Ajassa tapahtuu asioita, otat kiinni mistä saat. Teet parhaasi silloin, kun voit. Toisinaan et tee ja hyväksyt sen. Ihailet sitä, kuinka elämä on ja se kantaa. Ihailet joskus myös muita, mutta harvemmin. Näet ihmiset sellaisina kuin he ovat, et enää kuvittele muuta. Olet itsesi kanssa sinut. Viha on energiaa ja voimaa, et vahingoita. Maallisuus tulee vuosi vuodelta vieraammaksi sinulle, henkiset arvot korostuvat. Sinulla ei ole päämäärää. Et tunne pettymystä tai petosta. Tunnet olevasi elossa. Tunnet siihen kuuluvan rakkauden ja kiitollisuuden. Elät hiljaista viikkoa. Planeetat kulkevat yhä radallaan ja sinä välissä auringon ja kuun.
Mutta... tuntuuko susta koskaan siltä että olet mokannut?
-noname-
Tuntuuko susta koskaan siltä...
8
<50
Vastaukset 8
Ei.
En oikeastan ajattele noin. Olen aikalailla tapoihin kangistunut tapaus ja teen suunnitelmallisia ratkaisuja. Mikäli suunnitelma A ja B ei toimi, otetaan käyttöön suunnitelmat XYZ ja mielikuvituksen voimalla runnotaan ne läpi. Näissä asioissa olen aika sisukas.
Samaan aikaan toisaalla, aurinko, kuu ja muut planeetat pitävät kyllä huolen itsestään. Minä jatkan suunnittelua ja toteutan asioita omaan tyyliin.
Pitää pystyä luottamaan itseensä ja omiin kykyihinsä, eikä saa heittää kaikkea pelkän sattuman varaan. Voima löytyy omasta sitkeydestä ja peräänantamattomuudesta. :)- Anonyymi
Mä oon mokannut, nytkin ihan hirveä ikävä. Kaipaan mennyttä, harmittelen etten lähtenyt mukaan. Tunnen harmia siitä, etten osannut heittäytyä.
- Anonyymi
Ei ole mokia olemassakaan. On vain elämää.
Suurimmat mokani ovat niitä, kun olen jättänyt jotakin tekemättä.
- Anonyymi
En tiedä. En pahemmin mieti selllaisia.
Mokat on tehty korjattavaksi ja onnistumiset mokattavaksi. - Anonyymi
Tietenkin jokainen joskus miettii tekemisiään, mutta, jollei todella pahoja asioita ole muille tehnyt? Ei varmaan kaduttavaa ole, elämä on paljolti seurausta sattumasta ja omista valinnoista. Jälkiviisaus ei useinkaan auta, koska tietoa kaikesta ei valinnan hetkellä ole!
- Anonyymi
Myönnän, toiset asiat olisi voinut hoitaa sievemmin ja kivuttomammin. Toiset kaduttavat, toiset ei. Joskus jälkiviisaus välähtää lampun lailla, joskus on pimeää.
Mene ja tiedäppä tuota. Vastahan tässä opettelen elämisen taitoja ,välillä menen ojasta allikkoon mutta silti sieltä könyän aina ylös. Kaikilla meillä on omat haasteet ja ongelmat joihin vaan kukaan tiedä kertoa sitä oikeaa elämän ohjetta.
Rauhaa ja rakkautta 💐🌹
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu561304- 20932
- 68772
- 64758
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69718- 47714
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131655Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.10612Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i12587Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45538- 4522
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �124521- 75516
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24493- 36455
Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113454- 16451
- 36437
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26437