Ranskan pankit

Anonyymi

Onko kukaan hakenut Ranskalaisista pankeista lainaa?
Ja jos on niin millaisella menestyksellä?
Wisdom bank onko olemassa/ tuttu?

24

2217

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On kyllä, mutta etumaksuja joutuu maksamaan paljon. Massit sen sijaan eivät ole vueläkään tulleet tilille :( Kuukausi jo odotettu.

      • Anonyymi

        Siis ootko ollut ihan oikeasti niin typerä että olet mennyt tuollaiseen huikaukseen !? Toihan on täys kusetus ja mä olen itse monta kertaa ihmisiä varoitellut näistä tällä ja toisella palstalla.... Huokaus, Jos on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia .....


      • Anonyymi

        No just ku haukoin massit tuli. Nyt Kreikan matka varaamaan Toimii mut kärsivällisyttä.


      • Anonyymi

        en ole kokeillut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ootko ollut ihan oikeasti niin typerä että olet mennyt tuollaiseen huikaukseen !? Toihan on täys kusetus ja mä olen itse monta kertaa ihmisiä varoitellut näistä tällä ja toisella palstalla.... Huokaus, Jos on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia .....

        En uskalla yritin ja niitä maksuja jänistin mulle joku hond livia pankki enkä löytänyt mitään tietoja välitti olevan johtaja


    • Anonyymi

      Ei muilla oo kokemusta?

    • Anonyymi

      Hyvin pelaa. Vaikka pankilla ei ole osoitetta eikä henkilökuntaa, eikä koko pankkia ole aitona pankkina edes olemassa, niin mitä se haittaa.

      Siitä vaan etumaksuja sinne Nigeriaan ja vakuusmaksuja ja siirtomaksuja ja nostomaksuja ja auditointimaksuja ja komissiomaksuja ja sertifiointimaksuja ja...

      Nyt sitten pystyyn kilpailu. Kuka maksaa eniten maksuja näille huijareille saamatta lainaa. Voittaja pääsee suoraan Suomen Suurin Ääliö -loppukilpailuun.

      • Anonyymi

        Mites ku mulle laitettiin tilille rekisteröintimaksu jonka siirsin heidän tililleen? Ja nyt lupasivat pankin vakuutusmaksunkin maksaa tililleni etukäteen....se vasta outoa on, eikö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites ku mulle laitettiin tilille rekisteröintimaksu jonka siirsin heidän tililleen? Ja nyt lupasivat pankin vakuutusmaksunkin maksaa tililleni etukäteen....se vasta outoa on, eikö?

        Mitäs se semmonen toiminta olikaan kun rahoja siirrellään sinne ja tänne ilman mitään syytä ja järkeä? Vastaus; rahanpesua


    • Anonyymi

      BANQUE CENTRALE ET INVESTISSEMENT. Tietääkö joku onko tuo Ranskan pankki

      • Anonyymi

        Mistähän te oikein tämmöisiä 'sähköpostipankkeja' löydätte? Kummallinen nimikin ylläolevalla pankilla 🤪


      • PAHA HUIJARI! VEI VAIN RAHAT!


      • Anonyymi

        CABINET STRAUSS. myös huijaa ,myös! Kerää vain rahat etukäteen!


    • Anonyymi

      Tässä yksi huijari pankki fi.hpinvestfinance.com kannattaa välttää

    • Anonyymi

      Accornerio Credit on huijaripankki

    • Anonyymi

      Onko kukaan hakenut lainaa ranskalaisesta pankista PRIME SECURITY bank rescues?

      • Anonyymi

        Juu sellaiset joilla ei ole päässä mitään järkeä.


    • Anonyymi

      Piti vaan maksaa 850 euroo etumaksuu. Sain lainaa 2000 euroo ..

      • Anonyymi

        Mitä oli nimeltään uo maksut joita jouduit maksamaan.Oliko sertifiointi maksua allekirjoitettavasta lainan siirto lomakkeesta?


    • Anonyymi

      Laina siirto maksua.

      • Anonyymi

        Älkää menkö tähän. Hain 5000 € lainan ja maksoin etumaksua 900 €. Lainaa sain vaan tonnin, kannattiko, no ei ! Ja nyt laina menossa perintään, kaikki tää vain satasen takia, jonka verran sain lainaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää menkö tähän. Hain 5000 € lainan ja maksoin etumaksua 900 €. Lainaa sain vaan tonnin, kannattiko, no ei ! Ja nyt laina menossa perintään, kaikki tää vain satasen takia, jonka verran sain lainaa!

        Ja niin, sopparissa lukee, että mukamas mulle myönnetty ja maksettu laina olisi tuo 5000 €. Kun ilmoitin, että he ovat valehdelleet ja sain vain tonnin lainan ei sieltä ole kuulunut mitään ja viittä tonnia siis perivät ! Kiertälää toi lafka ja kaukaa.
        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niin, sopparissa lukee, että mukamas mulle myönnetty ja maksettu laina olisi tuo 5000 €. Kun ilmoitin, että he ovat valehdelleet ja sain vain tonnin lainan ei sieltä ole kuulunut mitään ja viittä tonnia siis perivät ! Kiertälää toi lafka ja kaukaa.
        .

        Olitpa tyhmä. Kannattaa hakea vain suomalaisesta pankista lainaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      344
      3591
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      232
      2198
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1722
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1617
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1444
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1315
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1165
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1149
    9. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      986
    Aihe