"Ihmiset menehtyvät peljätessään"....

Anonyymi

Ihmiset pelkäävät sitä mikä heitä odottaa. He kuihtuvat kuin kukkaset ja kun heillä ei ole uskoa muuhun kuin itseensä se ei pelasta heitä eikä auta vaan kuten Jeesus sanoi: he menehtyvät peljätessään....ps. Onko korona tämän pelon alku ja syy vai onko vielä se pahempi pian tulossa?

88

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi tuollaisia kyselet, vaikka hyvin tiedät että kaikki vastaukset ovat vain arvauksia?

• Anonyymi

Kirjoitin kaikille typerille ihmisille kuten sinä ja ettet kai pelästynyt? Iäisyyden ruusut kukkivat tänäkin vuonna mutta rikkakasvit kuihtuvat ja ne poltetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitin kaikille typerille ihmisille kuten sinä ja ettet kai pelästynyt? Iäisyyden ruusut kukkivat tänäkin vuonna mutta rikkakasvit kuihtuvat ja ne poltetaan.

Kirjoitit "kaikille typerille ihmisille"? Kyllä jotkut lukevat Raamatun profetioita ja ottavat ne tosisaankin. Lopun ajan merkit ovat nähtävissä. Ylimielinen asenteesi ei oikein houkuttele keskustelemaan kanssasi. Terv:serious

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on kristinuskon dogmi ja oimintatapa: Pelottelu jumalien väkivallalla.
        Se vaan ei nykyisin enää toimi.
        Tieto voittaa taikauskon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on oimintatapa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me varoitamme sinun jumalasi liikkuu veljensä kuoleman kanssa. Mihin voisit piiloutua kun ne on ovellasi?(sängyn alle?
        On sanottu että joka helvettiä pelkää se sinne joutuu.

• Anonyymi

Et tee näköjään sunnuntainakaan ajatustyötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitit "kaikille typerille ihmisille"? Kyllä jotkut lukevat Raamatun profetioita ja ottavat ne tosisaankin. Lopun ajan merkit ovat nähtävissä. Ylimielinen asenteesi ei oikein houkuttele keskustelemaan kanssasi. Terv:serious

Sinä olet rehellinen vakavasti otettava joka tunnustaa olevan yksi monista typeristä ihmisistä.

• Ahdinko on oleva niin suuri, ettei sellaista ole ollut maailman alusta tähän päivään asti eikä tule koskaan olemaan. Matt24:21 se on vielä edessä päin,ei ole mielipide.

• Anonyymi

"Ihmiset pelkäävät sitä mikä heitä odottaa. He kuihtuvat kuin kukkaset ja kun heillä ei ole uskoa muuhun kuin itseensä se ei pelasta heitä eikä auta vaan kuten Jeesus sanoi: he menehtyvät peljätessään....ps. Onko korona tämän pelon alku ja syy vai onko vielä se pahempi pian tulossa?"

No tässä asiassa Jumala vasta pani kätensä taskuunsa keltaiselle kortille, seuraavaksi heilahtaa keltainen kortti ja sitten punainen.

Antaa nyt mennä pari viikkoa kun ihmiset ovat kotonaan miettimässä syntejään, niin kyllä alkaa tapahtua, sekä hyvää että pahaa.

Mutta meidän uskovien tulee olla nyt valmiita auttamaan kaikessa missä apua pyydetään.

• Raamatussa tosiaan liioitellaan valtavasti.

On parempi lukea rehellisempiä kirjoja.

• Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

Raamatussa tosiaan liioitellaan valtavasti.

On parempi lukea rehellisempiä kirjoja.

Sinäkin Iuet siis Raamattua pöntöllä.

• >Mutta meidän uskovien tulee olla nyt valmiita auttamaan kaikessa missä apua pyydetään.

Sinä olet Korkkiruuvi valitettavasti niitä tyyppejä, jolta apua kannattaa pyytää vasta kahden kesken autiolla saarella. Turhaa se varmaan silloinkin olisi, mutta hätä ei lue lakia.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin Iuet siis Raamattua pöntöllä.

Pönttö!

• Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

Pönttö!

Katso peiIiisi niin näet sellaisen!

• Anonyymi

Uskon että korona iiris on alkua pahemmille luonnon tapahtumille joita ihmisten pahuus saa tuomioksi.

• Olemme nyt ahdistuksen ajan kynnyksellä. Tässä vaiheessa Jeesukselle elämänsä antaneet, uskoontulleet Nostakaa päänne, sillä lunastuksenne aika on lähellä.

Jeesus hakee omansa.

• Anonyymi

Tule Herra Jeesus!

• Tämä virus menee menojaan, ja sen jälkeen on elämä normaalia.

• Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

Tämä virus menee menojaan, ja sen jälkeen on elämä normaalia.

Et voi tietää sitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Et voi tietää sitä.

Näin nämä aina menee. Sen nyt ainakin kaikki tietävät.

• Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

torre kirjoitti "Näin nämä aina menee. Sen nyt ainakin kaikki tietävät."

Ei ole aina mennyt. Sodoma ja gomorra, Nooan aikana. Rooman tuho, tulivuoren pourkaus tuhori erään paikkakunna, jne. Paljon on tuhoja tapahtunut ihmisten irstaan elämän rangaistuksena, historia sen todistaa. Nämä pitäisi kaikkien tietävän.

Nyt on alkamassa rangaistus koko maailmassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole aina mennyt. Sodoma ja gomorra, Nooan aikana. Rooman tuho, tulivuoren pourkaus tuhori erään paikkakunna, jne. Paljon on tuhoja tapahtunut ihmisten irstaan elämän rangaistuksena, historia sen todistaa. Nämä pitäisi kaikkien tietävän.

Jaa. Maa oli tullut täyteen väkivaltaa, ihmisten ajatukset olivat vain pahoja. Oli ylpeyttä, omahyväisyyttä, ei autettu köyhiä.

Sinä valehtelet Raamatusta. Se saattaa olla synti ja paha.

Tulivuori purkautuu, vaikka kukaan ei olisi paha.

Sinäkö päätät, että nyt alkavat rangaistukset? Omahyväisyyttä kerrakseen.

• Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

Jaa. Maa oli tullut täyteen väkivaltaa, ihmisten ajatukset olivat vain pahoja. Oli ylpeyttä, omahyväisyyttä, ei autettu köyhiä.

Sinä valehtelet Raamatusta. Se saattaa olla synti ja paha.

Tulivuori purkautuu, vaikka kukaan ei olisi paha.

Sinäkö päätät, että nyt alkavat rangaistukset? Omahyväisyyttä kerrakseen.

torre12
        Tänään 20:30

Tutki asia uudelleen.

