Kaappaus keittiössä

Anonyymi

Tarviiko sun keittiös kaapata. Katson tuota ohjelmaa ja onko tosiaan ihmisiä jota ei osaa tehdä kunnollista ruokaa. Aika tyhmiä ovat tuossa ohjelmassa jotka ei osaa kokata.

39

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaappasin oman keittiöni 20 vuotta sitten..

• Anonyymi

Ihan uusi formaatti. Tulisi nainen siivoamaan ja tiskaamaan poikamiehille, ja sitten antaisi seksiä.

• En tiedä ohjelmaa. Joku tosi-teevee-reality-paskaa kuitenkin?

Kaappaus keittiössä?

No mun mielestä sitä ei tarvii kaapata. Jokaisella pitää olla mahdollisuus siellä toteuttaa luovuuttaan ja gastronomisia intohimojaan.

Siksi toisekseen, musta on sikasiistii tehdä ruokaa yhdessä.

• Mitäs laittasit mun kanssa, jos pääsisit samaan keittiöön? :oD

• Disse kirjoitti:

Mitäs laittasit mun kanssa, jos pääsisit samaan keittiöön? :oD

Sä tykkäät lihasta, eikö?

Fileepötkystä kunnon paloja pannulle, kermainen ja pippurinen kastike päälle.

Voista perunamuussia kunnon perunoista.

Muistelen ettet ole kovin salaattitaipuvainen, joten uunissa kasvisgratiini. Ainakin

Punaviiniä, torrenttia, härän veri tai jotain merlot-shiraz-rypäleistä. Sitä voi mastella jo ateriaa tehdessä.

Jälkkäri? Hmm. Pähkinärouheinen mausterahka tai mousse.

Ruokalista on aika raskas, mutta sä kulutat peleissä ja hommissa paljon. Luultavasti syötkin :)

Deal?

• elisakettu kirjoitti:

Sä tykkäät lihasta, eikö?

Fileepötkystä kunnon paloja pannulle, kermainen ja pippurinen kastike päälle.

Voista perunamuussia kunnon perunoista.

Muistelen ettet ole kovin salaattitaipuvainen, joten uunissa kasvisgratiini. Ainakin

Punaviiniä, torrenttia, härän veri tai jotain merlot-shiraz-rypäleistä. Sitä voi mastella jo ateriaa tehdessä.

Jälkkäri? Hmm. Pähkinärouheinen mausterahka tai mousse.

Ruokalista on aika raskas, mutta sä kulutat peleissä ja hommissa paljon. Luultavasti syötkin :)

Deal?

No kuullostais aika mukavalle... Tosin salaattia mä tykkään syödä, joten kevennetään se gratiini salaatiksi. Mukaan tietty jotain juustoa. :oP

Ja sitten pähkinät pitää ehkä raapaista varuilta pois, ettei käy kurkkuun. :o) Mutta mansikkarahkahan tai vatturahka olis aika jees. Ja sekin rahkaisempana kuin kermaisena.

Muuten en listaa muuttelisi.

Mennäänkö noilla? :oD

• Disse kirjoitti:

No kuullostais aika mukavalle... Tosin salaattia mä tykkään syödä, joten kevennetään se gratiini salaatiksi. Mukaan tietty jotain juustoa. :oP

Ja sitten pähkinät pitää ehkä raapaista varuilta pois, ettei käy kurkkuun. :o) Mutta mansikkarahkahan tai vatturahka olis aika jees. Ja sekin rahkaisempana kuin kermaisena.

Muuten en listaa muuttelisi.

Mennäänkö noilla? :oD

Joo, epäilinkin sitä pähkinää. Muistelin ettei käy.

Siksi jätin alkuruuan (sienikeitto) myös pois. Joo, salaattia mieluummin.

Joo, mennään vaan :)

En tiedä tykkäät sä olla "pääkokki"vai "sivukokki" mutta yleensä mennään sillä, minkä kukakin taitaa parjhaiten, tai tekee mieluiten.

Parasta on kuitenkin se höpöttely siinä tekemisen lomassa.

• elisakettu kirjoitti:

Joo, epäilinkin sitä pähkinää. Muistelin ettei käy.

Siksi jätin alkuruuan (sienikeitto) myös pois. Joo, salaattia mieluummin.

Joo, mennään vaan :)

En tiedä tykkäät sä olla "pääkokki"vai "sivukokki" mutta yleensä mennään sillä, minkä kukakin taitaa parjhaiten, tai tekee mieluiten.

Parasta on kuitenkin se höpöttely siinä tekemisen lomassa.

Minä kokkihommeleissa mielelläni otan sen assistisen roolin, että kun sanotaan, että huonompi soppa, mitä useampi kokki, niin mieluummin olen nöyrä apupoika... Tosin voi mut laittaa käristämään lihaa, tai pilkkomaan salaattia...

