saatat kärsiä ahdistuneisuushäiriöstä
https://hidastaelamaa.fi/2018/08/et-ole-valttamatta-sitoutumiskammoinen-nirso-saatat-karsia-ahdistuneisuushairiosta/?utm_content=buffer8405b&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer#dc2e5549
Et ole välttämättä sitoutumiskammoinen nirso
62
664
Vastaukset
- Anonyymi
"Tutkimuksista tiedetään, että mitä enemmän ihmisillä on valinnanvaraa, sitä valikoivammaksi he tulevat. On vaikeaa pysähtyä mielenkiintoisen henkilön äärelle, koska kulman takaa voi tulla kiinnostavampi vastaan. "
Naisilla on tuollainen tilanne, ei miehillä (paitsi yt-miehillä)- Anonyymi
Vain yt-naisilla on tuollainen tilanne.
- Anonyymi
Miehethän sen valinnanvaran naisille antavat.
- Anonyymi
Tuo on varmaan yksilökohtaista. Mä sanoisin, että miten voi tietää, että kulman takaa voi tulla parempi ihminen tuntematta sitä ihmistä hyvin. Toiseen tutustuminen vie aikaa ja jos pitäisi tolla periaatteella tutustua useampiin ihmisiin jatkuvalla syötöllä, kun vois olla parempia, niin olis hirmu raskasta. Mä en ainakaan jaksais koko ajan vaan tutustua ja tutustua uusiin ihmisiin tossa mielessä.
- Anonyymi
Kadun kulmien takaa jo kurkkailee viruskin vaanimassa jokaisen kerrostalon kulmankin takana vihamielisesti irvistelemässä hyökkästään odotellessaan.
- Anonyymi
Taidat kyllä olla aika nirso (kun minäkään en kelpaa😮). On kuitenkin tärkeää, että tuntee sopivansa yhteen, on samat arvot ym. Kun aletaan seurustella, se voi olla loppuelämän juttu.
- Anonyymi
Minä "kärsin" mukavuudenhalusta. En halua miestä riesaksi. Oli tylsää,kun toinen kyttäsi ja valitti ja sen sellaista. Nyt on mukavaa kotona👍🌟
- Anonyymi
Voi sitä toisenkin kanssa olla mukavaa, kun vaan löytää sopivan. Minä en taas osaisi olla yksin. Minulle tulisi yksinäinen ja tyhjäkin olo. En oikein riitä itselleni. Toinen tuo turvallisuutta elämään.
Jokainen tekee omat valintansa, miten haluaa elää eikä siinä kenelläkään pitäisi olla nokan koputtamista.
- Anonyymi
monella tinderinaisella on mielenterveys ongelmia ja siksi ehkä tinderityttöjä niin normaali nainen ottaa miehensä ja suhde alkaa mutta tinderitytöt on iki sinkkuja ja moni vanhojapiikoja eli syy on mielenterveys
Ei niin, eikä välttämättä myöskään kärsi edes tuosta ahdistuneisuushäiriöstä. Voihan olla myös, että kyseessä on vain terveestä itsesuojeluvaistosta.
"Tiedetään, että suhteen ensimetreillä esiin tulleet vastoinkäymiset ovat usein samoja, joihin suhde lopulta päättyy, siksi niihin kannattaa kiinnittää huomioita jo alussa. Ei sen tähden, että voisi karata paikalta, vaan siksi, että voisi pyrkiä selvittämään niitä ennen niiden vahvempaa sabotoivaa vaikutusta."
No, tämän olen kyllä huomannut ja todennut. Mutta vaikka miten itse olisi sitä keskustelevaa sorttia, niin ihan oikeasti, millä nyt sitten selvität niitä asioita, kun kyseessä on kuitenkin ihan uusi tuttavuus? Ei ihan mikään helppo rasti reealimaailmassa toteuttaa 😏
Toinen juttu,
"Jos toinen ei tule lähelle niin nopeasti kuin haluaisi tai tekee sen liian nopeasti, voi ahdistunut herkkä perääntyä vaiheessa, jolloin tarvittaisiin enemmänkin aikalisää, hengittelyä ja kommunikointia."
Kyllä minä aika nopeasti vetäydyn jos toinen tulee liian iholle heti ensimetreillä. Minä voin kerran, pari pyytää ettei vielä menisi asioiden edelle, mutta siihen se kyllä jää. On vaan yksinkertaisesti väärin alkaa suunnittelemaan tulevaisuutta deittailuvaiheessa.
Vastaavasti, kyllä sekin sitten kertoo ihmisestä jotain, jos menee kuukausia, eikä toinen ollenkaan tule lähelle. Sellaisetkin jää kyllä kyydistä jossain vaiheessa.- Anonyymi
Sama. Molempia on nähty eikä toimi. Olen oppinut vihdoin omat rajani ja niistä en tingi, mutta omituisinta on se, että nuo oikuttelevat, kiukuttelevat, paskatestaavat äijät oikein roikkuu puntissa sen jälkeen, kun olen heittänyt heidät kiertoon. Jotekin outoa, että kun olen kiltti ja sopeutuvainen, sitä käytetään joka tavalla härskisti hyväksi ja nauretaan päälle. Mutta kun pistän ämmä-vaihteen päälle, niin nuo paskaläjät oikein konttaa perässä. Hyi saatana.
