Mies suuttui, kun kerroin, että hän ei ehkä ole tyyppiäni

Anonyymi

Olin Tinder-treffeillä ihan mukavan oloisen nörtähtävän insinöörimiehen kanssa. En kuitenkaan syttynyt miehestä ja miehen ehdottaessa uutta tapaamista kerroin hänelle, että hän ei kuitenkaan ehkä ole minun tyyppiäni. Mies suuttui hillityömäksi ja haukkui minua l*tkaksi. Lisäksi sanou toivovansa, että joku "jännämies" tappaisi minut. Olen käynyt kymmeniklä treffeillä ja tavannut jos jonkinlaista tyyppiä, mutta vastaavaan käytökseen en ole aiemmin törmännyt. Tämä oli ihmeellistä siksikin, että mies vaikutti ihan mukavalta ja normaalilta ennen raivokohtaustaan.

165

1536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos mies oli sinusta mukava, miksi et halunnut tavata uudestaan? Olitko pettynyt ulkonäköön. Miehen reaktio tuollaiseen pinnallisuuteen on ihan ymmärettävä.

• Anonyymi

Kemia puuttui. Jotta haluaisi tavata uudelleen pitää ihastua jollain tasolla. Tapailetko sinä ihmisiä, jotka eivät sytytä sinussa mitään kipinää? Minusta ei pakeista saisi suuttua, vaikka ne voivatkin tuntua pahoilta. Ei kenkään kanssa voi olla väkisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kemia puuttui. Jotta haluaisi tavata uudelleen pitää ihastua jollain tasolla. Tapailetko sinä ihmisiä, jotka eivät sytytä sinussa mitään kipinää? Minusta ei pakeista saisi suuttua, vaikka ne voivatkin tuntua pahoilta. Ei kenkään kanssa voi olla väkisin.

Määrittele"kemia". Jos se insinööri olisi näyttänyt Jason Momoalta niin veikkaampa että "kipinää"olisi ollut vaikka mies ei olisi suutaan avannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Määrittele"kemia". Jos se insinööri olisi näyttänyt Jason Momoalta niin veikkaampa että "kipinää"olisi ollut vaikka mies ei olisi suutaan avannut.

Jason ei ole viehättävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen olisi ilmeisesti pitänyt olla kemian insinööri mutta oli fysiikan insinööri.

• Anonyymi

Ei ole ymmärrettävää☹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin, naiset haluaa jonkun komean miehen eikä normi miehen kanssa ole koskaan kemiaa. Siksi suomessa onkin satoja tuhansia miehiä jotka ei saa koskaan naista kun rumilla naisilla on kemiaa vain komean miehen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin, naiset haluaa jonkun komean miehen eikä normi miehen kanssa ole koskaan kemiaa. Siksi suomessa onkin satoja tuhansia miehiä jotka ei saa koskaan naista kun rumilla naisilla on kemiaa vain komean miehen kanssa.

Sinullako on ”kemiaa” ihan kaikkien naisten kanssa?

• Anonyymi

Nörtti insinööri ei ole se kaikkein seksikkäin mahdollinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet haluavat seksikkään kauniin naisen.

• Anonyymi

Mies toimi oikein. Liian moni mies vaan alistuu kuin koira nöyryyttämiselle.

• Anonyymi

Miten miestä muka tuossa nöyryytettiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annettiin ymmärtää, että mies on seksuaalisesti turn off

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen olis voinut antaa pillua, kun ei kuitenkaan muutenkaan pihtaa tavaraansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Monet pallinaamat on seksuaalisesti turn off.

• Anonyymi kirjoitti:

Nainen olis voinut antaa pillua, kun ei kuitenkaan muutenkaan pihtaa tavaraansa.

Ekoilla treffeillä pillua antava nainen on roska.

• Anonyymi
        TheBeast kirjoitti:

Ekoilla treffeillä pillua antava nainen on roska.

Mikä roska himokas nainen on?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä roska himokas nainen on?

Kokeile onneasi, älä itke jos tulit hyväksi käytetyksi. Kyllä naisen älykkyyspisteet ropisee miinukselle, jos heti on haarat auki. Ihan sama miten puutteessa on ollut.

Ei jatkoon. Jos yhtään ei pysty vastustamaan himojaan se kertoo huonoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nainen koki miehen noin niin se on hänen oikeutensa.

• Anonyymi

Olisiko pitänyt harkita miten treffejä pidempään ja tutustua? Naisilla on aina kiire tavata, kiire kokea. Pari viestiä ja jo pitää tunkea treffeille.

• Anonyymi

Minusta pitää nopeasti tavata IRL. Vasta kun ihmisen on tavannut kasvotusten tietää onko kemiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta pitää nopeasti tavata IRL. Vasta kun ihmisen on tavannut kasvotusten tietää onko kemiaa.

Nopeasti hommiin.

• Anonyymi

Hmm, yleensä isoin kitinän aihe on se, ettei naiset suostu millään treffeille, vaan haluaa lärpättää viikkokausia viesteitse. On siis muunkinlaisia kokemuksia, voisiko johtua siitä että... naiset ovat kaikki keskenään erilaisia, eikä heitä siksi voi niputtaa suoraan yhteen yleistykseen.

• Anonyymi

Mies toimi oikein. Ja todennäköisesti, joku jännämies jonka kanssa on"kemiaa" ja "kipinää" tulee tappamaan sinut.

• Anonyymi

Mitä muuta Imatralla kuuluu, NAL?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä muuta Imatralla kuuluu, NAL?

Nuoriso Asunto Liitto jatkaa samaan malliin ja auttaa edelleen nuoria saamaan ensikodin.

• Anonyymi

Tuo mieshän nimenomaan oli jännämies ja ainoa syy miksi hän ei alkanut jännäilemään oli liikaa todistajia ympärillä.

• Anonyymi

Jos se mies jo tuossa tilanteessa saa tyollaisen raivokohtauksen, niin siitä näkee, mitä on tulossa jatkossa. Tuollaisia raivokohtauksia on tulossa lisää, ja varmaan pahempiakin. Tuollaisesta agressiivisesta ihmisestä kannattaa päästä eroon heti, että myöhemmin ei tule lisää kärsimyksiä. Tuollainen käytös on vaaran merkki.

• Anonyymi

Kylläpä kirjoitat kauniisti!!!!!🤣🤣🤣😍😍😍😘😘😘 anna mullekin!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se mies jo tuossa tilanteessa saa tyollaisen raivokohtauksen, niin siitä näkee, mitä on tulossa jatkossa. Tuollaisia raivokohtauksia on tulossa lisää, ja varmaan pahempiakin. Tuollaisesta agressiivisesta ihmisestä kannattaa päästä eroon heti, että myöhemmin ei tule lisää kärsimyksiä. Tuollainen käytös on vaaran merkki.

Olet aivan oikeassa!

• Anonyymi

Oiva satu siitä millaisia "k&k" miehet ovat.

• Palstan pojat taas tarinoimassa.

• Voi voi. Uutta matoa koukkuun vaan.

• Anonyymi

Miksi pitää kiusata miehiä ja lähteä treffeille kun varmasti aavistit jo aiemmin että sellainen insinööri ei kiihota sinua?

• Anonyymi

Nainen halusi ilmaiset sapuskat kuten jokainen nainen haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen halusi ilmaiset sapuskat kuten jokainen nainen haluaa.

Ehkä myös halusi vähän uhriutua ja sanoa ystävilleen että on yrittänyt löytää seuraa mutta naisen on vaan niin vaikea löytää fiksua miestä.

• Anonyymi

Onkohan samainen inssi palstalla jauhamassa jännämiehistä?

• Vaadimme parempia provoja..☝️

• Anonyymi

Sitä saa mitä tilaa

• Anonyymi

Luultavasti ette vain juoneet viinaa treffeillä. Viina on amorin nuoli joka saa rakkauden leimahtamaan miehen ja naisen välillä. Jos ei juo viinaa, ei nainen kiinnostu miehestä.

Viinamies on aina juonut naisten kanssa viinaa ja naiset ovat aina halunneet tavata uudelleen.

t. viinamies

• Anonyymi

Sinulla kävi tuuri kun näytti todellisen luonteensa ensi treffeillä.
      Onnittelut siitä 👍

• Anonyymi

Toki myös nainen näytti heti nirson ja ylimielisen luonteensa.

• Anonyymi

Rakkaus en mä suutu sinulle jos esimerkiksi sanot että et huoli minua!! silloin mä KUNNIOITAN sinun päätöksiä mutta anna mulle edes mahdollisuutta näyttää että osaan huomioida sinua kaikella tavalla ja kun minuun tutustut paremmin nii oikeesti me tullaan hyvin toimeen ihan joka suhteessa! mutta rakas sä tuut mun luokse asumaan jos sulla ei oo omaa asuntoa en hyväksy että olet jonkun luona päihtyneenä kun ne muut eivät ymmärrä että jos esimerkiksi nukahdat ja joku uskaltaa sinua koskea niin mä tapan sen joka sinuun koskee!!! sen takia on paljon parempi että olet mun kanssa kun olet päihtyneenä mä vaikka tuon sulle sänkyyn asti juomat!!!

