Kenen palstalaisen mielenterveydestä olet huolissasi?
Palstalaisten mielenterveys
23
<50
Vastaukset
Ehkäpä flowerin, jos se hän itse oli joka kertoi olevansa rikki. Eipä sen puoleen on mullakin jonkinlaista masennusta, kun mieli on aikalailla enemmän maassa päivittäin kun normaalisti.
Ei ole normaali minä olo ollut vähään aikaan.En kenenkään. Tämä on keskustelusivusto, eikä mikään vertaistukimesta. Eiköhän jokainen osaa hoitaa oman elämänsä ihan itse, turha täällä on huolestua, kun ei asialle mitään tätä kautta voisikaan tehdä.
Onhan täällä kaikenlaista perseilyä ja vejätystä, mutta kuka sitä ei tiedosta ja ymmärrä, ei pitäisi ollakaan täällä, vaan jossain valvotuissa olosuhteissa. :o)
Huolet pois ja nauttia vaan kesästä. :o) Enää ei edes tule vettä kuin esterin hanurista. :oD- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
Tää taitaa olla kysely ohjelman 'pitääkö olla huolissaan' mukaan ja raati vastaa. 🙂
Lähinnä omastani.
Juurikin sen vuoksi että luuhaan täällä. Jan_ kirjoitti:
Tää taitaa olla kysely ohjelman 'pitääkö olla huolissaan' mukaan ja raati vastaa. 🙂
Joo, tuli mullakin se mieleen. :o)
Hotakainen on ihan paras siinä. Tykkään sen rauhallisista sepostuksista. :oD
Joo, kyllä täällä kannattais vaan korkeintaan vähän myötäelää, jos jotain, mutta ei kannata murehtia sentään. :o) Koska suurinosa täällä kirjoittavista pitää tätä varaventtiilinään. Eli laittavat sen mitä sylki suuhun tuo ja vähän päälle... Todellisuus voi olla ihan muuta. :o)Anonyymi kirjoitti:
Lähinnä omastani.
Juurikin sen vuoksi että luuhaan täällä.No sekin joo. Olen karsinut some juttuja, blogien seurailua, face, vielä tää jäljellä. Kaitpa tästäkin kohta täytyy ottaa etäisyyttä.
Jos oppis olee ilman, epäilen kyllä että vaikeeta voi olla. Sitten ei ole senkään vähää ihmisiä ympärillä. Mutta ehkä salilla käymisen myötä se imaisee mukaansa ja jää yrittämättä nämä touhut sivuun. Luuleen niin.Disse kirjoitti:
Joo, tuli mullakin se mieleen. :o)
Hotakainen on ihan paras siinä. Tykkään sen rauhallisista sepostuksista. :oD
Joo, kyllä täällä kannattais vaan korkeintaan vähän myötäelää, jos jotain, mutta ei kannata murehtia sentään. :o) Koska suurinosa täällä kirjoittavista pitää tätä varaventtiilinään. Eli laittavat sen mitä sylki suuhun tuo ja vähän päälle... Todellisuus voi olla ihan muuta. :o)No voi. Mä kyllä vastasin rehellisesti, mut voihan joku kieli poskessa runoilla. 🙄😃
Jan_ kirjoitti:
No sekin joo. Olen karsinut some juttuja, blogien seurailua, face, vielä tää jäljellä. Kaitpa tästäkin kohta täytyy ottaa etäisyyttä.
Jos oppis olee ilman, epäilen kyllä että vaikeeta voi olla. Sitten ei ole senkään vähää ihmisiä ympärillä. Mutta ehkä salilla käymisen myötä se imaisee mukaansa ja jää yrittämättä nämä touhut sivuun. Luuleen niin.Haluaisitko sitten lopettaa palstailun? Tuoko tämä enemmän huonoa kuin hyvää?
Partakaweri kirjoitti:
Haluaisitko sitten lopettaa palstailun? Tuoko tämä enemmän huonoa kuin hyvää?
Pitäis kokeilla kumpaa tämä tuo. Aikaa tämä vie kyllä ihan liikaa, siinä mielessä huonoa. Vaikka ei se aika aina muutenkaan ole tarkoitettu johonkin.
Alunperinhän mä rupesin palstoilla luuhaamaan, jotta en jatkuvasti suorittaisi jotain. 🙄
Että tulis muutakin ajateltavaa, kun tehdä jatkuvasti jotain. No nyt osaan olla jo mätä laiska, sitä ei enää tarvi enempää harjoitella.
