Sinkut-palsta on kuin taistelutanner, on ollut kaiketi siitä lähtien kun trollikerho jalkautui ML-palstalta tänne.
Olisi kiva lukea palstailijoiden ajatuksia riitojen syistä. Mitkä ovat ne syyt, jotka aiheuttavat kitkaa palstalaisten välille?
Mikä aiheuttaa kitkaa kirjoittajien välille?
182
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kitkaa tulee aina kun porukka viettää liikaa aikaa keskenään. Osa taitaa viettää täällä enemmän aikaa kuin siellä todellisessa elämässä.
- Anonyymi
No ne tietysti kuuluu samaan sakkiin "liikaa aikaa palstalla". Ei voi kuitenkaa kiistää sitä että nuo "emme koskaan puskista kirjoittele" -rekatut taistelevat usein keskenään, ei siinä välttäämättä mitään trollia välissä ole.
- Anonyymi
Tässähän tämä pähkinänkuoressa.
- Anonyymi
Itseäni ihmetyttää nimimerkeillä kirjoittavien ylpeillen toistettu mantra "vittuilen aina nimimerkilläni, en puskista". Ikään kuin se vittuilu omalla nimimerkillä olisi jotenkin uljaampaa. Puskasta vittuileva tajuaa sentään hävetä, kun ei kehtaa omalla nikillään sanoa!
Huorittelu, lutkittelu, raismaamisfantasiat, öyhöttäminen, henkilökohtaisuuksiin meneminen, erävät näkemykset, pässinpäinen asenne muita kohtaan jne.
Sinä, Harmis ja viron nappi. Siinä alkuun kolme hyvää syytä. Mutta sellaista henkilöön tarttumistahan teillä aina on ollut, vaikka jankkaatte asialinjasta.
Jokainen teistä vinkuu minustakin vaikka mitä muualla... eritoten Harmis. Mutta mulle se on ihan yks hailee, joitain muita vaan ärsyttää muummoassa se teissä. Lisäksi siihen päälle vielä puskahuutelut, mitkä voi olls ihan keneltä vaan.
Niin se on, että kun loppuu perusteet, alkaa jahtaaminen.... Palstailukin on osa sosiaalisuutta, jos se ei onnistu joltain, jälki on tälläistä. Ei mitään uutta taivaan alla.
Ja nyt maalia seinään. 😁Sinullako ei ole tapana tarttua henkilöön?
En ymmärrä mikä sai sinut hyökkäämään minua, harmista ja jotakin viron nappia (?) vastaan näin neutraalissa aloituksessa...- Anonyymi
Poliisin_poika kirjoitti:
Sinullako ei ole tapana tarttua henkilöön?
En ymmärrä mikä sai sinut hyökkäämään minua, harmista ja jotakin viron nappia (?) vastaan näin neutraalissa aloituksessa...Kyllä dissekin tarttunut henkilöön. Joskus keskustelin asiallisesti hänen kasnsaan, oltiin eri mieltä, yhtäkkiä mieheltä menee hermot ja tuli todella pahoja solvauksia.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä dissekin tarttunut henkilöön. Joskus keskustelin asiallisesti hänen kasnsaan, oltiin eri mieltä, yhtäkkiä mieheltä menee hermot ja tuli todella pahoja solvauksia.
Disse on ainakin aikoinaan ollut hyvin aktiivinen puskahuutelijakin.😁
En ymmärrä mikä sai sinut hyökkäämään minua, harmista ja jotakin viron nappia (?) vastaan näin neutraalissa aloituksessa...En ole sitä väittänytkään. Siksi minä tiedänkin mistä puhun.
Mitä enemmän ihmisen oma identiteetti (vaikka palstallakin) on riippuvainen muitten mielipiteistä ja että ne pitäisi olla positiivisia, sitä enempi sitä puolustaa ja käyttäytyy ala-arvoisesti.
Kyllä täällä on itseni mukaankukien monella peiliinkahtomisen paikka. Nostin vaan päällimmäiset henkilöihin puuttuvat esiin. Ja saa muakin ryvettää, kuten jo sanoin, ei hetkauta tippaakaan. Ei ole ns. penniäkään kiinni. 😊- Anonyymi
Heh. Tajuutko itsekään kuin dorka olet? Näit mut eilenkin siellä, missä minua ei ollut...
- Anonyymi
En ymmärrä mikä sai sinut hyökkäämään minua, harmista ja jotakin viron nappia (?) vastaan näin neutraalissa aloituksessa...Viron nappi(muna) on genio-ivar-helmiä sioille.
Anonyymi kirjoitti:
Heh. Tajuutko itsekään kuin dorka olet? Näit mut eilenkin siellä, missä minua ei ollut...
Sä nyt oot niin tusinakamaa, että teikäläisen oloisia lojuu jokanurkalla. 😁
Anonyymi kirjoitti:
Viron nappi(muna) on genio-ivar-helmiä sioille.
”Rakkaalla lapsella monta nimeä”. 😂
- Anonyymi
Teetkö galluppia ja etsit tietoa aiheesta, kuinka voisit aloittaa toimivan rähinä-ketun? Salaliittoteoria syvenee ...
- Anonyymi
Aa-hah, sinulta kun se ei koskaan onnistu, vai? Ne puska huutelijat saattaa olla kuka tahansa palstalaisista tai tuiki tuntematon satunnainen kulkija.
Moderaattorit ehkä pystyvät meidät erottamaan, tietsikan tunnisteilla, muille se on pelkkää veikkausta yleensä!
Jos porukasta löytyy joku meedio, joka pystyy joka kerta muka varmasti sanomaan kuka milloinkin on ollut näppäimistön takana -> Kannattais mennä veikkaustoimistoon täyttämään muutama anomus kuponki; kaiken näköisiä ... ravivedoista lähtien-> aina lottoon ja jokeriin.
Suotta täällä aikaansa viettää, tuleva miljardööri!
Eikä tällä kerralla tarvitse edes arvata... terveisin trollikka.
Ups, mä ihan unohdin ett millähän on sopimus;
Ei kommentoida toistemme ketjuihin tai kirjoituksiin, voimassa olevana yhä.
Lienee paikallaan; Nöyrin anteeksi pyyntöni! - Anonyymi
Laitatko sinä tuhmeliinit käsirautoihin?
-flowersreally-- Anonyymi
Jascal kirjoitti:
Kuinka tuhma haluat olla ja haluatko joutua rautoihin? 😜😂
Ei tämä nyt muhun liity millään tavalla, vaan Pertin haluun toimia tuomarina. (Ei ole eka kerta)
-flowersreally- Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä nyt muhun liity millään tavalla, vaan Pertin haluun toimia tuomarina. (Ei ole eka kerta)
-flowersreally-Pertti? Pertin voi jättää oman onnensa nojaan. 😁 Pertti voi hakea tuomarin virkaan muualta. 😘
- Anonyymi
Jascal kirjoitti:
Pertti? Pertin voi jättää oman onnensa nojaan. 😁 Pertti voi hakea tuomarin virkaan muualta. 😘
Aloittaja
-flowers- - Anonyymi
Jascal kirjoitti:
Iskä laittaa pojan rautoihin kunhan kuulee asiasta. 😂
No se voisi olla näkemisen arvoista.