• Anonyymi

Harvat näyttää kunnes on myöhäistä.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Myöhemmin olisi voinut olla vaikea päästä eroon, jos huomaa, että homma ei toimi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Myöhemmin olisi voinut olla vaikea päästä eroon, jos huomaa, että homma ei toimi.

Tiedät että en koskaan ole pakottanut sinua mihinkään haluan tehdä kaikkeni jotta viihdyt mun kotona ja että tunnet että olet kuin kotona kun olet minun kotona! Ja saat oman huoneen jossa sulla on oma rauha! ja mun kotona ei käy edes mun kavereita joten saat olla ihan rauhassa täällä! ja ikinä en halua että hylkäät minut jos esimerkiksi suutut minulle niin silloin me jutellaan mutta ei missään nimessä erota!!! anna mulle edes mahdollisuutta näyttää sinulle että olen oikeasti erittäin rakastunut sinuun ja oikeesti KUNNIOITAN SINUA AIDOSTI ja jos esimerkiksi et halua suhdetta niin voidaanko kuitenkin asua yhdessä siihe asti kunnes sun asiat ovat kunnossa ja oma asunto eikä nii että muutat jonkun muun luokse! koska minä oikeasti välitän sinusta ja huolehdin siitä että sulla on kaikki hyvin ja turvallinen olo!!ne muut eivät ole mitenkään turvallisia kun esimerkiksi jos sammut jonkun muun kotiin niin tietenkin Suomessa ihmiset käyttävät hyväkseen mutta tunnet minut en koskaan tee mitään sellaista sinulle kun nukut!! enkä muutenkaan väkisin!! ja jos esimerkiksi itse haluat minua nii suostun milloin tahansa sut tyydyttää!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Rakkaus en mä suutu sinulle jos esimerkiksi sanot että et huoli minua!! silloin mä KUNNIOITAN sinun päätöksiä mutta anna mulle edes mahdollisuutta näyttää että osaan huomioida sinua kaikella tavalla ja kun minuun tutustut paremmin nii oikeesti me tullaan hyvin toimeen ihan joka suhteessa! mutta rakas sä tuut mun luokse asumaan jos sulla ei oo omaa asuntoa en hyväksy että olet jonkun luona päihtyneenä kun ne muut eivät ymmärrä että jos esimerkiksi nukahdat ja joku uskaltaa sinua koskea niin mä tapan sen joka sinuun koskee!!! sen takia on paljon parempi että olet mun kanssa kun olet päihtyneenä mä vaikka tuon sulle sänkyyn asti juomat!!!

Vaikuttaa melkoisen pahalta riippuvaisuusongelmalta.

• Anonyymi

Palstalla kuullaan pian kenestä oli kyse?

• Anonyymi

Ei tuota ole nainen kirjoittanut...miehet provoilevat keskenään...!

• Anonyymi

Tällaisen antaa ymmärtää naisen olisi voinut poistaa elävien kirjoista!

• Anonyymi

No miksei normaali mies kelpaa. Normi miehen oikeus on suuttua kun kuitenkin haluat jonkun paskan jännämiehen etkä normi miestä.

• Anonyymi

Ei aikuinen normaali mies suutu. Mielenvikainen tapaus. Itse olen naisena saanut useita pakkeja, ei tulisi mieleenkään alkaa räyhäämään siitä.

• Anonyymi

Ei kukaan normaali ihminen pakeista suutu. Itse olen katsonut hiukan kauemmin henkilöä, joka ei heti alkuun tuntunut siltä oikealta, ei hän sitä sitten ollutkaan. Eikä siitä mitään raivaria syntynyt. Aikuinen ihminen ei raivoa, vaan silloin on jotakin sellaista ihmisessä, joka olisi tullut esille myöhemmin.
        Onneksi selvisit heti alussa. Epävarma ihminen ja huonon itsetunnon omaava saattaa käyttäytyä noin. Kannattaa hakea apua, sitä kyllä saa ja omanarvon tunne kasvaa ja raivarit vähenee.
        Kenelläkään ei ole oikeutta suuttua ja haukkua eri mieltä olevaa ihmistä.

• Mitä oletit? Yksikään heteromies ei ilahdu, jos ei saa pillua ennen kun ehtii päivää sanoa. Jos et anna, turha odotella jatkoa. Jos annat turha odotella kunnioitusta jatkossa.

• Tämä on kyllä provoaloitus, mutta jos ei ole yhtään omaa tyyppiä, pakko se on sanoa. Jotain pitää tuntea. Henkisesti, mutta myös fyysisesti.

• Anonyymi

Jos miehenkin pitäisi ensitreffeillä tuntea jotain fyysisesti niin aika vähissä olisivat ne naiset jonka kanssa siitä jatkettaisiin. Tuskin tavallinen mies löytää koskaan sellaista seuraa. Silti on vaan yritettävä. Samaa suosittelisin naisille.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos miehenkin pitäisi ensitreffeillä tuntea jotain fyysisesti niin aika vähissä olisivat ne naiset jonka kanssa siitä jatkettaisiin. Tuskin tavallinen mies löytää koskaan sellaista seuraa. Silti on vaan yritettävä. Samaa suosittelisin naisille.

Sen takia tutustutaan ennen kun tavataan. Kunnolla.

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Ei kai sitä fyysisesti voi tutustua ennen tapaamista? Vähän pitäisi naisillakin olla realismia siinä millaisia kehollisia reaktioita miehen pitäisi aiheuttaa. Entä jos mahassa kiertää treffeillä niin onko sekin miehen insinööriyden syytä?

• misspönttöuuni kirjoitti:

Löytyikö täältä fiksu nainen?

• Anonyymi
        TheBeast kirjoitti:

Ei :D

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kai sitä fyysisesti voi tutustua ennen tapaamista? Vähän pitäisi naisillakin olla realismia siinä millaisia kehollisia reaktioita miehen pitäisi aiheuttaa. Entä jos mahassa kiertää treffeillä niin onko sekin miehen insinööriyden syytä?

Ei, mutta kun henkisesti tulee tosi tutuksi niin sitten kun tapaa, niin se tuttuus on jo toinen juttu. Siinä näkee sen ihmisen ihan muutoin kun näkisi vain fyysisesti. Siinä on valmis henkinen yhteys persoonaan. edessä on jo tavallaan tuttu ihminen ja sitä kautta jo hemmetin tärkeä.

Kuin niin? Inssithän on kuumia just ku he on niin viileitä 😃 ihan sama vaikka olis noro 😆

• TheBeast kirjoitti:

Nainen? Kenelle?

Nainen? Kenelle?

Mitä tarkoitat kunnolla tutustumisella? Vedätkö housut nilkkoihin "kunnolla tutustumisen" myötä ensi tapaamisella?

• Anonyymi

Ei, mutta kun henkisesti tulee tosi tutuksi niin sitten kun tapaa, niin se tuttuus on jo toinen juttu. Siinä näkee sen ihmisen ihan muutoin kun näkisi vain fyysisesti. Siinä on valmis henkinen yhteys persoonaan. edessä on jo tavallaan tuttu ihminen ja sitä kautta jo hemmetin tärkeä.

Kuin niin? Inssithän on kuumia just ku he on niin viileitä 😃 ihan sama vaikka olis noro 😆

En oikein ymmärtänyt...mihin se fyysisyys katosi? Pitääkö se häivyttää jotenkin tutustumisen kautta? Jos lähtee treffeille ennen sitä niin sitten miehen pitää säväyttää myös fyysisesti?

• TheBeast kirjoitti:

Mitä tarkoitat kunnolla tutustumisella? Vedätkö housut nilkkoihin "kunnolla tutustumisen" myötä ensi tapaamisella?

Eh heh, en todella...ei silleen kyllä suhdetta perusteta.

Ei ku kunnolla tutustutaan ennen kun NÄHDÄÄN eli jotain muuta kanavaa pitkin. Tarkotan keskustelua. Höh!

Eh heh, en todella...ei silleen kyllä suhdetta perusteta.

Ei ku kunnolla tutustutaan ennen kun NÄHDÄÄN eli jotain muuta kanavaa pitkin. Tarkotan keskustelua. Höh!

Keskustelujen myötäkö voit laskea housut kinttuihin ensi tapaamisella? Luotatko nyt pettävään "naisen vaistoon" kyllä minä tiedän, liikaa?

• Anonyymi kirjoitti:

En oikein ymmärtänyt...mihin se fyysisyys katosi? Pitääkö se häivyttää jotenkin tutustumisen kautta? Jos lähtee treffeille ennen sitä niin sitten miehen pitää säväyttää myös fyysisesti?

