Kyllä sen huomaa, että kun tähän ikään tulee niin ei naiset enää sillai kiinnosta kuin nuorena.
Nyt kun on jo 30
68
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän se taitaa olla että silloin valikoi paremmin ne kauniimmat ja varakkaat perijänaiset :D
Minulla ainakin on omana valintana olla sinkkuna ainakin hetken aikaa ja nauttia vain ajoittain seksistä nuorten naisten kanssa.
Joku toinen sanoi itsestäni sanonnan: kuka hullu kutsui tuon paikalle, on hengenvaarallinen ja hullu tuo joku kkk:n lohikäärmekin, komea ja hengenvaarallinen :D Kyllä nyt vielä kolmekymppisenä jaksoi kiinnostua, enää näin yli nelikymppisenä ei juuri kaipaa kuin paljon omaa aikaa ja mahdollisimman vähän häiriötekijöitä.
Amen. 😂 In nomine, em patris, et fili, et piritus sancti ja allahu akbar, barak allah akhi, akhbaarak eeh?
Jascal kirjoitti:
Amen. 😂 In nomine, em patris, et fili, et piritus sancti ja allahu akbar, barak allah akhi, akhbaarak eeh?
Täh? Suomeksi? 😤
Jan1 kirjoitti:
Täh? Suomeksi? 😤
Se ehkä tulee ilman kirjoitusvirheitä. Isän, pojan, pyhänhengen nimeen, jumala on suuri, siunausta veljeni ja miten menee?
Jascal kirjoitti:
Se ehkä tulee ilman kirjoitusvirheitä. Isän, pojan, pyhänhengen nimeen, jumala on suuri, siunausta veljeni ja miten menee?
Jaaha. Kiittä käännöksestä.
Jan1 kirjoitti:
Jaaha. Kiittä käännöksestä.
Suomensin tuon: järkyttyi käännöksestä. 😂 Kolmas kotimainen: elä sie ruppee tai.
Jascal kirjoitti:
Suomensin tuon: järkyttyi käännöksestä. 😂 Kolmas kotimainen: elä sie ruppee tai.
Perseelleni lensin, tunnustan. 😁
Jan1 kirjoitti:
Perseelleni lensin, tunnustan. 😁
Sinulle voi onneksi sutkautella surutta. 😂 Olen kielimiehiä. 😜😋
Jascal kirjoitti:
Joo. Mä olen niin paatunut kaikkien kielimiesten juttuihin. 😌
Jascal kirjoitti:
Btw, niin olen minäkin. Hähäh. 😂
Jan1 kirjoitti:
Joo. Mä olen niin paatunut kaikkien kielimiesten juttuihin. 😌
😂 Mä ajattelin enemmänkin mies miehelle, veli veljelle juttua sitä että olet kumminkin parisuhteessa niin huomattavasti helpompi eikä tietenkään mitään "hilpeä" tarkoitusta. 😉
Jascal kirjoitti:
😂 Mä ajattelin enemmänkin mies miehelle, veli veljelle juttua sitä että olet kumminkin parisuhteessa niin huomattavasti helpompi eikä tietenkään mitään "hilpeä" tarkoitusta. 😉
Sivuutin sen jäljellä olevilla oikeuksillani olla diiva. 😂
Jan1 kirjoitti:
Sivuutin sen jäljellä olevilla oikeuksillani olla diiva. 😂
Nostetaan panoksia. Kaappihetero. 😂 Täytyy näytellä homoa kun heterona ei uskalla tulla esiin. Naiset. 😵😱😂😂
Jascal kirjoitti:
Nostetaan panoksia. Kaappihetero. 😂 Täytyy näytellä homoa kun heterona ei uskalla tulla esiin. Naiset. 😵😱😂😂
Heh, hauska tutustua kaappihetero. 🤗 Terveisin biseksuaali hetero ja homo. 😃🤙
Jan1 kirjoitti:
Heh, hauska tutustua kaappihetero. 🤗 Terveisin biseksuaali hetero ja homo. 😃🤙
Auts, tuosta ei voi enää korottaa, luovutan. 😂
- Anonyymi
ehkä nyt tulet kaapista ulos ja huomaat että ajattelet miehiä ja haluat olla miehille nainen eli olet bubbelipoeka
- Anonyymi
Ei multa kiinnostus naisiin oo menny, päinvastoin! Halusin vaan tuottaa pettymyksen niille, jotka toivoo, etten koskaan saa ketään.
- Anonyymi
Hitto, olen paljon yli 30 ja panettaa aivan vitusti kohtuu usein. Se on jokin sairaus josta ei kai voi päästä eroon...
AsianVierestä - Anonyymi
Ootas vielä kymmenen vuotta niin alkaa olemaan peli pelattu, eipä niitä kiihottavia naisia liiemmin näy enää.