-flowers-
Lempeän sutinan puute. 😘😋
Jos esim minulla ja harmaaritarin jutustelut saa jollekin harmaita hiuksia tai noh yleensä miespuolisen kanssa jutustelut kun ajatellaan uivan pöksyihin jommin kummin. Saan sellaisia henkilöhyökkäyksiä kuin myös kun ollaan köyhä suuri perhe, se saa harmaita hiuksia en tiedä miksi minun pitäisi töihin mennä työ on kotona lapset enkä taas koe hyvässä arvossa varhaiskasvatusta. Kaveri tulee jo omista sisaruksista.
Tänäänkin pelasi kolme vanhinta agricola 4tuntia (2 peli kertaa)
https://m.youtube.com/watch?v=6T8z59M73m8
Kun ei olla se 2lasta kotitalo ja työt perusajatus kaltainen perhe
Se on vaan erilaisen ajattelu tuottaa kun ääripäät puskee toisiaan. Se varmasti on suurin syy.
nykyään niitä samojen aatteiden kannattajia on hyvin vähän ja taas paljonNo tämä kertoo kaiken ”sinä, minä, eikun sinä, minäpäs, sinä, te, mutta en minä!” Kukaan enää jaksa....:(
Olen lopen kyllästynyt, että joku puree aina prseestä. Siksipä en täällä enää juuri olekaan :(Jan1 kirjoitti:
Mitäs jos kysyisi ensin, eikä vastaa toisen puolesta? Auttaisko?
Niin, mitä vastaisit siihen?
misspönttöuuni kirjoitti:
Niin, mitä vastaisit siihen?
Minusta se auttaisi, kun kukaan ei yrittäiisi selitellä toisten sanomisia. Mut kun se, vaan antaisi jokaisen puhua omasta puolestaan. Mua vituttaa eniten se, että joku sepittää kuin juoruämmä se sano sitä se tota.
Miksei vaan kysytä ao. itseltä.Jan1 kirjoitti:
Minusta se auttaisi, kun kukaan ei yrittäiisi selitellä toisten sanomisia. Mut kun se, vaan antaisi jokaisen puhua omasta puolestaan. Mua vituttaa eniten se, että joku sepittää kuin juoruämmä se sano sitä se tota.
Miksei vaan kysytä ao. itseltä.Sama.
Jan1 kirjoitti:
Miksei vaan kysytä ao. itseltä.Muutenkaan en aio enää vastailla. Voin kirjoitella yksin ja se on sitten vaan toisille sitä lukua.
Muutenkaan en aio enää vastailla. Voin kirjoitella yksin ja se on sitten vaan toisille sitä lukua.
Juu. Tulee turhia tulkintoja ja riitoja, kun ollaan vettä kengässä ja rikkinäinen puhelin. Parasta, kun asianomaiset setvii keskenään erimielisyydet, eikä kukaan muu sekaannu niihin säveltämään omia tulkintojaan.
Jan1 kirjoitti:
Miksei vaan kysytä ao. itseltä."Minusta se auttaisi, kun kukaan ei yrittäiisi selitellä toisten sanomisia. Mut kun se, vaan antaisi jokaisen puhua omasta puolestaan. Mua vituttaa eniten se, että joku sepittää kuin juoruämmä se sano sitä se tota.
Miksei vaan kysytä ao. itseltä."
ao. itsen on ehkä hieman hankala puolustautua sun levittämien epämääräisten valheiden edessä, kuten vaikka joku "toinen totuus", jonka sisältöä et sitten kuitenkaan suostu avaamaan kysyttäessä.Harmaaritari kirjoitti:
"Minusta se auttaisi, kun kukaan ei yrittäiisi selitellä toisten sanomisia. Mut kun se, vaan antaisi jokaisen puhua omasta puolestaan. Mua vituttaa eniten se, että joku sepittää kuin juoruämmä se sano sitä se tota.
ao. itsen on ehkä hieman hankala puolustautua sun levittämien epämääräisten valheiden edessä, kuten vaikka joku "toinen totuus", jonka sisältöä et sitten kuitenkaan suostu avaamaan kysyttäessä.Harhaanjohtaminen ja valehtelu tosiaan aiheuttaa riitaa. Siitä se on varmaan lähtenyt. Mm. Sinusta on valehdeltu minulle perättömiä. Vihjailtu ja keksitty lauseenparsia, missä ei ole ollut mitään oikeaa selitettä takana. Sinua kohtaan se on ollut väärin, sen näen minäkin. Sitä en ole näiden viikkojen aikana ymmärtänyt , miksi sitä pajunköyttä kerhon taholta alettiin syöttää. Silloin on sinulla kuten minullakin oikeus puolustautua. Sitä ennen keskustelin täällä kaikessa rauhassa, mutta jollain taholla oli hirveä halu heitellä kapuloita rattaisiin.
Partakaweri kirjoitti:
Sieltähän se ite riidankylväjäkin tulee.
Sinähän se täällä ihmisiä tartuttelet..😔
Partakaweri kirjoitti:
Sieltähän se ite riidankylväjäkin tulee.
Jos suoraan sanotaan ja sanotaankin tässä kohtaa, Wuunkin pitäisi vähän rauhoittua. Ihan kaikkia kohtaan.
Harmaaritari kirjoitti:
"Minusta se auttaisi, kun kukaan ei yrittäiisi selitellä toisten sanomisia. Mut kun se, vaan antaisi jokaisen puhua omasta puolestaan. Mua vituttaa eniten se, että joku sepittää kuin juoruämmä se sano sitä se tota.
ao. itsen on ehkä hieman hankala puolustautua sun levittämien epämääräisten valheiden edessä, kuten vaikka joku "toinen totuus", jonka sisältöä et sitten kuitenkaan suostu avaamaan kysyttäessä.Eikö se vieläkään valjennut?
Harhaanjohtaminen ja valehtelu tosiaan aiheuttaa riitaa. Siitä se on varmaan lähtenyt. Mm. Sinusta on valehdeltu minulle perättömiä. Vihjailtu ja keksitty lauseenparsia, missä ei ole ollut mitään oikeaa selitettä takana. Sinua kohtaan se on ollut väärin, sen näen minäkin. Sitä en ole näiden viikkojen aikana ymmärtänyt , miksi sitä pajunköyttä kerhon taholta alettiin syöttää. Silloin on sinulla kuten minullakin oikeus puolustautua. Sitä ennen keskustelin täällä kaikessa rauhassa, mutta jollain taholla oli hirveä halu heitellä kapuloita rattaisiin.
Täysin tulkinnavaraisia asioita yhditelitte Purkkiritarin kanssa, aivan oman mielikuvituksenne tuotetta mitä se toinen totuus muka on. :)
Jos suoraan sanotaan ja sanotaankin tässä kohtaa, Wuunkin pitäisi vähän rauhoittua. Ihan kaikkia kohtaan.
Minä tykkään vaan rajuista otteista, mutta kaikki ei. Raja menee siinä jos porukkaa alkaa häippästä palstalta. Esim. Peppistä ei ole taas näkynyt, kun eilen pahoitti mielensä.
Wwuwuw kirjoitti:
Sinähän se täällä ihmisiä tartuttelet..😔
Halatkaa ja vaikka pussatkaa sovinnoksi, tähän tyyliin. 😘🤗😜😜😜😜
Jan1 kirjoitti:
Täysin tulkinnavaraisia asioita yhditelitte Purkkiritarin kanssa, aivan oman mielikuvituksenne tuotetta mitä se toinen totuus muka on. :)
Miksi sitten niin tiiviisti halusit ottaa yhteyttä ja sulla oli hirveä sanomisen tuska? Jos kahdella ihmisellä on kahdenvälisiä asioita, ne eivät tiettävästi kuulu kolmannelle ellei häntä siihen pyydetä? En ymmärrä vieläkään sun lähestymisen tarvetta ja asioihin sotkeutumista. Jos minulla on asiaa osaan keskustella kohteelle suoraan itse ja varmasti myös toisin päin. Siitä pitää pystyä pysymään ulkopuolisen kauempana, muutoin joutuu itse näyttämään paikan.