No sinä se et kyllä ymmärrä nyt mittään! Puhun kahdesta eri tapauksesta! Siis jos on tutustunut ennen niin mies säväyttää vähän eri lailla kun se hivelee jo pääkoppaa jos ymmärrät? Jos tapaat ihan tuiki tuntemattoman ihmisen, näet vain fyysisen puolen ja sillon sillä on rehellisesti sanottuna suurempi painoarvo kun muuta et ihmisestä tiedä! Mut ”tutut” ihmiset näyttäytyvät kokonaisuudessaan jo ihan eri valossa jos oot ehtinyt puhua ummet lammet. Tietysti siitä sitten rupeaa toista enemmän fyysisestikin...mmm...älä tivaa liian tarkkaan!

• TheBeast kirjoitti:

Keskustelujen myötäkö voit laskea housut kinttuihin ensi tapaamisella? Luotatko nyt pettävään "naisen vaistoon" kyllä minä tiedän, liikaa?

En!!! Housut ei lähde mihinkään!

Housujen välistä? Housut jää kaappiin?

Mutta minä lähden nyt kauppaan! Hyvää yötä. Jäätelöt on hyvä kuljettaa yön viileydessä...

• Anonyymi

Mutta minä lähden nyt kauppaan! Hyvää yötä. Jäätelöt on hyvä kuljettaa yön viileydessä...

Kylmäksesi on keksitty. Ei tarvi yöllä kauppaan sen vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kassi siis

• Anonyymi

No sinä se et kyllä ymmärrä nyt mittään! Puhun kahdesta eri tapauksesta! Siis jos on tutustunut ennen niin mies säväyttää vähän eri lailla kun se hivelee jo pääkoppaa jos ymmärrät? Jos tapaat ihan tuiki tuntemattoman ihmisen, näet vain fyysisen puolen ja sillon sillä on rehellisesti sanottuna suurempi painoarvo kun muuta et ihmisestä tiedä! Mut ”tutut” ihmiset näyttäytyvät kokonaisuudessaan jo ihan eri valossa jos oot ehtinyt puhua ummet lammet. Tietysti siitä sitten rupeaa toista enemmän fyysisestikin...mmm...älä tivaa liian tarkkaan!

Tarkoittaako tuo sitä että fyysisesti vähemmän viehättävän miehen kannattaisi vaan pitkittää tapaamista mahdollisimman pitkään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoittaako tuo sitä että fyysisesti vähemmän viehättävän miehen kannattaisi vaan pitkittää tapaamista mahdollisimman pitkään?

Ihan hölmö ajatus. Pettymys siirtyy vaan kauemmas.

• Anonyymi kirjoitti:

No jos rehellisiä ollaan, ja sitähän yleensä ollaan, niin jos nyt itse itsensä silleen jotenkin kokee, niin...hetkinen oota kun mietin...niin ehkä tavallaan joo?? Katsos kun naiset ovat kovia kiintymään, ja jos se yhteys muuttuu hyvin lujaksi muuta kautta ennen näkemistä, niin mies on siinä aika vahvoilla (jos ei ole mikään seko/psyko). Nainen on ruvennut pitämään miestä ”omanaan”. Kyllä siinä mies tavallaan pystyy antamaan itsestään enemmän ja tosi hyvän kuvan ja sillä on iso painoarvo.

Jäätelöt!! Nyt!

• Anonyymi kirjoitti:

Älä latista ketään. Ei kenenkään rakkaussähkökäyristä voi mennä sanomaan mitään. Tiedän pareja, jotka ovat tutustuneet muutoin ennakkoon pitkään, ja kohdatessa olleet niin kuin olisivat aina olleet yhdessä. Hel...tti näitä pessimistejä!

• Anonyymi

No jos rehellisiä ollaan, ja sitähän yleensä ollaan, niin jos nyt itse itsensä silleen jotenkin kokee, niin...hetkinen oota kun mietin...niin ehkä tavallaan joo?? Katsos kun naiset ovat kovia kiintymään, ja jos se yhteys muuttuu hyvin lujaksi muuta kautta ennen näkemistä, niin mies on siinä aika vahvoilla (jos ei ole mikään seko/psyko). Nainen on ruvennut pitämään miestä ”omanaan”. Kyllä siinä mies tavallaan pystyy antamaan itsestään enemmän ja tosi hyvän kuvan ja sillä on iso painoarvo.

Jäätelöt!! Nyt!

Näin olen minäkin ajatellut mutta aika kiusallista voi olla sellainen viivyttely. Toisaalta voisi myös kysyä miksi nainen ei huolehdi tästä viivyttelystä itse? Jos hän lähtisi treffeille vasta siinä vaiheessa kun riittävä tuttavuus on saavutettu niin vältyttäisiin paljolta mielipahalta.

• Anonyymi kirjoitti:

Näin olen minäkin ajatellut mutta aika kiusallista voi olla sellainen viivyttely. Toisaalta voisi myös kysyä miksi nainen ei huolehdi tästä viivyttelystä itse? Jos hän lähtisi treffeille vasta siinä vaiheessa kun riittävä tuttavuus on saavutettu niin vältyttäisiin paljolta mielipahalta.

Onhan se, eikä se ole suotavaa ja se itse asiassa alkaa kyllä häiritsemään ja jos liian pitkälle menee, nainen pitää miestä huijarina. Että kaksiteräinen miekka...

Loppua en ymmärtänyt, eli siis naisenko pitää se aika määrätä vai...? 🤨🤔 Sanoa miehelle:”Nyt on riittävästi!”

😊

• Anonyymi

Onhan se, eikä se ole suotavaa ja se itse asiassa alkaa kyllä häiritsemään ja jos liian pitkälle menee, nainen pitää miestä huijarina. Että kaksiteräinen miekka...

Loppua en ymmärtänyt, eli siis naisenko pitää se aika määrätä vai...? 🤨🤔 Sanoa miehelle:”Nyt on riittävästi!”

😊

Niin, jos se on kerran naisesta kiinni niin eikö hänen kannattaisi ehdottaa tapaamista sitten kun riittävä tuttavuus on saavutettu? Nythän se on ihan miehen vastuulla arvuutella missä mennään.

Älä latista ketään. Ei kenenkään rakkaussähkökäyristä voi mennä sanomaan mitään. Tiedän pareja, jotka ovat tutustuneet muutoin ennakkoon pitkään, ja kohdatessa olleet niin kuin olisivat aina olleet yhdessä. Hel...tti näitä pessimistejä!

Mikä on se pitkä aika?

Minä tutustuin 6kk ennen ensi tapaamista. Tutustuin oikeasti rauhassa. Siinä ajassa näkee paljon mielialoja, puheiden yhdenmukaisuutta, tempperamenttiä, kärsivällisyyttä.

Kannustan tutustumaan oikeasti kunnolla, jollei halua korttitaloa rakentaa. Hyvää yötä.

• Anonyymi

Jäätelöt!! Nyt!

Tuossa särkee helposti sydämen, nimittäin miehet eivät yleensä kiinny samalla tavalla "muuta kautta".

• Anonyymi
        TheBeast kirjoitti:

Mikä on se pitkä aika?

Minä tutustuin 6kk ennen ensi tapaamista. Tutustuin oikeasti rauhassa. Siinä ajassa näkee paljon mielialoja, puheiden yhdenmukaisuutta, tempperamenttiä, kärsivällisyyttä.

Kannustan tutustumaan oikeasti kunnolla, jollei halua korttitaloa rakentaa. Hyvää yötä.

Tutustuitko naiseen vai mieheen?

• Anonyymi kirjoitti:

Tutustuitko naiseen vai mieheen?

Mieheen. Riskialttiimpi ryhmä puhumaan yhtä ja tekemään toista.

• Anonyymi

Tapasit dissen, oli henkisesti tosi tuttu jo ennen tapaamista, mutta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli fyysisesti huono ei kelpaa vaikka miten kolahtaisi henkisesti?

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, jos se on kerran naisesta kiinni niin eikö hänen kannattaisi ehdottaa tapaamista sitten kun riittävä tuttavuus on saavutettu? Nythän se on ihan miehen vastuulla arvuutella missä mennään.

Kyllä nainen ehdottaa.

• TheBeast kirjoitti:

Mikä on se pitkä aika?

6 kk vuoteen?

• Anonyymi kirjoitti:

Tuossa särkee helposti sydämen, nimittäin miehet eivät yleensä kiinny samalla tavalla "muuta kautta".

Ok.

• Anonyymi kirjoitti:

Tapasit dissen, oli henkisesti tosi tuttu jo ennen tapaamista, mutta?