- Expihtarikurppa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Molempia on nähty eikä toimi. Olen oppinut vihdoin omat rajani ja niistä en tingi, mutta omituisinta on se, että nuo oikuttelevat, kiukuttelevat, paskatestaavat äijät oikein roikkuu puntissa sen jälkeen, kun olen heittänyt heidät kiertoon. Jotekin outoa, että kun olen kiltti ja sopeutuvainen, sitä käytetään joka tavalla härskisti hyväksi ja nauretaan päälle. Mutta kun pistän ämmä-vaihteen päälle, niin nuo paskaläjät oikein konttaa perässä. Hyi saatana.
- Expihtarikurppamitäs pahaa minä nyt kirjoitin että poistaa täyty niin jos ihastun niin yaluan antaa naiselle orgasmin ja siten kerron että tykkään hänestä ja olen valmis suhteeseen
Ei sille nyt voi mitään jos seisoo, eikä ne halutkaan mitään sinänsä haittaa, mutta jos alkaa naiselle saman tien vonkaamaan, niin se on sellaista esineellistämistä ja ainakin itselle on tosi paha turn off, jos miehellä on liian karkeita juttuja ja puhuu aina seksipainotteisesti. Koen sen jopa vähän vastenmielisenä.
Anonyymi kirjoitti:
mitäs pahaa minä nyt kirjoitin että poistaa täyty niin jos ihastun niin yaluan antaa naiselle orgasmin ja siten kerron että tykkään hänestä ja olen valmis suhteeseen
Minä en pyytänyt poistamaan, mutta sait vastaukseni kuitenkin kun olin ehtinyt aloittaa kommentoinnin.
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Ei sille nyt voi mitään jos seisoo, eikä ne halutkaan mitään sinänsä haittaa, mutta jos alkaa naiselle saman tien vonkaamaan, niin se on sellaista esineellistämistä ja ainakin itselle on tosi paha turn off, jos miehellä on liian karkeita juttuja ja puhuu aina seksipainotteisesti. Koen sen jopa vähän vastenmielisenä.
no enpä ole ajatellut tai tullut mieleenkään että on alistamista jos haluaa naiselle orgasmin antaa vaikka kielihoidolla no en ole kokenut treffailija mutta kyllä se sydämmeen sattuu kun toinen kieltäytyisi ja ehkä täällä on helpompi puhua seksistä kuin livessä koska ei halua olla vasten mielinen tai halua loukata naista no ehkä virheitä tulee kun luottaa sydämmeensä ja omiin tunteisiinsa tai iskemistaitoihinsa
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Minä en pyytänyt poistamaan, mutta sait vastaukseni kuitenkin kun olin ehtinyt aloittaa kommentoinnin.
Mulle miehet riitti ja historiaa.ymmärtänyt miten ihanaa elämä ilman heitä.saa tehdä kaikki just niinkui tahtoo ja milloin ja miten vaan.tutustuu ihaniin juttu ystäviin eikä tarvii kenenkää mieliksi haaroja levittää ku seksi on itsensä kanssa paljon parempaa.parhaat orkut aina saanut niin.kukaa kyttää jne.nyt vasta tajunnut mistä se onnellisuus lähtee.itsestä!
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
en sitä aloitusta pahalla tehnyt tai olen huonokirjoittamaan ja ilmaisemaan ja kai se livessäkin on niin että en osaa iskeä niin jos sanon että haluan pussata niin kyllä silloin tykkään naisesta
Anonyymi kirjoitti:
no enpä ole ajatellut tai tullut mieleenkään että on alistamista jos haluaa naiselle orgasmin antaa vaikka kielihoidolla no en ole kokenut treffailija mutta kyllä se sydämmeen sattuu kun toinen kieltäytyisi ja ehkä täällä on helpompi puhua seksistä kuin livessä koska ei halua olla vasten mielinen tai halua loukata naista no ehkä virheitä tulee kun luottaa sydämmeensä ja omiin tunteisiinsa tai iskemistaitoihinsa
Ei se ole alistamista. Sehän on ihanaa, silloin kun sen molemmat haluaa. Mutta ei ole soveliasta pyytää suoraan seksiä, jos mielii parisuhdetta ja vuosisadan rakkaustarinaa saada aikaan. Täällä onkin varmasti helpompi puhua kuin livenä, etkä sinä varmaan suoraan sanoisikaan noin livenä, vai? Ei niitä iskemistaitoja tarvitse niin paljon olla, kun vaan muistaa, että naiset ei tykkää siitä että ollaan heti pyytämässä seksiä. Se seksi tulee mukaan kuvioon sitten kun sen aika on. Sinäkin tykkäät kunnollisista tytöistä, niin et sinä varmaan haluaisikaan että nainen olisi liian "helppo", vai?