Partakaweri kirjoitti:
Minä tykkään vaan rajuista otteista, mutta kaikki ei. Raja menee siinä jos porukkaa alkaa häippästä palstalta. Esim. Peppistä ei ole taas näkynyt, kun eilen pahoitti mielensä.
Ihan riittäs kun yrittäisitte kaikki muistaa normaalin käytöksen.
Ihan riittäs kun yrittäisitte kaikki muistaa normaalin käytöksen.
Ei onnistu. Mutta onnistuuko aina sinultakaan?
Miksi sitten niin tiiviisti halusit ottaa yhteyttä ja sulla oli hirveä sanomisen tuska? Jos kahdella ihmisellä on kahdenvälisiä asioita, ne eivät tiettävästi kuulu kolmannelle ellei häntä siihen pyydetä? En ymmärrä vieläkään sun lähestymisen tarvetta ja asioihin sotkeutumista. Jos minulla on asiaa osaan keskustella kohteelle suoraan itse ja varmasti myös toisin päin. Siitä pitää pystyä pysymään ulkopuolisen kauempana, muutoin joutuu itse näyttämään paikan.
Sinöhän sen gmailin ehdoitit ja laitoit osoitteesi. En minä sitä pyytänyt missään vaiheessa. Vielä vannotit, että tiettyyn kellonaikaan mennessä oltava tai menee määräaika umpeen ja minä vastustelin. Olin menossa nukkumaan ja totesin, että huomenna.
En pitänyt kiireellisenä, mutta sinä pidit kun hoputit.Jan1 kirjoitti:
Sinöhän sen gmailin ehdoitit ja laitoit osoitteesi. En minä sitä pyytänyt missään vaiheessa. Vielä vannotit, että tiettyyn kellonaikaan mennessä oltava tai menee määräaika umpeen ja minä vastustelin. Olin menossa nukkumaan ja totesin, että huomenna.
En pitänyt kiireellisenä, mutta sinä pidit kun hoputit.Mutta sulla oli koko ajan hirveä hinku raportoida mulle monenmoista asiaa; miksi? Roikuin perässäni ja oli tuska vihjailla ritarista sitä sun tätä. Miksi?? En vaan en millään ymmärrä sitä irvailua ja ivailua.
Edelleenkin: Tämä ei ole sinun asiasi eikä kenenkään muunkaan kuin ao. ihmisten. Meneekö se nyt perille?misspönttöuuni kirjoitti:
Mutta sulla oli koko ajan hirveä hinku raportoida mulle monenmoista asiaa; miksi? Roikuin perässäni ja oli tuska vihjailla ritarista sitä sun tätä. Miksi?? En vaan en millään ymmärrä sitä irvailua ja ivailua.
Edelleenkin: Tämä ei ole sinun asiasi eikä kenenkään muunkaan kuin ao. ihmisten. Meneekö se nyt perille?*roikuit
Partakaweri kirjoitti:
Ei onnistu. Mutta onnistuuko aina sinultakaan?
Taas se lähtee : ”minä, sinä, minä, sinä, juupas eipäs ei me kyllä te...” Anna olla, ei kiinnosta.
Mutta sulla oli koko ajan hirveä hinku raportoida mulle monenmoista asiaa; miksi? Roikuin perässäni ja oli tuska vihjailla ritarista sitä sun tätä. Miksi?? En vaan en millään ymmärrä sitä irvailua ja ivailua.
Edelleenkin: Tämä ei ole sinun asiasi eikä kenenkään muunkaan kuin ao. ihmisten. Meneekö se nyt perille?Lue tuo edellinen komma. Ehkä tajuat huoleni.
Jascal kirjoitti:
Halatkaa ja vaikka pussatkaa sovinnoksi, tähän tyyliin. 😘🤗😜😜😜😜
Turvaväli📣
Turvaväli🥁misspönttöuuni kirjoitti:
Nou can do..
Jan1 kirjoitti:
Lue tuo edellinen komma. Ehkä tajuat huoleni.
En todellakaan tajua muuta kuin sen mikä suoraan sanotaan eikä jätetä mielikuvien varaan. Sun tulee viedä se loppuun, aina, minkä aloitat. Muuten se on petollista asioiden vääristelyä.
Taas se lähtee : ”minä, sinä, minä, sinä, juupas eipäs ei me kyllä te...” Anna olla, ei kiinnosta.
Ettet olisi nyt vähän turhan herkillä?
En todellakaan tajua muuta kuin sen mikä suoraan sanotaan eikä jätetä mielikuvien varaan. Sun tulee viedä se loppuun, aina, minkä aloitat. Muuten se on petollista asioiden vääristelyä.
No minä en luottaisi yhteenkään mieheen edes ystävänä, joka huorittelee, lutkittelee tai leikillään raiskauttaa yhtäkään naista. Jättäisin surutta sellaiset ystävät, poikaystävät, kenet tahansa pois elämästäni.
En halua ketään elämääni joka on valmis sen kaltaiseen toimintaan ja vähättelyyn.
Mulla on myös omakohtaista kokemusta niistä miehistä, jotka puhuu naisista niin. Myös raiskatuksi olen tullut. Että siinä vähän syytä miksi reakoin kuten reakoin. Asiaa ei enää tarvitse vatvoa?Partakaweri kirjoitti:
Ettet olisi nyt vähän turhan herkillä?
Niinku mistä? Tajuatko sinäkään miten paljon minä teen oikeaa työtä ja voi v.ttu kun yrittäisin tätäkään sivua rentoutumisena käyttää, niin ei onnistu. Minua ei länkytys kiinnosta. Minä kuuntelen sitä p.skan jauhamista päivät.
Niinku mistä? Tajuatko sinäkään miten paljon minä teen oikeaa työtä ja voi v.ttu kun yrittäisin tätäkään sivua rentoutumisena käyttää, niin ei onnistu. Minua ei länkytys kiinnosta. Minä kuuntelen sitä p.skan jauhamista päivät.
Tarkoitin vaan, etten tarkoittanut aikaisempaa kommenttiani niin jyrkäksi.
Jascal kirjoitti:
Täällä on ihan turvalliset välit. 😋
Imaseppa se kieli takas suuhun, ettei kuivu. ☝️
Jan1 kirjoitti:
No minä en luottaisi yhteenkään mieheen edes ystävänä, joka huorittelee, lutkittelee tai leikillään raiskauttaa yhtäkään naista. Jättäisin surutta sellaiset ystävät, poikaystävät, kenet tahansa pois elämästäni.
En halua ketään elämääni joka on valmis sen kaltaiseen toimintaan ja vähättelyyn.
Mulla on myös omakohtaista kokemusta niistä miehistä, jotka puhuu naisista niin. Myös raiskatuksi olen tullut. Että siinä vähän syytä miksi reakoin kuten reakoin. Asiaa ei enää tarvitse vatvoa?Mä olen toivonut kaksi viikkoa jo, että antaisit asian olla. Kun olen sulle tuikituntematon, niin älä kiltti minusta välitä. Pidä huolta itsestäsi ja juurikin, tuo on ihan oikea suunta, valitse tarkkaan ketä sun elämässä on. Minä en halua pahalla sanoa, mutta en oikeasti enää jaksa tätä vellomista. Minä teen omat päätökset, sinä omasi. Nyt saa jäädä tähän.