Oli henkisesti tuttu ja on yhä. Ja kun ihmiset tapaavat, tutustuu lisää. Aika luonnollista? Disse on perheellinen ja selvillä vesillä haluamisistaan, minä olen sykkyräinen ja selvittelen vasta puolessa välissä itseäni. Niin kuin jo aiemmin todettu, toiselle pitää pystyä antamaan kokonainen ihminen oikealla tunteella. En oo pystyny kenellekään.

• Anonyymi kirjoitti:

Heh, ei meillä maalla ole mitään kylmäkasseja keksitty, täällä kylmätavarat kuljetetaan pakkasella tai yöaikaan nopeasti 😄

Eilen sain 8 asteessa klo 01.30 kolme laatikollista jätskiä täysin sulamattomina perille 😁

6 kk vuoteen?

Okei. Kannattaako sinusta sen aikaa ihmetellä vaiko ampaista sukkelaan toimeen? :)

• TheBeast kirjoitti:

Okei. Kannattaako sinusta sen aikaa ihmetellä vaiko ampaista sukkelaan toimeen? :)

Siis minusta ihmiseen pitää tutustua. Ei hätiköidä. Se on taas eri asia, mitä sitten just matkan varrella huomaa. Mutta kannatan pidempää tutustumista.

Niinku mitä tarkoitit? Ampaista? Mihin?

• TheBeast kirjoitti:

Se on myös turvallisuustekijä.

Siis minusta ihmiseen pitää tutustua. Ei hätiköidä. Se on taas eri asia, mitä sitten just matkan varrella huomaa. Mutta kannatan pidempää tutustumista.

Niinku mitä tarkoitit? Ampaista? Mihin?

No justiinsa tuota hain, että kannattaako suin päin syöksyä suhteeseen, vaikka kutkuttaisikin vähän toisen lähellä oleminen?

• misspönttöuuni
        TheBeast kirjoitti:

No justiinsa tuota hain, että kannattaako suin päin syöksyä suhteeseen, vaikka kutkuttaisikin vähän toisen lähellä oleminen?

No jos luet tuolta ylempää niin olen tämän siellä jo kertaalleen selittänyt.

Se on myös turvallisuustekijä.

No sepä se ja ettei turhaan pettyisi tai ottaisi vaan jonkun, koska joku olisi oltava. Vaan että tietää sen ihmisen olevan oikeesti jos nyt ei tuttu kaikin puolin (jatkuvasti opitaan lisää ja tutustuaan vuosien jälkeenkin), mutta silleen tuttu että tietää mihin on itsensä laittanut.

Ja myös siitä toisesta oppii asioita, kun malttaa. Helpompaa olla yhdessäkin, kun tuntee jo ihmistä. Ja kuka vaatii tunteita jo lähtöön. Kun ne hellätkään tunteet ei ole vähäpätöiset, niin niitä ainakin itse haen että ylipäänsä voisin harkita seurustelua.

No jos luet tuolta ylempää niin olen tämän siellä jo kertaalleen selittänyt.

Jees.

• TheBeast kirjoitti:

No sepä se ja ettei turhaan pettyisi tai ottaisi vaan jonkun, koska joku olisi oltava. Vaan että tietää sen ihmisen olevan oikeesti jos nyt ei tuttu kaikin puolin (jatkuvasti opitaan lisää ja tutustuaan vuosien jälkeenkin), mutta silleen tuttu että tietää mihin on itsensä laittanut.

Ja myös siitä toisesta oppii asioita, kun malttaa. Helpompaa olla yhdessäkin, kun tuntee jo ihmistä. Ja kuka vaatii tunteita jo lähtöön. Kun ne hellätkään tunteet ei ole vähäpätöiset, niin niitä ainakin itse haen että ylipäänsä voisin harkita seurustelua.

Joo ja jos tulee ilmi sellaista ettei omiin arvoihin käykään vaikka ensin vaikuttaa..., mutta ihminen on aika äkkiä sitä mitä on. Sitä voi alkuun tykästyä, että kiva jees, mutta huomaakin ajan juoksussa, että oliko se vieraskoreutta? Sitten jo haluaakin laukaista suoraan,...
        Se on paha ihmisessä tämä miellyttämisen halu, se sekoittaa monet ja siitä kannattaisi aloittaa myös kun tutustuu itseensä. Miellytänkö minä tieten tahtoen vai tykkäänkö oikeasti?

Joo ja jos tulee ilmi sellaista ettei omiin arvoihin käykään vaikka ensin vaikuttaa..., mutta ihminen on aika äkkiä sitä mitä on. Sitä voi alkuun tykästyä, että kiva jees, mutta huomaakin ajan juoksussa, että oliko se vieraskoreutta? Sitten jo haluaakin laukaista suoraan,...
        Se on paha ihmisessä tämä miellyttämisen halu, se sekoittaa monet ja siitä kannattaisi aloittaa myös kun tutustuu itseensä. Miellytänkö minä tieten tahtoen vai tykkäänkö oikeasti?

Aamen, ei kuule mitään lisättävää. Komppaan joka sanaa. :)

• TheBeast kirjoitti:

Aamen, ei kuule mitään lisättävää. Komppaan joka sanaa. :)

Öitä :)

Öitä :)

Kiitos samoin, öitä. :)

• Anonyymi

Ei ehkä ite tajunnut sitä mut sen elämä on parempi näin.

• Anonyymi

:)

Nä siellä tuli tekstiä...
      Mitä sitten?
      Parempi on ettei tämä nörtti tykästyny suhun liikaa

• Anonyymi

Mies selvästikin oli tavallinen fiksu mukava mies, mutta ei täyttänyt jännämiehen kriteereitä joilla nainen olisi heti samana iltana halunnut sänkyyn.
      Mies oli kokenut saman jo satoja kertoja ja siksi oli täysin turhautunut naisten pinnallisuuteen ja seksin palvontaan. Ällklisyys ei kiinnosta tippaakaan nykynaista, vain se mitä haaroissa tuntuu 10sekunnin tuntemisen jälkeen.
      Nykynainen kun ei tarvitse miestä mihinkään muuhun kuin seksiin.

ATM vain oli saanut tarpeekseen naisten turhamaisuudesta, selvästi fiksu tilanteen tiedostava MIES isolla M:llä.

• Anonyymi

Mies oli järkevä ja se oli hänen syntinsä. Olisi pitänyt luoda uraa näyttämötaiteiden parissa eikä LVI-insinöörinä. Hyvillä putkistoilla ei ole paljon painoarvoa näissä asioissa.

• Anonyymi

No miksi kukaan haluaisi jotain mistä ei ole minkäänlaista iloa tai edes hyötyä?

• Anonyymi

Jos nainen oli kuitenkin jo kähtenyt treffeille, hän kuitenkin jotenkin tunsi miehen puoleensavetäväksi?

Tutustuminen ei ole ihan helppoa ja tunteille kannattaisi antaa aikaa kehittyä, erityisesti vetovoiman.

Ihmiset kaipaavat syvää yhteyttä, mutteivat tee mitään sen eteen, kaiken pitäisi olla valmiina. Miehet haluavat heti seksiä ja naiset varmuuden suurinpiirtein avioliitosta ensinäkemältä. Ihan järjetöntä!

Ei ihme, etteivät suhteet onnistu ja ihmiset tuntevat suurta kärsimättömyyttä.

Todellisen sielunystävän löytyminen ei onnistu sormia napsauttamalla. Mielestäni molemmat käyttäytyivät törkeästi ja epäkypsästi.

Lukekaa John Grayn "Seurustelun Taito"-kirja, niin seurustelu ja tutustuminen sujuu miellyttävämmin ja ilman stressiä.

• Tämä on älykästä ajattelua.

• Anonyymi

Katos kun naisille merkitsee ainoastaan se myyttinen kemia, jollei sitä heti kättelyssä ole niin silloin mies on huono.

• Anonyymi

"Jos nainen oli kuitenkin jo kähtenyt treffeille, hän kuitenkin jotenkin tunsi miehen puoleensavetäväksi?"

Nainen tiesi miehen insinööriksi, se riitti vaiheeseen yksi. Jos mies olisi ollut komea, olisi läpäissyt vaiheen kaksi vaikka mies ei olisi sanonut sanaakaan. Ei ollut komea.

• Anonyymi

Naiset haluaa jännämies tyypin. Suuttua saa koska kunnollinen mies ei saanut naista.

• Anonyymi

Ikä vaikuttaa. Nuorempana ei vielä oikein tiedä, millaista seuraa haluaa ja mihin tarkoitukseen. Vanhempana tuntee itsensä paremmin. Samoin vanhempana näkee pienemmistä vinkeistä, ketkä ovat itselle sopivia ja ketkä eivät.

Pienistä asioista suuttuminen ei ole koskaan hyvä asia, ja se olisi aloittajankin pitänyt sanoa kyseiselle miehelle suoraan.

• Anonyymi

Nainen jolle k&k-mies ei kelpaa päätyy jännämiesten patjaksi. Se on fakta.