Anonyymi kirjoitti:
en sitä aloitusta pahalla tehnyt tai olen huonokirjoittamaan ja ilmaisemaan ja kai se livessäkin on niin että en osaa iskeä niin jos sanon että haluan pussata niin kyllä silloin tykkään naisesta
Tiedän. Minä en sitä poistoa pyytänyt.
:) Mmm... ja minusta on ihan ok kyllä sanoa että haluaa pussata jos toisesta tykkää, kunhan ei mene niihin alapääjuttuihin, koska se ei ole sitten enää oikein soveliasta.- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Ei se ole alistamista. Sehän on ihanaa, silloin kun sen molemmat haluaa. Mutta ei ole soveliasta pyytää suoraan seksiä, jos mielii parisuhdetta ja vuosisadan rakkaustarinaa saada aikaan. Täällä onkin varmasti helpompi puhua kuin livenä, etkä sinä varmaan suoraan sanoisikaan noin livenä, vai? Ei niitä iskemistaitoja tarvitse niin paljon olla, kun vaan muistaa, että naiset ei tykkää siitä että ollaan heti pyytämässä seksiä. Se seksi tulee mukaan kuvioon sitten kun sen aika on. Sinäkin tykkäät kunnollisista tytöistä, niin et sinä varmaan haluaisikaan että nainen olisi liian "helppo", vai?
no itse olen aika helppo tapaus eli joko tykkään naisesta tai en ja jos tykkään niin kyllä olen valmis heti antaan kielihodon hänelle ja toivon että hän nauttisi siitä ja valitsee minut miehekseen ja jos en pidä niin en halua antaa hänelle kielihoitoa tai seksiä ja kyllä haluan kunnollisen naisen itselleni no miten sen kertoo jos tykkää toisesta
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
:) Mmm... ja minusta on ihan ok kyllä sanoa että haluaa pussata jos toisesta tykkää, kunhan ei mene niihin alapääjuttuihin, koska se ei ole sitten enää oikein soveliasta.piti juuri kysyä tai kirjoittaa että mitä jos toinen on niin söpö että haluaa pussata häntä ja haluaisi antaa hänelle kielihoidon ja orgasmin ja sitä haluaa sydämmestään
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
:) Mmm... ja minusta on ihan ok kyllä sanoa että haluaa pussata jos toisesta tykkää, kunhan ei mene niihin alapääjuttuihin, koska se ei ole sitten enää oikein soveliasta.minulla on ongelmana että varmaankin saisin helposti naisen jos vaan juttelisin tai pyytäisin ulos tai kahville mutta en ole sosiaalinen enkä juttu miehii ja olen todella perhekeskeinen luonne eli en tarvi tai halua muita kuin tulevan naisen ja vanhempani ja sisarukseni ja tulevan naiseni kanssa haluan olla ja jutella ja puuhata kaikkea muita en kaipaa
Lillis2020 kirjoitti:
Älä sutkauttele, älä sutkauttele. 😂
Tuossa on monia pahoja juttuja mistä on kauaskantoisia vaikutuksia. Liian moni noita harrastaa, toiset tosissaan toiset leikillään, sillä hyvin vesitetään jopa täysin taka-ajatukseton kommunikointi kun äkkiä luullaan että taas yksi kun ne kaikki muutkin. Toki jotkut tykkäävät hultista huumorista ja toisille toimii hapanimelät latteukset. Varsinkin vesittää hyvin monien deittisovellusten käytön jos ensimmäinen sana on anna ja seuraavaksi tulee silmäniskuhymiötä ja laitetaanko nakkia sämpylänväliin. 😂
Parasta olisi jos täysin varauksetonta, spontaania ja taka-ajatuksetonta vuorovaikutusta. Tunteet ja tuntemukset jos tulee niin saa tulla, silloin tietenkin voisi toivoa että ne molemmat tuntisivat samoin. Antaisi vain maailman viedä ja asioiden tapahtua.
Sekin olisi varmasti kaikille paras jos toinen kiinnostuu eikä saa vastakaikua niin ei heti alkaisi solvaaminen. (jotenkin niin miehinen juttu. Ego saa kolauksen tms. kun ei oikeasti osata suhtautua omiin odotuksiin ja asenteisiin tai sitten tuodaan sitä muka hauskaa kaksimielistä.) Paras ehkä ikinä oli kun joskus tuli tänä iltana ei tuu pakkeja ja joku stereotyyppinen ei ihannemies ravintolassa vetelee sitä monen promillen humalassa.
Loppuhuipennus, en enää tiedä mistä aloitin ja mihin lopetin but I feel ya bro 👊Anonyymi kirjoitti:
minulla on ongelmana että varmaankin saisin helposti naisen jos vaan juttelisin tai pyytäisin ulos tai kahville mutta en ole sosiaalinen enkä juttu miehii ja olen todella perhekeskeinen luonne eli en tarvi tai halua muita kuin tulevan naisen ja vanhempani ja sisarukseni ja tulevan naiseni kanssa haluan olla ja jutella ja puuhata kaikkea muita en kaipaa
Mmm... no hyvä kun tiedostat nuo asiat. Se on jo paljon enemmän kuin moni muu. Voi ehkä olla vähän haastavaa, jos et myöskään halua sen naisen suvun kanssa olla tekemisissä? Mutta kunhan vaan sitten annat naisen olla sosiaalinen ja tavata ystäviään ja sukulaisiaan (koska toista ei voi omistaa) niin voihan sellainen varmaan toimia?
