Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia unia ja profetioita

Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia unia ja profetioita

Aloitan uuden kirjoitussarjan, jossa julkaisen päivittäin yhden minuun liittyvän unen tai profetian, mitä en ole julkistanut aikaisemmin. Koen, että nyt on niiden aika. Eli on parempi kirjoittaa uskottavuuden takia asioista etukäteen eikä sanoa jälkikäteen, että olihan tuostakin tapahtumasta minulla tietoa jo vuosia sitten.

Olen aristellut vuosien ajan joidenkin sanomien esiintuomista, koska niissä on sellaisia profetioita, joita minun itsenikin on ollut ja on vieläkin vaikea uskoa todeksi.

Mutta tapahtukoon Jumalan tahto. Jumala voi joka tapauksessa ottaa kenet tahansa, jopa minut, joka pitäisi monien mielestä passittaa mielisairaalaan, ja asettaa hänet sellaiseen asemaan ja tehtävään kuin hän haluaa.

Julkistan tänään ensimmäisenä 26.8.2007 myös Niilo Yli-Vainioon liittyvän uneni, jonka olen laittanut joillekin foorumeille, mutta en esim. tällä FB-sivulleni.

Sen jälkeen on vuorossa sellaisia sanomia, joita en ole koskaan julkistanut missään. Kun olin edesmenneen Perttu Häkkisen radio-ohjelmassa haastateltavana joulukuussa 2015 profetioista, niin päätin, että en uskalla tuoda silloin esiin tiettyjä minuun liittyviä sanomia, mutta teen sen siis nyt.

Meni syteen tai saveen, mutta tulkoot ne profetiat nyt julki.

Sanottakoon vielä sekin, että nämä mainitut profetiat ja monet muut puhuttelevat sanomat ovat luettavissa myös muutaman kuukauden kuluttua valmistuvassa Profetioita 3 –kirjassani.

6

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oksettavaa itsensä nostamista!

Jouko Piho tahtoo olla Minä, Minä, MInä... mutta ei ole ensimmäinen joka on kaatunut omiin saappaisiinsa. Jouko voi touhuta toki itsekseen ja kuvitella olevansa Jumalan profeetta? Mutta jos olisi - se pyhitys ja muu näkyisi ja olisi näkynyt jo...

• Anonyymi

Hyvin sanottu. Pihviä pitää olla.

• Kiviäkin kiinnostaa kajahtaneen hihhulin horinat :D

• Anonyymi

Sairasta itsensä nostattamista. Sille on nimikin: Messias-syndrooma. Näee itsensä niin erikoisena, että tunkee itseään kuin mitäkin.... julkiselle palstalle.

Eikö raamattu sano, että se ei ole koetuksen kestävä, joka itse itseään suosittelee?

Eikö piho jo ala tajuta, että hänellä on muutaman fanin joukko, jotka ovat samalla tavalla sokeutuneet? Muut näkevät tarpeeksi selvästi, että julkisuuden kipeä, realiteetit hukassa oleva. Suhteellisuustaju päin....

Mutta - antaa olla. Lyököön päätään seinään. . . eikä Herra enää häntä ojenna.
      Se aika oli ja meni...

JK. Mitähän se taas keksii? Ehkä poliittista ryntäystä? Kun ei suomen johtajaksi ole kanttia, eikä presidentiksikään - ja raittiina Raamatun mukaisena profeettana häntä ei kukaan tervehenkinen uskova voi enää pitää. No, satujen sepittäjäksi...

• Anonyymi

23:12 Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.

• Anonyymi

Niksuuko päässä Jouko-pojalla? Pätkiikö yhteys? Onko perseet varmasti olalla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      14
      4303
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      19
      3129
    3. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      65
      2942
    4. Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella

👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h
      Maailman menoa
      136
      2628
    5. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      30
      1868
    6. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      11
      1814
    7. Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.

Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.
      Maailman menoa
      369
      1591
    8. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      74
      1545
    9. En tiedä mitä olet mulle

Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa
      Ikävä
      61
      1526
    10. Vittumaista Joulua Kuhmolaisille.

Siinäpä se tiivistettynä.
      Kuhmo
      24
      1236
    Aihe