• Anonyymi

Parempi sekin kuin päätyä mihinkään "k&k" miehen kanssa.

• Teit paremmin kuin oikein kun katkaisit heti. Mitä kauemmin olisit ollut hänen tavoiteltavanaan, sitä pahemmin hän olisi raivostunut, kun katkaisit.

Ilmeisesti alitajuisesti ymmärsit, että ei käy, koska vetoa ei ollut. Jälkeenpäinhän saatoit tajuisestikin huomata, että alitajuntasi oli päätellyt oikein. Mieshän ei selvästi ollut kunnossa. Kunnossa oleva mies tyytyy kohtaloonsa, kun saa rukkaset, ja poistuu näyttämöltä tyylikkäästi.

x x x

Mutta jos tuntee, että tuosta voi tulla jotakin, sitä pikemmin voi antaa vittua, mielellään ihan ensitapaamisella. Mitä pitempään leikkii vaikeasti tavoiteltavaa, sitä todennäköisempää on, että normaali mies menettää mielenkiintonsa, mutta epänormaali mies jää silti roikkumaan.

Tyttö, joka antaa vittua heti, antaa signaalin, että mies miellyttää. Vain siten kunnossaoleva mies ajattelee myönteisesti jatkosta.

Nainen voi myös antaa vittua silkasta seksin halusta. Vain hän voi päättää antaako vai ei. Kummassakaan tapauksessa ei voi ajatellakaan, että siitä voisi päätellä naisessa jotakin huonoa, mutta siis se mahdollisuus on, että erehtyy, jos toisaalta ei anna, mutta odottaa kuitenkin, että mies jää piirittämään. Silloin ei nainen itse ole kunnossa.

x x x

Siis jos toivot jatkoa tai olet vain hakemassa seksiä, anna heti, mutta jos toinen ei miellytä, pane poikki heti.

Muuten, ap., näytät olevan hieno ja sivistynyt nainen. Hyvää kesää sinulle! 🌹

• Anonyymi

Kuunnelkaa järkipuhetta!

Jos kaikki palstan miehet ymmärtäisivät naisia näin hyvin, tämänkin palstan voisi lakkauttaa tarpeettomana.

🧐

• Anonyymi kirjoitti:

Kuunnelkaa järkipuhetta!

Jos kaikki palstan miehet ymmärtäisivät naisia näin hyvin, tämänkin palstan voisi lakkauttaa tarpeettomana.

🧐

Kiitos ystävällisestä kommentista! 🌹

• Anonyymi
        kynä.M kirjoitti:

Olepa hyvä.

Ehkä nyt sitten voisi myös varovasti parannusehdotusta esittää: tuo naisen myöntymisen kuvaaminen sanalla "antaminen" luo vaikutelman, että mies olisi aina "pyytäjän" roolissa, mikä ei suinkaan pidä aina paikkaansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Olepa hyvä.

Ehkä nyt sitten voisi myös varovasti parannusehdotusta esittää: tuo naisen myöntymisen kuvaaminen sanalla "antaminen" luo vaikutelman, että mies olisi aina "pyytäjän" roolissa, mikä ei suinkaan pidä aina paikkaansa.

Rakkaus tarkoittaa aina pyytämätöntä antamista ja antautumista. Myös mies antaa naiselle kaikkensa, ei vain seksiruiskeen, vaan kaikkensa, vaikka läpiepäluuloinen kulttuurimme ei sitä uskokaan. Kumpikaan ei ole pyytäjän roolissa, vaan molemmin puolin rakkauden ja antautumisen välttämätön ehto on pyrkiä ottamaan huomioon toinen.

Eräs tyttö sanoi, että hän pitää erityisesti sanasta "antaa", koska se parhaiten kuvaa sitä mielentilaa, joka yhdynnässä konkretisoituu.

Mitenkä voi asettaa sanansa, jos kieli kantaa muinaisuudesta kumpuavia konnotaatioita?

• Anonyymi

Seksi ei ole mitenkään ristiriidassa rakkauden, kunnioituksen, parisuhteen eikä perheen käsitteiden kanssa.

Sen sijaan seksi on usein ongelmallista uskontojen näkökulmasta. Näin ollen epäilenkin, että kuvotuksesi johtuu uskonnostasi.

Kynä.M on palstan fiksuimpia miehiä.

• Anonyymi
        kynä.M kirjoitti:

Rakkaus tarkoittaa aina pyytämätöntä antamista ja antautumista. Myös mies antaa naiselle kaikkensa, ei vain seksiruiskeen, vaan kaikkensa, vaikka läpiepäluuloinen kulttuurimme ei sitä uskokaan. Kumpikaan ei ole pyytäjän roolissa, vaan molemmin puolin rakkauden ja antautumisen välttämätön ehto on pyrkiä ottamaan huomioon toinen.

Eräs tyttö sanoi, että hän pitää erityisesti sanasta "antaa", koska se parhaiten kuvaa sitä mielentilaa, joka yhdynnässä konkretisoituu.

Mitenkä voi asettaa sanansa, jos kieli kantaa muinaisuudesta kumpuavia konnotaatioita?

"Mitenkä voi asettaa sanansa, jos kieli kantaa muinaisuudesta kumpuavia konnotaatioita?"

Antamista parempi sana on "yhtyä". Se on neutraali sekä sukupuolisuuden, toimijuuden että suhteen luonteen kannalta. Sekä mies että nainen voivat yhtyä. Kun molemmat yhtyvät, toinen ei ole aktiivisempi kuin toinen vaan molemmat ovat vain osapuolia. (Aktiivinen muoto olisi "yhdistää".) Samoin yhtyminen voi tarkoittaa sekä fyysistä yhtymistä että ihan niin syvällistä yhtymistä kuin sanan käyttäjä sillä itse tarkoittaa.

• Anonyymi kirjoitti:

"Mitenkä voi asettaa sanansa, jos kieli kantaa muinaisuudesta kumpuavia konnotaatioita?"

Antamista parempi sana on "yhtyä". Se on neutraali sekä sukupuolisuuden, toimijuuden että suhteen luonteen kannalta. Sekä mies että nainen voivat yhtyä. Kun molemmat yhtyvät, toinen ei ole aktiivisempi kuin toinen vaan molemmat ovat vain osapuolia. (Aktiivinen muoto olisi "yhdistää".) Samoin yhtyminen voi tarkoittaa sekä fyysistä yhtymistä että ihan niin syvällistä yhtymistä kuin sanan käyttäjä sillä itse tarkoittaa.

"Yhtyä" onkin poikkeuksellisen vapaa konnotaatioista. Siksi käytänkin sitä paljon enemmän kuin useimmat muut näillä palstoilla, vaikka se joidenkin nenään tuoksahtaa hiukan ylätyyliseltä. Ei sitä kuitenkaan ain voi käyttää, koska hyvään tyyliin kuuluu myös runsas synonyymien käyttö.

Ks. esimerkiksi 16.6,2020 kirjoittamani novelli palstalla Seksinovellit/Seksinovellit, Juhannuksen viettoon

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16448089/juhannuksen-viettoon#comment-103015026

• Anonyymi
        kynä.M kirjoitti:

"Yhtyä" onkin poikkeuksellisen vapaa konnotaatioista. Siksi käytänkin sitä paljon enemmän kuin useimmat muut näillä palstoilla, vaikka se joidenkin nenään tuoksahtaa hiukan ylätyyliseltä. Ei sitä kuitenkaan ain voi käyttää, koska hyvään tyyliin kuuluu myös runsas synonyymien käyttö.

Ks. esimerkiksi 16.6,2020 kirjoittamani novelli palstalla Seksinovellit/Seksinovellit, Juhannuksen viettoon

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16448089/juhannuksen-viettoon#comment-103015026

Ikävä kyllä tekstissä oli piirteitä, joiden vuoksi en halunnut lukea sitä loppuun. Pahoittelut.

Mutta asiatekstien (ei fiktion) kohdalla on hyvä käyttää sukupuolineutraaleja ilmauksia silloin, kun tavoitteena on vedota useammista kuin yhdestä sukupuolesta koostuviin yleisöihin. "Antaa" ja "saada" asettavat osapuolet toimijuuden osalta erilaisiin asemiin, joita "saajaksi" merkitty osapuoli ei välttämättä koe omikseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Ikävä kyllä tekstissä oli piirteitä, joiden vuoksi en halunnut lukea sitä loppuun. Pahoittelut.

Mutta asiatekstien (ei fiktion) kohdalla on hyvä käyttää sukupuolineutraaleja ilmauksia silloin, kun tavoitteena on vedota useammista kuin yhdestä sukupuolesta koostuviin yleisöihin. "Antaa" ja "saada" asettavat osapuolet toimijuuden osalta erilaisiin asemiin, joita "saajaksi" merkitty osapuoli ei välttämättä koe omikseen.