Jascal kirjoitti:
Tuossa on monia pahoja juttuja mistä on kauaskantoisia vaikutuksia. Liian moni noita harrastaa, toiset tosissaan toiset leikillään, sillä hyvin vesitetään jopa täysin taka-ajatukseton kommunikointi kun äkkiä luullaan että taas yksi kun ne kaikki muutkin. Toki jotkut tykkäävät hultista huumorista ja toisille toimii hapanimelät latteukset. Varsinkin vesittää hyvin monien deittisovellusten käytön jos ensimmäinen sana on anna ja seuraavaksi tulee silmäniskuhymiötä ja laitetaanko nakkia sämpylänväliin. 😂
Parasta olisi jos täysin varauksetonta, spontaania ja taka-ajatuksetonta vuorovaikutusta. Tunteet ja tuntemukset jos tulee niin saa tulla, silloin tietenkin voisi toivoa että ne molemmat tuntisivat samoin. Antaisi vain maailman viedä ja asioiden tapahtua.
Sekin olisi varmasti kaikille paras jos toinen kiinnostuu eikä saa vastakaikua niin ei heti alkaisi solvaaminen. (jotenkin niin miehinen juttu. Ego saa kolauksen tms. kun ei oikeasti osata suhtautua omiin odotuksiin ja asenteisiin tai sitten tuodaan sitä muka hauskaa kaksimielistä.) Paras ehkä ikinä oli kun joskus tuli tänä iltana ei tuu pakkeja ja joku stereotyyppinen ei ihannemies ravintolassa vetelee sitä monen promillen humalassa.
Loppuhuipennus, en enää tiedä mistä aloitin ja mihin lopetin but I feel ya bro 👊Mmm... joo, vaikka eihän se huumori aina pilaa kaiken, on kyllä aika tapauskohtaista sekin toki, mutta välillä se sitten vaan ei osu, ja sit on kyllä koko homma ihan pilalla.
Lillis2020 kirjoitti:
Mmm... joo, vaikka eihän se huumori aina pilaa kaiken, on kyllä aika tapauskohtaista sekin toki, mutta välillä se sitten vaan ei osu, ja sit on kyllä koko homma ihan pilalla.
Totta, aina se ei osu, joskus osuu, toisinaan sitä on liikaa ja joskus liian vähän. Hiukan pitää seilata tuntemattomilla merillä ja vältellä karikkoja. Tunkeutua sopivasti ja välttää liikaa tunkeutumista.
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Mmm... no hyvä kun tiedostat nuo asiat. Se on jo paljon enemmän kuin moni muu. Voi ehkä olla vähän haastavaa, jos et myöskään halua sen naisen suvun kanssa olla tekemisissä? Mutta kunhan vaan sitten annat naisen olla sosiaalinen ja tavata ystäviään ja sukulaisiaan (koska toista ei voi omistaa) niin voihan sellainen varmaan toimia?
niin naisen sukulaiset kai heitä on pakko sietää mutta mies ystäviä en katsele tai moottorisaha tai kirves laulaa niin ystävät on ns ystäviä kuten työkaverit tai ns ystävät yrittää hyötyä jostakin ja jos ei hyödy niin ei ystäviäkään näy eli rakkaimmat ihmiset on tosi ystäviä
Jascal kirjoitti:
Loppuhuipennus, en enää tiedä mistä aloitin ja mihin lopetin but I feel ya bro 👊Joo, ihan asiaa näpytät bro. Ymmärrän kyllä tuon niljakemaisen seksillä mässäilyn ja naista lähestymisen iljettäväksi. Olenhan itsekin sitä joskus kokenut.
Enkä kyllä itse hurtista huumorista huolimatta usko, että monikaan tosissaan liikkeellä oleva nainen ilahtuu annatko persettä tms. kommenteista. Vaikka sitä seksiä saattaakin haluta ihan mielettömästi sen ihastuttavan daamin kanssa, niin korrekti käytös kannattaa muistaa.
Ehkä sinne ihaniin suloisiin pääse joskus, jos hyvin käy. 😋Jan1 kirjoitti:
Joo, ihan asiaa näpytät bro. Ymmärrän kyllä tuon niljakemaisen seksillä mässäilyn ja naista lähestymisen iljettäväksi. Olenhan itsekin sitä joskus kokenut.
Enkä kyllä itse hurtista huumorista huolimatta usko, että monikaan tosissaan liikkeellä oleva nainen ilahtuu annatko persettä tms. kommenteista. Vaikka sitä seksiä saattaakin haluta ihan mielettömästi sen ihastuttavan daamin kanssa, niin korrekti käytös kannattaa muistaa.