Mä olen toivonut kaksi viikkoa jo, että antaisit asian olla. Kun olen sulle tuikituntematon, niin älä kiltti minusta välitä. Pidä huolta itsestäsi ja juurikin, tuo on ihan oikea suunta, valitse tarkkaan ketä sun elämässä on. Minä en halua pahalla sanoa, mutta en oikeasti enää jaksa tätä vellomista. Minä teen omat päätökset, sinä omasi. Nyt saa jäädä tähän.
Sopii.
Wwuwuw kirjoitti:
Imaseppa se kieli takas suuhun, ettei kuivu. ☝️
Eipä se kuivu, pääsee korkeintaan käymään näin. 🤤
Kun keskustelee itsensä kanssa, ei riitoja tule. Noh, ainakaan niin isoja. Onhan puhujakin pöntössään yksin. Asioita voi todeta, jatkamatta siitä sen kummemmin toisten kanssa. Siten ei itse osallistu lietteen levitykseen. Minua ei komppikerhot ole ikänään kiinnostanut ja aioin pysyä sellaisista kaukana.
Ei minuakaan komppikerhot kiinnosta. Silti niitä aina kehittyy, koska ihmiset valitsee kantansa perusteella ajatusmalleja, joiden takana voivat seistä sanoen, samaa mieltä.
Jan1 kirjoitti:
Ei minuakaan komppikerhot kiinnosta. Silti niitä aina kehittyy, koska ihmiset valitsee kantansa perusteella ajatusmalleja, joiden takana voivat seistä sanoen, samaa mieltä.
Voi käyttää peukku-merkintää. Ei tarvitse sanoa mitään.
Voi käyttää peukku-merkintää. Ei tarvitse sanoa mitään.
Mielummin, kun sekoilla itään ja länteen.
"Mikä aiheuttaa kitkaa kirjoittajien välille?"
Eräiden kirjoittajien harjoittama multinikkailu, puskahuutelu ja toisten kirjoittajien tahallinen kiusaaminen. Siinähän se on kaikessa lyhykäisyydessään, jos noista päästäisiin eroon ei niitä kikkailijoita ja nikkailjoita tarvitsisi alkaa kiusaamaan takaisin. Täällä on "tyyppejä" jotka ei ole käytöstään anteeksi pyytäneet ja siksikin niitä tulee aina nokkaista vähän ja mainita asioista jottaa naiivimmat osaa niitä varoa.Jan1 kirjoitti:
Mä en huutele puskissa ja mun nimimerkkivaihdokset saa rauhassa ärsyttää. Evvk.
Olisko myöskään se mitään, että toisten asioihin ei puututtaisi? Esim. Jos Harmaaritarilla on kerrottavaa, hän kertoo omat asiansa itse, ei muut?
Olisko myöskään se mitään, että toisten asioihin ei puututtaisi? Esim. Jos Harmaaritarilla on kerrottavaa, hän kertoo omat asiansa itse, ei muut?
Eli? Olen edelleen sitä mieltä mitä olen sanonut. Ei mun kanta ole muuttunut.
- Anonyymi
Jep, teillä rekatuilla on tosiaan tapana mennä puskiinkin.
Jan1 kirjoitti:
Mä en huutele puskissa ja mun nimimerkkivaihdokset saa rauhassa ärsyttää. Evvk.
Kuitenkin oikein ylpeänä kehuskelit miten meitä tomppeleita on helppo vedättää ja sitä kehuit vuosia tehneesi, oikeastaan koko palstalla oloaikasi. Sitten kun ihmiset epäilee näitä viimeaikaisimpia käänteitäsi ja luonnollisesti kyselevät selvyyden saadakseen se sinua tuntuu ärsyttävän. Minua henk.koht. ei sinällään haittaa sun sukupuolimuutokset, tee mitä tykkäät, mutta jos taas kohta kaikki paljastuukin taas huijaukseksi ja olet että hähhähhää olittepas tyhmiä niin ei se sun luotettavuutta paljon nosta. Kai ymmärrät että jos kaikki tähän asti on ollut vedätystä miksi nyt sitten olisi asiat toisin?
Sitten tuolla toisessa ketjussa näytti wuppis ihan pokkana vetävän miesrooliaan peppikselle, että aiemmin oli emännän kuvat jne. Ei se minusta peppistä kohtaan ole oikein vedättää noin vaikka se teistä olisi vain harmitonta pilaa.Jan1 kirjoitti:
Eli? Olen edelleen sitä mieltä mitä olen sanonut. Ei mun kanta ole muuttunut.
Mutta sanon nyt suoraan: Älä kiitos puutu kun ei tarvii. Pystynkö enää selkeämpi olemaan?
Harmaaritari kirjoitti:
Kuitenkin oikein ylpeänä kehuskelit miten meitä tomppeleita on helppo vedättää ja sitä kehuit vuosia tehneesi, oikeastaan koko palstalla oloaikasi. Sitten kun ihmiset epäilee näitä viimeaikaisimpia käänteitäsi ja luonnollisesti kyselevät selvyyden saadakseen se sinua tuntuu ärsyttävän. Minua henk.koht. ei sinällään haittaa sun sukupuolimuutokset, tee mitä tykkäät, mutta jos taas kohta kaikki paljastuukin taas huijaukseksi ja olet että hähhähhää olittepas tyhmiä niin ei se sun luotettavuutta paljon nosta. Kai ymmärrät että jos kaikki tähän asti on ollut vedätystä miksi nyt sitten olisi asiat toisin?
Sitten tuolla toisessa ketjussa näytti wuppis ihan pokkana vetävän miesrooliaan peppikselle, että aiemmin oli emännän kuvat jne. Ei se minusta peppistä kohtaan ole oikein vedättää noin vaikka se teistä olisi vain harmitonta pilaa.Sehän alkoi siitä, kun joku puska muisteli menneitä Petezxr juttuja. Ja mun nimimmerkkejä. Partis kyseli Petestä eri asiayhteyksissä myös.
Päätin kertoa kuka Petezxr on, tuo mystinen mies jota monet edelleen kaipaa? Mikäs siinä oli se rikos? Helppojahan te ootte, jos siihin uskoitte.misspönttöuuni kirjoitti:
Mutta sanon nyt suoraan: Älä kiitos puutu kun ei tarvii. Pystynkö enää selkeämpi olemaan?
Kyllä mä tuon ymmärrän. Olin vaan susta huolissani., ei muuta.
Harmaaritari kirjoitti:
Sitten tuolla toisessa ketjussa näytti wuppis ihan pokkana vetävän miesrooliaan peppikselle, että aiemmin oli emännän kuvat jne. Ei se minusta peppistä kohtaan ole oikein vedättää noin vaikka se teistä olisi vain harmitonta pilaa.Minä luin sen peppiksenkin kohtelun ja siinä vaan wuukin tahallaan lisää sotkee. Mikä ..ttu tähän pelleilyyn ajaa? Joo, ei ole hauskaa. Jostain syystä en jaksa nyt edes Wuuta.
Jan1 kirjoitti:
Sehän alkoi siitä, kun joku puska muisteli menneitä Petezxr juttuja. Ja mun nimimmerkkejä. Partis kyseli Petestä eri asiayhteyksissä myös.
