Tietynlainen ”ysärijunttius” on vain tavoiteltavaa!
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/2e142d51-1a5c-41d6-ba04-af6d36ce00e0
Bodarimummeli heitti veivinsä ennen aikojaan :(
https://www.is.fi/muutlajit/art-2000006526195.html
Disse on nyt cool & Lineristä huolissaan
48
84
Vastaukset
- Anonyymi
Disse on aina cool..jos ei asuis nii kaukana olisin jo kietonut pikkusormeni ympärille. Ja muut jäisitte nuolemaan näppejä😄🤩😘
- Anonyymi
Välimatka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välimatka?
No pitkä😄ei sitä nyt turkuun noin vaa joka vkl tulla.hänen työt siellä mun täällä..ja lapset . Elämä on🧜♀️🤷♀️
Anonyymi kirjoitti:
No pitkä😄ei sitä nyt turkuun noin vaa joka vkl tulla.hänen työt siellä mun täällä..ja lapset . Elämä on🧜♀️🤷♀️
Disse on ennenkin ajellut palstatreffeille puolen suomen halki, ainoa riskitekijä on citroenin kone että mahtaako se kestää? nyt kesällähän voi pärrälläkin päräyttää sinua katsomaan.
Anonyymi kirjoitti:
No sitten ei vaan nää joka viikonloppu. Vähän harvemmin. 😃
Aja sinä Turusta sinne Disselle.Harmaaritari kirjoitti:
Disse on ennenkin ajellut palstatreffeille puolen suomen halki, ainoa riskitekijä on citroenin kone että mahtaako se kestää? nyt kesällähän voi pärrälläkin päräyttää sinua katsomaan.
Ää, citikka sen verran pelittää. Pitää taukoja välillä. 😃
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
No sitten ei vaan nää joka viikonloppu. Vähän harvemmin. 😃
Aja sinä Turusta sinne Disselle.Firman auto.ei sillä mihkää miehiin ajella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Firman auto.ei sillä mihkää miehiin ajella
Eikä mua ole kutsuttu🙂
Jan1 kirjoitti:
Ää, citikka sen verran pelittää. Pitää taukoja välillä. 😃
Heh, poistui yks viesti. En ehtinyt vastata. Mutjoo pitäkää tytöt kiirettä. 😜
Tik tok tik tok.Anonyymi kirjoitti:
Firman auto.ei sillä mihkää miehiin ajella
Jaa. Sitten se täytyy kotinurkilta löytyä soppeli, jos ei kulkemaan pääse. Käy se rasitteeksi, jos toinen aina on se joka kulkee pitkää väliä.
Anonyymi kirjoitti:
Oho, oho...kato Turku mainittu. Muumit yleensä hengailee tuolla Naantalin suunnalla, mutta tuosta ei sit niin tiedäkään, muista pyytää tarkat koordinaatit Disse 😄😉
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Disse kutsuu kyllä, jos osaat hommas. 😉
Mitkä hommat?
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä hommat?
Risusavotan, keitellä kohveet, nilkuttaa silimmää, olla aito ihtes ja pilkettä silimäkulmassa. Tosikot elköö ruvetko. 🤗
Harmaaritari kirjoitti:
Sitikka on vasta sisäänajeltu. Niin vauhdikas peli, että piti tilata uudet jarruosat Autodoc;lta. 😁
En kyllä muista ajaneeni pitkinpoikin suomea treffeille. Taitaa olla kauimmat n. 200 km. 😊
Eli melkein naapuriin. 😬Lillis2020 kirjoitti:
Oho, oho...kato Turku mainittu. Muumit yleensä hengailee tuolla Naantalin suunnalla, mutta tuosta ei sit niin tiedäkään, muista pyytää tarkat koordinaatit Disse 😄😉
No pitäiskö järjestää kesälle miitti Turkuun, jos faneja löytyy useempi? 😀
Disse kirjoitti:
No pitäiskö järjestää kesälle miitti Turkuun, jos faneja löytyy useempi? 😀
Mmm.... no nyt kun sanot! Eikös täällä joku huudellut miitin perään Turkuun... Nyt olis sitä vapaata sit kuitenkin mullakin tuolloin 15.7 😂 sä voisit Disse-san silloin jakaa nimmareita faneille 😁