• Anonyymi kirjoitti:

torre12
        Tänään 20:30

Tutki asia uudelleen.

Että mitä???

• Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

Ettei vain virus vie torrea mennessään?

• Anonyymi kirjoitti:

Ettei vain virus vie torrea mennessään?

Ei ihan siltä vaikuta, vaikka en tervettä päivää näe.

• Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

Jaa, ketkä ”kaikki”?

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa, ketkä ”kaikki”?

Kaikki ihmiset tietävät, että viruksia tulee ja menee. Eivät ne koko ajan vaivaa.

• Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

Tulet näkemään ettei ole normaalia pitkään aikaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Rooma tuhoutui, kun se oli hylännyt vanhat hyvät jumalansa ja kääntynyt kristinuskoon. Tiesitkö? No et.

• Anonyymi

TV7:n perustaja Martti Ojares luki Paastoa ja rukousta -ohjelman suorassa lähetyksessä saarnaaja Tauno Rantalan profetian Suomen kansalle vuodelta 2007. Lue profetia uudelleen tästä.

* * * * * * *

”Näin sanoo Herra: Minä olen sama Jumala, joka aikaisemminkin olen puhunut tämän maan päättäjille ja kansalle etsikkoajasta saman profeettani kautta. Minä olen katsellut, kuinka tämä kansa ja sen yksilöt elävät syvällä syntielämässä. Ei ole Jumalan pelkoa. Tosin on tässä kansassa pieni joukko, joka pelkää ja rukoilee Jumalaa siunaten myös omaisuuskansaani Israelia.

Nyt on tultu sille rajalle, että synnin mitta on tullut täyteen. Minä en voi sietää enempää. Ja Minä, Herra, päätökseni mukaan annan tulla tähän maahan ahdingon ajan ja samalla otan pois tätä korkeaa elintasoa. Minä arvostan niitä, jotka vievät elintarpeita toisiin maihin, että ei niin paljon ruokaa menisi hukkaan. Tulee ahdinko, joka näkyy ja kuuluu joka päivä. Verenvuodatusta en anna tulla. Minä annan tämän ahdingon tulla hyvin äkkiä. Siihen ei ehdi apuun EU eikä YK, koska se tulee Minulta.

Silloin kun tämä tapahtuu, te käytte polvillenne ja alatte huutaa minun puoleeni. Niinä päivinä Minä herätän synnintunnon, ja silloin te heräätte tekemään parannusta Jumalan pilkasta, kaikista haureuksistanne, juoppouksistanne, saatananpalvonnastanne, öisistä orgioistanne, alastomuuksistanne ja hirvittävistä synneistänne. Minun pitäisi kohta pyytää anteeksi Sodoman ja Gomorran kansalta, jotka Minä hävitin syntielämän tähden, jos en puuttuisi tähän kauheaan elämänmenoon. (1. Moos. 19:15-29.)

Minä annan mahdollisuuden kääntyä pois pahuudestanne. Sillä Minulle ei ole mieleen jumalattoman kuolema, vaan kun hän kääntyy pois pahuudestaan, niin hän saa elää. (Hes. 18:23.) Minä nostan miehiä ja naisia, jotka varustan sellaisilla armolahjoilla ja valtuuksilla, että kaduillakin kulkevia, synnintunnossa olevia ja myös sairaita he julistavat vapaiksi ja terveiksi. Ne ovat niitä päiviä, jolloin rukoilijoiden rukouksiin vastataan ja korjataan satoa Jumalan valtakuntaan. Monia tunnustekoja ja ihmeitä Minä teen ja osoitan epäuskoisellekin ihmiselle, että on olemassa elävä Jumala, jolle ei ole mikään mahdotonta.

Minä rakastan niin paljon tätä kansaa, että Minä armossani tämän kaiken teen, tutkien jokaisen ihmisen henkilökohtaisesti, tahtooko hän tulla minun tyköni ja pelastua iankaikkiseen elämään. Minä olen antanut Poikani Jeesuksen kuolemaan, että jokaiselle, joka Häneen uskoo, annetaan Poikani veren kautta synnit anteeksi.

Tämä on Minun sanomani tälle kansalle tulevista päivistä. Herra ei tee mitään ilmoittamatta siitä palvelijoillensa profeetoille.

Muistiin merkinnyt Espoossa 17.11.2007

Tauno W. Rantala, saarnaaja

• Todellinen Jumala ei varmaan valitsisi sanantuojikseen ihmisiä joita kukaan ei kuuntele.

Sauli Niinistön valitseminen olisi tuhat kertaa fiksumpi veto. Jostain syystä Jumala ei lausu hänelle sanaakaan.

• Anonyymi

Elämä palaa synnyinsijoilleen ja maan kukat ja vilja, ne kaikki kuihtuvat. Ihmislapsi, käänny tänään, kun nyt voit.

• Anonyymi

Voiko ihminen kääntyä ellei Jumala ihmistä saa kääntymään puoleensa?

• Anonyymi kirjoitti:

Voiko ihminen kääntyä ellei Jumala ihmistä saa kääntymään puoleensa?

Jumala on ihmeen voimaton. Ei näy ei kuulu.

• torre12 kirjoitti:

Jumala on ihmeen voimaton. Ei näy ei kuulu.

Kyllä Jumala vaikuttaa sinuunkin, Hän Rakasta sinua, niinkuin meitä muitakin, Hän kutsuu myös sinua, Hän toimii niiden ehtojen mukaisesti, mitä Hän on Raamatussa ilmoittanut.

Jumala ei kutsu väkivaltaisesti, vaan meidän jokaisen on itse vapaaehtoisesti valittava, hyväksymmekö Hänen Rakkautensa, vai kieltäydymmekö hyväksymästä.

• V.Lintu kirjoitti:

Kyllä Jumala vaikuttaa sinuunkin, Hän Rakasta sinua, niinkuin meitä muitakin, Hän kutsuu myös sinua, Hän toimii niiden ehtojen mukaisesti, mitä Hän on Raamatussa ilmoittanut.

Jumala ei kutsu väkivaltaisesti, vaan meidän jokaisen on itse vapaaehtoisesti valittava, hyväksymmekö Hänen Rakkautensa, vai kieltäydymmekö hyväksymästä.

No sitä rakkautta ei näy, joten on vaikeaa mennä hyväksymään.

Ja kun ei kutsua kuulu, niin vaikeaa on.

• Sellainen kommentti. Et osaa mitään muuta.

• Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

Sellainen kommentti. Et osaa mitään muuta.

Heh, mitä sinä muka osaat?