Tavallaan tähän on sitten jämähtänyt, kuten johkun telkku sarjaan.
Mutta luulen, että kun saan taas liikunnan ilosta kiinni kaikki tuntuu taas erilaiselta ja ei jää tunne päälle jumittamisesta. Nyt on sellainen tunne, että polkee paikallaan eikä mikään etene.
Monen asian summa.
Viikonloppuna sentäs päästään kalastamaan, mikä sekin tuntuu jo ajatuksena piristävälle. 😃
Ehkäpä olen vaan väsynyt kiertämään tahkoa samaan suuntaan ja suunnanvaihdos auttaa?Jan_ kirjoitti:
No voi. Mä kyllä vastasin rehellisesti, mut voihan joku kieli poskessa runoilla. 🙄😃
No olen mäkin joskus murehtinut joittenkin kirjoittajien elämää, mutta aika suotta sitä tekee, kun tosiaan vaikutusmahdollisuudet on aika rajalliset.
Oikeastaan se, että jonkun täällä huomioi on tärkeintä. Eipä sitä itsekään mitään vastauksia täältä etsi, vaan ne etsii itsestään, kun kirjoittaa ulos mitä päässä pyörii. :o)
Siihen tää mesta on ihan hyvä kelle vaan.
Omien rajojen veto siihen mikä kuormittaa liikaa itseä voi olla vaikeaa, sitten voi vaikka tehdä niin, että sulkee kanavia pois. Keino se on sekin... itsestä kannattaa ollakin etupäässä huolissaan, se on tervettä ajattelua. :o)Jan_ kirjoitti:
Pitäis kokeilla kumpaa tämä tuo. Aikaa tämä vie kyllä ihan liikaa, siinä mielessä huonoa. Vaikka ei se aika aina muutenkaan ole tarkoitettu johonkin.
Alunperinhän mä rupesin palstoilla luuhaamaan, jotta en jatkuvasti suorittaisi jotain. 🙄
Että tulis muutakin ajateltavaa, kun tehdä jatkuvasti jotain. No nyt osaan olla jo mätä laiska, sitä ei enää tarvi enempää harjoitella.
Tavallaan tähän on sitten jämähtänyt, kuten johkun telkku sarjaan.
Mutta luulen, että kun saan taas liikunnan ilosta kiinni kaikki tuntuu taas erilaiselta ja ei jää tunne päälle jumittamisesta. Nyt on sellainen tunne, että polkee paikallaan eikä mikään etene.
Monen asian summa.
Viikonloppuna sentäs päästään kalastamaan, mikä sekin tuntuu jo ajatuksena piristävälle. 😃
Ehkäpä olen vaan väsynyt kiertämään tahkoa samaan suuntaan ja suunnanvaihdos auttaa?Joo, ehkä tuohon auttaisi sellainen, ettet pakota itseäsi lopettamaan... vaan jätät mahkun tulla aina takaisin...
Moni tupakoitsija jättää topan jonnekin jemmaan, että mahdollisuus polttaa löytyy, muttei vaan halua. :o) Kässäsitkö?
Kyllä mäkin oon miettinyt, että voisin tätä palstailua rajoittaa ihan vaan siksi, että ei miettisi liikaa asioita. Joskus on ihan hyvä miettiä, mutta joskus voisi enemmän vaan mennä tiedätkö ostamaan jäätelö torin kulmalta ja öllöttää penkillä sitä nuoleskellen.
Tälleen töissä vois katsella vaikka täytteenä palstaa ja muuten sitten vapaa-ajallaan käyttäis aikansa arkiaskareisiin... Ja niitähän löytyy. :o) Mäkin meen kaverille kytkemään kiukaan töitten jälkeen, sitten jos kerkeäis siimaleikkurilla vielä sipaisemaan puskanympärystät ja penkat... huomenna töitten jälkeen taas hiippailis sitten Klipon perässä loput. :oDDisse kirjoitti:
No olen mäkin joskus murehtinut joittenkin kirjoittajien elämää, mutta aika suotta sitä tekee, kun tosiaan vaikutusmahdollisuudet on aika rajalliset.
Oikeastaan se, että jonkun täällä huomioi on tärkeintä. Eipä sitä itsekään mitään vastauksia täältä etsi, vaan ne etsii itsestään, kun kirjoittaa ulos mitä päässä pyörii. :o)
Siihen tää mesta on ihan hyvä kelle vaan.