Ehkä sinne ihaniin suloisiin pääse joskus, jos hyvin käy. 😋Mitä vähemmän sitä yrittää, odottaa niin ihmeellisemmin sieltä voi itsensä löytää. 😂 aka kun ei edes juolahda mieleen, niin havahtuu mitä olen tekemässä, miten tähän jouduin, wow.
Anonyymi kirjoitti:
niin naisen sukulaiset kai heitä on pakko sietää mutta mies ystäviä en katsele tai moottorisaha tai kirves laulaa niin ystävät on ns ystäviä kuten työkaverit tai ns ystävät yrittää hyötyä jostakin ja jos ei hyödy niin ei ystäviäkään näy eli rakkaimmat ihmiset on tosi ystäviä
Nyt olet mielestäni vaan vähän liian mustasukkainen, epävarma ja ennakkoasenteellinen. Kyllähän sinun pitäisi ne ihmiset tavata edes ensin, että voit sanoa mitä mieltä olet. Jos nainen tykkää sinusta, niin ei ne hänen ystävät ole sinulle eikä teille mikään uhka. Hänen ystävät ovat hänelle rakkaita. Ei voi omistaa toista tai kieltää ystäviä toiselta. Sellainen ei ole oikein, välis.
Jascal kirjoitti:
Mitä vähemmän sitä yrittää, odottaa niin ihmeellisemmin sieltä voi itsensä löytää. 😂 aka kun ei edes juolahda mieleen, niin havahtuu mitä olen tekemässä, miten tähän jouduin, wow.
Kyllä vaan. Etsimällä ja hinkumalla harvoin löytää ja saa, parhast jutut tulee eteen melkeenpä tsäkällä ja odottamatta, etsimättä.
Jan1 kirjoitti:
Kyllä vaan. Etsimällä ja hinkumalla harvoin löytää ja saa, parhast jutut tulee eteen melkeenpä tsäkällä ja odottamatta, etsimättä.
Näinhän se on. Mystinen yhtälö ja rakettitiede. Haluat, et saa. Et halua, joudut. 😂 Tuo oli siis miesten maailmasta. Naisten maailma on niin paljon kauheampi pahimmalla mahdollisella tavalla että en halua edes ajatella.
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Nyt olet mielestäni vaan vähän liian mustasukkainen, epävarma ja ennakkoasenteellinen. Kyllähän sinun pitäisi ne ihmiset tavata edes ensin, että voit sanoa mitä mieltä olet. Jos nainen tykkää sinusta, niin ei ne hänen ystävät ole sinulle eikä teille mikään uhka. Hänen ystävät ovat hänelle rakkaita. Ei voi omistaa toista tai kieltää ystäviä toiselta. Sellainen ei ole oikein, välis.
no sellaine nainen jolle ystävät ovat tärkeitä niin saakoot mennä ystäviensä luokse ja minä poika nostan kytkintä
Jan1 kirjoitti:
Joskus meinasin sutkautella treffisovelluksessa mutta päätin lopettaa sen käytön. Yhdellä oli erittäin tarkkana kirjoitustaito ja hänellä oli yhdyssanavirhe, toisella oli se ettei seksi saa olla ekana mielessä niin kävi mielessä et jos tokana. 😂
Jascal kirjoitti:
Näinhän se on. Mystinen yhtälö ja rakettitiede. Haluat, et saa. Et halua, joudut. 😂 Tuo oli siis miesten maailmasta. Naisten maailma on niin paljon kauheampi pahimmalla mahdollisella tavalla että en halua edes ajatella.
Nojaa. Yksi etu tässä kummassa välimalli sukupuomisuudessa on. Jostain syystä aivot ymmärtää molempia puolia. Naisen maailmassa ja asemassa eläneenä ja miesten maailman omemmaksi kokevana syntyy jännä yhtälö mies- ja naismaailman sisällöstä.
Miehenä osaa varoa niitä asioita, joiden tietää ärsyttävän naisia jos siis niin tahtoo tehdä ja toisaalta ottaa huomioon mitä naiset miettii asioista. Ja taaskin käsittää myös miesten aseman naisten nujerruksessa ja kipukohdat suhteessa naiseen. Mitä naiset ei tajua mitä on olla mies ja naisen kanssa.
Jännä sekasotku tuolla mun päässä. 😃Jascal kirjoitti:
Joskus meinasin sutkautella treffisovelluksessa mutta päätin lopettaa sen käytön. Yhdellä oli erittäin tarkkana kirjoitustaito ja hänellä oli yhdyssanavirhe, toisella oli se ettei seksi saa olla ekana mielessä niin kävi mielessä et jos tokana. 😂
Aijai ei passaa. Tulee turpiin naisilta.
Jascal kirjoitti:
Aijai ei passaa. Tulee turpiin naisilta.
Jan1 kirjoitti:
Nojaa. Yksi etu tässä kummassa välimalli sukupuomisuudessa on. Jostain syystä aivot ymmärtää molempia puolia. Naisen maailmassa ja asemassa eläneenä ja miesten maailman omemmaksi kokevana syntyy jännä yhtälö mies- ja naismaailman sisällöstä.