• Anonyymi kirjoitti:

Heh, mitä sinä muka osaat?

Tehdä ruokaa, kova pyöräilemään, rakastaa. Olen kyllä varsin huono käden töissä.

• torre12 kirjoitti:

Jos minäkin olen löytänyt Jumalan Rakkauden niin kyllä sinäkin sen löydät. Malta vain miettiä tarkemmin mitä ja missä Jumala puhuu. On myös mahdollista että huomaat sisäisesti Jumalan kutsun jonain aikana. Jos kuulet älä väistä.

• V.Lintu kirjoitti:

Jos minäkin olen löytänyt Jumalan Rakkauden niin kyllä sinäkin sen löydät. Malta vain miettiä tarkemmin mitä ja missä Jumala puhuu. On myös mahdollista että huomaat sisäisesti Jumalan kutsun jonain aikana. Jos kuulet älä väistä.

Että Jumalan rakkautta pitää etsiä.

En ole kuullut ikinä Jumalan puhetta. Eikä kutsua ole kuulunut ensimmäiseen 62 vuoteen.

En usko ihmeisiin.

• Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

V.Lintu ei tunne Jumalan sanaa. Onko Jumala luvannut rakkautensa homoille tai farisealaisille? Entä lahkolaisille ja väärille kristityille? Jumala monin paikoin uhkaa tälläisiä rangaistuksilla. Paha perkele pystyy täyttämään omansa hengellään ja rakkaudella.

• Anonyymi kirjoitti:

V.Lintu ei tunne Jumalan sanaa. Onko Jumala luvannut rakkautensa homoille tai farisealaisille? Entä lahkolaisille ja väärille kristityille? Jumala monin paikoin uhkaa tälläisiä rangaistuksilla. Paha perkele pystyy täyttämään omansa hengellään ja rakkaudella.

Jumala Rakastaa meitä kaikkia, mutta vihaa meidän syntisiä tekojamme. Eikä meillä ole osallisuutta Jumalan rakkaudesta, ennenkuin me hylkäämme syntimme kuten homouden ja teemme parannuksen.

Taivaaseen ei päåäse minkäänlainen homo, ei minkäänlainen saastaisuus. Sitä emme me ihmiset ole päättäneet, vaan se on Jumalan päätös. Homous on yksi niistä synneistä joiden takia ihminen joutuu ikuiseen kadotukseen, jota sanotaan helvetiksi.

Luuk. 10: Jeesus sanoo opetuslapsilleen.
        ........16. Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää hänet, joka on minut lähettänyt,,,,,,,,,,

• Anonyymi
        V.Lintu kirjoitti:

Jumala Rakastaa meitä kaikkia, mutta vihaa meidän syntisiä tekojamme. Eikä meillä ole osallisuutta Jumalan rakkaudesta, ennenkuin me hylkäämme syntimme kuten homouden ja teemme parannuksen.

Taivaaseen ei päåäse minkäänlainen homo, ei minkäänlainen saastaisuus. Sitä emme me ihmiset ole päättäneet, vaan se on Jumalan päätös. Homous on yksi niistä synneistä joiden takia ihminen joutuu ikuiseen kadotukseen, jota sanotaan helvetiksi.

........16. Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää hänet, joka on minut lähettänyt,,,,,,,,,,

Kuinka sitten Jumalan tahdon mukaisesti viranomainen on jo hyväksynyt homot avioliittolain muodossa? Etkö kunnioita viranomaisen lakia, joka on samalla Jumalan tahto?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatussa Jumala ei sano rakastavansa ketään. Ei edes homoa.

Jumala ei pitänyt tehtävään rakastamista, vaan lakien ja rangaistusten jakamista.

• Anonyymi kirjoitti:

Jumala ei pitänyt tehtävään rakastamista, vaan lakien ja rangaistusten jakamista.

En hoksannut kirjautua.

Raamatussa ei käsitellä homoutta, mutta ihan vapaasti saat pitää sitä syntinä. Heteroja Raamatussa on, ja saat pitää heitä synnittöminä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuinka sitten Jumalan tahdon mukaisesti viranomainen on jo hyväksynyt homot avioliittolain muodossa? Etkö kunnioita viranomaisen lakia, joka on samalla Jumalan tahto?

Tuollaisia lakeja Jumala ei ole halunnut, eikä niiden mukaan ole toimittava.

Ap.t.5:
        29. Mutta Pietari ja muut apostolit vastasivat: "Enemmän tulee totella Jumalaa kuin ihmisiä

• Anonyymi kirjoitti:

Joh.3:
        16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainutsyntyisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
        17. Ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa vaan sitä varten, että maailma pelastuisi hänen kauttaan.
        18. Sitä, joka uskoo häneen, ei tuomita. Mutta se, joka ei usko, on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainutsyntyisen Pojan nimeen.

• V.Lintu kirjoitti:

Joh.3:
        16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainutsyntyisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
        17. Ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa vaan sitä varten, että maailma pelastuisi hänen kauttaan.
        18. Sitä, joka uskoo häneen, ei tuomita. Mutta se, joka ei usko, on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainutsyntyisen Pojan nimeen.

Oliko tuo Johannes, joka noin ajatteli.

Itse ajattelen sitä, että Jumala ei osoita rakkautta ketään kohtaan. Eikä puhu rakkaudesta.

Niin sanoi Johannes. Eikä Jumala ole sanonut lähettämänsä ketään. Raamattu sanoo, että Pyhä Henki pani Jeesuksen alulle UT:n aikana. Ei lähetetty.

• torre12 kirjoitti:

Oliko tuo Johannes, joka noin ajatteli.

Itse ajattelen sitä, että Jumala ei osoita rakkautta ketään kohtaan. Eikä puhu rakkaudesta.

Niin sanoi Johannes. Eikä Jumala ole sanonut lähettämänsä ketään. Raamattu sanoo, että Pyhä Henki pani Jeesuksen alulle UT:n aikana. Ei lähetetty.

Löysin noin äkistään 33 paikka Uudesta Testamentista, en tietenkään voi niitä kaikkia tänne laittaa, mutta tässä aluksi. Tovon, että luet nämä ajatellen

Joh.5:
        12. Tämä on minun käskyni: rakastakaa toisianne, niin kuin minä olen rakastanut teitä.
        13. Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäviensä puolesta.
        14. Te olette minun ystäviäni, jos teette, mitä minä käsken teidän tehdä.