Omien rajojen veto siihen mikä kuormittaa liikaa itseä voi olla vaikeaa, sitten voi vaikka tehdä niin, että sulkee kanavia pois. Keino se on sekin... itsestä kannattaa ollakin etupäässä huolissaan, se on tervettä ajattelua. :o)Joo. Kanavia mä olen vähän sulkenutkin. Toisaalta niihinkin liittyy vöhän haikeutta, koska osa ihmisistä joista pidän jää siinä samassa pois mun elämästä. Mä tiedän, ettei kaikki enää ole mm. Facesta luopumisen jälkeen enää tavoitettavissa tai edes halua olla, mutta mun on otettava se riski.
Kun se tuntuu oikeasti hyvälle karsia vähän sellaista mikä vie suden osan muusta. Ja toisaalta onhan se vähän sellainen päiväkirja tyyppinen hässäkkä, mikä ei oikein istu mulle. Väkisin jotain, ettei kuolleeksi luulla. 😃Disse kirjoitti:
Joo, ehkä tuohon auttaisi sellainen, ettet pakota itseäsi lopettamaan... vaan jätät mahkun tulla aina takaisin...
Moni tupakoitsija jättää topan jonnekin jemmaan, että mahdollisuus polttaa löytyy, muttei vaan halua. :o) Kässäsitkö?
Kyllä mäkin oon miettinyt, että voisin tätä palstailua rajoittaa ihan vaan siksi, että ei miettisi liikaa asioita. Joskus on ihan hyvä miettiä, mutta joskus voisi enemmän vaan mennä tiedätkö ostamaan jäätelö torin kulmalta ja öllöttää penkillä sitä nuoleskellen.
Tälleen töissä vois katsella vaikka täytteenä palstaa ja muuten sitten vapaa-ajallaan käyttäis aikansa arkiaskareisiin... Ja niitähän löytyy. :o) Mäkin meen kaverille kytkemään kiukaan töitten jälkeen, sitten jos kerkeäis siimaleikkurilla vielä sipaisemaan puskanympärystät ja penkat... huomenna töitten jälkeen taas hiippailis sitten Klipon perässä loput. :oDJoo. Ei väkisin, mutta puoli väkisin. Mulla on sellanen luonne, että mun on pakko joskus pakottaa itseni, että tulee tehdyksi. 😃
En tiiä mitä se on, mutta toimii.
Kyllä mä ehkä palaankin, mutta toivottavasti vasta, kun se on helppoa vaan kävästä, ettei tarvi jäädä jumiin. Mä koen jumittumisen itsessäni riesaksi.
En meinaa päästä välillä millään jostain irti ja ohi. Pakko ikään kuin repiä se irti itestään.Jan_ kirjoitti:
Joo. Ei väkisin, mutta puoli väkisin. Mulla on sellanen luonne, että mun on pakko joskus pakottaa itseni, että tulee tehdyksi. 😃
Kyllä mä ehkä palaankin, mutta toivottavasti vasta, kun se on helppoa vaan kävästä, ettei tarvi jäädä jumiin. Mä koen jumittumisen itsessäni riesaksi.
En meinaa päästä välillä millään jostain irti ja ohi. Pakko ikään kuin repiä se irti itestään.Se on jotain sellaista kai, että mistä innostun innostun niin täpöllä, että se täyttää mun pään? 🤪
Jan_ kirjoitti:
Joo. Kanavia mä olen vähän sulkenutkin. Toisaalta niihinkin liittyy vöhän haikeutta, koska osa ihmisistä joista pidän jää siinä samassa pois mun elämästä. Mä tiedän, ettei kaikki enää ole mm. Facesta luopumisen jälkeen enää tavoitettavissa tai edes halua olla, mutta mun on otettava se riski.
Kun se tuntuu oikeasti hyvälle karsia vähän sellaista mikä vie suden osan muusta. Ja toisaalta onhan se vähän sellainen päiväkirja tyyppinen hässäkkä, mikä ei oikein istu mulle. Väkisin jotain, ettei kuolleeksi luulla. 😃No äkkiä sitä voi siinä sovelluksessa tulla sellainen olo, että pitäis nyt jotain tänne laittaa, mutta mä oon onneksi sen ohjelman saanut aika satunnaiseksi seurattavaksi.
Mutta siitä on mulle muuten apua noissa salibandyhommissa... Jotain ryhmiä siellä, niin siihen se on näppärä.