Miehenä osaa varoa niitä asioita, joiden tietää ärsyttävän naisia jos siis niin tahtoo tehdä ja toisaalta ottaa huomioon mitä naiset miettii asioista. Ja taaskin käsittää myös miesten aseman naisten nujerruksessa ja kipukohdat suhteessa naiseen. Mitä naiset ei tajua mitä on olla mies ja naisen kanssa.
Jännä sekasotku tuolla mun päässä. 😃Typot olikin hauskoja. 😂
Jan1 kirjoitti:
Jännä sekasotku tuolla mun päässä. 😃Itseasiassa mies joka kokee olevansa mies pystyy myös hyvin ymmärtämään tuon näkökohdan naisen näkökulmasta tai sitten on naisten aivot (eli käytetyt ja kyky käyttää niitä. 😂 Perustuu vitsiin naisten aivot maksavat vähemmän kuin miesten aivot koska ovat käytetyt ja se hauska juttu siinä on että stereotyyppisesti se on totuus. Toki poikkeuksia löytyy molemmista sukupuolista). Ehkä nykymaailmassa on sukupuoleton ja vastaanottaa kaikki sukupuolettomana ja tuohon toiseen vastaukseen: Turpiin saanti naiselta, sekin olisi kokemus. 😂 Sitä en vielä ole kokenut, ainakaan kunnolla. Ehkä siihen voisi kasvaa fetissi tai mennä Wahlströmin sparraus vastukseksi. 😂😂
Jascal kirjoitti:
Itseasiassa mies joka kokee olevansa mies pystyy myös hyvin ymmärtämään tuon näkökohdan naisen näkökulmasta tai sitten on naisten aivot (eli käytetyt ja kyky käyttää niitä. 😂 Perustuu vitsiin naisten aivot maksavat vähemmän kuin miesten aivot koska ovat käytetyt ja se hauska juttu siinä on että stereotyyppisesti se on totuus. Toki poikkeuksia löytyy molemmista sukupuolista). Ehkä nykymaailmassa on sukupuoleton ja vastaanottaa kaikki sukupuolettomana ja tuohon toiseen vastaukseen: Turpiin saanti naiselta, sekin olisi kokemus. 😂 Sitä en vielä ole kokenut, ainakaan kunnolla. Ehkä siihen voisi kasvaa fetissi tai mennä Wahlströmin sparraus vastukseksi. 😂😂
Jotain sellaista joo. Ehkä tuo sukupuoleton ja herkkyys lukea/ymmärtää myös vaikuttaa.
Psykologin testien (kesäyliopistossa joskus) ja psykologian opinnoissa tehtiin testejä. Yhdessä koitettiin kartoittaa kumpi puolisko aivoista on vahvempi. Oikea vai vasen. Eli kumpiko aivolohko hallitsee sinua minua. Mulle tuli tasavahvat. Testi tehtiin uusintana aina joidenkin kuukausien päästä saman tyypin opinnoissa.
Aina sama lopputulos. Mikä kuulemma yllätti testin tekijän ja arvioitsijan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no sellaine nainen jolle ystävät ovat tärkeitä niin saakoot mennä ystäviensä luokse ja minä poika nostan kytkintä
Olisipa harvinaisen typerää hylätä rakkaat ystävät uuden tuttavuuden vuoksi - parisuhde on mukava olla olemassa, mutta ei sen takia heitetä tärkeitä ystäviä sivuun.
Useimmilla ihmisillä on verkosto ystäviä. Sulla saa aikamoinen tuuri käydä että löydät niin erakon naisen, ettei sillä ole yhtään ystävää. Jan1 kirjoitti:
Jotain sellaista joo. Ehkä tuo sukupuoleton ja herkkyys lukea/ymmärtää myös vaikuttaa.
Psykologin testien (kesäyliopistossa joskus) ja psykologian opinnoissa tehtiin testejä. Yhdessä koitettiin kartoittaa kumpi puolisko aivoista on vahvempi. Oikea vai vasen. Eli kumpiko aivolohko hallitsee sinua minua. Mulle tuli tasavahvat. Testi tehtiin uusintana aina joidenkin kuukausien päästä saman tyypin opinnoissa.