Pahoitteluni, että vinkkasin sinut tekstiin, josta et pitänyt.

• kynä.M kirjoitti:

'Tyttö, joka antaa vittua heti, antaa signaalin, että mies miellyttää. Vain siten kunnossaoleva mies ajattelee myönteisesti jatkosta.'

Tai signaalin, että on liian helppo. Miehet kun usei tuppaa olemaan kylläisiä aterian jälkeen ja jälkiruoka kelpaa. Hinnasta naristaan aina. Ja hinta on nyt vertauskuva naisen suhdehaaveista.

Fiksu nainen ei hosu, jottei tule höynäytetyksi. Toki jos on seksiä vaillakin vain, on helppo. Mutta sitten pitää olla rehellinen, että on helppo. Naisethan usein selittelee, en mä yleensä koskaan näin äkkiä mutta sun kanssa nyt... Joka kerta joku kuulee sen, että naisen "helppous" ei kääntyisi naista vastaan. Kuten se usein miesten kanssa tuppaa tekemään, kääntymään naista vastaan.

• Anonyymi
        TheBeast kirjoitti:

'Tyttö, joka antaa vittua heti, antaa signaalin, että mies miellyttää. Vain siten kunnossaoleva mies ajattelee myönteisesti jatkosta.'

Tai signaalin, että on liian helppo. Miehet kun usei tuppaa olemaan kylläisiä aterian jälkeen ja jälkiruoka kelpaa. Hinnasta naristaan aina. Ja hinta on nyt vertauskuva naisen suhdehaaveista.

Fiksu nainen ei hosu, jottei tule höynäytetyksi. Toki jos on seksiä vaillakin vain, on helppo. Mutta sitten pitää olla rehellinen, että on helppo. Naisethan usein selittelee, en mä yleensä koskaan näin äkkiä mutta sun kanssa nyt... Joka kerta joku kuulee sen, että naisen "helppous" ei kääntyisi naista vastaan. Kuten se usein miesten kanssa tuppaa tekemään, kääntymään naista vastaan.

Anteeksi nyt vain, herra Peto, mutta kaikki naiset eivät niele tuota "liian helppo" diskurssia. Vaikka sinä miten monta kertaa asiaa toistaisit, kaikki eivät ole kanssasi samaa mieltä: eivät miehet eivätkä naiset. Sinä saat toki pitää mielipiteesi, mutta et tule löytämään mitään keinoa, jolla todistaisit, että kaikki miehet (tai naiset) ajattelisivat samoin kuin sinä.

• Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi nyt vain, herra Peto, mutta kaikki naiset eivät niele tuota "liian helppo" diskurssia. Vaikka sinä miten monta kertaa asiaa toistaisit, kaikki eivät ole kanssasi samaa mieltä: eivät miehet eivätkä naiset. Sinä saat toki pitää mielipiteesi, mutta et tule löytämään mitään keinoa, jolla todistaisit, että kaikki miehet (tai naiset) ajattelisivat samoin kuin sinä.

Siksi käytänkin sano usein, iso osa jne. Tyhmäkin tietää ettei kaikki, pitääkö itsestään selvyydet joka kerta mainita erikseen? Eikö riitä, että tajuaa sen itse, kirjoittja ja lukija?

Ja fiksu tietää, että turhan moni kuitenkin. Muuten ei kukaan koskaan itkisi särjettyä sydäntään vai? Älä ole helppo, ole helppo vasta kun olet varma mihin sekaannut. Mun motto. Olenhan itsekin ryssinyt ja oppinut.

• Anonyymi
        TheBeast kirjoitti:

Siksi käytänkin sano usein, iso osa jne. Tyhmäkin tietää ettei kaikki, pitääkö itsestään selvyydet joka kerta mainita erikseen? Eikö riitä, että tajuaa sen itse, kirjoittja ja lukija?

Ja fiksu tietää, että turhan moni kuitenkin. Muuten ei kukaan koskaan itkisi särjettyä sydäntään vai? Älä ole helppo, ole helppo vasta kun olet varma mihin sekaannut. Mun motto. Olenhan itsekin ryssinyt ja oppinut.

Tekstisi kokonaisuudessaan oli karkean yleistävä, eikä yhden tai kahden "usein"-sanan käyttö sitä poista.

Itse olen aina kartellut juuri sinunlaisiasi miehiä. En voi sietää sitä, että mies kohtelee naisia eri kriteerein kuin miehiä.

Onneksi täällä on kynä.M, jonka mielipiteet ovat järkeviä, biologiaan perustuvia ja naisia kunnoittavia.

Sinä saat vapaasti öyhöttää helppousongelmastasi. Siinä on nielty länsimainen seksuaalietiikka pureskelematta sitä edes yhtä ainoata kertaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tekstisi kokonaisuudessaan oli karkean yleistävä, eikä yhden tai kahden "usein"-sanan käyttö sitä poista.

Itse olen aina kartellut juuri sinunlaisiasi miehiä. En voi sietää sitä, että mies kohtelee naisia eri kriteerein kuin miehiä.

Onneksi täällä on kynä.M, jonka mielipiteet ovat järkeviä, biologiaan perustuvia ja naisia kunnoittavia.

Sinä saat vapaasti öyhöttää helppousongelmastasi. Siinä on nielty länsimainen seksuaalietiikka pureskelematta sitä edes yhtä ainoata kertaa.

No kunhan nyt osuu itkettäjä eteen, niin huomaat miten herkästi siihen paskaan joutuu. Ei ole tyhmää varoa.

• TheBeast kirjoitti:

<<...pitääkö itsestään selvyydet joka kerta mainita erikseen?>>

Kuuluu jo yleissivistykseen, että mikä tahansa biologinen tai psykologinen ilmiö noudattaa tilastollista jakaumaa. Suuri osa palstalaisista kuitenkaan ei ole tätä sisäistänyt. JUURI tästä käydään useimmat turhat väittelyt.

Vaikka panisi mitä tahansa varaussanoja, kuten mainitsemasi, vastapuoli tuntee asiakseen syyttää yleistyksestä. Tällaista tämä "keskustelu" on.

• Anonyymi
        TheBeast kirjoitti:

No kunhan nyt osuu itkettäjä eteen, niin huomaat miten herkästi siihen paskaan joutuu. Ei ole tyhmää varoa.

Ilkeät ihmiset ovat useimmiten myös tyhmiä. Sama toisin päin, eli kannattaa varoa sekä ilkeyttä että tyhmyyttä, niin säästyy molemmilta.

• Anonyymi
        kynä.M kirjoitti:

Kuuluu jo yleissivistykseen, että mikä tahansa biologinen tai psykologinen ilmiö noudattaa tilastollista jakaumaa. Suuri osa palstalaisista kuitenkaan ei ole tätä sisäistänyt. JUURI tästä käydään useimmat turhat väittelyt.

Vaikka panisi mitä tahansa varaussanoja, kuten mainitsemasi, vastapuoli tuntee asiakseen syyttää yleistyksestä. Tällaista tämä "keskustelu" on.

Arvoisa kynä.M, kirjoitatte aina kovin kunnioittavasti naisista. Nimimerkki TheBeast sen sijaan suhtautuu naisiin kuin roskiin.

Yleistykset on helpompi antaa anteeksi, kun ne esittää kunnioittavaan sävyyn.

Samoin Teidän kirjoituksistanne on aina käynyt selväksi, että perustatte mielipiteenne tutkittuun tietoon ettekä länsimaiseen, kristilliseen seksuaalimoraaliin. Sen vuoksi yleistyksenne ovat täysin eri maailmasta kuin nimimerkillä TheBeast.

• kynä.M kirjoitti:

Heh, niinpä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ilkeät ihmiset ovat useimmiten myös tyhmiä. Sama toisin päin, eli kannattaa varoa sekä ilkeyttä että tyhmyyttä, niin säästyy molemmilta.

Niin no tyhmyyskään ei ole niin paha kun ilkeys. Tyhmyyttäänkin voi olla ilkeä. Tajuamattakin, että tekee, sanoo ilkeesti. Miten joku kokee jonkun ilkeäksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Arvoisa kynä.M, kirjoitatte aina kovin kunnioittavasti naisista. Nimimerkki TheBeast sen sijaan suhtautuu naisiin kuin roskiin.

Samoin Teidän kirjoituksistanne on aina käynyt selväksi, että perustatte mielipiteenne tutkittuun tietoon ettekä länsimaiseen, kristilliseen seksuaalimoraaliin. Sen vuoksi yleistyksenne ovat täysin eri maailmasta kuin nimimerkillä TheBeast.

Heh, en todellakaan suhtaudu. Satun vaan tietämään miten hassusti voi käydä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ystävällisista sanoistasi, mutta on siinä jo vähän liikaakin. Se on kuitenkin varma, että biologisissa asioissa minulla ei ole lainkaan omaa mielipidettä, vaan turvaudun vain tutkimukseen.

