Mikähän tauti kyseessä kun on niskat kipeät? Ei hartiat tai muutkaan lihakset. Ei kuumetta.
Niskat kipeät- koronaako?
20
113
Vastaukset
Hartiat jumissa, venyttele ja mene makuulle.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Jos tarkoitat kyhmyä
https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/videot/nain-paaset-eroon-emannan-kyhmystaMinulla on emännän kyhmy, makuulla sivuasennossa tuntui niskassa kummallinen motikkä ja ajattelin, että nyt on kasvain niskassa, mutta netistä luin, että emännän kyhmyhän se, kun netittiä ja älypuhelintä töllötän.
Välillä on aamulla niskat niin kipeet, ettei päätä kärsi kääntää ja niskassa rahisee, kuin hiekkaa olisi nivelissä.
Jatkuvat korona uutiset aiheuttavat pään jomotusta, pitäs lähteä tekeen pitkä pyörälenkki luontoon, niin sais muitakin asioita mieleen.
Nythän on tulossa hienot ulkoilusäät, mutta ei kannata suunnistaa yleisille ulkoilu alueille, eikä reiteille, vaan lähteä jonnekin, minne ei muita ihmisiä mene eli syrjäisille pyöräteille ja maastoon. Anonyymi kirjoitti:
Minulla on emännän kyhmy, makuulla sivuasennossa tuntui niskassa kummallinen motikkä ja ajattelin, että nyt on kasvain niskassa, mutta netistä luin, että emännän kyhmyhän se, kun netittiä ja älypuhelintä töllötän.
Välillä on aamulla niskat niin kipeet, ettei päätä kärsi kääntää ja niskassa rahisee, kuin hiekkaa olisi nivelissä.
Jatkuvat korona uutiset aiheuttavat pään jomotusta, pitäs lähteä tekeen pitkä pyörälenkki luontoon, niin sais muitakin asioita mieleen.
Nythän on tulossa hienot ulkoilusäät, mutta ei kannata suunnistaa yleisille ulkoilu alueille, eikä reiteille, vaan lähteä jonnekin, minne ei muita ihmisiä mene eli syrjäisille pyöräteille ja maastoon.Noh kunhan muistat jumpata ja vatsallaankin voi olla.
Täytyy katsoa miten me pyöräillään kun kelit paranee. kiva kun saat hoidettua itseäsi.
- Anonyymi
Joskus ollut niska ja hartiat jumissa, mutta tämä on erlaista, enemmän tulehduskipua.
- Anonyymi
Veikkaan huonoa tuolia. Toisena tulee mieleen aivokalvontulehdus, paitsi ettei se sitä voi olla, koska kaikki taudit on nyt joronaa.
- Anonyymi
Jos kaksi niskaa on niin ihmekös tuo jos on molemmat niskat kipeänä.
Yhdelläkin pärjää. - Anonyymi
Liikaa nettiä. Nykyään kun ulkoilu ja sitä kautta liikunta on käytännössä kielletty, niin ihmiset roikkuvat ennätysaikoja netissä. Ei oma asentonikaan hyvä ole, ja on hypermobiliteettidiagnoosi. Eli tulee koronamaisia vaivoja, kuten päänsärkyä ja pyörrytystä. Eiköhän luoteta siihen, että koronat ja flunssat kyllä tunnistaa.
- Anonyymi
Onneksi kohta voi kirmailla pitkin metsiä. Ei haittaa prkle punkitkaan. Nykyään vaihtoehtoina on borrelioosi tai korona, Punkkisuoja tai kasvomaski.
- Anonyymi
Eihän ulkoilu ole kielletty. No yli 70- vuotiaita, ja niilläkin vain vahva suositus..
Liikkua voi kotonakin. Netti on melkein tukossa kotitreeniohjeista. Löytyisköhän netistä Anne Sällylän jumppia, eeh-heh-heh..
xLiner
- Anonyymi
Se on viimeinen vaihe Coronavirus (COVID-19) tartunnassa :(
Onko arkku katsottuna ja hauta kaivettuna. Olis ihan ajattelevaista ja vastuullista asetua sinne arkun pohjalle valmiiseen hautaan niin ei omaisten tarvitse kuin ajaa traktorilla multaa päälle sitten kun potkaise tyhjää. - Anonyymi
En tiedä mutta niin on mullakin ihan jumissa
Kierossa kun ollaan,I know it! Ei välttämättä mikään tauti. Lihakset jumissa, verenkierto heikkoa. Mulla lähti krooniset niskakivut, kun aloin venytteleään ja tekemään punnerruksia sännöllisesti. Nyrkkeilysäkki toimii myös lääkkeenä, ainakin mulla toimii.
Liiallinen ruutuaikaa. 😁 Venytellä ei kannata, pahentaa korkeintaan jumitusta ja tulee jännityspäänsärky. Vähemmän ruutua, enemmän liikuntaa.
Näinä aikoina aika monella on koronasta johtuvaa niskakipua..
- Anonyymi
Mun niskakivun aiheuttaa servikaalinen dystonia, krooninen vaiva.
Toivottavasti aloittajalla on vain joku ohimenevä vaiva. - Anonyymi
Heräsin aamulla ja normaali olo. Avasin tietokoneen ja menin nettiin.
Korona uutinen ja päätä alkoi jomottamaan.
Ei ole muulloin alkanut päätä jomottamaan, kuin nyt korona uutisten aikaan, kun koko ajan toitotetaan ja yleistetään, että olet oireeton viruksen kantaja.
Meikäläinen asuu Keskipohjanmaalla, eikä täällä ole vielä montaa korona todennusta.
Lisäksi kun on välttänyt julkisia paikkoja ia istunut sisällä, kuin tatti, niin tuskin on koronaa, vaan tällaiset pelko uutisoinnit saa aikaan terveudellisiä vaivoja.
Sotakaan ei ole näin paha, koska tappaja on näkyvä, eikä näkymätön. - Anonyymi
Korona uutisten seuraaminen aiheuttaa henkisiä- ja ruumiillisia vaivoja.
Kannattaa keksiä jotain tekemistä ja puuhaa ulkona.
Meikäläinen halkoi polttopuita viime viikolla ulkona, kun oli aivan mahtava ilma, aurinko paistoi ja lämmintä oli.
Höntti olo katosi ja mieli piristyi.
Sitten kun menit sisälle ja menit nettiin, koronaa pukkaa ja heti tuli höntti olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372238Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671527Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611105
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42854- 70842