Ostin olutta ja makkaraa. Pyykit pesty myös joten loppuilta menee hyvän musiikin ja oluen voimalla.
https://www.youtube.com/watch?v=leSS06OhXDI&list=PLA6DDC0EB8C3DBEB1&index=4
Ilmoitusluontoinen asia
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
sama juttu tulin uuri saunasa ja laitoin pyykinpesukoneen päälle ja ottaa tämään lärvät ton drinkin kun juon niin taidan sammua tai jos en sammu niin teen uuden mutta tänään otan
- Anonyymi
itse ostin viinaa ja kokakolaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itse ostin viinaa ja kokakolaa
jassoo m
- Anonyymi
Aina kannattaa juoda. Elämä on nauttimista varten, ei hikistä duunia varten.
- Anonyymi
nii nii kuis muuten panee
- Anonyymi
Siis mitä työtä, käytännössähän puolet suomalaisista on lomautettu tai ovat karanteenissa.
Autonkuljettajilla jakelussa esim. on urakka vauti päällä, samoin leipureilla ja einesruokien tekijöillä. Suurin työ sarka ja vaativin sekä riskialttein on terveydenhuollossa työskentelevillä, oman terveytensä altistaessaan.
No, olihan siitä jo jotain mainintaakin, ettei TEHYläisten kannata elätellä mitään palkankorotuksia tulevissa neuvotteluissa,kun yheikunnalla kertkaikkiaan ei ole varaa siihen.
Sairaanhoitajien pitääruveta bloggaajiksi, ja antaa ohjeita kuinka hoitaa itse itsensä kuntoon.
Sen jälkeen voikin anoa valtiolta apurahaa, nettiyhtiönsä kehittelyyn.
Käytännösanansä se avustus eli raha pitäisi sit panna kiertämään varmaan kehää, muutamien hyvin valittujen toisten tukirahan saajien keskuudessa... tai oman perheen piirissä.
Pääpotin osuessa kohdalle 100.000€, se olisi vähintäänkin osastonhoitajan 2 vuoden palkka, kotona istuskellen ja bloggaamassa neuvojaan; luki niitä joku tai ei, niin itsensä on ainakin työllistänyt. Sairaanhoitajien palkka sairaalassakin on paljon pienempi, mutt hommanhan voi tehdä aina etänäkin. Ainakin mä olen tullut siihen tulokseen kun lehtiä olen lueskellut.
Ajattelin pyytää jtselleni epäviralliseksi konsultiksi keskustalaisen ministerin, heillä kun on taito tehdä anomukset selkeästi ja lain mukaisesti. Ei pitäsi olla kellään kitisemistä!
trollikka
Ps. tuskin se olis esteenä, ett tässä tämän hetkisessä tilanteessa kannatan persuja, mutt mä olen ns. liikkuva äänestäjä. Sopii muistaa myös se!
Olutta, makkaraa ja loistavaa musiikkia. 👌
- Anonyymi
Nooh, hain pizzan tuosta kulman takaa ja olutta on kyllä palanpainikkeeksi. Niettä ei muuta kuin luurit korville ja chillailemaan.
- Anonyymi
Hain piimää kaupasta, koneelliset astioita ja pyykkiä pyöritetty. Nyt odottelen ruokaa...
xLiner
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706804
- 594572
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323768- 633081
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187