Koko tuo setti kyllä valmistuis omakätisestikin...:o)

Jäisköhän punkkua kolmen vartin pullosta ruokailuun? Pitäiskö olla ihan hanapönttö? :oD

• Disse kirjoitti:

Minä kokkihommeleissa mielelläni otan sen assistisen roolin, että kun sanotaan, että huonompi soppa, mitä useampi kokki, niin mieluummin olen nöyrä apupoika... Tosin voi mut laittaa käristämään lihaa, tai pilkkomaan salaattia...

Koko tuo setti kyllä valmistuis omakätisestikin...:o)

Jäisköhän punkkua kolmen vartin pullosta ruokailuun? Pitäiskö olla ihan hanapönttö? :oD

Kyllä me pärjättäis...

Itse en tykkää lihojen paistamisesta, joten se sulle. Kaikki muu menee.

Pullo laadukasta ruualle, mutta hanakannu valmisteluihin.

Kyllä siinä ehtisi jo yhden tai kahden elämänvaiheet käydä läpi :-D

(alan jo kuulostamaan ihan viinamiehelle, voi v...)

• elisakettu kirjoitti:

Kyllä me pärjättäis...

Itse en tykkää lihojen paistamisesta, joten se sulle. Kaikki muu menee.

Pullo laadukasta ruualle, mutta hanakannu valmisteluihin.

Kyllä siinä ehtisi jo yhden tai kahden elämänvaiheet käydä läpi :-D

(alan jo kuulostamaan ihan viinamiehelle, voi v...)

No kullostaa kyllä aika valmiille systeemille kaikkiaan.

No viinamies vois tulla opettelemaan mitenkä sitä seurustelujuomaa hyödynnetään ja silti ei tarvitse murehtia mistään krapulasta. :oD

• Disse kirjoitti:

No kullostaa kyllä aika valmiille systeemille kaikkiaan.

No viinamies vois tulla opettelemaan mitenkä sitä seurustelujuomaa hyödynnetään ja silti ei tarvitse murehtia mistään krapulasta. :oD

Ei tarvittais edes bailaustaitoja.

Puhekyky olisi tietysti plussaa.

*örrin pörrin krööh.."

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

*örrin pörrin krööh.."

mutta viinamies on oikeassa nytkin viina yhdisti teidät ja sitä kun juo niin kaikki sujuu luonnostaan niin bailauskin onnistuu osasi tai ei bailata mutta vaaka mamboon se johtaa ja peitto heiluu

• Anonyymi kirjoitti:

mutta viinamies on oikeassa nytkin viina yhdisti teidät ja sitä kun juo niin kaikki sujuu luonnostaan niin bailauskin onnistuu osasi tai ei bailata mutta vaaka mamboon se johtaa ja peitto heiluu

Höpöhöpö Välis.

Ei me olla Diksun kaa suhdetta järjestämässä. Me ollaan kavereita.

Kavereitten kanssa ei peittoja heilutella. Eikä känniseksiä kenenkään kanssa. Se on tyhmää.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Höpöhöpö Välis.

Ei me olla Diksun kaa suhdetta järjestämässä. Me ollaan kavereita.

Kavereitten kanssa ei peittoja heilutella. Eikä känniseksiä kenenkään kanssa. Se on tyhmää.

mutta pelkkä viinasta puhe yhdisti teidät eli tulette juttuun ja kaveruudesta se kaikki alkaa ja rakastutte eli kyllä mies ja nainen harrastaa seksiä

• Anonyymi kirjoitti:

mutta pelkkä viinasta puhe yhdisti teidät eli tulette juttuun ja kaveruudesta se kaikki alkaa ja rakastutte eli kyllä mies ja nainen harrastaa seksiä

Ruoka yhdistää. Ja kokkaaminen. Ja höpäjäminen.

Kuule, mulla on miespuolisia kavereita. Eikä heihin rakastuta piste.

Siksi toisekseen, mulla oma muruni on. Olen rakastunut. En satuttaisi häntä sillä tavoin ikinä.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Ruoka yhdistää. Ja kokkaaminen. Ja höpäjäminen.

Kuule, mulla on miespuolisia kavereita. Eikä heihin rakastuta piste.