Päätin kertoa kuka Petezxr on, tuo mystinen mies jota monet edelleen kaipaa? Mikäs siinä oli se rikos? Helppojahan te ootte, jos siihin uskoitte.Ja mitä tulee muihin 'rooleihin', niin munlaiselle naiseus on rooli. Perheenäiti höpinät, nainen sitä ja tätä ahdistaa minua. Dino sai mut hehkuttamisellaan ahdistumaan siitä nainen äiti jankutuksesta ja päätin tulla ulos. Vitut mua tarvi miesten palvoa naisena, äitinä.
Se on sitä taas minkä koen ahtaana muotittamisena. Olen aina kertonut avoimesti tykkääväni miehisistä asioista jne. Ainoa asia mitä en pitänyt tärkeenä ennen, kertoa transasiasta. Kunnes se miesten naishömpötys rupes keittämään.
Lipilipi jne.Jan1 kirjoitti:
Kyllä mä tuon ymmärrän. Olin vaan susta huolissani., ei muuta.
Nämä on just näitä heittoja; ”ollaan susta huolissaan”
Tappaako se mut aikoo?misspönttöuuni kirjoitti:
Tappaako se mut aikoo?No eikö sua häiritse sen huorittelut, lutkittelut ja että edes leikisti toivoo jonkun kuten Wuun raiskaamista? Vastaa rehellisesti, eikö tuu yhtään huoli onko jotain pielessä kun suhtautuu niin naisiin tai edes yhteenkään naiseen? Etkö naisena yhtään kavahda?
- Anonyymi
Tappaako se mut aikoo?Se on rajojen rikkomista, tullaan sun tontille kutsumatta, pidetään sua jotenkin alempiarvoisena, kuin lapsena, josta pitäisi jonkun huolehtia. Tai se voi olla myös rikkojan tarvetta tehdä itsestään tärkeä. Pätemistä joka tapauksessa, otetaan vastuuta asioista, jotka ei itselle kuulu taikka oikeutetaan omaa huonoa käytöstä sillä että oltiin ”vaan huolissaan”.
Kyvyttömyyttä nähdä rajoja. Omia ja toisten.
-flowersreally- Jan1 kirjoitti:
No eikö sua häiritse sen huorittelut, lutkittelut ja että edes leikisti toivoo jonkun kuten Wuun raiskaamista? Vastaa rehellisesti, eikö tuu yhtään huoli onko jotain pielessä kun suhtautuu niin naisiin tai edes yhteenkään naiseen? Etkö naisena yhtään kavahda?
Vastaan rehellisesti, että jostain syystä en. Osaatko ajatella, että tämä on ajankäyttösivusto, jossa ei kenties olla ihan oikealla julkifasadilla? Jotkut ihmistyypit haluavat ehkä edes jonnekin negaatiot purkaa ihan ilman reaalielämän toteutusta? Mulle elämä on näyttänyt jo töiden kautta sen etten pahemmin kavahda.
Vastaan rehellisesti, että jostain syystä en. Osaatko ajatella, että tämä on ajankäyttösivusto, jossa ei kenties olla ihan oikealla julkifasadilla? Jotkut ihmistyypit haluavat ehkä edes jonnekin negaatiot purkaa ihan ilman reaalielämän toteutusta? Mulle elämä on näyttänyt jo töiden kautta sen etten pahemmin kavahda.
Mikä on sen takana, että tulee negaatiota purkamaan edellämainituilla jutuilla? En minäkään kavahda, mä vaan vittuunnun.
Irl voisin motata turpaan miestä joka niin möhlää. Saisin varmaan itsekin turpaani, mutta ei haittaa. Saa olla miehen kokoinen jonka kannattaa tulla turpiin takas laittamaan. Niin älytöntä naisvihaa etten siedä.Jan1 kirjoitti:
Mikä on sen takana, että tulee negaatiota purkamaan edellämainituilla jutuilla? En minäkään kavahda, mä vaan vittuunnun.
Irl voisin motata turpaan miestä joka niin möhlää. Saisin varmaan itsekin turpaani, mutta ei haittaa. Saa olla miehen kokoinen jonka kannattaa tulla turpiin takas laittamaan. Niin älytöntä naisvihaa etten siedä.Anna nyt olla jo...
Jan1 kirjoitti:
Irl voisin motata turpaan miestä joka niin möhlää. Saisin varmaan itsekin turpaani, mutta ei haittaa. Saa olla miehen kokoinen jonka kannattaa tulla turpiin takas laittamaan. Niin älytöntä naisvihaa etten siedä.Annan sulle esimerkin. Mun tekis mieli haistattaa päiväsaikaan oikeasti monelle p.skat kaikesta kurasta, mutta mä en live-elämässä voi. En voi tarttua raiveliin enkä ravistella raivoa ulos, koska yhteiskunta kieltää sen. Täällä, täällä minäkin voin jos mulla on paha päivä ja ketään ei silti oikeasti satu.
Jan1 kirjoitti:
Irl voisin motata turpaan miestä joka niin möhlää. Saisin varmaan itsekin turpaani, mutta ei haittaa. Saa olla miehen kokoinen jonka kannattaa tulla turpiin takas laittamaan. Niin älytöntä naisvihaa etten siedä.Äsken edellisessä kommentissa kavahdit kovastikin ja ihmettelit ettenkö minä sitten. Mites päin se nyt lopulta onkaan...*huokaus*
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Irl voisin motata turpaan miestä joka niin möhlää. Saisin varmaan itsekin turpaani, mutta ei haittaa. Saa olla miehen kokoinen jonka kannattaa tulla turpiin takas laittamaan. Niin älytöntä naisvihaa etten siedä.Polvelle ilman housuja...läpsistä, kas noin...Tuleeko parempi mieli?
Olette kyllä kauhean agressiivisella tuulella, pahalla huulella.
Rentoutukaa vähäsen vaikka kyllähän Pääsiäinen on kärsimysten aikaa jo historiallisesti.
Tässä teille.
https://www.youtube.com/watch?v=avYxiIRG4xQ
AsianVierestä misspönttöuuni kirjoitti:
Äsken edellisessä kommentissa kavahdit kovastikin ja ihmettelit ettenkö minä sitten. Mites päin se nyt lopulta onkaan...*huokaus*
Kavahtaa ei kuvaa tunnetta en pelästynyt eikä mua ole helppo pelotella muutenkaan, tyrmistynyt kuvaa paremmin. Mitä liikkuu naisen päässä joka suosii huorittelijoita, sitä vain tyrmistyin. Illanjatkoja.
Annan sulle esimerkin. Mun tekis mieli haistattaa päiväsaikaan oikeasti monelle p.skat kaikesta kurasta, mutta mä en live-elämässä voi. En voi tarttua raiveliin enkä ravistella raivoa ulos, koska yhteiskunta kieltää sen. Täällä, täällä minäkin voin jos mulla on paha päivä ja ketään ei silti oikeasti satu.
Hommaa nyrkkeilysäkki, sen hakkaaminen ja potkimen helpottaa. Ja opit jopa tuurilla käyttämään niitä nyrkkejäsi.
Anonyymi kirjoitti:
Polvelle ilman housuja...läpsistä, kas noin...Tuleeko parempi mieli?
Rentoutukaa vähäsen vaikka kyllähän Pääsiäinen on kärsimysten aikaa jo historiallisesti.
Tässä teille.
AsianVierestäEn ole yhtään aggressiivinen, hölmistynyt ja tyrmistynyt vaan. Koitappa läpsiä niin tulee nenään.