• Anonyymi
        kynä.M kirjoitti:

Kiitos ystävällisista sanoistasi, mutta on siinä jo vähän liikaakin. Se on kuitenkin varma, että biologisissa asioissa minulla ei ole lainkaan omaa mielipidettä, vaan turvaudun vain tutkimukseen.

Ei ollut liikaa. Järkevyytesi vain tuli paremmin esille, kun sen asetti toisenlaista taustaa vasten. Mikään sellainen, mikä on biologian vastaista, ei ole järkevää.

• Anonyymi
        TheBeast kirjoitti:

Heh, en todellakaan suhtaudu. Satun vaan tietämään miten hassusti voi käydä.

Jokainen nainen tietää, että maailmassa on miehiä, jotka suhtautuvat naisiin eri säännöillä kuin miehiin. Tietysti se satuttaa. Sen jälkeen kuitenkin ymmärtää, miten tärkeää on löytää ihminen, joka suhtautuu molempiin sukupuoliin tasa-arvoisesti.

Ei ole mikään saavutus naiselle vastata sellaisen miehen käsitykseen seksuaalimoraalista, joka muutenkin kohtelee naisia eri säännöillä kuin miehiä.

Uskonnot ovat yrittäneet sitä tehdä, jopa ikuisella kärsimyksellä uhaten.

Kuitenkin, jos mies on niin örvelö että jo tapaamisvaiheessa kohtelee naista huonosti, hän ei minkään maailman tempulla ala kohdella naista hyvin siinä vaiheessa, kun tapailu on edennyt pidemmälle. Päin vastoin: suhteeseen tulee uusia "naisen pitäisi sitä, naisen pitäisi tätä" -sääntöjä, jotka eivät kyseisen ihmisen mielestä koske miehiä.

• Anonyymi kirjoitti:

En suinkaan yhdy hänen käsitykseensä naisista. Nyt oli vain kyse siitä, kuuluuko tieto biologisten ominaisuuksien jakautumisesta jo yleissivistykseen, vai ei.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut liikaa. Järkevyytesi vain tuli paremmin esille, kun sen asetti toisenlaista taustaa vasten. Mikään sellainen, mikä on biologian vastaista, ei ole järkevää.

<<Mikään sellainen, mikä on biologian vastaista, ei ole järkevää.>>

Se oli niin selkeästi sanottu, että otin sen vielä erilleen.

• Anonyymi
        kynä.M kirjoitti:

En suinkaan yhdy hänen käsitykseensä naisista. Nyt oli vain kyse siitä, kuuluuko tieto biologisten ominaisuuksien jakautumisesta jo yleissivistykseen, vai ei.

Sen pitäisi kuulua, mutta sen paikan ovat ottaneet käsitykset, joita TheBeast paasaa täällä kuin yleisiä totuuksia. Sitä ne eivät ole, eivätkä järkevät ihmiset niitä voi koskaan sellaisina pitää. Vain biologiaan perustuvat käsitykset ovat kestävällä pohjalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Jokainen nainen tietää, että maailmassa on miehiä, jotka suhtautuvat naisiin eri säännöillä kuin miehiin. Tietysti se satuttaa. Sen jälkeen kuitenkin ymmärtää, miten tärkeää on löytää ihminen, joka suhtautuu molempiin sukupuoliin tasa-arvoisesti.

Ei ole mikään saavutus naiselle vastata sellaisen miehen käsitykseen seksuaalimoraalista, joka muutenkin kohtelee naisia eri säännöillä kuin miehiä.

Uskonnot ovat yrittäneet sitä tehdä, jopa ikuisella kärsimyksellä uhaten.

Kuitenkin, jos mies on niin örvelö että jo tapaamisvaiheessa kohtelee naista huonosti, hän ei minkään maailman tempulla ala kohdella naista hyvin siinä vaiheessa, kun tapailu on edennyt pidemmälle. Päin vastoin: suhteeseen tulee uusia "naisen pitäisi sitä, naisen pitäisi tätä" -sääntöjä, jotka eivät kyseisen ihmisen mielestä koske miehiä.

Joo kyllä. Mutta taas pitää muistaa, että se kultakimpalekin voi osoittautua joksikin muuksi.

Niinno mä jos kuka olen tasa-arvoinen oikeasti. Sattuneesta syystä. Josta en ala taas jauhaa, etten päädy huomion hakijaksi. Trans riittäköön. :)

• Anonyymi
        TheBeast kirjoitti:

Joo kyllä. Mutta taas pitää muistaa, että se kultakimpalekin voi osoittautua joksikin muuksi.

Niinno mä jos kuka olen tasa-arvoinen oikeasti. Sattuneesta syystä. Josta en ala taas jauhaa, etten päädy huomion hakijaksi. Trans riittäköön. :)

Jotenkin en ole yllättynyt, että tämän keskustelun päätteeksi väität olevasi "tasa-arvoinen oikeasti".

Sinulla ei ole mitään käsitystä siitä, mitä tasa-arvo tarkoittaa.

• Anonyymi
        TheBeast kirjoitti:

Lisään nyt vielä tämänkin: et myöskään ole kovinkaan järkevä, koska et ota biologiaa huomioon mielipiteitäsi muodostaessasi.

• Anonyymi kirjoitti:

Lisään nyt vielä tämänkin: et myöskään ole kovinkaan järkevä, koska et ota biologiaa huomioon mielipiteitäsi muodostaessasi.

Jaaha. Onneksi sinä olet. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin en ole yllättynyt, että tämän keskustelun päätteeksi väität olevasi "tasa-arvoinen oikeasti".

Sinulla ei ole mitään käsitystä siitä, mitä tasa-arvo tarkoittaa.

On on. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko vielä sitä mieltä että on palstan fiksuimpia miehiä? :D

• Anonyymi
        TheBeast kirjoitti:

Totta! Naiset, jotka antavat heti seksiä, ovat niitä, joita miehet käyttävät surutta hyväkseen ja kävelevät sen jälkeen tyytyväisenä ovesta ulos taakseen katsomatta. Naisten on typerää luulla, että seksiä jakamalla saisi onnellisen parisuhteen ja rakastavan miehen. Ei saa. Miehet mielellään yrittävät tätä valhetta syöttää taatakseen itselleen helpon saannin, mutta naiselle ei tuosta jää kuin särkynyt sydän, katkeruus ja yksinäisyys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksi ei ole mitenkään ristiriidassa rakkauden, kunnioituksen, parisuhteen eikä perheen käsitteiden kanssa.

Sen sijaan seksi on usein ongelmallista uskontojen näkökulmasta. Näin ollen epäilenkin, että kuvotuksesi johtuu uskonnostasi.

Kynä.M on palstan fiksuimpia miehiä.

En ole uskonnollinen. Tuo kynäilijä vain on sitä hyväksikäyttävää paskasakkia, jolle nainen on pelkkä pillu. Naisen pitäisi jakaa tavaraansa, koska miehet haluaa, riippumatta siitä kuinka kovan hinnan nainen siitä joutuisi maksamaan.

En arvosta ko. miestä millään tasolla, koska hänen kirjoituksistaan paistaa naista halventava sovinismi, vaikka kuinka yrittää sitä peitellä satuiluihinsa.

• Anonyymi kirjoitti:

Totta! Naiset, jotka antavat heti seksiä, ovat niitä, joita miehet käyttävät surutta hyväkseen ja kävelevät sen jälkeen tyytyväisenä ovesta ulos taakseen katsomatta. Naisten on typerää luulla, että seksiä jakamalla saisi onnellisen parisuhteen ja rakastavan miehen. Ei saa. Miehet mielellään yrittävät tätä valhetta syöttää taatakseen itselleen helpon saannin, mutta naiselle ei tuosta jää kuin särkynyt sydän, katkeruus ja yksinäisyys.

Se riski siinä on valitettavan suuri ja jos itselle on yhtään sillä väliä miten paljon niitä miessuhteita kertyy ja sellaisia hömpötys juttujako vaan, niin kannattaa harkita tarkkaan. Eikä se ole mikään epäluottamuslause miehelle, vaikka nainen harkitsee. Sietäsi miehen olla tyytyväinen, että on harkitseva nainen eikä sakarat ojossa heti kun naps vaan. En tarkoita loukata, kun näin arvostellenkin sanon. Mutta tiedän miten niistä naisista puhutaan miesten kesken joilla jalat aukee helposti...

Ja voin sanoa, että ei kannattaisi kurjan panon takia joutua ihan pilkattujen listalle. Se ei ole nättiä tekstiä mitä kuulee, panoista.

Itse kun olen kallellaan naisiinkin, niin mietin tarkkaan millaiseen naiseen haksahtaisin. Ei ole samantekevää mullekaan se, onko nainen harkitseva ja malttava vaiko äkkinäinen ja heti ojollaan.