Siksi toisekseen, mulla oma muruni on. Olen rakastunut. En satuttaisi häntä sillä tavoin ikinä.

onko se muru jos miesten luona käyt kyläilemässä ja miesten kanssa mökkeilemässä ja kaupunki lomia viettämässä ym vastaavaa niin nauti elämästä ja kavereista ja käskeekö miehesi sinua menemään kavereidesi luo kahvittelemaan no en olis uskonut sinusta ja onko miehelläsi naiskavereita vai odottaako yksin kotona kun palaat kavereiden luota

• Anonyymi kirjoitti:

onko se muru jos miesten luona käyt kyläilemässä ja miesten kanssa mökkeilemässä ja kaupunki lomia viettämässä ym vastaavaa niin nauti elämästä ja kavereista ja käskeekö miehesi sinua menemään kavereidesi luo kahvittelemaan no en olis uskonut sinusta ja onko miehelläsi naiskavereita vai odottaako yksin kotona kun palaat kavereiden luota

Mistä ihmeestä tuollaista olet saanut päähäsi?

En mä vietä yksin aikaa miespuolisten kavereitteni kanssa. Se on ehkä hieman... no, ei ehkei sopivaa.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Mistä ihmeestä tuollaista olet saanut päähäsi?

En mä vietä yksin aikaa miespuolisten kavereitteni kanssa. Se on ehkä hieman... no, ei ehkei sopivaa.

niin mitä tapahtuisi jos menisit yksin ns kaverimiehen luokse kylään tai tapaisitte kahdestaan missä vain niin mitä tapahtuisi ja mitä kaveruutta se on jos et heidän kanssaan ole tai käy kylässä

• Anonyymi kirjoitti:

niin mitä tapahtuisi jos menisit yksin ns kaverimiehen luokse kylään tai tapaisitte kahdestaan missä vain niin mitä tapahtuisi ja mitä kaveruutta se on jos et heidän kanssaan ole tai käy kylässä

Kavereitten kanssa jutellaan. Tai joskus tehdään jotain hommaa yhdessä.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Kavereitten kanssa jutellaan. Tai joskus tehdään jotain hommaa yhdessä.

kai muutakin tehhdään kuin vain jutellaan äkkiä pussaillaan mutta nyt mentävä nukkumaan hyvää yötä eikä sitten mitään kaverimiehestä suukko unia hyvää yötä

• Anonyymi kirjoitti:

kai muutakin tehhdään kuin vain jutellaan äkkiä pussaillaan mutta nyt mentävä nukkumaan hyvää yötä eikä sitten mitään kaverimiehestä suukko unia hyvää yötä

Välis, älä seksualisoi mun kaverisuhteita. Ne ovat tärkeitä ihan sellaisenaan.

Hyvää yötä sullekin. Olehan kiltisti poika :)

• elisakettu kirjoitti:

*örrin pörrin krööh.."

Hehe... No eipä sitä tarvitse mikään suu tuohesta olla, vaikka ei örvellä baareissa... :o)

Bailaus vois olla ehkä kaukana tuosta... Ja eikös se ole niin läästsiisoniii.. :oD

Örp... :oD

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Välis, älä seksualisoi mun kaverisuhteita. Ne ovat tärkeitä ihan sellaisenaan.

Hyvää yötä sullekin. Olehan kiltisti poika :)

niin olet kuuma kinkku ja ne kaverimiehet ei ole miehesi kavereita ja ne kaverit pitää sinusta ja sinä heistä ellei ole sukulaismies kavereista kyse tai veljistäsi mutta nyt nukkumaan hyvää yötä

• Disse kirjoitti:

Hehe... No eipä sitä tarvitse mikään suu tuohesta olla, vaikka ei örvellä baareissa... :o)

Bailaus vois olla ehkä kaukana tuosta... Ja eikös se ole niin läästsiisoniii.. :oD

Örp... :oD

Bailaus voisi tosiaan olla kaukana siitä höpäjämisestä. Voin kuvitella meidät istumassa rintsukan pihalla koko yö sauhuten, jutut kuuluu varmaan kilometrien päähän:)

Välillä "örf". Ja naurua päälle :-D

• elisakettu kirjoitti:

Bailaus voisi tosiaan olla kaukana siitä höpäjämisestä. Voin kuvitella meidät istumassa rintsukan pihalla koko yö sauhuten, jutut kuuluu varmaan kilometrien päähän:)

Välillä "örf". Ja naurua päälle :-D

Joo, tuohan voisi olla vastaisku iänikuisille rapukesteille... :oD

Ei kuuluis mitään falleralleraata vaan ukkometso nuotinvierestä ja lepikon rusketta kun ois sattumoisin noussut tuolista... (helkatin painovoiman vaikutus)

• Disse kirjoitti:

Joo, tuohan voisi olla vastaisku iänikuisille rapukesteille... :oD

Ei kuuluis mitään falleralleraata vaan ukkometso nuotinvierestä ja lepikon rusketta kun ois sattumoisin noussut tuolista... (helkatin painovoiman vaikutus)

:-D ai juma lauta..... :-D

"ukkometso nuotin vierestä" :-.D

No osaan mä alkusanat "Lähden Pohjois-Karjalaan". Siinä sitten koko yö menisi farkkuja vaihdellessa verkkarihousuun. Arvaas onko lauluääntä? No ei todellakaan ole.