Jan1 kirjoitti:
En ole yhtään aggressiivinen, hölmistynyt ja tyrmistynyt vaan. Koitappa läpsiä niin tulee nenään.
Nyt jäähylle.
https://youtu.be/1IBF01Wh14oJan1 kirjoitti:
En ole yhtään aggressiivinen, hölmistynyt ja tyrmistynyt vaan. Koitappa läpsiä niin tulee nenään.
Nyt jäähylle.
https://youtu.be/1IBF01Wh14o- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Hmm...tykkäisit kuitenkin, käyttäisin ohuista suikaleista tehtyä nahkaruoskaa.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Hmm...tykkäisit kuitenkin, käyttäisin ohuista suikaleista tehtyä nahkaruoskaa.
AsianVierestäPervo.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Pervo.
:)
AsianVierestä - Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Kavahtaa ei kuvaa tunnetta en pelästynyt eikä mua ole helppo pelotella muutenkaan, tyrmistynyt kuvaa paremmin. Mitä liikkuu naisen päässä joka suosii huorittelijoita, sitä vain tyrmistyin. Illanjatkoja.
”Mitä liikkuu naisen päässä, joka..,”
Kas näin. Sun pitää kuitenkin lopuksi AINA saada ilkeillä. Aina aina aina.
Se on sun valintasi.
-Pönttis Jan1 kirjoitti:
Hommaa nyrkkeilysäkki, sen hakkaaminen ja potkimen helpottaa. Ja opit jopa tuurilla käyttämään niitä nyrkkejäsi.
Minä vaan kysyn vielä ja sen näkee kyllä nyt muutkin: Miksi sinä olet mulle koko ajan ilkeä ja ivaava?
”Ja opit jopa tuurilla jne...”
*huoh..* :( minun ei tarvitse todistella mitään. Jos pitäisi uhota, en varmaan olisi näihin kaikkiin työtehtäviin edes päässyt. Nehän olisivat pitäneet raivohulluna.
Mutta kiitos. Luotetaan sitten tuuriin. Yritäs vähän hengähtää ok?Anonyymi kirjoitti:
Polvelle ilman housuja...läpsistä, kas noin...Tuleeko parempi mieli?
Tässä teille.
AsianVierestäMä en mahda hänen aggressioilleen mitään. Jos haluaa hyökkäillä, sitten hyökkäilee. Aikani katson...
Jan1 kirjoitti:
Luulisi, että olen vähintään sotkeutunut sun mieheen ei jumalauta :D
No oletko?
Sotkeudu pois vaan, mä voin tuoda sen teille. :)
Anonyymi kirjoitti:
”Mitä liikkuu naisen päässä, joka..,”
Kas näin. Sun pitää kuitenkin lopuksi AINA saada ilkeillä. Aina aina aina.
Se on sun valintasi.
-PönttisMitä ilkeetä siinä on? Mitä liikkuu naisen päässä? Sinun tai kenen hyvänsä.
No oletko?
Tähän vaan miehen tiedot, niin osaan sanoa olenko :)
Minä vaan kysyn vielä ja sen näkee kyllä nyt muutkin: Miksi sinä olet mulle koko ajan ilkeä ja ivaava?
”Ja opit jopa tuurilla jne...”
*huoh..* :( minun ei tarvitse todistella mitään. Jos pitäisi uhota, en varmaan olisi näihin kaikkiin työtehtäviin edes päässyt. Nehän olisivat pitäneet raivohulluna.
Mutta kiitos. Luotetaan sitten tuuriin. Yritäs vähän hengähtää ok?Sä tulkitset mut niin. En mä mielestäni ole sulle ilkeä enkä ivaava.
Jan1 kirjoitti:
Sotkeudu pois vaan, mä voin tuoda sen teille. :)
???? Ei kait se nyt ritarin merkillä kirjoita??
Sitäkö sinä lapsraukka olet koko ajan yrittänyt ämpyttää??misspönttöuuni kirjoitti:
???? Ei kait se nyt ritarin merkillä kirjoita??
Sitäkö sinä lapsraukka olet koko ajan yrittänyt ämpyttää??Hope not joudun muuten löylyttää sen.
No olenko?
Kysymys on esitetty sinulle, jo vastauksen tiedät kai parhaiten sinä.
En kyllä oikein käsitä mitä tekemistä sulla olisi homojen kanssa.Jan1 kirjoitti:
Mitä ilkeetä siinä on? Mitä liikkuu naisen päässä? Sinun tai kenen hyvänsä.
Oletko sinä mustasukkainen jostakin?!
Kysymys on esitetty sinulle, jo vastauksen tiedät kai parhaiten sinä.
En kyllä oikein käsitä mitä tekemistä sulla olisi homojen kanssa.No jos musta on tullut joku homoemo ihan tietämättäni :D niin salaa etten edes itse tiedä :D
Tämä juttu alkaa saada tragikoomisia piirteitä ei ..tti.misspönttöuuni kirjoitti:
No jos musta on tullut joku homoemo ihan tietämättäni :D niin salaa etten edes itse tiedä :D
Tämä juttu alkaa saada tragikoomisia piirteitä ei ..tti.Homoemo? Tullut? Hah hah, hyvä kun heteroa homosta erotat. Vanhoillinen ihminen ei sovi homoemoksi. :D
Jan1 kirjoitti:
Sä tulkitset mut niin. En mä mielestäni ole sulle ilkeä enkä ivaava.
Kirjoitustyyli on ivallinen ja solvaava. Sen vaistoaa ratapölkkykin. Oon tainnu heilastella todella sun miehes kanssa :D
No jos musta on tullut joku homoemo ihan tietämättäni :D niin salaa etten edes itse tiedä :D
Tämä juttu alkaa saada tragikoomisia piirteitä ei ..tti.Yllättäviä käänteitä.
Näen ettei kenestäkään voi olla nykypäivänä enää täysin varma.misspönttöuuni kirjoitti:
Tämä juttu alkaa saada tragikoomisia piirteitä ei ..tti.Illan paras vitsi tosin tähän mennessä. Piste siitä. Pertin avustuksella tosin.
Yllättäviä käänteitä.
Näen ettei kenestäkään voi olla nykypäivänä enää täysin varma.Syökääpä makkaraa välillä :D
Kirjoitustyyli on ivallinen ja solvaava. Sen vaistoaa ratapölkkykin. Oon tainnu heilastella todella sun miehes kanssa :D
Nyt jos se ei ihan kaikkea kertoisi. <3
Paree olis nyt tarkistaa.
Ei tarvi, se ei puhu koskaan hölmöjä juttuja mamuista, huorista tms. Silleen fiksumpi sälli.
Ai, no ratapölkky tulkitsi kuitenkin väärin.
Jan1 kirjoitti:
Homoemo? Tullut? Hah hah, hyvä kun heteroa homosta erotat. Vanhoillinen ihminen ei sovi homoemoksi. :D
Ja taas solvataan: ”hyvä kun heteroa homosta erotat”.
Letkautuksia riittää. Taidan todella tulla ja panna sun ukkoasi ettei viikkoon suorin jaloin kävele :DPoliisin_poika kirjoitti:
Yllättäviä käänteitä.
Näen ettei kenestäkään voi olla nykypäivänä enää täysin varma.Gaystään ei voi olla varma.
Jan1 kirjoitti:
Ei tarvi, se ei puhu koskaan hölmöjä juttuja mamuista, huorista tms. Silleen fiksumpi sälli.
Gröhöm...