Joh.14:
        21. Se, jolla on minun käskyni ja joka noudattaa niitä, rakastaa minua. Ja joka rakastaa minua, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmaisen itseni hänelle

Joh.13:
        34. Uuden käskyn minä annan teille: rakastakaa toisianne. Niin kuin minä olen rakastanut teitä, rakastakaa tekin toisianne

Matt.5:
        44. Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka vainoavat teitä(7),
        45. että olisitte taivaallisen Isänne lapsia. Hän antaa aurinkonsa nousta niin pahoille kuin hyvillekin ja antaa sataa niin vanhurskaille kuin väärintekijöillekin.
        46. Jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, minkä palkan te siitä saatte? Eivätkö publikaanitkin tee samoin?
        47. Jos te tervehditte ainoastaan veljiänne, mitä erinomaista te siinä teette? Eivätkö pakanatkin tee samoin?
        48. Olkaa siis täydellisiä, niin kuin teidän taivaallinen Isänne on täydelline

• torre12 kirjoitti:

En hoksannut kirjautua.

Raamatussa ei käsitellä homoutta, mutta ihan vapaasti saat pitää sitä syntinä. Heteroja Raamatussa on, ja saat pitää heitä synnittöminä.

Tässä aluksi muutama Raamatunpaikka Homoudesta,

Homouden kieltäviä Raamatunkohtia sekä niihin osallisia.
        1:kor6: 9. Ettekö tiedä, etteivät vääryydentekijät peri Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät haureelliset eivätkä epäjumalanpalvelijat, eivät avionrikkojat, irstailijat eivätkä homoseksuaalisuuden harjoittajat,
        10. eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät peri Jumalan valtakuntaa.
        Gal. 5: 19. Lihan teot ovat ilmeisiä. Niitä ovat haureus, saastaisuus, irstaus,
        20. epäjumalien palveleminen, noituus, vihamielisyydet, riita, kiivaus, vihat, juonittelut, eripuraisuudet, harhaopit,
        21. kateus, juomingit, mässäily ja muut sellaiset. Sanon teille etukäteen, kuten ennenkin olen sanonut, että ne, jotka tällaista tekevät, eivät peri Jumalan valtakuntaa.

Ef. 5: 5. Tehän tiedätte hyvin, ettei yhdelläkään haureellisella eikä saastaisella ole perintöosaa Kristuksen ja Jumalan valtakunnassa, ei myöskään ahneella, sillä hän on epäjumalanpalvelija.
        6. Älkää antako kenenkään pettää itseänne tyhjillä puheilla, sillä niiden vuoksi Jumalan viha kohtaa tottelemattomuuden lapsia.
        7. Älkää siis olko niihin osallisia heidän kanssaan.

Ilm. 22: 14. Autuaita ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi oikeus elämän puuhun ja että he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin.
        15. Ulkopuolella ovat koirat ja noidat, haureelliset ja murhaajat, epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka rakastavat ja noudattavat valhetta.
        16. Minä, Jeesus, olen lähettänyt enkelini todistamaan teille tästä seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen sukuaan, se kirkas aamutähti.

Room. 1: 19. Se, mitä Jumalasta voidaan tietää, on kuitenkin ilmeistä heidän keskuudessaan. Onhan Jumala ilmoittanut sen heille,
        20. sillä hänen näkymättömät ominaisuutensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumaluutensa, ovat maailman luomisesta asti olleet nähtävissä ja ymmärrettävissä hänen teoissaan. Siksi he eivät voi mitenkään puolustautua.
        21. Vaikka he ovat tunteneet Jumalan, he eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan heidän ajatuksensa ovat käyneet turhanpäiväisiksi, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.
        22. He väittävät olevansa viisaita mutta ovat tulleet tyhmiksi.
        23. He ovat muuttaneet katoamattoman Jumalan kirkkauden katoavaisen ihmisen, lintujen, nelijalkaisten ja matelijoiden kuvan kaltaiseksi.
        24. Sen vuoksi Jumala on jättänyt heidät sydäntensä himoissa saastaisuuteen, häpäisemään keskenään oman ruumiinsa.
        25. He ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, häntä, joka on iankaikkisesti ylistetty. Aamen.
        26. Sen tähden Jumala on jättänyt heidät häpeällisten himojen valtaan. Naispuoliset heistä ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen,
        27. ja samoin miespuoliset ovat luopuneet luonnollisesta yhteydestä naiseen ja kiihkossaan syttyneet toisiinsa. Miehet ovat harjoittaneet riettautta miesten kanssa ja ovat villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä pitikin saada.
        28. Koska heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, Jumala jätti heidät kelvottoman mielen valtaan tekemään sopimattomia.

Ef. 5: 11. Älkää osallistuko pimeyden hedelmättömiin tekoihin, pikemminkin nuhdelkaa niistä.
        12. On häpeällistä sanoakin, mitä tuollaiset ihmiset salassa tekevät.
        13. Mutta kaikki tulee ilmi, kun valo sen paljastaa,
        14. sillä kaikki, mikä tulee ilmi, on valoa. Sen vuoksi sanotaan:
        "Herää, sinä joka nukut, ja nouse kuolleista, niin Kristus sinua valaisee!"
        15. Katsokaa siis tarkoin, kuinka vaellatte: ei niin kuin tyhmät vaan niin kuin viisaat.
        16. Käyttäkää aikanne oikein, sillä nämä päivät ovat pahoja.

Juud, 1:10. Nämä ihmiset sitä vastoin herjaavat sitä, mitä eivät tunne mutta minkä he luonnostaan järjettömien eläinten tavoin tajuavat, ja näin tuottavat itselleen turmion.

Laitan tähän vain kohdan, josta voit tarkastaa raamatusta onko siinä sanottu jotain homoudesta.
        3.Moos. 12:22 , 1.Moos.19:5 , 3.Moos. 20:13

• V.Lintu kirjoitti:

Löysin noin äkistään 33 paikka Uudesta Testamentista, en tietenkään voi niitä kaikkia tänne laittaa, mutta tässä aluksi. Tovon, että luet nämä ajatellen

Joh.5:
        12. Tämä on minun käskyni: rakastakaa toisianne, niin kuin minä olen rakastanut teitä.
        13. Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäviensä puolesta.
        14. Te olette minun ystäviäni, jos teette, mitä minä käsken teidän tehdä.

Joh.14:
        21. Se, jolla on minun käskyni ja joka noudattaa niitä, rakastaa minua. Ja joka rakastaa minua, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmaisen itseni hänelle

Joh.13:
        34. Uuden käskyn minä annan teille: rakastakaa toisianne. Niin kuin minä olen rakastanut teitä, rakastakaa tekin toisianne

Matt.5:
        44. Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka vainoavat teitä(7),
        45. että olisitte taivaallisen Isänne lapsia. Hän antaa aurinkonsa nousta niin pahoille kuin hyvillekin ja antaa sataa niin vanhurskaille kuin väärintekijöillekin.
        46. Jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, minkä palkan te siitä saatte? Eivätkö publikaanitkin tee samoin?
        47. Jos te tervehditte ainoastaan veljiänne, mitä erinomaista te siinä teette? Eivätkö pakanatkin tee samoin?
        48. Olkaa siis täydellisiä, niin kuin teidän taivaallinen Isänne on täydelline

Kiva. Raamattu kehottaa ihmisiä rakastamaan..