Eikä tuo lepikon ryske olisi mitään mielikuvitusta. Mulla menee jalat alta, jos juon liikaa.

Muistatko sen kaamean örvellyksen Kanarialla silloin aikoinaan?

• elisakettu kirjoitti:

:-D ai juma lauta..... :-D

"ukkometso nuotin vierestä" :-.D

No osaan mä alkusanat "Lähden Pohjois-Karjalaan". Siinä sitten koko yö menisi farkkuja vaihdellessa verkkarihousuun. Arvaas onko lauluääntä? No ei todellakaan ole.

Eikä tuo lepikon ryske olisi mitään mielikuvitusta. Mulla menee jalat alta, jos juon liikaa.

Muistatko sen kaamean örvellyksen Kanarialla silloin aikoinaan?

No eiköhän siinä tulisi suomi-iskelmät hoilattua Leevien tuotannosta Irwiniin ja päälle rillumarei.. :oD

Niin, se tarina oli huikea.. Joskin siitä tiedänkin, että kun Ellu vaihtaa vapaalle, niin sitten ollaan myös sitä.. :oD

• Disse kirjoitti:

No eiköhän siinä tulisi suomi-iskelmät hoilattua Leevien tuotannosta Irwiniin ja päälle rillumarei.. :oD

Niin, se tarina oli huikea.. Joskin siitä tiedänkin, että kun Ellu vaihtaa vapaalle, niin sitten ollaan myös sitä.. :oD

Railakkaan illan jälkeen sit pötkylleen.

Hyvää yötä Dex.

Kuullaan :)

• elisakettu kirjoitti:

Railakkaan illan jälkeen sit pötkylleen.

Hyvää yötä Dex.

Kuullaan :)

Menin kai jo... :oD

Takautuvasti hyvät yöt Ellu. :o)

Takuulla....

• Anonyymi

On se aika hupaisaa kun aikuiset ei ole opetellut edes lihaa paistamaan koskaan.

• Kopsautan soppakauhalla ohtaan ja paistinlastalle persiille, joka uskaltaa tulla mun kyökkiä kaappaamaan. :oD

No kaikkia ei ruuanlaitto kiinnosta...tai ei ole pitänyt sitä tärkeränä ja on vanhempana uusavuton. Ei kai siinä mitään, mutta hyvä jos jollain konstilla oppii laittamaan ruokaa itsekin... :o)

• Mä tykkään K. Aihisen tyylistä. Se selittää ja neuvoo asiat rauhallisesti ja helppotajuisesti.

Joskus tuli katsottua Master Chef:ä. Siinä kaikki oli niin älyttömän monimutkaista. Siellä ne painoi hiki hatussa jotain soossia. Ei kiitos! Itse olisin heittänyt pyyhkeen kehään jo aikoja sitten. :)

• Anonyymi

Minäkin katsoin sitä ja ajattelin ihan samaa.

• Anonyymi

Samaa ruokaa joka päivä on todella tylsää syödä ja sit jotain pakaste juttuja vaan lämmittää. Ei se kokkaus niin vaikeaa ole, ite teen vaikka lihapullia, kalaa syön leipoa osaan leipää ja vaikka mitä, lasagnee teen ja kalakeittoa.

• Hmm, kalakeittoa, slurps.

• Anonyymi

Aika hieno kauhuelokuvankin idea tuli mieleen: ajaa moottoeripyöräilijää päin panssaroidulla autolla ja laittaa vahingoittuneena hänet vangiksi, moottoripyöräpoliisitkin, kiilaa ja päin vain ajaa :D:D

• Anonyymi

Voileipäkeksejä niitä Cream Crackereita ja kaikenlaisia niiden päälle, meetvurstia ja juustoja kaikkea, nami nam.

• Anonyymi

Mulla on paljon keittokirjoja ja reseptejä tallessa kyllä. Aika paljo samoja ruokia tulee tehtyä, lähinnä kasvisjuttuja sesongin mukaan. Saan kyllä kalan perkattua. Pihviä en ole koskaan paistanut. Puolivalmisteitahan kaikki nykyään käyttää. Terveellisyys tärkeintä, pitsaakin kuitenkin välillä.

• Anonyymi

Tein pasteijoita, niissä sisällä kalaa, kanaa ja vihanneksia.Osaan kyllä kokata enkä syö valmisruokia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      516
      1568
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1166
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      862
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      845
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      837
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      766
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      76
      751
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      707
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      695
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      691
    Aihe