Aina sama lopputulos. Mikä kuulemma yllätti testin tekijän ja arvioitsijan.Eli kyllä vissiin loogisuuskin pelittää. Naisellinen romanttisuus (tahallaan alleviivattuna) on loogisen aivopuoliskon (miehisen) kanssa sulassa sovussa. 😉
Jan1 kirjoitti:
Aina sama lopputulos. Mikä kuulemma yllätti testin tekijän ja arvioitsijan.https://yle.fi/uutiset/3-9378427
https://mielenihmeet.fi/onko-miesten-ja-naisten-aivojen-valilla-eroja/
https://seura.fi/ilmiot/tiede-ja-luonto/ilman-aivojakin-voi-elaa-paalle-pain-ei-aina-nay-jos-korvien-valista-puuttuu-jotain/
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Miesten_ja_naisten_aivojen_eroavaisuudet
Noi linkit ovat siis niille miehekkäille naisille ja miehekkäille miehille, ei meille naisellisille miehille tai naisellisille naisille. 😂 (Hebreaa ensimmäisille, selkeää meille toisille)
Psykologia on tuttu aihe, mutta mielenkiinnosta pitäisi ehkä viedä omat aivot tutkimuksiin (jotain vikaahaan niissä on 🤣) Sinullahan on täysin uniikit aivot mitkä poikkeaa muista, eli todennäköisesti enemmän kehittyneet kuin muilla. 😘🤗Jascal kirjoitti:
https://yle.fi/uutiset/3-9378427
https://seura.fi/ilmiot/tiede-ja-luonto/ilman-aivojakin-voi-elaa-paalle-pain-ei-aina-nay-jos-korvien-valista-puuttuu-jotain/
Noi linkit ovat siis niille miehekkäille naisille ja miehekkäille miehille, ei meille naisellisille miehille tai naisellisille naisille. 😂 (Hebreaa ensimmäisille, selkeää meille toisille)
Psykologia on tuttu aihe, mutta mielenkiinnosta pitäisi ehkä viedä omat aivot tutkimuksiin (jotain vikaahaan niissä on 🤣) Sinullahan on täysin uniikit aivot mitkä poikkeaa muista, eli todennäköisesti enemmän kehittyneet kuin muilla. 😘🤗Hah uniikit, in your ass. 😂
Mä lukasen linkit aamusella. Nyt (nytkään) ei kuuppa ota vastaan mitään älykästä. 🤪💫Jascal kirjoitti:
https://yle.fi/uutiset/3-9378427
Psykologia on tuttu aihe, mutta mielenkiinnosta pitäisi ehkä viedä omat aivot tutkimuksiin (jotain vikaahaan niissä on 🤣) Sinullahan on täysin uniikit aivot mitkä poikkeaa muista, eli todennäköisesti enemmän kehittyneet kuin muilla. 😘🤗Hei oonko mä nyt sitten marakatti vai apina, kun olen tykännyt aina leikkiä autoilla ja rakennella majoja, painia fyysisesti ja voittaa kaikki kilpa-ajot autolla ja moottoripyörällä, mutta olen myös tykännyt leikkiä vuoropuheluleikkejä barbeilla ja tanssia? 🤯
Jan1 kirjoitti:
Hah uniikit, in your ass. 😂
Mä lukasen linkit aamusella. Nyt (nytkään) ei kuuppa ota vastaan mitään älykästä. 🤪💫Itsekin olen menossa nukkumaan.😁🤗 Ilmeisesti eri sukupuolilla ja seksuaalisesi suuntautuvilla toimii aivot eri tavalla. Kävin tykillä ampumassa yhteen korona avaukseen. 😁
Jan1 kirjoitti:
Hei oonko mä nyt sitten marakatti vai apina, kun olen tykännyt aina leikkiä autoilla ja rakennella majoja, painia fyysisesti ja voittaa kaikki kilpa-ajot autolla ja moottoripyörällä, mutta olen myös tykännyt leikkiä vuoropuheluleikkejä barbeilla ja tanssia? 🤯
Ehkä olet molemmat, et ainakaan ole oranki tai gorilla. 😁🤗🤣😘 Ehkä kaikista pahin on olla keltainen veriperse oranki, ihan oma lajinsa. 🙄
Jascal kirjoitti:
Itsekin olen menossa nukkumaan.😁🤗 Ilmeisesti eri sukupuolilla ja seksuaalisesi suuntautuvilla toimii aivot eri tavalla. Kävin tykillä ampumassa yhteen korona avaukseen. 😁
Ilmeisesti, sille ainakin itsestä tuntuu. Välimaastossa mies ja nainen. Ärsyttää kun joku ei ymmärrä miesasiaa tai naisasiaa. Kun itse hosuu siinä välimaastossa ja ymmärtää molempien aivoituksia. 😃
Hyvää yötä.Jan1 kirjoitti:
Hei oonko mä nyt sitten marakatti vai apina, kun olen tykännyt aina leikkiä autoilla ja rakennella majoja, painia fyysisesti ja voittaa kaikki kilpa-ajot autolla ja moottoripyörällä, mutta olen myös tykännyt leikkiä vuoropuheluleikkejä barbeilla ja tanssia? 🤯
sä olet hyvä 🧞♂️
....🧚🏼♀️....Jascal kirjoitti:
Ehkä olet molemmat, et ainakaan ole oranki tai gorilla. 😁🤗🤣😘 Ehkä kaikista pahin on olla keltainen veriperse oranki, ihan oma lajinsa. 🙄
Jos mä oonkin lori? Puoliapina. Poimin itselleni ne asiat joista pidän ja mistä viehätyn, ihan sama mitä jonkun kaavat käskee suosia.