Mutta välillä itselläkin käynyt mielessä, että olipa se aika mukavaa, kun oli tavan puhelin ja siinä vaan tekstiviestit. :oD Ja se piuhapuhelin aika oli vielä vapaampaa... Ei kaikki ollut huolissaan, jos ukosta ei kuulu päivään mitään. :oD Nyt joku saa jo paniikkikohtauksen, jos ei päivään ole whatsappia käyttänyt...mikä sillä on? :oDJan_ kirjoitti:
Se on jotain sellaista kai, että mistä innostun innostun niin täpöllä, että se täyttää mun pään? 🤪
Ja mikä ei innosta on pakko pakottaa ittensä, että tarttuu siihen. Nyt tartun muusikauhaan. 😃
Palataan.Jan_ kirjoitti:
Joo. Ei väkisin, mutta puoli väkisin. Mulla on sellanen luonne, että mun on pakko joskus pakottaa itseni, että tulee tehdyksi. 😃
En meinaa päästä välillä millään jostain irti ja ohi. Pakko ikään kuin repiä se irti itestään.Heh.. No minusta on kuoriutunut niin itsepäinen otus, että en mitään tee väkipakolla. Mun pitää myydä ajatus jostain elämänlaatuakin parantavasta hyvin varovaisesti itselle, tai se torppaa heti. :oD
Heti kun saa käännettyä päässään sanat: Pitää, täytyy, pakko... vaikka siihen suuntaan, että voin, saan, mahdollistan...tms. niin heti on toinen ääni kellossa. :oD
Jossain keskustelussa täällä tuli puheltua, että se on pieni lapsi sisällä jolle pitää pitää sellaista vanhemman roolia ihan itse, niin minusta se on tätä. Itselle pitää olla sellainen kiva kaveri, ainakin mun tapauksessa... vähän virnistää ja sanoa, että tottakai sä saat jäätelön, mutta koska söit jo eilen, niin eikös me syödä vasta korkeintaan huomenna toinen? Jos vaikka käyt siitä edestä tänään saunassa ihan ja otat vatunhajuisen vissyn. ;oDJan_ kirjoitti:
Se on jotain sellaista kai, että mistä innostun innostun niin täpöllä, että se täyttää mun pään? 🤪
No samahan se vähän itsellä. Ja mutsi on ihan uskomaton siinä.. Se jos keksii vaikka jonkun jutun, ruuan mistä muksut pitää, niin työntää sitä joka tuutista. :oD Vaikka sanot, että nyt riittää niin vielä vaan koittaa tunkee sitä. :oD
Jokaisella meillä on omat vitsaukset... kun tälläisiä vipeltäjiä ollaan. :oD
Enpä ala täällä kenestäkään huolissani olemaan..
En kenenkään. Ja minähän olen täällä aina ollut avoimesti hullu.
- Anonyymi
Ötökkä moodi - Ötököille.
Itikat hyökkää yöllä, luvattomasti tunkeutuvat sisälle vaivattomalla työllä.
Korvakäytävien sisällä puolen millimetrin päässä aivoista inisee ja ruikuttaa,
kuin Pratt & Whitney -lentokonemoottorin desibelit 2 metrin etäisyydellä päästä ilman kuulosuojaimia.
Hämähäkki ovelasti virnuilee, toisia ötököitä kahdeksansilmäisesti tarkkailee ja nopeasti liikkumalla pelottelee. Verkko ansaa rakentaa avuttomia perhosia kohta jo teurastaa. Suuhunsa pistää leuoillansa kaikki muut ötökät.
Mutta muurahainen vain rellestää, se kiivetä yrittää, leivän muruja pöydän päältä haistaa, mutta kynnet eivät pidä tällä, pöydän päälle on vaikea päästä, putoaminen ei haittaa. Pää on kova se kestää.
Leivän murujen herkkujen luokse kuitenkin uhkarohkeasti pitää yrittää ja päästä. - Anonyymi
joskus on hyvä tuulettaa, sekin oikeus on, jos kokee ettei tule muuten kuulluksia. Piste.
- Anonyymi
Ja kärpänen mörisee, möreä on lentoääni, mörisee ja pieree, sekin etsii jos voisi varastaa ihmisiltä jotain herkullista ruokaa, sitsontiaten kanssa on kaveri, tekee lapsia eli matoja ulkohuussien kakkaläjiin.
Kyykäärme viper, leveäpäinen laiskottelee kiven päällä auringossa, se pelkää töminää, ei päästä ihmistä lähelle kun tuntee mahassa aslketen töminän joka kantautuu maata pitkin kuin jättiläisen askten kaiku.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591898- 91920
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2747Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543