- Anonyymi
Onpa omituista. Itse olen iältäni yli 50 vuotias ja naiset kiinnostaa edelleen.
Pitkän, kolme vuotta sitten päättyneen, avioliiton viimeiset vuodet oli täysin vailla läheisyyttä ja itsekin jo ehdin huolestua, että se tappaa kiinnostuksen naisiin.
Mutta onneksi kävi toisin.
Nyt nautin naisista ja siitä että saan naiset nauttimaan.
On paljon läheisyyttä ja rakastelu tuntuu paremmalta kuin koskaan aikaisemmin.- Anonyymi
Et taida olla heteromies jos puhut jostain rakastelusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida olla heteromies jos puhut jostain rakastelusta.
Aikuiseksi kasvettuasi, sinäkin ehkä ymmärrät panemisen ja rakastelun eron.
Minä ymmärrän ja siksi minulla riittää halukkaita naisia valittavaksi asti, vaikka olen hyvin tavallisen näköinen mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuiseksi kasvettuasi, sinäkin ehkä ymmärrät panemisen ja rakastelun eron.
Minä ymmärrän ja siksi minulla riittää halukkaita naisia valittavaksi asti, vaikka olen hyvin tavallisen näköinen mies.Kyllä sen eron tietää, ei mies mistään rakastelusta kuitenkaan puhu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen eron tietää, ei mies mistään rakastelusta kuitenkaan puhu.
Ymmärrän tietenkin, että kun olet vielä omasta identiteetistäsi epävarma, niin sinun pitää esittää machoa ja pelkäät joidenkin sanojen käyttöä.
Turha pelätä, ei ne sanat sinua homoksi tee. Jos olet homo, niin sitten olet, ei se käytetyistä sanoista miksikään muutu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän tietenkin, että kun olet vielä omasta identiteetistäsi epävarma, niin sinun pitää esittää machoa ja pelkäät joidenkin sanojen käyttöä.
Turha pelätä, ei ne sanat sinua homoksi tee. Jos olet homo, niin sitten olet, ei se käytetyistä sanoista miksikään muutu.Homot puhuvat rakastelusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen eron tietää, ei mies mistään rakastelusta kuitenkaan puhu.
Mies puhuu rakatelusta, pojat siitä sen sijaan ei vielä mitään ymmärrä. Minun silmissäni (olen nainen) sinunlaisesi tapaukset ovat jotenkin vähän yksinkertaisia reppanoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha pelätä, ei ne sanat sinua homoksi tee. Jos olet homo, niin sitten olet, ei se käytetyistä sanoista miksikään muutu.Aito mies on sielukas ja uskaltaa rakastella. Itsestään epävarmat pojankoltiaiset sen sijaan pelkäävät menettävänsä miehuutensa milloin mistäkin turhasta syystä. Todellisen miehen tunnistaa siitä, ettei hänen miehuutensa kaadu noin vain kuin korttitalo, kun vähän puhaltaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aito mies on sielukas ja uskaltaa rakastella. Itsestään epävarmat pojankoltiaiset sen sijaan pelkäävät menettävänsä miehuutensa milloin mistäkin turhasta syystä. Todellisen miehen tunnistaa siitä, ettei hänen miehuutensa kaadu noin vain kuin korttitalo, kun vähän puhaltaa
Kiitos.
Olen siis tuo yli 50 vuotias mies.
Vuodet tuo mukanaan jotain huonoa, mutta ehkä kuitenkin enemmän hyvää.
Pystyy hyväksymään itsensä, juuri sellaisena kuin on, kaikkine vikoineen ja kuitenkin tietää myös omat vahvuutensa.
Sitä nimitetään itsevarmuudeksi.
Itsevarmuus antaa rohkeuden puhua tunteista, rakastelusta, peloista, yms.
Eikä se koske pelkästään miehiä.
Myös naisista huomaa samat asiat. Nainen uskaltaa kertoa mikä tuntuu hyvältä ja uskaltaa kertoa toiveensa. Myös ne, joista ei nuorempana kehdannut puhua.
Aikuinen nainen uskaltaa heittäytyä täysillä mukaan, kun on löytänyt oman itsensä.
Rakastelu aikuisen, itsensä löytäneen naisen kanssa, on nautinnoltaan jotain sellaista, joista pikkupojilla ei ole aavistustakaan.
Ei olis pikkupoikana uskonut, että aikuisena voi elämä olla näin hyvää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies puhuu rakatelusta, pojat siitä sen sijaan ei vielä mitään ymmärrä. Minun silmissäni (olen nainen) sinunlaisesi tapaukset ovat jotenkin vähän yksinkertaisia reppanoita.