Lillis2020 kirjoitti:
Mmm.... no nyt kun sanot! Eikös täällä joku huudellut miitin perään Turkuun... Nyt olis sitä vapaata sit kuitenkin mullakin tuolloin 15.7 😂 sä voisit Disse-san silloin jakaa nimmareita faneille 😁
15.7. Mun pitää olla jo kotona ja vääntää lasagnee penskoille. 😀
Mutta mä voin jättää reissulla Turun Linnan ovenkahvaan muutaman nimmarin nopeimmille. 😂Disse kirjoitti:
15.7. Mun pitää olla jo kotona ja vääntää lasagnee penskoille. 😀
Mutta mä voin jättää reissulla Turun Linnan ovenkahvaan muutaman nimmarin nopeimmille. 😂No voi harmi, mut joo, käy. Ja sit täällä voi olla kaupunki-suunnistuskisat. Pääpalkintona dissen nimmari 😂
Lillis2020 kirjoitti:
No voi harmi, mut joo, käy. Ja sit täällä voi olla kaupunki-suunnistuskisat. Pääpalkintona dissen nimmari 😂
Se suunnistus pitää vetää muuten tennissukissa ja tyköistuvissa lyhyissä shortseissa. ☝️😂
Disse kirjoitti:
Se suunnistus pitää vetää muuten tennissukissa ja tyköistuvissa lyhyissä shortseissa. ☝️😂
Eiiih..... 😂
Lillis2020 kirjoitti:
Eiiih..... 😂
Khyyyyllä! 😃
https://youtu.be/spbspD9hn4M
Mä kato voin haluta. 😉
- Anonyymi
Harmis, vanha höpönassu... 😂
xLiner Oikeissa tennissukissa on punanen ja sininen raita..☝️
- Anonyymi
No kaikki ton tietää.keksi jotai uutta😄unohdan dissen.pitäköä hänestä hyvää huolta😍ehkä keskityn jatkossa naisiin😆
Jan1 kirjoitti:
Ja jalkaterät on tehty laudanpätkien mukaan. 😌
Mun mielestä jännä toi juttu, että kun Lenita joskus ..mitä..80-luvulla? kehtasi arvostella miesten pukeutumista, kuinka siitä on vedetty hernettä keuhkoihin siitä lähtien.. 😄
Wwuwuw kirjoitti:
Mun mielestä jännä toi juttu, että kun Lenita joskus ..mitä..80-luvulla? kehtasi arvostella miesten pukeutumista, kuinka siitä on vedetty hernettä keuhkoihin siitä lähtien.. 😄
Lenita ei tajunnut minkä päästi irti. 😜
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Nyt on pipiä päässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kaikki ton tietää.keksi jotai uutta😄unohdan dissen.pitäköä hänestä hyvää huolta😍ehkä keskityn jatkossa naisiin😆
Ja miten toi tähän liittyi..hihi oot kyllä palstan paras pelle.🙈aina jotai sopivaa tai sitte ihan ei sopivaa😃😄😁
Jan1 kirjoitti:
Pahemmanlaatusen pandoran lippaan avasi..
Sinipunaraitaset tennissukat ja sandaalit.. Siitä suomiukon tunnistaa ulkomaillakin. Sehän on kuin koodi.Wwuwuw kirjoitti:
Pahemmanlaatusen pandoran lippaan avasi..
Sinipunaraitaset tennissukat ja sandaalit.. Siitä suomiukon tunnistaa ulkomaillakin. Sehän on kuin koodi.Heh heh, Lenita voi Lenita. 🥴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miten toi tähän liittyi..hihi oot kyllä palstan paras pelle.🙈aina jotai sopivaa tai sitte ihan ei sopivaa😃😄😁
Miten oikeesti joku voi joka v..un asiaan löytää aina jotai käänteistä tai kaksmielistä.nii paljon hihitellyt nuille sun kommenteillesi.siis tämä wuppis. Sulla ei varmaan rouvasi kanssa oo tylsää hetkeä.😄jos frouvasi olisin olisin jo kuollut nauruun. Siinä sitten sormi pystyssä sohottelet.
Aina askeleen edellä, kuten armeijassa marssiessa. ☝️😀
Eikä se Linukka mikään ohimosuonia räjäyttelevä bodinikkari ole. Eikös se harrasta hypipompikeppijumppaa-juttuja? 😁- Anonyymi
Kuka linukka?? Kiva nähä sua..oon vähän ihastunut.. täst sitte mitää muille..
