Tuomiopäivän profeetat tulevat nyt varmaan esiin. Voi tämä kyllä olla lopun ajan vitsaus.
Korona-virus lopetti seurojen pitämisen toistaiseksi
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tähtiryhmä. Ennustajia= povareita. Usko jo ettei mitään maailmanloppua ole olemassakaan. On vain ihmisten villitsijöitä ja valehteljoita.
- Anonyymi
Totta.
Vain järjestelä muuttuu.
Uusi Jerusalem jää elämään Jeesuksen omien kanssa, kooltaan 2304 km kanttiinsa ja muu saastunut maa poltetetaan Hesekielin mukaan, mutta Ilmestys kirjoittaa 21;1-6 Paratiisin jatuvan maan päällä.
r - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta.
Vain järjestelä muuttuu.
Uusi Jerusalem jää elämään Jeesuksen omien kanssa, kooltaan 2304 km kanttiinsa ja muu saastunut maa poltetetaan Hesekielin mukaan, mutta Ilmestys kirjoittaa 21;1-6 Paratiisin jatuvan maan päällä.
rKuulut riskiryhmään, joten vetäydy karanteeniin miettimään harhautuksiasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulut riskiryhmään, joten vetäydy karanteeniin miettimään harhautuksiasi.
Kerro millä mittasit sen haurhautuksen?
- Anonyymi
Jätkä se vain jaksaa trollata!
- Anonyymi
Ei kai korona lopettanut, vaan lestat itse.
- Anonyymi
Kyllä Tähti on oikeassa.
Koronahan on rutto, joka lähti maasta, joka "savijaloille rakennettu", eli kommunistinen, hyvin korruptoitunut johto, sekä täysin hajallaan oleva tuotantotalous, jossa piti olla kasvosuojus jo 10 v. sitten, ja loskaa niin paljon, että kumpparit piti olla mukana, kaupungissakin.
COVID-19 virus on ruttoa, joka tulee ja menee ihmisen hallinnasta piittaamatta, tappaen ihmisä.
Jos katsomme maapallon luomista, Gen 1:26
Ja Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme; ja vallitkoot he meren kalat ja taivaan linnut ja karjaeläimet ja koko maan ja kaikki matelijat, jotka maassa matelevat".
Jos mietimme, onko ihminen todella nähnyt vaivaa hallintaa/ vallintaan, niin vastus on ei.
Osassa maapalloa on aina jokin eläinryhmä rutossa, koska se on lisääntynyt holtittomasti ja on vaarana kaikelle muulle, niin Jumalan luoma luonto puuttuu asiaan, ja harventaa kantaa taudeilla.
Sama on ihmisen osalta, meitä on jo n 10 miljardia, ja juuri Kiina, Intia on niin paljon ylikansoitettuja, että asiaan on puututtava, elämme nyt sitä realismia, ihmiskuntaa harvennetaan rajustí.
Toinen on se, että jo yli 85% maailman järjestyksen muuttuvista ja Jeesuksen tulon merkeistä on tapahtunut, tämä on niitä viimeisiä varoituksia.
r- Anonyymi
Jos nyt vähän arvioimme kommenttiasi, niin voimme todeta sen olevan pöljän omahyväistä paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nyt vähän arvioimme kommenttiasi, niin voimme todeta sen olevan pöljän omahyväistä paskaa.
Minulla on muodostunut käsitys, - Pöljä on se, joka ei pysty vastaamaan kommenttiin, ainoastaan tuntemattomaan kirjoittajaan.
Itse asiassa, tosi pöljä.
r - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä loistava kuva srk-opin myrkyn nielleen ajatusmaailmasta.
- Anonyymi
Ennen loppua tulee valheprofeettoja ja ennustajia. Sinällään siinä ei ole mitään uutta. Jo Paavali luuli Jeesuksen tulevan hänen eläessään. Samoin Johannes aloittaessaan Ilmestyskirjan kirjoittamisen. Lahkot ovat ennustaneet ja nyt tapahtuu samoin.
Jeesukseen uskova ei ennusta vaan on valmina joka hetki. Ei ole meidän tehtävä ennustella aikoja ja aikamääriä. Se on ilmoitettu Jeesuksen suulla.
Eli, pitäkäämme lampuissa öljyä sillä hetkellä jona emme luule hän tulee.
W. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen loppua tulee valheprofeettoja ja ennustajia. Sinällään siinä ei ole mitään uutta. Jo Paavali luuli Jeesuksen tulevan hänen eläessään. Samoin Johannes aloittaessaan Ilmestyskirjan kirjoittamisen. Lahkot ovat ennustaneet ja nyt tapahtuu samoin.
Jeesukseen uskova ei ennusta vaan on valmina joka hetki. Ei ole meidän tehtävä ennustella aikoja ja aikamääriä. Se on ilmoitettu Jeesuksen suulla.
Eli, pitäkäämme lampuissa öljyä sillä hetkellä jona emme luule hän tulee.
W.Maailma on muuttunut niin pahaksi, että maailmanloppua kiirehditään, niihän raamattu kertoo, pidetään öljyä lampuissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailma on muuttunut niin pahaksi, että maailmanloppua kiirehditään, niihän raamattu kertoo, pidetään öljyä lampuissa.
Ilmestyskirjasta
Hän on tuominnut suuren porton, joka turmeli maailman iljetyksillään, hän on kostanut portolle palvelijoidensa veren.
Miten paha maailma on, myös vl-liikkeen sisällä on saatanan lapsia, jotka palvelevat siellä paholasta ja eksyttävät Jumalan omia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailma on muuttunut niin pahaksi, että maailmanloppua kiirehditään, niihän raamattu kertoo, pidetään öljyä lampuissa.
Fossiilisten polttoaineiden polttaminen on syntiä!
Eli pannaan sinne lamppuun mielummin vaikka kiviä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fossiilisten polttoaineiden polttaminen on syntiä!
Eli pannaan sinne lamppuun mielummin vaikka kiviäPitäkää lampuissa öljyä, tämän pimeän maailman keskellä.
- Anonyymi
Nonniin, siinä se taas nähtiin. Heppoinen on usko kuvitellun olennon antamaan suojelukseen kun tosipaikka tulee.
Nyt teillä on mahdollisuus tutusta Raamattuun. Herra on viisas ja järjesti teille tämän mahdollisuuden, .
R 1933/-38
Matt. 18:20 Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä.- Anonyymi
Olemme hyvässä turvassa, vaikka olisimme yksin.
Johannes 16:32
»Tulee aika – ja se on jo nyt – jolloin te joudutte hajalle, kuka minnekin, ja jätätte minut yksin. Yksin en silti jää, sillä Isä on minun kanssani.
Johannes 8:29
Hän, joka lähetti minut, on minun kanssani. Hän ei ole jättänyt minua yksin, koska minä teen kaiken hänen mielensä mukaan.»
- Anonyymi
Jo toinen hyvä asia koronaviiruksesta.
- Anonyymi
Hyvin huolellisesti kun pesemme kätemme, niin suviseuroissamme ei ole minkäänlaista mahdollisuutta sairastua viruksiin, koska Jumala pitää lapsistaan kyllä huolen, kunhan vain pesevät kätösensä. Terv. Suvisaarnaaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448881
- 785392
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383894Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543262Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273135- 423121
- 412256
- 341842
- 2091737