Ja taas solvataan: ”hyvä kun heteroa homosta erotat”.
Letkautuksia riittää. Taidan todella tulla ja panna sun ukkoasi ettei viikkoon suorin jaloin kävele :DJuujuu. Kovat mimmit panee ainakin mielikuvissaan. Hyppää mekeen ja ohjasta tänne.
- Anonyymi
Pst!
Ei sillä mitään miestä ole. Mielikuvituksen tuotetta koko sen elämä. :D Jan1 kirjoitti:
Juujuu. Kovat mimmit panee ainakin mielikuvissaan. Hyppää mekeen ja ohjasta tänne.
Ei tarvii mielikuvia :D
Jan1 kirjoitti:
Niinpä samaa ei sillipurkista pääse sanomaan.
Varmistahan nyt kuitenkin se miehes...:)
Anonyymi kirjoitti:
Pst!
Ei sillä mitään miestä ole. Mielikuvituksen tuotetta koko sen elämä. :DSiinä tapauksessa olisin jossain muualla, kun palstalla. :)
Varmistahan nyt kuitenkin se miehes...:)
Mä tunnen ihmiset joiden kanssa irl touhuan. Ei tarvi tarkistaa. Joko sä kykenet lopettamaan vai vieläkö leikittää?
Jan1 kirjoitti:
Mä tunnen ihmiset joiden kanssa irl touhuan. Ei tarvi tarkistaa. Joko sä kykenet lopettamaan vai vieläkö leikittää?
Nytpä en olis ihan varma tunnetko ;)
Jan1 kirjoitti:
Kuka se on?
Ei mitään ei mitään :) Katsopa sineen taivaan! Kas lokkihan se siellä liihottaa!
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Taasko viiraa? :)
Mitä sä yrität ilkeilyn lisäksi Pönttikselle sanoa? Huomataan jo, että vaikeaa sulla on.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Taasko viiraa? :)
Onko tämä mielestäsi keskustelua?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä yrität ilkeilyn lisäksi Pönttikselle sanoa? Huomataan jo, että vaikeaa sulla on.
Itse pyysi lopettamaan ja sanoin sopii ja juu. Sitten hän siitä jatkoi, jatkoin mukana. Tarkista ketju ja kellonajat, jos mietityttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt jos joku ei tule tähän sulle sanomaan että mitä puutut toisten keskusteluun niin kovin on puolueellista sakkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on rajojen rikkomista, tullaan sun tontille kutsumatta, pidetään sua jotenkin alempiarvoisena, kuin lapsena, josta pitäisi jonkun huolehtia. Tai se voi olla myös rikkojan tarvetta tehdä itsestään tärkeä. Pätemistä joka tapauksessa, otetaan vastuuta asioista, jotka ei itselle kuulu taikka oikeutetaan omaa huonoa käytöstä sillä että oltiin ”vaan huolissaan”.
Kyvyttömyyttä nähdä rajoja. Omia ja toisten.
-flowersreally-Tämä on juuri sitä mitä tarkoitin maalaisten ja kaupunkilaisten erossa. Silleen karkeasti yleistäen. Tarvitaan se oma tila, mihin ei tulla, ellei ovea siihen avata... :)
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Siinä tapauksessa olisin jossain muualla, kun palstalla. :)
Juuri sen takia olet koko ajan palstalla, kun mitään muuta ei ole. :D
Anonyymi kirjoitti:
Juuri sen takia olet koko ajan palstalla, kun mitään muuta ei ole. :D
Mitä sitten pitäisi enemmän vielä olla?
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Mitä sitten pitäisi enemmän vielä olla?
Vähemmän mieluummin. Hyväksi sulle ja muillekin täällä.
Mutta kauanko luulit näiden sepustuksien menevän läpi? Minä olen nähnyt niiden läpi jo alusta lähtien. Jos jollakin on se oikea elämä, kumppani, lapset yms, se ei ole ikinä samanlaisella vimmalla selittelemässä ja todistelemassa sitä niin kuin sinä olet palstoilla vuosia tehnyt. Ei kukaan.
Jos siitä ei kukaan näe sitä, sitten ei mistään.
Olet oikeastikin kateellinen, typerä ja mielenvikainen palstoille addiktoitunut navettamatami, joka on vuodesta toiseen keksinyt tarinoita itsestä ja elämästään tänne. Ja nimenomaan sen takia, ettei sinun elämässäsi ole mitään muuta kuin Suomi24. Aika epätoivoinen veto se transsukupuolisuus. Edes pertsan syöpä ollut yhtä säälittävää... :D
Mutta jatka vaan harjoituksiasi. Kyllä sulla kai täällä vielä jokunen kamu on, joka sun juttujas uskoo... :D Anonyymi kirjoitti:
Vähemmän mieluummin. Hyväksi sulle ja muillekin täällä.
Mutta kauanko luulit näiden sepustuksien menevän läpi? Minä olen nähnyt niiden läpi jo alusta lähtien. Jos jollakin on se oikea elämä, kumppani, lapset yms, se ei ole ikinä samanlaisella vimmalla selittelemässä ja todistelemassa sitä niin kuin sinä olet palstoilla vuosia tehnyt. Ei kukaan.
Jos siitä ei kukaan näe sitä, sitten ei mistään.
Olet oikeastikin kateellinen, typerä ja mielenvikainen palstoille addiktoitunut navettamatami, joka on vuodesta toiseen keksinyt tarinoita itsestä ja elämästään tänne. Ja nimenomaan sen takia, ettei sinun elämässäsi ole mitään muuta kuin Suomi24. Aika epätoivoinen veto se transsukupuolisuus. Edes pertsan syöpä ollut yhtä säälittävää... :D
Mutta jatka vaan harjoituksiasi. Kyllä sulla kai täällä vielä jokunen kamu on, joka sun juttujas uskoo... :DAha. Oliko muuta mikä painaa potun mieltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on juuri sitä mitä tarkoitin maalaisten ja kaupunkilaisten erossa. Silleen karkeasti yleistäen. Tarvitaan se oma tila, mihin ei tulla, ellei ovea siihen avata... :)
Njoo, muttei se ole maalaisuudesta tai kaupunkilaisuudesta kiinni. Huonokäytöksisiä juntteja löytyy sekä maalta että kaupungista.
-flowersreally- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Njoo, muttei se ole maalaisuudesta tai kaupunkilaisuudesta kiinni. Huonokäytöksisiä juntteja löytyy sekä maalta että kaupungista.
-flowersreally-Tämä Jan1 nyt vaan sattuu olemaan maalainen. Navettamatami, joka ei kunnioita pätkääkään muiden omaa tilaa. Luulee, että muutkin on yhtä kiinnostuneita hänen elämästä kuin hän muiden.
Mut silti. Karkeasti yleistäen kyllä se enemmän maalaisten tauti on. Täällä maalaiset näyttää unohtavan, että tämä on internet. Täällä voi olla kirjoittelemassa jengiä ympäri maailman reaaliaikaisesti, ei tämä ole se heidän oma pikku pitäjä, missä voi juntteilla miten lystää eikä kukaan välitä, koska se on se heidän tapa :)
- Anonyymi
Niin kuin joku jo kommentoi. Jotkut viettää ihan liikaa aikaa palstalla ja tunkevat nokkansa jokaiseen keskusteluun ja vievät muutenkin kaiken vapaan tilan palstalla.