Itse ajan takaa Jumalan rakkautta

• V.Lintu kirjoitti:

Tässä aluksi muutama Raamatunpaikka Homoudesta,

Homouden kieltäviä Raamatunkohtia sekä niihin osallisia.
        1:kor6: 9. Ettekö tiedä, etteivät vääryydentekijät peri Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät haureelliset eivätkä epäjumalanpalvelijat, eivät avionrikkojat, irstailijat eivätkä homoseksuaalisuuden harjoittajat,
        10. eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät peri Jumalan valtakuntaa.
        Gal. 5: 19. Lihan teot ovat ilmeisiä. Niitä ovat haureus, saastaisuus, irstaus,
        20. epäjumalien palveleminen, noituus, vihamielisyydet, riita, kiivaus, vihat, juonittelut, eripuraisuudet, harhaopit,
        21. kateus, juomingit, mässäily ja muut sellaiset. Sanon teille etukäteen, kuten ennenkin olen sanonut, että ne, jotka tällaista tekevät, eivät peri Jumalan valtakuntaa.

Ef. 5: 5. Tehän tiedätte hyvin, ettei yhdelläkään haureellisella eikä saastaisella ole perintöosaa Kristuksen ja Jumalan valtakunnassa, ei myöskään ahneella, sillä hän on epäjumalanpalvelija.
        6. Älkää antako kenenkään pettää itseänne tyhjillä puheilla, sillä niiden vuoksi Jumalan viha kohtaa tottelemattomuuden lapsia.
        7. Älkää siis olko niihin osallisia heidän kanssaan.

Ilm. 22: 14. Autuaita ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi oikeus elämän puuhun ja että he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin.
        15. Ulkopuolella ovat koirat ja noidat, haureelliset ja murhaajat, epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka rakastavat ja noudattavat valhetta.
        16. Minä, Jeesus, olen lähettänyt enkelini todistamaan teille tästä seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen sukuaan, se kirkas aamutähti.

Room. 1: 19. Se, mitä Jumalasta voidaan tietää, on kuitenkin ilmeistä heidän keskuudessaan. Onhan Jumala ilmoittanut sen heille,
        20. sillä hänen näkymättömät ominaisuutensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumaluutensa, ovat maailman luomisesta asti olleet nähtävissä ja ymmärrettävissä hänen teoissaan. Siksi he eivät voi mitenkään puolustautua.
        21. Vaikka he ovat tunteneet Jumalan, he eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan heidän ajatuksensa ovat käyneet turhanpäiväisiksi, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.
        22. He väittävät olevansa viisaita mutta ovat tulleet tyhmiksi.
        23. He ovat muuttaneet katoamattoman Jumalan kirkkauden katoavaisen ihmisen, lintujen, nelijalkaisten ja matelijoiden kuvan kaltaiseksi.
        24. Sen vuoksi Jumala on jättänyt heidät sydäntensä himoissa saastaisuuteen, häpäisemään keskenään oman ruumiinsa.
        25. He ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, häntä, joka on iankaikkisesti ylistetty. Aamen.
        26. Sen tähden Jumala on jättänyt heidät häpeällisten himojen valtaan. Naispuoliset heistä ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen,
        27. ja samoin miespuoliset ovat luopuneet luonnollisesta yhteydestä naiseen ja kiihkossaan syttyneet toisiinsa. Miehet ovat harjoittaneet riettautta miesten kanssa ja ovat villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä pitikin saada.
        28. Koska heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, Jumala jätti heidät kelvottoman mielen valtaan tekemään sopimattomia.

Ef. 5: 11. Älkää osallistuko pimeyden hedelmättömiin tekoihin, pikemminkin nuhdelkaa niistä.
        12. On häpeällistä sanoakin, mitä tuollaiset ihmiset salassa tekevät.
        13. Mutta kaikki tulee ilmi, kun valo sen paljastaa,
        14. sillä kaikki, mikä tulee ilmi, on valoa. Sen vuoksi sanotaan:
        "Herää, sinä joka nukut, ja nouse kuolleista, niin Kristus sinua valaisee!"
        15. Katsokaa siis tarkoin, kuinka vaellatte: ei niin kuin tyhmät vaan niin kuin viisaat.
        16. Käyttäkää aikanne oikein, sillä nämä päivät ovat pahoja.

Juud, 1:10. Nämä ihmiset sitä vastoin herjaavat sitä, mitä eivät tunne mutta minkä he luonnostaan järjettömien eläinten tavoin tajuavat, ja näin tuottavat itselleen turmion.

Laitan tähän vain kohdan, josta voit tarkastaa raamatusta onko siinä sanottu jotain homoudesta.
        3.Moos. 12:22 , 1.Moos.19:5 , 3.Moos. 20:13

Minun Raamatussa puhutaan miesten kanssa makaavista miehistä. Sinulla on on outo Raamattu.

Gal. eikä Ef. näytä puhuvan homoudesta.

Room puhuu niistä, jotka ovat tunteneet Jumalan ja vaihtaneet hänet joihinkin kuviin ja vaihtaneet luonnollisen yhteyden.

Missä siinä homoja on?

En löydä homoja Moosekesta. Mitä noissa lukee?

• torre12 kirjoitti:

Kiva. Raamattu kehottaa ihmisiä rakastamaan..

Itse ajan takaa Jumalan rakkautta

Älä pilkkaa ja väännä asiaa vääräksi. Nyt menen nukkumaan, kello on niin paljon, jatkan jonain päivänä jos Herra suo. Toivotan sinulle Jumalan johdatusta ja armon ja Jumalan Rakkauden löytämistä.

• torre12 kirjoitti:

Minun Raamatussa puhutaan miesten kanssa makaavista miehistä. Sinulla on on outo Raamattu.

Room puhuu niistä, jotka ovat tunteneet Jumalan ja vaihtaneet hänet joihinkin kuviin ja vaihtaneet luonnollisen yhteyden.

Missä siinä homoja on?

Luin nuo Moosekset. Miten saat niistä homot esiin,?

• Anonyymi
        V.Lintu kirjoitti:

Tuollaisia lakeja Jumala ei ole halunnut, eikä niiden mukaan ole toimittava.

