Minä menen viideltä saunaan. Tehkää te muut mitä tykkäätte. Olkaa iloisia ja elämänmyönteisiä. -Likinäkörillitäti
Viideltä saunaan
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kävimme muijankanssa jo kolmelta saunassa kun saunavuoro on siihen aikaan kerrostalossa. Saisi olla myöhemmin mutta ei voi mitään.
- Anonyymi
Kerrostalojen saunat pitäisi lailla sulkea, jos taloyhtiön hallitus ja isännöitijä ovat noin ajattelemattomia. Niin suuri vaara saada korona tarunta.
- Anonyymi
Meidän taloyhtiössä sauna on suljettu koronariskin takia.
Pääsitkö kuudelta putkaan? 😉
- Anonyymi
Kun koronavirus laantuu, viinamieskin alkaa taas käydä lauantaisin saunassa.
Saunassa onkin hyvä aloittaa pohjien ottaminen. Kun pohjat on juotu ja ollaan saunapuhtaita, voikin sitten suunnata yökerhoon tapaamaan naisia.
Raitis mies käy äkkiä saunassa ja on sen jälkeen loppuillan yksin kotona. Naisiakaan hän ei tapaa.
t. viinamies- Anonyymi
Heh. Kun alkaa ottamaan pohjia jo kotisaunassa, niin baariin mennessä on jo niin hoipertelevassa kunnossa, että baariin ei pääse edes sisälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh. Kun alkaa ottamaan pohjia jo kotisaunassa, niin baariin mennessä on jo niin hoipertelevassa kunnossa, että baariin ei pääse edes sisälle.
Heh. Heh. Voi niinkin käydä, kuten kävi yhdelle kaverille, ettei päässyt omaan saunaankaan kun niin kännissä oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on vain harjoittelun puutetta. Viinamies on juonut viinaa nuoresta pitäen ja ylläpitänyt viinanjuontitaitojaan myös silloin kun yökerhoon ei ole voinut lähteä. Kun viinanjuontitaidot ovat kunnossa, ei yökerhoon tarvitse hoiperrella vaan homma sujuu kunnolla vaikka tukevat pohjat onkin jo juotu.
t. viinamies
- Anonyymi
Viideltä viinhaaa!
- Anonyymi
Kotisauna, paras sauna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943552
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442917Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512291Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212153Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1152065
- 621984