Siellä käyvät yhteisissä huusseissa, kävelevät perää perää pitkospuilla ja ruokailevat samoilla viivähdyspaikoilla eväitten kanssa. Miten voi ihminen olla tyhmä!
Ihmiset ryntäsivät laumoittain luontoon
6
64
Vastaukset
- Anonyymi
Pimeetä touhut.
Juu, ja kun ollaan tekemisen puutteessa, mennään vuokrailemaan välineistöä, haetaan mökin avaimia, haetaan paikalliskaupasta evästä jne. Ei, ei järki päätä pakota.
Uusin tiedote täältä puskasta: Laavut korkkaavat yli :(
Enpä saanut makkaraa paistetuksi. Olisi pitänyt olla kuusimetrinen makkaratikku, että edes tulenloimotukseen olisi väen yli täysliha-eetvartti yltänyt. :(Ei voi tosiaan käsittää. Itsellä ainakin menee luontoelämys pilalle jos siellä vastaan tulee useampi ihminen, saati ryhmä. Jotenkin olen luullut että muillekin suomalaisille luontoon meneminen tarkoittaa menemistä pois ihmistenilmoilta. Mutta ei , suomalaiset on muuttuneet, samanlaisiksi kuin vaikka espanjalaiset. Luontoonkin pitää mennä laumassa. 😰 Onneksi on kotona ihminen, joka osaa opastaa luontokohteisiin, mitä muut ei ole vielä keksineet.
- Anonyymi
No ite voi mennä syvemmälle korpeen, eiköhän ne porukat käytä pitkälti yleisiä mestoja. Hölmöähän on valittaa että näkee ihmisiä jos itse menee jonnekin missä käy porukkaa.
Anonyymi kirjoitti:
No ite voi mennä syvemmälle korpeen, eiköhän ne porukat käytä pitkälti yleisiä mestoja. Hölmöähän on valittaa että näkee ihmisiä jos itse menee jonnekin missä käy porukkaa.
Juurihan kerroin että niin teen 😊 On vuosia siitä kun olen käynyt yleisörynnistyspaikoissa. Nekin olleet vahinkoja. Ihmettelin vain sitä, että osalle suomalaisista se on ainoa tapa olla luonnossa tänä päivänä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5371768Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84863
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50719- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2697- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?73618- 65533