Ap.t.5:
        29. Mutta Pietari ja muut apostolit vastasivat: "Enemmän tulee totella Jumalaa kuin ihmisiä

"Tuollaisia lakeja Jumala ei ole halunnut, eikä niiden mukaan ole toimittava."

Olet väärässä.

"Sen vuoksi te verojakin maksatte, sillä viranomaiset ovat Jumalan palveluksessa, kun he hoitavat tehtäviään. "
        Jos vastustat viranomaisten laatimia Suomen lakeja, vastustat Jumalaa ja Jumalan tahtoa.
        Täysin yksiselitteisesti Raamatussa sanotaan niin kuin yllä on Raamatusta lainattu.

• torre12 kirjoitti:

Missä siinä homoja on?

Kommenttisi oli hyvä, kiitos. Minä kirjoitin liian huolimattomasti, hyvä kun huomautit.
        Mooseksen kirjan kohtien numerot laitoin väärin. ((olin liian väsynyt siksi lopetin))
        Vanhantestamentin kohdat ei liene tarvitse selitystä. Näiden rangaistukset ovat vanhan lain mukaiset jotta kertoisivat asian vakavuuden. Uusi Testamentti on nykyajallemme, alkaen Kristuksen kuolemasta ja ylösnousemuksesta . Vanhaa lakia ei ole kumottu, mutta Kristus täytti sen meidän puolestamme, jos me itse tämän vapaaehtoisesti hyväksymme. Meidän on myös hyväksyttävä Jeesuksen ohjeet.

Tarkennan yksityiskohtia ja pari uutta kohtaa lopussa, Käännöksestä Raamattu Kansalle.

3Moos. 20: 13. Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he molemmat tekevät iljettävän teon. Heidät on surmattava. Heidän verensä tulkoon heidän itsensä päälle.
        1.Moos. 19:5 – 11 kertoo Enkelien Lootin ja sodomalaisten tapauksen Sodomassa.
        3. Moos. 18:22 22. Mies ei saa maata miehen kanssa, niin kuin naisen kanssa maataan. Se on iljettävää.

Uusi testamentti

1:Kor 6:9 Sana :” homoseksuaalisuuden harjoittajat”. (tässä mainitaan, että sen harjoittajat). Sanoja käytetään oikein Raamattu Kansalle käännöksessä.
        Gal. 5:19 Sanat ” haureus, saastaisuus, irstaus,” sisältävät homouden .
        Porneia -> haureus,
        akatharsia -> saastaisuus, epäpuhtaus
        aselgeia -> hillitön, irstaileva
        Novumin kommentaari :” 19. Nyt seuraa »syntiluettelo», jossa mainitaan viisitoista lihan tekoa. Ne voidaan jakaa neljään ryhmään. Ensimmäisessä mainitaan seksuaalisuuteen liittyviä syntejä. "Haureus" merkitsee ennen kaikkea luvatonta seksuaalista yhteyttä. Pakanoiden keskuudessa haureus liittyi usein epäjumalanpalvelukseen. Tämä synti ei suinkaan ollut kristittyjenkään parissa tuntematon, mikä ilmenee myös 1 Kor 5:1 ss.:sta. "Saastaisuus" liittyy läheisesti haureuteen (2 Kor 12:21; Ef 4:19; 5:3). Tämä sana ei viittaa ainoastaan tekoihin, vaan myös ajatuksiin ja sanoihin. "Irstaus" ilmenee siten, että ihminen noudattaa vapaasti ja estoitta syntisen luontonsa haluja”.

Ef. 5:5-7 Homous sisältyy näihin sanoihin,
        Pornos-> huoraaja
        akathrtos- > saastainen

Room. 1:19. suora toisto jakeesta 26 ja 27 näissä käytetään suoraan ymmärrettäviä sanoja

Ef . 5:11 – 16. Homous sisältyy näihin hedelmättömat teot ja häpeälliset teot

Juud. 1:10 sisältää herjaamisen laajemminkin.

1.Tim.1:
        10. haureellisten ja homoseksuaalisuuden harjoittajien, ihmiskauppiaiden, valehtelijoiden, valansa rikkojien ja kaiken muun takia, mikä on vastoin tervettä oppia,
        11. jota minulle uskottu autuaan Jumalan kirkkauden evankeliumi opettaa.

Jumalan Kansan Raamattu
        1.Kor.6:
        9. Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, epäjumalien palvelijat, avionrikkojat, eivät miehille antautuvat ja miesten kanssa makaavat miehet(

• V.Lintu kirjoitti:

Ehdollinen rakastaminen ei ole rakkautta vaan psykopatiaa.

• V.Lintu kirjoitti:

Kommenttisi oli hyvä, kiitos. Minä kirjoitin liian huolimattomasti, hyvä kun huomautit.
        Mooseksen kirjan kohtien numerot laitoin väärin. ((olin liian väsynyt siksi lopetin))
        Vanhantestamentin kohdat ei liene tarvitse selitystä. Näiden rangaistukset ovat vanhan lain mukaiset jotta kertoisivat asian vakavuuden. Uusi Testamentti on nykyajallemme, alkaen Kristuksen kuolemasta ja ylösnousemuksesta . Vanhaa lakia ei ole kumottu, mutta Kristus täytti sen meidän puolestamme, jos me itse tämän vapaaehtoisesti hyväksymme. Meidän on myös hyväksyttävä Jeesuksen ohjeet.

Tarkennan yksityiskohtia ja pari uutta kohtaa lopussa, Käännöksestä Raamattu Kansalle.

3Moos. 20: 13. Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he molemmat tekevät iljettävän teon. Heidät on surmattava. Heidän verensä tulkoon heidän itsensä päälle.
        1.Moos. 19:5 – 11 kertoo Enkelien Lootin ja sodomalaisten tapauksen Sodomassa.
        3. Moos. 18:22 22. Mies ei saa maata miehen kanssa, niin kuin naisen kanssa maataan. Se on iljettävää.