Naisissa tunnen vetoa naisellisiin piirteisiin, miehissä maskuliinisiin ja ja jopa naismaisiin miehiin. Kuzu kuzu vaan taas. Mutten tunne tippaakaan vetoa maskuliinisiin naisiin. Kun olen itse jokseenkin sellainen. Seksuaalisesta suuntautumisesta vaan. 😃Jan1 kirjoitti:
Jos mä oonkin lori? Puoliapina. Poimin itselleni ne asiat joista pidän ja mistä viehätyn, ihan sama mitä jonkun kaavat käskee suosia.
Naisissa tunnen vetoa naisellisiin piirteisiin, miehissä maskuliinisiin ja ja jopa naismaisiin miehiin. Kuzu kuzu vaan taas. Mutten tunne tippaakaan vetoa maskuliinisiin naisiin. Kun olen itse jokseenkin sellainen. Seksuaalisesta suuntautumisesta vaan. 😃Niin ja sitten naiselliset naiset, naiselliset miehet herättää minussa saalistusvietin. Miehekkäät miehet taas sammuttaa sen, olen passiivinen tai aloitteentekijä mutta laiskempi kiinnostumaan, kun en itse ole se joka saalistaa. Hulluja juttuja.
- Anonyymi
Miehen on aika vaikea tietää missä tahdissa pitäisi edetä kun nainen ei yleensä tee mitään muuta kuin odottelee vain että mitä tapahtuu. Varmasti kokeneet pelimiehet osaavat johdatella näitä naispuoleisia reppanoita oikealla otteella mutta kyllä tasa-arvoiseen etenemiseen kuuluisi mielestäni se että nainenkin voisi vielä suhdetta omalta osaltaan eteenpäin.
Anonyymi kirjoitti:
Miehen on aika vaikea tietää missä tahdissa pitäisi edetä kun nainen ei yleensä tee mitään muuta kuin odottelee vain että mitä tapahtuu. Varmasti kokeneet pelimiehet osaavat johdatella näitä naispuoleisia reppanoita oikealla otteella mutta kyllä tasa-arvoiseen etenemiseen kuuluisi mielestäni se että nainenkin voisi vielä suhdetta omalta osaltaan eteenpäin.
Siinä olen kanssasi ihan samaa mieltä. Ja sitten pitää vielä tuota mun kommemttiani tarkentaa siltä osin, että tuollaisia ongelmia ja kitkaa syntyy mielestäni vain jos jompi kumpi ei ole täysillä mukana. Jos homma tuntuu molemmista hyvältä, niin kyllähän se suhdekin etenee oikeassa tahdissa kitkattomasti. :)
- Anonyymi
Me ollaan nykyään aika hioutuneita toisiimme miehen kanssa. Ei jatkuvasti nyhjätä yhdessä, vaan ollaan itsenäisiä. Minä olen enemmän kotiin suuntautunut ja mies ulkopuolelle. Jotenkin vaan sovitaan toisillemme. Se on oikeastaan vuosikymmenien tulos. Ihan helposti ei pidä antaa periksi. Mekin olisimme voineet antaa jo monta kertaa.
- Anonyymi
Minulla kaunis koti ja nautin tästä.onnellinen näin.kukaan arvostele.saan olla sellainen kuin olen!muiden mielipiteet ihan sama🤗onnellisuus syntyy oivalluksista.löytyy ihan omasta itsestä.joka sitä jostain tai joltaki muulta odottaa.onnettomaksi jää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla kaunis koti ja nautin tästä.onnellinen näin.kukaan arvostele.saan olla sellainen kuin olen!muiden mielipiteet ihan sama🤗onnellisuus syntyy oivalluksista.löytyy ihan omasta itsestä.joka sitä jostain tai joltaki muulta odottaa.onnettomaksi jää.
Ja vielä.olen ihan kaunis ikäisekseni.nämä arvostelu jutut täällä että mikä naisessa yök ja mitä pitää löytyä.hah.minulla omat ns virheeni mutta väliäkö.minulle itselleni kelpaan ja se siitä.olen vesimies ja menen omia polkujani.juoskaa te treenaamassa.ajan hukkaa😃keskityn henkiseen en ulkoiseen.että heippa👋
- Anonyymi
Ehkä mun ei pitäisi puhua mun suhteesta kuitenkaan. Ei ehkä tässä tilanteessa kuitenkaan ole mukavaa, vaikka kavereita vaan ollaankin. Lupaan, että en kirjoita enää. Voisin muutenkin välillä olla kirjoittamatta. En ole mikään parisuhde-ekspertti todellakaan.
- Anonyymi
Tai sitten, jotkut vain haluavat elää yksin. Kuten minä.
- Anonyymi
Tai ehkäpä paritalo. .
Ja siinä välissä se katettu käytävä. Ja Neutral-zone.
No hitto, miks ei.. "Jos koet jatkuvaa epämukavuutta, hankaluutta, vaikeutta ja pakenemishalua liittyen vuorovaikutustilanteeseen kannattaa hakea ammattilaiselta apua."
Ollaanko siis sitä mieltä, että me erakot olemme avun tarpeessa?- Anonyymi
My Dear,
Toisen handicappi. Toisen ässä ja värisuora.
Tarkasteluperspektiivi.
Yours
Hannibal
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706804
- 594572
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323768- 633081
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187