Vaikka kuin hyvä ja mielenkiintoinen tyyppi olisi, sellainen alkaa ennen pitkää vituttelemaan. Kitkan vähentämiseksi suosittelen hieman tarkastelemaan palstalla viettämäänsä aikaansa ja omaa palstakäytöstä. Taasko tämä sama mylly lähtee pyörimään? Eikös nämä riidat välillä ollut jo melkein selätetty?
- Anonyymi
Ei olleet. Nyt puhdistetaan ilmaa saatana!
-flowersreally- - Anonyymi
Kai täällä nyt sokea ämmäkin näkee perssilmällään, kuka tulee riitaa kylvämään.
Hankausta ei ainakaan pääse syntymään, luulisin ainakin
- Anonyymi
Jaahas, lähes koko ketju on täynnä syyttelyä ja puolustautumista.
Sitä samaa josta aloittaja ketjun aukaisi.
Asioista voi olla erimieltä, henkilökohtaisuuksiin ei kannattaisi mennä koska toista ihmistä ei tunne. Harva tuntee itsensä, saati muita.
Ei ole olemassa yhtä oikeaa mielipidettä tai tapaa elää.
AsianVierestä - Anonyymi
Tietyt kaksi naista kiistelevät vaikka huomiseen, eivät todellisuudessa edes halua lopettaa.
Minusta tuossa on erityisen hauskaa se että itseään kohtaan suvaitsevaisuutta toivovan Jan1, jota ei ole edes kiusattu transuilustaan, jälleen kerran osoittautuu erityisen ennakkoluuloiseksi ja henkilöhyökkäileväksi tuolla ylempänä missP.tä ja allekirjoittanutta solvatessaan. Sitä ei kai niin huomaa itsessään virheitä joista muita syyttää, se on komppikerholaisille aika tyyppillistä.
Harmaaritari kirjoitti:
Minusta tuossa on erityisen hauskaa se että itseään kohtaan suvaitsevaisuutta toivovan Jan1, jota ei ole edes kiusattu transuilustaan, jälleen kerran osoittautuu erityisen ennakkoluuloiseksi ja henkilöhyökkäileväksi tuolla ylempänä missP.tä ja allekirjoittanutta solvatessaan. Sitä ei kai niin huomaa itsessään virheitä joista muita syyttää, se on komppikerholaisille aika tyyppillistä.
Minusta on hauskaa, että väität olevasi mies ja silti olet ihan juoruämmä. :)
Jan1 kirjoitti:
Hauskuutensa kullakin, sähän sitä oletkin jäänyt kiinni vasta trollailusta ja ilkeiden juorujen levittelystä. Mitäpä jos keksisit vaikka jonkun "kolmas totuus" jutun vielä jolla vihjailla?
Jan1 kirjoitti:
Sullahan sitä juorutavaa oli ”toinen totuus” & ”rippikoulupoika” :D
Harmaaritari kirjoitti:
Hauskuutensa kullakin, sähän sitä oletkin jäänyt kiinni vasta trollailusta ja ilkeiden juorujen levittelystä. Mitäpä jos keksisit vaikka jonkun "kolmas totuus" jutun vielä jolla vihjailla?
Neljättä linjaa astelen....:’D
Harmaaritari kirjoitti:
Pääsetkö koskaan ulkoilemaan tuosta purkistasi? Onko rooli päällä irl?
Jan1 kirjoitti:
Aika huvittava kysymys sellaiselta jolla niitä rooleja onkin riittänyt :D kai sulla "siviilissäkin" muutama on joilla pyörittelet "tyhmiä" miten tahdot, palstan mastermind kun kerran olet.
Jan1 kirjoitti:
Niin ja sekin muuten jännä kun omien miesvalintojesi kautta olet sotkeutunut tyyppiehin joiden perusteella mielessäsi minusta olet luonut hirviön, jolla pelotella mm. missP:tä niin sitten taas joistakin toisista tyypeistä et luo naisvihaajakuvaa vaikka merkkejä on nähtävissä. Itseäsi kehut hyväksi ihmistuntijaksi mutta sulle taitaa riittää kun kamuilee sun kanssa niin on sitten puhtoinen sun mielestä.
Harmaaritari kirjoitti:
Niin ja sekin muuten jännä kun omien miesvalintojesi kautta olet sotkeutunut tyyppiehin joiden perusteella mielessäsi minusta olet luonut hirviön, jolla pelotella mm. missP:tä niin sitten taas joistakin toisista tyypeistä et luo naisvihaajakuvaa vaikka merkkejä on nähtävissä. Itseäsi kehut hyväksi ihmistuntijaksi mutta sulle taitaa riittää kun kamuilee sun kanssa niin on sitten puhtoinen sun mielestä.
Kamu oli sitä mieltä, että peräänny. Joten luotan näkemykseen ja peräännyn. Ei mulla muuta.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Kamu oli sitä mieltä, että peräänny. Joten luotan näkemykseen ja peräännyn. Ei mulla muuta.
Viisas päätös, harmis ei lopettaisi tuota ikinä. Tee sinä viisaana perääntyminen.
Anonyymi kirjoitti:
Viisas päätös, harmis ei lopettaisi tuota ikinä. Tee sinä viisaana perääntyminen.
No mä luotan kamun näkemykseen.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Toiseksi sinä siinä taistossa jäisitkin niin viisain vaihtoehto on peruuttaa.
Anonyymi kirjoitti:
Nää, olen vaan fiksumpi. Fiksummat lopettaa ensin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älykkäin tajuaa lopettaa.
- Anonyymi
En käy usein, joskus viikkojenkin taukoja, joskus kun hyvä keskustelu, niin sitä seuraan ja osallistun. Joskus kun on pahalla tuulella, juttuun tule trollimaista otetta minultakin, kujeilua. Joskus rekattujen nikkien suuri näkyvyys ärsyttää. En silti halua mitenkään, että ihmiset lopettavan asian vierestä jutustelun, jos tuntuu siltä ja on kiva fiilis jutella❤
Toisaalta, tämän palstan juttujen lukijamäärästä voi päätellä, että sinkkupalstalaisia on melko vähän. Joten ei ihme, jos monasti keskustelu pyörii vakipalstalaisten jutellessa keskenään. Se ei ärsytä, kelaan vaan ne ketjut alas kun katson löytyykö varsinaisia mielipiteitä.
En ole halunnut tehdä rekattua nikkiä, koska en halua, että joku muodostaa minusta mitään mielikuvia tai lukkoonlyötyjä mielipiteitä jonkun palstakirjoittelun kautta. Mielipiteet muuttuvat ja keskustelu on keskustelua, ajatuksien pyörittelyä minulle.. joskus myös näyttelemistä ja leikinlaskua.
Selvää on, että palstalaiset ovat merkittäviä toisilleen. Riitoja on aina ihmisten välillä, kukaan ei ole aina täydellinen ja hyväntuulinen. Joskus muut ärsyttävät erityisesti ja tulee sanottua ehkä pahasti.
Mielestäni tämä palsta on hauska paikka pyörähtää. Pidän kyllä rekatuista käyttäjistä, he luovat runkoa keskusteluille muutenkin kun juttelulla.
Antaa kaikkien vaan olla. 1. Huumorintajuttomuus
2. Lukutaidottomuus
3. Suvaitsemattomuus
4. Väärät etukäteisoletukset
---------------
4. Erilaiset arvomaailmat
5. Erilaiset maailmankuvat
.
.
.
Tärkeimmät syyt on listattu jakoviivan yläpuolelle ja nro1 on ehdottomasti nro1.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024793Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493232Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811727
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411500450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj106991Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah29973Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40971