Anonyymi kirjoitti:
Xliner... joskus oli Liner T2, eli Linukka. Kuuluu apinaorkesteriin, kuten Wuppis. 🐒💨
Jaa? No eipä hiiskuta sitten...😃- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä. Vihreä hurja mörssäri, jyrää pikkubodarit jalkoihinsa ja vittuilee sujuvasti kun siltä tuntuu. Palstamulkku. Älä ota liian vakavasti.
Disse on muuten palstajeesus.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Minä. Vihreä hurja mörssäri, jyrää pikkubodarit jalkoihinsa ja vittuilee sujuvasti kun siltä tuntuu. Palstamulkku. Älä ota liian vakavasti.
Disse on muuten palstajeesus.
xLinerVihreää on vaan sun eteiseen unohtuneissa roskapusseissa. 😂
Tai tiedä sit onks sulla ikivihreet tangat? 😬- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Xliner... joskus oli Liner T2, eli Linukka. Kuuluu apinaorkesteriin, kuten Wuppis. 🐒💨
Jaa? No eipä hiiskuta sitten...😃Oooo kkekeiii?? Eli et heistä pidä..kö hä hö? No olkoot mitä ovat nuo wuppiksen pölöt kommentit on olleet piristäviä.tässä ankeassa ajassa nauttikaamme huumorista!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oooo kkekeiii?? Eli et heistä pidä..kö hä hö? No olkoot mitä ovat nuo wuppiksen pölöt kommentit on olleet piristäviä.tässä ankeassa ajassa nauttikaamme huumorista!!
Älkää nyt mun takia suuttuko en teitä tunne..sohaisinko muurahaispesään?
Anonyymi kirjoitti:
Oooo kkekeiii?? Eli et heistä pidä..kö hä hö? No olkoot mitä ovat nuo wuppiksen pölöt kommentit on olleet piristäviä.tässä ankeassa ajassa nauttikaamme huumorista!!
Tykkään mä wuppiksen kimpoiluista. 😀
Ja Linukan pöllyytyksistä, tosin nykyään siitä on tullut nössö. 😀- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Vihreää on vaan sun eteiseen unohtuneissa roskapusseissa. 😂
Tai tiedä sit onks sulla ikivihreet tangat? 😬Kato, leivoin sulle pullaa!
https://cdn.quotesgram.com/img/66/83/760060912-Woman-Hulk.jpg
xLiner
Milloin tulee se aika, että villasukat on cool?
Tennarit sopii miehille (ja joskus naisillekin), jos ne on sopivan kokoiset. Ei sellaiset, jotka matelee jalan alla tai varret on vedetty puoleen pohkeeseen.
Sukassa jalan muoto pitää tulla esille. Ja uljas pohje ja sääri kunnolla näkyvissä. Nyt ei puhuta mistään futissockista.
Mitä Dissukkaan tulee, uskoisin että on ihan cool. Sukista huolimatta :P
Linukasta ei tartte olla huolissaan. Linsku kun ei oo mikään "bodarimummeli" , vaan jotain enemmän. Flikka joka pitää kunnostaan ja kropastaan huolta ja osaa rakentaa ravintonsa kehon tarpeisiin, on syytä olla ylpeä: terveydestä, itsekurista ja ulkonäöstä. Ja pysyy muistikin tallella.
Mulla on näitä duunikavereita aika monta. Kukaan tuskin tulee kuolemaan liian aikaisin. Päinvastoin, aiheuttavat rytmihäiriöitä papoille vielä ikääntyneinä tyttöinäkin.- Anonyymi
Älä ny tuu pilaa mun ja dissen orastavaa rakkautta. Ketää sun villasukat kiinnosta🙃hyvää yötä.aamu aikainen odottaa🥰
Anonyymi kirjoitti:
Älä ny tuu pilaa mun ja dissen orastavaa rakkautta. Ketää sun villasukat kiinnosta🙃hyvää yötä.aamu aikainen odottaa🥰
Outs! Funeauko se siellä orastavaa rakkauttaan itkee? Vai onko tää (taas) joku uusi tyyppi?
Kato prkl, Diksulla on vientiä. No siinäpähän poikaa viedään :-D
Onhan Diksulla ainakin monta paria tennissukkia, joilla juosta karkuun :P
Mitä villasukkiimme tulee, ne ovat ehdottomasti kiinnostavat :) Hyvää yötä vain ja villaisia unia!- Anonyymi
Hei, äläs yhtään yritä horjuttaa mun palstauskottavuuttani! 😤
xLiner
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2571865Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141712- 1371276
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261155- 83807
- 164757
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala418668- 52592
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535