Palstan naiset roikkuvat

Anonyymi

Palstan miehissä. Se on vakavaa eikä miehet saa olla vapaana.

25

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

??????

• Niin on☝️
      Eivät varmaan saaneet tarpeeksi tissiä vauvana, tai jotain..

• Palstan naisille on yhtä tilivelvelvollinen kuin parisuhteellisenkin mies, saa parisuhteen "edut" ilman "etuja".

• Anonyymi

Kenelle erityisesti olet palstalla tilivelvollinen,?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle erityisesti olet palstalla tilivelvollinen,?

Pönttikselle 🤔

• Anonyymi

Miten se ilmenee käytännössä? Kerro ihmeessä!

• Anonyymi

Anteeksi; nyt ei ajatus oikein kulje. Minusta kun tuntuu ett aika usein vingutaan ettei naiset suostu edes keskustelemaan miesten kanssa. Kun sitten jotain keskustelua syntyy, ääni kellossa vaihtuu... ja ihan pelkkää keskutelua olen mä ainakin täällä käynyt.

Nyt sitt asia onkin niin; ett häiritään noita ykkösluokan tavoiteltavia uroksia!
      Pitäikö oikein loukkaanutua, mulla ainakaan ei ole aihetta siihen, koska kalikka ei kalahtanut minuun!

Iltapalan jälkeen isäntäväki tarjos vielä "yömyssyn" vierailleen, kysymys kuului; wiskiä, konjakkia, vodkaa, kahvilikööriä vaj vjjniä. Mä onneton valitsin wiskin, ja sain lasiini jotain tärpättiä luultavasti. Mä en tiennyt ett noin kamalan makuista wiskiä on edes myynnissä... Johny Walker on jo tarpeeksi kitkerää mun makuuni, mutt tämä tökötti suorastaan oli sanoin kuvaamatonta!

Hyvää yötä, kaikille häirityille. Mä menen nukkumaan, jotta jaksan nousta auringon kanssa samaan aikaan.
      trollikka

• yksinkertainen.blondi

O-ou..Tässä sitä nyt roikutaan. Kertokaa vielä kuka tää tyyppi on, jonka lahkeessa mä roikuuun.....😵🥴

• Anonyymi

Toivottavasti minä:)

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti minä:)

AsianVierestä

Pahoittelen viimme keskustelua jossa laitoin sinut ajattelemaan sellaista mikä ei ole korrektia. Ei ollut tarkoitus.
        Miten kahdella sanalla saa naisen hiljaiseksi?

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Pahoittelen viimme keskustelua jossa laitoin sinut ajattelemaan sellaista mikä ei ole korrektia. Ei ollut tarkoitus.
        Miten kahdella sanalla saa naisen hiljaiseksi?

AsianVierestä

Öö, en nyt kyllä muista mitä? :D

• Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Kyse oli miehen syvällisistä tunteista ja vastasit etten voi tietää miten syvällisesti miehesi tuntee. Ei ollut tarkoitus johdattaa keskustelua tuolle alueelle.

AsianVierestä

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Oliko se se joku ero-keskustelu tms.? En saanut traumoja:D Ei täällä tarvi mun mielestä hymistellä ja olla kaikesta samaa mieltä, eks se ole keskustelupalstan idea? Mut nyt käyn tuol jossain, palaan myöhemmin:)

• Anonyymi kirjoitti:

Kyse oli miehen syvällisistä tunteista ja vastasit etten voi tietää miten syvällisesti miehesi tuntee. Ei ollut tarkoitus johdattaa keskustelua tuolle alueelle.

AsianVierestä

Juu, se se olikin. Joo, en jäänyt asiaa murehtimaan:)

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Nönni:)Kävin suihkussa ja katsastamassa kartanoni kaikki ovet, että ovat lukossa:P

Sinä tuollaisena nuorempana miekkosena ymmärtänet, että vanhoilla täti-ihmisillä saattaa dementia välillä iskeä. En oikeasti ole murehtinut tai mietiskellyt palstakeskusteluja varmaan kymmeneen vuoteen. Silloin olin vähän noviisi ja tosissani kaikessa. Pahoitin mieleni vaikka mistä. ja ihan turhaan. Moni asia paljastuikin ihan toiseksi kuin olin ajatellut. Monta ilkeää puskaakin luulin kivaksi rekatuksi. Huomaan tällä hetkellä monen uudehkon nikin sortuvan samaan. Liialliseen mielikuvitteluun:(

• Anonyymi

No hyvä, kommentoin vain miehenä joka on eronnut täydellisestä rakkaussuhteesta johon kuului kaksi lasta vain luottamuspulan vuoksi. Ei muita syitä. Ei ollut helppo päätös ja korostan aina tunteiden merkitystä ihmissuhteissa. Epäilys, sanat koskevat joskus syvästi, jopa niin syvästi että sitä omaa päätöstään itkee monta päivää.
        Kauheinta on se etteivät ihmiset tiedosta aina miten paljon kaikki sattuu vaikka se ei aina siltä näytä.