Valitettavasti en itsekään osaa arvostaa kovin ylös naista, joka on liian helppo. Jos se on sitä mulle, on se sitä äkkiä muillekin. Jotenkin se vaan on turn off välittömästi. Kuten eräät tissin tyrkyttäjät täällä ehkä on nähneet. Mikä maria olikaan.

• TheBeast kirjoitti:

Se riski siinä on valitettavan suuri ja jos itselle on yhtään sillä väliä miten paljon niitä miessuhteita kertyy ja sellaisia hömpötys juttujako vaan, niin kannattaa harkita tarkkaan. Eikä se ole mikään epäluottamuslause miehelle, vaikka nainen harkitsee. Sietäsi miehen olla tyytyväinen, että on harkitseva nainen eikä sakarat ojossa heti kun naps vaan. En tarkoita loukata, kun näin arvostellenkin sanon. Mutta tiedän miten niistä naisista puhutaan miesten kesken joilla jalat aukee helposti...

Ja voin sanoa, että ei kannattaisi kurjan panon takia joutua ihan pilkattujen listalle. Se ei ole nättiä tekstiä mitä kuulee, panoista.

Itse kun olen kallellaan naisiinkin, niin mietin tarkkaan millaiseen naiseen haksahtaisin. Ei ole samantekevää mullekaan se, onko nainen harkitseva ja malttava vaiko äkkinäinen ja heti ojollaan.

Valitettavasti en itsekään osaa arvostaa kovin ylös naista, joka on liian helppo. Jos se on sitä mulle, on se sitä äkkiä muillekin. Jotenkin se vaan on turn off välittömästi. Kuten eräät tissin tyrkyttäjät täällä ehkä on nähneet. Mikä maria olikaan.

Eikä se, että nainen on seksuaalinen ja sen osoittaa miehelle tai mulle. ole huono asia. Mutta se miten sen tekee on aika oleellista, jso mielii naisesta saada rakkaan eikä vain sängynlämmittäjää. Mä ainakin arvostan sitä, että saan kieppua hetken ympärillä ja syödä kyntenikin, ennen kun pääsen edes halimaan.

Se kasvattaa paitsi seksuaalista jännitettä ja tunteita, arvostusta ja kunnioitusta. Mutta myös se nainen on jotenkin silloin vaikka seksuaalisen halun kohde, myös kunnioitettva ettei ole heti vaan otettavissa. Aukeeko kelleen?

Näkisin hänessä kumppaniainesta, johon voi luottaa ehkä paremmin kun tuhannen mulkun tuulaan...ja en minä ainakaan halua omaa rakastani muiden kanssa jakaa. Suuttuisin jos joku hinkuisikin liki...vaikka en sitten taas toista voi omistaakaan, mutta en kyllä vaan tykkäisikään.

• TheBeast kirjoitti:

Eikä se, että nainen on seksuaalinen ja sen osoittaa miehelle tai mulle. ole huono asia. Mutta se miten sen tekee on aika oleellista, jso mielii naisesta saada rakkaan eikä vain sängynlämmittäjää. Mä ainakin arvostan sitä, että saan kieppua hetken ympärillä ja syödä kyntenikin, ennen kun pääsen edes halimaan.

Se kasvattaa paitsi seksuaalista jännitettä ja tunteita, arvostusta ja kunnioitusta. Mutta myös se nainen on jotenkin silloin vaikka seksuaalisen halun kohde, myös kunnioitettva ettei ole heti vaan otettavissa. Aukeeko kelleen?

Näkisin hänessä kumppaniainesta, johon voi luottaa ehkä paremmin kun tuhannen mulkun tuulaan...ja en minä ainakaan halua omaa rakastani muiden kanssa jakaa. Suuttuisin jos joku hinkuisikin liki...vaikka en sitten taas toista voi omistaakaan, mutta en kyllä vaan tykkäisikään.

Vertauskuva, pikaburgeri tai vaivalla valmistettu juhlaherkku. :D

Juhlaherkku on nam siitä nautiskelee koko sieluullankin, burgeri vaan täyttää mahan ja vie kiireessä nälän. Röyh se oli siitten siinä, mitäs sitten seuraavaksi. :)

• Anonyymi

Vaikka aloitus onkin satua niin ajatelkaapas asiaa päinvastoin, millainen paskiainen mies olisi jos naiselle sanoisi ettei nainen kelpaa. Ensimmäiseksi nainen alkaisi henkilöhyökkäilemään yrittäen alentaa miestä, väittäisi ettei ollutkaan tosissaan tai ettei kelpaisi, vaikka äsken yritti. Tuo hyökkäys todennäköisesti jatkuisi myöskin naisten kavereille saakka, joille nainen myöskin yrittäisi alentaa miestä.

• Anonyymi

Ei se noin aina mene. Voi käydä niinkin, että nainen pettyy syvästi, ei vain mieheen vaan elämään, masentuu eikä löydä siitä ulospääsyä. Tarvitaan paljon aikaa paikkaamaan haavoittunut itsetunto ja rakentamaan luottamusta siihen, että ihastumisen tunteminen on uudelleen mahdollista.

• Anonyymi

Luuletko tosiaan että olisi jotenkin ennenkuulumatonta että mies antaa naiselle pakit? Vähänpä tiedät.

• <<Vaikka aloitus onkin satua...>>

Satua millä perusteella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko tosiaan että olisi jotenkin ennenkuulumatonta että mies antaa naiselle pakit? Vähänpä tiedät.

Ajattelin samaa... Itselle jopa sanottu mikä on vikana ja miksen kelpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tossa sanota etteikö naiset saisi pakkeja, vaan sitä että naiset ovat huomattavasti mulkumpia jos niin tapahtuu.

• Anonyymi

Hohhoijjaa, kylläpä tämä Juhannusaika on ollut kiireellistä ja pistää väsyttämään.

Aiheeseen kommenttina se etteivät kunnollisia ajatuksia omaavat miehet kiirehdi seksuaalisen kanssakäymisen kanssa ja ymmärtävät kyllä jos nainen ei aina ole kiinnostunut seksuaalisesta tai muustakaan kanssakäymisestä sen ensimmäisen tapaamisen jälkeen. Naisellahan on valta muuttaa käsitystään miehestä vaikka avioliiton aikana vaikka olisi sanottu kyllä, ikuisesti yhdessä. Naisille annettakoon vapaus päättää ihan itse ja milloin tahansa mitä mieltä he meistä miehistä ovat.

Meillä miehillä ja naisilla on oma käsitys itsestämme. Olemmeko itsevarmoja ja kiinnostavia?
      Naisilla on erilainen maku kuten miehilläkin joten tuskin esimerkiksi minä sopisin 90% naisista mutta voi veljet miten paljon naisia mahtuu tuohon 10 prosenttiin:)

Olipa mukava Juhannus kun ei tarvitut etsiä mitään. Sanoin naiselle haluavani suihkuun hänen kanssaan ja pesin selät, peffan, jalat, koko vartalon. Sänkyyn ja öljyhieronta oikealla hierontaöljyllä. Nainen on kaunis ilman öljyä mutta öljyttynä tekisi mieli syödä koko pakkaus. En tiedä montaa aistillisempaa näkyä mitä alaston öljypinnnasta kiiltelevä nainen omalla sängyllä joka nauttii hieronnasta. Lopuksi öljy tulee pestä pois joten hierojan tehtävä on auttaa myös öljyn poistamisessa.
      Annetaan rentouttavia hetkiä ja unohdetaan saanko vai en keskustelut. Antaa naisten päättää haluavatko he seurustella ja mitä seurustelun sisältöön kulloinkin kuuluu. Minä vain nautin siitä mitä he päättävät ja haluavat tehdä.
      Helppo elämä tuon suhteen, jos ei saa niin ei tuolloin voi paljon menettää koska sitä ei olisi aikaisemmin edes ollut:)

AsianVierestä

• Provo tai ei, kommentoidaan nyt kuitenkin.

Reilu peli on aina reilu peli.
      Tuon ehkä sanan voi ihan hyvin jättää pois.

• Tämä oli siis aloittajalle. En ole oikein sisäistänyt, milloin kone liittää edelle, mihin puheenvuoroon se kuuluu, milloin ei liitä.

• Anonyymi

Täällä sama ,mutta enpä ollut luvannut mitään.

• Anonyymi

Kaiken maailman kynäniskat luulee olevansa jotai naisten miehiä

• Anonyymi

Olipa naisena esiintyvä setämies fantastinen tarina. Ilman muuta näitä nimittelijöitä muistellaan vielä vuosien päästä tod pahalla mielellä. Lukija saa olla aika yksinkertainen jos hän ei näe tämän mehustelun läpi

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3567
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1845
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1641
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1362
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      91
      1202
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      112
      1182
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1079
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      98
      942
    10. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      28
      942
    Aihe