Uusi testamentti

1:Kor 6:9 Sana :” homoseksuaalisuuden harjoittajat”. (tässä mainitaan, että sen harjoittajat). Sanoja käytetään oikein Raamattu Kansalle käännöksessä.
        Gal. 5:19 Sanat ” haureus, saastaisuus, irstaus,” sisältävät homouden .
        Porneia -> haureus,
        akatharsia -> saastaisuus, epäpuhtaus
        aselgeia -> hillitön, irstaileva
        Novumin kommentaari :” 19. Nyt seuraa »syntiluettelo», jossa mainitaan viisitoista lihan tekoa. Ne voidaan jakaa neljään ryhmään. Ensimmäisessä mainitaan seksuaalisuuteen liittyviä syntejä. "Haureus" merkitsee ennen kaikkea luvatonta seksuaalista yhteyttä. Pakanoiden keskuudessa haureus liittyi usein epäjumalanpalvelukseen. Tämä synti ei suinkaan ollut kristittyjenkään parissa tuntematon, mikä ilmenee myös 1 Kor 5:1 ss.:sta. "Saastaisuus" liittyy läheisesti haureuteen (2 Kor 12:21; Ef 4:19; 5:3). Tämä sana ei viittaa ainoastaan tekoihin, vaan myös ajatuksiin ja sanoihin. "Irstaus" ilmenee siten, että ihminen noudattaa vapaasti ja estoitta syntisen luontonsa haluja”.

Ef. 5:5-7 Homous sisältyy näihin sanoihin,
        Pornos-> huoraaja
        akathrtos- > saastainen

Room. 1:19. suora toisto jakeesta 26 ja 27 näissä käytetään suoraan ymmärrettäviä sanoja

Ef . 5:11 – 16. Homous sisältyy näihin hedelmättömat teot ja häpeälliset teot

Juud. 1:10 sisältää herjaamisen laajemminkin.

1.Tim.1:
        10. haureellisten ja homoseksuaalisuuden harjoittajien, ihmiskauppiaiden, valehtelijoiden, valansa rikkojien ja kaiken muun takia, mikä on vastoin tervettä oppia,
        11. jota minulle uskottu autuaan Jumalan kirkkauden evankeliumi opettaa.

Jumalan Kansan Raamattu
        1.Kor.6:
        9. Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, epäjumalien palvelijat, avionrikkojat, eivät miehille antautuvat ja miesten kanssa makaavat miehet(

Miksi Jumala Paavalin mukaan hylkäsi ne, jotka olivat tunteneet hänet, mutta vaihtoivat hänet joihinkin kuviin, ja vaihtoivat luonnollisen yhteyden? En hoksaa että homot ja lesbot olisivat tehneet niin.

Miehen kanssa makaa heterot, biseksuaalisia ja puolet homoista. Kyse on siis miehistä, jotka makaavat miehen kanssa.

Sodoman miehet kertoivat mitä aikoivat; "Olisimme pidelleet pahoin ne kaksi miestä" . Mutta hyökkäsivätkin väkivalloin Lootin kimppuun. Läpimämätää sakkia Sodomassa.

Miksi luulet homouden olevan häpeällisiä tekoja ja olevan saastaisuutta? Ajattelet ihmisistä todella pahaa.

• Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Ehdollinen rakastaminen ei ole rakkautta vaan psykopatiaa.

Sinä ja Veíjo tiedätte sen hyvin.

• torre12 kirjoitti:

Miksi Jumala Paavalin mukaan hylkäsi ne, jotka olivat tunteneet hänet, mutta vaihtoivat hänet joihinkin kuviin, ja vaihtoivat luonnollisen yhteyden? En hoksaa että homot ja lesbot olisivat tehneet niin.

Miehen kanssa makaa heterot, biseksuaalisia ja puolet homoista. Kyse on siis miehistä, jotka makaavat miehen kanssa.

Sodoman miehet kertoivat mitä aikoivat; "Olisimme pidelleet pahoin ne kaksi miestä" . Mutta hyökkäsivätkin väkivalloin Lootin kimppuun. Läpimämätää sakkia Sodomassa.

Miksi luulet homouden olevan häpeällisiä tekoja ja olevan saastaisuutta? Ajattelet ihmisistä todella pahaa.

Alkuteksteistä näkee, että miehistä käytetään eri sanoja, mutta suomennettuna vain sanaa mies eri taivutusmuodoissa. Kyllä homouden harjoittaminen tuomitaan Raamatussa.
        Kun joskus olen paremmassa kunnossa selitän tarkemmin.
        Hanki multiversumilta digiraamattu sisältäen novum, niin selviää helpommin. ota mukaan raamattu365.fi sovellus.

• Anonyymi

Kuolemaan päättyy joten ei pelota.

• Hepr.9:
        27. Ja niin kuin ihmisille on määrätty, että heidän on kerran kuoltava ja sen jälkeen tulee tuomio,
        28. samoin on Kristus kerran uhrattu, jotta hän ottaisi pois monien synnit, ja hän ilmestyy toisen kerran, ei enää synnin tähden vaan pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.

• V.Lintu kirjoitti:

Hepr.9:
        27. Ja niin kuin ihmisille on määrätty, että heidän on kerran kuoltava ja sen jälkeen tulee tuomio,
        28. samoin on Kristus kerran uhrattu, jotta hän ottaisi pois monien synnit, ja hän ilmestyy toisen kerran, ei enää synnin tähden vaan pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.

Täällä sanotaan että ne Jeesus pelastaa, jotka ovat synnittömiä. Ei ota syntejä pois, vaan ihmisen pitää alkaa synnittömäksi.

• Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

Täällä sanotaan että ne Jeesus pelastaa, jotka ovat synnittömiä. Ei ota syntejä pois, vaan ihmisen pitää alkaa synnittömäksi.

Ahaa.

• torre12 kirjoitti:

Tässä pari kohtaa, joiden mukaan Jeesus ottaa synnit pois, eli tekee synnittömiksi. Hän on meidän puolestamme kärsinyt rangaistuksen synneistämme.

1.Joh.1:
        3. Jokainen, joka panee häneen tämän toivon, puhdistaa itsensä, niin kuin hän on puhdas.
        4. Jokainen, joka tekee syntiä, harjoittaa laittomuutta, sillä synti on laittomuutta.
        5. Te tiedätte, että hän ilmestyi ottamaan pois synnit. Hänessä ei ole syntiä.
        6. Ei kukaan, joka pysyy hänessä, tee syntiä, eikä kukaan, joka tekee syntiä, ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut.

Hepr.9:

• V.Lintu kirjoitti:

Tässä pari kohtaa, joiden mukaan Jeesus ottaa synnit pois, eli tekee synnittömiksi. Hän on meidän puolestamme kärsinyt rangaistuksen synneistämme.

1.Joh.1:
        3. Jokainen, joka panee häneen tämän toivon, puhdistaa itsensä, niin kuin hän on puhdas.
        4. Jokainen, joka tekee syntiä, harjoittaa laittomuutta, sillä synti on laittomuutta.
        5. Te tiedätte, että hän ilmestyi ottamaan pois synnit. Hänessä ei ole syntiä.
        6. Ei kukaan, joka pysyy hänessä, tee syntiä, eikä kukaan, joka tekee syntiä, ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut.

