Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia unia ja profetioita

Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia unia ja profetioita

Aloitan uuden kirjoitussarjan, jossa julkaisen päivittäin yhden minuun liittyvän unen tai profetian, mitä en ole julkistanut aikaisemmin. Koen, että nyt on niiden aika. Eli on parempi kirjoittaa uskottavuuden takia asioista etukäteen eikä sanoa jälkikäteen, että olihan tuostakin tapahtumasta minulla tietoa jo vuosia sitten.

Olen aristellut vuosien ajan joidenkin sanomien esiintuomista, koska niissä on sellaisia profetioita, joita minun itsenikin on ollut ja on vieläkin vaikea uskoa todeksi.

Mutta tapahtukoon Jumalan tahto. Jumala voi joka tapauksessa ottaa kenet tahansa, jopa minut, joka pitäisi monien mielestä passittaa mielisairaalaan, ja asettaa hänet sellaiseen asemaan ja tehtävään kuin hän haluaa.

Julkistan tänään ensimmäisenä 26.8.2007 myös Niilo Yli-Vainioon liittyvän uneni, jonka olen laittanut joillekin foorumeille, mutta en esim. tällä FB-sivulleni.

Sen jälkeen on vuorossa sellaisia sanomia, joita en ole koskaan julkistanut missään. Kun olin edesmenneen Perttu Häkkisen radio-ohjelmassa haastateltavana joulukuussa 2015 profetioista, niin päätin, että en uskalla tuoda silloin esiin tiettyjä minuun liittyviä sanomia, mutta teen sen siis nyt.

Meni syteen tai saveen, mutta tulkoot ne profetiat nyt julki.

Sanottakoon vielä sekin, että nämä mainitut profetiat ja monet muut puhuttelevat sanomat ovat luettavissa myös muutaman kuukauden kuluttua valmistuvassa Profetioita 3 –kirjassani.

6

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oksettavaa itsensä nostamista!

Jouko Piho tahtoo olla Minä, Minä, MInä... mutta ei ole ensimmäinen joka on kaatunut omiin saappaisiinsa. Jouko voi touhuta toki itsekseen ja kuvitella olevansa Jumalan profeetta? Mutta jos olisi - se pyhitys ja muu näkyisi ja olisi näkynyt jo...

• Anonyymi

Hyvin sanottu. Pihviä pitää olla.

• Kiviäkin kiinnostaa kajahtaneen hihhulin horinat :D

• Anonyymi

Sairasta itsensä nostattamista. Sille on nimikin: Messias-syndrooma. Näee itsensä niin erikoisena, että tunkee itseään kuin mitäkin.... julkiselle palstalle.

Eikö raamattu sano, että se ei ole koetuksen kestävä, joka itse itseään suosittelee?

Eikö piho jo ala tajuta, että hänellä on muutaman fanin joukko, jotka ovat samalla tavalla sokeutuneet? Muut näkevät tarpeeksi selvästi, että julkisuuden kipeä, realiteetit hukassa oleva. Suhteellisuustaju päin....

Mutta - antaa olla. Lyököön päätään seinään. . . eikä Herra enää häntä ojenna.
      Se aika oli ja meni...

JK. Mitähän se taas keksii? Ehkä poliittista ryntäystä? Kun ei suomen johtajaksi ole kanttia, eikä presidentiksikään - ja raittiina Raamatun mukaisena profeettana häntä ei kukaan tervehenkinen uskova voi enää pitää. No, satujen sepittäjäksi...

• Anonyymi

23:12 Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.

• Anonyymi

Niksuuko päässä Jouko-pojalla? Pätkiikö yhteys? Onko perseet varmasti olalla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3760
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      76
      1980
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1608
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      83
      1267
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1077
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1018
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      788
    Aihe