Nyt nukuttaa, piti siirtää taas kaikki energiansa tuleville sukupolville.
        Öitä.

https://www.youtube.com/watch?v=xeu5CLX8ngY

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

No hyvä, kommentoin vain miehenä joka on eronnut täydellisestä rakkaussuhteesta johon kuului kaksi lasta vain luottamuspulan vuoksi. Ei muita syitä. Ei ollut helppo päätös ja korostan aina tunteiden merkitystä ihmissuhteissa. Epäilys, sanat koskevat joskus syvästi, jopa niin syvästi että sitä omaa päätöstään itkee monta päivää.
        Kauheinta on se etteivät ihmiset tiedosta aina miten paljon kaikki sattuu vaikka se ei aina siltä näytä.

Nyt nukuttaa, piti siirtää taas kaikki energiansa tuleville sukupolville.
        Öitä.

AsianVierestä

Olit vastannut samaan aikaan.:)

Kurjaa, että sinulla on käynyt noin. Toivottavasti elämä kantaa. Itsellä on tosiaan myös kaikki energia valunut tuleviin sukupolviin ja tulee edelleen valumaan, kaksi erityislasta kun on. Mutta joskus on pakko elää:)
        Mun Hetki piti olla keväällä, mutta toivon mukaan se on syksyllä, nyt näyttää jo pahasti siltä, että ei enää peruunnu:) Suurin unelma toteutuu, eikä kukaan ehkä pysty enää sitä estämään, ei edes korona?

Hyvää yötä!

• Anonyymi

Olit vastannut samaan aikaan.:)

Kurjaa, että sinulla on käynyt noin. Toivottavasti elämä kantaa. Itsellä on tosiaan myös kaikki energia valunut tuleviin sukupolviin ja tulee edelleen valumaan, kaksi erityislasta kun on. Mutta joskus on pakko elää:)
        Mun Hetki piti olla keväällä, mutta toivon mukaan se on syksyllä, nyt näyttää jo pahasti siltä, että ei enää peruunnu:) Suurin unelma toteutuu, eikä kukaan ehkä pysty enää sitä estämään, ei edes korona?

Hyvää yötä!

Tsekkasin vielä hampaiden pesun jälkeen...
        Kyllä, jokainen ansaitsee aikaa myös itselleen olipa elämäntilanne mikä tahansa.
        Uskon että olet elänyt hyvin, sen näkee läpi kommenteistasi.
        Mutta loppujen lopuksi joskus...

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tsekkasin vielä hampaiden pesun jälkeen...
        Kyllä, jokainen ansaitsee aikaa myös itselleen olipa elämäntilanne mikä tahansa.
        Uskon että olet elänyt hyvin, sen näkee läpi kommenteistasi.
        Mutta loppujen lopuksi joskus...

AsianVierestä

En tiedä olenko, mutta pyrkimys on siihen, että osaisin ottaa aikaa itselle, kun kuitenkin se aika elämässä jossain vaiheessa loppuu. Hulluinta on, että muhun suhtautuu jopa mua nuoremmat, kuin olisin joku teini, kun olen nyt kuitenkin uusi tässä, mitä nyt teen :) Eivät tajua, että asioita ei voi loputtomiin siirtää ja että en voi aina ymmärtää, että pitäisi olla kärsivällinen. Perkele, mä olen vielä hetken nuori(😅), joten antakaa mun tehdä nää jutut NYT:) Huomenna voi olla jo myöhäistä.

• Anonyymi

Setä
      Mies
      ?
      Willi arwauz ?

• Anonyymi

Naisten ongelma on se että heillä ei ole kultaista keskitietä. Ensin ollaan cooleja kuin Fonzie onnen päivissä ja sitten jos mies onnistuu pääsemään lähelle niin hylätään kaikki tuo coolius, Kälätetään joka päivä kaikki mahdolliset suonikohjut ja roikutaan kuin jokin riipus. Tekstareita tulee päivin ja öin. Mihin jäi se sinkkuaikojen passiivisuus ja etäinen saavuttamattomuus?

• Anonyymi

Ota kohteliaisuutena tuo henk.koht. asioiden kälätys. Ei sitä ihan kaikille.

• Anonyymi

Naisen ja miehen on hyvä asua erillään ettei toinen roiku kiinni.

• Minä tykkään jutella asiallisten kanssa😁

• Mä en ole kyllä huomannut ketään roikkuvan liiveissäni? 😳
      -pyörii ja kurkkii itseään-

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1392
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      903
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      862
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      781
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      657
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      321
      616
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      605
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      599
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      584
    Aihe