Blaab blaab blaab... Skeidaako?
Vastaukset 32
Ei ole skeidaa... hyvä ne on muistaa jos tarvii kuulututtaa vaikka Prismassa sitä... joskus nekin saattaa hävitä näköpiiristä. ☝️
Harmaaritarissa on niitä . Siihen iskee ikävä, jos ei ole äänessä.
- Anonyymi
Nimeä yksikin ominaisuus, kiitos.
Anonyymi kirjoitti:
Nimeä yksikin ominaisuus, kiitos.
Älykkyys se on yksi tärkeimmistä ominaisuuksista.🥰
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Älykkyys se on yksi tärkeimmistä ominaisuuksista.🥰
Ja ilkeys....
Anonyymi kirjoitti:
Ja ilkeys....
Voi kuule .älykkyys on hyvin tärkeä ominaisuus.
Ilkeä ei ole.Anonyymi kirjoitti:
Ja ilkeys....
Ei ole ilkeä, väärin ymmärretty.
Mutta osaa olla ilkeä, jokainen osaa.
se lähtee hyvin pois kun älykkyys korreloi sen.
Yksi tuntomerkki, itsenäinen.
*rehellisyys
*luotettavuus
*sydämellisyys
*huumorintajuisuus
*eteenpäin pyrkivä luonne
*lempeys
*harkitsevuus
*sisukkuus, ei luovuttaja tyyppiä
...- Anonyymi
Merkku_67 kirjoitti:
Ai? 😊
Tai Jan1?😉Mitäs jos annatte miesten itse päättää keistä ovat edes kiinnostuneita. Jan1:n profiilissa sitä paitsilukee että varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs jos annatte miesten itse päättää keistä ovat edes kiinnostuneita. Jan1:n profiilissa sitä paitsilukee että varattu.
Merkku taitaa tietää jotain.... :)))))))))))))))))))))))))
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs jos annatte miesten itse päättää keistä ovat edes kiinnostuneita. Jan1:n profiilissa sitä paitsilukee että varattu.
Niihän siinä luki oikealle kädelle aiemmin.😂
Lillis2020 sopii tällä hetkellä paremmin.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ei disse.😁
hyvät rouvat palstalla majailee muitakin miehiä!!!!!!!!!!! sorsiminen oksettaa!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset valitsee komean miehen, ruma mies ei naista saa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole minun makuinen mies.
- Anonyymi
Hyvät tuntomerkit, ja paskanjauhajakuoro säestää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin! Naiset valitsee rikkaan miehen. Iso kämppä, magee uusi auto ja six pack.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät tuntomerkit, ja paskanjauhajakuoro säestää.
Kuka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka?
Anonyymi vaan. Merkkua jonkun ikäluokan juniorimpi kyllä, nimimerkistä päätellen. Vaikka ei sellainen itselle aina ongelma ole sinänsä.
No nuo aiemmin joskus mainitsemani uskollisuus, lojaalisuus, rehellisyys ja kunnioitus.
Listahan ei tietenkään ole tyhjentävä, mutta jos nuo täyttyy, eikä vastassa ole mikään takertuja/tukahduttaja/ankeuttaja, jolla ei ole omaa elämää lainkaan
Niin ajattelisin että aika hyvin varmaan saattaisi osua 🤔- Anonyymi
Mukava, jonka kanssa tulee toimeen, fiksu. Lapseton ja hoikka/pitää huolta itsestään.
IkisinkkuerakkoM43v - Anonyymi
No ei. Hyvä se on tietää, mitä hakee, ja mitä ei. Helpottaa suunnistamista.
Tuotetilauskriteeristöt tietty erikseen. - Anonyymi
Tekee ruokaa ja isot rinnat,kauneutta pitäis löytyy myös ja rahaa.himokas ja halukas tietty!!!!
- Anonyymi
Öhöhö. Vähä miten hauska.
Monien hyvien omiaisuuksien lisäksi, ihannepuoliso tykkää laittaa ruokaa ja kolistella keittiössä. Se viihtyy siellä. On kuulemma hyvää terapiaa ja pää nollautuu.
Itse en ole mikään hellapoliisi. Otan valmiin aterian kiitollisena vastaan. Minä mielelläni siivoan sotkut, se ei ole mikään ongelma. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1632751
- 561159
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160947Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....57887- 4829
- 83787
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.173770Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e177722- 6674
Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.191670- 53657
- 59656
- 67646
- 55608
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21588Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?123555Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66539Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32538- 34517
- 55508