Hepr.9:

Vai niin. Mikä takaa sen, ettei uskova tee mitään niistä kymmenistä synneistä, joita Raamatussa luetellaan?

Sodoman ja vedenpaisumuksen kohtalo osoittaa, että jo pahat ajatukset ja ettei auta köyhiä johtaa tuhoon.

• Anonyymi

Jumala on armollisesti antanut lisä aikaa parannuksen tekoon, mutta paholaisen suosio näyttää vain kasvavan. Kohta alkaa olla kiire, sillä liikakansoitus, ilmasto, saasteet,sodat ja pandemiat tuhoavat talouden. Tämähän on kuin valkoinen punainen,musta ja tuhkanharmaa hevonen ratsastajineen ilmestyskirjassa.

• Paholaisesta ei mitään tietoa, joten sen suosio on surkea.

• Olet melkoinen tyhjäpää. Vaikuttaa siltä, että sinulla ei ole kavereita.

• torre12 kirjoitti:

Paholaisesta ei mitään tietoa, joten sen suosio on surkea.

1.Piet.5:
        8. Olkaa raittiita, valvokaa. Teidän vastustajanne, Paholainen, kulkee ympäri kuin ärjyvä leijona etsien, kenet voisi niellä.
        9. Vastustakaa häntä uskossa lujina! Tehän tiedätte, että samat kärsimykset täytyy veljiennekin kestää maailmassa.

1.Joh.3:
        8. Joka tekee syntiä, on Paholaisesta, sillä Paholainen on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi Paholaisen teot.

ilm.12:
        12 ...... Voi maata ja merta, sillä Paholainen on astunut alas teidän luoksenne. Hän on suuren vihan vallassa, koska hän tietää, että hänellä on vähän aikaa!"

Kuinka montatietoa tarvitset lisää?? Se mitä historia kertoo, todistaa myhös asiasta.

• Kuka minut on hylännyt,? Nimiä kehiin.

• Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

Kuka minut on hylännyt,? Nimiä kehiin.

Kaikki.

• V.Lintu kirjoitti:

1.Piet.5:
        8. Olkaa raittiita, valvokaa. Teidän vastustajanne, Paholainen, kulkee ympäri kuin ärjyvä leijona etsien, kenet voisi niellä.
        9. Vastustakaa häntä uskossa lujina! Tehän tiedätte, että samat kärsimykset täytyy veljiennekin kestää maailmassa.

1.Joh.3:
        8. Joka tekee syntiä, on Paholaisesta, sillä Paholainen on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi Paholaisen teot.

ilm.12:
        12 ...... Voi maata ja merta, sillä Paholainen on astunut alas teidän luoksenne. Hän on suuren vihan vallassa, koska hän tietää, että hänellä on vähän aikaa!"

Kuinka montatietoa tarvitset lisää?? Se mitä historia kertoo, todistaa myhös asiasta.

No olen jo 62 v, eikä ole mitään paholaista näkynyt.

Raamatussa liioitellaan valtavasti

• Minä olen luullut monia 45- vuotiaita yli 60- vuotiaiksi.

• torre12 kirjoitti:

Kuka minut on hylännyt,? Nimiä kehiin.

Monet puhuvat toisten nimissä ja esittävät edustavansa kaikkien mielipiteitä, mutta se on valetta, jota vain valheen isä = saatana syöttää ihmiselle.

Jumala on pitkämielinen eikä hylkää sen mukaisesti, mikä on galluppien tulos. Jumala Rakastaa meitä jokaista, kuten paljon puhutaan, mutta ei kannata kokeilla sitä, missä on Jumalan kärsivällisyyden raja.

Ei ole sellaista ihmistä, joka ei joskus erehtyisi tai haparoisi. Sen tähden kaikki ihmisten puheet on arvioitava ja arviointi on tehtävä sen mukaisesti, että se on yhtä Raamatun kanssa, eikä vertailukelpoisia ole teologien omat mielipiteet.

Joka paikasta löytyy innokkaita kivittäjiä.

• Anonyymi

No sinäkin olet sitten varmasti paikkasi ansainnut....
        Matt.24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        KAIKKIVALTIAAN ANTAMA KIELTO KOSKEE NÄITÄ HERROJA:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        Useampi teistä on eksytetty mutta eihän uskovaisen tarvitse omaa päätään käytää....
        Kun Lait antaneen Kaikkivaltiaan Jeesuksen Lait ja opit ei kelpaa niin se on sitten menoa....
        Matteuksen evankeliumia: 7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        Matteuksen evankeliumia:23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Kaikkivaltiaan Jeesuksen anatama tuomio:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        7:23 25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

• Anonyymi

kristittyjen jumala lupaa... eksyttääkseen...:
        ja Barjeesuksen antama syntienne sovitus ei kelpaa pelastukseen....
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

• "kuihtuvat kuin kukkaset"
      :D

• Anonyymi

Meillä ei ole mitään muuta pelättävää kuin pelko.

• Anonyymi

Kristinusko perustuu pelkästään ja vai ja ainoastaan pelkoon ja ihmisten pelotteluun.
      Sitä ei ole kukaan koskaan kieltänyt.

• Anonyymi

Jaa! Jos itse et pelkää niin kai sinä pidät itsees Laille ja opeille kuuliaisena ihmisenä...
      -
      28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä."
      Asetatte uskossa itsenne tuomireiksi ja jopa Jumalan ja Jeesuksen herraksi uskomalla kristittyjen laittomuuden jumalaan/jumaliin joita raamatuissa on niin kuin Jeesuksen lisäksi laittomuuden barjeesus hyväksyy laittomuudenne...
      Näihin Kaikkivaltias Lait antanut Jeesus kielsti uskomasta ja opetti seurakset jos uskoo....
      -
      KIELTO

Kaikkivaltiaan ja Lait antaneen Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
      24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
      24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
      -
      Ketä kristityt rakastaa, paavalilais-luterilaisuuden Barjeesusta kai....
      Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
      7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
      23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
      Kristittyjen laittomuuden historia todistaa yllä jo mainitut herra jumalanne ja barjeesuksenne todellisiksi herroiksenne.
      Tuomio herroihinne uskomisesta:
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

• Anonyymi

Monet toivovat bar jeesuksesi koputtavan oveesi ja vievät rienaajan mukanaan sinne minne pilkkaajat raahataan? Ei minullakaan ole mitään sitä vastaan.

Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      80
      1562
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      14
      1024
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      95
      922
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      912
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      724
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      141
      689
    7. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      664
    8. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      79
      664
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      48
      651
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      641
    Aihe