Höpöhöpö, naiset haluavat panna ja että mies ottaa. Voi sitä selittää vaikka mitä mutta noin se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aito mies on sielukas ja uskaltaa rakastella. Itsestään epävarmat pojankoltiaiset sen sijaan pelkäävät menettävänsä miehuutensa milloin mistäkin turhasta syystä. Todellisen miehen tunnistaa siitä, ettei hänen miehuutensa kaadu noin vain kuin korttitalo, kun vähän puhaltaa
Se vaan että suurin osa naisista ei halua mitään herkistelyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vaan että suurin osa naisista ei halua mitään herkistelyä.
Voi sinua keskenkasvuista lasta, kun et edes ymmärrä, mitä rakastelu on.
Aikuisena sitten tiedät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua keskenkasvuista lasta, kun et edes ymmärrä, mitä rakastelu on.
Aikuisena sitten tiedät.Ei mies jankuta rakastelu sanaa noin paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mies jankuta rakastelu sanaa noin paljon.
Sinäkin käyttäisit, jos miehuutesi kestäisi sen.
- Anonyymi
Sitten jos syö C-vitamiinia paljon, niin on hyvä olla huulirasvaakin puikkoja, kosmetologityttöjen ohjeet itselleni.
- Anonyymi
.... niin olen sitten seksuaalisella sekä ulkonäöllä 20-vuotiaiden nuorien naisten kanssa samaa :D
Naamarasvat ja muuta sellaista...
- Anonyymi
Kolmekymppiset naiset on jo kurppia joten ei kiinnosta.
- Anonyymi
Minäkin haluaisin nuoren nätin naisen, mut ei heitä kiinnosta 35 v joka on lihonut ja menettäny hiukset. Eikä omista kavereita.
- Anonyymi
Onpa ihme ettei nättejä nuoria naisia kiinnosta vanha, lihava ja kaljuuntunut ukko :D Hämmästyttävää suorastaan :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa ihme ettei nättejä nuoria naisia kiinnosta vanha, lihava ja kaljuuntunut ukko :D Hämmästyttävää suorastaan :D
Öö no vanha en ole ja en kovin lihava, ja olin tänää pitkästi kuntoilemas ja vähän hiki tuli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö no vanha en ole ja en kovin lihava, ja olin tänää pitkästi kuntoilemas ja vähän hiki tuli.
Juuri tuossa ylempänä kirjoitat olevasi 35v eli vanha, ja että olet lihonut eli lihava. Ihan sun omia sanojasi sulle vaan siteerataan takaisin.
- Anonyymi
Sitten jos on vähän outo ja erikoinen ja ei kavereita. Miehes on jo vikaa. Lisäks kiltti luonne. Eipä naisia kiinnosta. Masentaa kun ei pääse edes treffeille.
- Anonyymi
No onhan tuossa lueteltu jo monta vikaa, kyllä. Jos miehessä on pelkkiä ongelmia niin eipä ihme ettei ketään kiinnosta.
Toisessa ketjussa kerroit päässeesi treffeille, mutta et sitten tykännytkään siitä naisesta. Älä viitsi valehdella - pääset siis treffeille, mutta et vaan niiden naisten kanssa mitä eniten haluaisit. Ymmärrä tasosi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onhan tuossa lueteltu jo monta vikaa, kyllä. Jos miehessä on pelkkiä ongelmia niin eipä ihme ettei ketään kiinnosta.
Toisessa ketjussa kerroit päässeesi treffeille, mutta et sitten tykännytkään siitä naisesta. Älä viitsi valehdella - pääset siis treffeille, mutta et vaan niiden naisten kanssa mitä eniten haluaisit. Ymmärrä tasosi.Joo no helvetti, ymmärrän hyvin tasoni, muttakun ei kiinnostanu tippaakaan, on ne naisetki vitun nirsoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo no helvetti, ymmärrän hyvin tasoni, muttakun ei kiinnostanu tippaakaan, on ne naisetki vitun nirsoja.
Ei, on selvää ettei sulla ole oikeasti hajuakaan miten alhaisella tasolla olet. Naisettomuutesi ei johdu naisien nirsoilusta, vaan siitä että sinä jatkuvasti yrität itseäsi tasokkaampia naisia. Hyväksy faktat.
- Anonyymi
Jos nuorena olisi juonut viinaa ja bailannut yökerhossa, olisi löytänyt kumppanin ja kolmekymppisenä olisi jo perheellinen mies.
t. viinamies- Anonyymi
Ja olisi kaikki parisuhteen ongelmat. Nauti hyvä mies, kun olet vapaa
Terv. Nainen
se on oikein. jää enemmän aikaa juoda kaljaa!
- Anonyymi
Myrkylliseyt luomivätikin kuin joku koboltin sininenkin...
- Anonyymi
Ei kai kukaan enää käytä sinistä luomiväriä, se on menneiden aikojan muotia.
