en höpötä)
-hurjan nuoruuden muistelu
-televisiouusintojen katsominen
-niin ja tietysti runkkaaminen
Näiden päivänselvien asioiden lisäksi harrastan hienovaraista ärsyttämistä ATK:ssa. En toki aina, mutta pitäähän kaikilla aivovammaisilla olla välillä niitä aikoja kun vain tekee mieli saada alzheimer kohtaus. Jopa sinulla.- Anonyymi
Mul on komee punanen nenä. Kävin nimittäin saunassa. On kyl posketkin punaset.
Se on semmosta vaikka äänestän PS puoluetta väristä huolimatta.
Harrastukset?
1. Soittelen pianoa vaikka en osaa.
2. kattelen tyttyjä vaikka ne aina hymyilee ( en ymmärrä miksi) .
3. Seksikokemukset ovat kahden yhteisiä. Kolmas korvapuustin saa. Laitetaanko aloittajalle kunnon korvapuusti??? häh?
Miten menee elämässä?
Rankkaa - väsynyt paljon (pitää nukkua enemmän) - viheltelen lintujen kanssa kilpaa. ja haukun koirien kanssa kilpaa, mieleni tekisi ostaa niin pska auto, että se on ihan hirveä. Sillä rötöstelisin liikenteessä., eikun pöristelisin ja mutkissa liuttaisin .Oliko äiskä lämmittänyt saunan hyvin? Liu´uttaisit mutkissa? Onhan se kivaa ajaa autolla talvella ihan ekku kertaa.
- Anonyymi
TimoSimilä kirjoitti:
Oliko äiskä lämmittänyt saunan hyvin? Liu´uttaisit mutkissa? Onhan se kivaa ajaa autolla talvella ihan ekku kertaa.
Onhan se hankalaa arvioida toista eikös olekin.
Jokin mielikuva on rakennettava?
Yleensä se noudattaa ympäristöstä haalittua kokemusta, omasta elämästä.
Liuttaminen on sanavalinta jonka tarkoitus on virkistää kielikuvaa.
Arvaan että miettimisesi julkaiseminen on osittain myös utelua, että miten lie asiat ovatkaan?
Voi olla että arvasin väärinkin. Se ei haittaa ketään. TimoSimilä kirjoitti:
Oliko äiskä lämmittänyt saunan hyvin? Liu´uttaisit mutkissa? Onhan se kivaa ajaa autolla talvella ihan ekku kertaa.
Tietkö mitä hullua taas tein🥰
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Tietkö mitä hullua taas tein🥰
Arvaan sivusta.. katsoen.
Laitoit nenän alle "hitlerviikset" teipillä kiinni? Anonyymi kirjoitti:
Arvaan sivusta.. katsoen.
Laitoit nenän alle "hitlerviikset" teipillä kiinni?Jaahas. Kuvitteletko että minua kiinnostaa jotkut transut ja huonosti käyttävä ihmiset . Minua yhtään kiinnosta ihminen joka on pelkkää epäaito kuvittelee olevansa merkittävä negatiivisesti minun elämässä.
Selllainen ei saa minulta huomiota.
Minä pidän huolta pikkuisista toimin kuin äitin kuulu väittelen vastaa ja pidän pintani ja se on ihan mahdotonta. minulle ei merkitse lelut mitään toivoin lapsille merkittävän enemmän
ja nyt täytyy olla palkintojen arvoinen saavuttaa tähteys ”tehtäviä tekemällä”ei välttämällä työtä🥰
yli 100 lelua.Anonyymi kirjoitti:
Onhan se hankalaa arvioida toista eikös olekin.
Jokin mielikuva on rakennettava?
Yleensä se noudattaa ympäristöstä haalittua kokemusta, omasta elämästä.
Liuttaminen on sanavalinta jonka tarkoitus on virkistää kielikuvaa.
Arvaan että miettimisesi julkaiseminen on osittain myös utelua, että miten lie asiat ovatkaan?
Voi olla että arvasin väärinkin. Se ei haittaa ketään.Kirjoitat järkeviä. Myönnettäköön, että tein hieman hätäisen analyysin. Johtunee siitä, että olen kyllästynyt teineihin jotka kirjoittelevat anonyymina tavoitteenaan mollata muita mahdollisimman paljon.
Sitä harrastaa erään puolueen kannattajatkin, mutta se siitä. Mielestäni ihminen ei ole aito, eikä terve ellei kirjoita omalla nimellään sekä kuvallaan. Tämä toki on vain minun mielipide.
Unhoittakaamme moiset pikkujutut ja nauttikaamme seuraava kappale rusinakiljun kera: https://youtu.be/QIedr_9_9hA
- Anonyymi
Kierrätys on päivän sana ja olen erinomainen siinä.
Harrastan myös kierrätettyjä miehiä Tosin Yksi Kerrallaan.
Elämä menee töiden merkeissä ...
t. blondi - Anonyymi
Olen niin hyväntahtoinen, että jos muut olisivat kuin minä, ei olisi sotia maailmassa.
Harrastuksia ja seksikokemuksia ei ole ja siksi olenkin tosi onnellinen, kun ei ole lapsiakaan riesana.
Ottakaa oppia! Tai, no. ettehän te ota, mutta pitäkää tunkkinne. Ei paljon paina kärsimyksenne sodissa ja riidoissa yms. ikävässä. Ei koske minua. - Anonyymi
Jos nyt kuitenkin lähdetään kaikki thaimaahan seksilomalle.
- Anonyymi
Ei tarvitse, koska Suomessa on hauskaa. Jos ei itse jaksa reuhoilla, voi katsella, kun toiset reuhoilee.
Terveisin: Puolireuho - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse, koska Suomessa on hauskaa. Jos ei itse jaksa reuhoilla, voi katsella, kun toiset reuhoilee.
Terveisin: PuolireuhoReuhoja on monenlaisia. Moni tuntee myös ns. piiloreuhoja.
- Anonyymi
Jos kaikki miehet jois viinaa niin kaikki sais naisia.
- Anonyymi
Päinvastoin. Naiset eivät halua olla tekemisissä ryyppääjän kanssa.
- Anonyymi
Ajattelen että olen liian ylivoimainen ihminen maailmalle, kun olen nähnyt ja kokenut jo kaiken, maailmalla ei ole minulle enää mitään tarjottavaa :)
- Anonyymi
Sain naista. Nainen sanoi että haluaa vakinaisempaa seuraa minusta koska ei halua yhden yön juttuja joten huomenn näen sen uudestaan. Mikäs siinä en minäkään halua yhden lerran seksiä vaan monta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h372987- 1322497
- 472317
- 1582094
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201808- 401429
- 511047
- 861015
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To241002- 36994