Ja 2 viinipulloa olivat kateissa, päässä oli myös kuhmu, sardiinirasioita oli lattialla, eräs niistä löytyi jääkaapin takaa.
Toinen viinipullo löytyi, se oli pyörinyt minulta piiloon, ja sukka löytyi sekin, kun taskulampun kanssa salapoliisinomaisesti tutkin paikkoja.
Aamulla herätessäni huomasin että jaloissa oli vain toinen sukka ja.
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi
Viini on viisasten juoma. Tyhmiltä pullot pyörii piiloon. :)
Järkyttäviä juoppoja tällä palstalla..
Meitsi sentäs on raitis mies. ☝️- Anonyymi
Kiljuraitis mies. peukutus.
Partakaweri kirjoitti:
Mitä sinä oikein eilen joit? Olit meinaan ihan kuutamolla.
No lasolia ja käsidesiä. Niin ja partavettä päälle.
Wwuwuw kirjoitti:
No lasolia ja käsidesiä. Niin ja partavettä päälle.
Mutta viinaa ei meikä juo..☝️
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mutta viinaa ei meikä juo..☝️
Eikä saa naisiakaa. Pimpotin sun ovikelloa muttet tullu avaan.🧜♀️
- Anonyymi
Kumppanin etsiminen on rankkaa työtä. Kaikki krapula-aamut ovat kuitenkin hinta siitä että voi tavata naisia ja lopulta löytää kumppanin jonka kanssa perustaa perheen.
Raitis mies voi herätä uuteen aamuun pirteänä ilman krapulaa, mutta eipä hän naisiakaan tapaa.
t. viinamies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751689- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398