- Anonyymi
Outoa jos nussimista verrataan rakasteluun koska rakastelua tarjotaan hyvin harvoin, ja kun sitä tarjotaan voi eläimellinen puoli jäädä vähemmälle. Molemmissa omat hyvät ja huonot jutut. Tykkään välillä olla eläin.
AsianVierestä- Anonyymi
Kyllähän suurin osa valitsee mieluummin kiihkon ja panemisen, mikä ei tietenkään tarkoita mitään pelkkää ryskytystä, kuin jonkun runojen lausunnan ja hipsuttelun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän suurin osa valitsee mieluummin kiihkon ja panemisen, mikä ei tietenkään tarkoita mitään pelkkää ryskytystä, kuin jonkun runojen lausunnan ja hipsuttelun.
Voi reppanaa, kun ei edes tiedä, mitä rakastelu on.
Aika säälittävää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi reppanaa, kun ei edes tiedä, mitä rakastelu on.
Aika säälittävää.Eipä taida sinusta olla panijaksi.
- Anonyymi
Eipä naisetkaan liiemmin puhu, keskenäänkään, että saisipa ihanaa rakastelua, vaan että haluavat kunnolla munaa.
- Anonyymi
Joo. Perkele ku ite piti sairastua freniaan oli seki yks kirous joka karkotti naiset pois.
Nyt ei ennää ees kinosta ja oottelee kuolemista ylösnousua taivaaseen. - Anonyymi
Jos on jostain naisesta kiinnostunut ja sitten huomaakin, että kyseinen nainen tupakoi niin johan siinä mies pettyy tai ainakin minä.
- Anonyymi
No yki nelikymppisenä voin sanoa,että ei tässä ole enää kuin harvoin kiinnostanut mikään muukaan. Mutta elämässä on paljon muuta iloa kuin seksi tai seurustelu:)
- Anonyymi
Kyllä se päälle nelikymppistäkin miestä piristäisi jos saisi nuoren, nätin naisen seuraa.
- Anonyymi
Se on parasta elämässä.
- Anonyymi
Ärsyttää kun ei noita naisia vain millään kiinnosta.
- Anonyymi
Jos olet kiinnostava, naiset kiinnostuu.
Jos et ole kiinnostava, naiset ei kiinnostu.
Niin yksinkertaista se on.
- Anonyymi
Kyllä tää suoraa sanoen vituttaa. Kesä tulossa ja jatkuvasti yksin. Naiset osa sanoo joo voidaan tavata sit menee poistaa ku ei kiinnosta. Turha niihin kuluttaa aikaansa. Elää yksinäisenä!
- Anonyymi
Ahmimalla kiinalaisten kakasta, käytetystä WC-paperista käyttämällä naamalla sellaisia Tiina Jylllyn ja mieskaverinsa suojia suulle miljoonamäärin vain kakkaa naamaan.
- Anonyymi
Allu hei sä just kertoilit olleesi treffeillä. Sinä tuhlasit sen naisen aikaa, ja nyt vielä haukut häntä täällä palstalla.
Älä jaksa vikistä ettei kukaan lähde tapaamaan - tarkoitat vain, ettei kauniit naiset halua tavata sua. Sun oman tasoiset naiset kyllä omien kertomustesi mukaan lähtee treffeille kanssasi. He vaan ei kelpaa sulle. Perusteena "haluan omanlaisen naisen!!" ... no sun pitäisi siis ymmärtää, ettei naisetkaan halua siis sellaista miestä, joka ei heitä viehätä. Ja sä et selvästi viehätä niitä naisia, joita itse haluaisit. Joten jos haluat oikeasti naisen, niin ymmärrä vihdoin tasosi äläkä kurottele tasokkaampia naisia.
- Anonyymi
Turvaetäisyys olisi hauska: mies ja nainen eivät saa olla kaupoissa ikinä alle 8 metrin etäisyydellä toisistaan, MIT mittasi kyllä miten korona-viirukin etenee ilmassa tuo on se raja.
- Anonyymi
Nainen kiinnostunut minusta ja haluaisi aloittaa suhteen mutta sanoin naiselle etten usko enää rakkauteen. Ei silleen kiinnosta enää seurustella, oon saanut niin monet pakit etten usko että joku vois tykätä minusta ja sanoin naiselle niin. Ei edes seksi kiinnosta vaikka nainen suunnillee oli mun päällä alasti ja vonkasi. tais pahoittaa mielensä kun ei kaunis nainen kelvannut minulle. En vaan usko enää seurusteluun. Bileissäkin nainen vonkasi ja sanoin sille että ei vaan kiinnosta vaikka olet tosi nätti. Se vaan oli täh täh oonko tosissani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706804
- 594572
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323768- 633081
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187