Nyky musiikki

Anonyymi

Lopettakaa se suomipopin ja lil peepin, pump mitä näitä onkaa kuuntelu, turhaa paskaa ilman sanomaa, riimejä tai taitoa. Eminemin ja skandaalin vanhat biisit on esmeks sitä oikeeta.

11

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En kauheasti kuuntele rapmusiikkia. Jos kuuntelen, niin lähinnä Elastinen, JVG ja Teflon Brothers/Pyhimys. Tällä hetkellä kuuntelen eniten klassista rockia ja heavya ja jonkun verran myös 1960-70 -lukujen soulia ja funkia, 1960-80 -lukujen poppia sekä countrya. Ja artisteista tällä hetkellä olen fanittanut esim. Rob Halfordin ja Robert Plantin saundia, mutta myös esim. Solomon Burken.

    • Anonyymi

      Jos täällä on todellinen limanuljaska, hän nouskoon ylös. (So won't the real Slim Shady please stand up. Please stand up?) <3

    • Anonyymi

      Noh... voin suoraan sanoa että lil pump on paskaa ilman sanomaa, mut toisin kun lil peep, juice wrld yms. kyllä niissä sanoma löytyy. molemmat aikasemmin mainituista henkilöistä, kerto masenukksesta, ahdistuksesta, huumeista (miten ne autto niitä, haittoja ja muista deepeista asioita. veikkaan että ett edes ole viittinyt kuunnella lil peepiä tai muita nyky ajan räp artisteja, kyllä sanomaa löytyy. :)

      • Anonyymi

        Taitoa varsinkin juice wrld:illä oli. pysty freestyle räppämään 1h erillaisia biitejä, ja myös tunnin eminem biittejä ja jos uutta eminemiä kuuntelet niin kyllä se juice wrld on saanut feat:in kappaleeseen nimelta Godzilla. Lil peep taas yhdisti trap/rap ja emo/punk musiikin jota kutsutaan emo räpiksi. ja ei kuka vaan yhdistä eri genrejä yhteen tuosta noin vain.


    • Ja nyt mulla on soinut eniten Smokie (1970-80 -luvuilla tosi suosittu brittiläinen poppoo), Bee Gees, Slade, Whitesnake ja välillä myös jotkut Freen ja Zeppelinin biisit ja silloin tällöin jotkut suomalaiset iskelmät, esim. Smokien suomennokset kuten "Viisitoista kesää" (Living next door to Alice), "Keskiyön aikaan" (I´ll meet you at midnight) ja "Tunteitaan ei voi setää" (Lay back in the arms of someone).

    • Anonyymi

      Lil peep teki aidointa musiikkia mitä on ollu rapis aikoihin kaikki mitä se laulo oli sen elämästä se ei valehdellu ikinä mistään lauluissaan. Lil pump on vaa paskaa mutta lil peep ei. "i used to wanna kill myself came up still wanna kill my self" sen sanoma oli surullista mutta se toi lohtua monen elämään tuo vieläkin ja sillä on sanoma ja sen biiseissä on muutaki ku sitä mul on rahaa mul on naisii paskaa se kunnioittaa rahaa ja naisia

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä, kuunnelkaa 2010 - 2017 luvun parhaita Dubstep/glitch hop biisejä

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe